Julian Draxler + آپ 3

نویسنده: رضا

وبلاگ من
نویسنده: رضا
از چهار سالگی طرفدار آرسنال
کل بازدید: 20,945 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

Julian Draxler + آپ 3

Arsène Wenger hoping to seal a £36-million deal for Schalke forward







Sources in Germany on Friday night claimed Arsenal have agreed a fee with
Schalke that would make Draxler the second most expensive player in
Arsenal’s history and that ­negotiations with the player have already
started.



Schalke could stipulate that they want to keep Draxler until the end of the
season, but the 20-year-old is believed to be keen to move before the
transfer window shuts.



Despite denials from Arsenal manager Arsène Wenger over the Draxler deal, it
increasingly seems a matter of time until the Germany international arrives
in north London.



Arsenal representatives travelled to ­Germany this week in the hope that an
agreement for Draxler could be struck and it appears he may now be forcing
the issue.




Wenger is prepared to wait until the summer to land Draxler if Schalke will
not let him go now, particularly as the player is nursing an injury.



Wenger believes he can convert midfielder Draxler into an outright forward, in
much the same way he adapted Thierry Henry and Robin van Persie to new
positions.



Draxler has a release clause in his Schalke contract set at £37 million that
is effective from the summer, but the club are known to be in need of cash.
Arsenal may well have accelerated their interest, fearing stiff competition
at the end of the season.



Wenger broke Arsenal’s transfer record at the end of the summer window by
paying £42.5 million to sign Mesut Özil from Real Madrid. The previous most
expensive player was £15 million Andrey Arshavin.



Schalke are keen to re-sign midfielder Lewis Holtby from Tottenham, but have
so far been unable to match the London club’s asking price.



Should Draxler move to London, then Schalke are likely to make an immediate
bid to take Holtby, who has grown unhappy at Spurs, back to Germany as a
quick-fix replacement.



Wenger is well aware that Arsenal need more attacking options, as he has
largely relied on Olivier Giroud up front this season with Nicklas Bendtner
providing back-up.



Theo Walcott’s injury has made Wenger’s need even greater, with Arsenal aiming
to maintain their place at the top of the Premier League table. Wenger has
seen that Chelsea manager Jose Mourinho has been tweaking his squad this
month in preparation for a sustained challenge to Arsenal over the second
half of the season. Manchester City’s form of late has been ominous for
their rivals.



Should Schalke try to keep hold of Draxler until the summer, Wenger will
consider short-term options to boost his srikeforce which include
Barcelona’s Cristian Tello and Real Madrid’s Alvaro Morata.



Wenger rejected claims he was in Spain to watch Tello, who could be available
for loan, score a hat-trick against Levante this week, despite Spanish
sources still insisting he was there. Tello can play wide or through the
middle.




اینم به نقل از میرور:

Arsenal have offered €30million for Julian Draxler.

That is short of Schalke's valuation so a fee has yet to be agreed but Mirror Sport


Arsenal's offer would then also see them pay more in add-ons for appearances, success and international caps.

But Schalke want more as Draxler, 20, has a £38million buy out clause which is valid only in the summer and the German club believe more clubs will be interested in the summer.

However, it would seem that the clubs are close to agreeing a compromise with Arsene Wenger keen to bring him in now rather than risk other clubs come in this summer.

Wenger played down the chances of a deal on Friday night but he rarely confirms interest on transfers and Arsenal do not want to upset Schalke at such a delicate stage.

Mirror Sport revealed today that Draxler is keen to come in January and his representatives are pushing for it to go ahead.


دوتا جمله هم نوشته بود که:

understands that the clubs are in advanced negotiations.
و...
Now it would seem even though the valuation has yet to be agreed, Arsenal will get their man .

دوستان احتمالا این پست بازم آپ بشه
لطفا اگه شما هم خبری دارید تو کامنت ها بزارید ممنون.

.............................................................................................
.
سلام عزیزان الآن تازه از مدرسه اومدم و رفتم این سایتا رو یه دید زدم و توی دیلی میل یه خبر پیدا کردم که مال ساعت 23  به وقت لندنه که تقریبا میشه  2صبح اینجا
تیتر:

Wenger closing in on £30m Draxler, the new Henry who could finally win Arsenal the title


Arsenal have moved a step closer to taking Schalke's Julian Draxler to the club with a deal expected to be finalised this weekend as Arsene Wenger's moves to consolidate his best chance of winning the Premier League title since his Invincible team of 2003-04.
Schalke and Arsenal are still in negotiations for the  20-year-old but the player wants to move to the club and the expectation on both sides is that a compromise will be reached this week.
Arsenal do not want to go higher than £30million while Schalke want close to £35m. Ultimately Arsenal are likely to agree to a deal with additional clauses that could bring the fee up to what Schalke want.

واقعا ازتون عذر میخوام که متن های انگلیسی رو کپی میکنم زبان خارجیم زیر خط فقره وگرنه خودم یه جوری ترجمه میکردم و از دوستانی که زحمت ترجمه رو میکشن یه دنیا ممنونم
..............................................................................................
سلام بدون توضیحات اضافه میرم سر وقت خبری که اسکای اسپوردت ساعت 12:17 به وقت خودشون گذاشته:
Arsenal have been heavily linked with a January move for Julian Draxler but the Mail says Arsene Wenger is looking at alternatives and is keen to tie up a deal for French international Yoann Gourcuff this week. Lyon have been hit by financial problems and despite the club president stating no-one is for sale, the Gunners reportedly inquired about their asking price at the start of January. It is thought any deal would be considerably cheaper than the fee required to bring Draxler from Schalke.
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

امیر جمشیدی در 8/11/1392 | 11:24 گفت:

نقل قول : نقل قول : خواهشا از آرسنالیای عزیز تقاضا دارم خودتونو گول نزنید،یعنی بعضی از شماها آنچنان به بعضی از بازیکنا بها میدین که پدر و مادرشون هم اینقدر به اینا بها نمیدادن و امید نداشتن!!!!!!!بعدشم شماها که میگید تو فلان پست بازیکن نمیخوایم یا بازیکن زیاد داریم،آیا بازیکنی داریم که بتونه جریان بازیو عوض کنه!!! یا با تفاسیر شما تیم هایی مثل سیتی و رئال و بایرن و پاریس تا ده سال دیگه نباید بازیکن بخرن توی هیچ پستی!!!یه خواهش دیگه هم اینکه فقط کلیپ های ورزش 3 رو بعنوان معیار قیاس یک بازیکن قرار ندید!!در مورد دراکسلر هم نباید فرصتو از دست داد مثل کابایه که تو تابستون میشد با 20 تا بگیریمش ولی دیروز نیوکاسل پیشنهاد پاریس ژرمن رو رد کرده و گفته کمتر از 30تا کابایه رو نمیفروشیم!!!فقط خدا کنه دوتا دفاع کنار هم بتونیم بگیریم
به امید قهرمانی آرسنال


پاسخ شما : کليپ ورزش3؟؟؟؟؟؟؟؟؟{گفتم بريد ببينيد شايد يادتون رفته باشه چمبرلين کيه}معيار من بازي با منچستر که تعويض چمبو جرقه اختلاف رابين با ونگر.بازي با ميلان بازي با برزيل و 2تا سوپر گلش تو تيم ملي...گنابري18ساله تو اين سن وقتي اولين بازي با تانهام {ليگ انگليس نه ليگ آلمان}تو محوطه جريمه 3مدافع رو تحقير ميکنه يا پاس تو عمق که در حد يه هافبک وسط30 ساله پاس ميده اينا معيارن بازي تو ليگ انگليس معياره{معيار بازي بزرگ و حريف قوي}که از هردوتاشون ديدم...بنده ايمان دارم چمبرلين و گنابري چندين لول از دراکسلر بهترن و نياز به امثال دراکسلر نداريم


پاسخ شما : حال بحث کردن ندارم ولی حرف شما مثل اینه که بگیم دلوفو اورتون چون توی لیگ انگلیس بازی میکنه،اگه یک پاس قشنگ بده به اندازه تمام پاس های اینیستا و آلونسو و ایسکو یا تمام اسپانیایی های سایر لیگها می ارزه،در ضمن همچی میگی لیگ آلمان انگار نه انگار که پارسال قهرمان اروپا بایرن شد و خیلی از رکوردارو شکست،منم یه آرسنالیه تعصبیم و واسم فقط قهرمانی آرسنال مهمه اونم بعد از این همه سال ناکامی اما با هر بضاعتی نمیشه قهرمان شد،من خودم طرفدار چمبرلین و نبری هستم اما نباید استعداد بازیکنای دیگه رو نادیده گرفت.
اینقدر این ونگر خرفت بازیکن خوب نخریده و قهرمانی نیاورده که سطح توقع هوادارا توی خرید بازیکن و کسب قهرمانی پایین که هیچ،نابود شده!!!!

