آیا ونگر ترکیب رو تغییر میدهد؟

نویسنده: iman

وبلاگ من
نویسنده: iman
فقط میتونم بگم آرسنال =زندگی
کل بازدید: 42,174 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

آیا ونگر ترکیب رو تغییر میدهد؟





سلام خدمت همه ی دوستان ارسنالی خودم بلاخره بعد از چند مدت گفتم یه پست بزاریم امیدوارم راضی باشید.
همونطور که میدونید ونگر چند وقتیه با ترکیب4231 بازی میکنه حالا بییایم بررسی کنیم با توجه به خرید ونگر ازجمله سانچز و احتمالا قطعی شدن دبوشی و از همه مهمتر اومدن خدیرا چه ترکیبی رو امسال ونگر مد نظر خواهد داشت همونطور که میدونید سانچز بال راست بازی میکنه جای وولکات و ازهمه مهمتر علاقه شدید ونگر به ژیرود در این حالت اگر باشه که بخواد به ژیرود بازی بده باید حتما ترکیبو عوض کنه که ترکیبی جز 442 به ذهنمون خطور نمیکنه حالا اگر ونگر بخواد خدیرا رو هم بیاره باز در خط هافبک با ترافیک سنگین روبه رو خواهیم بود که از اونورم خیلی از بکامون بیرون میمونن وینگ چپم پولدی کلا إخیره خواهد بود حالا نظرتونو بگید نیاز هست در قبال این خریدها و بازی دادن به ژیرود که حتما میده دست به ترکیب بزنیم یا نه؟ ممنون میشم بگید
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

reza در 23/4/1393 | 16:15 گفت:

442=چسنی-دبوشی-مرتساکر-کوشلنی-گیبس-خدیرا-رمسی-اوزیل-والکات-پودولسکی-سانچز

reza در 23/4/1393 | 16:15 گفت:

442=چسنی-دبوشی-مرتساکر-کوشلنی-گیبس-خدیرا-رمسی-اوزیل-والکات-پودولسکی-سانچز

نوید در 23/4/1393 | 13:00 گفت:

به نظر من آرتتا و پودولسکی و حتی سانتی کازورلا که دیگه کم کم دارن پا به سن می زارن
مخصوصا پودولسکی و آرتتا رو وقتشه بفروشیمشون !
بیشتر پودولسکی و آرتتا مدنظرمه !
با این کار هم ترافیک هافبک ها کم میشه
هم با پولی که بدست میاد ونگر میتونه یه دفاع خوب هم بگیره !
چون ما احتمالا ورمالن هم از دست خواهیم داد ...
این نظر من بود ...

نوید در 23/4/1393 | 13:00 گفت:

به نظر من آرتتا و پودولسکی و حتی سانتی کازورلا که دیگه کم کم دارن پا به سن می زارن
مخصوصا پودولسکی و آرتتا رو وقتشه بفروشیمشون !
بیشتر پودولسکی و آرتتا مدنظرمه !
با این کار هم ترافیک هافبک ها کم میشه
هم با پولی که بدست میاد ونگر میتونه یه دفاع خوب هم بگیره !
چون ما احتمالا ورمالن هم از دست خواهیم داد ...
این نظر من بود ...

نوید در 23/4/1393 | 13:00 گفت:

به نظر من آرتتا و پودولسکی و حتی سانتی کازورلا که دیگه کم کم دارن پا به سن می زارن
مخصوصا پودولسکی و آرتتا رو وقتشه بفروشیمشون !
بیشتر پودولسکی و آرتتا مدنظرمه !
با این کار هم ترافیک هافبک ها کم میشه
هم با پولی که بدست میاد ونگر میتونه یه دفاع خوب هم بگیره !
چون ما احتمالا ورمالن هم از دست خواهیم داد ...
این نظر من بود ...

علی قاسمی در 23/4/1393 | 10:54 گفت:

نقل قول : نقل قول : مرسی شاید پست خوبی بوده باشه شاید گفتم چون میتونست یکم بلند تر باشه ...

خب در مورد ترکیب ارستال باید این رو بگم که دبوشی هیج تاثیری توی ترکیب تیم نداره و همون هست ولی سانچر به نظر من به عنوان یه مهاجم سایه بازی خواهد کرد کاری که دزآگه برای تیم ملی انجام میداد یا مثلا گاهی کازولا سال قبل برای ما انجام میداد

