loading
در حال بررسی درخواست شما
باید در مورد بازیهای ملی بازنگری شود
باید در مورد بازیهای ملی بازنگری شود

باید در مورد بازیهای ملی بازنگری شود

 

تعدادی از مربیان باشگاه ها در یک فصل باید در چند تورنمت تیمشان را به میدان بفرستند و مشکلات ناشی از بازیهای ملی میتواند عملکرد تیمهای باشگاهی را تحت تاثیر قرار دهد.
فرانسه در بازیهای ملی پیش رو میهمان انگلستان در ورشگاه ومبلی خواهد بود در حالی که بازیکنان ملحق شده به اردوی تیم ملی کشورشان مشکلی آشکار را خواهند داشت و آرسن ونگر معتقد است تغیری در این مورد برای سود بردن باشگاه ها و کشورها لازم است.
"تغیرات مسلما نمیتواند نادیده گرفته شود. باید دوباره فکر شود، این طبیعی نیست که شما همیشه به عنوان مربی باشگاهی دوست ندارید که بازیکنانتان برای تیم ملی بازی کنند. اساسا من خوشحال و مفتخر خواهم بود که بازیکنی را به بازیکنی ملی پوش تبدیل کرده ام.
"شما همواره برای کسب عنوان و موفقیت باشگاهتان تلاش میکنید و در اکثر مواقع برنامه بازیهای ملی بر خلاف برنامه شماست.
"بهتر خواهد بود اگر اینگونه باشد که بگویید، بسیار خوب، برای یک ماه بازیکنان در اختیار شما باشند و برای شما بازی کنند.
"برای مثال در روز فیفا پیش رو فرانسه به مصاف انگلستان خواهد رفت. بازیکنان دوشنبه به اردوی تیم ملی ملحق خواهند شد و آنها در دوشنبه چه کاری میتوانند انجام دهند؟ هیچ چیز. اکثر آنها شنبه به میدان رفته اند و سه شنبه نیز یک روز قبل از مسابقه استف بنابراین کاری نمیتوانند انجام دهند.
"بنابراین چهارشنبه بازی خواهند کرد و دوباره به باشگاهشان می پیوندند. مربیان زمان کافی برای شناخت احساسی و بهتر خود بازکنان نخواهند داشت. من نمیتوانم مزیتی را برای مربیان در این زمینه ببینم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۱۶
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