مسلم بیگ‌زاده در 7/11/1392 | 19:38 گفت:

توجه توجه!!!!!!!!!!!!!!!!! الان مغازه داش مسلمم و خودش نيستش.اينجانب{حسن ويلشر}

مسلم بیگ‌زاده در 7/11/1392 | 19:37 گفت:

نقل قول : خواهشا از آرسنالیای عزیز تقاضا دارم خودتونو گول نزنید،یعنی بعضی از شماها آنچنان به بعضی از بازیکنا بها میدین که پدر و مادرشون هم اینقدر به اینا بها نمیدادن و امید نداشتن!!!!!!!بعدشم شماها که میگید تو فلان پست بازیکن نمیخوایم یا بازیکن زیاد داریم،آیا بازیکنی داریم که بتونه جریان بازیو عوض کنه!!! یا با تفاسیر شما تیم هایی مثل سیتی و رئال و بایرن و پاریس تا ده سال دیگه نباید بازیکن بخرن توی هیچ پستی!!!یه خواهش دیگه هم اینکه فقط کلیپ های ورزش 3 رو بعنوان معیار قیاس یک بازیکن قرار ندید!!در مورد دراکسلر هم نباید فرصتو از دست داد مثل کابایه که تو تابستون میشد با 20 تا بگیریمش ولی دیروز نیوکاسل پیشنهاد پاریس ژرمن رو رد کرده و گفته کمتر از 30تا کابایه رو نمیفروشیم!!!فقط خدا کنه دوتا دفاع کنار هم بتونیم بگیریم
به امید قهرمانی آرسنال


پاسخ شما : کليپ ورزش3؟؟؟؟؟؟؟؟؟{گفتم بريد ببينيد شايد يادتون رفته باشه چمبرلين کيه}معيار من بازي با منچستر که تعويض چمبو جرقه اختلاف رابين با ونگر.بازي با ميلان بازي با برزيل و 2تا سوپر گلش تو تيم ملي...گنابري18ساله تو اين سن وقتي اولين بازي با تانهام {ليگ انگليس نه ليگ آلمان}تو محوطه جريمه 3مدافع رو تحقير ميکنه يا پاس تو عمق که در حد يه هافبک وسط30 ساله پاس ميده اينا معيارن بازي تو ليگ انگليس معياره{معيار بازي بزرگ و حريف قوي}که از هردوتاشون ديدم...بنده ايمان دارم چمبرلين و گنابري چندين لول از دراکسلر بهترن و نياز به امثال دراکسلر نداريم

رضا در 7/11/1392 | 16:01 گفت:

http://fs2.filegir.com/sepehrhm/1539224_655360911171618_477494174_n.mp4

امیر جمشیدی در 7/11/1392 | 14:37 گفت:

خواهشا از آرسنالیای عزیز تقاضا دارم خودتونو گول نزنید،یعنی بعضی از شماها آنچنان به بعضی از بازیکنا بها میدین که پدر و مادرشون هم اینقدر به اینا بها نمیدادن و امید نداشتن!!!!!!!بعدشم شماها که میگید تو فلان پست بازیکن نمیخوایم یا بازیکن زیاد داریم،آیا بازیکنی داریم که بتونه جریان بازیو عوض کنه!!! یا با تفاسیر شما تیم هایی مثل سیتی و رئال و بایرن و پاریس تا ده سال دیگه نباید بازیکن بخرن توی هیچ پستی!!!یه خواهش دیگه هم اینکه فقط کلیپ های ورزش 3 رو بعنوان معیار قیاس یک بازیکن قرار ندید!!در مورد دراکسلر هم نباید فرصتو از دست داد مثل کابایه که تو تابستون میشد با 20 تا بگیریمش ولی دیروز نیوکاسل پیشنهاد پاریس ژرمن رو رد کرده و گفته کمتر از 30تا کابایه رو نمیفروشیم!!!فقط خدا کنه دوتا دفاع کنار هم بتونیم بگیریم
به امید قهرمانی آرسنال

امیر جمشیدی در 7/11/1392 | 14:37 گفت:

خواهشا از آرسنالیای عزیز تقاضا دارم خودتونو گول نزنید،یعنی بعضی از شماها آنچنان به بعضی از بازیکنا بها میدین که پدر و مادرشون هم اینقدر به اینا بها نمیدادن و امید نداشتن!!!!!!!بعدشم شماها که میگید تو فلان پست بازیکن نمیخوایم یا بازیکن زیاد داریم،آیا بازیکنی داریم که بتونه جریان بازیو عوض کنه!!! یا با تفاسیر شما تیم هایی مثل سیتی و رئال و بایرن و پاریس تا ده سال دیگه نباید بازیکن بخرن توی هیچ پستی!!!یه خواهش دیگه هم اینکه فقط کلیپ های ورزش 3 رو بعنوان معیار قیاس یک بازیکن قرار ندید!!در مورد دراکسلر هم نباید فرصتو از دست داد مثل کابایه که تو تابستون میشد با 20 تا بگیریمش ولی دیروز نیوکاسل پیشنهاد پاریس ژرمن رو رد کرده و گفته کمتر از 30تا کابایه رو نمیفروشیم!!!فقط خدا کنه دوتا دفاع کنار هم بتونیم بگیریم
به امید قهرمانی آرسنال

امیر جمشیدی در 7/11/1392 | 14:37 گفت:

خواهشا از آرسنالیای عزیز تقاضا دارم خودتونو گول نزنید،یعنی بعضی از شماها آنچنان به بعضی از بازیکنا بها میدین که پدر و مادرشون هم اینقدر به اینا بها نمیدادن و امید نداشتن!!!!!!!بعدشم شماها که میگید تو فلان پست بازیکن نمیخوایم یا بازیکن زیاد داریم،آیا بازیکنی داریم که بتونه جریان بازیو عوض کنه!!! یا با تفاسیر شما تیم هایی مثل سیتی و رئال و بایرن و پاریس تا ده سال دیگه نباید بازیکن بخرن توی هیچ پستی!!!یه خواهش دیگه هم اینکه فقط کلیپ های ورزش 3 رو بعنوان معیار قیاس یک بازیکن قرار ندید!!در مورد دراکسلر هم نباید فرصتو از دست داد مثل کابایه که تو تابستون میشد با 20 تا بگیریمش ولی دیروز نیوکاسل پیشنهاد پاریس ژرمن رو رد کرده و گفته کمتر از 30تا کابایه رو نمیفروشیم!!!فقط خدا کنه دوتا دفاع کنار هم بتونیم بگیریم
به امید قهرمانی آرسنال

امیر جمشیدی در 7/11/1392 | 14:37 گفت:

خواهشا از آرسنالیای عزیز تقاضا دارم خودتونو گول نزنید،یعنی بعضی از شماها آنچنان به بعضی از بازیکنا بها میدین که پدر و مادرشون هم اینقدر به اینا بها نمیدادن و امید نداشتن!!!!!!!بعدشم شماها که میگید تو فلان پست بازیکن نمیخوایم یا بازیکن زیاد داریم،آیا بازیکنی داریم که بتونه جریان بازیو عوض کنه!!! یا با تفاسیر شما تیم هایی مثل سیتی و رئال و بایرن و پاریس تا ده سال دیگه نباید بازیکن بخرن توی هیچ پستی!!!یه خواهش دیگه هم اینکه فقط کلیپ های ورزش 3 رو بعنوان معیار قیاس یک بازیکن قرار ندید!!در مورد دراکسلر هم نباید فرصتو از دست داد مثل کابایه که تو تابستون میشد با 20 تا بگیریمش ولی دیروز نیوکاسل پیشنهاد پاریس ژرمن رو رد کرده و گفته کمتر از 30تا کابایه رو نمیفروشیم!!!فقط خدا کنه دوتا دفاع کنار هم بتونیم بگیریم
به امید قهرمانی آرسنال

امیر جمشیدی در 7/11/1392 | 14:37 گفت:

خواهشا از آرسنالیای عزیز تقاضا دارم خودتونو گول نزنید،یعنی بعضی از شماها آنچنان به بعضی از بازیکنا بها میدین که پدر و مادرشون هم اینقدر به اینا بها نمیدادن و امید نداشتن!!!!!!!بعدشم شماها که میگید تو فلان پست بازیکن نمیخوایم یا بازیکن زیاد داریم،آیا بازیکنی داریم که بتونه جریان بازیو عوض کنه!!! یا با تفاسیر شما تیم هایی مثل سیتی و رئال و بایرن و پاریس تا ده سال دیگه نباید بازیکن بخرن توی هیچ پستی!!!یه خواهش دیگه هم اینکه فقط کلیپ های ورزش 3 رو بعنوان معیار قیاس یک بازیکن قرار ندید!!در مورد دراکسلر هم نباید فرصتو از دست داد مثل کابایه که تو تابستون میشد با 20 تا بگیریمش ولی دیروز نیوکاسل پیشنهاد پاریس ژرمن رو رد کرده و گفته کمتر از 30تا کابایه رو نمیفروشیم!!!فقط خدا کنه دوتا دفاع کنار هم بتونیم بگیریم
به امید قهرمانی آرسنال

امیر جمشیدی در 7/11/1392 | 14:37 گفت:

خواهشا از آرسنالیای عزیز تقاضا دارم خودتونو گول نزنید،یعنی بعضی از شماها آنچنان به بعضی از بازیکنا بها میدین که پدر و مادرشون هم اینقدر به اینا بها نمیدادن و امید نداشتن!!!!!!!بعدشم شماها که میگید تو فلان پست بازیکن نمیخوایم یا بازیکن زیاد داریم،آیا بازیکنی داریم که بتونه جریان بازیو عوض کنه!!! یا با تفاسیر شما تیم هایی مثل سیتی و رئال و بایرن و پاریس تا ده سال دیگه نباید بازیکن بخرن توی هیچ پستی!!!یه خواهش دیگه هم اینکه فقط کلیپ های ورزش 3 رو بعنوان معیار قیاس یک بازیکن قرار ندید!!در مورد دراکسلر هم نباید فرصتو از دست داد مثل کابایه که تو تابستون میشد با 20 تا بگیریمش ولی دیروز نیوکاسل پیشنهاد پاریس ژرمن رو رد کرده و گفته کمتر از 30تا کابایه رو نمیفروشیم!!!فقط خدا کنه دوتا دفاع کنار هم بتونیم بگیریم
به امید قهرمانی آرسنال

امیر جمشیدی در 7/11/1392 | 14:37 گفت:

خواهشا از آرسنالیای عزیز تقاضا دارم خودتونو گول نزنید،یعنی بعضی از شماها آنچنان به بعضی از بازیکنا بها میدین که پدر و مادرشون هم اینقدر به اینا بها نمیدادن و امید نداشتن!!!!!!!بعدشم شماها که میگید تو فلان پست بازیکن نمیخوایم یا بازیکن زیاد داریم،آیا بازیکنی داریم که بتونه جریان بازیو عوض کنه!!! یا با تفاسیر شما تیم هایی مثل سیتی و رئال و بایرن و پاریس تا ده سال دیگه نباید بازیکن بخرن توی هیچ پستی!!!یه خواهش دیگه هم اینکه فقط کلیپ های ورزش 3 رو بعنوان معیار قیاس یک بازیکن قرار ندید!!در مورد دراکسلر هم نباید فرصتو از دست داد مثل کابایه که تو تابستون میشد با 20 تا بگیریمش ولی دیروز نیوکاسل پیشنهاد پاریس ژرمن رو رد کرده و گفته کمتر از 30تا کابایه رو نمیفروشیم!!!فقط خدا کنه دوتا دفاع کنار هم بتونیم بگیریم
به امید قهرمانی آرسنال

امیر جمشیدی در 7/11/1392 | 14:37 گفت:

خواهشا از آرسنالیای عزیز تقاضا دارم خودتونو گول نزنید،یعنی بعضی از شماها آنچنان به بعضی از بازیکنا بها میدین که پدر و مادرشون هم اینقدر به اینا بها نمیدادن و امید نداشتن!!!!!!!بعدشم شماها که میگید تو فلان پست بازیکن نمیخوایم یا بازیکن زیاد داریم،آیا بازیکنی داریم که بتونه جریان بازیو عوض کنه!!! یا با تفاسیر شما تیم هایی مثل سیتی و رئال و بایرن و پاریس تا ده سال دیگه نباید بازیکن بخرن توی هیچ پستی!!!یه خواهش دیگه هم اینکه فقط کلیپ های ورزش 3 رو بعنوان معیار قیاس یک بازیکن قرار ندید!!در مورد دراکسلر هم نباید فرصتو از دست داد مثل کابایه که تو تابستون میشد با 20 تا بگیریمش ولی دیروز نیوکاسل پیشنهاد پاریس ژرمن رو رد کرده و گفته کمتر از 30تا کابایه رو نمیفروشیم!!!فقط خدا کنه دوتا دفاع کنار هم بتونیم بگیریم
به امید قهرمانی آرسنال

امیر جمشیدی در 7/11/1392 | 14:37 گفت:

خواهشا از آرسنالیای عزیز تقاضا دارم خودتونو گول نزنید،یعنی بعضی از شماها آنچنان به بعضی از بازیکنا بها میدین که پدر و مادرشون هم اینقدر به اینا بها نمیدادن و امید نداشتن!!!!!!!بعدشم شماها که میگید تو فلان پست بازیکن نمیخوایم یا بازیکن زیاد داریم،آیا بازیکنی داریم که بتونه جریان بازیو عوض کنه!!! یا با تفاسیر شما تیم هایی مثل سیتی و رئال و بایرن و پاریس تا ده سال دیگه نباید بازیکن بخرن توی هیچ پستی!!!یه خواهش دیگه هم اینکه فقط کلیپ های ورزش 3 رو بعنوان معیار قیاس یک بازیکن قرار ندید!!در مورد دراکسلر هم نباید فرصتو از دست داد مثل کابایه که تو تابستون میشد با 20 تا بگیریمش ولی دیروز نیوکاسل پیشنهاد پاریس ژرمن رو رد کرده و گفته کمتر از 30تا کابایه رو نمیفروشیم!!!فقط خدا کنه دوتا دفاع کنار هم بتونیم بگیریم
به امید قهرمانی آرسنال

امیر جمشیدی در 7/11/1392 | 14:37 گفت:

خواهشا از آرسنالیای عزیز تقاضا دارم خودتونو گول نزنید،یعنی بعضی از شماها آنچنان به بعضی از بازیکنا بها میدین که پدر و مادرشون هم اینقدر به اینا بها نمیدادن و امید نداشتن!!!!!!!بعدشم شماها که میگید تو فلان پست بازیکن نمیخوایم یا بازیکن زیاد داریم،آیا بازیکنی داریم که بتونه جریان بازیو عوض کنه!!! یا با تفاسیر شما تیم هایی مثل سیتی و رئال و بایرن و پاریس تا ده سال دیگه نباید بازیکن بخرن توی هیچ پستی!!!یه خواهش دیگه هم اینکه فقط کلیپ های ورزش 3 رو بعنوان معیار قیاس یک بازیکن قرار ندید!!در مورد دراکسلر هم نباید فرصتو از دست داد مثل کابایه که تو تابستون میشد با 20 تا بگیریمش ولی دیروز نیوکاسل پیشنهاد پاریس ژرمن رو رد کرده و گفته کمتر از 30تا کابایه رو نمیفروشیم!!!فقط خدا کنه دوتا دفاع کنار هم بتونیم بگیریم
به امید قهرمانی آرسنال

امیر جمشیدی در 7/11/1392 | 14:37 گفت:

خواهشا از آرسنالیای عزیز تقاضا دارم خودتونو گول نزنید،یعنی بعضی از شماها آنچنان به بعضی از بازیکنا بها میدین که پدر و مادرشون هم اینقدر به اینا بها نمیدادن و امید نداشتن!!!!!!!بعدشم شماها که میگید تو فلان پست بازیکن نمیخوایم یا بازیکن زیاد داریم،آیا بازیکنی داریم که بتونه جریان بازیو عوض کنه!!! یا با تفاسیر شما تیم هایی مثل سیتی و رئال و بایرن و پاریس تا ده سال دیگه نباید بازیکن بخرن توی هیچ پستی!!!یه خواهش دیگه هم اینکه فقط کلیپ های ورزش 3 رو بعنوان معیار قیاس یک بازیکن قرار ندید!!در مورد دراکسلر هم نباید فرصتو از دست داد مثل کابایه که تو تابستون میشد با 20 تا بگیریمش ولی دیروز نیوکاسل پیشنهاد پاریس ژرمن رو رد کرده و گفته کمتر از 30تا کابایه رو نمیفروشیم!!!فقط خدا کنه دوتا دفاع کنار هم بتونیم بگیریم
به امید قهرمانی آرسنال

امیر جمشیدی در 7/11/1392 | 14:37 گفت:

خواهشا از آرسنالیای عزیز تقاضا دارم خودتونو گول نزنید،یعنی بعضی از شماها آنچنان به بعضی از بازیکنا بها میدین که پدر و مادرشون هم اینقدر به اینا بها نمیدادن و امید نداشتن!!!!!!!بعدشم شماها که میگید تو فلان پست بازیکن نمیخوایم یا بازیکن زیاد داریم،آیا بازیکنی داریم که بتونه جریان بازیو عوض کنه!!! یا با تفاسیر شما تیم هایی مثل سیتی و رئال و بایرن و پاریس تا ده سال دیگه نباید بازیکن بخرن توی هیچ پستی!!!یه خواهش دیگه هم اینکه فقط کلیپ های ورزش 3 رو بعنوان معیار قیاس یک بازیکن قرار ندید!!در مورد دراکسلر هم نباید فرصتو از دست داد مثل کابایه که تو تابستون میشد با 20 تا بگیریمش ولی دیروز نیوکاسل پیشنهاد پاریس ژرمن رو رد کرده و گفته کمتر از 30تا کابایه رو نمیفروشیم!!!فقط خدا کنه دوتا دفاع کنار هم بتونیم بگیریم
به امید قهرمانی آرسنال

امیر جمشیدی در 7/11/1392 | 14:35 گفت:

خواهشا از آرسنالیای عزیز تقاضا دارم خودتونو گول نزنید،یعنی بعضی از شماها آنچنان به بعضی از بازیکنا بها میدین که پدر و مادرشون هم اینقدر به اینا بها نمیدادن و امید نداشتن!!!!!!!بعدشم شماها که میگید تو فلان پست بازیکن نمیخوایم یا بازیکن زیاد داریم،آیا بازیکنی داریم که بتونه جریان بازیو عوض کنه!!! یا با تفاسیر شما تیم هایی مثل سیتی و رئال و بایرن و پاریس تا ده سال دیگه نباید بازیکن بخرن توی هیچ پستی!!!یه خواهش دیگه هم اینکه فقط کلیپ های ورزش 3 رو بعنوان معیار قیاس یک بازیکن قرار ندید!!در مورد دراکسلر هم نباید فرصتو از دست داد مثل کابایه که تو تابستون میشد با 20 تا بگیریمش ولی دیروز نیوکاسل پیشنهاد پاریس ژرمن رو رد کرده و گفته کمتر از 30تا کابایه رو نمیفروشیم!!!فقط خدا کنه دوتا دفاع کنار هم بتونیم بگیریم
به امید قهرمانی آرسنال

امیر جمشیدی در 7/11/1392 | 14:35 گفت:

خواهشا از آرسنالیای عزیز تقاضا دارم خودتونو گول نزنید،یعنی بعضی از شماها آنچنان به بعضی از بازیکنا بها میدین که پدر و مادرشون هم اینقدر به اینا بها نمیدادن و امید نداشتن!!!!!!!بعدشم شماها که میگید تو فلان پست بازیکن نمیخوایم یا بازیکن زیاد داریم،آیا بازیکنی داریم که بتونه جریان بازیو عوض کنه!!! یا با تفاسیر شما تیم هایی مثل سیتی و رئال و بایرن و پاریس تا ده سال دیگه نباید بازیکن بخرن توی هیچ پستی!!!یه خواهش دیگه هم اینکه فقط کلیپ های ورزش 3 رو بعنوان معیار قیاس یک بازیکن قرار ندید!!در مورد دراکسلر هم نباید فرصتو از دست داد مثل کابایه که تو تابستون میشد با 20 تا بگیریمش ولی دیروز نیوکاسل پیشنهاد پاریس ژرمن رو رد کرده و گفته کمتر از 30تا کابایه رو نمیفروشیم!!!فقط خدا کنه دوتا دفاع کنار هم بتونیم بگیریم
به امید قهرمانی آرسنال

حسن ویلشر در 7/11/1392 | 13:09 گفت:

نقل قول : به شدت با این خرید موافقم !!!!!!!

کلاس تیممون داره بالا میره ....

با اومدن این بازیکن کار اوزیل هم راحت تر میشه !!!! اون وقته که تیم ها با پاس های اوزیل به درک واسل میشن !!!

خیییییییییییییییییییییلی بازیکن خوبیه !!!!

من داداشم بایرنیه و الان 2 سالی هس که منتظره که بایرن این بازیکن رو بخره !!! اونقد که دوس داره این بازیکن رو بخرن،

دوس نداره که مارکو رویس رو بخرن !!!!!!!