اینکه بگیم مثلا اوزیل پس باید کجا باشه حرف درستی به نظر من نیست چون همه بازیکن ها توی همه بازی ها فیکس نیستند
من بیشتر این ارنج رو میپسندم و اعتقاد دارم اگه خدیرا بیاد ارتتا از تیم خارج میشه و تقریبا این رو به ضرس قاطع میگم هر چند بعیده ونگر بره و خدیرا رو بخره چون هفتگی زیاد میگیره و 2 بازیکن توی این پست داره
من این رو بیشتر میگم که ما احتمالا 4- 2- 3 -1 بازی میکنیم طوری که تقریبا 4-2-2-1-1 در نظر گرفته میشه و اون 4 نفر که مشخصه ولی هافبک دفاعی فلامینی یا خدیرا (ارتتا ) هست و جلو هم اون 2 نفر اوزیل رمسی ویلشر کازورلا روسیچکی میتونند باشتند و جلوشونم سانچر (جلوشون یعنی با میل نفود بیشتر ) و جلو هم که جیرود و با این اوصاف من دوست دارم یه مهاجم دیگه حد اقل در حد مانژوکیچ بگیریم و جیرود احساس ترس کنه ...
در بعضی بازی ها هم میتونی از ویلشر به جای فلامینی استفاده کنیم چون ویلشر میل زیادی به نفوذ داره نفوذی که توپ رو از عقب بگیره و این در بازی هایی خوبه که ما نیاز داری هجومی تر بازی کنیم ....
در کل باید این رو بگم که اگه ورما بمونه بیشتریم نیاز رو به خرید این اولویت ها داریم
گلر ... مهاجم ... هافبک دفاعی ...


پاسخ شما : علی جان طبق معمول حرفهات کاملا فنی و حساب شدست.
اما دوست دارم یه نکته اضافه کنم.
ترکیب هری باشه نباید آرتتا هافک دفاعیمون باشه.
ببین منظورم اینه که هافک دفاعی یه خصوصیاتی باید داشته باشه که آرتتا نداره.
مثلا به هافک دفاعی های قبلی مون نگاه کن.
سانگ و قبلش گیلبرتو سیلوا.هردو زیاد بازیسار نبودن و اوج کارشون تو تخریب بود.
ولی آرتتا بلد نیست درست خطا بزنه.
مثلا دو بازیی که گل بارون شدیم اگه هافک دفاعیمون چیزی مثل گیلبرتو سیلوا .سانگ یا کلود ماکلهله بود به هیچ عنوان اون نتیجه ها رقم نمیخوردن چون با یه خطای ریز جلوی ضدحملات حریف رو میگرفت.

پس به نظر من اگه قراره هافک دفاعی کسی رو بزاریم بهترین گزینه فلامینیه.
باید قبول کنیم آرتتا هافک دفاعی نیست.وبه اشتباه اونجا ازش بازی میگیره ونگر.

و نکته دیگه اینکه تو جک ویلشیر رو گفتی تعویض بشه به جای فلامینی.....
واقعا جای سواله برام .
چطور تو همچین حرفی میزنی.

از نظر من فلامینی.ویلشیر.رمسی اوزیل .گیبز.سانچز و ولکات توی ترکیب اصلیمون باشن.

فلامینی چون تنها هافک دفاعیمونه درحال حاضر.ویلشیر و رمسی و ولکات و گیبز که عالی هستن و به علاوه جوون و بریتانیایی و تعصبشون روی تیم بالاتر از بقیست.پس برای تیم میجنگن.اوزیل هم که بهترین هافک طراح جهانه.

راستی به نظر من چیزی که باعث شد اوزیل فصل خوبی تو آرسنال نداشته باشه اینه که خیلی جلو بازی میکنه.
و فقط جیروید ازش جلوتره.
ببین بهترین هنر اوزیل انداختن پاس های عمقیه. و وقتی که بخوای پاس عمقی بدی باید کسی فرار بکنه.
مثلا تو رئال رونالدو و بنزما فرار میکردن و اوزیل بهترین پاس ها رو میداد.
الان تو این ترکیب 442 لوزی میبینی ولکات و سانچز جلوی اوزیل هستن و هردو سرعتی.

به نظر من بهترین ترکیبه.اگه خدیرا اومد که خوبه اگه نیومد فلامینی رو تو اون پست بکار میگیریم.


پاسخ شما : مرسی رفیق لطف داری ...در مورد ویلشر و فلامینی این حرف رو زدم چون فرض رو بر این گذاشتم که ما توی بازی ها با 2 هافبک دفاعی بازی کنیم مثلا خدیرا و فلامینی و در این صورت در صورتی که یناز باشه میتونیم تو بازی ها از فلامینی استفاده نکنیم و ویلشر کمی عقب تر توپ بگیره و نفوذ کنه و تیم تهاجمی تر بشه

ویلشر توان بازی توی دراز مدت رو نداره و باید میانگین 70 دقیقه توی فصل بازی کنه

راستی والکات رو هم فراموش کردیم تو ارنج درسته مصدومه ولی خوب میشه

در مورد ارتتا هم باید بگم که درست میگی کاملا
به درد تیم ما نمیخوره باید بره به تیمی که همین میزان خلاقیتش توی بازی سازی ازش استفاده بشه و توی ارسنال تو هافبک دفاعی نمیتونه بازی کنه چون این کاره نیست

koorosh در 23/4/1393 | 10:44 گفت:

........................szczesny...................
debuchy.................merte..............vermaelen............gibbs
...............ramsey...........khedira................
ozil........................cazorla
walcot...................sanchez

arsenal در 23/4/1393 | 09:58 گفت:

تو بازی فینال wc مزدک همش از اوزیل میگفت. دمش گرم

Sajjad Wenger در 23/4/1393 | 07:11 گفت:

. . . . . . . . . . . Szczesny . . . . . . . . .

