تفسیر سخنان سرمربی

نویسنده: مهرزاد

وبلاگ من
نویسنده: مهرزاد
اسم مهرزاد فامیلی ستارزاده دانشجوی کامپیوتر دانشگاه شمال
کل بازدید: 17,293 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

تفسیر سخنان سرمربی

,if arsenal has millions of fans
.then know that i am one of then
if arsenal has only fan then
know that i am that one fan
and if arsenal has no fan
then know that i am dead



 (فکر نکنم هر کسی حوصله ی خوندنشو داشته باشه.بیشتر واسه دل خودم نوشتم اما اگه واقعا کسی خوند باید بگم خیلی حوصله داره)

دوستان یه سوال : چرا همش می گیم هشت سال!؟ مگه با امسال 10 سال نمی شه؟
--------------------------
درباره ی بعضی از سخنان ونگر:"  ونگر باور دارد ثبات آرسنال در زمینه قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر لیگ در ۱۷ سال گذشته نشان دهنده کیفیت باشگاه است... " اگر 17 تا رو 10 فرض کنیم.کسی واقعا این حرفو قبول داره؟ واقعا جز 4 تا بودن به معنای کیفیت هست؟ رکورد شکست ناپذیری چیزه فوق العاده ایه. تیم ونگر حتی در اوج خودش هم نتونست قهرمان اروپا بشه.یعنی مهم ترین جامو هنوز نتوست بگیره.اگه کسایی می خوان بگن لمن اخراج شد.در جوابشون باید گفت تیم ونگر فقط یک بار فقط به فینال رسید.حقیقت اینه که ارسنال هیچ وقت مدعی اصلی قهرمانی این  جام نبود.با تمام حرف هایی که منچستر با شناس قهرمان می شه که همه ی این ها بهونه است.فرگوسن 3 بار تونست این جامو بگیره اما با تمام تفکرا ونگر هنوز ارسن نتونست فکر نکنم از نظر تکنیکی فرگوسن نابغه باشه اما شاید جنگندگی که به بازیکنا انتقال می ده خیلی بیشتر از ونگر باشه(البته خیلی نمی شه خرده گرفت چون ارسنال کلا یه بار به فینال رسید که اونم زمان ونگر بود.!) 
---------------------------------
"بگذارید این طور نگاه کنیم. اگر بردن یک جام، به معنی قهرمانی در جام اتحادیه و دوازدهم شدن در لیگ است... من فکر می کنم مهم ترین مسئله برای کیفیت یک باشگاه و مدیریت آن، ثبات در دستاوردها باشد. "
عجب! حتی کسایی که این جامو می برن هم خیلی بهش افتخار نمی کنن.بله این بسیار بدیهی است.اما حتی این جام ساده هم تو 10 سال نتونستیم بگیریم! دقیقا ثبات در دست اوردها چی هست؟ مدیریت باشگاه دقیقا معنیش چیه؟ الان تیم های دیگه مدیریتشون بده؟الان دست اوردهای تیم های دیگه کمه؟ من گرفتن جام حذفی (که امسال احتمالش خیلی زیاده) رو به 10 سال جز 4 تا بودن بیشتر ترجیح می دم.لیورپول که همیشه از ما می باخت(بازی این فصل یه استثنا بود) تو دوران بدش جامحذفی رو گرفت اما ما چی؟صعود به لیگ قهرمانان و حذف شدن حتی با بردن دورتمند به عنوان اولین تیم انگلیسی که اونو تو خونه ی خودش برده یا اولین تیم انگلیسی که رئال رو تو مادرید برده یا اولین تیم انگلیسی که میلان رو تو خونش برده یا اولین تیمی که بایرن رو تو خونش برده چه افتخاری داره؟ جملاتی نظیر ما بارسایی که تو اوج قدرت بود رو با تیمی که ستاره نداشت بردیم یا میلان رو یا بایرن رو که خیلی قوی بود بردیم.از حرف هایی نظیر :فینال دروازه بان اخراج شد یا فن پرسی تو بازی بارسا اخراج شد(که نادون تقصیر خودشم بود که کار زرد اولو بگیره) یا زمین میلا بد بود (که واقعا هم بد بود) یا اخراج جسنی که اگه انصاف رو قرار بدیم 100% پنالتی بود و اگه همین موقعیت واسه ما پیش میومد امرا چنین حرفایی نمی زدیم.خراب کردن پنالتی اوزیل که معلوم نیست ونگر نمی دید تو تمرین ها پنالتی زن نیست که تقصیر خودشم نیست. وقتی بازیکنی که دروازه خالی هم دوست داره پاس بده(انتقاد نمی کنم)و همه اینو می دونست که بازیکن هایی شوت زن تر از اونم هستکه البته کلا ارسنال به غیر از پولدی خیلی شوت زن نداره (فکر کنم از صدر شنیدم برکمپ هم نبود درسته؟) یا حتی پنالتی دادن بازی برگشت کوش درسته که روبن زرنگی کرد اما واقعا تو این سن و تجربه نمی دونست و نمی تونست یکم دقت کنه(امسال کوش بد نبود اما تو پنالتی دادن رکور زد!)