See You in Emirates Julian


پاسخ شما : دراکسلر در حد گنابری و چبرلین نیس.با این قیمت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حسن ویلشر در 7/11/1392 | 12:49 گفت:

دیگه عوام فریبی نکنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!دراکسلر یکی مثه آنری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شرافتا آقا کجای سبک دراکسلر و آنری شبیه به همه واقعا متاسفم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! حداقل کسی که 100متر رو زیر 11ثانیه میره رو با انری مقایسه کنید...اولا دراکسلر پست اصلیش مهاجم سایه{مثه گوتزه}.در ضمن وینگ چپ{الکس اوکسلاد "چمبرلین"بهتره برید ورزش3 و قسمت ویدیو چمبرلین3رو دانلود کنید تا بفهمید 37میلیون یورو یعنی چی}در ضمن سرژ گنابری میتونه چپو راست بازی کنه مثه چمبرلین که حتی وسط هم بازی میکنه.ولکات اگه برسه تعداد وینگا میشه{پولدی.چمبو.گنابری.ولکات}اوزیل و سانتی و ویلشر و رمزی هم وسط زمین .الان دقیقا بگید چرا باید دراکسلر رو با این قیمت خرید************{رابین22}{سسک فابرگاس30}اگه قراره بازیکنی جذب شه باید باید باید دفاع راست بعد مهاجم تخصصی و 6دانگ{نیستروی.کاستا. کاوانی.لوکاکو. رابین.دروگبا.زلاتان.سوارس.نگردوو....شبیه به این سبک جذب شه نه امثال دراکسلر}بعد یه مدافع وسط در سطح جهانی مثه{آدامز.کمپل.توره. چیلینی.هوملس.سیلوا.راموس.تری.کمپانی و....}

پسر20میلیونی در 6/11/1392 | 16:19 گفت:

نقل قول : نقل قول : نقل قول : آقا از این منبع معتبر تر نداریم
http://www1.skysports.com/transfer/news/12691/9132292/transfer-news-arsenal-boss-arsene-wenger-denies-a-deal-is-done-for-schalkes-julian-draxler


پاسخ شما : حال چی گفته


پاسخ شما : در کی ونگر تکذیب کرده و گفته ما احتیاج به بازیکن دیگه ای برای کناره ها نداریم و این مبلغ برای دراکسلر رویاپردازانس
بعدشم رفته دوباره سر بحث ماتا و جواب مورینیو رو داده

Good luck


پاسخ شما : مرسی داداش

مهدی در 6/11/1392 | 13:03 گفت:

اپدیت کردی مرسی انی متن خارجی گفته دراکسلر خیلییییییی نزدیکه و تا اخر هفته ارسنالی میشه

رضا در 6/11/1392 | 12:38 گفت:

نقل قول : میگه ونگر در حال نزدیک شدن به توافق برای قرارداد 30 میلیونی برا دراکسلر هست
هانری جدید ( از الان براش لقی ساختن ) که میتونه کمک تا بالاخره بتونن یه جام بگیرن
تو متن خبر میگه آرسنال میگه از 30 میلیون بیشتر نمیدم ولی شالکه میگه 35 میلیون میخام و احتمالا آخر هفته نهایی بشه ( الان آخر هفتشونه دیگه )


پاسخ شما : احتمالا آخر هفته ما منظورش بوده
آخه زمان پایان نقل و انتقالات جمعه س
درضمن بابت ترجمه ممنون

sina در 6/11/1392 | 12:34 گفت:

میگه ونگر در حال نزدیک شدن به توافق برای قرارداد 30 میلیونی برا دراکسلر هست
هانری جدید ( از الان براش لقی ساختن ) که میتونه کمک تا بالاخره بتونن یه جام بگیرن
تو متن خبر میگه آرسنال میگه از 30 میلیون بیشتر نمیدم ولی شالکه میگه 35 میلیون میخام و احتمالا آخر هفته نهایی بشه ( الان آخر هفتشونه دیگه )

ناصر در 6/11/1392 | 08:52 گفت:

شایعات درکسلر شدت گرفته،فقط امیدوارم هر چه زودتر اقدام به خریدش کنیم،چون تابستون مطمئنا از دستش میدیم

علی آقاشاهی در 6/11/1392 | 02:58 گفت:

نقل قول : نقل قول : آقا از این منبع معتبر تر نداریم
http://www1.skysports.com/transfer/news/12691/9132292/transfer-news-arsenal-boss-arsene-wenger-denies-a-deal-is-done-for-schalkes-julian-draxler


پاسخ شما : حال چی گفته


پاسخ شما : در کی ونگر تکذیب کرده و گفته ما احتیاج به بازیکن دیگه ای برای کناره ها نداریم و این مبلغ برای دراکسلر رویاپردازانس
بعدشم رفته دوباره سر بحث ماتا و جواب مورینیو رو داده

Good luck

پسر20میلیونی در 6/11/1392 | 01:41 گفت:

نقل قول : آقا از این منبع معتبر تر نداریم
http://www1.skysports.com/transfer/news/12691/9132292/transfer-news-arsenal-boss-arsene-wenger-denies-a-deal-is-done-for-schalkes-julian-draxler


پاسخ شما : حال چی گفته

سالار لاری در 6/11/1392 | 01:27 گفت:

آقا از این منبع معتبر تر نداریم
http://www1.skysports.com/transfer/news/12691/9132292/transfer-news-arsenal-boss-arsene-wenger-denies-a-deal-is-done-for-schalkes-julian-draxler

sina در 6/11/1392 | 01:20 گفت:

نقل قول : نقل قول : تمام نظراتو خوندم ، بعضی دوستان یطوری جوش میزنن انگار قراره از جیب خودشون پول بدن
مطمئن باشین رئیس رو هر یه پوندی هم که هزینه میکنه فکر داره و اینکه بنظرم اینکه میگین فقط میتونه وینگر بازی کنه این اشتباس
با حساب اینکه فقط میتونه وینگر وایسه بازم به بازیکنایه دیگمون کمک میکنه تا رئیس بتونه تو پستای دیگه ازشون استفاده کنه
بنتنر که آنچنان جواب نداد حالا اگه ژیرو مصدوم یا محروم بشه مهاجم نوک نداریم ، حداقل با وجود دراکسلر این گزینه رو میزه که بتونه از کسی مثل پودولسکی بجاش استفاده کنه ، شما ببین روسیچکی کازورلا یا حتی جک ویلشر چقد داره جاشون عوض میشه بازی به بازی چون مجبوره
راجب دفاع راست هم دیدن دوستان گفتن باید بگم فک نکنم دفاع راست بگیریم ، فعلا دارن با سانیا برای تمدید مذاکره میکنن شما فکر کن هوو بیارن بالاسرش بعد بگن تمدید کن
حداقل تا فصل بعد فک نکنم دنبال یه رزرو بریم برا سانیا و بنظر خودم اگه سانیا تمدید کنه اصلا دفاع راست تخصصی نگیریم ، اگه قرار بود بگیریم پارسال یا حداقل امسال یکی رو میگرفتیم بجای جنکینسون
در آخر باید In Arsene We Trust


پاسخ شما : سینا موافقم باهات شدید ....دیشب داشتیم با دوستان بحث میکردیم این کامنتهای بجه ها رو که میخوندند...میگفتن شما هوادارن آرسنال برا جی این تور اقتصادی فکر میکنید ...شما هوادارن رو هم اقتصادی بار آوردند....راست میگی داداش مگه پول میخواد از جیب ما خرج بشه ....تازه ما مگه کمتر از تیمهای دیگه مثه بایرن رعال منسیتی بارسا جلسی هستیم که ایقدر ترافیک مهاجم و هافبک دارند.مگه بارسا یا تیم ملی اسپانیا یا حتی بایرن مهاجم هدف دارن.... گوتسه ...اخیرا در بایرن مهاجم کاذبه ...دراکسلر مگه بازیکن معمولیه اونم میتونه مهاجم کاذب باشه


پاسخ شما : دقیقا ، همه حسابدار شدن دیگه
من میگم ونگر اگه رفته تو کار دراکسلر خودش فکر همه این چیزا رو کرده ، هم پولش هم اینکه چطور ازش بازی بگیره
البته خوبه این بحثا باشه ولی اینکه حرص پول باشگاه رو بخوریم دیگه نوبره والا

رضا T در 6/11/1392 | 01:15 گفت:

نقل قول : نقل قول : سید حسین جان ذوق مرگ شدم باو دمت گرم

پاسخ شما : هر هر هر هر ....مگه من همسنتم با من شوخی میکنی..... ها...؟؟؟؟


پاسخ شما : آقا من خواستم تشکر کنم کی شوخی کرد!گفتم مرسی

سید حسین در 6/11/1392 | 00:32 گفت:

نقل قول : سید حسین جان ذوق مرگ شدم باو دمت گرم

پاسخ شما : هر هر هر هر ....مگه من همسنتم با من شوخی میکنی..... ها...؟؟؟؟

رضا T در 6/11/1392 | 00:24 گفت:

نه دوستان انگار امشب هم چیزی گیرمون نمیاد.من که کلا دیرو به کل بچه های مدرسه گفتم قطعی شد رفت.شب همگی بخیر!

