بیاید باهم گریه کنیم...

نویسنده: (Hooman sam (Dark metal

وبلاگ من
نویسنده: (Hooman sam (Dark metal
از وقتی که fifa99 بازی کردم (عکس برگکمپ روی کاور بازی بود...) افتادم تو جاده بی پایان آرسنال و... به همه سلامتی توپچیا رفتیم تو 15 اُمین سال طرفداری...
کل بازدید: 56,432 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

بیاید باهم گریه کنیم...

یه آمار دیدم مخم سوت کشید ، گفتم بیاید باهم گریه کنیم به حال این فوتبالی که پلاتینی داره به بیراهه میکشوندش...  




از وقتی این یارو اومده رو کار و یوفا رو گرفته تو مشتش انگار اسپانیا یه جونه تازه ای گرفته !! 
فک کن یه تیمی رو با یه خرچنگ قهرمان جام جهانی میکنن !!!
یامه یکی از فوتسالیست های محل خدمتم قسم خورد گفت اگه اسپانیا قهرمان جهان شه دیگه فوتبال برون مرزی رو نیگا نمیکنه !! که همینجورم شد.. ( و اون بدبخت به بلای خانمان سوز دیدن بازی های لیگ ایران دچار شد !!! دییییییی ) =))
--------
سرتون رو الکی درد نیارم ، میرم سراغ یه آمار فوق العاده جالب که وقتی دیدم مخم سوت کشید(دقیقا مثل سوت این دیگا هستن که توشون خورشت سبزی درست میکنن !!) ...


برترین تیم های فوتبال جهان از دید یه مشت مشنگی به نام :فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال !!!
1 – بارسلونا اسپانيا

2 – يونيورسيداد شيلي

3 – رئال مادريد اسپانيا

4 – اتلتيکومادريد اسپانيا

5 – بايرن مونيخ آلمان

6 – چلسي انگليس

7 – ولز سالزفيلد آرژانتين

8 – ليبرتاد پاراگوئه

9 – اتلتيکوبيلبائو اسپانيا

10 – اسپورتينگ ليسبون پرتغال


خداییش اینم شد 10تا تیم برتر جهان ؟؟؟!!!

یعنی به معنی واقعی کلمه هرچی منطق تو دنیا هست رو به f..k دادن رفته....
به فرض بگیم آرسنال 11ام باشه ، خب لامصبا چرا منچستر نیس ؟؟
20 سال منچستر تو لیگ جزیره که بی شک بهترین لیگ هستش از سوم پایین تر نیومده !!! حالا حتی دهمم نیس !!! 
فقط دارن خودشون رو آویزون این اسپانیای کثیف میکنن !!! (این پلاتینی چی تو اسپانیا دیده نمیدونم !!)

4تا تیم از اسپانیا !!! خداییش حقه ؟؟ (اینجاس که میگم گریه کنیم !!)
-------------------
فک کن بارسا اول !!! (شکلک سبز تهوع دوباره اینجا به کارم اومد !!!)
رئال سوم ، بارسا اول !! = ( یعنی پلاتینی و یوفا اول !!!)
حالم از لجن بازی های پشت پرده فوتبال بهم میخوره ...

---------------
بخدا اگه یه لایک ببینم میام میزنمتونا ...
فقط دیس لایک ... میخوام ببینم چقدر شاکی هستین از دست این آمار....


unlike   \\m//   unlike
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

parsa در 13/3/1391 | 13:07 گفت:

بابا چرا سر چیزای الکی جوش میارین وباهم دعوا میکنین
هومن مگه اولین باره فیفا اینجوری آماره میده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا این آمار مهم نیست هر دفعه لیست بهترین هاش بدتر از دفعه قبل میشه
بیخی بابا گور باباشون

nima در 13/3/1391 | 13:04 گفت:

چقد حرف زدین حوصله ندارم بخونم،فقط خواستم منم حرفی زده باشم!!!

(Hooman sam (Dark metal در 13/3/1391 | 03:23 گفت:

آقا با اجازه بزرگترا من کارم به بیمارستان کشید و الا بودم درخدمتتون اساسی...
از 7 تا 4.5 بکوب تو آفتاب وایساده بودم (جز نیم ساعت ناهار) ، بعدشم نشستم پشت کامی دیگه سند مرگم رو امضا کردم !!!!
یعنی له واسه یه لحظمه !!!
گردن به فنا رفت....
قرص ها قدرتشون تموم شد الان از خواب بیدار شدم....

unlike unlike

Farhad Rahbari در 13/3/1391 | 02:02 گفت:

علی آقاشاهی@ بابا بی خیال! مهم توپچی بودنته
یه سوال:رشتت ریاضی بوده که انقدر ازش دفاع میکنی؟!
بعدشم علی جان شیمی یعنی زندگی
البته من تعصب کورکورانه به رشتم ندارم
فقط به این باور دارم که ریاضی نقش زیادی تو فوتبال نداره-فقط زیرشاخش آمار به درد آنالیز و اوقات فراغت میخوره
فوتبال خودش یه علمه داداش گلم اینو که قبول داری؟! و هر علمی هم تو الان میتونه با علوم دیگه چفت بشه
حالا چخبر از اونور؟!

