ایراد فوتبالی...نه احساسی

نویسنده: علیرضا

وبلاگ من
نویسنده: علیرضا
-
کل بازدید: 1,374 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

ایراد فوتبالی...نه احساسی

سلام به همه ی دوستان من بیشتر از ۲ ساله مطالب این سایت رو با نور پایین دنبال میکنم امروز یه جورایی دیگه اعصابم خورد شد از بعضی مسائلی که دوستان مطرح کردن و خواستم ۲ کلمه حرف منطقی و فوتبالی باهاتون بزنم



من شاید زیاد از فوتبال سرم نشه ولی حداقل از ۱۰ سالگیم دارم فوتبال میبینم و بیشتر هم لیگ انگلیس رو دنبال میکنم و عاشق آرسنال و سبک بازیشم از همون ۱۰ سالگی
اما الان از حمله هایی که بعضی دوستان به ونگر کردن که همه ی این حمله ها هم مشخصه که از رو دلسوزی و احساس عمیقی هست که به تیم دارن، واسم عجیبه ولی من یکم فوتبالیه حرفم

اول از همه سبک بازی: آرسنال مشکلش هجوم نیست...مشکل آرسنال فقط و فقط توپ گیری هست...یعنی دفاع مشکل داره والا انگشت شمارن تیمایی که قدرت و سرعت هجوم آرسال رو داشته باشن
آرسنال سالی که به فینال اروپا رسید به سبک لیورپولی ک قهرمان اروپا شد دفاع کرد دفاع لایه ای بدون پرسینگ ینی بازیکنا فقط محدوده ی خودشون رو پوشش میدادن و با سیستم پرسینگ یهو ۳ ۴ نفری سمت یه بازیکن نمیرفتن سیستم پرسینگ برای آرسنال جواب نمیده مخصوصا وقتی مهرهای دفاعی امثال کازلنی باشن که کلا لری فقط میرن توو پای حریف
آرسنال توو اون سال هم پرسینگ داشت ولی با اصول پرسینگ مخصوص بازیکنای خط جلوی دفاع بود ینی خط هافبک و مهاجما و اونم نه تمام ۹۰ دقیقه! خط دفاع همیشه هماهنگ بود و هرکس توو پست خودش بود
نتیجه ی اون دفاع لایه ای که خب البته ابزارشم اون موقع توو تیم وجود داشت ۱۰ بازی بدون گل خورده در لیگ  قهرمانان بود
دیشب آرسنال با سیستم پرسینگ دفاع کرد ولی مشکل اینجا بود که توو این پرسینگ  به طرز بچه گانه ای خط دفاع هم شرکت میکرد!! واسه همینم میدید که فضا خیلی راحت واسه بازیکنای آزاد باز میشد
از طرف دیگه دوتا گل از ۳تا گل رو چسنی تقدیم کرد به اونا رو کرنر توپ برگشتی رو شهاب گردان هم میفهمه که به بیرون منطقه خطر باید فرستاد نه جلو پای مهاجم حریف روو گل سوم هم باز تعلل کرد
این ایراد بازی دیشب ما بود ولی با این حال اگه توپ ژیرو گل میشد الان این قضاوتای احساسی سمت و سوی دیگه ای داشت
ما دیشت جلوی تیمی بازی میکردیم که تعویضاش روبن و گمز بودن!!!
راجب روسیچکی دوستی توو همین سایت نوشت که: ونگره فلان فلان شده چرا روسیچکی رو از اول نذاشت...دوست عزیز روسیچکی سنش بالا رفته و بازیکن ۹۰ دقیقه نیست سیستم بازی آرسنال متکی به سرعته پس شما نمیتونی اعتراض کنی که بازیکن ۳۰ سال به بالا چرا فیکس نیست...

راجب بازی بلکبرن: آرسنال به خاطر مهره چینی ضربه نخورد اون بازی باااااید به بازیکنای اصلی استراحت داده میشد ما سال قبل از همین موضوع جلوی میلان ضربه خوردیم و توو بازی برگشت بازیکنامون توو نیمه ی دوم افت بدنی شدید داشتند
در بازی بلکبرن ونگر نمیتونست بره توپی که ولکات از ۶قدمی دروازه زد به مدافع رو با دست بگیره بکنه توو گل تاکید میکنم ولکات چون این توپ رو ولکاتی خراب کرد که هوادارا دغدغشون تمدید قرار داد همین بازیکن بود پس بازیکن درپیتی این توپ رو خراب نکرده.

