loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: اگر بازيكن بزرگ بخريم ورشكست مي شويم!!!
ونگر: اگر بازيكن بزرگ بخريم ورشكست مي شويم!!!

ونگر: اگر بازيكن بزرگ بخريم ورشكست مي شويم!!!

او در اين مصاحبه با اشاره به اينكه آرسنال در وضعيت سخت مالي قرار داشته گفت اگر بازيكن بزرگ بگيرند ورشكسته خواهند شد! باشگاه آرسنال در تابستان گذشته شاماك را رايگان و لوارن كوشينلي را با مبلغ 8.45 ميليون پوند و همچنين سپاستين اسكيلاچي را با مبلغ 4 ميليون يورو به خدمت گرفت و تا به اين جاي كار تنها دو امتياز با تيم صدر نشين فاصله دارد. او همچنين در بخش مهم ديگري از مصاحبه اش با اين شبكه اعلام كرد هدف اصلي باشگاه قرار گرفتن در سطح بالا است همان چيزي كه نه تنها قبل از سال 2004 بلكه پس از آن نيز به خوبي رعايت شده است از سوي تيم ونگر!

وقتي در مورد اولويت باشگاه از ونگر سئوال شد وي در جواب گفت:

"اولويتي بالاتر از قرار گرفتن در سطح بالاي فوتبال خواسته هاي انها نيست. وقتي شما به گذشته نگاه كنيد شما خواهيد ديد كه آرسنال در طول 14 سال بدون تناقض در بالاترين سطح فوتبال در انگلستان و اروپا قرار داشته. اگر شما نگاهي به رنكينگ UEFA بيندازيد بي هيچ استثنايي نام آرسنال را خواهيد ديد.

"بعضي از سالها ما قهرمان شديم و بعضي از سالها نشديم. اما اميدواريم كه يك روز مردم بفهمند كه آسان نيست در سطح بالا باقي بمانيد و همچنين از عهده مشكلات مالي كه در حقيقت در آن سطح با آن مواجه مي شويد بر بياييد!

" ما به صورت هزينه هايمان احترام مي گذاريم. نگاه كنيد به باشگاه هايي كه 100 يا 150 ميليون پوند از دست داده اند اگر ما نيز چنين كرده بوديم سپس ورشكسته مي شديم! اين موضوع ساده است ما در حدي كه بتوانيم از پسش بر بياييم خرج مي كنيم.( در حد توانمان)


" اگر من به شما بگوييم كه ما مي توانيم با دو امتياز بيشتر قهرمان شويم اما 150 ميليون را از دست مي دهيم شما چه چيز به من خواهيد گفت؟" قهرمان شدن با دو امتياز بيشتر". اما وقتي من سئوال دوم را بپرسم كه ما از كجا مي توانيم اين 150 ميليون را وارد كنيم؟ امكان دارد پاسخ شما مشابه پاسخ به سئوال اول نباشد!

" زيبايي رقابت و يك باشگاه در اين است به موفقيت برسد وقتي كه به بالانس احترام بگذارد و بالانس در بودجه بقيه براي من نرمال به نظر نمي رسد.

" مردم ممكن است يك روزي تشخيص دهند آسان نيست كه در سطح بالاي فوتبال بماني و از عهده مسائل مالي تحميلي به آن در آن سطح بر بيايي.

" ما با كساني رقابت مي كنيم كه احترامي نمي گذارند كه به صورت جوانمردانه خرج كنند. و به جاي آنها ما متهم مي شويم! شايد مردم بايد در جستجوي جاي ديگري باشند!!"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۱
به قلم خشایار شهرکی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : al jazeera sports
بازدید: ۱,۰۵۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