..... Mertesacker..... Koscielny .....
Debuchy . . . . . . . . . . . . . . . . Gibbs

. . . . . Khedira . . . Wilshere . . . . .

Walcott . . . . . . . . . . . . . . . . . . Uzil

. . . . . . Giroud . . . Sanchez . . . . .

amin در 23/4/1393 | 03:41 گفت:

نقل قول : بچه ها اوزیل واقعا ضعیف شده

پاسخ شما : بدبخت این بازی خوب بود که 15 کیلومتر هم دوید توی بازی امشب
ولی به شخصه بازم مشکلو توی بدنسازی تیم میدونم که ایشالله فصل آینده درست میشه . کلا معلومه فیزیکش نسبت به زمانی که از رئال اومد خیلی داغونه!

آرین در 23/4/1393 | 01:46 گفت:

این خدیرا هنوز تیم ما نیومده داره چپ و راست مصدوم میشه ...

majid در 23/4/1393 | 01:23 گفت:


قهرمانیه دلاورمردانه آلمانو به همه ی دوستان آلمانی و غیر آلمانی تبریک عرض میکنم

leo zadoorian در 22/4/1393 | 23:57 گفت:

بچه ها اوزیل واقعا ضعیف شده

حامد در 22/4/1393 | 23:30 گفت:

امیدوارم هر ترکیبی میریزم ثابت نباشه تا بازیکنا همش مصدوم نشن یه نکته دیگه که هست خدیرا خیلی مصدوم میشه الان هم مصدوم شد نمیشه روش حساب کرد

ماهان ملک در 22/4/1393 | 22:40 گفت:

.........................................شزنی...............................
گیبس..........کوش...................................مرته................دبوشی؟
....................................خدیرا........................................
.......................رمزی......................ویلشر........................
......................................اوزیل............................................
......................سانچز........................ولکات...........................

ناصر در 22/4/1393 | 22:38 گفت:

سانچز هم میتونه تو جناحین بازی کنه،هم به عنوان مهاجم دوم
با خرید خدیرا و دبوشی به نظرم ترکیب اصلی تیم این شکلی میشه:

ژسنی/اوسپینا

گیبس کوشلنی مرته ساکر/ورمایلن دبوشی/مانکیو

خدیرا/آرتتا رمزی/ویلشر

اوزیل/روزیکی

کازورلا/پولدی سانچز/ولکات

ژیرو/کمپل

leo zadoorian در 22/4/1393 | 21:52 گفت:

روزنامه دیلی استار انگلیس در یک گزارش اختصاصی، به وضعیت احسان حاج صفی و مهرداد پولادی پرداخت. در این گزارش آمده است: پولادی 27 ساله از تیم‌های ساوتهمپتون و سوانزی پیشنهاد دارد. این بازیکن 23 بازی ملی دارد و یکی از بازیکنان خوب ایران در جام جهانی و مقابل نیجریه و آرژانتین بوده است.

در ادامه این گزارش آمده است: یکی از افراد نزدیک به پولادی گفته که این بازیکن عاشق لیگ برتر انگلیس است و بازی در این لیگ را به کشورهای دیگر ترجیح می‌دهد.

در بخش دیگری از این گزارش به احسان حاج صفی هم پرداخته شده است: احسان حاج صفی در سن 17 سالگی و در سال 2008 اولین بازی ملی خود را انجام داد. او که 64 بازی ملی دارد در حال حاضر از تیم‌های هال سیتی، فولهام و کاردیف پیشنهاد دارد.

طبق اعلام روزنامه دیلی استار، در هفته‌های آینده وضعیت حضور این دو بازیکن تیم ملی ایران در لیگ انگلیس مشخص خواهد شد.

مهرزاد در 22/4/1393 | 21:43 گفت:

سوارز عنوان کرد با پیوستن به بارسلونا رویای همیشگی خود را تحقق بخشیده است.

چرا هر کی به رئال یا بارسا می ره یاد رویاهای بچگیش میوفته؟

hamid saadi در 22/4/1393 | 21:39 گفت:

نقل قول : مرسی شاید پست خوبی بوده باشه شاید گفتم چون میتونست یکم بلند تر باشه ...

خب در مورد ترکیب ارستال باید این رو بگم که دبوشی هیج تاثیری توی ترکیب تیم نداره و همون هست ولی سانچر به نظر من به عنوان یه مهاجم سایه بازی خواهد کرد کاری که دزآگه برای تیم ملی انجام میداد یا مثلا گاهی کازولا سال قبل برای ما انجام میداد

