loading
در حال بررسی درخواست شما
مروری بر فصل 2004/05
مروری بر فصل 2004/05

مروری بر فصل ۲۰۰۴/۰۵

فصل 2004/05 صد و هفتمین فصل فوتبالی بود که توسط آرسنال انجام شد. این باشگاه به عنوان قهرمانی جام حذفی رسید، اما نتوانست عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر را حفظ کند زیرا بعد از چلسی دوم شد. در لیگ قهرمانان اروپا، آرسنال در مرحله حذفی توسط بایرن مونیخ حذف شد.


 
در پنجره نقل و انتقالات، آرسنال رابین فن پرسی، مانوئل آلمونیا و متئو فلامینی را خریداری کرد. امانوئل ابوئه هم در پنجره ژانویه به آرسنال پیوست. باشگاه پس از گمانه زنی های فراوان در مورد انتقال احتمالی پاتریک ویرا به رئال مادرید، کاپیتان خود را حفظ کرد. چند بازیکن قبل از شروع رقابت‌ها، آرسنال را ترک کردند. مارتین کیون تیم را به مقصد لسترسیتی ترک کرد، ری پارلور به میدلزبورو، نوانکو کانو به وست بروم و سیلوین ویلتورد به لیون پیوستند.

سوپرکاپ
 
کامیونتی شیلد 2004 بین منچستریونایتد و آرسنال در ورزشگاه میلنیوم در 8 اوت برگزار شد. سسک فابرگاس در کنار گیلبرتو سیلوا در خط میانی برای آرسنال به میدان رفت زیرا ویرا غایب بود، در حالی که تیری آنری در خط حمله در کنار دنیس برکمپ حاضر بود. پس از نیمه اول بدون گل، آرسنال با گلزنی گیلبرتو در دقیقه 50 پیش افتاد. منچستریونایتد پنج دقیقه بعد از طریق آلن اسمیت بازی را به تساوی کشاند، اما خوزه آنتونیو ریس در دقیقه 58 پیروزی را به آرسنال بازگرداند. میکل سیلوستره 11 دقیقه مانده به پایان یک گل به خودی به ثمر رساند تا آرسنال با نتیجه 3-1 پیروز شود. ونگر عملکرد فابرگاس را پس از بازی تمجید کرد و هافبک را یک "بازیکن کامل" توصیف کرد و بار دیگر بر تمایل خود برای حفظ ویرا تاکید کرد.

لیگ برتر

آگوست تا اکتبر

آرسنال در 15 آگوست 2004 دفاع از عنوان قهرمانی لیگ را مقابل اورتون آغاز کرد. فابرگاس با 17 سال و 103 روز جوان‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه در لیگ برتر شد. برکمپ در پانصدمین بازی خود در لیگ بود که دروازه حریف را باز کرد و ریس بازی را 2-0 کرد. لیونبرگ در نیمه دوم گل سوم را به ثمر رساند و علیرغم اینکه تیم لحظاتی پس از آن گل را دریافت کرد، رابرت پیرس در دقیقه 83 گل چهارم آرسنال را به ثمر رساند. اندکی قبل از شروع بازی آخر هفته بعد در هایبوری مقابل میدلزبورو، این باشگاه از جام طلایی لیگ برتر که به مناسبت فصل شکست ناپذیر به دست آورده بود، رونمایی کرد.

در این مسابقه، آنری به آرسنال برتری داد، که قبل از اتمام نیمه اول جوزف دزیره جاب بازی را مساوی کرد. چهار دقیقه بعد از شروع نیمه دوم، فرانک کودرو از خطای پاسکال سیگان استفاده کرد و به نوبه خود توپ را به جیمی فلوید هاسلبنک داد و او گل برتری را به ثمر رساند. کیودرو در دقیقه 53 بازی را 3-1 کرد، اما برکمپ یک دقیقه بعد با گل پاسخ داد. تیم میزبان با گل های ریس، پیرس و آنری این بازگشت را تکمیل کرد. ونگر پس از آن اعتراف کرد که خط دفاعی آرسنال ضعیف بود، اما گفت که تهدیدات هجومی آن‌ها کمبودهای آن‌ها را جبران می‌کند. برد 5-3 باعث شد آرسنال با رکورد ناتینگهام فارست که 42 بازی در لیگ شکست نخورده بود برابری کند. سه روز بعد، تیم بلکبرن را 3-0 شکست داد و رکورد جدیدی را ثبت کرد. آرسنال در پایان ماه به نوریچ سفر کرد، جایی که سه گل نیمه اول تیم را در راه پیروزی 4-1 قرار داد. این برد به رکورد هشت ماهه شکست ناپذیری نوریچ در کارو رود پایان داد.