------------------------------------------
"البته که ما می خواهیم قهرمان بشویم اما فکر می کنم اگر به ثباتی که ما طی 15 یا 17 سال اخیرمان نشان داده ایم نگاه کنید و آن را با تمام باشگاه های دیگر مقایسه کنید، این سخت ترین چیزی است که می توانید به دست بیاورید."
واقعا؟ تیمی مثل منچستر یونیتد تو این مدت چنین کاری نکرد؟رئال بایرن میلان(میلان امسال اینجوری شده) یوونتوس بارسا
بیایم انگلیس رو نگاه کنیم همین چلسی که دیگران می گن با پول به این جا رسیده چند ساله که تو 4 تا هست؟از وقتی جون گرفته در هرصورت بود.تو این مدت با تیم نسبتا ضعیفش تونست قهرمان اروپا بشه(خواهشن اونا شانسی بردن و اتوبوسی بازی کردن و... بزارین کنار) اقا در هر صورت شدم! درباره ی ثبات می شمه اینجوری هم به قضیه نگاه کرد:تیمی که(البته با منچستر) مدعیه اصلی قهرمانی (در زمان ونگر و در یکی از درخشان ترین دوران باشگاه که البته مدیون ارسن هست) بود.بهتره درباره ی ثبات این جوری نظر داد که همیشه جز مدعیان باشه نه واسه سهمیه بجنگه!
------------------------------------------------
"این باشگاه به من فرصت داد اما فکر می کنم در دوره ای مهم از عمر این باشگاه، من وفاداری خودم را نشان دادم."
دمت گرم!جدی گفتم بدون مسخره کردن.وقتی تیم های دیگه ای با دست مزد به احتمال زیاد بالاتر تو رو خواستن نرفتی, این واقعا قابل ستایشه.ولی شاید یه معنی وفاداری این باشه که اگه واقع نمی تونی نتیجه ی لازم رو واسه باشگاهی در سطح ارسنال بگیری بهترین کار رفتن باشه. جایی خوندن که گواردیولا گفت وقتی دیدم نمی تونم چیزی به تیم اضافه کنم رفتم. در صورتی که اگه می موند در بدترین شرایط و بهترین شرایط رئال سالی حداقل یک جام رو می گرفت.
-----------------------------------------------------------
و یه چیزه دیگه این که چرا ونگر هیچ وقت از جام نگرفتن انچنان حرف نمی زنه؟ چرا همش چهارم شدن جز کیفیت 10 سال اخیر ارسنال شده؟ چرا به جای گفتن جملاتی نظیر بازیکنان جوانی(که البته اگه فرنسوی باشن خیلی بهتره!) داریم که در اینده فلان کار را می کنند یا این که ما در وضعیت مالیه خوبی قرار داریم هیچ وقت این انتقاد رو قبول نمی کند که چرا جامی برای باشگاه در 10 سال نیاورده نمی گوید؟
-----------------------------------------------------------------
درباره ی کسایی که مخالف 100% رفتن ارسن ونگر کبیر هستن و بعضی ها می گویند که اگر بریه وضعیت ما بدتر از منچستر می شه(بد می شه حالا بدتر نمی دونم) اقا فوتباله دیگه یکی میره یکی میاد.هانری با اون همه افتخاراتی که با باشگاه گرفت رفت(خرم ان نغمه که مردم بسپارند به یاد!) دو یا سه فصل بعدش تیم رو غلطک میوفته.فکر نکنم جیرود تو این سایت طرفدار داشته باشه(اگه باشه خیلی خیلی کم!) حداقل مربی یا بازیکن می خره یا در هر صورت ایشونو بازی نمی ده.به سانوگو بازی نمی ده.خیلی از بازیکنا که همیشه می گن ونگر پدرمه خیلی خوبه بعدش هیچ کار مثبتی نمی تونند بکنن و بی غیرت بازی می کنن حساب کار دستشون میاد که دیگه اینجا باید از دل و جون کار کنند(به خصوص اگه مربی یه خورده یاغی باشه)
------------------------------------------------------------------------
درباره ی کسایی که می گن بازیکن ها مقصرن نه ونگر چطور وقتی ارسنال تیم هارو درو می کرد کار ونگر بود اما وقتی می بازن فقط تقصیر بازیکن هاست؟
مصدومیت های باشگاه هم شانس یا بداقبالی نیست مشکل از یه جا می لنگه
-----------------------------------------------------------------------------
ونگر از هر چی حرف می زنه به غیر از جام. جام حذفی که به احتمال 90% گرفتیم.حتی اگه لیگ هم بگیریم باز هم به نظرم ارسن باید بره یه تیم دیگه که تو اونجا قطعا نتیجه های خیلی خوبی می گیره و میراثی که باقی گذاشته و کارنامه ی درخشانشو قبل از این که نابود بشه به یکی دیگه بده.

