به چه کسی میگویند رییس؟

نویسنده: sajad coyg

وبلاگ من
نویسنده: sajad coyg
13سال آرسنالی دو آتیشه و افراطی پیج فیسبوک:هواداران افراطی آرسنال در ایران خدا قبول کنه منیجرش منم
کل بازدید: 71,322 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

به چه کسی میگویند رییس؟

اگر وقت بذارین و بخونید ممنون میشم



با او بود که تو اکنون هستی، نبود، تو هم نمیبودی چون او عامل واجد بود

عارضه ای که هواداران تیم ما نسبت به هواداران تیم های دیگه دارند،با تمام احترامی که براشون قائلم اینه که هواداران ما دمدمی هستند،هرسال دنبال بهونه میگردند،این خصوصیت باعث شده که در هواداران ما دودستگی بوجود بیاد و دائم از شیوه ی آرسن ونگر خرده گرفته و خواستار خروج این مرد میشوند

به نکات زیر احترما توجه کنید...
دلایل آرسنالی شدن تعداد کثیری در 15 سال اخیر
1. صرفا شخص ونگر
2.بازی زیبا
3.اسطوره های تیم که صد البته حتما اسطوره هایی که در 15 سال پیش بودند
4.تنفر از تیم های دیگر و مقابله با دوقطبی گری:منچستر یونایتد و لیورپول
5.پایتختی بودن باشگاه
6.حتی اسم باشگاه که به معنی توپچی هست
7.بودن بازیکنان فانتزی و به تبع آن وجود این بازیکنان در بازی های رایانه ای
8.قدیمی بودن باشگاه
9.پرافتخار بودن باشگاه در لندن و انگلستان
10. و حتی قرمز بودن رنگ لباس تیم
11. به واسطه ی محبوبیت انتخاب دوست و اشنا و اقوام
...........................................................................................
فکر نکنم دلایل دیگری وجود داشته باشد که باعث آرسنالی شدن دوستان باشد

نکات زیر واجد دلایل و تشریحات و متون صرفی من در این پست نمیباشند

1.افرادی که بیشتر از 15 سال هوادار آرسنال بوده اند
2.افرادی که آرسنال تیم دوم آن هاست

مخاطب من هواداران آرسنال در داخل ایران هستند

مطمئنا 95 درصد یا بیشتر از این آمار هواداران در طی 15 سال اخیر هوادار آرسنال شده اند
آرسن ونگر کبیر حدودا 17 سال مربی تیم بوده،و ما میتونیم این نتیجه رو استخراج کنیم که کثارت دلایل فوق که ذکر شد صرفا با وجود ونگر رقم خورده است جز چند دلیل مثل قدیمی بودن باشگاه و تنفر از تیم های دیگر یا اسم باشگاه و یا قرمز بودن لباس تیم است که مسلما طی شواهد،این دلایل در سیر طرفداری هواداران به سوی ارسنال بسیار کمرنگ بوده اند،پس شدیدا این نظریه مطرح میشه که عامل اصلی آرسنالی شدن حدود 90 درصد ما توپچی ها آرسن ونگر کبیر است ،با این وجود افرادی پیدا میشوند و مبین این مسئله میشوند که بایستی آرسن ونگر کبیر از تیم اخراج بشه ولی هنوز به این فکر نکرده اند که عامل اصلی وجود تیمی به نام آرسنال وجود همین ونگر کبیربوده است و عامل  اصلی هواداری آنها نیز آرسن ونگر کبیر بوده است

بیایید به این فکر کنیم که اگر آرسن ونگر کبیر 17 سال پیش به آرسنال نمیامد چه اتفاقی رخ میداد
آیا هواداران ارسنال در دنیا حتی به دویست هزار میرسیدند؟آیا آرسنال در بین 10 تیم اول لیگ برتر حضور داشت؟ایا هزاران جوان مستعد فوتبالی به این سطح فوتبال میرسیدند؟ و آیا همان جوانان مستعد به بازیکنانی همچون هانری و برککمپ و پیرس و ویرا و ... تبدیل میشدند؟و آیا شاید در سیر فوتبال اتفاق فاجعه آمیزی رخ نمیداد؟



به چه کسی میگویند رییس؟


با سپاس
سجاد پلنگی
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

علی قاسمی در 11/2/1393 | 11:05 گفت:

یا ونگر باید بره یا سیاست ها تغییر پیدا کنه

علی قاسمی در 11/2/1393 | 11:04 گفت:

یا ونگر باید بره یا سیاست ها تغییر پیدا کنه

مرتضی در 10/2/1393 | 17:28 گفت:

این جوری که این دوستمون از ونگر تعریف میکنه باید اسم باشگاه بجای آرسنال، آرسن ونگر باشه!
کدوم یکی از طرفدارای منچستر درباره فرگوسن کبیر اینجوری تعریف میکنن و یه نفر و به باشگاهشون ترجیح میدن که شما این استدلال رو میکنی؟

ناصر در 10/2/1393 | 16:21 گفت:

سلام سجاد جان
منم تصور آرسنال بدون ونگر برام بی مفهومه.خیلی دوستش دارم و چیزای زیادی ازش یاد گرفتم،
اما یه نکته و اون هم اینکه ونگر هم انسانه و انسان هم توی زندگیش خطا میکنه،حالا چه مستقیم یا غیر مستقیم.شاید اگه مایک دین از باشگاه نرفته بود،ونگر به خاطر کاراش اینقدر زیر سوال نرفته بود.
مطمئنا شخصی مثل من که حتی یک دقیقه هم تجربه ی مربی گری نداره،نمیتونه ونگر رو قضاوت کنه و در اینطور موارد به این راحتی نطر بده. مربی ما اینقدر با ارزشه که یادم میاد یه سری با یکی از طرفدار اصیل منچستر یونایتد صحبت میکردم،اصلا براش افتخار بود که تیمش با تیمی که ونگر سرمربیش هستش رقابت میکنه.

parsa در 10/2/1393 | 13:19 گفت:

با تعصب بیش از حد وغیرمنطقی حرف میزنی راجب ونگر
فقط میتونم بگم
No man bigger than Arsenal

آرین در 10/2/1393 | 10:54 گفت:

نقل قول : نقل قول : مطمئنم شما وقتی ونگر از ارسنال بره باهاش میری طرفدار یه تیم دیگه ای میشی.من به شخصه درسته تو زمان ونگر هوادار ارسنال شدم ولی دلایلم بیشتر به خاطر سبک بازی تیم و بازیکنا بود نه حضور ونگر.شاید از سبک بازی مربی قبل ونگر و بازیکناش هم خوشم میومد کسی چه میدونه.اما اینکه میگی تیمی با صد سال قدمت اگه ونگر نبود 200 هزار تا هوادار هم نداشت و جزء ده تیم هم نبود و... دیگه جوکه.شاید اگه ونگر مربی ارسنال نمیشد سقوط میکردیم و شاید هم قهرمان چمپیونز لیگ میشدیم.شاید یکی مثل گواردیولا مربیمون میشد شاید هم یکی مثل میثاقیان میشد!

