حقایق در پستوی عصبانیت

نویسنده: آریا

وبلاگ من
نویسنده: آریا
عاشق فوتبال هستم و همچنین آرسنال . خیلی دوست دارم یه روزی مربی فوتبال بشم .
کل بازدید: 39,561 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

حقایق در پستوی عصبانیت

حتما تا آخر بخونید و نظر بدید


مشکل این فصل آرسنال چیست ؟؟؟؟؟
خب اول بگم که این مشکل این فصل نیست ... مشکل 8 فصل آرسناله
مشکل اینه که ما نتایج تیم رو قربانی به اوج رسوندن بازیکنان می کنیم ... 3 فصل رو با بازیهای بد سر می کنیم تا رمسی بشه این رمسی ... 3 فصل رو با کوشیلنی و گل به خودی و 4 فصل رو با اشتباهات دروازبانانمون سر می کنیم که بشن اینایی که الان هستن....
مشکل اینه که ما می خوایم ارتتا رو به گلیبرتو سیلوا تبدیل کنیم و فلامینی رو پس از این همه سال بکنیم به همون بهترین بازیکن نیم فصل لیگ برتر ...
می خوایم هر سال از اول فصل تو صدر باشیم و آخرش وقتی که جز 4 تیم شدیم و سهمیه گرفتیم به خودمون افتخار کنیم که به به
می خوایم هم قهرمانی های بزرگ بگیریم و هم ونگر رو داشته باشیم
می خوایم هم بازیکن بزرگ بخریم و هم ونگر و داشته باشیم
می خوایم قهرمانی اروپا رو جشن بگیریم و هم ونگر رو داشته باشیم
می خوایم باشگاه مخالف نظر ونگر خرید بکنه و هم ونگر رو داشته باشیم
می خوایم روسا کلا تغییر بدن سیستم خرید و فروش رو و هم ونگر رو داشته باشیم

اما همه ی اینا با تصمیمات ونگر انجام میشه ...

شما آخرین باری که یادتون میاد بدون مصدوم یک فصل رو کامل داشتیم کی بود ؟؟؟
آخرین باری که یک تک به تک از مهاجمانمون دیدن کی بود ؟؟؟
آخرین باری که بعد از این همه ضربه کرنر گل زد یم کی بود ؟؟؟
آخرین زمانی که دیدید مهاجم اصلیمون روی یک حرکت فرد ی گل بزنه کی بود ؟؟؟؟
آخرین زمانی که از ضربات آزاد گل زدیم کی بود ؟؟؟
آخرین باری که از ضربات کاشته گل داشتیم کی بود ؟؟؟؟

راستی آخرین باری که یه تیم بزرگ رو بردیم کی بود ؟؟؟؟؟

من هم مثل شما ونگر رو دوست دارم و به بودنش در این باشگاه افتخار می کنم . اما واقعا مشکل کجاست ؟؟؟
مشکل مصدومیته ؟؟؟ اگه یک سال این اتفاق می افتاد که میشه گفت بدشانسیه ولی اینکه 5 سال پیاپی این اتفاق میفته دیگه نمیشه گفت بدشانسی ... 
اگر فکر می کنید ما بازیکن می خریم اشتباه می کنید ... ما یک یا دو بازیکن می خریم ولی مطمئن باشید فصل بعد هم مهاجم اولمون ژیرو خواهد بود و حتی اگه تبدیل به مسی هم بشه باز ضرری که طی این دو فصل بعنوان مهاجم به تیم وارد کرد جبران نخواهد شد....
فرگوسن می خواست به هر قیمتی شده منچستر قهرمان بشه
مورینیو می خواد به هر ترتیب قهرمان بشه
گواردیولا و انجلوتی و کلوپ هم همینطور
اما ونگر می خواد ارسنال به گونه ای که خودش می خواد قهرمان بشه !!! 
واقعا حیف این استعداد مربیگری که بخاطر عقاید غیرقابل تغییرش این همه فشار به هوادارها وارد کرد و این همه قهرمانی رو از تیم گرفت و اون کارنامه بزرگ ابتدایی حضورش رو بسیار کمرنگ کرد....

شاید عصبانی بودم بعد از بازی ولی واقعا یه نگاه بندازید که وقتی ارتتا و فلامینی بجای تخریب میرن تو دفاع می ایستن که گل نخوریم نشون میده که فرقشون با بوسکتس و الونسو و جرارد و اسین و لمپارد و گیلبرتو سیلوا چیه !!!!

واقعا خیلی عصبانیم 

تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

رضا در 18/1/1393 | 11:51 گفت:

من اینقدر اعصابم خورد بود که دیشب بطری و گوشی دستم بود گوشی رو آوردم سمت دهنم و بطری رو بردم سمت گوشم
گوشم پر آب شد هنوز گوشم گرفته

رضا در 18/1/1393 | 11:51 گفت:

من اینقدر اعصابم خورد بود که دیشب بطری و گوشی دستم بود گوشی رو آوردم سمت دهنم و بطری رو بردم سمت گوشم
گوشم پر آب شد هنوز گوشم گرفته

آریا در 18/1/1393 | 00:49 گفت:

فرشاد خادم عزیز خب حرف من هم همینه
من اصلا در مورد مشکلات نوشتم نه در مورد ونگر
مسئله اینه که خود ونگر هم بخشی از این مشکل و قسمتی از اونه نه کل اون و اصلا من قصدم به برکنار کردن یا نکردن ونگر و اصلا پرداختن به ونگر نیست در این پست ...
متاسفانه یک عده اونقدر ونگر پرست شدن که حتی نمیشه در مورد ونگر نظر هم داد و یا کوچکترین انتقادی کرد...
در انگلستان هم همینگونه است فرشاد جان فقط اینکه اونها نوع رفتار و اعتراضشون با ما فرق میکنه ... شما به بازیهای اخیری که گاهی تیم هو شد و بازیهای بسیاری که هواداران ورزشگاه رو زودتر از موعد ترک کردند و حتی بخشی از صند لیهای ورزشگاه که در سختترین شرایط هم همیشه پر بود گاهی خالیه نگاه کنید ....