مجید در 13/3/1391 | 01:48 گفت:

لایک لایک لایک لایک لایک لایک لایک لایک لایک لایک لایک ردم تا جونت در بیاد

علی آقاشاهی در 13/3/1391 | 00:41 گفت:

تمام تعریفی (البته مثال هایی) که در مورد طراوت فوتبال ارائه دادی شدیدا نسبیه و فکر میکنم افراد مختلف می تونن نظرات مختلفی در مورد بازی با طراوت داشته باشند
به هر حال

فرهاد جان منظور من انعطاف در مورد تغییرات اساسی توی اصول علم هست که معمولا توی علوم دیگه ای که شما نام بردی نیست یعنی نظریه ها یا کلا اثبات میشن یا رد
توی شیمی تا یه زمانی تصور این بود که گاز های نجیب (گروه 8 اصلی) واکنش نمی دن ولی الان می دونیم که تا تناوب 5 در شرایط آزمایشگاهی و تناوب های بعدی در شرایط عادی (به علت نا پایدار بودن اتم ها) واکنش پذیرند
توی فیزیک کلاسیک برای خیلی سوال ها جواب نبود و در برخی موارد ( مثل همین ماهیت نور که به تصور نیوتن "نور از اسرار الهی" بوده) تناقض وجود داشته
به این مسائل می گن عدم قطعیت اون علوم نه انعطاف پذیریشون (البته بحث ما در مورد انعطاف پذیری یا نا پذیری علوم دیگه نیست یعنی چیزایی که گفتی ربطی به این نداره که ریاضی انعطاف پذیر نیست)

من نگفتم این نام گذاری احساسی بوده منظورم این بود که ریاضی الان با تجربی ترین (احساسی ترین) علم تجربی که همون زیست شناسی هستش ارتباط تنگاتنگی داره

100% توی بقالی هم از ریاضی استفاده میشه. اصلا مگه "چیری" وجود داره که توش اثری از ریاضی نباشه
به گفته لاگرانژ تمام دنیا بر پایه ریاضیات هست

و در کل من فکر میکنم این آمار و ارقام فقط پایه فوتبالی داره

راستی از بقیه بچه ها عذر می خوام که بحث من و فرهاد ربط زیادی به موضوع نداره
good luck

شایان در 13/3/1391 | 00:02 گفت:

به این رده بندی ها توجه مکن!! برو مجله های اقتصادی بگیر بخون!! البته نه ایرانیشا!! خارجکیشو... ببین اقتصادی ترین تیم دنیا هسیم!!! و اعتقاد دارند زمانی خواهد رسید که تیم هایی که هم اکنون ولمیخرجن... اون زمان کاسه به دست به سوی آؤسنال هستند!!
ونگر ........ بسه دیگه خریداتو نشون بده

شایان در 12/3/1391 | 23:55 گفت:

ببین عزیز من ... تیم ملی اسپانیا اگه قهرمان شده تو این چند دوره رقابت ها.. همش صدقه سری تعدد ستاره ها تو هر پست تیمش هست!! بنابر این پلاتینی و ملامینی و امثال فلامینی کاره ای نبودند!!!

اوه هومن تویی؟؟؟؟

تا دیروز به علی ارشدی میگفتم پارازیت بلاگ هام... اما مث که باید از این من بعد به شوما بگم

Farhad Rahbari در 12/3/1391 | 23:33 گفت:

soroosh@ جزء 5 تیم اول نه 10 تیم!
طراوت فوتیال:حرکات چشم نواز-عدم انجام بازی تدافعی طولانی مدت-غیر قابل پیش بینی بودن بعضی تیم ها مثل آرسنال و ...
این انعطافی که شما تعریف کردین تو همه رشته ها هست:شیمی-بحث آلیاژها
فیزیک:دو بعدی بودن نور(خاصیت موجی و ذره ای)
.
.
.
و الخ
یعنی نامگذاری قرون بر پایه احساساته؟! کلی خندیدما!(ناراحت نشی)
تو بقالی هم از ریاضی خیلی استفاده میشه!()
در کل:این آمار و ارقام پایه فوتبالی نداره

soroosh در 12/3/1391 | 23:08 گفت:

کلا با پی صفر مشکل دارم ولی حرفشو کاملا قبول دارم
انقدر بدبخت شدیم که سوم شدنمون باعثه خوشحالی بود :خاک تو سرمون
این آمار رو من نمیگم دروغ محضه ولی این که آرسنال نیس توش از هزار تا حرف راست تره

soroosh در 12/3/1391 | 23:05 گفت:

منظورم نباید بود :دی
کلا جملم نابود شد :دی
آرسنال اصلا نباید جز 10 تیم اول باشه

soroosh در 12/3/1391 | 22:57 گفت:

بدون تعصب میگم، مطمئنن آرسنال جز ده تیم برتر باید باشه، حالا هر آماری هست

Vishka در 12/3/1391 | 22:23 گفت:

علی قاسمی در 12/3/1391 | 22:20 گفت:

بچه های این آمار ها اصلا خوب و دقیق نیست او اصلا نباید اینقد به این چیزا اهمیت بدید
رتبه بندی اینا به درد خودشون میخوره

یه تیم طی یه مار 20 پله میاد جلوتر یا عقب تر . خب این که نمیتونه ملاک باشه

مگه رده بندی ماهیانست ؟؟
اگه رده بندی ماهیانه باشه خب شاید یه تیم مثل این تیم شیلیایی تو یه ماه واقعا جزء 5 تیم برتر باشه و تو 1 ماه واقعا خوب باشه اما رده بندی برای مدت طولانیه و جابجا شدن تیم ها باید خیلی کند تر اینهاباشه

علی آقاشاهی در 12/3/1391 | 22:17 گفت:

از آخر میام اول
اره منطق یه قسمت خیلی کوچیک از ریاضیه حرفت رو قبول دارم با هم یکی نیستن
طراوت فوتیال دقیقا یعنی چی؟ می تونی به تعریف جامع براش داشته باشی؟
برای اینکه بگم خشک نیست با این شروع می کنم که توی ریاضی همه چیز قابل تغییر هست و نسبت به هر موضوعی میشه منعطف بود (یه نگاه به هندسه اقلیدسی و نا اقلیدسی قضیه رو روشن می کنه)
و برای اینکه بگم بی احساس نیست به ابن اشاره می کنم که قرن 21 به نام قرن ریاضی و زیست نام گذاری شده چون الان توی زیست برای پاسخ به اکثر علامت سوال ها از ریاضی استفاده میکنن (رابطه ژنتیک با توپولوژی ، گراف با شبکه های عصبی مغز و ... ) و حتی توی شعر هم وزن با ریاضی سنجیده می شه

good luck

Farhad Rahbari در 12/3/1391 | 22:01 گفت:

علی آقاشاهی@ خب ثابت کن خشک و بی احساس نیست!
منظورم از آمار همین آمارای بالاست-کاری به طراوت فوتبال و خیلی چیزای دیگه ندارن
بعدشم منطق با ریاضی کلی توفیر داره!

علی آقاشاهی در 12/3/1391 | 21:41 گفت:

@ پی صفر:
همگان یعنی طرفدارای منچستر یونایتده؟

بعد هم من نفهمیدم تو موافق این فدراسیون هستی؟ (یعنی ونگر بهترین مربی دهه اول قرن 21 هست ) یا مخالف؟ ( آرسنال باید تو این لیست باشه)

good luck

p0 در 12/3/1391 | 21:27 گفت:

گريوتون بايد به حال خودتون باشه كه مربيتون بعد از سوم شدن اونم تو فصلي كه انواع واقسام شكست هارو داشتين چنان با افتخار وخوشحالي مصاحبه كنه كه انگار يو سي ال رو بردين

p0 در 12/3/1391 | 21:25 گفت:

فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال همونيه كه ونگر رو در ميان تعجب همه گان بهترين مربيه 10 سال اخير انتخاب كرده!!! دوست داشتين آرسنال كجاي اين ليست باشه؟
حتما ميخواستين بالاتر از فيناليستهاي ليگ اروپا باشين؟؟؟!!!
بازم چرت وپرت

حسین در 12/3/1391 | 21:19 گفت:

مرسی علی جان خوندن کامنت هات مثل این میمونه که اکسیژن تازه بهم میرسونن

البته اصلا ادعایی ندارم ولی عادت کردم تو این سایت کلا فقط حرفایی ببینم که مخالف حرفای خودم هست

علی آقاشاهی در 12/3/1391 | 21:12 گفت:

@farhad:
ریاضی یه علم قطعی هست (تنها علم قطعی) ولی اصلا خشک و بی احساس نیست میتونم ساعت ها در موردش باهات بحث کنم
اتفاقا فوتبال واقعی هم بر اساس همین آماره و الا ما طرفدارای آرسنال انقدر برای بازیکن گرفتن جوش نمیزدیم تا "آمارمون بهتر بشه"
دقیقا اونجاهایی که فوتبال از منطق خارج میشه ما هممون داغ می کنیم همون جایی که بجای هانری ، ندود تو اروپا بهترین بازیکن میشه زیدان تو جهان
good luck

حسین در 12/3/1391 | 21:01 گفت:

نه خوبه چرا عوضش کنی هومن؟؟؟خیلی هم خوبه

اوکی برو استراحت دادا.ممنون بحث خوبی بود

سید سجاد حسینی در 12/3/1391 | 20:58 گفت:

بی خیال همشهری. ایشااله مادر این پلاتینی به عزاش بشینه

(Hooman sam (Dark metal در 12/3/1391 | 20:44 گفت:

الان که نگاه کردم از زمانی که آنلاین شدم 3.45 دقیقه میگذره که من بکوب پای کامی ام...
داغونما داغووووون ...
یعنی لهه لهم....

like like

Farhad Rahbari در 12/3/1391 | 20:43 گفت:

متاسفم یه ارسنالی میاد منچستر رو بزرگ میکنه
مرسی حسین گل گفتی
منفور ابدی=یونایتد لعنتی

(Hooman sam (Dark metal در 12/3/1391 | 20:42 گفت:

آقا بخدا گردنم داره از درد میشکنه...
شما بجواب من وقتی گردنم خوب شد میام میجوابم...
دارم میمیرم باور کن...

like like

M o o r I در 12/3/1391 | 20:41 گفت:

مرسی هومن جان

Farhad Rahbari در 12/3/1391 | 20:41 گفت:

جواب فقط یک جملست: معیارهای اینا براساس روابط ریاضیه
ریاضی یه علم خشک و بی احساس و قطعیه
اما فوتبال واقعی فارغ از این حرفاست
امیدوارم منظورمو درک کرده باشید

(Hooman sam (Dark metal در 12/3/1391 | 20:41 گفت:

راستی جواب اون سوالت : آره ...
مگه اون آواتای که قبلا گذاشته بودم از همین عکس ندیده بودی ؟؟ این همون عکسه که نگاتیو کرده بودمش...
اگه تابلوهه بگو عوضش کنم...جدی گفتم...

like like

(Hooman sam (Dark metal در 12/3/1391 | 20:38 گفت:

پس به نظر تو آرسنالم هرگزززززززززززززززز نمیتونه بالاتر از منچستر باشه حتی برای یه ماه!!!!!
=
من کی همچین حرفی زدم ؟؟ من این ماهه آخر که احتمالا اینا براساس اون رای دادن رو واسه خودم آنالیز کردم دیدم ما از منچستر پایینتریم...
دروغ که نگفتم اونا تو ماه آخر دوم لیگ شدن و ما سوم ، اونم با اختلاف بالا ...
----------------
ببخشید ولی بعضی حرفات ارزش جواب دادن هم ندارع.بازم ببخشید البته ...
=
نیاز به بخشش نیس اما بگو کدومش ؟؟ جالب شد واسم ...
-------------
((جز افتخار دلیل دیگه ای برای برتری ندیدم))......تو که جز افتخار دلیل دیگه ای برای برتری ندیدی و افتخار رو هم فقط توی چند تا جام بیشتر میبینی چجوری ادعای ارسنالی بودن میکنی آخه؟؟؟؟؟؟؟؟
=
همه میدونن من حالم از جام پرستی بهم میخوره و تو کامنت های پایینمم گفتم ولی در مورد بارسا و رئال چیزی بجز جام نمیتونه ملاک برتری باشه آخه سبک و ذات فوتبال هر 2تاشون کثیفه و منم ازش بیزارم ... ولی چون دلیل خاصه دیگه ای ندیدم اسم جام رو آوردم ...
حالا فهمیدی چرا گفتم قهرمانی و جام ؟؟

unlike unlike

(Hooman sam (Dark metal در 12/3/1391 | 20:31 گفت:

حسین من نمیتونم حقیقت رو پنهون کنم واسه همینه میگم تو این چندسال واقعا منچستر بهتر از آرسنال کار کرده و از این حرفمم هیچ ترسی ندارم... همه یسیاست هاشون بهتر و برنامه ریزی تر شده بوده...
---------
آقا اصلا من رئالی ... همه فهمیدن ؟؟ ولی اگه کاکا و زیدان برن دیگه اسمی از رئال نمیبرم..
---------
شما فقط به اون یه بازی که با شانس همراه بود تکیه نکن ، منچستر قبل از اون هم پیشرفت قابل قبولی داشت...
شما اون 7 سال قبلش روکه از 3وم پایینتر نیومدن رو چرا نمیبینی ؟؟

like like

حسین در 12/3/1391 | 20:25 گفت:

بی خیال بحث هومن ولش کن...

یه سوال شخصی اگر دوست داشتی جواب بده...اون عکسی که روی صفحه مانیتور توی آواتارت هست عکس خودته؟؟؟

حسین در 12/3/1391 | 20:24 گفت:

یعنی هومن بهم ثابت شد رئالی شدیدددددددددددددد هستی.

پس به نظر تو آرسنالم هرگزززززززززززززززز نمیتونه بالاتر از منچستر باشه حتی برای یه ماه!!!!!

ببخشید ولی بعضی حرفات ارزش جواب دادن هم ندارع.بازم ببخشید البته

((جز افتخار دلیل دیگه ای برای برتری ندیدم))......تو که جز افتخار دلیل دیگه ای برای برتری ندیدی و افتخار رو هم فقط توی چند تا جام بیشتر میبینی چجوری ادعای ارسنالی بودن میکنی آخه؟؟؟؟؟؟؟؟

حسین در 12/3/1391 | 20:18 گفت:

هومن جان بله تو درست میگی من وقتی حرف باراس هست پیدام میشه فقط!!!!

تو هم اصلا هم عشق و دلدادگیت به رئال از حرفات معلوم نیست نگران نباش!!!

من اصولا به بحث و دلیل آوردن علاقه دارم و این موضوع و موضوع های مشابه هم بیشتر از مثلا تعداد مصدومین یا آمار لیگ جزیره پتانسیل بحث کردن داره.برا همین توی اینجور پست ها فعال ترم نه چیز دیگه.

بازم میگم...منم بازی های منچستر 99 رو دیدم و از اون حرفتم که گفتی قدمتی توی فوتبال ندارم ناراحت نشدم.چون اصولا ادعایی ندارم

ولی نمیدونم اگر دو تا کرنر دقیقه 91 و 92 بازی فینال 99 نبود بازم کسی حرفی از منچستر میزد یا نه؟؟؟

متاسفم یه ارسنالی میاد منچستر رو بزرگ میکنه

(Hooman sam (Dark metal در 12/3/1391 | 20:13 گفت:

چرا علی جون بالای تیتر خبر نوشته ...
-----
نه من گفتم پرافتخارتر چون جز افتخار دلیل دیگه ای برای برتری ندیدم ...
نمیتونم به خودم بقبولونم چرا و بر چه اساسی بارسا بالاتر از رئاله ؟؟
اگه یه فصل باشه حرفه شما متین ولی درغیر این صورت عمرا ، حتی 1ماه ....

like like

علی ارشدی در 12/3/1391 | 20:13 گفت:

حالش نیست بیام تو بحثتون شرکت کنم امروز خیلی خسته ام!

ehs در 12/3/1391 | 20:09 گفت:

در اين كه رنكينك فيفا مفت نمي ارزه شك نكن!!نمونش اينكه پرسپوليس دو پله صعود كرد!!