پاسخ شما : آرین جان من ونگر بره یک جای دیگه دنبالش نمیرم چون اون منو ارسنالی کرد و من به واسطه ی اینکه اون منو ارسنالی کرد دوستش دارم و هدف از این متن من این بود که باس صبر کنیم و به ارسن ونگر وقت بدیم


پاسخ شما : سجاد جان قبول دارم منظورت از کل این متن حمایت از ونگره.ولی تو نوشتت زیادی نسبت به ونگر تعصب نشون دادی."با او بود که تو اکنون هستی، نبود، تو هم نمیبودی چون او عامل واجد بود" این جملت یعنی ارسنال با ونگر بوجود اومده و دلیل بقاش فقط ونگره و ونگر بره نابود میشه که اصلا اینطور نیست.
این که میگی ایا جوانانی مستعد مثل انری و پیرس و.. بوجود میومدن.من میگم شاید اگه ونگر نبود کریس رونالدو میومد.شاید هم بازیکنای ضعیف تر میومدن میشدیم شوید یونایتد!نمیشه قطعی گفت که وضعیت تیم بد میشد و حالا هم نمیشه قطعی گفت که با رفتن ونگر وضع تیم بد میشه.چیزی که مشخصه اینه که تیم برا فصل بعد به شوک نیاز داره.حالا چه خرید چند ستاره تاپ تو نقاط ضعف تیم باشه چه تعویض سرمربی

محمد در 10/2/1393 | 10:35 گفت:

سلام فکر کنم شما بیشتر طرفدار ونگر باشی تا آرسنال سوال من از شما اینست که آیا بعداز رفتن ونگر طرفدار آرسنال می مونی؟

توپچی جنوب در 10/2/1393 | 08:09 گفت:

ونگر تشنه جام نیست ولی وقتی تیمش میبازه لگد میزنه زیر قمقمه و عصبی میشه!!!!
بودجه ای ک باشگا هر ساله میده واسه نقل و انتقالات دو برابر منسیتی و چلسی و من یونایتده ولی ونگر عمدا بازیکن نمیخره و میره فلامینی و یحیی سناگو رو ب صورت آزاد جذب میکنه و پول ها رو میزنه ب جیب!!!!
ونگر اصلا علاقه ای به قهرمانی نداره ولی شب قبل بازی با ویگان خوابش نمی بره و بعد گل شدن پنالتی آهر چنان خوشحالی میکنه انگار لیگ قهرمانان اروپا رو برده....
ونگر علاقه ای به خرید هازارد و ماتا و یوتویچ و سوارز و رونی نداره چون میفهمه که اگه یه دونه از اینا رو داشته باشه تیمش قهرمان میشه!!!!!
اومدن اوزیل بهترین بای ساز جهان به آرسنال هم ربطی ب ونگر نداره اصلا خودش عشقش کشید گفته میخوام لندن زندگی کنم شهر شیک و تمیزیه از لباس سفید و آبی هم خوشم نمیاد اومدم آرسنال!!!!
ونگر تفکرات و علمش کهنه شده و جواب نمیده ک یه نیم فصل صدر جدول لیگ برتر انگلیسه اونم با چنین بودجه و بازیکنانی و نیمکتی نسبت ب سایر رقبا....
تقصیره ونگره که ولکات و اوزیل و رمزی و ویلشر با هم مصدوم میشن تو دوماه حساس فصل ک تیم ها واسه قهرمانی بازی های فشرده و بزرگ دارن...
آقا اصلا تقصیر ونگره این لایه اوزون سوراخه و هر ساله داره سوراخش گشاد تر میشه....!!!!!
راستی یخ های قطبی هم از سال 2000 ب بعد بدجوری دارن آب میشن و سطح دریا ها داره میاد بالا شک ندارم ک تقصیر ونگره!!!!

بعضی چیز ها رو به داشتنشون عادت کردیم و تا وقتی داریم قدرشون رو نمیدونیم مثل پدر و مادر و.... بعد ک از دست دادیمشون تازه میفهمیم چی چی داشتیم .....
ارزش بعضی چیز ها رو گذر زمان مشخص میکنه.....
ونگر خدا نیست ولی از خعیلی از مربی های دیگه ک شما اسمشون رو میارین سر تره ابزارش رو داشته باشه بازم بدون باخت قهرمان همین لیگ میشه....
باشد ک رستگار شوید.

sajad coyg در 10/2/1393 | 07:17 گفت:

دوستان دیگر هم که دارن میگن ن 17 سال الان رو دارم به صد و خورده ای سال پیشش مقایسه میکنم بدونن که واقعا داره برابری میکنه از همه لحاظ

sajad coyg در 10/2/1393 | 07:16 گفت:

دوستانی که میگن چرا نوشتم دویست هزار،این جمله آرایه ادبی داره من دارم مثال میزنم از کم بودن طرفدارا اگر ونگر نبود دیگه اینقده هم خر نیستم برادرای گلم که بخوام آرسنالی که قبل از ونگر بوده رو قدرتشو زیر سوال ببرم هدف از این متن من این بود که پی ببریم به اینکه آرسنال رو ارسن ونگر به این جا رسونده

sajad coyg در 10/2/1393 | 07:14 گفت:

نقل قول : مطمئنم شما وقتی ونگر از ارسنال بره باهاش میری طرفدار یه تیم دیگه ای میشی.من به شخصه درسته تو زمان ونگر هوادار ارسنال شدم ولی دلایلم بیشتر به خاطر سبک بازی تیم و بازیکنا بود نه حضور ونگر.شاید از سبک بازی مربی قبل ونگر و بازیکناش هم خوشم میومد کسی چه میدونه.اما اینکه میگی تیمی با صد سال قدمت اگه ونگر نبود 200 هزار تا هوادار هم نداشت و جزء ده تیم هم نبود و... دیگه جوکه.شاید اگه ونگر مربی ارسنال نمیشد سقوط میکردیم و شاید هم قهرمان چمپیونز لیگ میشدیم.شاید یکی مثل گواردیولا مربیمون میشد شاید هم یکی مثل میثاقیان میشد!