اینکه بگیم مثلا اوزیل پس باید کجا باشه حرف درستی به نظر من نیست چون همه بازیکن ها توی همه بازی ها فیکس نیستند
من بیشتر این ارنج رو میپسندم و اعتقاد دارم اگه خدیرا بیاد ارتتا از تیم خارج میشه و تقریبا این رو به ضرس قاطع میگم هر چند بعیده ونگر بره و خدیرا رو بخره چون هفتگی زیاد میگیره و 2 بازیکن توی این پست داره
من این رو بیشتر میگم که ما احتمالا 4- 2- 3 -1 بازی میکنیم طوری که تقریبا 4-2-2-1-1 در نظر گرفته میشه و اون 4 نفر که مشخصه ولی هافبک دفاعی فلامینی یا خدیرا (ارتتا ) هست و جلو هم اون 2 نفر اوزیل رمسی ویلشر کازورلا روسیچکی میتونند باشتند و جلوشونم سانچر (جلوشون یعنی با میل نفود بیشتر ) و جلو هم که جیرود و با این اوصاف من دوست دارم یه مهاجم دیگه حد اقل در حد مانژوکیچ بگیریم و جیرود احساس ترس کنه ...
در بعضی بازی ها هم میتونی از ویلشر به جای فلامینی استفاده کنیم چون ویلشر میل زیادی به نفوذ داره نفوذی که توپ رو از عقب بگیره و این در بازی هایی خوبه که ما نیاز داری هجومی تر بازی کنیم ....
در کل باید این رو بگم که اگه ورما بمونه بیشتریم نیاز رو به خرید این اولویت ها داریم
گلر ... مهاجم ... هافبک دفاعی ...


پاسخ شما : علی جان طبق معمول حرفهات کاملا فنی و حساب شدست.
اما دوست دارم یه نکته اضافه کنم.
ترکیب هری باشه نباید آرتتا هافک دفاعیمون باشه.
ببین منظورم اینه که هافک دفاعی یه خصوصیاتی باید داشته باشه که آرتتا نداره.
مثلا به هافک دفاعی های قبلی مون نگاه کن.
سانگ و قبلش گیلبرتو سیلوا.هردو زیاد بازیسار نبودن و اوج کارشون تو تخریب بود.
ولی آرتتا بلد نیست درست خطا بزنه.
مثلا دو بازیی که گل بارون شدیم اگه هافک دفاعیمون چیزی مثل گیلبرتو سیلوا .سانگ یا کلود ماکلهله بود به هیچ عنوان اون نتیجه ها رقم نمیخوردن چون با یه خطای ریز جلوی ضدحملات حریف رو میگرفت.

پس به نظر من اگه قراره هافک دفاعی کسی رو بزاریم بهترین گزینه فلامینیه.
باید قبول کنیم آرتتا هافک دفاعی نیست.وبه اشتباه اونجا ازش بازی میگیره ونگر.

و نکته دیگه اینکه تو جک ویلشیر رو گفتی تعویض بشه به جای فلامینی.....
واقعا جای سواله برام .
چطور تو همچین حرفی میزنی.

از نظر من فلامینی.ویلشیر.رمسی اوزیل .گیبز.سانچز و ولکات توی ترکیب اصلیمون باشن.

فلامینی چون تنها هافک دفاعیمونه درحال حاضر.ویلشیر و رمسی و ولکات و گیبز که عالی هستن و به علاوه جوون و بریتانیایی و تعصبشون روی تیم بالاتر از بقیست.پس برای تیم میجنگن.اوزیل هم که بهترین هافک طراح جهانه.

راستی به نظر من چیزی که باعث شد اوزیل فصل خوبی تو آرسنال نداشته باشه اینه که خیلی جلو بازی میکنه.
و فقط جیروید ازش جلوتره.
ببین بهترین هنر اوزیل انداختن پاس های عمقیه. و وقتی که بخوای پاس عمقی بدی باید کسی فرار بکنه.
مثلا تو رئال رونالدو و بنزما فرار میکردن و اوزیل بهترین پاس ها رو میداد.
الان تو این ترکیب 442 لوزی میبینی ولکات و سانچز جلوی اوزیل هستن و هردو سرعتی.

به نظر من بهترین ترکیبه.اگه خدیرا اومد که خوبه اگه نیومد فلامینی رو تو اون پست بکار میگیریم.

leo zadoorian در 22/4/1393 | 21:26 گفت:

.................................شزنی............................. گیبز...........کوش...........................مرته..........دبوشی ...............رمسی................خدیرا(فلامینی)................. سانتی...................اوزیل.....................سانچز ..........................تئو................................ به نظرم ترکیبو باید با توجه به بازیکنایی که داریم بچینیم و بهترین ترکیب همین 4231 یاید تو خط دفاعی هم چرخشی استفاده کنیم بین ورما کوش مرته

hamid saadi در 22/4/1393 | 21:21 گفت:

نقل قول : نقل قول : نقل قول : .
.
.
.

............ ژسنی
گیبر کوشیلنی مرتساکر دبوشی
..............خدیرا
........رمسی ویلشیر
..............اوزیل
.......سانچز ولکات


پاسخ شما : این ترکیب واقعا بهترینه امیدوارم امسال این سیستم پیاده بشه که اگه بشه چی میشه.


