نقل و انتقالات از نگاهی دیگر!

نویسنده: sepehr

وبلاگ من
نویسنده: sepehr
سپهر- 1994-دانشجوی رشته پزشکی- آرسنال تیم اول و آخرمه- عاشق برکمپ و پیرس و ویلشر و البته آرسن ونگر!
کل بازدید: 3,025 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

نقل و انتقالات از نگاهی دیگر!

با سلام.دوستان این اولین بلاگمه و اگر نمی نوشتم مطمئنا سکته می کردم...
از آشناییتون خوشحالم...
کمی و کاستی ها رو ببخشید  :)



1)ماجرا ازون جا شروع میشه که ونگر بعد از فینال جام حذفی مصاحبه ای کرد و طی اون گفت :"با توجه به تجربه ام نقل و انتقال مهمی قبل از جام جهانی اتفاق نمیفته و ..."
این گفته ونگر نشون داد که آرسنال چقدر در زمینه نقل و انتقالات عقب خواهد افتاد چرا که شخص اول(شاید تنها شخص) و اصلی نقل و انتقالات باشگاه خود شخص آرسن هست.

برای اثبات این ادعا نگاه کنیم به فعالیت  چند باشگاه مهم قبل از جام جهانی :
ایموبیله به دورتموند(قطعی)
توماس گینتر و  لواندوسکی به بایرن (قطعی)
فابرگاس و کاستا به چلسی (قطعی)
لوک شاو به منچستر یونایتد (قطعی)
فرناندو و سانیا به منچستر سیتی (قطعی)
امره کان و لامبرت به لیورپول(قطعی)
راکیتیچ و تراشتگن به بارسا (قطعی)


امیدوارم این حرفهای رئیس فقط برای آرام کردن نقل و انتقالات باشد وگرنه ...!


2) آرسنالیا در نقل و انتقالات با مشکلات روحی و روانی فراوانی مواجه میشن(دیدم که میگما!) که مسئول اونها فقط و فقط  شخص آقای ونگره... دقت کنین:

پیشنهاد 40میلیون +1 پوندی برای سوارز...! که اگه 45 میلیون پیشنهاد میشد ،شاید قضیه فرق میکرد...

پیشنهاد 23 میلیونی برای هیگواین !با 30 تا رفت ناپولی... که الان بارسا با 45 تا دنبالشه!

پیشنهاد 7 میلیونی برای کابایه !... واقعا نمیشه چیزی گفت! ملی پوش فرانسوی!

و اخیرا پیشنهاد 16 میلیون پوندی برای اینسینیه!!! که ما رو تبدیل به مایه شوخی دیگه تیما قرار داد و ...

دونستن این که تیم به چه چیزی نیاز داره اما خرید نکردن تو اون پست ها...
فصل قبل برای همه واضح بود که تیم به هافبک دفاعی نیاز داره...اما رئیس به فلامینی بسنده کرد و چند بازیکن (آرتتا -ویلشر- ...) که در پست غیر تخصصیشون تو هافبک دفاعی بازی کردن...



3) باز نگرداندن فابرگاس...
آرام باشید!
اگر به یکی از این دلایل فکر میکنید باز نگرداندن فابرگاس کار درستی بود ،من صحبتی کوتاه با شما دارم :

1)ما تو پستش اوزیل و کازورلا و ... رو داریم و نیازی به فابرگاس نیست...
2)بودجه نقل و انتقالات محدوده  و نیازی به صرف هزینه 30 میلیونی واسه پست غیر ضروری نیست.
3)فابرگاس از دوران اوجش دور شده و نیازی بهش نیست...
4)مگه خونه خالس هر موقع خواست بره هر موقع خواست برگرده ؟!

در جواب باید بگم اولا اوزیل و کازورلا روی هم حدود 15-20 هفته مصدوم بودند ! اگه فکر میکنین با کادر پزشکی جدید ،مصدوما حتی کم میشه اشتباه میکنین!... چون سیستم تمرینی ونگر فوق العاده فشرده است ... به همین دلیله که آرسنال بهترین تیم جزیره در نیمه های دومه... دقت کنین آرسنال همیشه نیمه دوم بهتر نتیجه میگیره که به علت سنگینی تمرینات و آمادگی بدنیشونه...

