loading
در حال بررسی درخواست شما
چمبو برگ برنده انگلیس!
چمبو برگ برنده انگلیس!

چمبو برگ برنده انگلیس!


روی هاجسون با دعوت از چمبرلین 18 ساله تعجب همگان را برانگیخت ولی باکاری سانیای فرانسوی که تیمش با انگلیس هم گروه است می گوید الکس می تواند کاری که رونی در یورو 2004 انجام داد را تکرار کند.

رونی با گلزنی برابر سوئیس در آن رقابتها جوانترین گلزن این تورنمنت لقب گرفته است.

الکس چمبرلین که تابستان گذشته با مبلغ 15 میلیون پوند به آرسنال پیوست فقط 15 بار در ترکیب ابتدایی توپچی ها قرار گرفت، سانیا معتقد است او تمامی ویژگی های بازیکنی را دارد که بتواند انگلیس را به موفقیت برساند.

او در مصاحبه ای مفصل با سان گفت:

"الکس از یک تیم کوچک آمد و من او را به خوبی نمی شناختم اما او فوق العاده کار کرده است.

او به روش خودش بازی می کند و می تواند برگ برنده انگلستان شود، من انتظار دارم او در یورو بازی کند."

چمبرلین در کنار ولکات آرسنالی های تیم ملی انگلیس هستند، ولکات با زدن 8 گل و 8 پاس گل آمار خوبی در فصل گذشته داشت و بهترین فصل خود در آرسنال را سپری کرد، سانیا معتقد است این بازیکن که در 17 سالگی انتقادات زیادی از دعوت شدنش به تیم ملی انگلیس برای جام جهانی شد حالا به بلوغ رسیده است.

"تئو و الکس می توانند به بهترین فوتبالیستهای دنیا تبدیل شوند چون توانایی زیادی دارند.

آنها از بازی کردن ترس ندارند و هر دو از سن پایین فوتبال حرفه ای را شروع کردند، تئو ولکات از وقتی که خیلی کوچکتر بود مورد انتقاد قرار می گرفت.

او وقتی که در 17 سالگی به تیم ملی انگلیس دعوت شد فشار زیادی را تحمل کرد، می دانم که کنار آمدن با این همه فشار آسان نیست ولی او این کار را خوب انجام داد، طبیعتاً او باید با انتقادات زیادی دست و پنجه نرم می کرد ولی او در آن زمان سن کمی داشت اما حالا خیلی بالغ تر شده است.

او در کنار رابین ونپرسی یکی از مهم ترین بازیکنان ما بود، هم گل میزد و هم پاس گل می داد و می تواند در این تابستان بخش بسیار مهمی از تیم ملی انگلیس باشد."

باکاری سانیا به علت مصدومیت رقابتهای یورو را از دست می دهد، او در این فصل دو بار دچار شکستگی استخوان نازک نی شد.

باک که رقابتهای یورو را از خانه تماشا خواهد کرد در مورد غیتش در یورو می گوید:

"فکر نمی کردم مصدومیتم انقدر شدید باشد، یک ضربه به پایم احساس کردم، افتادم و دوباره بلند شدم و توپ به سمت من آمد و پس از کنترل آن یک شکستگی دیگر احساس کردم.

فکر کردم یک عضله یا تاندون پایم پاره شده است، می خواستم به بازی برگردم ولی دکتر تیم این اجازه را به من نداد و من زمین را ترک کردم تا آزمایش های بیشتری روی پایم داشته باشم.

متوجه شدم وضعیت پایم خوب نیست چون پزشکان تیم بدون اینکه به من حرفی بزنند به همدیگر نگاه می کردند، این قضیه مرا بیشتر نگران کرد چون خانواده ام در ورزشگاه بودند.

از دست دادن رقابتهای یورو افسوس بزرگی است اما من همان موقع این را نمی دانستم، فکر نمی کردم مصدومیتم تا این اندازه جدی باشد.

پس از اینکه به من گفتند پایت شکسته به تنها چیزی که فکر می کردم دوباره فوتبال بازی کردن بود.

به خاطر از دست دادن یورو و بازی مقابل انگلیس خیلی ناراحتم اما من برای یک تیم فوق العاده بازی می کنم و منتظر هستم فصل آینده برگردم و فصلی شگفت انگیز با تیمم داشته باشم.

مراحل بهبودی ام به خوبی می گذرد، پایم ورم ندارد و امیدوارم بتوانم به زودی با عصا راه بروم.

منتظر هستم تا به مرکز بازتوانی بروم و با آمادگی کامل باز گردم."

اولین بازی انگلستان در یورو مقابل فرانسه خواهد بود، این در حالی است که فرانسوی ها هنوز ناکامی ها و اتفاقات جام جهانی در آفریقای جنوبی را از یاد نبرده اند، با این حال سانیا معتقد است انگلیس کار سختی مقابل آنها خواهد داشت.

"بازی ما با انگلیس برای هر دو تیم بسیار مهم است، به خصوص برای فرانسه چون ما می خواهیم تصویری که در جام جهانی از خودمان نشان دادیم را به فراموشی بسپاریم.

مربی جدیدی داریم، بازیکنان با استعداد جدیدی به تیم اضافه شده اند و می خواهیم به همه نشان دهیم برگشته ایم و می خواهیم تا جایی که می شود در رقابتها بالا برویم.

این بازی برای انگلستان هم بسیار مهم است چون از آنها خیلی انتقاد می شود، پس آنها می خواهند به عنوان یک تیم عملکرد خوبی داشته باشند.

به نظر می رسد آنها خارج از انگلستان بهتر بازی می کنند پس بازی قشنگی پیش رو داریم.

ما یک بازی دوستانه با انگلیس داشتیم که یکی از بهترین بازیهایمان بود، می خواهیم به همان خوبی بازی کنیم اما بازی متفاوتی خواهد بود چون این بار انگلیس دست خوش چند تغییر شده است.

بازی تماشایی و جذابی خواهد بود، نمی خواهم حریص باشم ولی دوست دارم فرانسه بازی را ببرد."



آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۲۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : The Sun
بازدید: ۵۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