من برگشتم :) + بررسی تاکنیک موفق و متحول شده آرسن

نویسنده: حاکم 26

وبلاگ من
نویسنده: حاکم 26
به ترتیب طرفدار آرسنال و رم و اس اس هستم !
کل بازدید: 67,636 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

من برگشتم :) + بررسی تاکنیک موفق و متحول شده آرسن

سلام . من برگشتم . دلم انقدر واستون تنگ شده بود که داشت از تنگی زیاد بسته میشد ! در این بلاگ میخوام یک تحلیل تخصصی از تاکنیک و استراتژی های جدید و کاملا متحول یافته آرسن ونگر بعد از بازی برگشت با بایرن مونیخ بگم ...
در مورد خوذم و دلتنگیم با شما رو دیوار حسابی میخوام حرف بزنم . لطفن اونجام بهم سر بزنین
دوستون دارم :ایکس



بررسی تاکنیک موفق و متحول شده آرسن
ابتدا به بررسی تیم قبل از تحول بپردازیم...
لازم به ذکر است که:
 به دلیل تحلیل و بررسی تخصصی و طولانی بودن این مطلب در این بلاگ فقط به بررسی تیم قبل از تحول خواهیم پرداخت !
بررسی تیم بعد از تحول و بررسی فوق تخصصی تغییر روش رئیس در پست های بعدی!
اونایی که دنبال شایعه و ترانسفر و بلاگ های سطحی و ضعیف و کوتاه هستند و حال و حوصله خوندن ندارن و یا اونایی که وقتشون پره این بلاگ باسشون هیچ سودی نداره!
با این بلاگ ما میتونیم از شکل و فرم کلی تیم باخبر بشیم و بتونیم بهترین پیش بینی هارو برای تیم انجام بدیم!
من هی جمع میبندم فعل هام رو چون این بررسی فقط با کامنت های شما کامل میشه . در ضمن من دلم براتون تنگ شده و برای نظرای تحلیلیتون!

ـــــــــــــــــــ
شاید همه شما تا قبل از بازی با بایرن در بازی رفت
، از آرسنال قطع امید کرده بودید و حتی امیدی به سهمیه لیگ قهرمانان هم نداشتید . بررسی میکنیم که ما در پست ها و بازیکنان چه ضعف هایی داشتیم...

 وضعیت خط دفاعی:


 افت باورنکردنی سانیا ...

سانیا
شاید دلیل اصلی آن سن بالای او باشد . به غیر از سن و سال بی انگیزگی را میتوان عامل اصلی افت وی نام برد . مصدومیت اول فصل و همچنین مصاحبه ها و شایعات خروج او هم مزید برعلت بوده است. وینگرهای چپ در اقلب موارد از وی عبور میکردند!

 ناهماهنگی و فشار کاپیتانی روی ورمالن ...
ورمالن
هیچ احدی فکرش رو هم نمیکرد که ورمیناتور همیشه آماده (البته زمانی که مصدوم نبود!!!) به این وضع بیفتد . اکثر کارشناسان وزن بازوبند کاپیتانی را عامل اصلی اشتباهات وی میدانند . اما برخی دیگر او را از اول مدافع دقیق و متمرکز نمیدانند و میگویند که او هیچ گاه جایگیری مناسب نداشته و از ابتدا فقط پاها و تکل های مطمئن داشته . اما وی آماده رقابت و بازگشت پر قدرت درفصل آینده است!

مصدومیت کوشلنی...

کوشلنی
و سپری کردن زمانی طولانی برای پیدا کردن و آماده کردن خود... باعث شد که آرسنال ضربات سختی تا قبل از بازی با بایرن از این بازیکن بخورد . بدترین ضربه در اوایل فصل زمانی که آرسنال در رقابت با بزرگان لیگ بود که بازی با چلسی در امارات فرا رسید . اما بازی بد لورن از همانجا افول قدرت ارسنال را رقم زد !

وقف دادن مرته با لیگ جزیره پس از 1/5 فصل...
مرته
شاید بتوان گفت با ثبات ترین بازیکن این فصل بود . اما اشتباه نابخشودنی این بازیکن مقابل بایرن در بازی رفت کلکسیون سوتی های مدافعین را کامل کرد. او سریع تر شده بود اما هنوز استاندارد سرعت را در لیگ جزیره تا قبل از تغییر تاکنیک پیدا نکرده بود . در پست بعدی در مورد تغییر او صحبت خواهیم کرد!