علی آقاشاهی در 12/3/1391 | 20:04 گفت:

good luck

علی آقاشاهی در 12/3/1391 | 20:03 گفت:

من تو ورزش 3 خبر رو خوندم خبری از ماه نبود
ضمنا من نگفتم بارسا پر افتخار تره گفتم دستاوردهای بیشتری داشته این فصل

(Hooman sam (Dark metal در 12/3/1391 | 19:58 گفت:

آره علی جون دیدم براساس یه فصل نظر دادی ولی تو سایت نوشته آمار براساس این ماهه !!
همینش من کشته ، تو این ماه بارسا فقط جام پادشاهی رو برده ، ولی رئال لیگ رو اونم با اختلاف 9 امتیاز... و تازه در کل رئال هم پرافتخار تر هستش ...

like like

(Hooman sam (Dark metal در 12/3/1391 | 19:55 گفت:

برو عزیزم به ....
به....
بگم به چی ؟؟
به خاک میسپارمت !!!
یا به درک !!!
--------------
حتی اگه هیلاری هم خواهش کنه شماره بگیر نیستم چه برسه به یو !!
-------
من دوست دارم ولی خیلی کم ، پس تا همینم ته نکشیده برو از اینجا !!!


like like

علی آقاشاهی در 12/3/1391 | 19:52 گفت:

هومن من گفتم یک فصل .
آخه برای یک ماه کی رنک میده؟

good luck

سید محمد رضا در 12/3/1391 | 19:49 گفت:

من رفتم، ولی زیاد واسه بارسا این قدر جوش نخور!!
آخرش ..... میشی میمونی رو دست ما!!!!

سید محمد رضا در 12/3/1391 | 19:49 گفت:

من رفتم، ولی زیاد واسه بارسا این قدر جوش نخور!!
آخرش ..... میشی میمونی رو دست ما!!!!

سید محمد رضا در 12/3/1391 | 19:49 گفت:

من رفتم، ولی زیاد واسه بارسا این قدر جوش نخور!!
آخرش ..... میشی میمونی رو دست ما!!!!

سید محمد رضا در 12/3/1391 | 19:49 گفت:

من رفتم، ولی زیاد واسه بارسا این قدر جوش نخور!!
آخرش ..... میشی میمونی رو دست ما!!!!

سید محمد رضا در 12/3/1391 | 19:48 گفت:

این دفعه دیگه واقعا میکشمت
-----------------------------------------------
چه حرف های لطیفی میزنی!!!!!
میخوای شماره بدم ، پیام عاشقانه بفرستی؟؟؟؟؟؟؟؟ : دی!!!!!!!

(Hooman sam (Dark metal در 12/3/1391 | 19:46 گفت:

عجب ما علی آقا رو هم دیدیم ؟؟
---------
علی جون این آمار واسه 1ماه گذشتس ...

حالا که براساس 1 ماه گذشتس چرا باید بارسا اول باشه ؟؟


unlike unlike

سید محمد رضا در 12/3/1391 | 19:43 گفت:

اینم لینکش برای این که باور کنی من بی تقصیرم!
http://arsenal.ir/Blog/post.aspx?PostID=4066&BlogId=278

سید محمد رضا در 12/3/1391 | 19:41 گفت:

به خدا من قبلا به آرمان گفتم سیستم لایک قاطی داره
قبول نداری برو رو دیوارش ببین!

اصلا پست های منو ببین همه لایک هاش شدم -50

سید محمد رضا در 12/3/1391 | 19:40 گفت:

نداشتیم از این شوخی ها دیگه : دی

همون قبلی که من پاکش کردم : دی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی تو با ژورو هیچ مشکلی نداری؟؟؟

پس حق نداری به حسین بگی که آرسنالی نیستی آخه شرط اول آرسنالی بودن ، تنفر از ژورو هست نه بارسا

نتیجه : کسی که تنفر از ژورو نداره ، آرسنالی نیست
بپا تو یکی از اون ها نباشی!!!!

north london hs red and always will be

(Hooman sam (Dark metal در 12/3/1391 | 19:39 گفت:

چرا این پست لایکش 17+ الان ؟؟
هر آتیشی بلند میشه از ... همین محمدرضا بلند میشه !!!
این دفعه دیگه واقعا میکشمت ... خدا نصفت کنه ممدرضا دوست گرامی !!

like like

علی آقاشاهی در 12/3/1391 | 19:36 گفت:

فکر نکنم خیلی ایرادی بهش وارد باشه (اگه بر اساس فقط این فصل باشه)
دلایل
1- چرا بارسا بالاتر از رئاله؟
فقط کافیه دستاوردهای این دو باشگاه رو تو این فصل مقایسه کنیم
رئال: قهرمان اسپانیا ، نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
بارسا: نایب قهرمان اسپانیا ، نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، قهرمان جام پادشاهی اسپانیا ، قهرمان جام باشگاه های جهان، قهرمان سوپر جام اروپا
2- چرا منچستر (یا آرسنال یا سیتی) تو این لیست نیستن؟
چون دلیلی نداره باشن این فصل همشون افتضاح بودن (یک قهرمانی برای سیتی ملاک برتر بودن تو جهان نیست)
3- اتلتیکو ها وضعبت خیلی خوبی داشتند قهرمان لیگ اروپا که قطعا جاش تو این لیست هست و نایب قهرمان لیگ اروپا نایب قهرمان جام پادشاهی اسپانیا هم هست
بایرن هم که در 3 جام معتبر نایب قهرمان شده حرفی توش نیست
در مورد چلسی هم فقط قهرمانی اروپا کافیه تا تو این لیست قرارش بده
اسپورتینگ لیسبون هم توی لیگ اروپا و لیگ پرتغال شرایط عالی ای رو گذرونده
در مورد تیمهای آمریکای جنوبی نظری ندارم.

ولی اگه فقط این فصل نباشه باید .... تو این رده بندی

good luck

(Hooman sam (Dark metal در 12/3/1391 | 19:35 گفت:

محمدرضا شما مختاری هرکاری میخوای بکنی چون به شخصه مطمئنم دست خودت نیس اشکال از یه جا دیگس !!!