ولی اصلا این پست در مورد ونگر نیست و اصلا قصد به اینکه برکنار بشه یا بمونه نداریم در این مطلب ...
مسئله اینه که مشکلات باید نوشته بشه تا راه حلها هم بدست بیاد...........

farshad khadem در 17/1/1393 | 23:00 گفت:

.............................................................
شما توی خونه ات نشستی و با خیال راحت تو فکر اینی که آرسنال جز 4 تا تیم بشه ولی در مورد اونهایی که میرن اشبرتون و گرونترین بلیط ورزشگاهی اروپا رو میپردازن چی فکر میکنی ؟؟؟؟
یه جوری حرف میزنی که --------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
اریا عزیز
مرسی ار پست منطقی انتقادی که با اینکه سخت عصبانی بودی ار شکست تیمت ولی طوری نوشتی که حتی دوستان حامی سرسخت ونگر هم به این پست احترام قائلند.ولی من به پاسخی که بدوستمون دادی کمی مشکل دارم منظورم مطالب بالاست .ببین اریا جان دقیقا مشکل ما هواداران وطنی با هواداران لندن نشین همینه که اگر ما جای اونها بودیم با این شور واحساس وتعصبی که داریم کار ونگر بعد از 2007 تمام وخدا میدونه تا حالا چه تعداد مربی بخاطر فشار هواداران تعویض شده بود من میگم این چه هواداریه که راه دور نریم همین بازی 6تایی اخیر از چلسی بعدا بازی به تشویق بی امان از تیمش میپردازه ولی ما توپچیهای وطنی تو همین سایت خودمون از بدترین فحشها و کلمات برای تخلیه کردن همدیگه نثار مربی و...... میکنیم من نمیدونم یکی بمن کمک کنه تو درک این مطلب هواداری که بقول شما گرونترین بلیطو تهیه میکنه توشهری زندگی میکنه که تو هر فصل چند دربی حثیتی با تاتنهام -چلسی وچند بازی انتقامی با من یو -لیورپول واخیرا با من سیتی بر گذار میکنه وبعد از هر بازی خارج از هر نتیچه طوری تیمشو حمایت میکنه که هر کسی تازه T/V رو روشن کرده انگار تیم پیروز ارسناله .شاید بشه گفت بعد از برشمردن همه علتهایی که طی سالها سبب ناکامی تیم ماست وشخص ونگر هم یکی از انهاست (با احترام به دوستان انتی ونگر چون شخصا همه تقصیرها را ونگر نمیدونم ولی اعتقاد دارم یکی از علل ناکامیست )باید از رفتار همیشه حامی تماشاگران لندن نشین نام برد .راستی دوستان ما کارمون درسته یا اونها ؟؟ حتم دارم نزد هواداران لندن نشین منتقد ونگر هم کم نیست ولی شیوه پردازش نقدها رو میشه توکامنتهای انها در سایتها دید .اینهمه پر حرفی کردم ووقت نازنین شما دوستان گرفتم که بگم ارسناله دیگه چه میشود کرد انقدری از ارسنال این چند فصل اخیر یادمه که هر بازی مهمی که بردنش از نون شب برامون واجبتر بود باختیم ار بیرمنگام وبلکبرن بگیر تا بارسلون ار میلان 4 تا میخوریم 3تا میزنیم از بایرن 3تا میخوریم 2تا می زنیم همین دقیقا همین فصل زمانی به من سیتی خوردیم که اکه زده بودیم 9تا اختلافمون میشد باختیم وبالاحره اهمیت برد بازی امشب کم ار فینال نبود ولی بازم باختیم چه میشود کرد یکی ونگرو دراز میکنه با تبر میوفته بجونش شاید اروم شه یکی طرفشو میگیره میشه ونگر پرست نمی دونم ولی من اسیر وبدبخت همین ارسنالم سیب زمینی نیستم میخوام بگم بیاید ازاین هیاهو بیرون سایتی داریم و تیمی باسم ارسنال بیایم با وضع موجود حالشو ببریم .


شاهين در 17/1/1393 | 21:14 گفت:

نقل قول : نقل قول : نقل قول : نقل قول : آقایونی که اول فصل 100تا سوراخ موش خریده بودن و فرار کرده بودن دوباره سر و کلشون پیدا شده
با این همه مصدوم چه توقعی دارید؟؟؟؟؟ نکنه قهرمانی لیگ؟؟؟؟؟؟
در مورد سیتی که همه چی روشنه درمورد چلسی هم ببینید چندتا بازیکن دارن هرکی هم مصدوم بشه عین خیالشون نیست انقدر بازیکن دارن که ماتا رو نیم فصل میدن میره
لیور هم داره نونه مهاجماش رو میخوره
ما هم داشتیم نون تفکرات ونگر و نون هافبکامون رو میخوردیم که زد و همه مصدوم شدن: رمزی،ویلشر،اوزیل، والکات و...
لابد میخواستید ونگر تفکراتش رو با مونرئال و فلامینی و ... اجرا کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ شما : دوست عزیز اصلا کسی جایی قایم نشده بوده ... شما فکر میکنی که هر کس که به ونگر انتقاد میکنه دوست نداره ارسنال با ونگر جام ببره یا هر چیز دیگه ...
اصلا قضیه اینطوری نیست که فکر میکنی ... شما مطلب بالا رو یکبار دیگه بخوون بعد بیا دوباره اینارو بنویس


پاسخ شما : من منظورم فقط مطلب بالا نبود با بقیه دوستانی که کامنت هم گذاشتن بود
بله اول فصل که ونگر نتیجه گرفته بود هیچ کس انتقاد نمیکرد و بعضی از دوستان اصلا نبودن تو سایت!!!!!!


پاسخ شما : جناب سالار خان لاری یه حرفایی میزنی که خودت هم نمی فهمی ... خب بطور حتم وقتی تیم نتیجه میگیره هیچکس انتقاد نمیکنه برای اینکه نیازی به انتقاد نیست ... همه ی ما همین رو میخوایم ... اصلا وظیفه ی ونگر همینه که تیم نتیجه بگیره ... فکر کردی ونگر برای چی اونجاست ؟؟؟؟
شما توی خونه ات نشستی و با خیال راحت تو فکر اینی که آرسنال جز 4 تا تیم بشه ولی در مورد اونهایی که میرن اشبرتون و گرونترین بلیط ورزشگاهی اروپا رو میپردازن چی فکر میکنی ؟؟؟؟
یه جوری حرف میزنی که انگار هر کی تو سایت بوده طرفدار ارسنال نبوده یا هر کی بوده طرفدار ارسنال بوده
ما همه طرفدار ارسنال هستیم
چه کسانی که ونگر رو دوست داریم که بمونه و چه کسانی که منتقدش هستن...

شما اگه از انتقاد خوشت نمیاد نیا اینجا نظر نده و تصور کن هر کی تو این سایت نبوده ارسنالی نبود ه


پاسخ شما : کاملا موافقم ... والا نتایج تیم و مصدومین یه طرف ، طرفداری ها از ونگر هم به یه طرف ...
به عنوان آخرین کامنت ، در جواب اون دوستانی که میگن زمانی که ونگر خوب نتیجه میگیره خبری از انتقاد نیست ، باید بگم که
بعد از 8 سال که به علل مختلف ونگر از زیر فشار شونه خالی میکرد ( فروش ستاره ، بدهی باشگاه ، مصدومیت و ... ) که در این مدت من به شخصه ازش حمایت میکردم و حتی در بدترین لحظات هم پشتش بودم و حتی به خودم اجازه انتقاد رو هم نمی دادم ( به خاطر افتخارات و شکوهی که برای آرسنال رقم زده ، شایسته این حمایت هم بود ) ، ولی امسال با خرید ها و پیشنهاد های عجیب قریبش و بدتر از همه دستپاچکی و افتضاحاتی که در بازی های بزرگ از خودش نشون داد ، برای من بشخصه دیگه جای هیچ بهونه ای نیست ...
به عنوان آخرین کلام : قبلا هم گفتم باز هم میگم ، دیگه فقط In Arsene We Trust تو سوم و چهارمی و کسب سهمیه خلاصه شده و خواهد بود ...

