اعتماد،بخش جدا ناپذیر اعتقادات یک توپچی است

نویسنده: مهدی

وبلاگ من
نویسنده: مهدی
از سال 2002 طرفدار آرسنال شدم عاشق بازی تیری هانری بودم وهستم وخواهم بود دنیس برکمپ هم دوس دارم در حال حاضر آرون رمزی افسانه ای رو دوس دارم arsenal 4 ever من ونگر پرست نیستم ونگر رو دوست دارم
کل بازدید: 9,187 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

اعتماد،بخش جدا ناپذیر اعتقادات یک توپچی است

سلام به آرسنالی های عزیز 
مهدی هستم یه آرسنالی دو آتیشه
از سال 2000 تا الان طرفدار آرسنالم
زندگیم آرسناله 
ببره خوشحالم ببازه ناراحت
تیری هانری و آرسن ونگر رو  خیلی دو دارم وخواهم داشت
دردناک ترین انتقال هم انتقال تیری هانری بود
ولی همیشه پیش من محبوب خواهد بود



همیشه این سایت وسایت گانر تراست رو دنبال میکردم
عضو سایت بودم ولی نظر نمیدادم
همیشه تو این سایت انتقاد ها از ونگر زیاد بوده وگاهی اوقات منصفانه نبوده
اکثر ما طرفدار ارسنالی شدیم  که خود ونگر ساخته بود.....
یک دست نوشت داخل سایت طرفداری بود<از یکی از آرسنالی های گل خیلی خوشم اومد
گفتم این دست نوشت رو برای کسایی که نخوندند بزارم 
پست معرفیم هم همراه شد با این دست نوشت
 زیاد هست ولی فوق العادست کسایی که نخوندند حتما بخونند