پارسال میومدن به ونگر ایراد میگرفتن که از میلان پارسال با اون همه مهره توو سن سیرو ۴تا خوردیم که یکی آفساید بود یکیشم پنالتی نبود کلا! همین امشب بارسا از نصف اون میلان پارسال ۲تا خورد ۴تاام نخورد یه موقعیت گلم نتونست بسازه در صورتی که پارسال توو همون سن سیرو ما ۴تا بالای ۸۰٪ داشتیم

در کل ونگر اگر برگرده به همون سیستم دفاع لایه ای (همون چیزی که امشب میلان درسشو به کل دنیا داد) و برگرده به همون سیستم ضده حمله های ویران کننده و سرعتی مطمئنا بیشتر مشکلات حل میشه ولی قبلش یه دروازه بان و دو دفاع کنار درست حسابی لازم داریم از گیبز فوتبالیست در نمیاد سانیاام شغلشو اشتباه انتخاب کرده

دوستی بود که اومد اینجا این جمله رو گفت: ونگر دورانی که پول دستش بود مردان بزرگی مثل آنری و آرشاوین و ویلتورد و ... آورد
یکی دیگه از دوستان در جوابش نوشته بود: واسه اینکه میدونسته اولشه باید خرید کنه و جام بیاره تا نندازنش بیرون
خطاب به این آقای دوم: دوست عزیز ونگر نه آنری رو ۴۰ میلیون گرفته نه ویلتورد و نه بقیه ی ستاره هایی که توو تیم شما دیدی
اکثر این ستاره هایی که شما دیدی از جمله آنری با قیمت های زیر ۱۰ میلیون و ۵میلیون اومدن و تبدیک به ستاره شدن همین فن پرسی زیر ۲ ۳ میلیون خریده شد و اندازه کفگیر از فوتبال نمیدونست که الان اینجوری ستاره شده

ونگر به این باشگاه خدمت کرده کاری ندارم قبل ونگر چی بودیم ولی بعد ونگر به خیلی چیزا رسیدیم
بازم میگم تیم ونگر در حمله مشکل نداره...مشکل از دفاع هست پس ونگر به بنبست تاکتیکی نرسیده این چیدمان دفاعی به راحتی قابل تغییره

ونگر مهره داشته باشه بیش از حد مربی جسور و کار بلدی هست جلوی بارسا هیچ تیمی جرات حمله کردن نداره ولی ما توو امارات این تیم رو زمین گیر کرده بودیم فردوسی پور توو همون بازی گفت این شاید از اولین بارهایی باشه که مالکیت توپ بارسا از حریف کمتره!

حرف آخر: باور کنید این تیم دست هر مربی دیگه ای بود الان مدعی سقوط بود...


تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

mahdi rajaei در 4/12/1391 | 17:55 گفت:

بازم می گم ارسنال با ونگر ارسنال شد و به نظر من می تونه با ونگر به جاهای خیلی بیشتر از اینجا هم برسه اینکه می گم ونگر بره برام دردناک چون می دونم ونگر اگه از ارسنال بره می ره تو تیمی به مراتب بهتر از ارسنال از نظر مالی و موفقیت ها رو با اون تیم کسب می کنه.
ولی حرف منم اینه که این تیم پتانسیل گرفتن جام رو این فصل داشت ولی قبول دارم که مقابل بلکبرن واقعا بد شانس بودیم و می تونسیم بلکبرن رو ببریم ولی برای اینکه مجبور نباشیم تو این بازی های حساس دست به دامن شانس بشیم باید بازیکنای به مراتب بهتری از کازورلا و پودولسکی خرید.و به نظر من ارسنال فقط یه جام می خواد اونم از هر نوعی تا تیم به این باور برسه که می تونه جام کسب کنه. این اعتماد به نفس و باور در تیم از بین رفته و با یه جام بر می گرده.

