loading
در حال بررسی درخواست شما
تیری آنری پیشنهاد سرمربی گری تیم ملی زنان فرانسه را رد کرد
تیری آنری پیشنهاد سرمربی گری تیم ملی زنان فرانسه را رد کرد

تیری آنری پیشنهاد سرمربی گری تیم ملی زنان فرانسه را رد کرد

چه اتفاقی افتاد؟ تیم ملی فوتبال زنان فرانسه پس از برکناری کورین دیاکر، چهار ماه قبل از شروع جام جهانی زنان، بدون سرمربی باقی مانده است؛ در حالی که تعدادی از ستارگان این تیم به دلایلی، از جمله عدم تطابق با الزامات درجه بالاتر، اعتراض کرده و از تیم خارج شده‌اند. همچنین تیم ملی فوتبال آمریکا نیز بدون سرمربی است؛ زیرا پس از جام جهانی ۲۰۲۲، برهالتر که سرمربی تیم بود، قراردادش تمدید نشد.

سرمربی بانوان فرانسه

تصویر بزرگتر از اتفاقات: تیری آنری، ستاره سابق فوتبال فرانسه که در ۱۲۳ بازی برای تیم ملی بازی کرده و ۵۱ گل به ثمر رسانده است، برای پر کردن جای خالی سرمربی تیم ملی بانوان فرانسه مورد توجه قرار گرفته بود. اما پس از اینکه فدراسیون فوتبال فرانسه به او پیشنهاد سرمربیگری داد، ژان-میشل الاز، عضو کمیته اجرایی فدراسیون، در روز چهارشنبه اعلام کرد که این ستاره سابق آرسنال و فرانسه پیشنهاد آنها را رد کرده است.

الاز به لوفیگارو گفت: "من به صورت شخصی از تیری آنری پرسیدم، اما پاسخ مثبت نبود. بدیهی است که او بسیار خوشحال بود که این سوال از او پرسیده شده بود. ما این کار را انجام دادیم چون شایعاتی بود که او علاقه مند است، اما تیری آنری علاقه ای به پذیرفتن این پیشنهاد نداشت. به نظر می‌رسد که او به سوی پروژه های جدید دیگری حرکت می‌کند."

علاوه بر این، هنوز به طور رسمی پروژه های جدید تیری آنری تأیید نشده است؛ اما شبکه ESPN گزارش داده که این بازیکن فرانسوی در انتظار شغل جدید سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکاست. تیری آنری با تجربه بازی و مدیریت در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS)، قبلاً در مورد تمایل خود به سمت سرمربیگری به صورت واضح صحبت کرده بود. با این حال، پس از برهالتر، در حال حاضر آنتونی هادسون به عنوان مربی موقت این تیم فعالیت می‌کند و گزینه بازگشت برهالتر به‌عنوان سرمربی این تیم هنوز بسته نشده است.

بعد از این، هر دو تیم ملی، جستجوی سرمربی جدید را ادامه می دهند. تیم ملی فوتبال آمریکا با حضور آنتونی هادسون، برای بازی‌های رقابت های CONCACAF در برابر پاناما و کوراسائو، به رهبری نیاز دارد؛ در حالیکه تیم ملی فوتبال زنان فرانسه نیز قبل از شروع جام جهانی در استرالیا و نیوزیلند، باید یک جایگزین مناسب برای دیاکر پیدا کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ ۱۹:۳۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : goal.com
بازدید: ۴۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