سالها پیش او به دنبال جوانی لیبریایی که در کامرون بازی می کرد بود.زمانی که در موناکو مربی گری می کرد به آن جوان علاقه مند شد،آن جوان جرج وئا بود او بارها به استعداد وئا اشاره می کرد چون می دانست چه آینده ی روشنی در پیش دارد!حال وئا در مورد آن دوران می گوید:او به من می گفت من می توانم بهترین بازیکن جهان شوم ابتدا باورش برای خودم سخت بود اما در سال 1995 توانستم بهترین بازیکن جهان شوم،او این را "می دانست" حتی بهتر از خودم!
او زمانی به انگلستان اومد که مربی های خارجی تو جزیره جایی نداشتند،چون متصور بودند مربی های خارجی توانایی کار با انگلیسی ها را ندارند!طولی نکشید که در روز اول تمرین به ظاهر مهر تاییدی بر این نظریه زده شد،چرا که او تو همون ابتدا بیگ تونی آدامز یکی از بزرگان باشگاه و انگلستان را از از خوددن آب جو منع کرد!بلافاصله هوادارا از روزنامه ها حمایت کردند که این مربی ـه خارجی به چه جراتی همچین تصمیمی در مورد بیگ تون می گیره!بازی دادن به ویرای جوون اوج سنت شکنیه او بود که هواداررو به تعجب واداشت!دوگانه را که گرفت امیدوار شدیم به حرفاش ولی هنوز ته دلمون به کاراش ایمان نداشتیم!روزی که خبر پیوستن اخراجی ـه یووه به آرسنال سر تیتر روزنامه ها شد،که قراره جانشین یان رایت افسانه ای بشه خندیدیم چون فقط یک دیوانه می تونست همچین کاری بکنه!او می گه:شیرین ترین لحظه برای من اون لحظه ایه که تا قبل از انجام دادن کاری همه تورو دیوونه بدونن ولی وقتی به نتیجه رسیدی به ستایش تو بپردازند!
انتقادات از او به حد بی سابقه ای در مورد آنری ادامه داشت اما او پاسخ این انتقادات رو با گلهای آنری داد،آنری نه تنها جایگزین خوبی برای یان رایت افسانه ای شد بلکه تونست سالهای بعد رکورد گلزنی های رایت بشکونه و تبدیل بشه به بهترین گلزن تاریخ آرسنال!رکورد ها رو یکی پس از دیگری جابه جا می کرد 2002 2003 2005 2006 سالهای پر از افتخار،به قول فرگی او حریفی بود برای 10 سال که روز ـو شب مجبورید درموردش فکر کنید!
در این مدت او هر روز بازیکنان جدیدی معرفی می کرد که با نازلترین قیمتها به هایبوری می آمدند پیرس،لیونگرگ،آنلکا،کانو و ... کسانی که در ابتدا هیچکس امیدی به موفقیتشون نداشت ولی در آینده به ارکان اصلیه تیم او تبدیل شدند!آنلکایی که با 500 هزار یورو از پاریس به آرسنال پیوست دوسال بعد با 22 میلیون یورو فروخته شد تا سودی فوق العاده نصیب باشگاه بشه!
او علاوه بر تاکتیک و دیگر وظایف یک مربی به نکات دیگری هم توجه داشت از جمله تغذیه،ساعت خواب و بیدار شدن بازیکنان،حتی قاشقی که بازیکنان استفاده می کردند!بازیکنانی که تا قبل از ورود او از چیپس ـو الکل استفاده می کردند با تصمیم او از پاستا و کربوهیدرات بیشتر در رژیمشان استفاده کردند،جیمی کرگر در این مورد می گه:آرسنال اولین تیمی بود که از رژیم کراتین استفاده می کرد با این کار واقعا سخت بود که در زمین از یک بازیکن آرسنال آماده تر باشی!
او اولین کسی بود که بیشترین استفاده را از بازیکنان خارجی داشت تا قبل از آن جزیره پر بود از بازیکنان خشک ـو بی استعداد انگلیسی که روح را از فوتبال جزیره گرفته بودند!مطمئنا او انقلابی را در فوتبال رهبری می کرد انقلابی که تغذیه ،بدنسازی و سبک بازی را وارد مرحله ی جدیدی در تاریخ فوتبال می کرد!
از جهات مختلف شباهت عجیبی بین او و چاپمن است هردوی آنها فوتبال را تغییر دادند تا جایی که نه فقط توپچی ها بلکه ماهیت فوتبال مدیون خدمات این دو هستند!اما جاه طلبیه او فراتر از آمارها و جام ها بود او چیزی بیشتر می خواست!او به آینده فکر می کرد در نظر داشت چیزی از خودش به یادگار بزاره که تا سالها به یاد بمونه میراثی به نام اشبرتون!سال 2000 که سران باشگاه با همچین پیشنهادی مواجه شدن تصمیم گرفته شد تا منابع کافی برای این پروژه تامین بشه!پروژه ی عظیمی که نیاز به 490 میلیون پوند منابع مالی داشت!از طرفی هرساله تعداد زیادی بلیط در حالت رزرو باقی می موند که این باعث می شد مبلغ هنگفتی از سود باشگاه که قابل دسترس بود پِرت بشه در نتیجه ساخت استادیوم بیش از پیش مورد نیاز به نظر می رسید!
برای او فرقی نمی کرد که قراره تو یکی از گرونترین شهرهای دنیا یه استادیوم بسازن یا اینکه مسیر رودخونه ای که اشبرتون گراو رو به هایبوری قطع کرده بود نیاز به ساختن یک پل داره!یا وام های باشگاه چطور قراره پرداخت بشه!او فقط می دونست که برای پیشرفت و برای رقابت تو سطح اول باید بزرگ بود،به قول نیچه کسی که در زندگی چرایی دارد با هر چگونه ای خواهد ساخت!اشبرتون ساخته شد با وام های کلان که پرداختش از پس چاه های خزر و خلیج فارس هم بر نمی آمد چه رسد به باشگاهی به مانند آرسنال!گفته می شه در هنگام ساخت ورزشگاه او روی طرح های ورزشگاه نظارت داشت!دیوید دین در اون زمان تلویحا می گفت:او بهترین رئیسیست که آرسنال به خود دیده او برتمام امور باشگاه نظارت و اشراف کامل دارد!
2006 زمان اسباب کشی بود،سالی سخت!دل کندن از هایبوری رفتن دنیس برگکمپ ـو پیرس،سول کمپل و از همه بدتر فینال نابرابر پاریس سخت ترین تجارب یه آرسنالی می تونست باشه! توی اون روزا مصاحبه های او سالهای بدتر از این رو برامون پیش بینی می کرد او می گفت: استراتژی باشگاه این است که هر سال بفروشیم و با قیمت کمتر بخریم!
سال بعد کینگ هم مارو تنها گذاشت این دیگه می تونست بزرگترین ضربه به روح یک هوادار باشه که اسطوره ی باشگاهش ترکشون کنه!همه منتظر مصاحبه ی دونفر بودیم آنری و او تا شاید مرحمی واسمون باشه!
آنری:همه چیز را به رئیس توضیح دادم و چیزی برای گفتن به هوادارا ندارم!
رئیس:قدرت یک تیم در اعتقادی که به ان دارید نهفته است تیری آن را نداشت و رفت!
قانع نشدیم اما خیلی خوب روشن شدیم!از اون روز بزارید دقیق تر بگم از اون ساعت که این مصاحبه ها در سایت رسمی آرسنال قرار گرفت که دقیقا می شه 1 اکتبر 2007 همه ی ما تصمیم گرفتیم به یک نفر اعتماد کنیم ولاغیر!
با وجود تمام این شرایط او فلسفه ی باشگاه رو هر سال حفظ می کرد فوتبالی زیبا ارائه می کرد و استعدادهای ناب معرفی می کرد،کاری که این روزها از کلوپ و تا حدودی گواردیولا می بینیم بدون شک تصویری از کاریه که ونگر سالها انجام می داد!در این بین ستاره هایی که سالهای زیادی برای به ثمر نشسته شدنشون منتظر بود تنهاش گذاشتندنصری،توره،کلیچی آدبایور،فابرگاس،سانگ،فن پرسی و هلب!ولی هنوز مثل همیشه او بود تنهامون نمی زاشت،،وقتی ازش پرسیدن چرا به رئال نرفتید اونجا می تونستید با اون پتانسیل موجود فاتح جام ها شوید و فلسفتون رو به نمایش بزارید گفت:من هرگز تو اوج مشکلات فرزندم رو ترک نمی کنم!
حالا خیلی از مشکلات ـو پشت سر گذاشتیم و به آینده امیدواریم چون هیچ تیمی موفق نشده بود ورزشگاهی بسازه و فصل بعدش سقوط نکنه اما ما اینکاروکردیم،ما الان یک ورزشگاه فوق العاده داریم که می تونیم با باشگاه های بزرگ بر سر مسائل مالی رقابت کنیم خصوصیتی که مطمئنا در طول سال های آینده نمود پیدا می کنه!هر روز برندهای بیشتری برای اسپانسرینگ به باشگاه پیشنهاد می دن منابع مالی هر روز در حال افزایش هستند!در بازار نقل وانتقالات فعالتر شدیم!وقتی او آمد ما شانزدهمین باشگاه ثروتمند دنیا بودیم حالا با سیاستهای فوق العادش به چهارمین باشگاه ثروتمند دنیا تبدیل شدیم!اگر او سال 2004 به رئال می رفت مطمئنا از پس گذشتن از این دوران سخت بر نمیومدیم!هیلوود مدیر سالهای گذشته آرسنال می گه:اگر او نبود که بتونه با میانگین خرج سالی 3 میلیون یورو کار کنه و شرایط رو مدیریت کنه پایان خوشی این داستان نداشت!
سرانجام ما با او یاد گرفتیم صرفا فوتبال برای تفریح نیست در این مدت تلاش کردیم حسمون را با بقیه به اشتراک بزاریم از ناکامی ها گفتیم که چجوری می شه از اون استفاده کرد و آینده رو ساخت!همه ی ما می دونستیم کسي که يه راه جديد رو در پيش مي گيره دست اندازها و پيچ و خم هاي اون راه نصيبش ميشه ما این پیچ ـو خم ها را تحمل کردیم چون به او اعتماد داشتیم مثل پسری که به پدرش برای ادامه ی زندگی اعتماد داره!
قهرمان ما کسی است که به ما یاد داد که با تکیه به قدرت خود و تکیه بر صلابت روح می توان هر مانعی رو از سر راه برداشت فردی که سمبل دوستی عشق زیبایی مبارزه و پایداریست!
"تقدیم به "او" پدر فوتبال پاک خالق سبک نوین فوتبال رئیس لــِ پروفسور آرسن ونگـــر کبیر"