دوما اصلا خرید فابرگاس به منزله نیکت نشینی اون نیست... ببینید:
شزنی
گیبس  کوشیلنی   مرته ساکر    سانیا (آوریر)
                     رمزی (فلامینی)
پودولسکی      فابرگاس     اوزیل        ولکات (ویلشر)
                       ژیرود

4-1-4-1 یکی از کامل ترین ترکیب ها کنار 4-2-3-1 هست.
تنها حالتی که میشه فابرگاس رو خرید بیهوده دونست که اونم اصرار بر استفاده از سیستم 4-2-3-1 هست...چیزی که باعث شده این فصل اصلا پلن ب نداشتیم و چه در مقابل هال سیتی که 4-5-1 بازی کرد و چه در مقابل لیورپول که 4-3-3 بازی کرد،ما 4-2-3-1 بازی کردیم!

سوما مگه ونگر از بودجه نقل و انتقالات کامل استفاده میکنه ؟! پارسال از بودجه 70 میلیونی ، 42.5 میلیون + 7 میلیون دستمزد سالانه رو استفاده کرد...پس آوردن فابرگاس ضربه ای نبود!

چهارما  فابرگاس امسال 13 پاس گل داشت!...پس هنوز زیر دست ونگر کاربردی بود.

تازه عیب نداره تیمی دوتا بازیکن خوب رو نیمکت داشته باشه دوتا بازی سخت پشت سرهم داشت بیچاره نشه!

به نظر من دلیل نیاوردن فابرگاس دلخوری ونگر ازش بود و بس... فصل قبل ونگر سعی کرد برش گردونه فابرگاس گفت نه... مجبور شد 40 میلیون واسه اوزیل هزینه کنه...الان نوبته ونگره که نه بگه...

به هر حال گذشت و کلی سوال که مونده تو ذهن...


4)نقل و انتقالات امسال:
 با اومدن یک دروازه بان(احتمالا په په رینا)  و یک دفاع راست (آوریر) دقت کنین :
چیزی نسبت به سال قبل اضافه نشده!!! چون خریدهای اجباری اند...
پس خوشحال نباشیم!تازه با خروج فرما و سانتی تیم افت میکنه...
اما چیزی که واضحه نیاز شدید به یک هافبک دفاعی تخصصی و یک مهاجم کلاسیک داریم... خرید نکردن تو این پستا به هیچ وجه پذیرفته شده نیست...
خریدی بزرگ درحد بالوتلی روحیه تیمو بالا می بره و علی الخصوص انگیزه اوزیلو بیشتر میکنه...
خرید هافبک دفاعی قلدر مثل خاوی مارتینز و یایا توره که مثل آرزو برام شده...

(در پست های دیگه مفصصصصصللللل  :)   )

ببخشید که زیاد شد ....
 
امیدوارم تابستون تموم بشه و  آخرش من سر افکنده بیام بگم اشتباه کردم و  هممون
 با هم بگیم  :

َ                                                           ARSENE    KNOWS  ....

آخه وجدانا  ونگر بازیکن دستش باشه ،همه تازه به دوران رسیده ها( چلسی و سیتی و... ) رو گریه میندازه      ;)
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

sepehr در 30/3/1393 | 00:38 گفت:

نقل قول : اره واقعا خوبع اوریر اگه دست دست نکنیم.خدیرا چیش تو دسترس منچستر و چلسی میخوانش.دسترس واسه ارسنال معنی نداره

پاسخ شما : چلسی نمیخوادش... شایعه است که قیمتش بره بالا...! ماتیچ،رامیرز، میکل و ... مسود اوزیل و مرته ساکر و پودولسکی میارنش!!! فوقش ۲۵ تا هزینه بر میداره ...

حامد در 29/3/1393 | 23:30 گفت:

اره واقعا خوبع اوریر اگه دست دست نکنیم.خدیرا چیش تو دسترس منچستر و چلسی میخوانش.دسترس واسه ارسنال معنی نداره

حامد در 29/3/1393 | 23:30 گفت:

اره واقعا خوبع اوریر اگه دست دست نکنیم.خدیرا چیش تو دسترس منچستر و چلسی میخوانش.دسترس واسه ارسنال معنی نداره

حامد در 29/3/1393 | 23:30 گفت:

اره واقعا خوبع اوریر اگه دست دست نکنیم.خدیرا چیش تو دسترس منچستر و چلسی میخوانش.دسترس واسه ارسنال معنی نداره

حامد در 29/3/1393 | 23:30 گفت:

اره واقعا خوبع اوریر اگه دست دست نکنیم.خدیرا چیش تو دسترس منچستر و چلسی میخوانش.دسترس واسه ارسنال معنی نداره

