جیرود هافبک دفاعی

نویسنده: ali

وبلاگ من
نویسنده: ali
t
کل بازدید: 1,370 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

جیرود هافبک دفاعی





سلام...

من یه نظری دارم که میخوام ببینم بقیه ام موافقا ! جیرود که
گل بلد نیست
بزنه ولی عوضش قدرت بدنی بالایی داره و قدرت سر زنی خوبیم
داره. به نظرتون تو پست هافبک دفاعی خوب نیست برای ما؟ چون تو این پست هم
ضعف داریم.! اگه اره کسی میتونه یه جوری این نظرو به ونگر بده ؟ چون جیرود
تعویض که نمیشه حداقل مفید باشه.


لطفا نظرتونو بگید

ممنون
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

علی آقاشاهی در 25/11/1392 | 03:16 گفت:

نقل قول : اقا علی شاهی پس ما الان باید چیکار کنیم؟
به این ترتیب که داره پیش میره تا اخر این فصل هم به همین منواله.بازیکن باید تو شرایطه سخت کاراییشو داشته یاشه.
به نظر شما پودلسکی می تونه نقش بال چپو بازی کنه؟
چون شما قشنگ قشنگ تحلیل کردین می خوام نظرتونو بدونم:الان ما به یه بازیکن سرعتی تو تیم نیاز نداریم؟الان به غیر از پولدی که مصدوم نیست واقعا کسیو داریم که واقعا بشه گفت شوت زنه؟به نظر شما پولدی که تو تیم بایرن بازی کرده و تو تیم ملی المان هست از بازیکن های جوان ارسنال بهتر نیست؟
-------------------------------------------------------------------------
در نهایت احترام به بازیکن های اینه دار و جوان ارسنال(همشون):به نظرم پودلسکی ازشون بهتره یا به سیستم ارسن ونگر نمی خوره.
احساس می کنم خود "من" هم بدم نمیاد یه بازیکن های زیر 21 سال سهمیه بگیریم تا با بازیکن های با تجربه و خوب واسه قهرمانی بجنگیم.احساس می کنم دوست دارم(داریم!؟) با بازیکن های ضعیف و کوچیک و کم تجربه بازی کنیم و به دیگران بگیم که ما با این بازیکن ها تونستیم. من 3 ساله اخبار ارسنالو پیگیری می کنم و دوران طلائیشو ندیدم ولی قیافه های بازیکن ها رو می بینم می شه بهشون گفت مرد نه بچه یا شاگرد.نمی دونم شما ها که تو اون موقع بودید جیرودو حتی می تونستین تو ذخیره هم تحمل کنین؟احساس می کنم منم روحیه ی قهرمانیمو از دست دادم!!!!


پاسخ شما : اول اینکه چرا جایگشت می دی به اسم و فامیل من )) (شوخی بود ، خیلی ها بهم می گن علی شاهی)

می دونی مهرزاد جان من هم پارسال هم امسال فقط برای یک چیز تو آرسنال دلم تنگ شده اونم "پت رایس " هستش
احساس همه بچه ها رو منم دارم ، تازه به قول تو ماها که اون دوران خوب آرسنال رو دیدیم دلمون بیشتر براش تنگ میشه ولی دیدگاه هر فرد متفاوت هستش.
من تیممون را حتی بدون اوزیل از نظر مهره بسیار غنی می بینم و به نظرم تنها بازیکن نا مربوطی که تو این چند سال تو تیم داشتیم "سانتوس" بود که هیچیش به آرسنال نمیومد

حالا چرا میگم دلم برای "پت" تنگ شده؟ واسه اینکه از وقتی اون رفت ( که به نظر من خیلی زود بود) و بولد اومد جاش تمام تاکتیک آرسنال عوض شد. از زمان این تغییر ما از نظر دفاعی پیشرفت خیلی خوبی داشتیم ولی برای بدست آوردن این موقعیت نوع بازیمون کاملا عوض شده. در مورد همه چیز من الان برات می تونم بشینم کلی مطلب بنویسم که شاید تو حوصله خودم هم نگنجه ولی فقط به این معتقدم ما برای بازی با هر سیستم و تاکتیکی بازیکن داریم ولی پیاده کردن اون تاکتیک تو زمین اول از همه یه خواست می خواد و به نظر من الان تیم فنی آرسنال این نوع تاکتیک رو برای تیم می خواد و من عامل اصلی رو تو این زمینه استیو بولد می دونم

Good luck

shima در 25/11/1392 | 02:19 گفت:

ها...؟؟؟؟؟؟؟

مهرزاد در 25/11/1392 | 01:43 گفت:

اقا علی شاهی پس ما الان باید چیکار کنیم؟
به این ترتیب که داره پیش میره تا اخر این فصل هم به همین منواله.بازیکن باید تو شرایطه سخت کاراییشو داشته یاشه.
به نظر شما پودلسکی می تونه نقش بال چپو بازی کنه؟
چون شما قشنگ قشنگ تحلیل کردین می خوام نظرتونو بدونم:الان ما به یه بازیکن سرعتی تو تیم نیاز نداریم؟الان به غیر از پولدی که مصدوم نیست واقعا کسیو داریم که واقعا بشه گفت شوت زنه؟به نظر شما پولدی که تو تیم بایرن بازی کرده و تو تیم ملی المان هست از بازیکن های جوان ارسنال بهتر نیست؟
-------------------------------------------------------------------------
در نهایت احترام به بازیکن های اینه دار و جوان ارسنال(همشون):به نظرم پودلسکی ازشون بهتره یا به سیستم ارسن ونگر نمی خوره.
احساس می کنم خود "من" هم بدم نمیاد یه بازیکن های زیر 21 سال سهمیه بگیریم تا با بازیکن های با تجربه و خوب واسه قهرمانی بجنگیم.احساس می کنم دوست دارم(داریم!؟) با بازیکن های ضعیف و کوچیک و کم تجربه بازی کنیم و به دیگران بگیم که ما با این بازیکن ها تونستیم. من 3 ساله اخبار ارسنالو پیگیری می کنم و دوران طلائیشو ندیدم ولی قیافه های بازیکن ها رو می بینم می شه بهشون گفت مرد نه بچه یا شاگرد.نمی دونم شما ها که تو اون موقع بودید جیرودو حتی می تونستین تو ذخیره هم تحمل کنین؟احساس می کنم منم روحیه ی قهرمانیمو از دست دادم!!!!

علی آقاشاهی در 25/11/1392 | 01:17 گفت:

این مطلب رو تو بلاگ ویشکا که یه مقاله از ژیرود از زبون مصطفی گذاشته بود نوشتم ولی 1 ساعت نشد بلاگ رفت تو هیستوری فکر نکم تعداد زیادی از بچه ها خونده باشن

پیشاپیش بابت طولانی بودن نظرم عذر می خوام و باید بگم اینا تماما فقط یک نظر و احتمال هست و هیچ تعصبی روشون ندارم

اینکه ژیرود هنوز نتونسته در امر گلزنی انتظارات رو برآورده کنه کاملا درسته دلیلش هم تعداد گلی که به ثمر رسونده نیست بلکه تعداد موقعیت های گلی هستش که از دست داده

تا اون جایی که من یادم هست ژیرود تا قبل از اینکه به تیم ما بیاد پای چپ فوق العاده کشنده ای داشت ولی الان در زمان شوت زنی ژیرود امید به گل اون شوت کمتر از امید رسیدن توپ به دست یکی از تماشاگران پشت دروازه هست که البته من دلیلش رو در شیوه تمرینات تیمی می بینم نه توانایی های ژیرود. من فکر می کنم اگر وظایف تیمی ژیرود کم بشه تمرکز اون روی مسئله گلزنی زیاد میشه و گل های بیشتری ازش می بینیم. همونطور که اول فصل بی نقص گل می زد ولی توی سازندگی گل ها نقش چندانی نداشت

عامل دیگه ای که باعث میشه اون تمرکز کافی توی ضربات نهاییش نداشته باشه از نظر من خستگی عضلات هستش چون نوع بازی ژیرود خیلی درگیرانه با پرش های زیاد در طول بازی و در اکثر موارد تحرک با عضلات کاملا منقبض شده هست این مسئله می تونه تاثیر زیادی روی کنترل حرکات مفاصل داشته باشه
در کل مطمئنا عوامل دیگه ای هم روی این موضوع تاثیر میگذارن و این کار تیم فنی و بدنسازی باشگاه هست که تو این زمینه ژیرود رو تقویت کنن

ولی بر خلاف بعضی از دوستان من فکر می کنم ژیرود در حال حاضر با وجود مهره هایی که داریم نقش بسیار پررنگی تو ترکیب آرسنال داره و بازیش کاملا به آرسنال میاد
علاوه بر شیوه شناوری که آرسنال برای باز کردن دفاع حریفان داره حرکات ژیرود در زمانی که مالک توپ نیست برای هر خط دفاعی ای خطرناکِ. معمولا ژیرود در تمام مسابقات بوسیله یک یار مستقیم از طرف تیم مقابل کنترل میشه و در زمان مالکیت توپ 2 و حتی 3 نفر برای گرفتن توپ به سمت اون میرن این مسئله خیلی روی گلزنی خود ژیرود تاثی گذار بوده ولی من فکر می کنم این یکی از دلایلی هست که در خیلی از گل های این فصلمون زنندگان گل درون محوطه جریمه حریف بدون مزاحم ضربه آخرشون رو زدند
از طرف دیگه هماهنگی این بازیکن با ویلشر و رمزی واقعا چشم نوازه ، در خیلی از مواقع اون می دونه که این دو بازیکن در لحظه بعد کجا قرار دارند این چیزی هست که شیوه بازی آرسنال کاملا به اون نیاز داره