به دلیل بازی های بین المللی، آرسنال دو هفته استراحت داشت. با از سرگیری فوتبال باشگاهی، آن‌ها به مصاف فولام رفتند. ویرا به جای فابرگاس به تیم اصلی بازگشت. بعد از اینکه اشلی کول، اندی کول را در محوطه جریمه به زمین زد، فولام در نیمه اول صاحب یک پنالتی شد. مارک هالسی داور اما پس از اعتراض بازیکنان آرسنال و مشورت با کمکش نظرش را تغییر داد. آرسنال در نیمه دوم سه بار گلزنی کرد و آخر هفته 6 سپتامبر 2004 در صدر جدول لیگ قرار گرفت و دو امتیاز از چلسی در رده دوم فاصله داشت. قهرمان لیگ اولین امتیاز فصل خود را در خانه به بولتون واگذار کرد. در ورزشگاه سیتی منچستر در 25 سپتامبر 2004، گل کول باعث شد آرسنال با نتیجه 1-0 مقابل منچسترسیتی پیروز شود.

آرسنال در اوایل اکتبر چارلتون را شکست داد تا رکورد شکست ناپذیری خود را به 48 بازی در لیگ افزایش دهد. آلن کوربیشلی، سرمربی چارلتون در مورد آرسنال گفت: "فاصله بین آرسنال و سایر لیگ های برتر به این معنی است که بقیه باید تمام تلاش خود را برای متوقف کردن آن‌ها انجام دهند'' دو گل از پیرس و یک گل از آنری، پیروزی 3-1 را در برابر استون ویلا تضمین کرد. خیلی زود توجه ها به سفر آرسنال برای رویارویی با منچستریونایتد معطوف شد. قهرمانان به دنبال این بودند که 50 بازی لیگ را بدون شکست بگذرانند، در حالی که تیم میزبان تلاش می‌کرد برای یک چالش قهرمانی تلاش کند. در این بازی بسیاری از تکل های خطرناک بازیکنان یونایتد بدون مجازات ماندند و در ادامه مسابقه، تلاش سول کمپل برای متوقف کردن وین رونی، یک پنالتی بحث برانگیز را برای منچستریونایتد به ارمغان آورد که رود فن نیستلروی در دقیقه 73 آن را به گل تبدیل کرد.

سپس رونی گل دوم یونایتد در این مسابقه را به ثمر رساند تا به روند شکست ناپذیری آرسنال در 49 بازی پایان دهد. عصبانیت در تونل استادیوم، جایی که یک تکه پیتزا به سمت سر الکس فرگوسن پرتاب شد، به اوج خود رسیده بود. بعد از بازی ونگر به خبرنگاران گفت که رونی شیرجه زد تا پنالتی را به دست آورد و از عملکرد داوری مایک رایلی انتقاد کرد. او بعداً به دلیل القای این که فن نیستلروی یک کلاهبردار است، مجرم شناخته شد و توسط اتحادیه فوتبال انگلیس 15 هزار پوند جریمه شد.


 
بازی پایانی ماه اکتبر برابر ساوتهمپتون در هایبری بود. آنری که در همان ابتدا یک پنالتی را از دست داد، گلزنی کرد تا آرسنال در دقیقه 67 جلو بیفتد. ساوتهمپتون با دو گل روری دلپ پاسخ داد، اما فن پرسی در وقت های تلف شده بازی را به تساوی کشاند. این تساوی به این معنی بود که آرسنال با 26 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به چلسی در رده اول قرار داشت.