         زندگی صحنه ی یکتای هنر مندیه ماست              هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود

                    صحنه پیوسته بجاست

                                                              خرم ان نغمه که مردم بسپارند به یاد!

تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

ناصر در 4/1/1393 | 21:04 گفت:

ما همه بیرون گود نشستیم میگیم لنگش کن!!!
واقعا کسی توی این سایت هست که بتونه فقط برای یک روز جای ونگر کار کنه و در نره.
اونم آدمیزاد هست و اشتباه میکنه،کی میدونه شاید آخر فصل تمدید نکنه با این شرایط ولی هیچ فکر کردید جانشینش
چه کسی میشه؟
آیا میتونه اوضاع تیم رو بهتر کنه؟
نمونه اش همین کنی دگلیش بود که لیورپول رو توی 2 فصل به فنا داد،تازه قبلا سرمربی لیورپول هم بوده و جزو افسانه های این باشگاه.

مهرزاد در 4/1/1393 | 12:48 گفت:

خیله خوب! قطعل سال بعد یه مهاجم حداقل "خوب" ما بیشتر نخواستیم می گیره به احتمال زیاد ونگر ساله بعد هم تو باشگاه هست.اگه ساله بعد هم نتونست.دیگه نرفتنش مسئله ای هست که جوابی براش وجود نداره.

به غیر از تمام این حرفا از کجا معلوم شاید ما قهرمانی لیگ امسال رو گرفتیم! با یه خورده خوش شانسیه عجیب. از نظر من هیچ چیز غیر ممکن نیست!