شاهين در 17/1/1393 | 21:14 گفت:

نقل قول : نقل قول : نقل قول : نقل قول : آقایونی که اول فصل 100تا سوراخ موش خریده بودن و فرار کرده بودن دوباره سر و کلشون پیدا شده
با این همه مصدوم چه توقعی دارید؟؟؟؟؟ نکنه قهرمانی لیگ؟؟؟؟؟؟
در مورد سیتی که همه چی روشنه درمورد چلسی هم ببینید چندتا بازیکن دارن هرکی هم مصدوم بشه عین خیالشون نیست انقدر بازیکن دارن که ماتا رو نیم فصل میدن میره
لیور هم داره نونه مهاجماش رو میخوره
ما هم داشتیم نون تفکرات ونگر و نون هافبکامون رو میخوردیم که زد و همه مصدوم شدن: رمزی،ویلشر،اوزیل، والکات و...
لابد میخواستید ونگر تفکراتش رو با مونرئال و فلامینی و ... اجرا کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ شما : دوست عزیز اصلا کسی جایی قایم نشده بوده ... شما فکر میکنی که هر کس که به ونگر انتقاد میکنه دوست نداره ارسنال با ونگر جام ببره یا هر چیز دیگه ...
اصلا قضیه اینطوری نیست که فکر میکنی ... شما مطلب بالا رو یکبار دیگه بخوون بعد بیا دوباره اینارو بنویس


پاسخ شما : من منظورم فقط مطلب بالا نبود با بقیه دوستانی که کامنت هم گذاشتن بود
بله اول فصل که ونگر نتیجه گرفته بود هیچ کس انتقاد نمیکرد و بعضی از دوستان اصلا نبودن تو سایت!!!!!!


پاسخ شما : جناب سالار خان لاری یه حرفایی میزنی که خودت هم نمی فهمی ... خب بطور حتم وقتی تیم نتیجه میگیره هیچکس انتقاد نمیکنه برای اینکه نیازی به انتقاد نیست ... همه ی ما همین رو میخوایم ... اصلا وظیفه ی ونگر همینه که تیم نتیجه بگیره ... فکر کردی ونگر برای چی اونجاست ؟؟؟؟
شما توی خونه ات نشستی و با خیال راحت تو فکر اینی که آرسنال جز 4 تا تیم بشه ولی در مورد اونهایی که میرن اشبرتون و گرونترین بلیط ورزشگاهی اروپا رو میپردازن چی فکر میکنی ؟؟؟؟
یه جوری حرف میزنی که انگار هر کی تو سایت بوده طرفدار ارسنال نبوده یا هر کی بوده طرفدار ارسنال بوده
ما همه طرفدار ارسنال هستیم
چه کسانی که ونگر رو دوست داریم که بمونه و چه کسانی که منتقدش هستن...

شما اگه از انتقاد خوشت نمیاد نیا اینجا نظر نده و تصور کن هر کی تو این سایت نبوده ارسنالی نبود ه


پاسخ شما : کاملا موافقم ... والا نتایج تیم و مصدومین یه طرف ، طرفداری ها از ونگر هم به یه طرف ...
به عنوان آخرین کامنت ، در جواب اون دوستانی که میگن زمانی که ونگر خوب نتیجه میگیره خبری از انتقاد نیست ، باید بگم که
بعد از 8 سال که به علل مختلف ونگر از زیر فشار شونه خالی میکرد ( فروش ستاره ، بدهی باشگاه ، مصدومیت و ... ) که در این مدت من به شخصه ازش حمایت میکردم و حتی در بدترین لحظات هم پشتش بودم و حتی به خودم اجازه انتقاد رو هم نمی دادم ( به خاطر افتخارات و شکوهی که برای آرسنال رقم زده ، شایسته این حمایت هم بود ) ، ولی امسال با خرید ها و پیشنهاد های عجیب قریبش و بدتر از همه دستپاچکی و افتضاحاتی که در بازی های بزرگ از خودش نشون داد ، برای من بشخصه دیگه جای هیچ بهونه ای نیست ...
به عنوان آخرین کلام : قبلا هم گفتم باز هم میگم ، دیگه فقط In Arsene We Trust تو سوم و چهارمی و کسب سهمیه خلاصه شده و خواهد بود ...

آریا در 17/1/1393 | 20:37 گفت:

نقل قول : نقل قول : نقل قول : آقایونی که اول فصل 100تا سوراخ موش خریده بودن و فرار کرده بودن دوباره سر و کلشون پیدا شده
با این همه مصدوم چه توقعی دارید؟؟؟؟؟ نکنه قهرمانی لیگ؟؟؟؟؟؟
در مورد سیتی که همه چی روشنه درمورد چلسی هم ببینید چندتا بازیکن دارن هرکی هم مصدوم بشه عین خیالشون نیست انقدر بازیکن دارن که ماتا رو نیم فصل میدن میره
لیور هم داره نونه مهاجماش رو میخوره
ما هم داشتیم نون تفکرات ونگر و نون هافبکامون رو میخوردیم که زد و همه مصدوم شدن: رمزی،ویلشر،اوزیل، والکات و...
لابد میخواستید ونگر تفکراتش رو با مونرئال و فلامینی و ... اجرا کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ شما : دوست عزیز اصلا کسی جایی قایم نشده بوده ... شما فکر میکنی که هر کس که به ونگر انتقاد میکنه دوست نداره ارسنال با ونگر جام ببره یا هر چیز دیگه ...
اصلا قضیه اینطوری نیست که فکر میکنی ... شما مطلب بالا رو یکبار دیگه بخوون بعد بیا دوباره اینارو بنویس


پاسخ شما : من منظورم فقط مطلب بالا نبود با بقیه دوستانی که کامنت هم گذاشتن بود
بله اول فصل که ونگر نتیجه گرفته بود هیچ کس انتقاد نمیکرد و بعضی از دوستان اصلا نبودن تو سایت!!!!!!


