loading
در حال بررسی درخواست شما
چرا یایا توره جذب آرسنال نشد
چرا یایا توره جذب آرسنال نشد

چرا یایا توره جذب آرسنال نشد



آرسن ونگر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با من سیتی در جواب یکی از خبرنگاران مبنی بر گذشته توره و اینکه چرا که این بازیکن جذب آرسنال نشد صحبت کرد .
بازیکن قدرتمند و خوش نقش کنونی منچستر سیتی در دوران جوانی با تیم آرسنال تمرین می کرد و پس از ناتوانی در کسب جواز کار و صادر نشدن اجازه اش به باشگاه بلژیکی بازگشت و برای بورن بازی کرد .
توره که پس از آن به اکراین رفت تا قبل از پیوستن به بارسلونا برای المپیاکو نیز بازی کرد و توانست عناوین مهمی چون لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند .
بازیکن کنونی و 27 ساله منچستر سیتی چهار شنبه شب در دیداری حساس باید روبروی آرسنال حاضر شود و انتاظر دارد در ترکیب تیمش خوش بدرخشد .
آرسن ونگر درباره این بازیکن توضیح داد :

" من به خوبی او را میشناسم . از زمانی که او 15 ساله بود  , پس من برای مدت زیادی است که با وی آشنام . او یک استعداد بسیار بزرگ است .
او وقتی جوان بود این جا حضور داشت اما نتوانستیم به عنوان بازیکن وی را در اختیار بگیریم چرا که ملی پوش نبودند . او جواز کار نداشت و بسیار جوان بود .  ما سعی کردیم تا زمانی که وی در بلژیک است صبر کنیم . ما سعی کردیم برای وی پاسپورت اروپایی بگیریم .
او به اندازه کافی صبور نبود و به متالور دونتیک , باشگاهی که می خواست پیوست .
او زیر فشار شدیدی بود . او از یک فصل نا امید کننده از بارسا آمد چرا که او فصل قبلی به بازی گرفته نمی شد اما او بازی می کرد و بسیار تاثیر گزار بود .
سال گذشته او جایگاهش را به بوسکتس واگذار کرد و البته او از آن دست بازیکنانی بود که نیاز به بازی کردن داشت و ما این را به خوبی می دانستیم ."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۰/۱۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۴۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