رضا T در 6/11/1392 | 00:16 گفت:

سید حسین جان ذوق مرگ شدم باو دمت گرم

mehdi در 6/11/1392 | 00:07 گفت:

من برخلاف خیلی از دوستان با خریدش زیاد موافق نیستم.
اما اقا رضا طلاکوب درست میگه. اگه همین بازیکن رو بعد از جام جهانی بخوایم بگیریم(با فرض درخشش احتمالی) یا باید حداقل 45 تا بدیم(البته اونموقع احتمالا قردادش با شالکه تموم شده) یا باید با باشگاه های گردن کلفت واسش رقابت کنیم.
پس به نظر من اگه بنا به گرفتن باشه پس الان بهترین موقعیته...

سید حسین در 6/11/1392 | 00:04 گفت:

نقل قول : دوستان بیاین منطقی باشیم.از نظر من و طبق شواهد ما تو این ژانویه یا دراکسلر رو میخریم یا کلا بازیکن درس حسابی نمیخریم.مطمینا روی استعداد برتر آلمان دست گذاشتن باعث میشه که ما به هیچ وجه ضرر مالی نداشته باشیم.ینی تو بدترین حالت 40میلیون یورو رو پس میگیریم.ضمن اینکه این ژانویه با خیلی ژانویه های دیگه متفاوته چون منتهی به جام جهانیه و قیمته بازیکنای جوون که خوب کار کنن تو جام جهانی نجومی میشه.بعد هم خرید یه بازیکنه دیگه با این قیمت نشون میده ما بالاخره از یه باشگاه فروشنده تبدیل به یه خریدار شدیم.دیگه چی میخواین

پاسخ شما : ای کاش علامت لایک داشت من برات 100لایک با یه برنامه که دارم میزدم ...خیلی با حال اومدی جام جهانی رو ....لاااااااااااااااااااییییییییییییییییییکککککک

سید حسین در 6/11/1392 | 00:01 گفت:

نقل قول : تمام نظراتو خوندم ، بعضی دوستان یطوری جوش میزنن انگار قراره از جیب خودشون پول بدن
مطمئن باشین رئیس رو هر یه پوندی هم که هزینه میکنه فکر داره و اینکه بنظرم اینکه میگین فقط میتونه وینگر بازی کنه این اشتباس
با حساب اینکه فقط میتونه وینگر وایسه بازم به بازیکنایه دیگمون کمک میکنه تا رئیس بتونه تو پستای دیگه ازشون استفاده کنه
بنتنر که آنچنان جواب نداد حالا اگه ژیرو مصدوم یا محروم بشه مهاجم نوک نداریم ، حداقل با وجود دراکسلر این گزینه رو میزه که بتونه از کسی مثل پودولسکی بجاش استفاده کنه ، شما ببین روسیچکی کازورلا یا حتی جک ویلشر چقد داره جاشون عوض میشه بازی به بازی چون مجبوره
راجب دفاع راست هم دیدن دوستان گفتن باید بگم فک نکنم دفاع راست بگیریم ، فعلا دارن با سانیا برای تمدید مذاکره میکنن شما فکر کن هوو بیارن بالاسرش بعد بگن تمدید کن
حداقل تا فصل بعد فک نکنم دنبال یه رزرو بریم برا سانیا و بنظر خودم اگه سانیا تمدید کنه اصلا دفاع راست تخصصی نگیریم ، اگه قرار بود بگیریم پارسال یا حداقل امسال یکی رو میگرفتیم بجای جنکینسون
در آخر باید In Arsene We Trust


پاسخ شما : سینا موافقم باهات شدید ....دیشب داشتیم با دوستان بحث میکردیم این کامنتهای بجه ها رو که میخوندند...میگفتن شما هوادارن آرسنال برا جی این تور اقتصادی فکر میکنید ...شما هوادارن رو هم اقتصادی بار آوردند....راست میگی داداش مگه پول میخواد از جیب ما خرج بشه ....تازه ما مگه کمتر از تیمهای دیگه مثه بایرن رعال منسیتی بارسا جلسی هستیم که ایقدر ترافیک مهاجم و هافبک دارند.مگه بارسا یا تیم ملی اسپانیا یا حتی بایرن مهاجم هدف دارن.... گوتسه ...اخیرا در بایرن مهاجم کاذبه ...دراکسلر مگه بازیکن معمولیه اونم میتونه مهاجم کاذب باشه

رضا T در 5/11/1392 | 23:46 گفت:

دوستان بیاین منطقی باشیم.از نظر من و طبق شواهد ما تو این ژانویه یا دراکسلر رو میخریم یا کلا بازیکن درس حسابی نمیخریم.مطمینا روی استعداد برتر آلمان دست گذاشتن باعث میشه که ما به هیچ وجه ضرر مالی نداشته باشیم.ینی تو بدترین حالت 40میلیون یورو رو پس میگیریم.ضمن اینکه این ژانویه با خیلی ژانویه های دیگه متفاوته چون منتهی به جام جهانیه و قیمته بازیکنای جوون که خوب کار کنن تو جام جهانی نجومی میشه.بعد هم خرید یه بازیکنه دیگه با این قیمت نشون میده ما بالاخره از یه باشگاه فروشنده تبدیل به یه خریدار شدیم.دیگه چی میخواین

میثم محمودی در 5/11/1392 | 23:28 گفت:

نقل قول : نقل قول : یکی اپدیت پست رو ترجمه کنه بینم چی نوشته میرور

پاسخ شما : اون دو تا جمله گفته
دو باشگاه در مراحل پیشرفته (احتمالا نهایی) مذاکراتشون هستند
و
با توجه به اینکه مبلغ انتقال مورد قبول واقع شده به نظر می رسه آرسنال این بازیکن رو بگیره

Good luck


پاسخ شما : مرسی علی جان

سید محمد رضا در 5/11/1392 | 23:26 گفت:

دادا کلا میری تو گوگل مینویسی draxler بعد زمان خبر رو به چد ساعت گذشته تبدیل میکنی و بعد نتیجه رو اینجا کپی میکنی دیگه؟ درسته؟؟؟؟؟

آرین در 5/11/1392 | 23:09 گفت:

یکی از اینده دار ترین جوونای المان رو داریم میاریم.مطمئن باشین اگه بیاد ونگر چیزی ازش میسازه که 4 سال دیگه ارزشش 3 4 برابر همین پولی که داریم بابتش میدیم میشه

رضا در 5/11/1392 | 23:01 گفت:

نقل قول : خبر جدید فردا یعنی روز یکشنبه دراکسلر با مدیر های ارسنال جلسه ای داره به امید امضا قرار داد با ارسنال

پاسخ شما : کجا خوندی؟

sina در 5/11/1392 | 22:50 گفت:

تمام نظراتو خوندم ، بعضی دوستان یطوری جوش میزنن انگار قراره از جیب خودشون پول بدن
مطمئن باشین رئیس رو هر یه پوندی هم که هزینه میکنه فکر داره و اینکه بنظرم اینکه میگین فقط میتونه وینگر بازی کنه این اشتباس
با حساب اینکه فقط میتونه وینگر وایسه بازم به بازیکنایه دیگمون کمک میکنه تا رئیس بتونه تو پستای دیگه ازشون استفاده کنه
بنتنر که آنچنان جواب نداد حالا اگه ژیرو مصدوم یا محروم بشه مهاجم نوک نداریم ، حداقل با وجود دراکسلر این گزینه رو میزه که بتونه از کسی مثل پودولسکی بجاش استفاده کنه ، شما ببین روسیچکی کازورلا یا حتی جک ویلشر چقد داره جاشون عوض میشه بازی به بازی چون مجبوره
راجب دفاع راست هم دیدن دوستان گفتن باید بگم فک نکنم دفاع راست بگیریم ، فعلا دارن با سانیا برای تمدید مذاکره میکنن شما فکر کن هوو بیارن بالاسرش بعد بگن تمدید کن
حداقل تا فصل بعد فک نکنم دنبال یه رزرو بریم برا سانیا و بنظر خودم اگه سانیا تمدید کنه اصلا دفاع راست تخصصی نگیریم ، اگه قرار بود بگیریم پارسال یا حداقل امسال یکی رو میگرفتیم بجای جنکینسون
در آخر باید In Arsene We Trust

مهدی در 5/11/1392 | 22:49 گفت:

خبر جدید فردا یعنی روز یکشنبه دراکسلر با مدیر های ارسنال جلسه ای داره به امید امضا قرار داد با ارسنال

رضا در 5/11/1392 | 22:44 گفت:

دوستانی که با خرید دراکسلر مخالفن میخواستم بگم که:


اولا ونگر میخواد از دراکسلر یه محاجم نوک بسازه مثل هانری و یه جانور

دوما هنوز بطور قطعی خریداری نشده هر وقت خریدیم بعد بزنید تو سر و کله همدیگه

سوما اون زمان که ونگر بیچاره بازیکن نمیخرید یه مدل ناراحت بودید حالا که میخواد یه شاه ماهی رو از چنگ رئال و بارسا و

پاریس پول ژرمن و الفلوس و... در بیاره ناراحتید؟؟؟

دوستان با خودتون چند چندید؟؟؟

آرین در 5/11/1392 | 22:07 گفت:

میرور
ارسنال پیشنهاد 30 میلیون یوروریی برای خرید دراکسلر داده که این کمتر از ارزش بازیکن شالکه هست که به همین دلیل هنوز موافقت نشده.همچنین پرداختی ارسنال به ازای حضور در بازی ها و موفقیت ها و قهرمانی ها افزایش پیدا خواهد کرد.
ولی شالکه طبق بندی که تابستون قرار اضافه بشه مایله تا دراکسلر رو دور و بر 38 میلیون بفروشه
ارسن ونگر مشتاقه تا دراکسلر ژاونیه به ارسنال بیاره تا اینکه این ریسکو بکنه و بخواد تابستون با سایر باشگاه ها سر این بازیکن رقابت کنه
میرور امروز فاش کرد که دراکسلر مشتاقه تا ژانویه به ارسنال بره و نمایندگانش هم اونو به این راه ترغیب میکنن

امیر صفای نیکو در 5/11/1392 | 22:04 گفت:

به نظر شما ونگر توی پستی که ترافیکه بازیکن میگیره اونم با این مبلغ؟؟؟؟
حتما ی کاسه ای زیر نیم کاسه هست...خدا کنه فقط این پول نابود و هدر نشه....

علی آقاشاهی در 5/11/1392 | 21:58 گفت:

نقل قول : یکی اپدیت پست رو ترجمه کنه بینم چی نوشته میرور

پاسخ شما : اون دو تا جمله گفته
دو باشگاه در مراحل پیشرفته (احتمالا نهایی) مذاکراتشون هستند
و
با توجه به اینکه مبلغ انتقال مورد قبول واقع شده به نظر می رسه آرسنال این بازیکن رو بگیره

Good luck

mehdi در 5/11/1392 | 21:39 گفت:

ما مهاجم میخوایم رئیییییییییییییس جون دراکسلر پستش ترافیکه

میثم محمودی در 5/11/1392 | 20:41 گفت:

یکی اپدیت پست رو ترجمه کنه بینم چی نوشته میرور

URAHARA KISUKE در 5/11/1392 | 19:54 گفت:

نقل قول : دراكسلر بازيكن خوبيه اما پستش بازيكن آزاد و مهاجم سايه بازي ميكنه و ارسنال اصلا بش احتياج نداره...بازيشو ديدم بازيكن كاملي تشريف داره اما از سانتي مسوت گنابري و چمبو بهتر نيس.در ضمن نميتونه مهاجم هدف بازي كنه توجه دوستان با اين قيمت ميشه يه مهاجم حرفه اي 6دانگ رو خريد....كاملا مخالفدفاع راست شديدا نياز داريم و با توجه به محدوديت مهاجم يه مهاجم 6دانگ تخصصي نياز داريم مثه{روملو لوكاكو}+اگه شد يه مدافع ايده ال مثه{متس هوملس}......********توجه توجه******دراكسلر37 ميليون يورو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بعد بهترين بازيكنان تو پست خودشون{فابرگاس و رابين}با اون قيمت 30 و 22 پوند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!قيمتش خيلي زياده اصصصصصصصصصصصصصلا بش نياز نداريم

پاسخ شما : کاملا موافقم اصلا بااین حدپول یه دفاع راست شش دانگ میتونیم واردتیم کنیم آباته ازتیم میلان خیلی به دردمون میخوره اوضاع جوری پیش میره که بلوغ درقسمت تهاجمیه تیم ماکامل شده ولازمه این حالت وجودیک خطدفاع قدرتمنده.

URAHARA KISUKE در 5/11/1392 | 19:53 گفت:

نقل قول : دراكسلر بازيكن خوبيه اما پستش بازيكن آزاد و مهاجم سايه بازي ميكنه و ارسنال اصلا بش احتياج نداره...بازيشو ديدم بازيكن كاملي تشريف داره اما از سانتي مسوت گنابري و چمبو بهتر نيس.در ضمن نميتونه مهاجم هدف بازي كنه توجه دوستان با اين قيمت ميشه يه مهاجم حرفه اي 6دانگ رو خريد....كاملا مخالفدفاع راست شديدا نياز داريم و با توجه به محدوديت مهاجم يه مهاجم 6دانگ تخصصي نياز داريم مثه{روملو لوكاكو}+اگه شد يه مدافع ايده ال مثه{متس هوملس}......********توجه توجه******دراكسلر37 ميليون يورو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بعد بهترين بازيكنان تو پست خودشون{فابرگاس و رابين}با اون قيمت 30 و 22 پوند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!قيمتش خيلي زياده اصصصصصصصصصصصصصلا بش نياز نداريم

پاسخ شما : کاملا موافقم اصلا بااین حدپول یه دفاع راست شش دانگ میتونیم واردتیم کنیم آباته ازتیم میلان خیلی به دردمون میخوره اوضاع جوری پیش میره که بلوغ درقسمت تهاجمیه تیم ماکامل شده ولازمه این حالت وجودیک خطدفاع قدرتمنده.