نوامبر تا دسامبر

برای دومین بازی متوالی لیگ، آرسنال دو امتیاز از دست داد. این تیم در 6 نوامبر 2004 در زمین کریستال پالاس به تساوی 1-1 رسید که به این معنی بود که چلسی در جایگاه اول از آنها پیشی گرفت. ونگر از ناتوانی آرسنال در حفظ برتری در مسابقات انتقاد کرد و اعتراف کرد که تسلط در فوتبال آنها ناپدید شده است. یک هفته بعد آرسنال در وایت هارت لین به مصاف تاتنهام رفت. این تاتنهام بود که بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 36 با گل نورالدین نیبت پیش افتاد. آنری لحظاتی قبل از پایان نیمه اول کار را برای آرسنال به تساوی کشاند و لاورن یک پنالتی را به گل تبدیل کرد. ویرا در دقیقه 60 گل سوم را به ثمر رساند. قبل از اینکه جرمین دفو فوراً به گل ویرا پاسخ دهد. فابرگاس گل چهارم آرسنال را برای لیونبرگ مهیا کرد. در 16 دقیقه پایانی تاتنهام دو گل و آرسنال یک بار گلزنی کردند. نتیجه نهایی 5-4 بود، و آن را به دربی شمال لندن با بالاترین میزان گل تبدیل کرد. دفاع آرسنال توسط ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی مورد تمسخر قرار گرفت و به خبرنگاران گفت: "5-4 یک نتیجه هاکی است، نه یک بازی فوتبال."

آرسنال در 20 نوامبر 2004 برابر وست بروم به تساوی رسید. گل رابرت ارنشاو در 11 دقیقه باقی مانده از زمان عادی، گل اول پیرس را خنثی کرد. آرسنال در آخرین بازی ماه نوامبر، مقابل لیورپول در آنفیلد شکست خورد. ویرا یک کار تیمی تک ضرب را به پایان رساند تا آرسنال کار را به تساوی بکشاند، که در نیمه اول عقب افتاده بود، اما نیل ملور گل پیروزی لیورپول را با شوت از راه دور به ثمر رساند. آرسنال این ماه را با پنج امتیاز کمتر از چلسی صدرنشین، در رده دوم به پایان رساند.

آنری در پیروزی آرسنال مقابل بیرمنگام در 4 دسامبر 2004 دو گل دیرهنگام به ثمر رساند. آرسنال سپس در هایبوری با چلسی، صدرنشین لیگ روبرو شد. با محرومیت ویرا و مصدومیت گیلبرتو و ادو، ونگر فلامینی را به عنوان شریک فابرگاس در خط میانی انتخاب کرد. اولین فرصت این مسابقه به آنری رسید که در ثانیه 75 ثانیه گل اول را به ثمر رساند. جان تری نتیجه را مساوی کرد، اما آنری از یک ضربه آزاد بحث برانگیز، برتری را به آرسنال بازگرداند. ایدور گودیانسن در اوایل نیمه دوم برای چلسی گل تساوی را به ثمر رساند و در اواخر بازی آنری فرصت هت تریک را از دست داد. گل دیگری وجود نداشت و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید، به این معنی که چلسی پنج امتیاز از آرسنال فاصله داشت.


 
آرسنال بازی های باقی مانده خود را در ماه دسامبر پیروز شد و گلی دریافت نکرد. آن‌ها پورتموث را با گل کمپل در نیمه دوم شکست دادند و در باکسینگ دی فولام را با دو گل شکست دادند. ویرا گل پیروزی مقابل نیوکاسل را به ثمر رساند. آرسنال پس از 20 بازی 44 امتیازی شد و در رده دوم جدول لیگ قرار گرفت.

فوریه تا ژانویه

در روز سال نو، لیونبرگ در پیروزی 3-1 آرسنال مقابل چارلتون دو گل به ثمر رساند. این تیم چهار روز بعد در خانه برابر منچسترسیتی به تساوی رسید. آرسنال پس از شکست مقابل بولتون در ورزشگاه ریباک، فاصله‌اش با چلسی بیشتر شد. ونگر اعتراف کرد که چلسی به دلیل امتیازات بیشتر، مدعی قهرمانی در لیگ است، اما افزود: "ما به راه خود ادامه خواهیم داد و تا آخرین دقیقه قهرمانی خواهیم جنگید." آرسنال ژانویه را با پیروزی 1-0 خانگی مقابل نیوکاسل به پایان رساند. ونگر چهار تغییر را نسبت به شکست مقابل بولتون انجام داده بود و برکمپ به جای فن پرسی، گلزن بازی شد.
 