پاسخ شما : يه مشكلي كه اين تركيب داره بازى كن هدزن نداره يعنى تاكتيك استفاده از جناحين منتفى


پاسخ شما : سلام دوست عزیز
من باهات مخالفم.
مگه ارسال از جناحین فقط سانتر بلنده.عمده ترین تاکتیک ما فصل قبل برای حمله از جناحین سانتهای کات بک یا پاس رو به عقب بود.
پس فکر نکنم مشکلی باشه.
سانت جناحین که نباید بلند باشه.
مگه تیم 2003 2004 بازیکن سر زن داشت.مهاجم هامون برگکمپ و هانری بودن.هیچ مشکلی هم نبود

amin در 22/4/1393 | 21:13 گفت:

احتمالش زیاده توی خیلی از بازی ها کازورلا به عنوان وینگ چپ به کار گرفته شه . کمپل و سانچز و چمبرلین میتونن وینگ چپ بازی کنن ولی تنها کسی که تخصصش توی اون پسته پولدیه .
با ترافیکی که توی فاز هجومی داریم به نظرم باید شاهد عوض شدن ترکیب در هر بازی و سیستم چرخشی باشیم

amin در 22/4/1393 | 21:08 گفت:

من قبل از جام جهانی خوندم بدنساز آلمان اومده

شزنی

گیبز کوشیلنی مرته ساکر دبوشی

رمزی خدیرا

پولدی اوزیل سانچز

والکات

حدس زدن ترکیب سال بعد کار خیلی سختیه و من به شخصه فکر نمیکنم مثل پارسال ترکیب همه بازیامون یه جور باشه!

اومدن سانچز انتخاب های خیلی زیادی توی خط حمله به ما میده به طوری که فکر میکنم امکان نداره ترکیب هجومی تیم توی بازی های مختلف یکسان باشه

ولی محتمل ترین حالت اینه که یا سانچز مهاجم نوکه والکات وینگ راست یا برعکس

mohsen abbasi در 22/4/1393 | 20:12 گفت:

نقل قول : نقل قول : امیدوارم با تغییری که امسال در بدنسازی تیم دادیم دیگه مصدوم ندیم اینجوری می تونیم چرخشی بازی کنیم در پایان فصل شانس 3گانه داشته باشیم امسال بجز خط دفاع و هافبک دفاعی تو بقیه پستا خیلی خوبیم ما والکات الکسیس جیرو پودولسکی و چمبرلین و نبری جوون داریم ( با سانوگو اصلا حال نمی کنم امیدوارم یه سنتر فوروارد 10 میلیونی بگیریم) کازورلا و اوزیل و رمزی تو پست هافبک تهاجمی البته چمبرلینم فصل پیش تو این پست عالی بود تو هافبک دفاعی ویلشر و ارتتا و فلامینیو داریم که رمزیم میتونه اونجا بازی کنه (ونگر به دنبال هافبک دفاعیه که به خاطر مصدومیت فصل پیش ارتتاست که هر وقت نیست ما بدجوری به مشکل می خوریم ) تو دفاعم که ترکیب مرته و کوش خوبه ولی در صورت مصدومیت بد به مشکل می خوریم.
سمت راستم جنکینسون باید عوض بشه البته مثه رمزی ممکنه متحول بشه . سمت چپم که گیبس و مونرئال هستن فعلا خوبه

یه دروازبانم باید بگیریم که ژسنی زیادی بهش خوش نگذره و مثه لمن نشه که یهو افت کنه .

اینطور به نظر میرسه که امسال سال اخر کازورلا پودولسکی ارتتا و فلامینیه و ونگر فصل بعد انقلابشو کامل می کنه تیم کاملا متحول میشه.


پاسخ شما : چه تغییر تو بدنسازی تیم دادیم؟مربی بدنساز المان مگه اومد؟


پاسخ شما : همین که گازیدیس و ونگر هر دو مساحبه می کنن و به تعدد مصدومیتا اعتراف می کنن پیشرفت بزرگیه و قطعا به دنبال رفع مشکل بودن حالا باید در طول فصل دید چقدر موفق بودن.

Arian در 22/4/1393 | 19:45 گفت:

هر جوری حساب میکنم پولدی جایی تو تیم نداره

علی قاسمی در 22/4/1393 | 19:43 گفت:

مرسی شاید پست خوبی بوده باشه شاید گفتم چون میتونست یکم بلند تر باشه ...

خب در مورد ترکیب ارستال باید این رو بگم که دبوشی هیج تاثیری توی ترکیب تیم نداره و همون هست ولی سانچر به نظر من به عنوان یه مهاجم سایه بازی خواهد کرد کاری که دزآگه برای تیم ملی انجام میداد یا مثلا گاهی کازولا سال قبل برای ما انجام میداد

اینکه بگیم مثلا اوزیل پس باید کجا باشه حرف درستی به نظر من نیست چون همه بازیکن ها توی همه بازی ها فیکس نیستند
من بیشتر این ارنج رو میپسندم و اعتقاد دارم اگه خدیرا بیاد ارتتا از تیم خارج میشه و تقریبا این رو به ضرس قاطع میگم هر چند بعیده ونگر بره و خدیرا رو بخره چون هفتگی زیاد میگیره و 2 بازیکن توی این پست داره
من این رو بیشتر میگم که ما احتمالا 4- 2- 3 -1 بازی میکنیم طوری که تقریبا 4-2-2-1-1 در نظر گرفته میشه و اون 4 نفر که مشخصه ولی هافبک دفاعی فلامینی یا خدیرا (ارتتا ) هست و جلو هم اون 2 نفر اوزیل رمسی ویلشر کازورلا روسیچکی میتونند باشتند و جلوشونم سانچر (جلوشون یعنی با میل نفود بیشتر ) و جلو هم که جیرود و با این اوصاف من دوست دارم یه مهاجم دیگه حد اقل در حد مانژوکیچ بگیریم و جیرود احساس ترس کنه ...
در بعضی بازی ها هم میتونی از ویلشر به جای فلامینی استفاده کنیم چون ویلشر میل زیادی به نفوذ داره نفوذی که توپ رو از عقب بگیره و این در بازی هایی خوبه که ما نیاز داری هجومی تر بازی کنیم ....
در کل باید این رو بگم که اگه ورما بمونه بیشتریم نیاز رو به خرید این اولویت ها داریم
گلر ... مهاجم ... هافبک دفاعی ...

