loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 1 منچستر یونایتد 0 The FA WSL
آرسنال 1 منچستر یونایتد 0 The FA WSL

آرسنال ۱ منچستر یونایتد ۰ The FA WSL

دوشنبه شب، توپچی ها به لطف گل دیرهنگام دنیله ون د دنک به دومین پیروزی خود در لیگ امسال دست یافتند.

 

این اولین تقابل توپچی ها و شیاطین سرخ در سوپرلیگ بانوان انگلیس بود و جو مونتمورو برای این دیدار تنها با یک تغییر نسبت به بازی با فیورنتینا تیم خود را روانه میدان کرد؛ جردن نابز که از نوامبر ۲۰۱۸ به دلیل پارگی رباط صلیبی بازی نکرده بود، از ابتدا برای آرسنال به میدان رفت.

 

اولین موقعیت حساس این دیدار روی ارسال جس سیگزورث برای الا تون شکل گرفت اما ضربه سر تون حاصلی برای یونایتد نداشت و به بیرون رفت. از نوامبر ۲۰۱۷ که مونتمورو هدایت آرسنال را بر عهده گرفت، این از  معدود بازی هایی بود که در آن توپچی ها کمی دیر کنترل بازی را به دست گرفتند و حتی در ۳۰ دقیقه ابتدایی موفق به گلزنی نشدند.

 

در خطرناک ترین موقعیت نیمه اول، لیسا اونز، ویویان میدیما را در موقعیت گلزنی قرار داد اما مری ارپس ضربه سر میدیما را دفع کرد؛ مهاجم هلندی آرسنال روی ریباند دوباره دروازه منچستر را هدف گرفت اما این بار هم واکنش ارپس مانع گلزنی او شد تا این نیمه بدون رد شدن توپی از خط دروازه ها به پایان برسد.

 

در نیمه دوم، مونتمورو سیستم شناور ۴-۴-۲ را به کار گرفت و جردن نابز در خط حمله به میدیما پیوست. این تغییر موجب تسلط بیشتر توپچی ها بر توپ و میدان شد تا جایی که رورد، میدیما و لیتل دروازه بان سرسخت تیم میزبان را وادار به سه واکنش پیاپی کردند.

 

ده دقیقه مانده به پایان، شوت سرکش میدیما دروازه منچستری ها را به لرزه درآورد اما این موقعیت جز یک کرنر چیزی در پی نداشت.

 

در حالی که به نظر میرسید این دیدار بدون گل مساوی به پایان برسد، دنیله ون د دنک که به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود، در شلوغی محوطه جریمه صاحب توپ شد و در دقیقه ۸۹ دروازه یونایتد را فرو ریخت تا توپچی ها با ۳ امتیاز کامل به لندن بازگردند.

 

به این ترتیب آرسنالی ها با کسب ۶ امتیاز از دو بازی و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر، بعد از اورتون و منچستر سیتی در جایگاه سوم جدول لیگ قرار گرفتند.

 

تیم بانوان آرسنال در دیدار بعدی خود یکشنبه ۲۲ سپتامبر در کانتی کاپ مهمان لاندن سیتی خواهد بود.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۶/۲۶
به قلم Bahar
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