loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال باید بلند پروازی کند
آرسنال باید بلند پروازی کند

آرسنال باید بلند پروازی کند

سانتوس در ماه آگوست سال گذشته به آرسنال پیوست و کمک کرد توپچی ها پس از یک فصل سخت برای پانزدهمین سال متوالی در لیگ قهرمانان حضور پیدا کنند.

اگر چه تیم ونگر در نیم فصل دوم شرایط را عوض کرد اما در نهایت باز هم دست انها از جام خالی ماند و این چیزی است که سانتوس می گوید باید به پایان برسد.

"مشخصا آرسنال باشگاه بزرگی است، یکی از بزرگترین باشگاه های جهان. ما باید به بردن جام ها فکر کنیم قهرمانی در انگلیس، قهرمانی در اروپا"

"قطعا آنها اهداف فصل بعد ما خواهند بود. آرسنال باید بلندپروازی کند من باید اهدافی در ذهنم برای خود داشته باشم مثلا بردن عناوین و قهرمانی در لیگ انگلیس. برای شاد کردن هواداران که همواره استادیوم را پر می کنند. مطمئنم آرسنال به جایگاهی که به آن تعلق دارد باز می گردد: حضور در اوج"

ونگر تا کنون با خرید ژیرو و پودولسکی خط حمله ی خود را آتشین تر کرده است با این وجود حفظ ون پرسی کلید موفقیت آرسنال در فصل بعد است و سانتوس امیدوار است رابین بماند

"ون پرسی بازیکن بسیار بزرگی است من از شرایط کنونی مذاکرات او و باشگاه بی خبرم این که او می ماند یا نه؟ او عاشق باشگاه است و هشت سال در اینجا بوده است و فصل قبل را خیلی خوب سپری کرده است"

"باشگاه باید همه ی توانش را، برای حفظ رابین به کار بگیرد فصل بعد او می تواند کمک بسیار بزرگی به ما بکند. با این وجود اکنون من امیدوارم او برای دوران حرفه ایش بهترین تصمیم را بگیرد[چه رفتن چه ماندن] اما در اینکه ما می خواهیم او بماند شکی نیست"

"او یک مهاجم خارق العاده است یکی از معدود مهاجمان دارای کلاس جهانی و این را در فصلی که گذشت ثابت کرد او شگفت انگیز است درون و بیرون از زمین او به ما کمک های فراوانی می کند. من معتقدم او در هر باشگاهی می تواند بازی کند"

سانتوس معتقد است در اولین فصل حضورش در فوتبال انگلیس علی رغم مصدومیت به خوبی یاد گرفته که چگونه خود را با این فضا تطبیق بدهد

"در برزیل شما همواره حمله می کنید در اروپا برعکس است شما نمی توانید حمله کنید و این برای یک بازیکن برزیلی در پست من کار دشواری است که خود را با این شرایط وفق بدهد"

"نمی توانید حمله کنید اما مجبورید دفاع کنید باید از دوران حضورم در فنرباغچه ممنون باشم در انجا من به خوبی کارهای دفاعی و بازی در این پست را آموختم لیگ برتر یکی از بهترین ها در سطح جهان است و دفاع کردن بخش مهمی در فوتبال اینجا به حساب می اید من باید در این فصل ه مچیز های زیادی بیاموزم"

"مسلما من دارای مهارت تکنیکی هستم و نسبتا سریعم در این فصل من یارگیری و چگونگی اضافه شدن به حمله زمانی که تیم رو به جلو می رود را آموختم امیدوارم با پیشرفتم در فصل بعد به بازیکن ثابت آرسنال تبدیل شوم چیزی که نتوانستم در این فصل نشان بدهم اما فصل بعد برای این کار فرصت خوبی است آرسنال این فرصت را در اختیارم گذاشته و آندره سانتوس نشان خواهد داد که چه چیزی در چنته دارد"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۱۳
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : soccernet.espn
بازدید: ۸۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