محمد حسینی در 22/4/1393 | 19:32 گفت:

شاید با سه پنج دو بشه از مهره های بیشتری بازی گرفت هر چند بعیده ولی توانایی پیاده سازیش رو داریم

محمد حسینی در 22/4/1393 | 19:31 گفت:

شاید با سه پنج دو بشه از مهره های بیشتری بازی گرفت تو آرسنال هر چند بعیده ولی توانایی پیاده سازیش رو داریم

پسر20میلیونی در 22/4/1393 | 18:58 گفت:

ترکیب مورد نظر من


...........................ژسنی...........................

گیبس..........کوشیلنی..........خرید..........دبوشی

....................خدیرا...........ارون....................

لوکاس....................مسوت..................تئو

.......................الکسیس......................

حامد در 22/4/1393 | 18:57 گفت:

نقل قول : امیدوارم با تغییری که امسال در بدنسازی تیم دادیم دیگه مصدوم ندیم اینجوری می تونیم چرخشی بازی کنیم در پایان فصل شانس 3گانه داشته باشیم امسال بجز خط دفاع و هافبک دفاعی تو بقیه پستا خیلی خوبیم ما والکات الکسیس جیرو پودولسکی و چمبرلین و نبری جوون داریم ( با سانوگو اصلا حال نمی کنم امیدوارم یه سنتر فوروارد 10 میلیونی بگیریم) کازورلا و اوزیل و رمزی تو پست هافبک تهاجمی البته چمبرلینم فصل پیش تو این پست عالی بود تو هافبک دفاعی ویلشر و ارتتا و فلامینیو داریم که رمزیم میتونه اونجا بازی کنه (ونگر به دنبال هافبک دفاعیه که به خاطر مصدومیت فصل پیش ارتتاست که هر وقت نیست ما بدجوری به مشکل می خوریم ) تو دفاعم که ترکیب مرته و کوش خوبه ولی در صورت مصدومیت بد به مشکل می خوریم.
سمت راستم جنکینسون باید عوض بشه البته مثه رمزی ممکنه متحول بشه . سمت چپم که گیبس و مونرئال هستن فعلا خوبه

یه دروازبانم باید بگیریم که ژسنی زیادی بهش خوش نگذره و مثه لمن نشه که یهو افت کنه .

اینطور به نظر میرسه که امسال سال اخر کازورلا پودولسکی ارتتا و فلامینیه و ونگر فصل بعد انقلابشو کامل می کنه تیم کاملا متحول میشه.


پاسخ شما : چه تغییر تو بدنسازی تیم دادیم؟مربی بدنساز المان مگه اومد؟

ارمان در 22/4/1393 | 18:45 گفت:

نقل قول : نقل قول : .
.
.
.

............ ژسنی
گیبر کوشیلنی مرتساکر دبوشی
..............خدیرا
........رمسی ویلشیر
..............اوزیل
.......سانچز ولکات


پاسخ شما : این ترکیب واقعا بهترینه امیدوارم امسال این سیستم پیاده بشه که اگه بشه چی میشه.


پاسخ شما : يه مشكلي كه اين تركيب داره بازى كن هدزن نداره يعنى تاكتيك استفاده از جناحين منتفى

mohsen abbasi در 22/4/1393 | 18:30 گفت:

امیدوارم با تغییری که امسال در بدنسازی تیم دادیم دیگه مصدوم ندیم اینجوری می تونیم چرخشی بازی کنیم در پایان فصل شانس 3گانه داشته باشیم امسال بجز خط دفاع و هافبک دفاعی تو بقیه پستا خیلی خوبیم ما والکات الکسیس جیرو پودولسکی و چمبرلین و نبری جوون داریم ( با سانوگو اصلا حال نمی کنم امیدوارم یه سنتر فوروارد 10 میلیونی بگیریم) کازورلا و اوزیل و رمزی تو پست هافبک تهاجمی البته چمبرلینم فصل پیش تو این پست عالی بود تو هافبک دفاعی ویلشر و ارتتا و فلامینیو داریم که رمزیم میتونه اونجا بازی کنه (ونگر به دنبال هافبک دفاعیه که به خاطر مصدومیت فصل پیش ارتتاست که هر وقت نیست ما بدجوری به مشکل می خوریم ) تو دفاعم که ترکیب مرته و کوش خوبه ولی در صورت مصدومیت بد به مشکل می خوریم.
سمت راستم جنکینسون باید عوض بشه البته مثه رمزی ممکنه متحول بشه . سمت چپم که گیبس و مونرئال هستن فعلا خوبه

یه دروازبانم باید بگیریم که ژسنی زیادی بهش خوش نگذره و مثه لمن نشه که یهو افت کنه .