حامد در 29/3/1393 | 23:29 گفت:

اره واقعا خوبع اوریر اگه دست دست نکنیم.خدیرا چیش تو دسترس منچستر و چلسی میخوانش.دسترس واسه ارسنال معنی نداره

sepehr در 29/3/1393 | 23:25 گفت:

نقل قول : یا کمپل یا بالوتلی یا اینکه پول بیشتر بدیم که بعید میدونم.مردشور نقل و انتقالات رو ببرن که مایه عذاب ارسنالی ها شده

پاسخ شما : واقعا مرده شور نقل و انتقالاتو ببرن... چلسی و پی اس جی هرکیو بخوان میگیرن...! ته مونده ها میرسه به ما!

sepehr در 29/3/1393 | 23:23 گفت:

نقل قول : امشب اوریر واقعا خوب بود. باید قبل اینکه لاشخورا پیداشون شه بگیریمش امیدوارم هم بالوتلی رو بگیریم هم کمپبل برگرده . ولا هم یه قیمت خوب بفروشیم اگه قراره بازخرید شه.
در صورت رفتن ورما دوس داشتم گینتر بیاد که پرید . استونس خرید خوبی میتونه باشه
هافبک دفاعی اگه یکی از بندرها (ترجیحا لارس) یا مارتینز بیاد دیگه مشکلی نداریم.


پاسخ شما : اوریر عالیییه... جوون، قدرتی، پر سرعت، سانترهای عالی...
اما هافبک دفاعی ها: لارس گفته لورکوزن میمونه، سون هم بعیده رفتنش، مارتینز هم گرونه، هم بایرن نمی فروشدش...
من اشنایدرلین و یا خدیرا رو نزدیک ترین گزینه ها میبینم ;-)
کلا با حرفات موافقم...

majid در 29/3/1393 | 22:11 گفت:

امشب اوریر واقعا خوب بود. باید قبل اینکه لاشخورا پیداشون شه بگیریمش امیدوارم هم بالوتلی رو بگیریم هم کمپبل برگرده . ولا هم یه قیمت خوب بفروشیم اگه قراره بازخرید شه.
در صورت رفتن ورما دوس داشتم گینتر بیاد که پرید . استونس خرید خوبی میتونه باشه
هافبک دفاعی اگه یکی از بندرها (ترجیحا لارس) یا مارتینز بیاد دیگه مشکلی نداریم.

حامد در 29/3/1393 | 21:37 گفت:

یا کمپل یا بالوتلی یا اینکه پول بیشتر بدیم که بعید میدونم.مردشور نقل و انتقالات رو ببرن که مایه عذاب ارسنالی ها شده

sepehr در 29/3/1393 | 19:47 گفت:

نقل قول : عجیبه چون ونگر اعلام کرده که با وجود اوزیل احتیاجی به فابرگاس نداره و هیچ وقت آرسن برای یک فصل اون همه پول نمیده و فصل دیگه بخواد ردش کنه و در ضمن اگه بگید خودش میره که دیگه عمرا بتونه بره با قرار داد 5 ساله ای که داره
اما در مورد خرید جز دروازه بان که بدنبال یه کیفیت متوسط هستن چون باید نیمکت نشین باشه شک نکنید چهار بازیکن دیگه میارن که یکیش کمپل خودمونه و سه بازیکن خریداری میشه که دارای کیفیت عالی و متفاوتی با ترکیب کنونی دارن
دفاع کنار اگه سرژیو ایو باشه حرف نداره فقط یه هافبک دفاعی و فورواد میمونه که امید وارم سوپر ماریو یکیش باشه
و هافبک دفاعی هم موافقم کاملا لازم داریم ولی بدون ذره ای شک فابرگاس رو اصلا لازم نداریم و نداشتیم چون هافبک های هجومیمون با اختلاف سر تر از الان فابرگاس هستن.
به نظر من که تیم به شدت امیدوار کننده و با پتانسیل هست پس ذره ای شک ندارم امسال چند بازیکن لا کیفیت بهش اضافه میکنن.