شوخی کردم ، ولی اگه پیدات کنم طبق قولی که دادم میکشمت !!
------
درباره ژورو جون هم برو با حامد حرف بزن !!!
like like

(Hooman sam (Dark metal در 12/3/1391 | 19:32 گفت:

بازم به نام خدا ...
1. منم چند بار گفتم که نمیـــــــــــــــدونم چرا پلاتینی از اسپانیا و بارسا خوشش اومده ، نمیــــــــــدونم ... نمیدونم ... نگفتم که خریدنش !!! میگم سیاست های بزرگتری پشت پردس عزیزم...

2. هر 2تاشون ... هرکدومشون هرجا تونستن یه چنگ انداختن...

3. با این حرفت مشخص کردی خیلی تو فوتبال قدمت نداری...
به شخصه قسم میخورم اون بازی های منچستر 100 برابر بازی های تووو زمین خودیه بارسا می ارزید ... (اما واسه فوتبال دوست های واقعی نه جام پرست هایی که الان حس میکنن طرفدار فوتبالن درحالی که هیچی درک از فوتبال ندارن ، نمونش طرفداری السیتی !!) >>> این قسمت داخل پرانتز رو با شما نبودم دوست عزیز...

4. شما یه نمونه بیار بفهمم قانون امتیاز دهی اینا بر چه اساسی بوده که حرف از بالاتر بودن رنکینگ بارسا میزنی ؟؟؟
شما که میگی واسه یه ماهه اخیره پس امتیاز دهیش ربطی به گذشته نداره ؟؟ نه ؟؟؟ بازم دلیل بالاتر بودن بارسا پیه ؟؟

---------------
یه چیزی رو رک بهت میگم خواهشا ناراحت نشو ...
میگم بارسایی هستی چون :
چرا شما هرجا اسم بارسا هست هستی ولی معمولا جاهایی که حرف فقط به آرسنال ربط نداره نیستی ؟؟ و وقتی حرفی یا اسمی از اون یوفایی ها میاد وسط شما یهو پیدات میشه ؟؟
البته اینم بگم شما تازگیا فعال تر شدی ولی دقیقا چند ماه پیش که من خیلی دقت میکردم به کارهات فقط در بحث های بارسا شرکت میکردی و انگار نه انگار که تیمت آرسناله و باید تو بقیه بحث ها شرکت کنی ... (منظورم از این حرفا اینه که وقتی واسه بارسا بیشتر وقت میذاری توقع نداشته باش بهت بگم آرسنالی)... بازم میگم تازگیا بیشتر وقت میزاری...
--------------
راستی اینم بگم طرفداریت از تیم های دیگه واسه من کاملا قابل احترامه و اصلا به خودم این اجازه رو نمیدم سرزنشت کنم....

unlike \\m// unlike

سید محمد رضا در 12/3/1391 | 19:30 گفت:

میشه بگی چرا باید dislike زد؟؟؟؟
من که حواسم نبود لایک زدم : دییی
برای زیر پا گذاشتن قانونت منو ببخش!!

سید محمد رضا در 12/3/1391 | 19:28 گفت:

هه هه هه
هنوز که داری واسه پست خودت گریه میکنی!!!!
مگه نمیبنی که ژورو داره میره
الان باید واسه دردی که بعد از رفتن ژورو باید تحمل کنیم ، گریه کنی!!!!!!!
ولی اگه تو یووه بازیکن بشه ، خودم میرم میکشمش!!!

حسین در 12/3/1391 | 19:15 گفت:

هومن دوست عزیز منو بارسایی خطاب نکن.فکر میکنم دیگه اینجا به همه ثابت شده من در وهله اول ارسنالی هستم و بعد از اون بارسا رو هم به دلایلی که برای خودم محترمه دوست دارم.

سید محمد رضا در 12/3/1391 | 19:14 گفت:

اطراف خودت رو نگاه کنی ، سوژه های گریه کردن بهتری میبینی
هه هه هه

حسین در 12/3/1391 | 19:13 گفت:

هومن تو سوال منو جواب بده...اگر اسپانیا یا برااس تونستن یوفا و پلایتین و فیفا رو بخرن تا باعث قهرمانیشون شده باشه...چرا تیم های باشگاهیو ملی دیگه این کارو نکردن و نمیکنن؟؟؟؟به خاطر حس جوانمردیشون؟؟؟

در وهله بعدی...لطفا تکلیف خودت رو مشخص کن...بالاخره بارسا با نفوذ و پارتی برای خودش قهرمانی دست و پا کرده یا فوتبال اسپانیا؟؟؟؟؟

اگر میخوای بگی بارسا و اسپانیا سبک فعلیشون رو از خودشون ندارن.لطف کن حداقل اسم آژاکس یا تیم ملی هلند دهه 70 رو بیار تا حداقل با عرض معذرت خندم نگیره به حرفت.آخه منچستر؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جواب سوالت رو هم دادم عزی...باراس اوله چون هنوز با وجود افت نسبی توی رنکینگ این لیست امتیازش بیشتر از بقیه هست.خود دانی اصلا فکر کن دارم حمایت الکی میکنم.

حسین در 12/3/1391 | 19:13 گفت:

هومن تو سوال منو جواب بده...اگر اسپانیا یا برااس تونستن یوفا و پلایتین و فیفا رو بخرن تا باعث قهرمانیشون شده باشه...چرا تیم های باشگاهیو ملی دیگه این کارو نکردن و نمیکنن؟؟؟؟به خاطر حس جوانمردیشون؟؟؟

در وهله بعدی...لطفا تکلیف خودت رو مشخص کن...بالاخره بارسا با نفوذ و پارتی برای خودش قهرمانی دست و پا کرده یا فوتبال اسپانیا؟؟؟؟؟

اگر میخوای بگی باراس و اسپانیا سبک فعلیشون رو از خودشون ندارن.لطف کن حداقل اسم آژاکس یا تیم ملی هلند دهه 70 رو بیار تا حداقل با عرض معذرت خندم نگیره به حرفت.آخه منچستر؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جواب سوالت رو هم دادم عزی...باراس اوله چون هنوز با وجود افت نسبی توی رنکینگ این لیست امتیازش بیشتر از بقیه هست.خود دانی اصلا فکر کن دارم حمایت الکی میکنم.