اینطور به نظر میرسه که امسال سال اخر کازورلا پودولسکی ارتتا و فلامینیه و ونگر فصل بعد انقلابشو کامل می کنه تیم کاملا متحول میشه.

محمد كريمي در 22/4/1393 | 18:29 گفت:

نقل قول : .
.
.
.

............ ژسنی
گیبر کوشیلنی مرتساکر دبوشی
..............خدیرا
........رمسی ویلشیر
..............اوزیل
.......سانچز ولکات


پاسخ شما : این ترکیب واقعا بهترینه امیدوارم امسال این سیستم پیاده بشه که اگه بشه چی میشه.

arsenal در 22/4/1393 | 18:18 گفت:

به احتمال خیلی زیاد ترکیب فصل بعد اینه:
ژسنی

گیبس کوشیلنی مرتساکر دبوشی

خدیرا

اوزیل رمزی

کازورلا ولکات
سانچز

در واقع این همون ترکیب بازی رفت مقابل بایرن مونیخ هستش که یه سری از مهره ها عوض شدن مثل خدیرا که قراره جای فلامینی واسته و سانچز جای ژیرود
البته اینم بگم که ترکیب هیچ وقت فیکس نیستش و مثلا اگه جلو یه تیم متوسط بازی داشته باشیم قطعا عوض میشه و مهره ها هم عوض میشن ولی ترکیبی که در بالا نوشتم ترکیب اصلی بازی های بزرگ خواهد بود.

hamid saadi در 22/4/1393 | 16:36 گفت:

سلام به همگی
بالاخره موفق شدم و تونستم درستش کنم.که تو شکل هم 442 لوزی دربیاد.

به نظرم بهترین ترکیب ممکن همینه.
یادمون نره سانچز مهاجم نوکه ولی تو بارسا به دلیل حضور مسی راست بازی میکرد.

و بهترین قابلیت این ترکیب 442 اینه که ما ولکات رو به عنوان مهاجم دوم داریم و میتونه آزاد بازی کنه.

ولی اگه ونگره که بازم همون ترکیب 4231 رو استفاده میکنه.
وبه قول حاج رضایی این اعداد و ارقام مهم نیستن این بازیکنها هستن که تیمو میسازن.

فکر کنم ترکیب ونگر هم
ژسنی
گیبز کوشیلنی مرتساکر دبوشی
خدیرا جکی
رمسی اوزیل ولکات
سانچز
باشه.ولی دوستان نگران نباشید.درسته الان سخته ترکیب چیدن و اینکه کی بیرون باشه.
ولی به زودی پنج ششتا از بازیکنهامون که مصدوم شدن کلا برعکس میشه

امیدوارم امسال مصدم ندیم.که اگه اینطور شد حتما قهرمانیم.

ابوالفضل توانگر در 22/4/1393 | 16:30 گفت:

خوشم میاد هنوز نه به باره نه به داره همه خدیرا و دبوشی رو فیکس گذاشتن تو ترکیب ((=

hamid saadi در 22/4/1393 | 16:29 گفت:

.
.
.
.

............ ژسنی
گیبر کوشیلنی مرتساکر دبوشی
..............خدیرا
........رمسی ویلشیر
..............اوزیل
.......سانچز ولکات

مهرزاد در 22/4/1393 | 16:29 گفت:

سانچز خوبه ولی کاش به جاش یه نوک خوب می گرفتیم. واقعا می بینم اگه والکات بازی نکنه(که بعیده) چمبو که دهن بایرن رو صاف کرد یا پولدی اگه از اینم کمتر بازی کنه می زنه به سیم اخر یا جکی. مشکل سر مصدومیت بود. وگرنه شاید جیرود مصدوم بود به جاش یه نوک می گرفتیم. یهنی دارم فکر میکنم این باز باید فیکس باشه تنم سیخ می شه.

hamid saadi در 22/4/1393 | 16:28 گفت:

.
.
.
.
.
.
.

ژسنی
گیبر کوشیلنی مرتساکر دبوشی
خدیرا
رمسی ویلشیر
اوزیل
سانچز ولکات

hamid saadi در 22/4/1393 | 16:26 گفت:

ژسنی
گیبر کوشیلنی مرتساکر دبوشی
خدیرا
رمسی ویلشیر
اوزیل
سانچز ولکات

امید (آنتی فرانسوی) در 22/4/1393 | 16:19 گفت:

شزنی

گیبس کوش مرته(گاگول) دبوشی(احتمالا)

خدیرا(احتمالا) رمسی

سانچز اوزیل تئو

ژیرو

100% سانچز تغییر پست میده وینگر چپ

دفاع میخوایم ورمالن و مرته رو هم 1 قرون نمی ارزن

آرین در 22/4/1393 | 16:17 گفت:

به نظر من...

