loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

پست نوروزی ۷


بی مقدمه بریم سر اصل مطلب. هر سال نوروز که میشه با خودم میگم "پست نوروزی" دیگه تکراری شده ، مردم این روزا حوصله ی خوندن مطالب تکراری رو ندارن. اصلا مگه توی ین دوره زمونه کسی فرصت داره یا حتی حوصلشو داره که بیاد و به سایت سر بزنه و بخواد روی یه بلاگی که فوتبالی هم نیست نظر بذاره؟ آره ویشکا این چیزا چند سالی هست که دوره ش تموم شده 

 

اما میدونی چیه؟ شخصیت من طوریه که همیشه دوست دارم پایبند به سنت ها قدیمی باشم. شایدم ربطی نداشته باشه ولی به نظر من توی دنیای مجازی سر زدن به سایت و کامنت گذاشتن توی این محیط مثل سر زدن به قدیمی ترامون می مونه. الان پیر دنیای مجازی همین سایت ها هستند که شاید جذابیت محیطای جدید مجازی رو نداشته باشند اما اتفاقا به نظرم دنیاشون از دنیای تلگرامو اینستاگرام خیلی پاک تر و بی شیله پیله تره. من سال 90 فکر میکردم که خودم تک آرسنالی ایران هستم اما از طریق همینجا  سالهاست که با جمع زیادی از توپچی ها آشنا شدم و برای همین به اینجا مدیونم و دوست دارم باز هم اون جمع صمیمی دوستان رو اینجا ببینم.

 

شش روز از سال جدید گذشت، من امسال اصفهان نبودم که به موقع این پست رو آماده کنم اما دروغ  نگفته باشم انگیزه ی زیادی برای گذاشتن پست نوروزی امسال نداشتم،  نه تنها متاسفانه امید به همراهی زیاد شما عزیزان نداشتم بلکه اتفاقات اخیری که در کشورم افتاد حال دلم رو جوری خراب کرد که با خودم گفتم در این شرایط گفتن تبریک سال نو کار قشنگی هم نیست. مردم کشورم این روزها یا آواره هستند یا اعضای خانواده ی خودشون رو از دست دادند،و این  حق مردم ما  نیست که در این شرایط عید رو سپری کنند. توی این حالو هوا و این فکرا بودم که دو نفر از دوستان یادی از پست نوروزی کردند و همین برام انگیزه شد تا امروز دست به کار بشم و بگم زندگی در جریانه و باید تحت هر شرایطی از امید حرف زد پس از خدا میخوام این  روزها برای ما هر چه زودتر به پایان برسه و صدای شادی و خنده از هر کوچه ی سرزمینم بیرون بیاد.

 

در آخر امیدوارم آخر سال وقتی جمله ی  "سالی که نکوست از بهارش پیداست" رو میشنویم بخندیم و بگیم همیشه اینطور نیست و در ادامه همه ی ما سال خوبی پیش رو داشته باشیم.

 

برای اینکه سنت این پست هم حفظ بشه ازتون درخواست میکنم همینجا در این پست از خاطرات خوب و بدتون از آسنال  صحبت کنید، از تجربیات و اتفاقات شیرینتون در سالی که گذشت برامون حرف بزنید  ، نویسندگان برتر  سایت ، بلاگ نویسان محبوبتون رو انتخاب کنید ، و یا اینکه در کل هر پیامی که برای ما دارید بفرستید که ما با جون و دل شنونده ایم.

 

به شدت منتظر نظراتتون هستم 
مهرتون پایدار



Image result for ‫کارت پستال تبریک سال 98‬‎



   


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

تا ابد توپچی خواهم ماند

ویشکا هستم متولد سال 69 و از 11 سالگی هوادار آرسنال هستم . تا ابد آرسنالی میمونم.عاشق خاطرات هایبوری ام و آرزو دارم از نزدیک بازی های آرسنال رو ببینم.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱/۶
بازدید پست : ۱,۱۴۵ بار
کل بازدید: ۱۲۴,۳۱۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