(Hooman sam (Dark metal در 12/3/1391 | 19:08 گفت:

خداییش حسین شما بارسایی ها دم از حس جوانمردی نزنین که آبروی هرچی مرد هست برده این بارساتون...
تیمی که به هر درودیواری میزنه تا ببره !! بازیکنتون خودشو میزنه به حریف داور واسه شما پنالتی میگیره !!!
این شد جوانمردیتون ؟؟؟ تازه بعدشم آقای خوش اخلاقتون (پپ) میاد میگه یه پنالتی خیلی مهم نیس ؟؟ و در جوابش آقای منفورتون(خاص) میاد میگه همین یه پنالتی یه پنالتی ها جمع شده که فاصله امتیازیتون با ما کم شده !!!
بازم بگم از جوانمردیتون ؟؟؟

unlike \\m// unlike

(Hooman sam (Dark metal در 12/3/1391 | 19:03 گفت:

اولا شما بعد از حرف من گفتی این آمار واسه 1فصل یا 1ماه گذشتس پس معلومه کی احساساتی و نخونده جواب میده ...
دوما شما کلاه بردار یا اصلا کلاهت رو پرت کن هوا ولی اینو بدون تیمی مثل بارسا بردن اسمش دهن آدم رو کثیف میکنه چه برسه به اینکه آدم ازش طرفداری هم بکنه !!!
-------
من تو حرفامم گفتم نمیدونم چی و چرا اسپانیا شده عزیزه دل پلاتینی ولی اینو میدونم که هرچی هس سبک مسخره ی فوتبالش نیست....
آخه خیلی خیلی خیلی زیباتر از این بازییه تیکی تاکا رو چند سال پیش(2003-2004) آرسنال انجام میداد و حتی اگه بخوای از نظر درصد مالکیت توپ و تعداد پاس که شما اینقد بهش مینازید زیبایی رو حساب کنید باید یادت بیاد که منچستر وقتی ورون و...و... رو داشت تو یه نیمه بالای 300تا پاس صحیح میدادن( و اکثر پاس هاشونم لااقل وسط زمین بود نه مثل بارسا و اسپانیا تو زمین خودی پاس بدن) ،،، پس با این دلیل ها میشه به جرات گفت یه دلیل های خیلی بزرگتری واسه شاخ شدن اسپانیا وجود داره که منو تو از دونستنش عاجزیم....
-------------
راستی جواب سوالم رو ندادیا ؟؟؟ همون که چرا بارسا اوله ؟؟؟
فهمیدم خجالت کشیدی ، پس بسلامت...

unlike \\m// unlike

milad foadiyan در 12/3/1391 | 19:02 گفت:

با اینکه اصولا با حسین موافقم چون ادم منطقی ایه ولی این دفعه اصلا حقو به حسین نمیدمو به نظرم حرف هومن با اینکه با چاشنیه عصبانیت همراهه ولی خداییش منطقی تره.

حسین در 12/3/1391 | 18:49 گفت:

کاملا مشخصه دچار احساست شدید شدی هومن جان برا همین دیگه بحث رو ادامه ندیم بهتره

حسین در 12/3/1391 | 18:47 گفت:

دارم میگم این لیت حداکثر مال یه فصل گذشته هست اونوقت میگی منچستر توی 4-5 سال اخیر؟؟؟!!!

اسپانیا رو ستاره های خودش و سبک خاص خودش شاخ کردن.اگر انقدر عرضه داشته که با خریدن پلاتینی یا فیفا یا هرچیز دیگه ای شاخ شده باشه بازم به احترامش کلاه از سر بر میدارم.تیم های دیگه هم عرضه دارن برن فیفا و پلایتین و یوفا رو بخرن قوی بشن.چرا انگلیس و فرانسه نمیرن یوفا و فیفا رو بخرن تا شاخشون کنه؟؟؟آها بله حتما حس جوانمردیشون اجازه نمیده!!!

(Hooman sam (Dark metal در 12/3/1391 | 18:45 گفت:

اصلا ما میگیم یه ماه گذشته ...
بازم چرا باید بارسا اول باشه (همون تیم منفور من ) ؟؟؟ چرا باید بالاتر از رئال باشه (همون تیمی که فقط بخاطر ضدحال زدن به بارسا دوسش دارم ، حتی من عاشق هرکولس هم هستم چون 2تا بهتون زد !!!) ؟؟؟ چرا ؟؟؟


unlike \\m// unlike

(Hooman sam (Dark metal در 12/3/1391 | 18:42 گفت:

سرعت که بالا باشه شناخته میشه شاناخته و بارسا میشه براسا !!!!

unlike \\m// unlike

حسین در 12/3/1391 | 18:41 گفت:

این ده تا ده تیم برتر یه مقطع خاصی هستن نمیدونم حالا یه ماه گذشته یا یه فصل گذشته ولی بهر حال یه مقطعی در این حدود.این رنکینگ کلی نیست.