حتما بخونید دست نوشت رو
مرسی از توجهتون
یا علی

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

A.Djahed در 6/6/1393 | 09:14 گفت:

@آقای علی ارشدی
اوزیاکوپ حد اقل از ویلشر بهتره . پس اگه ما هوادارا این رو می دونیم ( تفاوت سطح لیگ ها )، یعنی یه مربی 70 ساله نمی دونه ؟؟ امثال این جور بازیکنا توی تیم خودمون زیادن یعنی اینا هم اشتباه ونگر نیست . چرا مورینیو این طور بازیکنایی نمی خره . به شما قول می دم همین زلالم ، بلرین ، اولسن ، مارتینز و ... تبدیل به بازیکنایی که گفتم میشن یه کسایی مثله همون رندال و ترااوره ، فرمپوتنگ ، یاناریس ، ایسفلد ، سانوگو و ... .همه این بازیکنا تو سنین زیر19 سال به تیم اضافه و خریداری شدن (از آکادمی نبودن ) ولی آیا تبدیل به ولکات ، ژسنی ، گیبس ، رمسی ،چمبرلین و ... شدن ؟؟ منظورم اینه که کار ونگر تو خرید و پرورش بازیکن جوون یه جور ریسکه که بعضی اوقات درست از آب در میاد و بعضی اوقات هم نه . ولی شما دورتموند رو نگاه کنید 7_8بازیکن ترکیب اصلی ش از آکادمی اومدن .این حرفا جدار از اشتباهات تاکتیکی ونگره .

محمد حسین در 6/6/1393 | 01:21 گفت:

آقا مهدی متنت خیلی عالی بود دستت درد نکنه. در ستایش متنت همین بس که من کلا با متن های طولانی حال نمیکنم و ولشون میکنم خصوصا اگه نویسنده نوشته باشه حتما بخونید. ولی دو خط اول متنت رو که همینجوری نگاه کردم واقعا جذبم کرد و تا اخرش رفتم.
خلاصه این که قلمت طلاست.
به نظرم هر کسی که تو جایگاه مدیریت و ریاست قرار میگیره -حالا تو هر زمینه ای چه فوتبالی و چه غیر فوتبالی- حتی اگه عالی و معصوم هم باشه نمیتونه دم همه رو داشته باشه و همیشه کسایی هستن که میگن اگه ما جای این رییس بودیم بهتر عمل میکردیم و اینجا عقل ما بیشتر کار میکرد و از این جور حرفا!
این یکی از ویژگی های جایگاه ریاسته و یه اصله. بخوایم به ونگر هم اینجوری نگاه کنیم کلی میتونیم از این حرفا بزنیم کما این که خود من و دیگر طرفداران ونگر هم انتقاداتی داریم بهش.
ولی انصافا کارهای بزرگی که کرد و رکوردهایی که بر جا گذاشته رو بخوایم ندید بگیریم انصافا ته بی انصافیه. ونگر کسیه که تمام فوتبال دوستان تقدیرش میکنن.
در ضمن@امیر صفای نیکو
لطفا انقدر منچستر و فنخال رو مدح و ستایش نکن. اونم با این استارت فوق العاده ای که تو لیگ زدن!!!! لااقل بذار چند تا بازی از لیگ بگذره بعد جایگاه تیم ها و مربی ها رو بسنج. اگه به پیشگویی باشه که منم پیشکویی میکنم سوانسی قهرمانه
پشت این منچستری ها مافیای داوری نباشه هیچی نیستن. هیچی.

علی ارشدی در 6/6/1393 | 00:15 گفت:

سید@ دو تا علت می تونه داشته باشه این مسئله

تفاوت سطح لیگ ها و دومی بیشتر بازی کردن. مثلا همین اوزیاکوپ جای کی میخواست بازی کنه؟ رمزی؟ ویلشر؟

A.Djahed در 5/6/1393 | 23:23 گفت:

@ آقای علی ارشدی
*** شما دقت کنید اکثر بازیکنایی که از تیم رفتن بهتر شدن : ولا ، ژروینیو ، همین اوزیاکوپ ، حتی مانونه و ... .

A.Djahed در 5/6/1393 | 23:15 گفت:

@علی ارشدی
بنظر شما همه یه عیبی دارن نباید تو تیم می موندن و ... .
خوب ضایع شدم D: سانچز گل زد از این به بعد هر بازیکنی افت کرد یا گل نمی زد بگین من ازش انتقاد کنم ، تا متحول بشه ((= . شانس ما رو ببین .

arsenalfc در 5/6/1393 | 21:59 گفت:

آقا ترکیب اومد .

سانچز نوک بازی میکنه دوباره .
میدونستم رئیس سانچز رو برای نوک خریده .................... ایول داره .

ترکیبه خیلی خوبیه .
نکته های مثبت ترکیب ، عدم حضور رمسی خسته است (محرومه) - عدم حضور ژیرود (الیته ناراحتم) - عدم حضور آرتتا (خیلی خوب شد).
تنها نکته ی منفی ترکیب ، حضور فلامینیه ...... کاش توماس روسیچکی یا دیابی و یا حتی چمبرز میبود بجایه فلامینی .