پاسخ شما : به شدت امیدوارم سه یا چهار بازیکن اضافه بشن...

sepehr در 29/3/1393 | 19:44 گفت:

نقل قول : پست فابرگاس پوشش داده شده تقریبا. پستایی که ما توش ضعف داریم و خروجی دادیم، اگه بخوایم بازیکن خوب بخریم بازم 100میلیون کمه. پس واقعا30 میلیون پوند هزینه کردن(بدون در نظر گرفتن دستمزدش) برا فابرگاس اشتباه بود و ونگر کار درستو انجام داد.
برا اوزیل خودت رقم قرار داد با دست مزد جمع کنی از 70 میمونه 20 تاش که با این پول واقعا چی میشد خرید؟ نمیشد استفاده کرد

در مور اینسینیه کسی که توی پست تهاجمی بازی میکنه توی 25 بازی لیگ 3گل زده و 6 پاس گل داده ( ژمایلی که هافبک دفاعیه توی ناپولی توی 18 بازی 6گل زده و 3 پاس گل داده) به نظرت چندتا می ارزه؟ ترانسفر مارکت که زده 13.2میلیون.قیمتا صددرصد درست نیست ولی با این آمار واقعا 16 تا از سرشم زیاد بود.
البته سندش هم موجوده، اینم لینکش

http://www.whoscored.com/Teams/276


پاسخ شما : ترانسفر مارکت به سن توجهی نمیکنه... مطمئن باش اگه الان اینسینیه 30 تا پولش باشه ، دو سال دیگه اندازه پوگبا پولشه!... امیدوارم ونگر واسه فابرگاس هزینه نکرد حداقل به جز آوریر و یه دروازه بان ، دو تا بازیکن درجه یک بگیرن... چون آوریر و دروازه بان فقط جایگزین خروجیان... تیمو باید خوب ببنده که تا آخر فصل بکشه...

sepehr در 29/3/1393 | 19:40 گفت:

نقل قول : رییس 100 تا نمیخره قطعا از پیشنهادش معلوم.بعدش قبل از نقل انتقالات گفته تیم تغییر نمیکنه نهایتا 2 بازیکن.3 این بازیکن هایی که اسمشون هست از تیمای دیگه پیشنهاد دارن بیشتر ما نمونش خدیرا که 16تا گفتیم منچستر 20تا گفته تازه چلسی هم میخوادش پس عملا کنسل شده.واسه بالوتلی 27 گفتیم اونم به زور که میلان گفته37 تا.تنها شرطی که کمتر راضی میشه عوض کردن با کمپل

ناپولی گفته واسه هیگواین55تا میخواد بارسا گفته رو چشم انتقالش داره قطعی میشه اینو میگن خرید نه ما انگار قحطی زده ایم جز باشگاه ها گواتمالا محسوب میشیم.اوزیل هم زرنگی ما نبود اونا نخواستنش رئال که 40 نا 50تا واسش فرق نمیکنه

بعدش امسال هم همینا بودن رفتیم کالستروم رو خریدیم.با اینا همون 4 میشیم اونم به زور تازه شاید چون منچسنر تیمش مثه فصل قبل نیست(با این حالشم باختیم ازش خااااااک تو سرم نه یه بارها به طور متناوب)

نتیجه:
پس دلخوشیم همینه با این اوضاع یه سالی یه بار بارسا رو بردیم ولی حذف شدیم..هال سیتی رو با التماس بردیم جام گرفتیم.هر سال چهارم میشیم با ثبات هم هستیم که چی میخواییم بیشتر از این؟
با این وضع جکی و رمسی هم میرن ببینم به اینا چه انگی میزنید..

جالب اینجاس که رییس کارنامش مشخص پس دلیلی وا خود نمایی نداره سالی12میلیون میگیره جز گرونترین هاس همش به التماس میکنن بمون ظاهرا سهام دار باشگاه هم هست پسچرا پول خرج کنه الکی.اینا اخبار هم که شنیده میشه واسه بستن دهن هواداراس.

پس عاشق ارسنال با همین اوضاعش باشیم چون نه ارسنال کاری میکنه شاید هم نمیتونه(به هر دلیل)

پرحرفی بود ولی خو اعصابی نمونده دیگه ولی چی بگم دیگه ارسنال عشق به قول شاعر

رشته ای بر گردنم افکنده دوست میکشد هرجا که خاطر خواه اوست


پاسخ شما : نگو که دلم خونه ...
باشگاه شده بنگاه اقتصادی...
11 تا از ولا گرفتن ، 3 تا از فابرگاس، خوشحالن که سود کردن...
چی بگم !

sepehr در 29/3/1393 | 19:37 گفت:

نقل قول : درمورد فابرگاس باهات موافقم.ونگر سال قبل هم که اوزیلو خرید,تو پستی بود که خرید بازیکن براش در اولویت اخر بود.فابرگاس هم با توجه به چند پسته بودنش و با توجه به مصدومیت های هر ساله خیلی به درد میخورد.
در مورد 1 بگم که کاملا باهات موافقم.
درمورد 2 هم باهات موافقم.مجاز از عادت بزخر کردن ونگر هستش !
درمورد 4 هم بگم با توجه به جام جهانی نهایتش به خرید یک بازیکن که احتمالا دفاع راست هست و یک دروازه بان قرضی امید دارم.بعید میدونم هافبک دفاعی و مهاجم بخریم.
اما فقط امیدوارم جوئل کمپل رو برگردونه ونگر.فوق العادست


پاسخ شما : کمپل برمی گرده... عالیه این پسر.. پاس گلشو دیدی؟!!
ولی امیدوارم خدیرا یا یکی مثل اون هم اضافه بشه...

sepehr در 29/3/1393 | 19:35 گفت:

نقل قول : توماس ورمائلن از باشگاه آرسنال اجازه خواست تا به منچستر یونایتد بپبوندد.

خاک تو سر ما با این کاپیتان هایی که داریم ... دیگه هیچ جایی برا حرف زدن نمیمونه ..

یعنی یکی نیست به ورمالن بگه واقعا این همه سال کاپیتان بودی .. الان اینه رسمش


پاسخ شما : واقعا... همه کاپیتانامون...
درسته نیمکت نشین بود و حقش بازی کردن...ولی رفتن به منچستر اصلا پذیرفتنی نیست...
نکته ناراحت کننده اینه که از رم و سمپدوریا و والنسیا هم پیشنهاد داشته، رفته منچستر!

آرین در 29/3/1393 | 14:28 گفت:

درمورد فابرگاس باهات موافقم.ونگر سال قبل هم که اوزیلو خرید,تو پستی بود که خرید بازیکن براش در اولویت اخر بود.فابرگاس هم با توجه به چند پسته بودنش و با توجه به مصدومیت های هر ساله خیلی به درد میخورد.
در مورد 1 بگم که کاملا باهات موافقم.
درمورد 2 هم باهات موافقم.مجاز از عادت بزخر کردن ونگر هستش !
درمورد 4 هم بگم با توجه به جام جهانی نهایتش به خرید یک بازیکن که احتمالا دفاع راست هست و یک دروازه بان قرضی امید دارم.بعید میدونم هافبک دفاعی و مهاجم بخریم.
اما فقط امیدوارم جوئل کمپل رو برگردونه ونگر.فوق العادست

حامد در 29/3/1393 | 13:45 گفت:

رییس 100 تا نمیخره قطعا از پیشنهادش معلوم.بعدش قبل از نقل انتقالات گفته تیم تغییر نمیکنه نهایتا 2 بازیکن.3 این بازیکن هایی که اسمشون هست از تیمای دیگه پیشنهاد دارن بیشتر ما نمونش خدیرا که 16تا گفتیم منچستر 20تا گفته تازه چلسی هم میخوادش پس عملا کنسل شده.واسه بالوتلی 27 گفتیم اونم به زور که میلان گفته37 تا.تنها شرطی که کمتر راضی میشه عوض کردن با کمپل

ناپولی گفته واسه هیگواین55تا میخواد بارسا گفته رو چشم انتقالش داره قطعی میشه اینو میگن خرید نه ما انگار قحطی زده ایم جز باشگاه ها گواتمالا محسوب میشیم.اوزیل هم زرنگی ما نبود اونا نخواستنش رئال که 40 نا 50تا واسش فرق نمیکنه

بعدش امسال هم همینا بودن رفتیم کالستروم رو خریدیم.با اینا همون 4 میشیم اونم به زور تازه شاید چون منچسنر تیمش مثه فصل قبل نیست(با این حالشم باختیم ازش خااااااک تو سرم نه یه بارها به طور متناوب)

نتیجه:
پس دلخوشیم همینه با این اوضاع یه سالی یه بار بارسا رو بردیم ولی حذف شدیم..هال سیتی رو با التماس بردیم جام گرفتیم.هر سال چهارم میشیم با ثبات هم هستیم که چی میخواییم بیشتر از این؟
با این وضع جکی و رمسی هم میرن ببینم به اینا چه انگی میزنید..

جالب اینجاس که رییس کارنامش مشخص پس دلیلی وا خود نمایی نداره سالی12میلیون میگیره جز گرونترین هاس همش به التماس میکنن بمون ظاهرا سهام دار باشگاه هم هست پسچرا پول خرج کنه الکی.اینا اخبار هم که شنیده میشه واسه بستن دهن هواداراس.

