loading
در حال بررسی درخواست شما
آرماند همچنان توپچی
آرماند همچنان توپچی

آرماند همچنان توپچی

این اخبار روز گذشته به شکل شدیدی محافل خبری را فرا گرفت . خبر مبتنی بر علاقه شدید آرماند ترائوره به ترک آرسنال و پیوستن به تیم فرانسوی پاریس سنت ژرمن ود . آرماند با مصاحبه اختصاصی با سایت باشگاه در این مورد صحبت کرد .

آرماند عکس العملت نسبت به این داستان ها چیست؟
من فقط می خواهم در آرسنال بمانم و یقیننا در این تیم تثبیت شوم . قلب من با آرسنال است . با مربی آن می تپد . می خواهم فقط در کنار توپچی ها باشم . می خواهم سخت تلاش کنم تا بتوانم روزی به تیم اصلی راه پیدا کنم . رویای من بازی در آرسنال است . هفته به هفته علاقه بازی در آرسنال دارم و می خواهم روزی انتخاب اول دفاع چپ باشم .
اگر بتوانم به خوبی تلاش کنم و خود را پرورش دهم و در پست های دفاعی بهتر کار کنم فکر می کنم موقعیت خوبی ایجاد می کند . در کل اصلا نزدیک به رفتن نیستم .

آیا با شنیدن این داستان ها اذیت شده ای ؟
بله اذیت کننده بود . چرا که من با منظور مثبتی صحبت کرده بودم ولی آنگونه که صحبت کردم این صحبت ها منتشر نشد . من اشاره کرده بودم شاید روزی در آن جا بازی کنم چرا که در آن جا بزرگ شده ام ولی ای مسئله اصلا ربطی به این تابستان نداشت . من یقیننا در آرسنال هستم و خواهم بود . این قضیه تا وقتی اداه دارد که قرار داد دارم یا واقعا نخواهم بمانم . من از پاریس آمدم و این طبیعی است که از تیمم پاریس سنت ژرمن حمایت کنم ولی تمام فکر من آرسنال است . اصلا دوست ندارم هواداارن آرسنال فکر کنند قلب من با باشگاه نیست .

آیا فکر میکنی به تیم اول نزدیک شده ای ؟
بله فکر می کنم اینگونه است ولی نمی خواهم بیش از این نزدیک شوم بلکه می خواهم به تیم اصلی راه پیدا کنم . البته می دانم بسیار سخت است چرا که گائل به تیم بازگشته و به خوبی کار می کند . او دفاع چپ بسیار خوبی است . با این حال باور دارم اگر بتوانم سخت کار کنم و از جنبه های دفاعی خود را پرورش دهم می توانم از خود انتظار داشته باشم .

شما چند سالی هست که در آرسنال هستید و برایاین موقعیت سخت تلاش کرده ای . بنابراین نمی خواهی از تلاش دست برداری چرا که پیشرفت کردی...
حتما همینگونه است . یقین دارم پیشرفت کرده ام . از پورتسموث که آمدم بازی های کمی به میدان رفتم اما به خوبی به تلاشم ادامه دادم .

شما هشت بازی در لیگ برتر در این فصل دارید . اگر دو بازی بیشتر بازی کنید و روی نیمکت نباشید در صورت قهرمانی تیم به شما مدال خواهند داد . این قضیه چقدر بزرگ است ؟
بسیار کار بزرگی است . مشخص است که تمامی بازی ها بسیار سخت هستند . فکر نمی کنم شما بخواهید تیم را در این لحظه زیاد تغییر دهید اما من نیز علاقه مندم تا بتوانم به این مهم دست یابم . من فقط بیست سال دارم و اگر به این راه ادامه دهم فوق العاده است .

رییس این کار را برای مارتین کیون در سال 2002 انجام داد . آیا می دانستی ؟
امیدوارم دوباره مثل آن را انجام دهد . باید کمی منتظر بمانیم و ببینیم اوضاع لیگ چگونه است و به کدام سمت می رود . تیم واقعا خوب بازی می کند و در مجموع امیدوارم بتوانیم موفق باشیم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۲/۲۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۴۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