loading
در حال بررسی درخواست شما
غیر منصفانه!
غیر منصفانه!

غیر منصفانه!



دو دیدار پیاپی با تیم های اول و دوم جدول لیگ برتر در مسابقات اتحادیه، محکی چنان جدی بود که کلاغ های نیوکاسل را از دور رقابت ها خارج کند. نیوکاسل که در دور پیش چلسی را از دور رقابت ها بیرون کرده بود، دیشب در خانه ی خود تن به شکست 4:0 برابر توپچی ها داد و یکی از بهترین شانس های کسب جام در این فصل را از دست داد.

کریس هیوتون سرمربی نیوکاسل معتقد است تیمش شایسته ی چنین شکست سنگینی در این مرحله نبوده و این نتیجه را در برابر عملکرد بازیکنانش ناعادلانه می داند. هیوتون در پاسخ به سوالی که به نظرش نتیجه نا ملایم نبوده است، گفت:«فکر می کنم همین طور بود. ما در برابر یک تیم درجه اول از آرسنال بازی کردیم.
در نیمه ی اول سیستمی داشتیم که کمی می توانستیم جلوی آن ها را بگیریم و مطمئنا شانس های کمی برای آن ها بدست آمد. تقریبا موقعیت نیل رنجرز، بهترین موقعیت در نیمه ی اول بود. ولی چیزی که شما نمی توانید روی آن تاثیر بگذارید، مغلوب شدن در زمانی است که ما برایمان اتفاق افتاد، درست پیش از استراحت بین دو نیمه و این چیزی بود که باعث شد آن ها با کمی برتری از زمین خارج شوند.»

«درباره ی گل دوم باید بگویم که فکر میکنم آفساید بود و واضح تر از آن اگر آفساید هم نبود، به نظر ما از حرکت مایک ویلیامسون جلوگیری شده بود.
البته که در 2:0 شما باید کمی بازی خود را بازتر کنید تا بتوانید شانس هایی برای بازگشت بدست آورید و دیگر چیزی که از دست شما خارج است جلوگیری از اشتباهات ابتدایی بازیکنانتان است. متاسفانه ما این کار را کردیم و آن ها کیفیت این را داشتند که آن اشتباهات را به سرمایه ای برای خودشان تبدیل کنند.
ولی ما روحیه ی بالایی از خود نشان دادیم. این یک تیم جوان بود، یک تیم متفاوت و بدون شک ما راه را تا پایان خواهیم رفت و شانس های خودمان را کسب می کنیم.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۶
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : nufc.co.uk
بازدید: ۷۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