حالا اگر به وظایف تدافعی اون هم یک نگاهی کنیم نقش ژیرود رو خیلی تاثیر گذار تر می بینیم. در زمان کرنر های حریف حضور ژیرود یکی از نعمت های بزرگی هست که ما داریم ولی از اون مهم تر زمانی هست که تیم های حریف رو به بازی مستقیم میارن (بازی با تاتنهام ، نیوکاسل و ...) و معمولا اگر تیمی امید به برگشت توی یک بازی رو داشته باشه این تاکتیک رودر دقایق پایانی پیاده می کنه و بودن ژیرود در تیم یکی از اصلی ترین دلایل مقاومت در برابر این تیم ها می تونه باشه

این نظر آخر من هم خیلی متعصبانست ولی به نظر من با توجه به آمار دفاعی خوبی که آرسنال این فصل خصوصا جلوی تیم های متوسط و پایین داشته و همینطور آمار گلزنی تیمی قابل قبول، تمام تیم ها بجز من سیتی (که در زمان بازی با ما محکوم به بردن ما بود و الا الان جایگاهی کنار همشهریش داشت) فقط برای تساوی جلوی آرسنال قرار گرفتند و می گیرن و این در مقابل تیم های بالا نشینِ دیگه اینطور نیست چون هیچ کدوم نظم دفاعی آرسنال رو نداشتند و هر تیمی امید به گل زدن در مقابل اون ها رو داره.(اینو قبل از بازی لیورپول نوشته بودم ولی هنوز بهش اعتقاد دارم)

در نهایت من فکر می کنم اگر ما بخوایم ژیرود رو توترکیب تیم نبینیم باید انتظار داشته باشیم که تفکرات ونگر در مورد شیوه بازی تیم عوض بشه

Good luck

اینم اینک اصلی بلاگ
http://arsenal.ir/blog/post.aspx?BlogId=201&PostID=7918

Good luck

Aylad در 25/11/1392 | 00:27 گفت:

نه خداییش حرفت خوبه.اگه مربی واسش بگیرن که تو پست دفاع قویش کنه محشره.یکی میشه مثل کامبیاسو.به جان خودم

کمیل در 24/11/1392 | 20:55 گفت:

تو پست توپ جمع کنی خیلی به کارمون میاد

نیما در 24/11/1392 | 20:51 گفت:

به نظر من تو اون بازی روسیچکیو باید زودتر تعویض میکرد چند جا کلا بد کار کرد.مثلا اگه تو اون ضد حمله توپو دو دستی تقدیم والنسیا نمیکرد کم کمش این بود که فشار رو منچستر مداوم میشد و اونا خودشونو نزدیکتر به باخت میدیدن..

نیما در 24/11/1392 | 20:17 گفت:

اینو تو یه پسا دیگه هم گذاشتم

باور کنین مشکل جیرود نیست.جیرود در حال حاظر اون تعریفی که از یک مهاجم داریمو براورده نمیکنه چون واقعا بیشتر تمرکزش رو کارای دیگست.
اگه دقت کنین این بدبخت همیشه پشت به دروازه بازی میکنه,جیرود در صورتی که رمسی و ولکات تو زمین باشن فوق العاده تاثیرگذاره.تو این بازی خنگبازی در آورد انصافا.
به نظر من ونگر هنوز از اسم منچستر میترسه,تو بازی رفت هم من این ترسو دیدم.تیم واسه برد نمیره.
ازینا بگذریم شزنی اگه اون چنتا سیو رو نداشت الان باید واسه باختمون به منچستر سیاه میپوشیدیم..

mehdi در 24/11/1392 | 19:38 گفت:

خخخخخخخخخخخخخخخخ جالب بود چرا که نه

رضا T در 24/11/1392 | 19:33 گفت:

به خدا بچه ها توهم زدنا.ولی من یه سوال میپرسم شاید همتون فحشم بدین.دیروز جیرود یه موقعیت گل داشت که پاس سانیا داد.دیگه موقعیتی خراب نکرد.فقط بدیش این بود که دیگه حتی کارا ترکیبی هم مثه آدم انجام نداد.من به نظرم ویلشر حتی بدتر بود دیشب

حسین در 24/11/1392 | 19:22 گفت:

الان می رم تو fifa امتحان می کنم.
شاید جواب بده.