ناصر در 4/12/1391 | 12:27 گفت:

اعتماد به نفس اول فصل رو بازیکن ها ندارن

امیرآرسنال در 3/12/1391 | 21:56 گفت:

علیرضا:

باشه

علیرضا در 3/12/1391 | 21:29 گفت:

رسول بیشتر حرفاتو قبول دارم رفیق
ولی با اینکه گفتی ما برنامه واسه حمله نداشتیم زیاد موافق نیستم
جلوی تیمی مثه بایرن بیشتر از ۳ ۴ تا موقعیت ۱۰۰٪ نمیشه ایجاد کرد که آرسنال هم تونست اونارو ایجاد کنه که سر توپ ژیرو بد شانس بود
در ضمن کازورلا خیلی افت کرده حالا دلیلش چیه نمیدونم ولی امیدوارم برگرد به شرایط ایده آل
روسیچکی به نظر من یه یار تعویضی عالی واسه تیمه موقعی که هست خوب و موثره ولی موضوع اینجاس که باید قبول کرد دیگه بازیکن ۹۰ دقیقه نیست

علیرضا در 3/12/1391 | 21:22 گفت:

اول اینکه تون بحث ادب حکم میکنه از اسمایل و لبخند و خندیدن خبری نباشه...
الانم ما جک ولیشر رو داریم این مقطع چند سال اخیر رو بذاریم کنار قبلش برکمپ و آدامس بودن...ایراد الکی نگیریم بهتره

اینجا من دارم نظرمو میگم شماام داری نظرتو میگی نظر منو تو هم فقط به درد خودمون میخوره چون ترکیب رو کس دیگه ای میچینه که تکلیف اون شخص هم کسان دیگه ای مشخص میکنن نه من و تو
ساختار دفاع مشکل داره
دفاع ما ضعیفه ورمایلن و کازلنی اصلا هماهنگ نیستن و گوش هامون مثه اتوبان میمونن واسه حریف بازی نیوکاسل ۲تاگل از ۳تا رو از اشتباه گیبز خوردیم بازی بلکبرن روو اشتباه مسلم ورمایلن گل خوردیم تازه بعد اشتباه بازم میتونست توپ رو دفع کنه که نکرد بازی با من سیتی روو اشتباه کازلنی گل خوردیم
دفاع اول لیگم باشیم مشکل داریم دوست عزیز

علیرضا در 3/12/1391 | 21:22 گفت:

اول اینکه تون بحث ادب حکم میکنه از اسمایل و لبخند و خندیدن خبری نباشه...
الانم ما جک ولیشر رو داریم این مقطع چند سال اخیر رو بذاریم کنار قبلش برکمپ و آدامس بودن...ایراد الکی نگیریم بهتره

اینجا من دارم نظرمو میگم شماام داری نظرتو میگی نظر منو تو هم فقط به درد خودمون میخوره چون ترکیب رو کس دیگه ای میچینه که تکلیف اون شخص هم کسان دیگه ای مشخص میکنن نه من و تو
ساختار دفاع مشکل داره
دفاع ما ضعیفه ورمایلن و کازلنی اصلا هماهنگ نیستن و گوش هامون مثه اتوبان میمونن واسه حریف بازی نیوکاسل ۲تاگل از ۳تا رو از اشتباه گیبز خوردیم بازی بلکبرن روو اشتباه مسلم ورمایلن گل خوردیم تازه بعد اشتباه بازم میتونست توپ رو دفع کنه که نکرد بازی با من سیتی روو اشتباه کازلنی گل خوردیم
دفاع اول لیگم باشیم مشکل داریم دوست عزیز

امیرآرسنال در 3/12/1391 | 19:55 گفت:

علیرضا:
چند درصد اون بازیکنایی که گفتی مال یه کشور دیگه ای بودن؟
عزیز شما گفتی باختن به تیمای درجه ۳ مشکل مهره چینی و تاکتیکی رو نشون میده من که الان توو همین پست عرض کردم مشکل از دفاع هست من مطمئنم تفکرات ونگر رو این دفاع پیاده نشده چون تفکر ونگر چندین سال همون دفاع لایه ای با پرسینگ در جلو بوده نه این دفاع بی برنامه
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
خب به نظر شما چرا ما انقدر بازیکن انگلیسیمون کم بوده؟ من باید برم از انگلیس بخرم به فکر نماد تیم باشم یا پروفسور؟!!
پروفسور این مطلب رو بعد از 15 سال تازه فهمید تازه راستی اشلی کول کجایی بود؟
برادر من مشکل دفاعی رو کاملا قبول دارم اما به نظرم دیگه اینقدر بدبخت و ضعیف نیستن که از تیم دسته 4 و دسته 2 و تیم های محلی لیگ برتر شکست بخوریم وتقصیر اونا باشه! ما سومین خط دفاع لیگ رو داریم برادر
به قول پروفسور "ما ترکیبمون بسیار عالیه!!!"