پاسخ شما : آرین جان من ونگر بره یک جای دیگه دنبالش نمیرم چون اون منو ارسنالی کرد و من به واسطه ی اینکه اون منو ارسنالی کرد دوستش دارم و هدف از این متن من این بود که باس صبر کنیم و به ارسن ونگر وقت بدیم

Vishka در 9/2/1393 | 22:38 گفت:

اتفاقا هوادارامون با اینکه خیلیاشون مخالف ونگرن ولی به تیم پشت نمی کنن . طرفدار بعضی تیما رو میشناسم دو سال جام نیوردن زود تغغیر تیم دادن

masoud mahmudpur در 9/2/1393 | 22:03 گفت:

نقل قول : نقل قول : نقل قول : آقا امسال چی؟ مگه 100 میلیون نمیزارن در اختیارش واسه خرید؟ حالا ببینیم چکار میکنه، ببینیم بالاخره بازیکن خوب میگیره یا نه


پاسخ شما : بابا مگه اخبار رو دنبال نمیکنید؟؟؟؟یه یارویی که مسئول کارای مالی تیمه گفته باشگاه برای فصل بعد 40 میلیون پوند بودجه داره!100میلیون چیه؟؟؟؟؟؟


پاسخ شما : تا جایی که ما شنیدیم 100 تا بود.

تازه پارسال 70 تا بود امسال 40 تا!؟


پاسخ شما : الان مهرزاد تو فکر میکنی فصل قبل ما 70 میلیون بودجه واسه خریدبازیکن داشتیم؟؟؟؟؟یعنی ونگر 70 تا رو گرفته بعد 30تا رو گذاشته تو جیب خودش؟اصلا همچین چیزی امکان داره؟

masoud mahmudpur در 9/2/1393 | 22:00 گفت:

نقل قول : نقل قول : نقل قول : آقا امسال چی؟ مگه 100 میلیون نمیزارن در اختیارش واسه خرید؟ حالا ببینیم چکار میکنه، ببینیم بالاخره بازیکن خوب میگیره یا نه


پاسخ شما : بابا مگه اخبار رو دنبال نمیکنید؟؟؟؟یه یارویی که مسئول کارای مالی تیمه گفته باشگاه برای فصل بعد 40 میلیون پوند بودجه داره!100میلیون چیه؟؟؟؟؟؟


پاسخ شما : تا جایی که ما شنیدیم 100 تا بود.

تازه پارسال 70 تا بود امسال 40 تا!؟


پاسخ شما : از 100 ميليون فقط 40 تاش واسه خريد باريكنه!بقيه بول دستمزد بازيكناييه كه خريده ميشن!

Mobinho در 9/2/1393 | 19:45 گفت:

هر مربی ای در هر رشته ی ورزشی یک میزان علم و تفکری داره که اونو به تیم تزریق میکنه و با این تفکرات تیم شکل میگیره و گاهی این تفکرات نتیجه میده و گاهی این تفکرات نتیجه نمیده.این علم یه حد محدودی داره و پس از مدتی دیگه مربی چیز جدیدی نداره که به تیم تزریق کنه. بعضی مربیان با عوض کردن دستیاران و استفاده از دستیاران جدید و فهیم و جاه طلب میتونن مدت زمان ماندگاری در تیم رو بیشتر کنن.
پرفسور ونگر بسیار مربی فهیم و بادانشیه ولی متاسفانه دیگه تفکر و علم جدیدی نداره که به تیم تزریق کنه و چیزی که بیشتر باعث تاسفه اینه که اصلا علاقه ای به تعویض دستیارانش هم نداره.
فقط کافیه به دستیاران مربیان موفق این چند سال نگاه کنید تا متوجه بشید.مثلا فرگوسن کارلوس کیروش و مربی سابق تیم ملی انگلیس دستیارانش بودن.
مورینیو دستیارانش نامی ترن امسال ویلاش بوواش و براندان راجرز
گوادیولا تیتو ویلانووای فقید رو داشت.
دوستان من هم مث همه ی شما عاشق ونگرم ولی باور کنید آرسنال احتیاج به تفکرات جدید و بسیار جاه طلبانه داره.
ونگر حتی در دوران اوجش هم با آرسنال و موناکو نتونست قهرمان اروپا بشه.
ونگر عزیز باید بره چون جاه طلبیش کمه چون شور وهیجانش کمه چون تفکرات خودش از موفقیت باشگاه براش مهم تره.
ونگر چند ساله که تفکراتش توی آرسنال شکست خورده دقیقا از همون فصلی که بسیار نزدیک به سه گانه بوود ولی عدم خرید یک دروازه بان مطمئن و استفاده از آلمونیا و ژسنی تیم فوق العاده ی اون فصل آرسنالو نابود کرد.
از همون فصلی صحبت میکنم که بارسلون رو 2 بر 1 شکست دادیم ولی در بازی برگشت با ناداوری حذف شدیم.همون فصلی که جام اتحادیه رو به بیرمنگامی دادیم که در انتهای فصل به دست 2 رفت به خاطر نداشتن یک دروازه بان متوسط به جای ژسنی و اصرار به استفاده از استعدادهای فرانسوی(امثال کوشیلنی و دیابی)
اون هفته ای که سه تا جام رو با شکست از بیرمنگام در فینال اتحادیه،حذف از لیگ قهرمانان به وسیله ی بارسلون و شکست از تیم دوم منچستر و حذف از جام حذفی درش رخ داد تفکرات جاه طلبانه و جوانگرایانه ی ونگر هم متاسفانه در آرسنال به پایان رسید.

آرسن ونگر امسال هم میمونه و حداقل 2 تا بازیکن طراز اول میخره ولی بازم در ابتدای فصل صدرنشینیم و در پایان فصل نهایتا دوم.
ان ساا.. عمری باشه و فصل بعد هم ببینیم

آرین در 9/2/1393 | 19:26 گفت:

مطمئنم شما وقتی ونگر از ارسنال بره باهاش میری طرفدار یه تیم دیگه ای میشی.من به شخصه درسته تو زمان ونگر هوادار ارسنال شدم ولی دلایلم بیشتر به خاطر سبک بازی تیم و بازیکنا بود نه حضور ونگر.شاید از سبک بازی مربی قبل ونگر و بازیکناش هم خوشم میومد کسی چه میدونه.اما اینکه میگی تیمی با صد سال قدمت اگه ونگر نبود 200 هزار تا هوادار هم نداشت و جزء ده تیم هم نبود و... دیگه جوکه.شاید اگه ونگر مربی ارسنال نمیشد سقوط میکردیم و شاید هم قهرمان چمپیونز لیگ میشدیم.شاید یکی مثل گواردیولا مربیمون میشد شاید هم یکی مثل میثاقیان میشد!