امیدوارم اوزیل سرحال باشه که اگه سرحال نباشه ، تیم واقعا به فنا میره .

علی ارشدی در 5/6/1393 | 21:30 گفت:

من متوجه نشدم سید جان الان شما میگی باید یه دفاع خیلی خوب بگیریم؟ نظر خودم اینه که یه مدافع واسه نیمکت لازم داریم و یه هافبک دفاعی چغر و بد بدن

اما در مورد بقیه بازیکنایی که گفتی:

شاماخ: اولش خیلی خوب بود اما وقتی ون پرسی از مصدومیت برگشت و خوب هم کار کرد نیمکت نشین شد. هر مربی دیگه ای هم بود ون پرسیو به شاماخ ترجیح میداد. بعدش هم نتونست رقابت کنه و جایگاهشو دوباره به دست بیاره مشکل از خود بازیکن بود

ژروینیو: ژروینیو رو ونگر خراب نکرد اما تو خریدش به نظرم اشتباه کرد چون به درد انگلیس نمی خورد در همون حد ایتالیا و فرانسه و این لیگای ضعیف تره (می بینی که اشتباهات ونگر رو هم قبول دارم)

رندال؟ همون بازیکن تیم رزرو؟ از این بازیکنا که خیلی زیاد بودن قرار نیست همه شون بیان تیم اصلی که همین اوزیاکوپ که تو بشیکتاشه مثلا و خیلی های دیگه

ولا: بازیکنیه که به درد انگلیس نمیخوره! کلا بازیکنای آمریکای مرکزی و جنوبی کمتر تو جزیره موفق بودن دلیلش هم به نظرم تو بحث نزدیکی فرهنگی اسپانیا و آمریکای جنوبیه و البته تفاوت های ساختار دفاعی تو این لیگا

ترائوره؟ کجاست اصلا الان؟ مگه این بشر استعداد خاصیم داشت؟ خدا رحمتش کنه

جنکینسون هم که قرضی رفته اتفاقی براش نیفتاده که بگیم خراب شده

سیلوستره خریدش اشتباه بود قبول دارم

مانونه هم دروازه بان خوبی بود اما بعد شزنی و فابیانسکی و منم بودم مانونه رو به این دو نفر ترجیح نمی دادم

فابی: اوایل خیلی سوتی میداد این اواخر به خاطر پخته تر شدنش بهتر شده بود اما میخواست فیکس باشه و شزنی شماره یکه تیمه و آینده دار نمیشد نمیکت نشین بشه یا با بیشتر از 100 بازی برای آرسنال قرض داده بشه شزنی باید بازی کنه دروازه بانی پستی نیست که بشه چرخشی کار کرد توش

A.Djahed در 5/6/1393 | 21:02 گفت:

@ آقای علی ارشدی
آقا من نظرم رو تو آخرین پستم درباره مهاجم ها گفتم مشکل تیم گل زنی ولی آیا سانچز این مشکل رو می تونه حل کنه ؟؟ دفاع های اسپانیا خیلی سازمان نیافته ست ولی تیم های انگلیسی دفاع خوب تو خون ش است فکر نمی کنم آمار متوسط فصل قبلش رو هم تکرار کنه .
آلان شما فکر می کنید اگه دفاعی بیاد جای کوش و مرته و چمبرز رو تو ترکیب اصلی می تونه تنگ کنه منظورم اینه که هرکی بیاد رو نیمکته و مصدومیت دفاع های تیم با وجود بازی زیاد کم بود پس ما یه بازیکن برا رو نیمکت می خوایم نه ژورو نه ورمالن ( از همه دفاع های تیم بهتره ) در حد نیمکت هم نیستن تا ما هوادارا الان نگرن خط دفاع نباشیم و یه پول اضافی هم خرج نکنیم ویه دفاعی بگریم که حتما در حد ورمالن هم نیست .
بنتنر حق با شما بقیه چی امثال شاماخ ، ژروینیو ، رندال ، ولا ، ترا اوره ، همین جنکینسون ، سیلوستره ، مانونه ، فابیانسکی و ... .
@آقای حسین ملازینل
دوستان سانچز برا وقتی خوبه که تیم یه مهاجم تمام عیار مثه سوارز داشته باشه تا سانچز مثه استرلینگ خلق موقعیت کنه .
مرته که خدای سوتی همین بازی با اورتون ، جمبرز هم دوست داره بره جلو و تو چند صحنه هم که سانچز و فلامینی جاش رو پر می کردن تکل هم اصلا بلد نیست ولی جنگنده و با غیرته .
ژورو برا رو نیمکت بد نبود ( طبق گفته خودتون ).
بندتر هم حق با شما . استعداد ولا کمتر از چمبرلینه . مانونه اگه کیفیت نداره چرا خریدش مثال های خرید بازیکن اشتباه و خراب کردن بازیکن رو بالا زدم .
حرف خودتون شما هم طرفدار ونگر هستید بحث فایده ای نداره .

Whirlwind در 5/6/1393 | 20:12 گفت:

خوش اومدی توپچی !
مرسی بابت متن خوبت...

masoud mahmudpur در 5/6/1393 | 18:50 گفت:

خوش اومدی
متن خوبی بود!
مرسی

arsenalfc در 5/6/1393 | 18:13 گفت:


سلام به همگی .
امیدوارم برای آتیش بازیه امشب در قلعه امارات لندن آماده باشین .

درمورد خرید مهاجم ؛ اصلن دوست ندارم دیگه پولی بابت مهاجم بدیم .
فقط دفاع و اگه پول داشتیم ، یه هافبک دفاعی (کاروالیو) .