شب اول فوریه آرسنال در هایبری میزبان منچستریونایتد بود. ویرا پس از 8 دقیقه گلزنی کرد اما گیگز 10 دقیقه بعد برای منچستریونایتد گل تساوی را به ثمر رساند. برکمپ 9 دقیقه قبل از نیمه دوم برتری آرسنال را به دست آورد، اما دو گل کریستیانو رونالدو و یک گل جان اوشی در نیمه دوم باعث پیروزی 4-2 یونایتد شد. این چهارمین شکست فصل آرسنال در لیگ بود و آن‌ها را به رده سوم رساند. ونگر تیمش را در رقابت قهرمانی ناکام دانست و از مقصر دانستن اشتباه آلمونیا در گل اول رونالدو خودداری کرد. این گلر در بازی بعدی آرسنال، مقابل استون ویلا کنار گذاشته شد. سه گل نیمه اول توسط لیونبرگ، آنری و کول به آرسنال یک برد راحت داد.

برای بازی مقابل کریستال پالاس در 14 فوریه 2005، ونگر تیمی را برای آرسنال انتخاب کرد که حتی یک بازیکن بریتانیایی در آن حضور نداشت، اولین بازی در تاریخ باشگاه. این تیم شروع خوبی را نداشت، اما در ادامه بهتر شد و در هفت دقیقه سه گل به ثمر رساند. آنری در دویستمین بازی خود در لیگ، در هر دو نیمه گلزنی کرد و نتیجه 5-1 به سود آرسنال شد. نتیجه تا حدودی تحت الشعاع ترکیب خارجی تیم قرار گرفت. پل مرسون بازیکن سابق باشگاه آن را یک "شوخی" نامید و رئیس PFA گوردون تیلور اشاره کرد که این یک "الگوی نگران کننده برای فوتبال انگلیس" است. وقتی از ونگر در مورد انتخاب تیمش پرسیدند، گفت: "من به پاسپورت افراد نگاه نمی‌کنم، به کیفیت و نگرش آنها نگاه می‌کنم."


 
آرسنال فقط یک امتیاز در ساوتهمپتون به دست آورد، جایی که فن پرسی به دلیل درگیری با گراهام لی ساکس در اواخر بازی اخراج شد. این تیم در پایان فوریه در رده سوم باقی ماند، چهار امتیاز کمتر از منچستریونایتد و 10 امتیاز کمتر از چلسی و یک بازی کمتر از هر دو رقیب انجام داده بود.

مارچ تا می

با نزدیک شدن به پایان فصل، فرم آرسنال بهتر شد. در خانه پورتموث در 5 مارس 2005، تیم سه امتیاز را با هت تریک آنری به دست آورد. فن پرسی در بازی آرسنال مقابل بلکبرن تنها گل را به ثمر رساند و تیم با پیروزی خانگی مقابل نوریچ به رده دوم بازگشت و آنری یک هت تریک دیگر به ثبت رساند. یک هفته بعد گل پیرس برای آرسنال کافی بود تا میدلزبرو را در ریورساید شکست دهد و چهارمین بازی متوالی خود را پیروز شود. سپس این تیم مقابل چلسی که در مسیر قهرمانی بود، به تساوی بدون گل دست یافت.
 
آرسنال در 25 آوریل 2005 تاتنهام را 1-0 شکست داد، که به این معنی بود که چلسی برای کسب عنوان قهرمانی باید در روز شنبه منتظر بماند. رده دوم بهترین موقعیتی بود که آرسنال می‌توانست تا زمانی که در 2 می 2005 مقابل وست بروم قرار گرفت، حضور داشته باشد. آرسنال بزرگترین برد فصل لیگ را در مقابل اورتون در هایبری ثبت کرد. عملکرد الهام‌بخش برکمپ به تیم کمک کرد تا 7-0 پیروز شود. او دو گل ابتدایی را خلق کرد و در نیمه دوم گلزنی کرد.