مهرزاد در 9/2/1393 | 18:57 گفت:

نقل قول : نقل قول : آقا امسال چی؟ مگه 100 میلیون نمیزارن در اختیارش واسه خرید؟ حالا ببینیم چکار میکنه، ببینیم بالاخره بازیکن خوب میگیره یا نه


پاسخ شما : بابا مگه اخبار رو دنبال نمیکنید؟؟؟؟یه یارویی که مسئول کارای مالی تیمه گفته باشگاه برای فصل بعد 40 میلیون پوند بودجه داره!100میلیون چیه؟؟؟؟؟؟


پاسخ شما : تا جایی که ما شنیدیم 100 تا بود.

تازه پارسال 70 تا بود امسال 40 تا!؟

behrad در 9/2/1393 | 18:53 گفت:

اقا من که نفهمیدم کی طرفدار ارسنال شدم یه هویی شد ولی اون دلیلی که بود رنگ قرمز پیراهن میتونه دلیل من باشه

masoud mahmudpur در 9/2/1393 | 18:34 گفت:

نقل قول : آقا امسال چی؟ مگه 100 میلیون نمیزارن در اختیارش واسه خرید؟ حالا ببینیم چکار میکنه، ببینیم بالاخره بازیکن خوب میگیره یا نه


پاسخ شما : بابا مگه اخبار رو دنبال نمیکنید؟؟؟؟یه یارویی که مسئول کارای مالی تیمه گفته باشگاه برای فصل بعد 40 میلیون پوند بودجه داره!100میلیون چیه؟؟؟؟؟؟

محمد در 9/2/1393 | 17:09 گفت:

مطلب خیلی جالبی بود.
دمت گرم...
عشق است رئیس

محسن عاشوری در 9/2/1393 | 17:01 گفت:

آرسنال قبل از اومدن ونگر هم طرفداراش زیاد بوده .. این که میگی هوادارای آرسنال به 200 هزار تا هم نمیرسیدن یه جور توهینه ... تیم آرسنال حدود 130 سال قدمت داره و قبل از اومدن ونگر هم عناوین بسیاری داشته ..
اگه میخوای از ونگر تمجید و تعریف کنی راه های زیادی هست .. اما شما با این حرفا آرسنال رو کوچیک و حقیر جلوه دادی

ما هم ونگر برامون قابل احترامه .. اما خواهشا اون رو خدا نکن و ازش بت نسازین
جوری میگین که انگار قبل از اومدن ونگر ما کاسه گدایی دستمون بوده ..

ما دقیقا 128 سال قدمت داریم ..
شما 110 سال اول آرسنال رو مساوی میدونی با 18 سال مربیگری ونگر

کمیل در 9/2/1393 | 16:26 گفت:

آقا امسال چی؟ مگه 100 میلیون نمیزارن در اختیارش واسه خرید؟ حالا ببینیم چکار میکنه، ببینیم بالاخره بازیکن خوب میگیره یا نه

علیرضا در 9/2/1393 | 15:45 گفت:

ما پنجمین باشگاه ثروتمند دتیاییم. پارسال وضع مالی خیلی خوب بود ولی پیشنهاد مسخره 40 میلیونو یک پوندی که یادتونه
اگه سوارز الان تو آرسنال بود لیورپول انقده قوی نمیشد و ما داشتیم واسه قهرمانی یا نائب قهرمانی میجنگیدیم
اگه یه بازیکن مثل هازارد آسه باید بابتش پول داد در حد سیتی و چلسی
سه سال بود ونگر دنبال آزارد بود آخرش رفت چلسی بخاطر پول بیشتر
باید سرکیسرو شل کرد

محمد دوردی در 9/2/1393 | 13:23 گفت:

در مورد خرید استعداد و بازیکن:
حق رو به ونگر میدم چرا؟ چون:
طبق یه قانونی که تو انگلیس وجود داره بازیکنای متولد خارج از اروپا باید جواز کار داشته باشند که این جواز کار میتواند رسیدن به حد نصاب بازیهای ملی یا حد نصاب بازی در لیگهای اروپایی باشد
حال شما حساب کنید که به خاطر همین جواز کار ما یحیی توره رو از دست دادیم و اونم رفت به موناکو و...
برای همینه که ما الان جوئل کمپل و یو میایچی رو قرض دادیم
سایر لیگها در این مورد کمتر محدودیت دارند
نکته اینست که برای خرید بازیکن غیر اروپایی یا باید این کار رو بکنیم(قرض بدیم) یا این که بازیکنهای معروف غیر اروپایی سایر لیگها رو بخریم که نمیتونیم! اونا اونقدر معروفن که چون چلسی و سیتی از انگلیس نون سفره رو خوردن و ته دیگش میرسه به ما
در مورد بازیکنهای متولد اروپا: قبلنا راحت تر بود و لی الان سخت تر شده چون اگه بازیکن خودش هم بخواد، باشگاه به منظور سود آوری بیشتر میفروشه به اونایی که پول بیشتری بهش بدن!
نمونش استفان جووتیچ! عالم و آدم میدونن که میومد آرسنال علاوه بر فیکس بود، شکوفا هم میشد ولی شما جای مسئولای فیورنتینا باشی میدیش به سیتی
با ابن که میدونی ممکنه بازیکنت آیندش تباه شه بره رو نیمکت

مهرزاد در 9/2/1393 | 13:23 گفت:

اقا من می گم "لمس ساده" دوستان می گیرن منظورم کی هست دیگه!؟

محمد دوردی در 9/2/1393 | 13:11 گفت:

این کامنت قبلی "باید بره" ادامه کامنت قبل ترش بود که از پاسخ قبل تر محمد یزدانی خوشم اومده بود
سوء برداشت نشه یه وقت!

masoud mahmudpur در 9/2/1393 | 13:07 گفت:

من نمیفهمم چرا بعضی از دوستان اسرار دارن بگن "ونگر" بازیکن خوب نمیخره؟!یا اینکه بگن "ونگر" بازیکنای خوبمون رو میفروشه؟؟اصلا مگه همچین چیزی داره؟مثلا ونگر دوست نداشت هازارد رو بگیره؟یا سوارزو؟یا خیلیای دیگه رو؟خب معلومه ونگرم میخواسته بازیکنای درجه ی 1 بخره ولی نمیتونه بیاد از جیب خودش پول بزاره که!!!باشگاه ما هیچ وقت اونقدر ثروتمند نبوده که بتونه با تیمایی مثل السیتی و چلسی و رئال رقابت کنه.تو 8 سال گذشته هم که وضع مالی داغون بود!من نمیگم نباید از ونگر انتقاد کرد.چون ونگرم اشتباه داشته تو همه ی این سالها ولی نمیدونم اونایی که گیر دادن ونگر باید بره چرا نمیبینن که تیممون با چه شرایطی تو این 8 سال جام نیاورده!بخدا ما خیلی از بیشتر از اون چیزی که وسعمون میرسیده نتیجه گرفتیم که اونم به خاطر ونگره
آخه خداوکیلی تو این 8 سال یه مقایسه بکنید بین بازیکنای آرسنال و چلسی و منچستر ببینید اصلا ما میتونستیم مدعی قهرمانی باشیم
دوستان وقتی انتقاد میکنید همه ی جوانب رو در نظر بگیرید