آرین در 24/11/1392 | 18:20 گفت:

اصلا موافق نیستم.چون پا به توپش زیر صفره.تازه سرعتش هم افتضاحه و جا میمونه.هافبک دفاعی جای پیاده روی نیست.تازه سوتی هم زیاد میده که تو این پست سوتی دادن یعنی گل خوردن.دیشب دیدین ارتتا دقیقه 2 سوتی داد و اگه عنپرسی لیز نمیخورد...

مهرزاد در 24/11/1392 | 18:10 گفت:

اره کلا تبم بشه هافبک ونگر بره نوک بازی کنه.

محسن عاشوری در 24/11/1392 | 18:05 گفت:

همچین بی راه هم نمیگی ..
باید چندبار آزمایشش کنه تا جواب بده

ahmadreza در 24/11/1392 | 17:33 گفت:

بره گم شه از تیم گند زده به روانمون حیف این تیم.حیف ارسنال که مهاجمش این باشه.یه تنه تیمو داره میاره پایین هر مهاجمی بود دیشب یکی از موقعیت هارو گل میکرد.هر 3 تا بازی دایورت کنه 1گلی بزنه.خسته شدیم از دستش

ali در 24/11/1392 | 17:09 گفت:

در کل من از جیرود دفاع میکنم و هر کی هر چی گفته دروغ گفته میخاین بیاین روبرو کنیم

ali در 24/11/1392 | 17:07 گفت:

البته اینو بگم که جیرو دوندگی زیادیم داره و تقریبا وقتی توپ دست حریفه نقش هابک دفاعی هم داره بعضی اوقات

ali در 24/11/1392 | 17:03 گفت:

نقل قول : مخالفم....
مگه هرکی قدرت بدنی داره هافبکه ؟
تعریف اصلی یک هافبک بازی سازی ، حمل توپ و یکی از فاکتور ها (هافبک دفاعی) قدرت بدنیه.
خخخخخخخخخخ ژیرود فقط آخری رو داره...
مشکل سیستم بازیه.کنار ژیرود باید یک محاجم سریع و تکنیکی باشه که قبلا خدا بیامرز ولکات بود
الآن تنها نبری یکم استایل ولکاتو داره.


پاسخ شما : جیرود هم قدرت بدنی داره و هم قدرت سر نی و حفظ توپشم خوبه برای همین تمام خوصیات یه هافبک دفاعی رو داره نه هافبک بازی ساز

ali در 24/11/1392 | 17:01 گفت:

نقل قول : عزیزم اینو رو دیوار میزاشتی بهتر نبود؟

پاسخ شما : من اولین بارمه بلاگ میزنم ..نمیدونم دیوار چیه شرمنده

solaris1 در 24/11/1392 | 16:59 گفت:

منم به این موضوع فکر کردم.جیرود واقعا در زدن سر اول موفقه.ولی به هیچ وجه شم گلزنی نداره.و اونقدر از نظر تمرکز ضعیفه که شک نکن اگر هافبک شه هر بازی اخراج میشه.راستی الکس سانگ چقدر خوب شده بود چقدر مفت از چنگمون در آمد.

mohsen abbasi در 24/11/1392 | 16:55 گفت:

دقیقا همین دیشب به داداشم گفتم حفظ توپش خوبه پاس خوب میدم توانایی بالایی در زدن توپ به خارج از 4چوب دارن
به نظر من بیشتر مناسب هافبک دفاعی یا دفاع وسطه

ناصر در 24/11/1392 | 16:41 گفت:

البته دروازه بان بدی هم نیست چون قد بلندی داره!!!!!

♥Arsenal♥ در 24/11/1392 | 16:31 گفت:

این بابا کلا بازی خونیش ضعیفه ) بدترش نکن جون خودت


منم با سروش موافقم یه مهاجم تند و تیز باید کنار ژیرو باشه

سروش در 24/11/1392 | 16:20 گفت:

مخالفم....
مگه هرکی قدرت بدنی داره هافبکه ؟
تعریف اصلی یک هافبک بازی سازی ، حمل توپ و یکی از فاکتور ها (هافبک دفاعی) قدرت بدنیه.
خخخخخخخخخخ ژیرود فقط آخری رو داره...
مشکل سیستم بازیه.کنار ژیرود باید یک محاجم سریع و تکنیکی باشه که قبلا خدا بیامرز ولکات بود
الآن تنها نبری یکم استایل ولکاتو داره.

رضا در 24/11/1392 | 16:09 گفت:

عزیزم اینو رو دیوار میزاشتی بهتر نبود؟

sepehr najafian در 24/11/1392 | 15:47 گفت:

good point