پاسخ شما : جناب سالار خان لاری یه حرفایی میزنی که خودت هم نمی فهمی ... خب بطور حتم وقتی تیم نتیجه میگیره هیچکس انتقاد نمیکنه برای اینکه نیازی به انتقاد نیست ... همه ی ما همین رو میخوایم ... اصلا وظیفه ی ونگر همینه که تیم نتیجه بگیره ... فکر کردی ونگر برای چی اونجاست ؟؟؟؟
شما توی خونه ات نشستی و با خیال راحت تو فکر اینی که آرسنال جز 4 تا تیم بشه ولی در مورد اونهایی که میرن اشبرتون و گرونترین بلیط ورزشگاهی اروپا رو میپردازن چی فکر میکنی ؟؟؟؟
یه جوری حرف میزنی که انگار هر کی تو سایت بوده طرفدار ارسنال نبوده یا هر کی بوده طرفدار ارسنال بوده
ما همه طرفدار ارسنال هستیم
چه کسانی که ونگر رو دوست داریم که بمونه و چه کسانی که منتقدش هستن...

شما اگه از انتقاد خوشت نمیاد نیا اینجا نظر نده و تصور کن هر کی تو این سایت نبوده ارسنالی نبود ه

سالار لاری در 17/1/1393 | 20:15 گفت:

نقل قول : نقل قول : آقایونی که اول فصل 100تا سوراخ موش خریده بودن و فرار کرده بودن دوباره سر و کلشون پیدا شده
با این همه مصدوم چه توقعی دارید؟؟؟؟؟ نکنه قهرمانی لیگ؟؟؟؟؟؟
در مورد سیتی که همه چی روشنه درمورد چلسی هم ببینید چندتا بازیکن دارن هرکی هم مصدوم بشه عین خیالشون نیست انقدر بازیکن دارن که ماتا رو نیم فصل میدن میره
لیور هم داره نونه مهاجماش رو میخوره
ما هم داشتیم نون تفکرات ونگر و نون هافبکامون رو میخوردیم که زد و همه مصدوم شدن: رمزی،ویلشر،اوزیل، والکات و...
لابد میخواستید ونگر تفکراتش رو با مونرئال و فلامینی و ... اجرا کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ شما : دوست عزیز اصلا کسی جایی قایم نشده بوده ... شما فکر میکنی که هر کس که به ونگر انتقاد میکنه دوست نداره ارسنال با ونگر جام ببره یا هر چیز دیگه ...
اصلا قضیه اینطوری نیست که فکر میکنی ... شما مطلب بالا رو یکبار دیگه بخوون بعد بیا دوباره اینارو بنویس


پاسخ شما : من منظورم فقط مطلب بالا نبود با بقیه دوستانی که کامنت هم گذاشتن بود
بله اول فصل که ونگر نتیجه گرفته بود هیچ کس انتقاد نمیکرد و بعضی از دوستان اصلا نبودن تو سایت!!!!!!

میثم محمودی در 17/1/1393 | 20:08 گفت:

خواهش با هم دعوا نکنید
درد دلتون رو بگید

Alireza در 17/1/1393 | 20:03 گفت:

نقل قول : نقل قول : نقل قول : آریا من از بازی هایی رو که گفته بودم میبازیم فقط تونستیم تاتنهام رو با یک گل شکست بدیم بقیه درست بود یعنی 5-1 6-0 3-0. منم یادم نمیاد که ژیرو یه گل با حرکت انفرادی زده باشه
خدا وکیلی دو سال پیش گفتم یه روزی میاد همه میگن این پیر مرد عقلش رو از دست داده و هنوز نشسته روی نیمکت آرسنال وخوشحالم که پیش بینیم درست بود یعنی من از اون موقع فهمیدم که مشکل آرسنال فقط یه چیز اونم ((((ونگر بزرگه))))))
اما بازم دو روز دیگه یه مشت احمق پیدا میشن ومیگن آرسنال بدون ونگر هیچه و تصور آرسنال بدون ونگر غیر ممکنه واز این حرفها اما اونا شاید این جمله رو تا حال نشنیدن که هیچکس بزرگتر از باشگاه نیست: یعنی اگه آرسنال نبود ونگر و هانری و برگکمپ...وو.......... وبقیه هم نبودن حالا حمایت از ونگر یعنی حمایت از ژیرو مونرئال وآرتتاو تحقیر آرسنال این همه سال ناکامی.خیلی از تیم هایی اروپایی هم زمان با ما ورزشگاه ساختن اما ما فقط به خاطر طرز فکر هیئت مدیره و در راس اونها شکست خوردیم و در حقیقت ساختن ورزشگاه جدید آرسنال رو زمین زد
ما میتونستیم به جای خرید جروینیهو -ژیرو- پارک-ناچو-آرتتا- گالاس-سیلوستره-سانوگو-چاماخ-دنیلسون-و........بقیه بیمصرف هایی فقط اومدن و پول مفت گرفتن چند تا از ستاره هامون رو نگه داریم (نه همشون رو) با اونا قهرمان بشیم تا تیم اون شخصیت گذشته رو از دست نده و از همین حال شروع کنیم به رعایت فیر پلی مالی که تو تمام این سالها ونگر به این مسئله خیلی افتخار میکرد ام دقیقا تو همین سالها چلسی وسیتی و رئال و پاریسن ژرمن شروع کردن به خرج کردن وتا حالا هم هیچ اتفاقی نیفتاده. (فقط محض اطلاع مالک چلسی تا الان نزدیک به یک میلیارد پوند هزینه کرده برای این تیم)
تا زمانی که هیئت مدیره از ونگر حمایت میکنه اوضاع همینه وفصل بعد هم هیچ بازیکن بزرگی که به این تیم نمیاد هیچی چند نفر هم قرار که جدا بشن ازما

هیچکس بزگتر از باشگاه نیست


پاسخ شما : یکم موقع حرف زدن شعورت رو حفظ کنی بد نیست .... یعنی چی که میگی یه مشت احمق میگن آرسنال بدون ونگر هرگز...نصف این سایت هنوزم ونگر رو دوس دارن یعنی نصف هوادارای آرسنال رو احمق فرض میکنی؟....همه ما از باخت ناراحتیم ولی دلیلی نمیشه اینجوری توهین کنی دوست به اصطلاح عزیز


پاسخ شما : چرا نصف این سایت مثل شما دوست به اصطلاح عزیر فکر میکنن فقط ونگر به درد آرسنال میخور ما که تو این 9 سال جز ناکامی و تحقیر چیزی ندیدم این که گفتم بعضی ها هنوز معنی جمله هیچکس بزرگتر از باشگاه نیست رو نفهمیدن دقیقا تو بودی دوست به اصطلاح عزیر
من یه صفحه انشا نوشتم اما انگار شما فقط یه کلمه اش (احمق) رو متوجه شدی دوست به اصطلاح عزیز. ای کاش فکرت اونقدر باز بود که متوجه میشدی چی گفتم نه اینکه متن رو ول کنی و یه کلمه رو بکنی پیراهن عثمان


پاسخ شما : احمق خودتی

farshad در 17/1/1393 | 19:41 گفت:

نقل قول : نقل قول : آریا من از بازی هایی رو که گفته بودم میبازیم فقط تونستیم تاتنهام رو با یک گل شکست بدیم بقیه درست بود یعنی 5-1 6-0 3-0. منم یادم نمیاد که ژیرو یه گل با حرکت انفرادی زده باشه
خدا وکیلی دو سال پیش گفتم یه روزی میاد همه میگن این پیر مرد عقلش رو از دست داده و هنوز نشسته روی نیمکت آرسنال وخوشحالم که پیش بینیم درست بود یعنی من از اون موقع فهمیدم که مشکل آرسنال فقط یه چیز اونم ((((ونگر بزرگه))))))
اما بازم دو روز دیگه یه مشت احمق پیدا میشن ومیگن آرسنال بدون ونگر هیچه و تصور آرسنال بدون ونگر غیر ممکنه واز این حرفها اما اونا شاید این جمله رو تا حال نشنیدن که هیچکس بزرگتر از باشگاه نیست: یعنی اگه آرسنال نبود ونگر و هانری و برگکمپ...وو.......... وبقیه هم نبودن حالا حمایت از ونگر یعنی حمایت از ژیرو مونرئال وآرتتاو تحقیر آرسنال این همه سال ناکامی.خیلی از تیم هایی اروپایی هم زمان با ما ورزشگاه ساختن اما ما فقط به خاطر طرز فکر هیئت مدیره و در راس اونها شکست خوردیم و در حقیقت ساختن ورزشگاه جدید آرسنال رو زمین زد
ما میتونستیم به جای خرید جروینیهو -ژیرو- پارک-ناچو-آرتتا- گالاس-سیلوستره-سانوگو-چاماخ-دنیلسون-و........بقیه بیمصرف هایی فقط اومدن و پول مفت گرفتن چند تا از ستاره هامون رو نگه داریم (نه همشون رو) با اونا قهرمان بشیم تا تیم اون شخصیت گذشته رو از دست نده و از همین حال شروع کنیم به رعایت فیر پلی مالی که تو تمام این سالها ونگر به این مسئله خیلی افتخار میکرد ام دقیقا تو همین سالها چلسی وسیتی و رئال و پاریسن ژرمن شروع کردن به خرج کردن وتا حالا هم هیچ اتفاقی نیفتاده. (فقط محض اطلاع مالک چلسی تا الان نزدیک به یک میلیارد پوند هزینه کرده برای این تیم)
تا زمانی که هیئت مدیره از ونگر حمایت میکنه اوضاع همینه وفصل بعد هم هیچ بازیکن بزرگی که به این تیم نمیاد هیچی چند نفر هم قرار که جدا بشن ازما

هیچکس بزگتر از باشگاه نیست


پاسخ شما : یکم موقع حرف زدن شعورت رو حفظ کنی بد نیست .... یعنی چی که میگی یه مشت احمق میگن آرسنال بدون ونگر هرگز...نصف این سایت هنوزم ونگر رو دوس دارن یعنی نصف هوادارای آرسنال رو احمق فرض میکنی؟....همه ما از باخت ناراحتیم ولی دلیلی نمیشه اینجوری توهین کنی دوست به اصطلاح عزیز


پاسخ شما : چرا نصف این سایت مثل شما دوست به اصطلاح عزیر فکر میکنن فقط ونگر به درد آرسنال میخور ما که تو این 9 سال جز ناکامی و تحقیر چیزی ندیدم این که گفتم بعضی ها هنوز معنی جمله هیچکس بزرگتر از باشگاه نیست رو نفهمیدن دقیقا تو بودی دوست به اصطلاح عزیر
من یه صفحه انشا نوشتم اما انگار شما فقط یه کلمه اش (احمق) رو متوجه شدی دوست به اصطلاح عزیز. ای کاش فکرت اونقدر باز بود که متوجه میشدی چی گفتم نه اینکه متن رو ول کنی و یه کلمه رو بکنی پیراهن عثمان

آریا در 17/1/1393 | 19:27 گفت:

نقل قول : از الان تا فردا 700 تا پست علیه ونگر میاد بالا.......همشون بی محتوا (آریا جان منظورم با تو نیست البته هرچند باهات اختلاف نظر دارم ولی پست خوبی بود انصافا ..مرسی)

پاسخ شما : مرسی حامد جون ولی این پست اصلا علیه ونگر نیست ... علیه مشکلاتیه که تیم رو فرا گرفته ...

علیه کسانیه که باید مدیریت کنن و ونگر رو به مربیگری برگردونن نه اینکه ونگر رو مسئولی از مدیریت و مربیگری تا استعدادیابی تا همه مسائل کلی کنن ... اینطوری هر کسی باشه تمرکزش از بین میره و یا تمرکزش خیلی پایین میاد واسه اون مسئله ای که اصل اساسی و یعنی نتیجه گرفتن و بازی زیبا و قهرمانیه

آریا در 17/1/1393 | 19:24 گفت:

نقل قول : آقایونی که اول فصل 100تا سوراخ موش خریده بودن و فرار کرده بودن دوباره سر و کلشون پیدا شده
با این همه مصدوم چه توقعی دارید؟؟؟؟؟ نکنه قهرمانی لیگ؟؟؟؟؟؟
در مورد سیتی که همه چی روشنه درمورد چلسی هم ببینید چندتا بازیکن دارن هرکی هم مصدوم بشه عین خیالشون نیست انقدر بازیکن دارن که ماتا رو نیم فصل میدن میره
لیور هم داره نونه مهاجماش رو میخوره
ما هم داشتیم نون تفکرات ونگر و نون هافبکامون رو میخوردیم که زد و همه مصدوم شدن: رمزی،ویلشر،اوزیل، والکات و...
لابد میخواستید ونگر تفکراتش رو با مونرئال و فلامینی و ... اجرا کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ شما : دوست عزیز اصلا کسی جایی قایم نشده بوده ... شما فکر میکنی که هر کس که به ونگر انتقاد میکنه دوست نداره ارسنال با ونگر جام ببره یا هر چیز دیگه ...
اصلا قضیه اینطوری نیست که فکر میکنی ... شما مطلب بالا رو یکبار دیگه بخوون بعد بیا دوباره اینارو بنویس

آرین در 17/1/1393 | 19:22 گفت:

ببین اریا جان.به نظر من مشکل این نیست که از رو کرنر گل نمیزنیم و کاشته نمیزنیم.این کوچکترین مسئله هستش.مشکل بیشتر رو تفکرات غلط ونگر هست..
-تو نقل و انتقالات بازیکن با کیفیت عالی میخواد با قیمت مفت ! نمونش سوارز که فقط حاضر بود 1 میلیون بیشتر بده در صورتی که شاید با 48 میلیون میتونستیم یه شاه ماهی بگیریم که الان حداقل 70 تا بیارزه.یا چی شد که ما رونالدو رو نخریدیم و منچستر خرید؟ از کودکی منچستری بود عایا؟!
-از نظر ونگر استعداد فقط تو فرانسه هست بقیه استعداد ها وجود خارجی ندارن! (خداییش این سانوگو چی داره؟! چرا یکی مثل ازارد که اونطوری به ما لینک میشد و خیلیا میگفتن قطعیه میره چلسی و یه چلمنی مثل سانوگو میاد ارسنال؟!)
-بی برنامه گی در بازی های بزرگ.مخصوصا 15 دقیقه اول و اخر
-نبود پلن B .بازی که شروع میشه پاس کاری شروع میشه تا اخر بازی.چه 5-0 عقب باشیم چه 4-0 جلو!
-تاکید به سیستم 4-5-1 در همه ی بازی ها در 5 6 فصل اخیر یه جوری شده که مربی های بزرگ راحت دستمونو خوندن
-خرید بنجل های بی استعدادی مثل جنکینسون و سانتوس و سانوگو
- مشکل بدن سازی کل تیم در 8 سال اخیر
- و از همه مهم تر نبود عطش جام و نبود حس رقابت با تیم های بزرگ و اقتصادی نگاه کردن به فوتبال.دیگه انقدر گفتیم سال بعد که خیلی راحت از اول فصل میگیم سال بعد.سال بعد انتقام 8 تا رو میگیریم.سال بعد لیگو میگیریم,دبل میکنیم,چلسی و... رو میزنیم.همش یا قراره بازی بعدی واکنش نشون بدیم یا سال بعد!

میعاد در 17/1/1393 | 19:20 گفت:

از الان تا فردا 700 تا پست علیه ونگر میاد بالا.......همشون بی محتوا (آریا جان منظورم با تو نیست البته هرچند باهات اختلاف نظر دارم ولی پست خوبی بود انصافا ..مرسی)

میعاد در 17/1/1393 | 19:17 گفت:

نقل قول : آریا من از بازی هایی رو که گفته بودم میبازیم فقط تونستیم تاتنهام رو با یک گل شکست بدیم بقیه درست بود یعنی 5-1 6-0 3-0. منم یادم نمیاد که ژیرو یه گل با حرکت انفرادی زده باشه
خدا وکیلی دو سال پیش گفتم یه روزی میاد همه میگن این پیر مرد عقلش رو از دست داده و هنوز نشسته روی نیمکت آرسنال وخوشحالم که پیش بینیم درست بود یعنی من از اون موقع فهمیدم که مشکل آرسنال فقط یه چیز اونم ((((ونگر بزرگه))))))
اما بازم دو روز دیگه یه مشت احمق پیدا میشن ومیگن آرسنال بدون ونگر هیچه و تصور آرسنال بدون ونگر غیر ممکنه واز این حرفها اما اونا شاید این جمله رو تا حال نشنیدن که هیچکس بزرگتر از باشگاه نیست: یعنی اگه آرسنال نبود ونگر و هانری و برگکمپ...وو.......... وبقیه هم نبودن حالا حمایت از ونگر یعنی حمایت از ژیرو مونرئال وآرتتاو تحقیر آرسنال این همه سال ناکامی.خیلی از تیم هایی اروپایی هم زمان با ما ورزشگاه ساختن اما ما فقط به خاطر طرز فکر هیئت مدیره و در راس اونها شکست خوردیم و در حقیقت ساختن ورزشگاه جدید آرسنال رو زمین زد
ما میتونستیم به جای خرید جروینیهو -ژیرو- پارک-ناچو-آرتتا- گالاس-سیلوستره-سانوگو-چاماخ-دنیلسون-و........بقیه بیمصرف هایی فقط اومدن و پول مفت گرفتن چند تا از ستاره هامون رو نگه داریم (نه همشون رو) با اونا قهرمان بشیم تا تیم اون شخصیت گذشته رو از دست نده و از همین حال شروع کنیم به رعایت فیر پلی مالی که تو تمام این سالها ونگر به این مسئله خیلی افتخار میکرد ام دقیقا تو همین سالها چلسی وسیتی و رئال و پاریسن ژرمن شروع کردن به خرج کردن وتا حالا هم هیچ اتفاقی نیفتاده. (فقط محض اطلاع مالک چلسی تا الان نزدیک به یک میلیارد پوند هزینه کرده برای این تیم)
تا زمانی که هیئت مدیره از ونگر حمایت میکنه اوضاع همینه وفصل بعد هم هیچ بازیکن بزرگی که به این تیم نمیاد هیچی چند نفر هم قرار که جدا بشن ازما

هیچکس بزگتر از باشگاه نیست


پاسخ شما : یکم موقع حرف زدن شعورت رو حفظ کنی بد نیست .... یعنی چی که میگی یه مشت احمق میگن آرسنال بدون ونگر هرگز...نصف این سایت هنوزم ونگر رو دوس دارن یعنی نصف هوادارای آرسنال رو احمق فرض میکنی؟....همه ما از باخت ناراحتیم ولی دلیلی نمیشه اینجوری توهین کنی دوست به اصطلاح عزیز

Enrique در 17/1/1393 | 19:14 گفت:

آهاااااااااااااااااااااااااااااااااااای !!!!!

ونگر پرستای سایت کجایید الان ؟؟؟؟؟؟

بیاید که بازم اسطوره تون دسته گل جدید به آب داده .....

تازه ناراحتی امشبمونم چندیدن برابر بیشتر میشه وقتی که بفمید امشبم شبکه 3 در اقدامی بسیار جالب میخواد

حماسه ی 6 تایی شدنمون در برابر چلسی رو پخش کنه !!! ساعت 11 و 12 شب. بشینید و ببینید و لذت ببرید ....

============================

امروز اینکه 50 تا هافبک وسط گذاشته به کنار ....

آخه مرتیکه ی خر نفهم الاغ !!!!!! 0-3 عقبی بعد رمزی رو با پولدی تعویض میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی نفهم تر از تو و خرفت تر از تو دیگه وجود داره رو این کره ی خاکی ؟؟؟؟؟؟؟

===========================

با 5 تا اختلاف صدر بودیم ولی با تصمیمات مزخرف و احمقانه این پیرمرد کودن احمق الان باید دنبال سهمیه باشیم !!!!!

بخداوندی خدا قسم اگه الان اینجای جدولیم فقط و فقط به خاطر تصمیمات این مرتیکه ی الاغه !!! نه ربطی به مصدومیت

داره و نه به بدشانسی و بدبیاری ..... دلیلش فقط و فقط تصمیمات این پیرمرد خر نفهمه !!!!



ونگر پرست هاااااااااااااااااااااااا !!!!!!!!!!

بابا بخدا شما اگه با این باخت ها به رگ غیرتتون بر نمیخوره ، ولی به رگ غیرت ما بر میخوره!!!!!!!

بابا بخدا ما آبرو واسمون نمونده جلو هوادارای چلسی و منچستر و لیورپول ....