پس عاشق ارسنال با همین اوضاعش باشیم چون نه ارسنال کاری میکنه شاید هم نمیتونه(به هر دلیل)

پرحرفی بود ولی خو اعصابی نمونده دیگه ولی چی بگم دیگه ارسنال عشق به قول شاعر

رشته ای بر گردنم افکنده دوست میکشد هرجا که خاطر خواه اوست

abolfazl alayi fard در 29/3/1393 | 12:31 گفت:

پست فابرگاس پوشش داده شده تقریبا. پستایی که ما توش ضعف داریم و خروجی دادیم، اگه بخوایم بازیکن خوب بخریم بازم 100میلیون کمه. پس واقعا30 میلیون پوند هزینه کردن(بدون در نظر گرفتن دستمزدش) برا فابرگاس اشتباه بود و ونگر کار درستو انجام داد.
برا اوزیل خودت رقم قرار داد با دست مزد جمع کنی از 70 میمونه 20 تاش که با این پول واقعا چی میشد خرید؟ نمیشد استفاده کرد

در مور اینسینیه کسی که توی پست تهاجمی بازی میکنه توی 25 بازی لیگ 3گل زده و 6 پاس گل داده ( ژمایلی که هافبک دفاعیه توی ناپولی توی 18 بازی 6گل زده و 3 پاس گل داده) به نظرت چندتا می ارزه؟ ترانسفر مارکت که زده 13.2میلیون.قیمتا صددرصد درست نیست ولی با این آمار واقعا 16 تا از سرشم زیاد بود.
البته سندش هم موجوده، اینم لینکش

http://www.whoscored.com/Teams/276

محسن عاشوری در 29/3/1393 | 12:25 گفت:

توماس ورمائلن از باشگاه آرسنال اجازه خواست تا به منچستر یونایتد بپبوندد.

خاک تو سر ما با این کاپیتان هایی که داریم ... دیگه هیچ جایی برا حرف زدن نمیمونه ..

یعنی یکی نیست به ورمالن بگه واقعا این همه سال کاپیتان بودی .. الان اینه رسمش

میثم در 29/3/1393 | 12:11 گفت:

عجیبه چون ونگر اعلام کرده که با وجود اوزیل احتیاجی به فابرگاس نداره و هیچ وقت آرسن برای یک فصل اون همه پول نمیده و فصل دیگه بخواد ردش کنه و در ضمن اگه بگید خودش میره که دیگه عمرا بتونه بره با قرار داد 5 ساله ای که داره
اما در مورد خرید جز دروازه بان که بدنبال یه کیفیت متوسط هستن چون باید نیمکت نشین باشه شک نکنید چهار بازیکن دیگه میارن که یکیش کمپل خودمونه و سه بازیکن خریداری میشه که دارای کیفیت عالی و متفاوتی با ترکیب کنونی دارن
دفاع کنار اگه سرژیو ایو باشه حرف نداره فقط یه هافبک دفاعی و فورواد میمونه که امید وارم سوپر ماریو یکیش باشه
و هافبک دفاعی هم موافقم کاملا لازم داریم ولی بدون ذره ای شک فابرگاس رو اصلا لازم نداریم و نداشتیم چون هافبک های هجومیمون با اختلاف سر تر از الان فابرگاس هستن.
به نظر من که تیم به شدت امیدوار کننده و با پتانسیل هست پس ذره ای شک ندارم امسال چند بازیکن لا کیفیت بهش اضافه میکنن.

sepehr در 29/3/1393 | 10:56 گفت:

نقل قول : ماتینز کجاش قلدره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ شما : 190 سانت قد- 81 کیلوگرم وزن ----- ملقب به bull
حتما نباید سیاه پوست باشه بهش بگن قلدر !

sepehr در 29/3/1393 | 10:54 گفت:

نقل قول : سلام
قبلا احتمالاتت بهتر بود واقعا عجیب ترین احتمالات ممکنه رو گفتی دیگه اوزیل اخرش بود
البته پارسال هم یکی از بچه ها احتمال خروج پلودی و مرتساکر رو داده بود که اخر جالب ناکیش بود
و در مورد فابرگاس کملا تصمیم درست بود و با وجود هافبک های بی شمارمون هیچ احتیاجی بهش نداریم در ضمن دیابی هم که باز اضافه شد
باز از زحمتت تشکر


پاسخ شما : سلام دوست عزیز...
عجیب ترین حالات ممکن ؟!
درباره اوزیل؟
شیب؟!! بام؟!!