مهرزاد در 5/11/1392 | 19:07 گفت:

ولی ترافیک بازیکن می شه.
ونگر این فصل همیشه با یه ونگر بازی کرده.
اوایل فصلم که اصلن همه وینگرها مصدوم بودن.
الان که والکات نیست بابا پولدی باید فیکس باشه حداقل یه بازیکن سرعتی نیازه.
دوستان حرفم درسته یا...
من نمی دونم چرا ان قدر ازش خوشم میاد!(احساس می کنم حقش تو فوتبال خیلی بیشتر از اینا بود)

مازیار در 5/11/1392 | 19:00 گفت:

اگه بخوایم درست نگاه کنیم به طور کلی بازیکن مرکز محوریه ووقتی هم که وینگ بازی کنه مثل سانتی و بقیه ی وینگ هامون تمایلش به وسط زیاده

مهرزاد در 5/11/1392 | 19:00 گفت:

بابا ونگر نمی زاره پولدی بیاد نوک( 4 5 بازی فقط بود). اگه بشه منم بهت کمک می کنم
!

shima در 5/11/1392 | 18:38 گفت:

نقل قول : دوستان اگه بازی های شالکه رو تا حالا دیده باشید همیشه دراکسلر وینگر چپ بازی کرده.بعضی سایت ها مینویسن attacking midfielder چون قابلیت بازی تو این پست رو هم داره ولی پست اصلیش وینگره . ما تو پست وینگر چپ بجز پولدی بازیکن دیگه ای رو نداریم و اکثر اوقات به اجبار سانتی رو قرار دادیم.به نظرم خرید خوبیه و انگاری یه مهاجم هدف هم خریدیم.چون میتونیم پولدی با اون شوت های وحشتناکشو بیشتر برا نوک حمله استفاده کنیم.

پاسخ شما : وینگ چپ چمبرلینم هس!ولی اگر خریدش باعث میشه پولدی بیاد نوک من حاظرم خودم پولشو بدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

محسن عاشوری در 5/11/1392 | 18:04 گفت:

والا آقای Enrique همچین بیراه نمیگه
من با نظرش موافقم..

آرین در 5/11/1392 | 17:59 گفت:

دوستان اگه بازی های شالکه رو تا حالا دیده باشید همیشه دراکسلر وینگر چپ بازی کرده.بعضی سایت ها مینویسن attacking midfielder چون قابلیت بازی تو این پست رو هم داره ولی پست اصلیش وینگره . ما تو پست وینگر چپ بجز پولدی بازیکن دیگه ای رو نداریم و اکثر اوقات به اجبار سانتی رو قرار دادیم.به نظرم خرید خوبیه و انگاری یه مهاجم هدف هم خریدیم.چون میتونیم پولدی با اون شوت های وحشتناکشو بیشتر برا نوک حمله استفاده کنیم.

Enrique در 5/11/1392 | 17:53 گفت:

به شدت با این خرید موافقم !!!!!!!

کلاس تیممون داره بالا میره ....

با اومدن این بازیکن کار اوزیل هم راحت تر میشه !!!! اون وقته که تیم ها با پاس های اوزیل به درک واسل میشن !!!

خیییییییییییییییییییییلی بازیکن خوبیه !!!!

من داداشم بایرنیه و الان 2 سالی هس که منتظره که بایرن این بازیکن رو بخره !!! اونقد که دوس داره این بازیکن رو بخرن،

دوس نداره که مارکو رویس رو بخرن !!!!!!!

See You in Emirates Julian

حسن ویلشر در 5/11/1392 | 16:36 گفت:

دراكسلر بازيكن خوبيه اما پستش بازيكن آزاد و مهاجم سايه بازي ميكنه و ارسنال اصلا بش احتياج نداره...بازيشو ديدم بازيكن كاملي تشريف داره اما از سانتي مسوت گنابري و چمبو بهتر نيس.در ضمن نميتونه مهاجم هدف بازي كنه توجه دوستان با اين قيمت ميشه يه مهاجم حرفه اي 6دانگ رو خريد....كاملا مخالفدفاع راست شديدا نياز داريم و با توجه به محدوديت مهاجم يه مهاجم 6دانگ تخصصي نياز داريم مثه{روملو لوكاكو}+اگه شد يه مدافع ايده ال مثه{متس هوملس}......********توجه توجه******دراكسلر37 ميليون يورو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بعد بهترين بازيكنان تو پست خودشون{فابرگاس و رابين}با اون قيمت 30 و 22 پوند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!قيمتش خيلي زياده اصصصصصصصصصصصصصلا بش نياز نداريم

رضا در 5/11/1392 | 16:20 گفت:

نقل قول : گفته ونگر امیدواره که با 36 میلیون پوند درکسلر رو بیاره.
و البته این که خبرگزاری های آلمان دیشب گزارش دادن که آرسنال با شالکه به توافق رسیدو در حال حاضر داره با خود بازیکن برای دستمزدش مذاکره میکنه. 36 میلیون پوند اگه پرداخت بشه میشه دومین بازیکن گران قیمت تاریخ آرسنال , بعد از اوزیل

بعد نوشته که شالکه دوست داره تا آخر فصل نگه ش داره اما خودش میخواد بره.

مورد بعدی منظورش اینه که آرسن ونگر دیشب الکی تکذیب کرده -(تقریبا همه میدونن تکذیب ونگر یعنی چی)

نمایندگان آرسنال هم این هفته سفر کردن به آلمان و در حال مذاکره هستند ,ونگر حتی حاضره در صورت اجازه ترک شالکه نداشتن این بازیکن یا مصدومیت داشتن تا تابستان هم صبر کنه.

همچنین ونگر باور داره که مثل ون پرسی و هانری میتونه درکسلر رو به مهاجم تبدیل کنه.

بند آزاد سازی این بازیکن 37 میلیون پونده که از تابستان فعال میشه اما آرسنال از ترس رقابت سخت برای خرید از بازیکن الان پیشنهاد داده.

بعد اشاره شده به خرید اوزیل در اول فصل و این که خود شالکه الان علاقه مند به جذب هولتبی هست اما توافقی انجام نشده با تاتنهام , ولی در صورتی که درکسلر رو از دست بدند سریع این بازیکن را جذب خواهند کرد.

دوباره اشاره به ضعف خط حمله آرسنال داره و البته این که اگه نتونه برای درکسلر را تا پایان ماه بگیره میره سراغ جذب احتمالا قرضیه موراتا یا تیو!



پاسخ شما : ممنون

سید محمد رضا در 5/11/1392 | 16:17 گفت:

گفته ونگر امیدواره که با 36 میلیون پوند درکسلر رو بیاره.
و البته این که خبرگزاری های آلمان دیشب گزارش دادن که آرسنال با شالکه به توافق رسیدو در حال حاضر داره با خود بازیکن برای دستمزدش مذاکره میکنه. 36 میلیون پوند اگه پرداخت بشه میشه دومین بازیکن گران قیمت تاریخ آرسنال , بعد از اوزیل

بعد نوشته که شالکه دوست داره تا آخر فصل نگه ش داره اما خودش میخواد بره.

مورد بعدی منظورش اینه که آرسن ونگر دیشب الکی تکذیب کرده -(تقریبا همه میدونن تکذیب ونگر یعنی چی)

نمایندگان آرسنال هم این هفته سفر کردن به آلمان و در حال مذاکره هستند ,ونگر حتی حاضره در صورت اجازه ترک شالکه نداشتن این بازیکن یا مصدومیت داشتن تا تابستان هم صبر کنه.

همچنین ونگر باور داره که مثل ون پرسی و هانری میتونه درکسلر رو به مهاجم تبدیل کنه.

بند آزاد سازی این بازیکن 37 میلیون پونده که از تابستان فعال میشه اما آرسنال از ترس رقابت سخت برای خرید از بازیکن الان پیشنهاد داده.

بعد اشاره شده به خرید اوزیل در اول فصل و این که خود شالکه الان علاقه مند به جذب هولتبی هست اما توافقی انجام نشده با تاتنهام , ولی در صورتی که درکسلر رو از دست بدند سریع این بازیکن را جذب خواهند کرد.

دوباره اشاره به ضعف خط حمله آرسنال داره و البته این که اگه نتونه برای درکسلر را تا پایان ماه بگیره میره سراغ جذب احتمالا قرضیه موراتا یا تیو!

رضا در 5/11/1392 | 16:16 گفت:

Arsenal are closing in on the signing of Schalke’s Julian Draxler.



daily mail

رضا در 5/11/1392 | 15:55 گفت:

تو رو خدا اگه کسی فهمید چی نوشته ما رو هم در جریان بزاره