Wenger Out

masoud mahmudpur در 3/12/1391 | 16:38 گفت:

مرسی
ایشاالله به دوران اوج بر میگردیم.چه با ونگر چه بدون ونگر

احسان در 3/12/1391 | 16:15 گفت:

این ارسنالو ونگر ارسنال کرد با این سبک بازی قشنگش......این یه ذره اعتباری هم که ارسنال داره از صدقه سری ونگره...تیمای دیگه هم ک این همه مربی عوض میکنن ما که ندیدیم پشت هم قهرمان شن...مگه من سیتی کم بازیکن داره؟همونارو بده دست ونگر ببین چیکار میکنه...ولی باید خرید کنه

رسول در 3/12/1391 | 16:00 گفت:

داش علیرضا حرفت درسته ولی اشتباه تحلیلیت اینجاهاست:
-آرسنالی که اون سالها بازیا رو میبرد با تیم آرسنال الآن خیلی فرق داره واقعا امسال ضعیف بودیم وبا این تیم نمیشد کارای خارق العاده انجام داد .....
.
.
-ما امسال به جام نیاز داشتیم این عین واقعیته و نتیجه گرایی نیست ..... من فکر میکنم ریشه عصبانیت همه، از طرافدارای لندنی که دقیقه 80 از ورزشگاه رفتن تا بچه های خودمون از باخت سه شنبه شب نیست از اینه که براحتی حذفی رو دادیم. مطمئن باش گرفتن جام حذفی حسابی روحیه تیم رو برای فصل بعد میساخت. من نتیجه گرا نیستم واقعیت رو میبینم..
واقعیت امسال هم این بود که تیم به جام حتی اتحادیه نیاز داشت اونم فقط برای روحیه و تیم هم قدرت جنگیدن توی جام اروپا رو نداشت.......... من نمیدونم چرا شماها همه میگین تیم از لحاظ دفاعی بشدت مشکل داره ولی باز میگین میتونستیم صعود کنیم و بریم بالا ...... بخدا با این تیم لیگ اروپا آرمانانه فکر کردن بود.........

--- یه مشکلی که توی بازی با بایرن بود بازی سازی تیم بود اصلا برنامه نداشتیم اگه نبود معدود بازی سازی های جکی واقعا داغون بودیم... کازورلا نشون برای بازی های بزرگ هنوز بی تجربه و نادونه همینطور تئو با اون حرکات انفرادی مسخره بقیه هم که هیچی........ فقط روسیچکی که اومد تو زمین تیم جون گرفت و چندتا حرکت کردند..... اگه ما دو سال پیش بارسا که اون موقع تو اوج آمادگی بود رو بردیم بخاطر بازیکنهای خلاق و بازس سازی مثل فابرگاس و نصری و آرشاوین و ونپرسی بود که از اونا سه تاشون رفتن اونم که هست ونگر داغونش کرد

حسین ملازینل در 3/12/1391 | 15:23 گفت:

in arsene i trust

علیرضا در 3/12/1391 | 14:49 گفت:

امیرآرسنال غیرت رو نمیشه با پول خرید
چند درصد اون بازیکنایی که گفتی مال یه کشور دیگه ای بودن؟ پویول اسپانیایی آموروزینی ایتالیایی بوفون ایتالیایی تری و چرار انگلیسی
ما کدوم اسطورمون از انگلیس بوده این اواخر؟
کم پیش میاد کسی مال کشوری نباشه و به تیم باشگاهی ای از اون کشور غیرت و تعصب داشته باشه و حداکثر نگاه طرفداری داره به اون تیم
عزیز شما گفتی باختن به تیمای درجه ۳ مشکل مهره چینی و تاکتیکی رو نشون میده من که الان توو همین پست عرض کردم مشکل از دفاع هست من مطمئنم تفکرات ونگر رو این دفاع پیاده نشده چون تفکر ونگر چندین سال همون دفاع لایه ای با پرسینگ در جلو بوده نه این دفاع بی برنامه