توپچی جنوب در 4/1/1393 | 12:28 گفت:

شرمنده اسمت رو اشتب گفتم مهرزاد جان...
کلا من یه چیز دیگه میگم تو یه چیز دیگه موضع ها کاملا متفاوته ....
ونگر میتونست همون سال 2007 ک مدیرا بهش برنامه دادن و گفته بودن ما یه ورزشگاه مجهز ساختیم و میخوایم پولش رو از درامد خود باشگاه بدیم و از عثمانف استفاده نکنیم تا سنت های باشگاه حفظ بشه میخوایم سالی 30 ملیون پوند سود بیاری واسه باشگاه با کمترین امکانات میمونی یا میری؟
هستی یا نه؟
ونگر گفت هستم یعنی کاملا میدونست ک اعتباری ک اونجا طی این سال ها بدست اورده خدشه دار میشه ولی برای اینکه باشگاه تو سطح اول بمونه و عاقبتی مثل لیدز و ناتینگهام فرست و حتی لیورپول سرش نیاد موند و تیم رو با چنگ و دندون نگه داشت....
اونوقت میای میگی چیزی نداشته به بازیکنا انگیزه بده و باید همون موقع میرفت!!!!!
اینه ک من میگم بحث هامون به جایی نمیرسه تو حرف خودت رو میزنی میگی ما حتما جام باید بگیریم کاری هم به بودجه و برنامه دراز مدت باشگاه و این چیزا نداری میگی حتما باید هر فصل جزو مدعیان میبودیم و الان یک جام حذفی اونم تازه اگه بگیریم کمه و ونگر باید بره ...
چرا؟
چون مونده و یه تیم درست با اسکلت بندی قوی ساخته و تازه بعد 7الی 8 سال تونسته بیاد تو بازار و با تیم های دیگه سر جذب بازیکن رقابت کنه...
چون تازه باشگاه سر و سامون گرفته ....
تازه هرچی تو این 8 سال زحمت کشیده و کاشته رو میخواد درو کنه
بعد شما ها میاین اینجا و به راحتی هرچه تمام تر میگین ونگر باید بره!!!!
باز خوبه و جای شکرش باقیه مهرزاد جان ک تو با احترام میگی بره ولی خعیلی های دیگه ک سنشون هم قد نمیده و اصلا معدوم نیست چجوری و برای چی طرفدار آرسنال شدن با گستاخی تمام و با فحش و ناسزا گفتن خواهان رفتن ونگر هستن....
با تمام احترامی ک واست قاءلم مهرزاد جان ولی با نظرت مخالفم...
ترجیح میدم این بحث رو هم همینجا تمومش کنم چون به نتیجه ای نمیرسیم و هیچ چیزی به اطلاعاتمون هم اضاف نمیشه...
منتظر میمونیم تا پایان فصل چه نتایجی رقم میخوره و آیا رءیس تمدید میکنه یا نه....
راستی عیدتن مبارک داداش....

توپچی جنوب در 4/1/1393 | 12:28 گفت:

شرمنده اسمت رو اشتب گفتم مهرزاد جان...
کلا من یه چیز دیگه میگم تو یه چیز دیگه موضع ها کاملا متفاوته ....
ونگر میتونست همون سال 2007 ک مدیرا بهش برنامه دادن و گفته بودن ما یه ورزشگاه مجهز ساختیم و میخوایم پولش رو از درامد خود باشگاه بدیم و از عثمانف استفاده نکنیم تا سنت های باشگاه حفظ بشه میخوایم سالی 30 ملیون پوند سود بیاری واسه باشگاه با کمترین امکانات میمونی یا میری؟
هستی یا نه؟
ونگر گفت هستم یعنی کاملا میدونست ک اعتباری ک اونجا طی این سال ها بدست اورده خدشه دار میشه ولی برای اینکه باشگاه تو سطح اول بمونه و عاقبتی مثل لیدز و ناتینگهام فرست و حتی لیورپول سرش نیاد موند و تیم رو با چنگ و دندون نگه داشت....
اونوقت میای میگی چیزی نداشته به بازیکنا انگیزه بده و باید همون موقع میرفت!!!!!
اینه ک من میگم بحث هامون به جایی نمیرسه تو حرف خودت رو میزنی میگی ما حتما جام باید بگیریم کاری هم به بودجه و برنامه دراز مدت باشگاه و این چیزا نداری میگی حتما باید هر فصل جزو مدعیان میبودیم و الان یک جام حذفی اونم تازه اگه بگیریم کمه و ونگر باید بره ...
چرا؟
چون مونده و یه تیم درست با اسکلت بندی قوی ساخته و تازه بعد 7الی 8 سال تونسته بیاد تو بازار و با تیم های دیگه سر جذب بازیکن رقابت کنه...
چون تازه باشگاه سر و سامون گرفته ....
تازه هرچی تو این 8 سال زحمت کشیده و کاشته رو میخواد درو کنه
بعد شما ها میاین اینجا و به راحتی هرچه تمام تر میگین ونگر باید بره!!!!
باز خوبه و جای شکرش باقیه مهرزاد جان ک تو با احترام میگی بره ولی خعیلی های دیگه ک سنشون هم قد نمیده و اصلا معدوم نیست چجوری و برای چی طرفدار آرسنال شدن با گستاخی تمام و با فحش و ناسزا گفتن خواهان رفتن ونگر هستن....
با تمام احترامی ک واست قاءلم مهرزاد جان ولی با نظرت مخالفم...
ترجیح میدم این بحث رو هم همینجا تمومش کنم چون به نتیجه ای نمیرسیم و هیچ چیزی به اطلاعاتمون هم اضاف نمیشه...
منتظر میمونیم تا پایان فصل چه نتایجی رقم میخوره و آیا رءیس تمدید میکنه یا نه....
راستی عیدتن مبارک داداش....

مهرزاد در 4/1/1393 | 11:41 گفت:

سلام توپچی جنوب

1-اسمه من مهرزاد هست!

2-این حرف شبیه این می مونه که اگه کسی رئیس جمهور خوبیه باید تا وقتی زنده هست تو پستش باشه. هر چه قدر هم کار اشتباه کنه بگیم اون سال ها رو یادتونه؟ اما در طی 10 سال واقعا گرفتن یک جام حذفی, فقط یک جام خیلی کار سختیه؟

گواردیولا (که نمی دونم چرا ازش خوشم نمیاد با این که همیشه از ارسنال و ونگر تعریف می کنه. شاید به خاطر سبک فوق العاده ی کسل کننده ی فوتبال بازی کردن تیم هاش باشه.تیم بایرن پارسال که واقعا خوب بازی می کردامسال واقعا خسته کننده شده, تا چند سال بعد هم می شه بارسا) که افتخارات رو با بارسا درو کرد رفت.همه هم براش احترام زیادی قائلن.گفت نمی تونه چیزی به تیم اضافه کنه رفت.اگه ونگر 3 یا 4 سال پیش می رفت کسی چرئت جسارت بهشو نداشت. اما خودش کارشو خراب کرد. کسی که پرستشش می کردن بین خیلی ها اون درخشندگی رو نداره.

3-ایشون واسه ارسنال کارهای خیلی بزرگی انجام داد ولی حقیقت اینه که دیگه چیزی نمی تونه به تیم اضافه کنه. مصاحبه های بعد بازی رو ببنین با مصاحبه ی سرمربی بعضی از سرمربی ها مقایسه کنین.هیچ وقت انچنان نمی گه ما بد بازی کردیم."در صحنه های موقعیت هایی داشتیم که استفاده نکردیم." یک بار یه خورده به بازیکن هاش گیر داده؟

4-من مطمئنم مطمئنم اگه فرگوسن حداکثر فقط 4 سال جام نمی گرفت خودش از تیم می رفت.یادمه یه سال تو مصاحبه اش گفت "تو 4 تا بودن مثل قهرمانی لیگه " (کسی این مصاحبه رو یادشه یا من اشتباهی شنیدم.

5- سال های پیش شوع فصل بسیار بعد بازی های اخر فوق العاده و ما واقعا خوشحال که تو 4 تا هستیم. یه جورایی طرف رو به مرگ تهدید می کنن که به تب راضی بشه.