آرسنال آخرین بازی خود در این دوره از رقابت ها را خارج از خانه مقابل بیرمنگام شکست خورد. این عملکرد ضعیفی از سوی تیم میهمان بود، آنها با استفاده از برکمپ در دقیقه 88 به گل تساوی رسیدند، اما در دقیقه 90 گل دوم را دریافت کردند.

در پایان فصل تیری آنری با 25 گل آقای گل لیگ برتر شد. آنتونیو ریس و آرسن ونگر به ترتیب بازیکن و مربی ماه آگوست لیگ شناخته شدند. آنری به همراه اشلی کول در تیم منتخب فصل قرار گرفتند.

جام حذفی

آرسنال با توجه به جایگاهش در لیگ برتر در دور سوم وارد این رقابت‌ها شد. بازی نخست آنها در خانه برابر استوک بود. میهمان درست قبل از پایان نیمه اول پیش افتاد، اما گل های ریس و فن پرسی در نیمه دوم به معنای پیروزی 2-1 آرسنال بود. آنها سپس در دور بعد در خانه با ولورهمپتون روبرو شدند. یک گل از ویرا و لیونبرگ یک پیروزی راحت 2-0 را تضمین کرد.
 
حریف آرسنال در دور پنجم شفیلد یونایتد بود. پس از 35 دقیقه، برکمپ به دلیل خطای آشکارش روی کولیپ از زمین اخراج شد. در حالی که یازده دقیقه از زمان عادی باقی مانده بود، رابرت پیرس برای آرسنال گلزنی کرد، اما تیم یک پنالتی دیرهنگام را دریافت کرد که اندی گری آن را تبدیل به گل کرد. گل تساوی برای شفیلد یونایتد به این معنی بود که بازی در 1 مارس 2005 در برامال لین تکرار شد. هر دو تیم پس از اتمام 90 دقیقه و وقت های اضافه به تساوی بدون گل دست یافتند، بنابراین پیروز بازی توسط ضربات پنالتی مشخص می‌شد. آلمونیا دو پنالتی را مهار کرد تا باعث شود آرسنال به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

در دور ششم این رقابت‌ها بولتون در ورزشگاه ریباک میزبان آرسنال بود. لیونبرگ تنها گل بازی را پس از سه دقیقه به ثمر رساند. او فرصتی برای افزایش برتری آرسنال در وقت های تلف شده داشت، اما توپ را از شش یارد به بیرون زد. آرسنال در نیمه نهایی در ورزشگاه میلنیوم به مصاف بلکبرن رفت. دو گل از فن پرسی و یک گل از پیرس باعث پیروزی 3-0 آرسنال شد.
 
این پیروزی باعث شد تا آرسنال در 21 می 2005 در فینال به مصاف منچستریونایتد برود. بازی در اختیار یونایتد بود، اما آرسنال در مقابل فشار این تیم مقاومت کرد و بازی پس از 120 دقیقه با نتیجه 0-0 به پایان رسید، اگرچه آرسنال با اخراج ریس 10 نفره بازی را به پایان رسانده بود. بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و تمام پنالتی‌زنان به غیر از پل اسکولز ضربه‌شان را به گل تبدیل کردند. ویرا ضربه نهایی و پیروزی را به گل تبدیل کرد تا دهمین قهرمانی در جام حذفی را برای آرسنال رقم بزند.

جام اتحادیه

آرسنال به همراه سایر باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های اروپایی از دور سوم وارد این رقابت‌ها شد. این تیم در 25 اکتبر 2004 به مصاف منچسترسیتی رفت. ونگر یک تیم نسبتا جوان را به میدان فرستاد که در نیمه دوم با گلزنی فن پرسی پیش افتاد. دنی کرباسیون در دقیقه 90، درست قبل از اینکه رابی فاولر، مهاجم منچسترسیتی از روی یک ضربه ایستگاهی گلزنی کند، برتری میهمان را افزایش داد.
 