شزنی

ورما-مرتساکر-کوش

خدیرا-رمزی

سانتی-اوزیل-جکی-ولکات

سانچز

ولی ونگر ژیرو رو بیرون نمیذاره.سیستمش هم همون قبلیه فقط سانچز احتمالا بال راست بازی میکنه.هافبک وسط هم اگه خدیرا بیاد میشه خدیرا - رمزی و احتمالا جکی نیمکت.البته همه ی این ها طی فصل هزار بار تغییر میکنه چون همه مصدوم میشن! ولی پیش بینیم اینه که سیستیم همون 4-2-3-1 میمونه

مهرزاد در 22/4/1393 | 16:08 گفت:

من موندم با این که مودزارت بزرگ رو واقعا دوست دارم با این سن چرا تمدید کردن؟ چرا با ارتتا تمدید کردن. سیاست 30 سال به بالا با این کارها اصلا منطقی نیست.
البته چیزی به اسم مصدومیت وجود داره.

amir در 22/4/1393 | 15:58 گفت:

عه هیشکی جکی رو چراتو ترکیب نمیذاره
ترکیب احتمالی
شزنی
گیبس کوشی مرتساکر دبوووووووشی

جکی خدیرا

سانتی رمزی اوزیل

شانچز

Hossein در 22/4/1393 | 15:29 گفت:

من میگم به ترکیب دست نمیزنه. اما از بازیکنایی مث فلامینی آرتتا روسیچکی و پولدی در جام اتحادیه و جام حذفی استفاده میکنه و از بازیکنای درجه یک مث اوزیل و سانتی و والکات و سانچز توی لیگ برتر و لیگ قهرمانان

محسن عاشوری در 22/4/1393 | 15:15 گفت:

من با احسان کازرونی هم عقیدم ..
باتوجه به ترافیک هافبک که تو تیم بوجود اومده بهترین سیستم 4141 هستش
الان تیم ملی آلمان هم بخاطر اینکه خیلی از بازیکناش رو تو ترکیب جا بده همین سیستمو پیاده کرده ..

احسان کازرونی در 22/4/1393 | 14:40 گفت:

به نظرم اگه خدیرا بیاد بهترین ترکیب: 4141 .

شزنی

گیبز کوش مرته ساکر دبوشی

خدیرا

سانتی. رمزی. اوزیل. سانچز(ولکات)

ژیرود(رمی)

masoud mahmudpur در 22/4/1393 | 14:39 گفت:

442 که خیلی بعیده بازی کنیم!احتمالا همین 4-2-3-1 بازی میکنیم!شاید ونگر سانچز رو ببره سمت چپ بازی کنه یا شاید مثل پارسال یکی از هافبکامون اونجا بازی کنه چون بعید میدونم ونگر پودولسکی رو فیکس بزاره
مرسی

mehdi در 22/4/1393 | 14:35 گفت:

همون 4231 بازی میکنیم و شک نکنید سانچز نیومده که وینگ بازی کنه ونگر اوردش که تبدیل به مهاجم هدف کنش سانچز امار گل زنیه خوبی داشته تمام کنندگیشم عالیه خدیرام بیاد دقیقا میاد جای ارتتا
ترکیب احتمالی : شزنی
گیبس مرته کوش دبوشی
خدیرا رمسی
کازورلا اوزیل ولکات
سانچز

حامد در 22/4/1393 | 14:34 گفت:

به نظر من باید عوض کنه بره 4 4 2

چون رییس حتما بازی میده به اولیوه حالا بستگی به حضور والکات هم داره اگه نباشه که سانچز میره جاش اگه باشه میتونه از زوج سانچز و اولیوه استفاده کنه.

هافبک:دستمون بازه البته با وجود تعدادزیاد هافبک ها 4231 بازی میکنه احتمال زیاد همون ترکیب فصل قبل

اوزیل رمسی ارتتا(خدیرا) سانچز(والکات) سانتی(جکی) این میشه ترکیبمون البته در صورتی که همه باشن قطعا اوایل فصل والکات نیستش تو ترکیب چمبرلین میاد جاش

leo zadoorian در 22/4/1393 | 14:22 گفت:

تو 442 اوزیل کجا بازی کنه؟

علیرضا در 22/4/1393 | 14:21 گفت:

در ضمن ممنون از پستت.جای اینجور پستا خیلی خالیه تو سایت

علیرضا در 22/4/1393 | 14:19 گفت:

فکر نکنم با وجود این همه هافبک وسط(رمزی ویلشر دیابی آرتتا فلامینی اوزیل و روزیسکی و شاید خدیرا)بخواد 442 بازی کنه.چون اینجوری مجبوره فقط 2 تا هافبک وسط بزاره و با وجود این همه بازیکن تو اون پست کار معقولانه ای هم نیستش
به نظرم سال دیگه از بین ولکات و سانچز یکی وا میسته نوک.
کلا با این بازیکنه و سیستم 4231 دوست دارم ترکیب این باشه سال بعد
شزنی

گیبز ورما کوش دبوشی

آرتتا

رمزی
اوزیل

چمبو سانچز
ولکات

اگه خدیرا بیاد باید بره جای آرتتا