علیرضا در 3/12/1391 | 14:41 گفت:

رسول ببین نظر تو اینه ولی نظر خیلیا مثه من چیز دیگه ایه
بردن بایرن دور از دسترس نبود اگه وضع دفاع ما این نبود! من نمیدونم چ بلایی سر این دفاع اومده ولی بلکبرن رو با همون تیمی که توو زمین بود هم میشد ب راحتی شکست داد ولی ما باز هم از دفاعمون ضربه خوردیم و از طرفی هم توپامون توو گل نرفت
یه موقع هست یه تیم مثه چلسی میاد توو کل بازی ۲ موقعیت گل درس میکنه و ۲تاشو گل میکنه و آخر بازی میشه "تیم خوب" یه موقعم هست تیمی مثل آرسنال جلوی تیم لیورپول ۲۸ تا شوت توو چارچوب میزنه و موقعیت ایجاد میکنه و بازم به خاطر دفاع ضعیف ۲تا گل مفت میخوره و بازی میشه ۲-۲ و هوادار بدون در نظر گرفتن تعداد موقعیت گل و بازی روون و زیبا و تیم رو "ضعیف" خطاب میکنه
تفکرات توو این دوره بدجور نتیجه گرا شده والا آرسنال تیمی بود که یوونتوس رو توو هایبری برد و توو ورزشگاش متوقف کرد یا رئال رو توو سانتیاگو برد اونم اون رئال منتخب جهان رو یا به همین آ س میلان ۲تا توو سن سیرو زد
توو اون بازیا هم به خدا تفکرات ونگر پیاده شده بود ما توو هایبری ۳تا از اینتر خوردیم ولی توو سن سیرو ۵تا زدیم
من اصلا قبول ندارم که ونگر نباید تیم دوم رو بازی با بلکبرن میفرستاد این فقط یه نظر و تحلیل شخصیه چون پارسال دیدم که اگه بازی قبل میلان به ذخیره ها میدون میداد ما صعود میکردیم

محمد در 3/12/1391 | 14:29 گفت:

واقعا جالب بود پستت
درتکمیل صحبتات باید بگم هیچ آدم عاقلی نمیاد کار یکنه که تمام اعتبار زندگیشو از بین ببره اونم به خاطر پول
مطمئن باشین یه مشکلی وجود داره که ططف میاد میگه ما مشکل مالی نداریم ولی ما عملا خریدای گرون قیمت نمیبینیم
امیدوارم وضع برای فصل بعد خیلی بهتر از اینا بشه

ehsan zoola در 3/12/1391 | 14:00 گفت:

پستت از نظر فنی واقعا عالی بود ... خیلی خوشم اومد اینقدر ریز مشکلات آرسنالو بیان کردم ... واقعا ونگر هیچ وقت تفکراتش به بن بست نمیخوره

هیچ مربی ای نمی تون هبدون مهره های خوب تاکتیکشو به اجرا بزاره ... ونگرم با امثال رمزی و مرته ساکر نمیتونه اون کاری میخاد تو زمین رو انجام بده

در کل ونگر همیشه شایسته احترامه

رسول در 3/12/1391 | 13:55 گفت:

علیرضا:
راجب بازی بلکبرن: آرسنال به خاطر مهره چینی ضربه نخورد اون بازی باااااید به بازیکنای اصلی استراحت داده میشد ما سال قبل از همین موضوع جلوی میلان ضربه خوردیم و توو بازی برگشت بازیکنامون توو نیمه ی دوم افت بدنی شدید داشتند
--------------------------------------------------------------------------
ممنون از پست خوبت..... بهتر از پستای آبکی دیگه بود..
در مورد این حرفی که زدیباید بگم:
آخه قربون شکلت برم وقتی تیم پتانسیل بازی جلوی تیمهای قدری مثل بایرن، رئال ، بارسا، منچستر و بقیه رو نداره چه اصراریه حتما باید جام اروپا رو گرفت خوب جام حذفی که آسون تره پتانسیلش رو هم داریم 9 سالم هست که جام نگرفتیم خوب این فصل لا اقل حذفی رو بگیر فصل بعد برای اروپا سرمایه گذاری کن و بجنگ.....
.
.
بعضی اوقات احساس میکنم ونگر بجای برنامه ریزی بلند پروازی میکنه..

tofigh در 3/12/1391 | 13:35 گفت:

یکم سخته آرسنال رو بدون ونگر دید ولی ما آرسنالی هستیم نه ونگری ..من آرزوم اینه که با ونگر تمام جامها رو درو کنیم ولی وقتی خودش نمیخواد ما هم مجبوریم انتقاد کنیم چون آرسنال مهمه نه شخص خاص..ولی ونگر رو دوست دارم و شک ندارم اگه بازیکن بخره همه تیمها رو له میکنیم صدبرابر بهتر از بارسا میشیم..مثل 49بازی بدون باخت..

tofigh در 3/12/1391 | 13:35 گفت:

یکم سخته آرسنال رو بدون ونگر دید ولی ما آرسنالی هستیم نه ونگری ..من آرزوم اینه که با ونگر تمام جامها رو درو کنیم ولی وقتی خودش نمیخواد ما هم مجبوریم انتقاد کنیم چون آرسنال مهمه نه شخص خاص..ولی ونگر رو دوست دارم و شک ندارم اگه بازیکن بخره همه تیمها رو له میکنیم صدبرابر بهتر از بارسا میشیم..مثل 49بازی بدون باخت..

امیرآرسنال در 3/12/1391 | 12:52 گفت:

در ضمن من به همه تون اطمینان میدم که ونگر به احتمال خیلی زیاد خواهد رفت

پس به فکر مربی جدیدمون باشد که ایشالا یه آدم پرانرژی، مدرن و جاه طلب باشه خوش تیپم باشه البته

امیرآرسنال در 3/12/1391 | 12:50 گفت:

علیرضا:
امیر آرسنال میشه ۴تا اشکال تاکتیکی و مهره چینی از ونگر بیاری؟ با چ منطقی داری میگی باید بره؟‌مشکلت با ونگر فقط جامه؟

رو چ حساب میگی فردا اگه ونگر بره وضع بهتر میشه؟۱ مگه ونگر بره سیاست مدیران توو دستمزد عوض میشه؟
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
علیرضا جان اشکال تاکتیکی و مهره چینی رو میتونی در شکست مقابل تیم های دسته 4 و دسته 2 و تیم های محلی لیگ برتر مشاهده کنی، نیازی به توضیح اضافه نیست!
علیرضا جان قانون حداقل و حداکثر دستمزدها رو ونگر گذاشته و با رفتن ایشون ایشالا برداشته میشه اونوقت میشه از حقوق عزیزانی مثه دیابی، ژورو و ... رو کم کرد و به بازیکن های خوب تیم اضافه کرد تا ستاره هامون به سادگی نرن
من نمیخوام ونگر با بی احترامی بره، ونگر باید با احترام و بزرگی از تیم بره ما ازش قدردانی میکنیم و این یه فراینده طبیعی توی فوتباله ایشالا توی کشور خودش موفق باشه و بتونه قهرمان بشه و ماهم خوشحال میشیم از قهرمانیش

نه عزیزم من زیاد برام جام مهم نیست.
مهم اینه که تیم ثبات داشته باشه و سینوسی عمل نکنه
مهم اینه روند رو به پیشرفت رو بشه در تیم دید
مهم اینه که زیبا بازی کنیم
مهم اینه که با هیجان و انرژی بازی کنیم مثه ویلشر و روسیچکی عزیز
مهم اینه که وقتی این همه توی شروع هر بازی مشکل داریم، بعد از چند بازی این مشکل علت یابی و حل بشه
مهم اینه که توی فصل نقل و انتقالات به فکر جبران ضعفای تیم باشیم نه که بریم پارک و میاچی بخریم!
مهم اینه که حداقل یکی از ستون ها و نمادهای تیم رو با هر حقوقی شده توی باشگاه نگه داریم که به تیم روحیه بده! مثه آمروزینی در میلان، پویول در بارسا، گیگز در منچستر، تری در چلسی، جرارد در لیورپول، توتی در رم، کاسیاس در رئال، زانتی در اینتر، بوفون در یوونتوس، شوان اشتایگر در بایرن و .....

