loading
در حال بررسی درخواست شما
به یونایتد و ونپرسی احترام خواهیم گذاشت
به یونایتد و ونپرسی احترام خواهیم گذاشت

به یونایتد و ونپرسی احترام خواهیم گذاشت

پیروزی منچستر یونایتد در دیدار امروز مقابل استون ویلا به دلیل شکست سیتی برابر تاتنهام باعث مسجل شدن قهرمانی یونایتد میشود.

ونپرسی میتواند به عنوان یک قهرمان پس از ترک آرسنال در تابستان با تیم سابقش روبرو شود،اما ونگر متقاعد شده است قهرمانی یونایتد پیش از این بازی باعث آسانتر شدن بازی آنها نخواهد شد.

ونگر میگوید:"من نمیدانم.آنچه میخواهم انجام یک بازی خوب از سوی ما و شکست دادن آنهاست،این مهم نیست آنها با چه وضعیتی به اینجا می آیند.

"ما 63 امتیاز داریم و چهار بازی برایمان باقی مانده است.دوتا در خانه و دوتا خارج از خانه.اجازه دهید برویم و در بازی بعدی پیروز شویم،این همه ی کاری است که میتوانیم انجام دهید.

"چه به عنوان قهرمان و چه نه،ما به یک صورت به ونپرسی احترام خواهیم گذاشت.ما مثل همیشه به بازیکنانی که قبلا اینجا بوده اند و برای مدت طولانی برایمان بازی کرده اند احترام میگذاریم و قبل و بعد از بازی رفتار خوبی با آنها داریم."

پیروزی 1-0 مقابل فولهام باعث قرار گرفتن آرسنال در رده سوم شد.با تشدید رقابت برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر ونگر از این پیروزی خوشحال است.

"بازی با فولهام همیشه برای ما دشوار بوده است،آنها همیشه مقابل ما خوب بوده اند و شما دوباره میتوانستید این موضوع را روز شنبه ببینید.

"و حتی من مطمئن نیستم اخراج به ما کمک کرده باشد.آنها شروع خوبی نداشتند اما اخراج باعث شوک وارد کردن به آنها شد و آنها را به حرکت واداشت.آنها به لاک دفاعی رفتند و همواره چشم به ضد حملات داشتند.

"کمی ترمز دستی مان بالا بود،به خصوص در نیمه دوم،ما کمی با این دیدگاه بازی میکردیم که "اوه.بیایید اشتباهی مرتکب نشویم"و این همیشه بهترین راه برای حمله نکردن است (یک عامل باز دارنده است).

"ما خوب و مطمئن بازی کردیم و بازیمان بیشتر در مورد ابتکار عمل است و این ابتکار عمل را در نیمه دوم نداشتیم. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۲/۲
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۶۵۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