اما در مورد بازیه امشب ، ترکیب مورد علاقه ی من برا بازیه امشب اینه

-------------------------- سانوگو --------------------------
اکسیس ---------------- اوزیل --------------------- کازورلا
------------ روسیچکی -------------- دیابی-------------
دبوشی ----------چمبرز ----------- کوش -------- مونرئال
-------------------------- ژسنی --------------------------


دیگه زمانه بازی دادن به دیابی از راه رسیده .
راستی ، دبوشی با مدل موی جدید .
توماس که عشقه و اگه امشب باشه بازیه پر نشاطی رو خواهیم دید .
جکی هم اگه ذخیره بیاد ، خوب .


خواب دیدم تا دقیقه های آخر بازی 1-0 جلو بودیم و همش نگرانه مساوی شدن بودیم .
دوست دارم بترکونیم و با نتیجه بالا ببریم .
ایشالا

علی ارشدی در 5/6/1393 | 17:59 گفت:

نقل قول : خوش اومدی آقا مهدی . خوبی های ونگر رو گفتی ای کاش بدی هاش رو هم می گفتی .برای مثال خرید همین سانچز ، فروش ورمالن و ژورو ، اتخاذ سیستم دفای جلو ناپولی که باعث دوم شدن تیم تو گروهش و حذف شدن شد ، خراب کرد بتزیکنایی مثه بنتنر ولا رندال مانونه و ... .عیب هاش خیلی زیاده تو فکر گذاشتن پستی با همین مضمون هستم .
بازیکن نداریم !!!
زمان تغییر فرا رسیده .


پاسخ شما :



سید جان ببخشید ولی من دو تا شاخ رو سرم سبز شد الان

خرید سانچز با چه معیاری اشتباه محسوب میشه؟ یعنی برای قضاوت در مورد بازیکنی که جام جهانی بوده و دیر تر به تمرینات اضافه شده، اردوی اتریش نرفته به خاطر پاسپورتش و سال اول حضورش در تیم و در لیگ محسوب میشه فقط 3-4 تا بازی کافیه؟ این انصافه؟

ژورو؟ شوخی می کنی دیگه؟ نه؟ بازیکنی که وقتی تو تیم بود مایه جوک و شوخی بود و هنوزم هست حالا که فروخته شده اشتباهه و حتما مدافع خیلی خوبی در حد مالدینی بوده که با اشتباه ونگر از دست رفته!!!

و بندتنر!!!! اینو نگر خراب کرد؟ یا حاشیه هایی که خودش درست می کنه؟ بندتنر هم یه کله خریه مثل بالوتلی که خودشون استعداد خودشون رو هرز میدن و نیازی نیست دلقک بازی های حضرت رو در طول این مدت بیان کنم چون همه شما خیلی بهتر از من اونا رو بلدین

اگر اینا اشتباه محسوب میشه من واقعا دیگه هیچ حرفی ندارم

مهدی در 5/6/1393 | 17:10 گفت:

ممنون از کسایی که نظرات خوشون رو گفتن
تیتر دست نوشت هم توجه کنید
اعتماد،بخش جدا ناپذیر اعتقادات یک توپچی است
همون جوری که از اول به ونگر اعتماد کردیم تا آخر بهش اعتماد داشته باشیم
نویسنده این دست نوشت هم سینا ونگربال هستش داخل سایت طرفداری هستش

حسین ملازینل در 5/6/1393 | 12:59 گفت:

نقل قول : خوش اومدی آقا مهدی . خوبی های ونگر رو گفتی ای کاش بدی هاش رو هم می گفتی .برای مثال خرید همین سانچز ، فروش ورمالن و ژورو ، اتخاذ سیستم دفای جلو ناپولی که باعث دوم شدن تیم تو گروهش و حذف شدن شد ، خراب کرد بتزیکنایی مثه بنتنر ولا رندال مانونه و ... .عیب هاش خیلی زیاده تو فکر گذاشتن پستی با همین مضمون هستم .
بازیکن نداریم !!!
زمان تغییر فرا رسیده .


پاسخ شما : خرید سانچز جزء ضعف های ونگر به حساب میاد؟

با وجود کوشیلنی و مرته ساکر که توی بازی اول روی گلی که از کریستال خوردیم و همچنین چمبرز که همه کیفیتشو دیدیم،فرمالن دوخته میشد به نیمکت...به نظر تو واقعا حق کاپیتان آرسنال اینه که ذخیره ثابت چمبرز و کوشیلنی باشه؟یا اینکه بره به تیمی که بتونه دقایق بیشتری بازس منه...؟

در مورد ژورو هم من نمیدونم واقعا چجوریه که تا وقتی تو تیم بود اسمش شده بود استاد ژورو و سوراخ تیم و هزار و یکی لقب دیگه،حالا که رفته شده ضعف ونگر؟

مانونه؟
مانونه چطوری خراب شد؟
کی خرابش کرد؟
کی خراب شد؟
اصلا مگه خراب شد؟
مگه میشه در حضور ژسنی و فابیانسکی ،گلر فیکسمون مانونه باشه؟و اگه شما سطحش رو بالاتر از این دوتا گلر میدونی پس چرا در زمان رفتنش حتی یک تیم میانه جدولی هم برای به خدمت گرفتنش پیشنهاد نداد...در حالی که برای فابیانسکی تیم خوبی مثل سوانزی پا پیش گذاشت...

بنتنر با اون همه حاشیه ای که برای تیم داشت هم خودش رو خراب کرد،هم وجهه باشگاه رو خدشه دار میکرد...

ولا هم در زمانی که در تیم حضور داشت پشت مهاجم های ثابت شده تیم موند...

به هر حال قصد بحث و جدل ندارم ،ولی تجربه ثابت کرده کسی که یک اعتقادی ملکه ذهنش شده ، احتمال عوض کردن اون طرز فکر و اعتقاد برای افراد بیرونی چیزی نزدیک به صفره...