و اخر این که عیدت مبارک!

zahed در 4/1/1393 | 10:40 گفت:

در کل خیلی از دوستان بی عرضگی رو با قناعت اشتباه گرفتن !
تیمی که برای قهرمانی بسته نمیشه و فقط به فکر چهارم شدن هست قطعا بیعرضس !
حرف بالام بد هست اما واقعیته. باید یک روز برای پیشرفت کردن با ضعف هامون روبرو بشیم

توپچی جنوب در 4/1/1393 | 03:18 گفت:

مشکل اینجاست ک شما مهمترین چیز رو فراموش کردید....
تمام این حرف هایی ک اینجوری تفسیرش میکنی مال یه دوره خاصه از 2007 تا 2014...
دوره ای که تیم های دیگه تو یک سال 100 میلیون پوند هزینه میکردن و ما مجبور بودیم سالی 30 میلیون پوند سود رسانی کنیم
دوره ای که رقیبان بهترین بازیکن ها رو خریداری میکردن و ما مجبور بودیم ستاره هامون رو بفروشیم ...
دوره ای که ما باید با بازیکنان گمنام و نبوغ ونگر برای داشتن یک باشگاه مدرن و مجهز با تفنگ آپاش به جنگ با توپ و تانک میرفتیم
و توی هنه این سالها باید توسطح اول اروپا میموندیم هم برای کسب درامد و هم برای زنده نگه داشتن باشگاه
فرزاد جون دوست دارم حرفهای ونگر از سال 98 تا 2005 رو هم بزاری و تفسیر کنی....
میشه بهم این جمله ونگر رو تفسیر کنی قبل از سال 2003_2004 یعنی فصل 2002 بو گفت ما میتونیم که بدون باخت قهرمان لیگ بشیم و فصل بعدش تیم بدون باخت قهرمان میشه.. .
میشه تفسیر کنی خرید پاتریک ویرا اعتبار من تو لیگ برتر بود یعنی چی؟
میشه تفسیر کنی سلطه فرگوسن و منچستر رو پایان دادن یعنی چی؟

اون یه دوره خاص بود که گذشت و یه دوره دیگه اومد که اینم به خاطر شرایط مالی و هدف باشگاه خاص بود و حالا گذشت....
شماها ک باید بدونین این اولین فصلی بود ک تونستیم یه ستاره بگیریم و یه ستاره اومده تو تیم به جای اینکه بره...
شماها ک باید بدونین این اولی فصلی بود ک هیچ بازیکن مهمی رو از دست ندادیم....
شماها که باید بدونین اگه از هوادار یه تیم دیگه بشنوم زیاد زورم نمیاد ولی وقتی شماها میان اینجوری میگین از بقیه چه انتظاری میشه داشت....
افسوس فقط افسوس....

محسن عاشوری در 4/1/1393 | 02:07 گفت:

نگر تیمتو بردار و برو !!!

علی آقاشاهی در 4/1/1393 | 01:32 گفت:

نقل قول : نقل قول : مهرزاد جان جدا از اینکه با رفتن ونگر موافقت یا مخالفت کنم ولی خوب بعضی از حرفات رو قبول ندارم
یعنی تو دوست داستی ما پارسال جای ویگان بودیم؟
اصلا ویگان وضعیتش خیلی بد ... دوست داشتی پارسال تو مرحله گروهی از لیگ قهرمانان حذف بشی؟

ثبات واقعا چیز سختیه و برای داشتنش باید از بعضی چیزا بگذری

Good luck


پاسخ شما : ولی جز 4 تا بودن و جام حذفی رو تو 10 سال یه بار برنده شدن خواسته ی زیادیه؟


پاسخ شما : نه اصلا
منظور منم این نبود
ما اگه هر سالم بخوایم که حداقل 1 جام داشه باشیم خواسته زیادی نیست
منظور من مقایسه کردنه
به شخصه دوست ندارم مثل لیورپول این جام رو ببریم یا حتی مثل چلسی قهرمان یورو لیگ بشیم، منظور من اینه که اگر اولویت بندی کنیم منم توی 4 تا تیم بودن رو تو اولویت اول قرار می دم و بعد از اون صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان

Good luck

مهرزاد در 4/1/1393 | 01:16 گفت:

نقل قول : مهرزاد جان جدا از اینکه با رفتن ونگر موافقت یا مخالفت کنم ولی خوب بعضی از حرفات رو قبول ندارم
یعنی تو دوست داستی ما پارسال جای ویگان بودیم؟
اصلا ویگان وضعیتش خیلی بد ... دوست داشتی پارسال تو مرحله گروهی از لیگ قهرمانان حذف بشی؟

ثبات واقعا چیز سختیه و برای داشتنش باید از بعضی چیزا بگذری

Good luck


پاسخ شما : ولی جز 4 تا بودن و جام حذفی رو تو 10 سال یه بار برنده شدن خواسته ی زیادیه؟

tofigh در 4/1/1393 | 00:38 گفت:

ونگر دیگه باید بره اگه با این بازیکن گرفتنش ده سال دفاعش سوراخه میره برام ژیرود بی خیر رو میگیره همش مهاجم میگیره ..
آبرومون رو برد دیگه مونده از پستونک سازیه حصیرآباد شش تا بخوریم همه شیشتاییمون کردن ..
برو گمشو ونگر...

علی آقاشاهی در 4/1/1393 | 00:31 گفت:

مهرزاد جان جدا از اینکه با رفتن ونگر موافقت یا مخالفت کنم ولی خوب بعضی از حرفات رو قبول ندارم
یعنی تو دوست داستی ما پارسال جای ویگان بودیم؟
اصلا ویگان وضعیتش خیلی بد ... دوست داشتی پارسال تو مرحله گروهی از لیگ قهرمانان حذف بشی؟

ثبات واقعا چیز سختیه و برای داشتنش باید از بعضی چیزا بگذری

Good luck

parsa در 4/1/1393 | 00:30 گفت:

مرسی داداش،عالی بود

alireza در 3/1/1393 | 21:26 گفت:

از نظر من ونگر زمانی باید از آرسنال بره که نتونه امسال حذفیو بگیره چون اگه خدای نکرده حذفیو نگیریم این نشون میده که مربی داریم که نه تنها نمیتونه تو بازیای بزرگ خوب کار کنه بلکه حتی نمیتونه تو بازیای حساس حذفی با تیمای کوچیکم خوب نتیجه بگیره چند سال پیش که به بیرمنگام باختیم میزاریم رو حساب اتفاق ولی اگه امسالم نتونیم این جامو از تیمای نه چندان مطرح (ویگان,هال,شفیلد یونایتد) بگیریم دیگه نمیشه گفت اتفاق و این میشه بی تدبیری و بی کفایتی یه مربی که نمیتونه روحیه جنگندگی و برد رو تو بازیای حساس به تیم القا کنه و باید بزاره بره خداییش هر جوری فکر میکنم با هیچ منطقی جور در نمیاد که آرسنال این جامو نگیره

میعاد در 3/1/1393 | 20:58 گفت:

کی گفته ما حذفی رو میگیریم...تیمی که منچستر سیتی رو حذف میکنه تو اتحاد قطعا تیم ترسناکیه..... درباره صحبتات...بابا یکم صبر نید بخدا این تیم در آیند شاید سال دیگه کم کم ثمره میده

مهرزاد در 3/1/1393 | 20:18 گفت:

نقل قول : اخرین جامی که گرفتیم خرداد 84 اواسط سال 2005 که برابر با حدودا 8 سال و 10 ماه پیش بود

پاسخ شما : پس حق با شماست.ولی من دو سال پیش هم سایت میومدم بچه ها می گفتن 8 ساله جام نگرفتیم.

majid در 3/1/1393 | 20:11 گفت:

اخرین جامی که گرفتیم خرداد 84 اواسط سال 2005 که برابر با حدودا 8 سال و 10 ماه پیش بود