loading
در حال بررسی درخواست شما
ماموریت لندن، آرسنال نماینده ی لیگ جزیره
ماموریت لندن، آرسنال نماینده ی لیگ جزیره

ماموریت لندن، آرسنال نماینده ی لیگ جزیره



مامور عالی رتبه ی اتحادیه ی اروپا، آندرولا واسیلیو، برای بحث و تبادل نظر درباره ی قوانین جدید این اتحادیه در حیطه ی ورزش راهی انگلستان شد و از لیگ برتر این کشور و باشگاه آرسنال دیدار کرد. این سفر در کنار بحث قوانین جدید به بازدید واسیلیو از فعالیت های اجتماعی باشگاه شمال لندنی نیز اختصاص یافت.

بازدید خانم واسیلیو، با دیدار مدیر اجرایی لیگ برتر، ریچارد شودمور در مقر اصلی این سازمان آغاز شد. صحبت هایی که بین این دو رد و بدل شد حول ابتکارات جدید در لیگ برتر و فعالیت های اجتماعی آن بود که از دو مورد اساسی آن می توان به پروژه ی تحصیلی و طرح آموزش مربی اشاره کرد.

خانم واسیلیو که پس از پیمان لیسبون 2009 در اتحادیه ی اروپا، مسئول بررسی این اتحادیه در بخش ورزشی و تحقیق درباره ی چگونگی پخش بازی ها و شرط بندی در جریان مسابقات و عواید آن ها و تاثیر متقابل آن ها در اقتصاد شده است، در بخشی دیگر از سفر خود به بازدید از تعدادی فعالیت های اجتماعی باشگاه آرسنال پرداخت. از جمله ی این فعالیت ها برنامه ی سرمایه ی شغل های آینده بود که با همکاری اداره ی کار و دستمزد کشور انگلستان در این باشگاه در حال اجراست و همچنین حرکتی دیگر مبنی بر برگزاری کلاس های زبان برای بچه های مدارس محلی در حوزه ی فعالیت باشگاه.

نماینده ی اتحادیه ی اروپا در دیدار خود از باشگاه آرسنال در کنار مدیر اجرایی، ایوان گازیدیس در التورن پارک، طرح دیگر باشگاه موسوم به "دبل کلاب" که اساس آن آموزش مربی گری به دانش آموزان پاره وقت است را مورد بررسی قرار داد. طرحی که توسط اداره ی امور اجتماعی باشگاه در داخل و خارج از کشور در مدارس فوتبال باشگاه در حال برگزاری است.
گازیدیس با استفاده از فرصت بوجود آمده، درباره ی تعهد باشگاه در انجام امور اجتماعی و پیشرفت جوانان با این مقام اروپایی به بحث پرداخت و مواضع باشگاه را برای ایشان تشریح نمود.

ریچاد شودمور در حاشیه ی این دیدارها گفت:«بی نهایت از بازدید خانم واسیلیو از لیگ بتر خوشحالیم و از باشگاه آرسنال بابت میزبانی از ایشان در بعضی طرح های اجتماعی فوق العاده شان سپاسگذاری می کنیم.
لیگ برتر و باشگاه های ما تعهدی دراز مدت در اجرای برنامه های عام المنفعه در داخل و خارج از مرزهای کشور از خود نشان داده اند و با استخدام نیروهای متخصص در فصل گذشته بیش از 2 میلیون نفر از مردم را از خدمات خود بهره مند نمودند. امید ما این است که مشارکتمان با کمیسیون اتحادیه ی اروپا در زمینه ی فوق هم چنان ادامه یابد.»

آندرولا واسیلیو نیز درباره ی این سفر گفت:«دوست دارم به لیگ برتر و باشگاه آرسنال بابت تعهدشان در بازگرداندن چیزی به جایی که از آن آغاز کرده اند(کمک به مردم) در جوامع خود و حمایتشان از جامعه در قابل طرح های اجتماعی و تحصیلی تبریک بگویم. ورزش و به خصوص فوتبال دارای طرفیتی بی رقیب برای ایجاد تغییرات اجتماعی و تاثیر گذاری در جامعه است. امیدوارم طرح هایی نظیر"کیکز" و "دبل کلاب" بتوانند الهام بخشی برای کارهای مشابه در جاهای دیگر نیز بشوند. با کار کردن به عنوان یک تیم قادر خواهیم بود تغییراتی را بوجود بیاوریم.»

و صحبت هایی ایوان گازیدیس پس از ملاقات های رسمی روز گذشته اش:«خوشحالیم که میزبان مامور واسیلیو در سفرشان به لندن بودیم و امیدواریم ایشان از مشاهده ی کارهای اجتماعی جذاب باشگاه به عنوان نمونه ای از ابتکارات لیگ برتر در این گونه فعالیت ها لذت برده باشند.
آرسنال در اجتماع موفق به رساندن منفعت به چیزی بیش از 1 میلیون نفر در طرح های تحصیلی، ورزشی، اجتماعی، خیریه و جهانی خود شده است. با تعهد و مسئولیت پذیری ما به عنوان یک باشگاه، می خواهیم به مردمی از دل جامعه ی خود خدمت کنیم.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۲۲
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : premierleague.com
بازدید: ۷۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