شدیم مضحکه ملت !!!!!

آخه حمایت کور کورانه تا چه حد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی این بی شرف دیگه باید چجوری حیثیت ما رو ببره که شما متقاعد بشید که دیگه باید بره ؟؟؟؟؟؟؟؟


هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Enrique در 17/1/1393 | 19:14 گفت:

آهاااااااااااااااااااااااااااااااااااای !!!!!

ونگر پرستای سایت کجایید الان ؟؟؟؟؟؟

بیاید که بازم اسطوره تون دسته گل جدید به آب داده .....

تازه ناراحتی امشبمونم چندیدن برابر بیشتر میشه وقتی که بفمید امشبم شبکه 3 در اقدامی بسیار جالب میخواد

حماسه ی 6 تایی شدنمون در برابر چلسی رو پخش کنه !!! ساعت 11 و 12 شب. بشینید و ببینید و لذت ببرید ....

============================

امروز اینکه 50 تا هافبک وسط گذاشته به کنار ....

آخه مرتیکه ی خر نفهم الاغ !!!!!! 0-3 عقبی بعد رمزی رو با پولدی تعویض میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی نفهم تر از تو و خرفت تر از تو دیگه وجود داره رو این کره ی خاکی ؟؟؟؟؟؟؟

===========================

با 5 تا اختلاف صدر بودیم ولی با تصمیمات مزخرف و احمقانه این پیرمرد کودن احمق الان باید دنبال سهمیه باشیم !!!!!

بخداوندی خدا قسم اگه الان اینجای جدولیم فقط و فقط به خاطر تصمیمات این مرتیکه ی الاغه !!! نه ربطی به مصدومیت

داره و نه به بدشانسی و بدبیاری ..... دلیلش فقط و فقط تصمیمات این پیرمرد خر نفهمه !!!!



ونگر پرست هاااااااااااااااااااااااا !!!!!!!!!!

بابا بخدا شما اگه با این باخت ها به رگ غیرتتون بر نمیخوره ، ولی به رگ غیرت ما بر میخوره!!!!!!!

بابا بخدا ما آبرو واسمون نمونده جلو هوادارای چلسی و منچستر و لیورپول ....

شدیم مضحکه ملت !!!!!

آخه حمایت کور کورانه تا چه حد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی این بی شرف دیگه باید چجوری حیثیت ما رو ببره که شما متقاعد بشید که دیگه باید بره ؟؟؟؟؟؟؟؟


هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Enrique در 17/1/1393 | 19:14 گفت:

آهاااااااااااااااااااااااااااااااااااای !!!!!

ونگر پرستای سایت کجایید الان ؟؟؟؟؟؟

بیاید که بازم اسطوره تون دسته گل جدید به آب داده .....

تازه ناراحتی امشبمونم چندیدن برابر بیشتر میشه وقتی که بفمید امشبم شبکه 3 در اقدامی بسیار جالب میخواد

حماسه ی 6 تایی شدنمون در برابر چلسی رو پخش کنه !!! ساعت 11 و 12 شب. بشینید و ببینید و لذت ببرید ....

============================

امروز اینکه 50 تا هافبک وسط گذاشته به کنار ....

آخه مرتیکه ی خر نفهم الاغ !!!!!! 0-3 عقبی بعد رمزی رو با پولدی تعویض میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی نفهم تر از تو و خرفت تر از تو دیگه وجود داره رو این کره ی خاکی ؟؟؟؟؟؟؟

===========================

با 5 تا اختلاف صدر بودیم ولی با تصمیمات مزخرف و احمقانه این پیرمرد کودن احمق الان باید دنبال سهمیه باشیم !!!!!

بخداوندی خدا قسم اگه الان اینجای جدولیم فقط و فقط به خاطر تصمیمات این مرتیکه ی الاغه !!! نه ربطی به مصدومیت

داره و نه به بدشانسی و بدبیاری ..... دلیلش فقط و فقط تصمیمات این پیرمرد خر نفهمه !!!!



ونگر پرست هاااااااااااااااااااااااا !!!!!!!!!!

بابا بخدا شما اگه با این باخت ها به رگ غیرتتون بر نمیخوره ، ولی به رگ غیرت ما بر میخوره!!!!!!!

بابا بخدا ما آبرو واسمون نمونده جلو هوادارای چلسی و منچستر و لیورپول ....

شدیم مضحکه ملت !!!!!

آخه حمایت کور کورانه تا چه حد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی این بی شرف دیگه باید چجوری حیثیت ما رو ببره که شما متقاعد بشید که دیگه باید بره ؟؟؟؟؟؟؟؟


هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سالار لاری در 17/1/1393 | 19:14 گفت:

آقایونی که اول فصل 100تا سوراخ موش خریده بودن و فرار کرده بودن دوباره سر و کلشون پیدا شده
با این همه مصدوم چه توقعی دارید؟؟؟؟؟ نکنه قهرمانی لیگ؟؟؟؟؟؟
در مورد سیتی که همه چی روشنه درمورد چلسی هم ببینید چندتا بازیکن دارن هرکی هم مصدوم بشه عین خیالشون نیست انقدر بازیکن دارن که ماتا رو نیم فصل میدن میره
لیور هم داره نونه مهاجماش رو میخوره
ما هم داشتیم نون تفکرات ونگر و نون هافبکامون رو میخوردیم که زد و همه مصدوم شدن: رمزی،ویلشر،اوزیل، والکات و...
لابد میخواستید ونگر تفکراتش رو با مونرئال و فلامینی و ... اجرا کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

farshad در 17/1/1393 | 19:06 گفت:

آریا من از بازی هایی رو که گفته بودم میبازیم فقط تونستیم تاتنهام رو با یک گل شکست بدیم بقیه درست بود یعنی 5-1 6-0 3-0. منم یادم نمیاد که ژیرو یه گل با حرکت انفرادی زده باشه
خدا وکیلی دو سال پیش گفتم یه روزی میاد همه میگن این پیر مرد عقلش رو از دست داده و هنوز نشسته روی نیمکت آرسنال وخوشحالم که پیش بینیم درست بود یعنی من از اون موقع فهمیدم که مشکل آرسنال فقط یه چیز اونم ((((ونگر بزرگه))))))
اما بازم دو روز دیگه یه مشت احمق پیدا میشن ومیگن آرسنال بدون ونگر هیچه و تصور آرسنال بدون ونگر غیر ممکنه واز این حرفها اما اونا شاید این جمله رو تا حال نشنیدن که هیچکس بزرگتر از باشگاه نیست: یعنی اگه آرسنال نبود ونگر و هانری و برگکمپ...وو.......... وبقیه هم نبودن حالا حمایت از ونگر یعنی حمایت از ژیرو مونرئال وآرتتاو تحقیر آرسنال این همه سال ناکامی.خیلی از تیم هایی اروپایی هم زمان با ما ورزشگاه ساختن اما ما فقط به خاطر طرز فکر هیئت مدیره و در راس اونها شکست خوردیم و در حقیقت ساختن ورزشگاه جدید آرسنال رو زمین زد
ما میتونستیم به جای خرید جروینیهو -ژیرو- پارک-ناچو-آرتتا- گالاس-سیلوستره-سانوگو-چاماخ-دنیلسون-و........بقیه بیمصرف هایی فقط اومدن و پول مفت گرفتن چند تا از ستاره هامون رو نگه داریم (نه همشون رو) با اونا قهرمان بشیم تا تیم اون شخصیت گذشته رو از دست نده و از همین حال شروع کنیم به رعایت فیر پلی مالی که تو تمام این سالها ونگر به این مسئله خیلی افتخار میکرد ام دقیقا تو همین سالها چلسی وسیتی و رئال و پاریسن ژرمن شروع کردن به خرج کردن وتا حالا هم هیچ اتفاقی نیفتاده. (فقط محض اطلاع مالک چلسی تا الان نزدیک به یک میلیارد پوند هزینه کرده برای این تیم)
تا زمانی که هیئت مدیره از ونگر حمایت میکنه اوضاع همینه وفصل بعد هم هیچ بازیکن بزرگی که به این تیم نمیاد هیچی چند نفر هم قرار که جدا بشن ازما

هیچکس بزگتر از باشگاه نیست

reza در 17/1/1393 | 19:00 گفت:

اولین باره اینو میگم ولی امروز دیگه مطمئن شدم ونگر تموم شده و با این نتایج خودش هم اگه یه ذره برای اعتبار خودش ارزش قائل باشه باید بره . قراردادش رو هم برای همین تمدید نکرده . حالا قهرمان نشدن به اندازه کافی عذاب آور هست اینکه یه پنجره نقل وانتقالات دیگه هم بشینیم منتظر بشیم که شاید یه ستاره ای چیزی بخریم و ببینیم که همه تیمها دارن پشت سر هم بازیکنای خوب رو میبرن و آرسن ونگر کبیر داره از کیفیت خوب نفرات فعلی تیم حرف میزنه یه عذاب مضاعفه .

mohsen abbasi در 17/1/1393 | 18:58 گفت:

نقل قول : اینهمه همه میگن جون عزیزاتون بلافاصله بعد از هر ناکامی و از روی عصبانیت پست نذارید بازم فایده نداره...

پاسخ شما : قهرمانی پریده هیچ 4میمونم رو هواست اینقدر داغونیم که تو حذفیم که همه می گفتن ماله ارسنال الان باید گفت شانس ویگان بیشتره 4 بازی و فقط 1 امتیاز
پس کی این فروردین جهنمی تموم میشه .

parsa در 17/1/1393 | 18:56 گفت:

حالم از آرتتا بهم میخوره...
ببخشیدا ولی به درد لای جرز دیوار میخوره
داور هم که امروز ترکوند....
ونگر جون بچت آخر فصل برو...فقط برو

mohsen abbasi در 17/1/1393 | 18:55 گفت:

ارسنال از ابتدایه فصل داشت بد بازی میکرد ولی با خلاقیت فردی بازیکنا بازی درمیومد ولی الان که همه مصدومن (و مقصر این همه مصدومیت بلاشک ونگره) دیگه کسی نیست بازیو برایه ارسنال دربیاره
خیلیا میگن ارسنال میره دنباله بازیکنای شکننده ولی مگه تمام بازیکنایه شکننده تو ارسنال حاضر شرط ببندم اگر رونالدو یا بیلم تو ارسنال بودن با این همه مصدومیت الان عمر فوتبالیشون تموم شده بود
چرا دی ماریا یا پدرو یا هازارد حتی استرلینگ مصدوم نمیشن مگه اونا قدرت بدنیشون از ارسنالیا بیشتره.

حسین ملازینل در 17/1/1393 | 18:49 گفت:

اینهمه همه میگن جون عزیزاتون بلافاصله بعد از هر ناکامی و از روی عصبانیت پست نذارید بازم فایده نداره...

محسن عاشوری در 17/1/1393 | 18:48 گفت:

عشق ونگر فرانسه هست و بازیکنان هم وطنش که فرانسوی ان .. اینجا مهد پرورش تیم ملی فرانسه هست وبس

اگه آزمون فرانسوی بود تا الان خریده بودش ..
یا حتی دراکسلر و سوارز اگه فرانسوی بودن الان ونگر براشون پیشنهاد نجومی میداد تا راضی بشن بیان آرسنال ..

محسن عاشوری در 17/1/1393 | 18:42 گفت:

کاملا موافقم باهات ... وری نایس
لایک

خواهشا بعضیا دیگه نیان بگن " ونگر بمان و آرسنال را به اوج ببر "

Alireza در 17/1/1393 | 18:34 گفت:

سیل پست های انتقادی شروع شد

Arsenalito در 17/1/1393 | 18:33 گفت:

باهات موافقم.
ولی از این ناراحتم که ونگر به شعور همه توهین می کنه.آخه نمونش این سونوگو چی داره که توی این تیم اونم آرسنال بازی می کنه.نه دریبل ، نه شوت ، ن پاس ، نه تکنیک ، نه سر زدن
آخه این یعنی چه
اگه دقت کنید می بینید که اوایل فصل ونگر به تیمش که ترکیب بیرونیش و نیمکتش پر از بازیکناخوب بود می بالید. واین نیمکت تا چند ماهی جواب داد.بگید چرا ؟
چون ورمالن توی نیمکت بود و دیدید که پر و لورن خوب بازی می کردن .
کازورلا و چمبرلین، روسیچکی همه توی نیمکت بودن و با کوچکترین بازی ضعیفی از بازیکنای ثابت زمین ، می تونستند جایگزین بشن.
پس توی این نقاط خوب بودیم.
ولی توی نوک حمله جیرود هر چی هم گند بزنه باز فیکسه.
پس ونگر جان بدان که تو قهرمانی واست مهم نیست و فقط به قول دوستان اون دیکتاتوری توست که توی تیم حکمرانی می کنه.
و تا زمانی که ونگر اگه یه بازیکن گند زد و ازش حمایت نکرد و ضعف تاکتیکیش رو توجیه نکرد ، اون موقع هستش که شاید به جایی برسیم.
ونگر خواهشا" برو و نگذار با یه خاطره بد آرسنال رو ترک کنی.
آخه این اورتون تیمی هستش که نصف همین بازیکنای ما رو هم نداره ولی چرا با ما هم امتیازه و حتی شایدم بالاتر از ما هم برسه.
پس چرا ونگر.خواهش می کنم توی کنفرانس پس از این بازی باز توجیهات مسخرت رو تکرار نکن و اگه می خوای باز بگی ، بدون که بازم داری به شعور دیگران توهین می کنی.
پس برو!1