بیشتر توضیح بده!

sepehr در 29/3/1393 | 10:51 گفت:

نقل قول : خب مرسی دوست خوبم در مورد عدم ورود فابرگاس موافقم و من اصلا دوست ندارشتم که به تیم برگرده و از اون 3 مورد که گفتی حمایت میکنم
در مورد هافبک دفاعی باید این رو بگم که امکان نداره بخریم چون الان ما ارتتا و فلامینی رو داریم و حتی ویلشر هم توی این پست هست و میتونه بازی کنه و نباید تو اون سیستم که نوشتی اسم رمسی رو برای اون بخش مینوشتی چون رمسی جلوتر بازی میکنه اکثرا به نظر من
با وجود این بازیکن ها که خروجشون بعید به نظر میرسه من اعتقاد دارم که خرید هافبک دفاعی بعیده
ما باید یه دفاع راست خوب ، یه مهاجم خوب و یه دروازبان با تجربه فعلا بخریم و نذاریم ورما و پودولسکی برن و اگه رفتن هم براشون جایگذین خوب بخریم مثلا اگه پولدی رفت باید برنارد رو بخریم

دستت طلا


پاسخ شما : مرسی از نظرت
خب اگه هافبک دفاعی نخریم و به آرتتا (که پست اصلیش هافبک میانیه) و ویلشر و رمزی بسنده کنیم ،دقیقا میشه مثل فصل قبل !! که نیم فصل ونگر مجبور شد کالسترومو اضافه کنه!... ضعف تیم تو بازیای بزرگ ،علاوه بر کند بودن مرته ساکر نبودن یک هافبک دفاعی خوب بود... آرتتا خلاقیتش خیلی کمه-رمزی کم تکل میزنه-ویلشر میل به حمله اش زیاده-...
به نظرم شبیه ترین بازیکن به هافبک دفاعی تو تیممون ،فلامینیه...
مطمئنم نیاز داریم...

تو اون سیستم هم رمزی هافبک دفاعیه...پستی که این فصل فقط همونجا بازی کرد...
برنارد هم خیلی گرونه...ونگر واسه اش پول نمیده... پس بهتره پولدی و فرما نرن...

sepehr در 29/3/1393 | 10:40 گفت:

نقل قول : یه چیزایی رو قبول ندارم که گقتی ولی ولش کن. عجب آواتار جیگری داری

پاسخ شما : مرسی.... قابلتو نداره

میثم در 29/3/1393 | 10:27 گفت:

سلام
قبلا احتمالاتت بهتر بود واقعا عجیب ترین احتمالات ممکنه رو گفتی دیگه اوزیل اخرش بود
البته پارسال هم یکی از بچه ها احتمال خروج پلودی و مرتساکر رو داده بود که اخر جالب ناکیش بود
و در مورد فابرگاس کملا تصمیم درست بود و با وجود هافبک های بی شمارمون هیچ احتیاجی بهش نداریم در ضمن دیابی هم که باز اضافه شد
باز از زحمتت تشکر

علی در 29/3/1393 | 09:46 گفت:

ماتینز کجاش قلدره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علی قاسمی در 29/3/1393 | 09:45 گفت:

خب مرسی دوست خوبم در مورد عدم ورود فابرگاس موافقم و من اصلا دوست ندارشتم که به تیم برگرده و از اون 3 مورد که گفتی حمایت میکنم
در مورد هافبک دفاعی باید این رو بگم که امکان نداره بخریم چون الان ما ارتتا و فلامینی رو داریم و حتی ویلشر هم توی این پست هست و میتونه بازی کنه و نباید تو اون سیستم که نوشتی اسم رمسی رو برای اون بخش مینوشتی چون رمسی جلوتر بازی میکنه اکثرا به نظر من
با وجود این بازیکن ها که خروجشون بعید به نظر میرسه من اعتقاد دارم که خرید هافبک دفاعی بعیده
ما باید یه دفاع راست خوب ، یه مهاجم خوب و یه دروازبان با تجربه فعلا بخریم و نذاریم ورما و پودولسکی برن و اگه رفتن هم براشون جایگذین خوب بخریم مثلا اگه پولدی رفت باید برنارد رو بخریم

دستت طلا

Alireza در 29/3/1393 | 09:05 گفت:

یه چیزایی رو قبول ندارم که گقتی ولی ولش کن. عجب آواتار جیگری داری

حامد در 29/3/1393 | 01:25 گفت:

نقل قول : نقل قول : نکته جالبی گفتی بخاطر سیستم تمرینی نیمه های دوم کم نمیاریم جالب تر هم میشه وقتی بدونی بخاطر هم سیستم تمرینی بیمارستان ارسنال تو شمال لندن شروع به کار کرده.
ما فقط کار خیر میکنیم پیشنهادی میدیم که موجبات خنده ی سایر تیم هارو فراهم کنه
به ارسنال واسه قهرمانی دل خوش نکنید.ارسنال و ونگر همیجوری با این کارا عزیز شدن(حرص دادن)
دلارو زیاد صابون نزنید که بعدش عمق زدحال زیاد بشه


پاسخ شما : نمیشه دیگه... عشقه...
عشق باعث میشه جامو ول کنی ، قهرمانی رو ول کنی،مسی و رونتلدو رو ول کنی، طرفدار آرسنال بشی


پاسخ شما : و عاشق هیچ وقت نمیگه افسوس
ما هم نمیگیم

sepehr در 29/3/1393 | 01:17 گفت:

نقل قول : ونگر خرید میکنه وخوبم خرید میکنه!!!!!!!!!!!!!


مطمئنم


پاسخ شما : به شدت امیدوارم این اتفاق بیفته...
یعنی اگه ونگر یه هافبک دفاعی خوب ( نه در حد اشنایدرلن!) بخره...

sepehr در 29/3/1393 | 01:16 گفت:

نقل قول : نکته جالبی گفتی بخاطر سیستم تمرینی نیمه های دوم کم نمیاریم جالب تر هم میشه وقتی بدونی بخاطر هم سیستم تمرینی بیمارستان ارسنال تو شمال لندن شروع به کار کرده.
ما فقط کار خیر میکنیم پیشنهادی میدیم که موجبات خنده ی سایر تیم هارو فراهم کنه
به ارسنال واسه قهرمانی دل خوش نکنید.ارسنال و ونگر همیجوری با این کارا عزیز شدن(حرص دادن)
دلارو زیاد صابون نزنید که بعدش عمق زدحال زیاد بشه


پاسخ شما : نمیشه دیگه... عشقه...
عشق باعث میشه جامو ول کنی ، قهرمانی رو ول کنی،مسی و رونتلدو رو ول کنی، طرفدار آرسنال بشی

sepehr در 29/3/1393 | 01:14 گفت:

نقل قول :
امیدوارم تابستون تموم بشه و آخرش من سر افکنده بیام بگم اشتباه کردم و هممون
با هم بگیم :

َ ARSENE KNOWS ....
----------------------
no man bigger than arsenal


پاسخ شما : قبول دارم ...کسی بزرگتر از آرسنال نیست
ولی اگه ونگرم مثل خیلی از بازیکنا تیمو ول میکرد می رفت، ما الان با ژورو و چاماخ و ... تو دسته 2 بودیم!
ونگر جدا از نقل وانتقالات واقعا کارش درسته...

محمدرضا در 29/3/1393 | 01:09 گفت:

ونگر خرید میکنه وخوبم خرید میکنه!!!!!!!!!!!!!


مطمئنم

حامد در 28/3/1393 | 23:52 گفت:

نکته جالبی گفتی بخاطر سیستم تمرینی نیمه های دوم کم نمیاریم جالب تر هم میشه وقتی بدونی بخاطر هم سیستم تمرینی بیمارستان ارسنال تو شمال لندن شروع به کار کرده.
ما فقط کار خیر میکنیم پیشنهادی میدیم که موجبات خنده ی سایر تیم هارو فراهم کنه
به ارسنال واسه قهرمانی دل خوش نکنید.ارسنال و ونگر همیجوری با این کارا عزیز شدن(حرص دادن)
دلارو زیاد صابون نزنید که بعدش عمق زدحال زیاد بشه

مهرزاد در 28/3/1393 | 23:42 گفت:


امیدوارم تابستون تموم بشه و آخرش من سر افکنده بیام بگم اشتباه کردم و هممون
با هم بگیم :

َ ARSENE KNOWS ....
----------------------
no man bigger than arsenal

sepehr در 28/3/1393 | 22:56 گفت:

نقل قول : توماس گینتر رفته دورتموند یا بایرن ؟؟؟

پاسخ شما : بعله بعله حق با شماست... اشتباه شد.
ممنون از شما

محسن عاشوری در 28/3/1393 | 22:46 گفت:

توماس گینتر رفته دورتموند یا بایرن ؟؟؟