در دور چهارم، آرسنال در هایبوری به مصاف اورتون رفت. تیم پس از هشت دقیقه بازی عقب افتاد، اما کوئینسی اوسو آبیه بازی را به تساوی کشاند و در نیمه دوم آرتورو لوپولی دو گل به ثمر رساند. ونگر از واکنش تیمش به این شکست خشنود بود و افزود: "آنها هوشمندانه و با روحیه‌ای که ما دوست داریم بازی کنیم، بازی کردند." آرسنال در مقابل منچستریونایتد از دور این رقابت‌ها خارج شد. تنها گل بازی در ثانیه 19 ثانیه به ثمر رسید که دیوید بلیون از اشتباه آلمونیا سود برد.

لیگ قهرمانان اروپا

آرسنال در گروه E، همراه با آیندهوون، پاناتینایکوس و تیم نروژی روزنبورگ قرار گرفت. گل به خودی الکس برای آرسنال کافی بود تا در اولین بازی مقابل آیندهوون سه امتیاز را کسب کند. این تیم در خارج از خانه با روزنبورگ مساوی کرد و یک امتیاز در پاناتینایکوس به دست آورد، علیرغم اینکه دو بار در ورزشگاه آپوستولوس نیکولایدیس پیش افتاد. در بازی برگشت، سیگان یک گل به خودی زد تا گل نیمه اول آنری را خنثی کند. نتیجه، آرسنال را در جایگاه دوم قرار داد. بازی بعدی آنها مقابل آیندهوون در ورزشگاه فیلیپس بود که پس از 8 دقیقه تیم میزبان به برتری رسید اما آنری برای آرسنال گل تساوی را به ثمر رساند. در نیمه دوم لاورن و ویرا هر دو به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شدند. ونگر تصمیم داور هربرت فاندل را پذیرفت، اما تعجب خود را از عدم اخطار به مارک فن بومل اضافه کرد: "اگر به تعداد خطاهایی که او بدون تنبیه انجام داد نگاه کنید، بسیار تعجب آور است زیرا او خطاهای عمدی انجام داد. برخی از افراد ممکن است از پاتریک انتقاد کنند. ما 10 نفره بودیم، اما او احساس می‌کرد که باید سخت‌تر بجنگد تا توپ را به دست آورد.''
 
تساوی مقابل آیندهوون به این معنی بود که آرسنال باید برای صعود به مرحله حذفی برابر روزنبورگ پیروز شود. پیروزی 5-1 در خانه، با پنج گلزن مختلف، آرسنال را در صدر گروه قرار داد.

آرسنال در مرحله یک هشتم نهایی مقابل بایرن مونیخ قرار گرفت. در بازی اول اشتباه توره باعث شد کلودیو پیزارو در عرض چهار دقیقه گلزنی کند. سپس این مهاجم در دقیقه 58 دومین گل خود را به ثمر رساند و حسن صالح حمیدزیچ هفت دقیقه بعد گل سوم را برای بایرن به ثمر رساند. توره یک گل در اواخر بازی برای آرسنال به ثمر رساند، که به آنها شانس کمی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی داد. آرسنال در بازی برگشت بایرن را با تک گل آنری شکست داد، اما این نتیجه برای صعود کافی نبود.

آرسنال در مجموع از 32 بازیکن در طول فصل 05-2004 استفاده کرد و 18 گلزن مختلف وجود داشت. همچنین سه نفر از اعضای تیم بودند که در تیم اصلی حضور نداشتند. تیم در طول فصل از ترکیب 4-4-2 بازی کرد، اما ونگر ترکیب 4-5-1 را برای فینال جام حذفی به کار گرفت. کولو توره در 50 بازی به میدان رفت (بیش از همه بازیکنان). این تیم در مجموع 117 گل در تمام مسابقات به ثمر رساند. بهترین گلزن آنری با 30 گل بود و پیرس پشت سر وی 17 گل به ثمر رساند. پنج بازیکن آرسنال در طول فصل اخراج شدند: ویرا، ریس، برکمپ، فن پرسی و لاورن.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۲/۱۰ ۱۳:۱۵
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : Wikipedia
بازدید: ۵۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