مهرزاد در 5/6/1393 | 12:57 گفت:

بابا دیگه امسال اگه نتونستیم کار خاصی بکنیم خیلی زور داره. پس اینجوری 90% طرفدارهای تیم های کل دنیا باید بگن چون ما بازیکن نداریم مربی که کاری نمی تونه بکنه پس همین مربی باشه. من می خوام بشیم یکی مثل الان دورتمند لیورپول اتتلیکو. حتی نتیجه ی امیال اورتون هم خوب بود.
یه مشکلی که برام واقعا فهمش سخته چرا تیم های دیگه از دورتمند بیشتر می ترسند تا ما؟ ما بارسا رو زدیم میلان رو واقعا تو خونه یه برگشت به بازی بعد از 4 تا خوردن داخل میلان داشتیم منچستر رو 2 سال پیش داخل خوونش فقط به خاطر گا زده تئ خانه ی حریف ازش باختیم. همین امسال هم با بارن نتیجه ی خوب گرفتیم. واقعا برام سواله. اگه ما همیشه به بایرن میلان بارسا رئال می خوریم بدشانسی نیست. وقتی مثل پارسنال همه چی فراهم بود که به عنوان تیم اول از گروه بریم نرفتیم دورتمند شد ما خوردیم به بایرن اونا خوردن به یه تیمه بی نام و نشون. نتایج پارسال هم با گل خوردن های فراوون با تیم های بزرگ دیگه واقعا شاهکار بود. همه ونگر رو دوست دارن ولی دلیل نمیشه ازش حرفی زده نشه------------
-------------

خدایی حرفی که درباره ی هانری زد واقعا خوب بود. یا جوابش به جرارد درباره ی نرفتن سوارز به ارسنال

mohammad در 5/6/1393 | 12:50 گفت:

نقل قول : در ضمن اینکه میگین تیم های ستاره دار با مربی ایرانی هم قهرمان میشن نمونش بارسا و منچستر یونایتد پارسال.مثال نزدیک و روشن پس لدفا از این حرفها نزنید.ضمن اینکه برای اطلاعات بیشتر بگم دیوید مویس از بین تمامی مربیانی که تا به امروز برای منچستر مربی گری کردن در سال اول حضور خودش بهترین کارنامه رو بین مربی های منچستر داشته.نتیجه این موضوع این است که باخت های فعلی فن خال رو جدی نگیرید و خوشحال نشوید.صد در صد فن خال کار بلده و نتیجه مطلوب رو کسب میکنه...
نکته بعدی هم اینه که بنده فلسفه فوتبالی ونگر را به هیچ وجه زیر سوال نمیبرم و اتفاقا عاشقش هستم و افتخار هم میکنم به دستاورد های ونگر اما الان که زمان برداشت از محصول ونگر هست حیفه که این محصول در یک اتاق پر از بنزین نگه داشته بشه.باید توی پست های ضعیفمون مثل پست آرتتا یا جیرود بازیکن بخریم.وسلام


پاسخ شما : من هم باهات موافقم که آرسنال توی چند پست نیاز به خرید بازیکن داره،اما میگم اینقدر سر خریدن یا نخریدن بازیکن با هم بحث نکنید،
اینقدر نگید ونگر خسیسه یا بلد نیست ستاره بخره( منظورم کلی بود نه به تو).
اولا سیاست باشگاه اینه که یه میزان محدودی برای خرید هزینه کنند تا بتونند خرج های انجام شده در زمینه های مختلف مثل ساخت باشگاه و0000 تسویه کنند.
دوما به ونگر اعتماد داشه باشید، همین سانچز رو وقتی خریدند همه گفتند عالیه و دیگه خط حمله توپی داریم اما وقتی توی 2یا 3 تا بازی ضعیف عمل کرد، داد همه در اومد که این چه بازیکنیه و ونگربلد نیس ستاره بخره
من مطمئنم سانچز یکی از موفق ترین بازیکنا خواهد شد البته یه مدت طول میکشه تا با تیم هماهنگ بشه

به طور کل بازم میگم به ونگر اعتماد داشته باشید و مهمتر از همه امیدوارم که بدشانسی و آسیب دیدگی دست از سر آرسنال برداره
همین پارسال با همین داشته هامون میتونستیم قهرمان شیم اما مصدومیت ولکات و رمزی ما رو از قهرمانی دور کرد

به امید موفقیت آرسنال در تمام زمینه ها

ضمنا طبق آخرین خبرها آرسنال برای خرید کاوانی 63 میلیون یورو پیشنهاد داده که اگه انجام بشه باید گفت که از عجایبه

امیر صفای نیکو در 5/6/1393 | 12:23 گفت:

در ضمن اینکه میگین تیم های ستاره دار با مربی ایرانی هم قهرمان میشن نمونش بارسا و منچستر یونایتد پارسال.مثال نزدیک و روشن پس لدفا از این حرفها نزنید.ضمن اینکه برای اطلاعات بیشتر بگم دیوید مویس از بین تمامی مربیانی که تا به امروز برای منچستر مربی گری کردن در سال اول حضور خودش بهترین کارنامه رو بین مربی های منچستر داشته.نتیجه این موضوع این است که باخت های فعلی فن خال رو جدی نگیرید و خوشحال نشوید.صد در صد فن خال کار بلده و نتیجه مطلوب رو کسب میکنه...
نکته بعدی هم اینه که بنده فلسفه فوتبالی ونگر را به هیچ وجه زیر سوال نمیبرم و اتفاقا عاشقش هستم و افتخار هم میکنم به دستاورد های ونگر اما الان که زمان برداشت از محصول ونگر هست حیفه که این محصول در یک اتاق پر از بنزین نگه داشته بشه.باید توی پست های ضعیفمون مثل پست آرتتا یا جیرود بازیکن بخریم.وسلام

امیر صفای نیکو در 5/6/1393 | 12:10 گفت:

نقل قول : نقل قول : جمع کن بابا.دی ماریا رفت من یو.مانولاسم که رفت رم.بن عطیه هم که رفت بایرن.مهاجم خوب نداریم.بعد آمدی از ونگر حرف میزنی.یکم دغدغه تیم رو داشته باش عمو جان.