محمد دوردی در 9/2/1393 | 13:07 گفت:

باید بره

محمد دوردی در 9/2/1393 | 13:05 گفت:

نقل قول : نقل قول : بسیار جالب هست.
شما با بردن 4 بازی پشت سر هم ان هم با تیم های ضعیف ان را نقدی برای مخالفان ونگر کرده اید. این کاری هست که 9 سال دارد رخ می دهد.چند بازی اخر را ارسنال می برد و بعد طرفدارهای ونگر به موافقان رفتنش می گویند که باید ونگر بماند.
شما خود یکی از دلایل دوست داشتن ارسنال را پیشینه ی ارسنال می دانید مگر ان زمان هم ارسن ونگر بود!؟
ارسنال کم اسطوره ندارداگر به سایت بروید و اسطوره هایی که هوادارها بهشان رای دادند همه برای زمان ایشان بود؟درست هست که تعداد از بازیکنان زمان ونگر داخل ان لیست هستند ولی دلیل نمی شود.
تونی ادامز دیوید سیمن کسانی که وفادار به باشگاه بودند .
در نهایت احترم یکی از ویزگی های ایرانی ها(کشورهای جهان سوم از جمله خودم)اسطوره کردن و پرستش کردن افراد هست.الان دیگران قدیصی از ایشان ساختند که حتی خودشان هم نمی توانند خرابش کنند و دائما گذشته ی پرافتخار اشان را یاداوری می کنند.
درباره ی بازیکن های فانتزی اسطوره های باشگاه چند نفرشان فانتزی بازی می کردند؟الان هانری پاتریک ویرا
...بازیکن های فانتزی بودند؟ الان کسانی که طرفدار ارسنال می شوند به خاطربازیکنی مثلا کازولا طرفدارش شده اند؟یا به خاطر نصری؟
اتفاقا در بازی های رایانه ای بازیکنی مثل رونالدو هانری و سرعتی قدرتی بسیار جواب می دهد تا این گونه بازیکنا.
پایتخت بودن؟ملاک انتخاب یک تیم شد پایتخت بودن!؟ درست هست که توپ چی های لندن بسیار قشنگ هست ولی مطمئن باشید 1% هم به خاطر نام باشگاه طرفدار باشگاه نشده اند.لقب شیاطین سرخ هم بسیار قشنگ هست پس علت یکی از پرطرفدارترین باشگاه های جهان این هست.
مقابله با دو قطبی گری:عجب! یعنی عده ای رفتند گشتند برای مقابله با دوقطبی شدن یک لیگ طرفدار ارسنال شدند.در صورتی که ارسنال تیمی باافتخار و معروف بود. شاید سن ما باید بالای 50 سال باشد و در لندن باشیم تا بتوانیم در این باره اظهارنظر کنیم. اگر به خاطر زیبا بازی کردن ارسنال باشد منطقی هست.
ما دمدمی مزاجیم. حتی اگر منچستریونایتد هم بود و افتخاراتی از جمله قهرمانی تو باشگاه های اروپا می گفتند اگر بالای 5 سال جام نمی اوردند فرگوسن را اخراج می کردند.مربی ای که 9 سال اخر کارش را با باتری ادامه می داد.فکر نکنم سرسخت ترین مخالفان فرگوسن هم از لرزش دستش در فینال چمپین خوشحال شده باشند.پس اقای ونگر از اسمان نیامده اند. یعنی ما نمی توانیم از ایشان کوچک ترین انتقادی بکنیم؟ اگر چنین هست پس نباید به بازیکنانی مثل لمس ساده که تک به تک هم نمی تواند گل کند حرف زد به جنکینسون حرف زد به خرید تازه ی هر سال(دیابی) حرف زد به ارتتا به مونرئال بازیکن های نه چندان خوب(بلکه افتضاح) سال های اخیر چیزی گفت چرا؟ چون Arsene Know چون پروفسور می داند چون ایشان کبیر هستند.
واقعا یک مربی چه طور می توتند بعد از 9 سال بی جامی باز تمدید کند؟این واقعا جای سوال هست. این نهایت خودخواهی یک شخص را می رساند. به خاطر علاقه اش به باشگاه حاضر هست از موفقیت تیم بگذرد.9 سال قبل از امدن ایشان یعنی ارسنال یک جام هم نگرفت!؟ارسنال همش برای چهارم شدن تلاش می کرد؟عده ای می گویند اگر برود اوضاع تیم خراب می شود.از کجا معلوم یکی مثل ارسن ونگر (تو زمان اوجش)نیاید.هر باشگاهی همیشه که در اوج نیست. چند سال اوضاه بر وفق مراد نباشد بعد درست می شود.اگر قرار بود یک تیم همیشه در اوج بماند که اصلا فوتبال لذت بخش نبود.
.No man bigger than Arsenal


پاسخ شما : شاید من مثل شما از آرسن انتقاد ندارم ولی با اصل موضوع موافقم و معتقدم یا ونگر باید یه خونه تکونی اساسی تو تفکراتش ایجاد کنه تا خودشو تشنه قهرمانی نشون بده یا باید جا رو واسه کسایی که تشنه قهرمانی هستن و این توانایی رو هم داشته باشن و سابقه مربی گریشون اینو برسونه خالی کنه.
الان هم اگه پای صحبتهای طرفدارای منچستر بشینیم تعداد زیادی معتقدن وقتش شده بود که منچستر مربیشو عوض کنه چون فرگوسن از نظر بدنی توانایی اون همه استرسو نداشت.این دوران واسه ما هم هست مگه ونگر چندسال دیگه میتونه مربی گری کنه پس بهتره به فکر قهرمان کردن تیم باشه تا با خاطره ای خوش از تیم بره.


