loading
در حال بررسی درخواست شما
چمبرلین: می خواهم هواداران را هیجان زده کنم
چمبرلین: می خواهم هواداران را هیجان زده کنم

چمبرلین: می خواهم هواداران را هیجان زده کنم

چمبرلین می گوید با اینکه او همیشه سعی می کند هواداران را به وجد بیاورد اما این کار همیشه امکان پذیر نیست چون گاها نیاز های تیم در اولویت بالاتری قرار می گیرند.

این جوان 19 ساله در اولین فصل حضورش در باشگاه درخشان ظاهر شد و حتی برای کسب عنوان بهترین بازیکن جوان سال نامزد شد و سپس برای یورو 2012 با تیم ملی انگلیس همراه شد.

چمبرلین می خواهد روند سریعش پیشرفتش را در فصل پیشرو هم ادامه دهد و می گوید انتظاراتی که او از خود دارد بیش از انتظاری است که دیگران از او دارند.

"باید به کسی همچون مسی نگاه کنید. هر وقت بازی او را می بینم انتظار دارم کار خارق العاده ای بکند"

"می خواهم افراد را میخکوب کنم و بازیکن شگفت انگیزی باشم این بازی من است. مردم انتظار دارند همیشه بازیکنی باشید که در انها ایجاد هیجان کنید اما این همیشه عملی نیست بعضی اوقات حریف بسته بازی می کند و بعضی اوقات سعی می کنید در دفاع بیشتر تلاش کنید تا کار ساده تر شود"

"سپس بعضی ها ممکن است پیش خود بگویند اوه! او امروز خوب بازی نکرد. زیرا آنها انتظار همیشه بازیکنی باشید که بازیکنان حریف را [با بازی خود] آزار دهید"

"اما همه[بازیکنان] انتظارات زیادی را روی دوش خود حس می کنند. هر بار که به زمین قدم می گذاریم سعی می کنیم بهترین عملکردمان را ارائه کنیم زیرا مسئولیت سنگینی داریم که تلاش کنیم و نتیجه بگیریم"

"نمی گویم که خیلی زیاد به این موضوع فکر می کنیم زیرا این هم بخشی از شغل مان است و باید با آن کنار بیاییم. بیش از هر چیزی من بیشتر از همه از خودم انتظار دارم"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۲۵
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