(Hooman sam (Dark metal در 12/3/1391 | 18:40 گفت:

خداییش میخوای بازم حرف الکی بزنی حسین بگو منم بدونم ...؟؟؟

باشه همه حرفات درست ، ولی
1 . اسپانیا رو کی این سال ها شاخ کرد ؟؟ بگو ببینم ؟؟ چرا اسپانیای 2قطبی بهترین لیگ شاناخته شد ولی جزیره ی 6 قطبی نه؟؟
2. چرا براسا اوله ؟؟؟
3. آره رسیدن به فینال ولی خداییش منچستر تو 4-5 سال اخیر 3بار تو فینال چمپیونز بوده پس چرا نباید تو لیست باشه ؟؟؟ باید یه تیم تازه به دوران رسیده تنها به دلیل اینکه به فینال رسیده (اونم چه فینالی فیناله لیگ قهرمانان) باید تو این لیست باشه ؟؟؟


unlike \\m// unlike

حسین در 12/3/1391 | 18:39 گفت:

باراس------>>بارسا

حسین در 12/3/1391 | 18:37 گفت:

آخه هومن چه ربطی به افتخارات داره؟؟؟مگه این رده بندی بر اساس افتخاراته؟؟؟اگر ملاک بزرگی تعداد جام باشه فلان تیم محلی برزیلی 300 تا جام تو تاریخش برده.پس اون باید اول باشه دیگه!!!

بعدشم این رده بندی بر اساس امتیاز بندیه.با اینکه رئال این فصل قهرمان لیگ شدو صد درصد قبول دارم رئال(همون تیمی که خیلی دوستش داری و سنگشو دائم به سینه میزنی) از باراس بهتر بودولی توی رنکینگ این نهاد لابد هنوز به امتیاز بارسا نرسیده که پایین تر قرار گرفته.

(Hooman sam (Dark metal در 12/3/1391 | 18:35 گفت:

چی بگم رضا... من هنگم کلا... هیچ دلیل قانع کننده ای نتونستم واسه خودم بیارم !!!
--------
سینا اینا اینقد کوتَــــه بین بودن که آرسنال رو ندیدن ... قهرمانی بدون شکست رو ندیدن !! و....و....و..... ندیدن و نمیخوان ببینن !! چون اسپانیایی نیستیم(خدارو شکر که اسم ننگ اسپانیا رومون نیس)...


unlike \\m// unlike

حسین در 12/3/1391 | 18:33 گفت:

خوبه خودت تاکید کردی این لیست بهترین تیم های جهان هست نه اروپا.و خودت گفتی این لیت رو فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال داده.که یه نهاد مستقل هست.حالا ربطش به یوفا چی هست رو دوست دارم خودت بگی تا منم بدونم!!

بعدشم اینکه مثلا یونیور سیداد یا لیبرتاد پاراگوئه توی این لیست هستن دلیلش اینه که این لیست بر اساس عملکرد این تیم ها در سطح کشور و قاره خودشون تیم ها رو قرار میده.یعنی اینکه لیبرتاد توی این لیست هست و مثلا اینتر نیست دلیلش این نیست که فیفا با اینتر یا هر تیم دیگه ای که توی ای لیست پدر کشتگی داره...معنیش اینه که لیبرتاد در سطح لیگ کشور خودش و مسابقات قاره ای خودش موفق تر بوده.

اتلتیکو مادرید مگه این فصل به فینال لیگ اروپا نرسید؟؟همینطور بیلبائو.یعنی دو تا تیمی که به فینال دومین جام معتبر باشگاهی دنیا رسیدن نباید توی لیست ده باشگاه برتر باشن؟؟؟

سينا در 12/3/1391 | 18:29 گفت:

حالا ارسنال كجاشه ؟؟؟؟

رضاشاماخ چوک بندر در 12/3/1391 | 18:29 گفت:

ولی هومن میدونی معیارایناچیه؟
ایناازری فوتبال خوب امتیازمیدن نه جام وافتخاروبرد.ولی...بازم بمیرپلاتینی

مهناز پرتوی در 12/3/1391 | 18:27 گفت:

هییییییییییییم درست ولی دیگه گریه ام نداره..اگه همه تیمای انگلیس بودن آرسنال نبود اون وقت گریه داشت...

(Hooman sam (Dark metal در 12/3/1391 | 18:22 گفت:

من این آمار رو تو ورزش3 خوندم ، مصطفی فقط 5 دقیقه زوم شده بودم رو مانیتور ، هنگ کرده بودم ....
چه فکری کردن با خودشون من نمیدونم ...
به فرض بگیم واسه 1ماهه گذشتس چرا بارسا اوله الان ؟؟؟ رئال که قهرمان شد ، چرا بارسا ؟؟ تازه رئال افتخاراتشم بیشتره !! بازم چرا بارسا ؟؟

چی بگم والا....
---------------
راستی مصی اثری از دیس لایکت نمیبینما ؟؟

unlike \\m// unlike

رضاشاماخ چوک بندر در 12/3/1391 | 18:22 گفت:

باهم میگرییم اهههههههههههههههههههههه.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جالبه چلسی که قهرمان اروپاشده ازاتلتیک مادریدقهرمان یوفاشده پایین تره.
بروبمیرپلاتینی بااینکه طرفدارفرانسه هستم وپلاتینی هم فرانسویه ولی...بازم بمیرپلاتینی

مصطفی کاظمی در 12/3/1391 | 18:14 گفت:

حرف حق جواب نداره و جا داره بگم که هیچکدوم حرفای این سایت(iffhs) رو قبول ندارم حتی اونایی که به نفع آرسناله...

(Hooman sam (Dark metal در 12/3/1391 | 18:13 گفت:

خودمم یه دیس لایک زدم...
هرکی میاد تو باید دیس لایکک بزنه ... بایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد بزنه و بره...

unlike \\m// unlike