پاسخ شما : حرف دل ما رو زدی. هر کسی که میگه ونگر بره ته دلش دوست داره بمونه و نتیجه زحماتشو ببینه
هیچکسی حتی اونی که میگه ونگر

محمد يزداني در 9/2/1393 | 12:46 گفت:

نقل قول : بسیار جالب هست.
شما با بردن 4 بازی پشت سر هم ان هم با تیم های ضعیف ان را نقدی برای مخالفان ونگر کرده اید. این کاری هست که 9 سال دارد رخ می دهد.چند بازی اخر را ارسنال می برد و بعد طرفدارهای ونگر به موافقان رفتنش می گویند که باید ونگر بماند.
شما خود یکی از دلایل دوست داشتن ارسنال را پیشینه ی ارسنال می دانید مگر ان زمان هم ارسن ونگر بود!؟
ارسنال کم اسطوره ندارداگر به سایت بروید و اسطوره هایی که هوادارها بهشان رای دادند همه برای زمان ایشان بود؟درست هست که تعداد از بازیکنان زمان ونگر داخل ان لیست هستند ولی دلیل نمی شود.
تونی ادامز دیوید سیمن کسانی که وفادار به باشگاه بودند .
در نهایت احترم یکی از ویزگی های ایرانی ها(کشورهای جهان سوم از جمله خودم)اسطوره کردن و پرستش کردن افراد هست.الان دیگران قدیصی از ایشان ساختند که حتی خودشان هم نمی توانند خرابش کنند و دائما گذشته ی پرافتخار اشان را یاداوری می کنند.
درباره ی بازیکن های فانتزی اسطوره های باشگاه چند نفرشان فانتزی بازی می کردند؟الان هانری پاتریک ویرا
...بازیکن های فانتزی بودند؟ الان کسانی که طرفدار ارسنال می شوند به خاطربازیکنی مثلا کازولا طرفدارش شده اند؟یا به خاطر نصری؟
اتفاقا در بازی های رایانه ای بازیکنی مثل رونالدو هانری و سرعتی قدرتی بسیار جواب می دهد تا این گونه بازیکنا.
پایتخت بودن؟ملاک انتخاب یک تیم شد پایتخت بودن!؟ درست هست که توپ چی های لندن بسیار قشنگ هست ولی مطمئن باشید 1% هم به خاطر نام باشگاه طرفدار باشگاه نشده اند.لقب شیاطین سرخ هم بسیار قشنگ هست پس علت یکی از پرطرفدارترین باشگاه های جهان این هست.
مقابله با دو قطبی گری:عجب! یعنی عده ای رفتند گشتند برای مقابله با دوقطبی شدن یک لیگ طرفدار ارسنال شدند.در صورتی که ارسنال تیمی باافتخار و معروف بود. شاید سن ما باید بالای 50 سال باشد و در لندن باشیم تا بتوانیم در این باره اظهارنظر کنیم. اگر به خاطر زیبا بازی کردن ارسنال باشد منطقی هست.
ما دمدمی مزاجیم. حتی اگر منچستریونایتد هم بود و افتخاراتی از جمله قهرمانی تو باشگاه های اروپا می گفتند اگر بالای 5 سال جام نمی اوردند فرگوسن را اخراج می کردند.مربی ای که 9 سال اخر کارش را با باتری ادامه می داد.فکر نکنم سرسخت ترین مخالفان فرگوسن هم از لرزش دستش در فینال چمپین خوشحال شده باشند.پس اقای ونگر از اسمان نیامده اند. یعنی ما نمی توانیم از ایشان کوچک ترین انتقادی بکنیم؟ اگر چنین هست پس نباید به بازیکنانی مثل لمس ساده که تک به تک هم نمی تواند گل کند حرف زد به جنکینسون حرف زد به خرید تازه ی هر سال(دیابی) حرف زد به ارتتا به مونرئال بازیکن های نه چندان خوب(بلکه افتضاح) سال های اخیر چیزی گفت چرا؟ چون Arsene Know چون پروفسور می داند چون ایشان کبیر هستند.
واقعا یک مربی چه طور می توتند بعد از 9 سال بی جامی باز تمدید کند؟این واقعا جای سوال هست. این نهایت خودخواهی یک شخص را می رساند. به خاطر علاقه اش به باشگاه حاضر هست از موفقیت تیم بگذرد.9 سال قبل از امدن ایشان یعنی ارسنال یک جام هم نگرفت!؟ارسنال همش برای چهارم شدن تلاش می کرد؟عده ای می گویند اگر برود اوضاع تیم خراب می شود.از کجا معلوم یکی مثل ارسن ونگر (تو زمان اوجش)نیاید.هر باشگاهی همیشه که در اوج نیست. چند سال اوضاه بر وفق مراد نباشد بعد درست می شود.اگر قرار بود یک تیم همیشه در اوج بماند که اصلا فوتبال لذت بخش نبود.
.No man bigger than Arsenal


پاسخ شما : شاید من مثل شما از آرسن انتقاد ندارم ولی با اصل موضوع موافقم و معتقدم یا ونگر باید یه خونه تکونی اساسی تو تفکراتش ایجاد کنه تا خودشو تشنه قهرمانی نشون بده یا باید جا رو واسه کسایی که تشنه قهرمانی هستن و این توانایی رو هم داشته باشن و سابقه مربی گریشون اینو برسونه خالی کنه.
الان هم اگه پای صحبتهای طرفدارای منچستر بشینیم تعداد زیادی معتقدن وقتش شده بود که منچستر مربیشو عوض کنه چون فرگوسن از نظر بدنی توانایی اون همه استرسو نداشت.این دوران واسه ما هم هست مگه ونگر چندسال دیگه میتونه مربی گری کنه پس بهتره به فکر قهرمان کردن تیم باشه تا با خاطره ای خوش از تیم بره.

علیرضا در 9/2/1393 | 12:42 گفت:

منم با حرفای مهرزاد موافقم.ما شخصیت بردن تیمهای بالای جدولی رو نداریم چون نگرش تیم اینه که سوم یا چهارم بشه و فقط بره چمپیونز
هنوز گلهای فراوان و ترس شدید بازیکنامونو از دروگبا یادم نرفته
درسته چند بار لیورپولو تاتی رو درهم کوبیدیم ولی مقابل سیتی، من یو و چلسی تو این چند ساله افتضاح بودیم
درسته فرگوسن رفت منچستر بدبخت شد ولی یه مربی درجه 2 آورد.ما میتونیم یه مربی درجه 1 بیاریم اگه سر کیسرو شل کنیم
ونگر اگه انقدر آرسنالو دوست داره و بعد 9 سال بی جامی دستمزدشو کم کنه نه اینکه جزء پرئر
آمدترین مربیای دنیا باشه
در کل ما یکیو میخوایم که جسارتش از ونگر بیشتر باشه و واسه قهرمانی بجنگه مثل یورگن کلوپ یا هانکس

محمد يزداني در 9/2/1393 | 12:37 گفت:

نقل قول : نقل قول : سلام خسته نباشی رفیق.حرفای زیبایی زدی ولی من با یه قسمتی مشکل دارم چون بعضیها از قبل از ونگر هم طرفدار آرسنال بودن مثل دوران جرج گراهام من خودم دقیقا یادم نمیاد سال 96 بود یا 95 یا حتی 97 ولی نه بخاطر ونگر بلکه بخاطر یان رایت و شاکله آرسنال ازش خوشم میومد واونقدر هم حرفه ای دنبال نمیکردم که بدونم مربیش از کجا اومده و سبک مربیگریش به چه شکلی و تفکراتش چه تفاوتی با گراهام و سایر مربیا داره چون اصلا اون زمان مثل امروزه زیاد پخش مستقیم نداشتیم یا بهتر بگم اصلا پخش مستقیم لیگهای اروپایی معنا نداشت فقط چهارشنبه ها شبکه 2 آخر شب یه 15 دقیقه خلاصه یه بازی رو پخش میکردن و منم هم با هزار بدبختی تلویزیونو میدزدیدم میبردم تو اتاقم که اون 15 دقیقه رو ببینم.
اما در خصوص ونگر من فکر میکنم اکثر منتقدان ونگر ته دلشون دوست دارن که بمونه ولی چون امیدی ندارن که تو تفکراتش تغییر بده دوست دارن بره و یه مربی دیگه که تشنه قهرمانی باشه بیاد افرادی مثل کنته و گاس هدینگ و پپ و... منم هم دوست دارم ونگر تو تفکراتش یه تغییرات کارساز بده تا آرسنال مثل این 9 سال اسلحش بدون باروت نباشه.
تو آخرین مصاحبش یه امیدهایی به خرید بزرگ داده امیدوارم واقعا از امسال شروع کنه به خریدن بازیکنایی با پتانسیل بالا مثل زمانی که هازارد تو فرانسه بازی میکرد و همه میدونستن چه بازیکنی میتونه بشه و چلسی سریع خریدش کرد.ماها خسته شدیم انقدر صبرکردیم تا خریدهاش چندسال پدر تیمو درآوردن تا شدن بازیکن خوب نه ستاره.پس بهتره یه تغییری تو نوع خریداش داشته باشه تا آرسنال مجددا قهرمان لیگ بشه اونم با ونگر نه بی ونگر.


پاسخ شما : داش محمد مرسی از لطفت،ولی داش من در پاره ای از متن گفتم که این موارد اونایی رو که بیشتر از 15 ساله طرفدار ارسنال هستن رو در بر نمیگیره،من مخاطبم هوادارایی هستن که طی این 15 سال طرفدار ارسنال شدند


پاسخ شما : ماهم کوچیک هرچی آرسنالی هستیم.احساس خاص بودن داره آرسنالی باشی.

مهرزاد در 9/2/1393 | 12:20 گفت:

بسیار جالب هست.
شما با بردن 4 بازی پشت سر هم ان هم با تیم های ضعیف ان را نقدی برای مخالفان ونگر کرده اید. این کاری هست که 9 سال دارد رخ می دهد.چند بازی اخر را ارسنال می برد و بعد طرفدارهای ونگر به موافقان رفتنش می گویند که باید ونگر بماند.
شما خود یکی از دلایل دوست داشتن ارسنال را پیشینه ی ارسنال می دانید مگر ان زمان هم ارسن ونگر بود!؟
ارسنال کم اسطوره ندارداگر به سایت بروید و اسطوره هایی که هوادارها بهشان رای دادند همه برای زمان ایشان بود؟درست هست که تعداد از بازیکنان زمان ونگر داخل ان لیست هستند ولی دلیل نمی شود.
تونی ادامز دیوید سیمن کسانی که وفادار به باشگاه بودند .
در نهایت احترم یکی از ویزگی های ایرانی ها(کشورهای جهان سوم از جمله خودم)اسطوره کردن و پرستش کردن افراد هست.الان دیگران قدیصی از ایشان ساختند که حتی خودشان هم نمی توانند خرابش کنند و دائما گذشته ی پرافتخار اشان را یاداوری می کنند.
درباره ی بازیکن های فانتزی اسطوره های باشگاه چند نفرشان فانتزی بازی می کردند؟الان هانری پاتریک ویرا
...بازیکن های فانتزی بودند؟ الان کسانی که طرفدار ارسنال می شوند به خاطربازیکنی مثلا کازولا طرفدارش شده اند؟یا به خاطر نصری؟
اتفاقا در بازی های رایانه ای بازیکنی مثل رونالدو هانری و سرعتی قدرتی بسیار جواب می دهد تا این گونه بازیکنا.
پایتخت بودن؟ملاک انتخاب یک تیم شد پایتخت بودن!؟ درست هست که توپ چی های لندن بسیار قشنگ هست ولی مطمئن باشید 1% هم به خاطر نام باشگاه طرفدار باشگاه نشده اند.لقب شیاطین سرخ هم بسیار قشنگ هست پس علت یکی از پرطرفدارترین باشگاه های جهان این هست.
مقابله با دو قطبی گری:عجب! یعنی عده ای رفتند گشتند برای مقابله با دوقطبی شدن یک لیگ طرفدار ارسنال شدند.در صورتی که ارسنال تیمی باافتخار و معروف بود. شاید سن ما باید بالای 50 سال باشد و در لندن باشیم تا بتوانیم در این باره اظهارنظر کنیم. اگر به خاطر زیبا بازی کردن ارسنال باشد منطقی هست.
ما دمدمی مزاجیم. حتی اگر منچستریونایتد هم بود و افتخاراتی از جمله قهرمانی تو باشگاه های اروپا می گفتند اگر بالای 5 سال جام نمی اوردند فرگوسن را اخراج می کردند.مربی ای که 9 سال اخر کارش را با باتری ادامه می داد.فکر نکنم سرسخت ترین مخالفان فرگوسن هم از لرزش دستش در فینال چمپین خوشحال شده باشند.پس اقای ونگر از اسمان نیامده اند. یعنی ما نمی توانیم از ایشان کوچک ترین انتقادی بکنیم؟ اگر چنین هست پس نباید به بازیکنانی مثل لمس ساده که تک به تک هم نمی تواند گل کند حرف زد به جنکینسون حرف زد به خرید تازه ی هر سال(دیابی) حرف زد به ارتتا به مونرئال بازیکن های نه چندان خوب(بلکه افتضاح) سال های اخیر چیزی گفت چرا؟ چون Arsene Know چون پروفسور می داند چون ایشان کبیر هستند.
واقعا یک مربی چه طور می توتند بعد از 9 سال بی جامی باز تمدید کند؟این واقعا جای سوال هست. این نهایت خودخواهی یک شخص را می رساند. به خاطر علاقه اش به باشگاه حاضر هست از موفقیت تیم بگذرد.9 سال قبل از امدن ایشان یعنی ارسنال یک جام هم نگرفت!؟ارسنال همش برای چهارم شدن تلاش می کرد؟عده ای می گویند اگر برود اوضاع تیم خراب می شود.از کجا معلوم یکی مثل ارسن ونگر (تو زمان اوجش)نیاید.هر باشگاهی همیشه که در اوج نیست. چند سال اوضاه بر وفق مراد نباشد بعد درست می شود.اگر قرار بود یک تیم همیشه در اوج بماند که اصلا فوتبال لذت بخش نبود.
.No man bigger than Arsenal