Wenger Out

علیرضا در 3/12/1391 | 12:44 گفت:

حمید زمین دیشب سن سیرو جلوی زمین پارسالشون وقتی بازی داشتن با آرسنال مثل مقایسه ی چمن ورزشگاه آزادی با چمن فضای سبز کنار یادگار امام میمومه ولی به هر حال نباید از این موضوع بگذریم که دیشب مسی و ژاوی به خاطر دفاع مستحکم و لایه ای میلان کاملا محو شدن
چلسی رو با میلان دیشب مقایسه نکن چلسی فقط دفاع میکرد ولی میلان دیشب زیبا ضد حمله میزد همون بلایی که اینتر مورینیو سر این بارسا آورد و ۳-۱ اونارو برد

علیرضا در 3/12/1391 | 12:43 گفت:

مهدی مطمئن باش پول دست ونگر باشه قطعا خرید میکنه
موضوع فقط ستاره ی جا افتاده مثل ژاوی و رونالدو و ریبری خریدن نیست بازیکنای جوون که پتانسیل ستاره شدن دارن هم پول میخواد خریدشون...مثل گوتزه
در هر صورت فکر میکنم این تابستون مسئولای آرسنال یکم سر کیسه رو شل کنن بهتره ما هم صبور باشیم

T.Vermaelen در 3/12/1391 | 12:43 گفت:

حمید پیرنیا:
قضیه باخت دیشب بارسا فقط به زمین سن سیرو برمیگرده و بس . پارسالم ما از زمین پا خوردیم. هر وقت تیمی بیاد زمینشو خراب کنه بارسا نمیتونه نتیجه بگیره کاری که دقیقا چلسی هم کرده بود.
//////////////////////////////////
حمید جان تو دیشب بازی رو دیدی یا دانلود کردی گل های بازی رو؟
این حرفی که دنی آلوز زده رو میای تکرار میکنی؟
مالکیت توپ دست میلان با غیرت بود دیشب و مسی رو کاملا کنترل کردن همین.....
گل دوم رو هم دیدی که با پاسکاری هوایی تک ضرب چه گل قشنگی زدن با اینکه 4 مدافع و 2 تا هافبک بازسا تو محوطه خودشون بودن...
فک کردی بارسلونا تو لیگ دسته چندم اسپانیا با این تیم های با ضعف دفاعی بازی می کنه خیلی قوی هست؟
اگه یونتوس به بارسا بخوره حداقل 4-1 می برش...لیگ انگلیس و بوندسلیگا و سری A همیشه قوی ترین بودن
آفرین بر میلان که بارسا رو سوراخ کرد

siamak در 3/12/1391 | 12:10 گفت:

ونگر باید بمونه و این تیم واسه فصل بعد از الان بسته بشه
4تا دفاع خوب میخوایم یکی داریم 3تا باید بخریم(مالن)
منم مطئنم اگه ونگر نبود الان این تیم خیلی وضعش خراب بود
اگه ونگر بره خیلی میخوره تو ذوقم اصلا دیگه دوس ندارم بازی ارسنالو نگا کنم چون وقتی میدونم جای ونگر یکی دیگه رو نمیکته
من ب هیچ تیمی جز ارسنال علاقه ندارم اونم اگه ونگر باشه اگه ونگر بره باز ارسنالیم ولی دیگه هیچ شوقی ندارم

حمید پیرنیا در 3/12/1391 | 11:36 گفت:

قضیه باخت دیشب بارسا فقط به زمین سن سیرو برمیگرده و بس . پارسالم ما از زمین پا خوردیم. هر وقت تیمی بیاد زمینشو خراب کنه بارسا نمیتونه نتیجه بگیره کاری که دقیقا چلسی هم کرده بود.

mahdi rajaei در 3/12/1391 | 11:18 گفت:

اول بگم ممنون به خاطر پستت چون از معدود پستای غیر احساسی اخیر بود.
در مورد ونگر بگم که همه می دونن که ارسنال تو این 16 سال اصلا کلاس کاریش تغیییر کرد،سبک فوتبالی که ارائه میده سرشار از طراواته،بازی رو به جلو و تهجامی، کاریم نداره این تیم می تونه بارسلونا باشه یا بایرنی که در این فصل بندسلیگا فقط 7 گل دریافت کرده و 6 بازی دروازش بسته بوده همه اینا نشان از جسارت مربی داره و این جسارت برا من از بازی بسته میلان و چلسی بسیار دوست داشتنی تر حتی اگه نتیجه بخش نباشه.ولی چیزی که از بازی پریشب دستگیر من شد با تمام احترام و علاقه ای که به ونگر دارم و به نظرم رفتن اون از فوتبال مثل رفتن زیدان از فوتبال برام دردناکه ولی اگه سعی نکن بازیکن ستاره بگیره دیگه بدرد ارسنال نمی خوره.کازورلا هر چقدرم خوب باشه جنگندگی و هوش فابرگاس رو نداره.البته خرید جیرود خرید هوشمندانه ای بود.