پاسخ شما : ونگر مگه کیه که حق نداریم ازش حرف بزنیم ؟؟؟جامم گرفتیم اکثر کسایی که منتقد ونگرن یه مشت بچه دبیرستانین شما دغدغه تیم ندارید دغدغه خرید دارید خوشتون میاد فقط خرید کنیم سانچز چیه هان؟ولکات چیه هان؟پولدی چیه؟ژیرو چیه؟سانوگو چیه ؟کمپل چیه؟تازه دیشب باید شاهکار آفویه رو هم میدیدی منچسترتون که دیماریا رو خریده 4 تا خورد


پاسخ شما : آخه این چه حرفیه میزنی بابا.اگه خدای نکرده امشب صعود نکنیم چمپیونز بازم این حرف ها رو میزنی.الان یوناید دیشب با حضور دیماریا باخت؟؟؟؟اصلا فهمیدی فن خال بعد خرید دی ماریا گفته با دیماریا دفاع حریف بیشتر از گذشته از منچستر خواهد ترسید.سیتی و یونایتد و چلسی همگی مهاجم های شاخ دارن(شوت زن و باتجربه و پا به توپ)ما چی؟ما هنوز توی کارهای فردیمون اشتباه داریم در حالی که اونها دارن روی هماهنگی تیمی کار میکنن و آماده میشن.به این میگن دغدغه عزیزم.خوشا به حال شما بزرگان که سانوگو رو بازیکن حساب میکنی و بد به حال ما دبیرستانی ها که اوزیل با این بزرگیش باید سمت چپ زمین جلوی چمبرلین ازش بازی گرفته بشه.این قدیمی های سایت کجا هستن؟این بابا رو روشن کنید خواهشا!!!!!

mohammad در 5/6/1393 | 11:56 گفت:

قصد توهین به منتقدین ونگر ندارم،
اما شما فقط دوست دارید که آرسنال بشه یه تیمی مثل من سوتی و یه مالک عرب سوسمارخور داشته باشه و فقط پشت سر هم پول خرج کنه،
اونوقت ونگرم بشه مثل مورینیو و پلگیرینی فقط دستور خرید بده و مالکین پول خرید رو بدن.
به قول آقا رضا با اون همه ستاره مربی ایرونی هم باشه نتیجه میگیره(البته اگه مدیریت خوبی داشته باشه).
همه دنیا از ونگر به احترام یاد میکنند چون سبک جدیدی رو وارد فوتبال کرد. همه احترام میذارند چون مربی هست که با کمترین خرجی بهترین نتیجه ها رو میگیره. همه احترام میذارن چون بازیکنانی رو که کسی فکرشو نمیکنه تبدیل به ستاره میکنه
من آرسنالی که با کمترین امکانات (البته نه اینکه تیم داغون باشه بلکه منظورم با خرید ستاره در حد نیاز نه بیشتر) و با تکیه به جوون هایی که تو آرسنال ستاره میشن رو به آرسنالی که یه تیمی مثل من سوتی بشه ترجیح میدم

محمدامین در 5/6/1393 | 10:17 گفت:

نقل قول : جمع کن بابا.دی ماریا رفت من یو.مانولاسم که رفت رم.بن عطیه هم که رفت بایرن.مهاجم خوب نداریم.بعد آمدی از ونگر حرف میزنی.یکم دغدغه تیم رو داشته باش عمو جان.

پاسخ شما : ونگر مگه کیه که حق نداریم ازش حرف بزنیم ؟؟؟جامم گرفتیم اکثر کسایی که منتقد ونگرن یه مشت بچه دبیرستانین شما دغدغه تیم ندارید دغدغه خرید دارید خوشتون میاد فقط خرید کنیم سانچز چیه هان؟ولکات چیه هان؟پولدی چیه؟ژیرو چیه؟سانوگو چیه ؟کمپل چیه؟تازه دیشب باید شاهکار آفویه رو هم میدیدی منچسترتون که دیماریا رو خریده 4 تا خورد

mehdi در 5/6/1393 | 09:33 گفت:

به نظر من که فوق العاددددددددددددددددددده بود
از طرف من از نویسنده تشکر کن........................

arsenal در 5/6/1393 | 09:26 گفت:

،وقتی ازش پرسیدن چرا به رئال نرفتید اونجا می تونستید با اون پتانسیل موجود فاتح جام ها شوید و فلسفتون رو به نمایش بزارید گفت:من هرگز تو اوج مشکلات فرزندم رو ترک نمی کنم!

من دیگه حرفی ندارم

ونگر عشقه

A.Djahed در 5/6/1393 | 09:03 گفت:

خوش اومدی آقا مهدی . خوبی های ونگر رو گفتی ای کاش بدی هاش رو هم می گفتی .برای مثال خرید همین سانچز ، فروش ورمالن و ژورو ، اتخاذ سیستم دفای جلو ناپولی که باعث دوم شدن تیم تو گروهش و حذف شدن شد ، خراب کرد بتزیکنایی مثه بنتنر ولا رندال مانونه و ... .عیب هاش خیلی زیاده تو فکر گذاشتن پستی با همین مضمون هستم .
بازیکن نداریم !!!
زمان تغییر فرا رسیده .

reza در 5/6/1393 | 08:58 گفت:

داداش پستت عالی بود- خدا وکیلی اگه ونگر نباشه آرسنال وضعش از منچستر یونایتد هم بدتر میشه-با توجه به این مالک هایی که هستن تو باشگاه و سیستم مدیریت مالی ک داریم میگم این حرفو-اگه مالکهایی مثل منچستر سیتی یا پاریس داشته باشیم با مربی های ایرانی هم میشه نتیجه گرفت. خداوکیلی همین الانشم نسبت به سیتی چلسی و جتی یونایتد بازیکنای شاخی نداریم-سیتی چهارتا مهاجم داره که از مهاجم اصلی ما یعنی ژیرود بهترن.منچستر هم همین ون پرسی و رونی کجا و مهاجم های ما کجا-چلسی با وجود مهاجم هایی مثل کاستا شورله دروگبا و تورس-
مدافع هم عمین طور : چلسی با وجود کیهیل و تری و ایوانویچ - سیتی با کمپانی ناستاسیچ دمیکیلیس-مدافع چهارم سیتی از بهترین مدافع ما بهتره-همینطور مهاجم هاش-
هافبک میانی : چلسی با ماتیچ میکل فابرگاس - منچستر با داشتن فلچر کریک کلورلی -سیتی با فرناندینیو فرناندو یحیی توره - اون وقت ما فلامینی و ارتتا--خداییش خودتون قضاوت کنین
شاید تنها پستی ک ما وضع بهتر داشته باشیم هافبک های تهاجمی و وینگر هامون باشن و همینطور دروازه بانمون

مهدی در 5/6/1393 | 07:38 گفت:

نقل قول : جمع کن بابا.دی ماریا رفت من یو.مانولاسم که رفت رم.بن عطیه هم که رفت بایرن.مهاجم خوب نداریم.بعد آمدی از ونگر حرف میزنی.یکم دغدغه تیم رو داشته باش عمو جان.

پاسخ شما : شما یه جور میگی ونگر انگار دارم از دشمن تیم حرف میزنم
دغدغه ی تیم رو دارم
تا 31 آگوست نقل وانتقالات ادامه داره
چیزی که معلومه بعد از صعود به لیگ قهرمانان میریم سراغ خرید بازیکن

مهدی در 5/6/1393 | 07:18 گفت:

نقل قول : آنری:همه چیز را به رئیس توضیح دادم و چیزی برای گفتن به هوادارا ندارم!
رئیس:قدرت یک تیم در اعتقادی که به ان دارید نهفته است تیری آن را نداشت و رفت!
--------------------
اگه فقط جام نگرفتن بود می شد یه خورده تحمل کرد. اما 5 و 8 دوبار 6 تایی شدن از بوردفور باختن و از بیرمنگان باختن.
امسال جای هیچ بهانه ای نیست. دیگه اگه امسال نتیجه ی خوب نگیریم دیگه کل کل کردن با طرفدارهای دیگه عجیبه.
تشکر از پست. طرف قشنگ نوشته.

زمان تغییر است.


پاسخ شما : کری خوندن که همه جوره میتونیم بخونیم برای هواداری چلسی 5 تا تو خونشون بهشون زدیم<اون زمان هم ونگر سرمربیمون بود>
6 تا به لیورپول زدیم<اون موقع هم ونگر سر مربیمون بود>
سیتی هم که انواع واقسام نتایج جلوی ما گرفته سال های قبل از شیوخ
منچستر هم که اوضاعش خرابه همین دیشب تو جام اتحادیه از یه تیم دسته ی پایین تر4 تا خورد
اگه کل کل کردن با طرفدار های دیگه عجیب بود پس طرفدار های لیورپول باید هیچی ازشون نمیموند این همه سال سی ال نیومدن
همه چیز نتیجه های بازی های بزرگ نیست خیلی چیزای دیگه هم میتونه باشه

اکثر بچه های آرسنالی طرفدار همون تیم شکست ناپذیر ونگر شدند همین ونگر ما رو طرفدار آرسنال کرده
حالا چون یک نسل از بازیکنا تو بحران ترس از بازیهای بزرگ بودند ونگر مقصره
خیلی انتقادات از ونگر به خاطر بازی دادن مهاجم هم وطنش هستش
همین ونگر آنلکا و ویلتورد و هانری و خائن و خیلی دیگه رو بازیکن کرد چون بین این همه مهاجم یه مهاجم بد در اومده مقصر ونگر نیست
مطمئن باش سانوگو 2 سال دیگه یه مهاجم عالی میشه برای تیممون
هر کس دیگه ای جز ونگر در اون دوران بی پولی مربی ما میبود و این همه پیشنهاد میداشت به احتمال خیلی زیاد تیمو ول میکرد و میرفت.و اگه ونگر هم رفته بود مطمنا الان به افتخارات خیلی زیادی رسیده بود و الان با اختلاف برترین مربی دنیا میبود ولی تنها دلیلی که از نظرمن مانع رفتنش شد عشقش به باشگاه بود.
"من هرگز تو اوج مشکلات فرزندم رو ترک نمی کنم!"
ممنون که خوندی مهرزاد جان

امیر صفای نیکو در 5/6/1393 | 07:14 گفت:

جمع کن بابا.دی ماریا رفت من یو.مانولاسم که رفت رم.بن عطیه هم که رفت بایرن.مهاجم خوب نداریم.بعد آمدی از ونگر حرف میزنی.یکم دغدغه تیم رو داشته باش عمو جان.

مهرزاد در 5/6/1393 | 02:24 گفت:

آنری:همه چیز را به رئیس توضیح دادم و چیزی برای گفتن به هوادارا ندارم!
رئیس:قدرت یک تیم در اعتقادی که به ان دارید نهفته است تیری آن را نداشت و رفت!
--------------------
اگه فقط جام نگرفتن بود می شد یه خورده تحمل کرد. اما 5 و 8 دوبار 6 تایی شدن از بوردفور باختن و از بیرمنگان باختن.
امسال جای هیچ بهانه ای نیست. دیگه اگه امسال نتیجه ی خوب نگیریم دیگه کل کل کردن با طرفدارهای دیگه عجیبه.
تشکر از پست. طرف قشنگ نوشته.

زمان تغییر است.

Saeid در 4/6/1393 | 23:52 گفت:

حرفی که از دل بیاد به دل میشینه




پروفسور آرسن ونگـــر کبیر

rahman در 4/6/1393 | 23:20 گفت:

ممنون از پست خوبت
راستی مانولاس هم پرید