کمیل در 9/2/1393 | 12:20 گفت:

حرفات کاملا درسته و خیلی خوب بیان کردی اما محمد هم خوب گفت، ونگر تو این چند سال اشتیاقی واسه بردن جام از خودش نشون نداده، رو اصل خودش مونده و دنبال بازیکن خوب و کلاس جهانی نمیره چون قیمتش بالاست، اینه که دیگه همه رو کلافه کرده، باید قبول کرد بدون بازیکن تاثیرگذار نمیشه جام برد، یه بازیکن خوب بازی رو برات در میاره و یه تنه تیم رو قهرمان میکنه مثل فن پرسی و سوارز و زلاتان و ... ، ونگر امسال باید از اصل خودش خارج بشه و خرج کنه اونوقته که هوادارا امیدوار میشن

sajad coyg در 9/2/1393 | 12:16 گفت:

و اینکه داش محمد با حرفات موافقم ولی خب رییس خیلی حق داره

sajad coyg در 9/2/1393 | 12:15 گفت:

نقل قول : سلام خسته نباشی رفیق.حرفای زیبایی زدی ولی من با یه قسمتی مشکل دارم چون بعضیها از قبل از ونگر هم طرفدار آرسنال بودن مثل دوران جرج گراهام من خودم دقیقا یادم نمیاد سال 96 بود یا 95 یا حتی 97 ولی نه بخاطر ونگر بلکه بخاطر یان رایت و شاکله آرسنال ازش خوشم میومد واونقدر هم حرفه ای دنبال نمیکردم که بدونم مربیش از کجا اومده و سبک مربیگریش به چه شکلی و تفکراتش چه تفاوتی با گراهام و سایر مربیا داره چون اصلا اون زمان مثل امروزه زیاد پخش مستقیم نداشتیم یا بهتر بگم اصلا پخش مستقیم لیگهای اروپایی معنا نداشت فقط چهارشنبه ها شبکه 2 آخر شب یه 15 دقیقه خلاصه یه بازی رو پخش میکردن و منم هم با هزار بدبختی تلویزیونو میدزدیدم میبردم تو اتاقم که اون 15 دقیقه رو ببینم.
اما در خصوص ونگر من فکر میکنم اکثر منتقدان ونگر ته دلشون دوست دارن که بمونه ولی چون امیدی ندارن که تو تفکراتش تغییر بده دوست دارن بره و یه مربی دیگه که تشنه قهرمانی باشه بیاد افرادی مثل کنته و گاس هدینگ و پپ و... منم هم دوست دارم ونگر تو تفکراتش یه تغییرات کارساز بده تا آرسنال مثل این 9 سال اسلحش بدون باروت نباشه.
تو آخرین مصاحبش یه امیدهایی به خرید بزرگ داده امیدوارم واقعا از امسال شروع کنه به خریدن بازیکنایی با پتانسیل بالا مثل زمانی که هازارد تو فرانسه بازی میکرد و همه میدونستن چه بازیکنی میتونه بشه و چلسی سریع خریدش کرد.ماها خسته شدیم انقدر صبرکردیم تا خریدهاش چندسال پدر تیمو درآوردن تا شدن بازیکن خوب نه ستاره.پس بهتره یه تغییری تو نوع خریداش داشته باشه تا آرسنال مجددا قهرمان لیگ بشه اونم با ونگر نه بی ونگر.


پاسخ شما : داش محمد مرسی از لطفت،ولی داش من در پاره ای از متن گفتم که این موارد اونایی رو که بیشتر از 15 ساله طرفدار ارسنال هستن رو در بر نمیگیره،من مخاطبم هوادارایی هستن که طی این 15 سال طرفدار ارسنال شدند

محمد يزداني در 9/2/1393 | 12:09 گفت:

سلام خسته نباشی رفیق.حرفای زیبایی زدی ولی من با یه قسمتی مشکل دارم چون بعضیها از قبل از ونگر هم طرفدار آرسنال بودن مثل دوران جرج گراهام من خودم دقیقا یادم نمیاد سال 96 بود یا 95 یا حتی 97 ولی نه بخاطر ونگر بلکه بخاطر یان رایت و شاکله آرسنال ازش خوشم میومد واونقدر هم حرفه ای دنبال نمیکردم که بدونم مربیش از کجا اومده و سبک مربیگریش به چه شکلی و تفکراتش چه تفاوتی با گراهام و سایر مربیا داره چون اصلا اون زمان مثل امروزه زیاد پخش مستقیم نداشتیم یا بهتر بگم اصلا پخش مستقیم لیگهای اروپایی معنا نداشت فقط چهارشنبه ها شبکه 2 آخر شب یه 15 دقیقه خلاصه یه بازی رو پخش میکردن و منم هم با هزار بدبختی تلویزیونو میدزدیدم میبردم تو اتاقم که اون 15 دقیقه رو ببینم.
اما در خصوص ونگر من فکر میکنم اکثر منتقدان ونگر ته دلشون دوست دارن که بمونه ولی چون امیدی ندارن که تو تفکراتش تغییر بده دوست دارن بره و یه مربی دیگه که تشنه قهرمانی باشه بیاد افرادی مثل کنته و گاس هدینگ و پپ و... منم هم دوست دارم ونگر تو تفکراتش یه تغییرات کارساز بده تا آرسنال مثل این 9 سال اسلحش بدون باروت نباشه.
تو آخرین مصاحبش یه امیدهایی به خرید بزرگ داده امیدوارم واقعا از امسال شروع کنه به خریدن بازیکنایی با پتانسیل بالا مثل زمانی که هازارد تو فرانسه بازی میکرد و همه میدونستن چه بازیکنی میتونه بشه و چلسی سریع خریدش کرد.ماها خسته شدیم انقدر صبرکردیم تا خریدهاش چندسال پدر تیمو درآوردن تا شدن بازیکن خوب نه ستاره.پس بهتره یه تغییری تو نوع خریداش داشته باشه تا آرسنال مجددا قهرمان لیگ بشه اونم با ونگر نه بی ونگر.