علیرضا در 3/12/1391 | 11:01 گفت:

امیر آرسنال میشه ۴تا اشکال تاکتیکی و مهره چینی از ونگر بیاری؟ با چ منطقی داری میگی باید بره؟‌مشکلت با ونگر فقط جامه؟

رو چ حساب میگی فردا اگه ونگر بره وضع بهتر میشه؟۱ مگه ونگر بره سیاست مدیران توو دستمزد عوض میشه؟

علیرضا در 3/12/1391 | 10:57 گفت:

اینو بگم من واحد پولی پستم پوند بود! درسته ویلتورد با ۱۳ میلیون پوند اومد ولی امثال پیرس و ادو که ۵ میلیون اومدن و تبدیل ب ستاره شدن و دوران آخر فوتبال خودشون رو در باشگاه دیگه ای سر کردن یعنی توو اوج تیم رو ترک نکردن... اکثر بازیکنای اصلی آرسنال که در اون دوره از تیم خارج شدن دوران اوجشون رو گذرونده بودن
مطمئن باش هیچ مربی ای دوس نداره ستاره هاشو از دست بده مخصوصا این ستاره ها که ب دست خودش ساخته شدن
پارسال ونگر خیلی اصرار داشت فن پرسی در تیم بمونه ولی وقتی مدیران نمیخوان قوانین دستموزدشون رو زیر پا بذارن که مبادا جیبشون به خطر بیفته اینجا دیگه ونگر نمیتونه از جیبش پول بذاره فن پرسی رو حفظ کنه
آرسنال در دوره ی ونگر ستاره هم کم نخریده همین روسیچکی یا آرشاوین یا همون ویلتورد و ریس و ... اینا ستاره بودن و همین آرسن ونگر اونارو خریده

بازی با بایرن حق با شماس یه مشکل عمده ی دیگه ی ما اینه که هافبک دفاعی نداریم و مجبوریم آرتتارو توو اون پست بذاریم که اصن به کار نمیاد توو اون پست
البته اینم در نظر بگیریم که کارت زردهایی که توو نیمه اول داده شد که یه سریاش واقعا بی مورد بود باعث شد بازیکنا خیلی با ترس بیشتری برن توو پای حریف مخصوصا سانیا

امیرآرسنال در 3/12/1391 | 09:17 گفت:

فقط راجع به حرف آخر بگم که مطمئن باش وضعمون از این بهتر بود

محمد يزداني در 3/12/1391 | 08:31 گفت:

سلام دوست عزیز.خسته نباشی ممنون از ارائه نظرات فنیت.جهت یادآوری 10 سال پیش ویلتوردو 20میلیون پوند خریداری کرد که فکر نکنم جز آرسنالیهای قدیمی کس دیگه ای اونو بشناسه و جواب هم نداد در حالی که امسال فن پرسی در اوج رو 24 تا فروخت.
من از ونگر انتقاد دارم ولی دلیل نمیشه دوست داشته باشم اخراجش کنن دو شب پیش زمانی که دوربین چهره ونگرو نشون داد ازینکه درمانده شده بود واقعا داشت گریم میگرفت.ولی حرفم اینه چرا مربی به این خوبی و با این نجابت باید هر فصل بازیکنای کلیدیشو بفروشه و بعد واسه خرید بازیکنای خوب نه فوق ستاره خساست بخرج بده؟فکر کنم تو بازی با بایرن ما بازیکن قلدر و جنگنده که هافبکای بایرنو خلع سلاح بکنه نداشتیم دفاعها که اصلا افتضاح هستن تو حمله که من نظر شخصیم همیشه این بوده والکات هوش کافی نداره و زیادی بزرگش کردن.ما به شدت به دو سه تا بازیکن بزرگ نیاز داریم تا در بازیهای بزرگ چاره ساز باشن.
دوست دارم آرسنالو با ونگر ببینم ولی با دست و دلبازی خیلی بیشتر.