کایرون و دیگر بازیکنان...
گیبس
مصدومیت کایرون و نبود بازیکن در آن پست تا خرید مونرئال هم از دقدقه های دفاع بسیار ضعیف تیم بود . جنکینسون نشان داد که مستعد است و میتواند جای سانیا را پر کند . اما همه چیز در این تابستان مشخص خواهد شد . دیگر مدافعین مثل علف هرز بودند که یکی یکی دارن از تیم میرن خدا رو شکر !

و دروازبانان...
ژسنی

زمانی که دفاع انقدر ضعیف و ناهماهنگ باشد و حاشیه دور بازیکن را احاطه کرده باشد ، باعث میشود ژسنی در کنار سانیا تنها کسانی باشند که نمره زیر 7 میگیرند . (در بین 11 نفر اصلی ) با اینکه فابیانسکی در مقابل بایرن خوب بود اما این مقدار بازی کمی است و او در کل 3 بازی بیشتر نتوانست برای آرسنال بازی کند . مانونه هم عملکرد ضعیفی داشت و امروز در ساندرلند میباشد!

نتیجه کلی...

 اونقدر بد بود که توی هر بازی بویژه بازی با تیم های نام آشنا در همون دقایق ابتدایی انتظار گل خوردن داشتید .


وضعیت خط میانی:


 افت کازورلا ...

سانتی
درست است که در اوایل و اواخر فصل کازورلا یک ستاره برای تیم بود اما در اواسط فصل سانتی هم افت کرده بود . شاید اولین فصل حضورش در انگلیس
، تحت فشار گذاشتن او توسط مدافعین به دلیل درخشش او در اوایل فصل ، افت روحی به دلیل شرایط تیم و یا ناهماهنگی او با سایرین میتواند علت اصلی آن افت باشد . لازم به ذکر است که به هیچ وجه افت وی طولانی و مضر نبود ...

 بازی بسیار بد رمزی  ...
رمزی
آرون رمزی رو چقدر فحشش دادیم . بنده خدا خودشم نمیدونست چیکار باید بکنه . جالب این بود که ونگر ولشم نمیکرد و همش جزو 11 تیم اصلی بود . استمینا این بازیکن در فیفا 13
، 91 و در آخرین آپدیت 96 میباشد . این ویژگی عالی به هیچ وجه با پست هافبک طراح و هجومی سازگار نبود . دلیل اصلی این حرف تکلینگ 85٪ موفق رمزی برای تیم بود . او بازی را برای تیم کند میکرد . علت کندی وی سرعت این بازیکن نبود . دلیل اصلیش فقط و فقط پاس های ناشی از خلاقیت کم و توانایی کم دریبل زنی او بود . حالا با تغییر پست ، او به یک ستاره تبدیل شده است . پس علاوه بر افت او پس از آن مصدومیت کزایی ، ونگر را میتوان دلیل اصلی این ضعف دانست!

 کندی آرتتا در هافبک دفاعی ...
میکل
او امسال وارد 32 سالگی میشود . مصدومیت دوباره دیابی همه چیز رو برای ونگر سخت کرده بود . چون تیم به زور سونگ رو به بارسا فروخته بود . آرتتا به دلیل مطمئن پاس دادن تکلینگ قوی به اجبار قدرت هجومی خود را کنار گذاشت و به اجبار به پست هافبک تدافعی روی آورد . اما سن او برای این پست در لیگ جزیره مناسب نبود . او بهترین پاسور اروپا در پایان فصل شناخته شد و 7 بار بهترین بازیکن زمین شد . اما از زمانی که رمزی در کنارش به او کمک کرد تیم قوی شد!

سایرین و مصدومیت ها...
جکی
مصدومیت های جکی و روسیچکی و دیابی در خط میانی هم امید این ناحیه را برای ما کمرنگ کرده بود . وضعیت ویلشر بسیار خوب بود . ولی او باید کمتر تکروی کند و همچنین بیشتر مراقب خودش باشد!

نتیجه کلی...
با وجود خط دفاع و حمله ضعیف ،تنها امید هواداران توپچی به این قسمت بود . اما آنجایی که باید توپ به دست مهاجمین میرسید ،از دست میرفت و تبدیل به ضد حمله برای حریف میشد . این را به عینه میشد در بازی برگشت با چلسی و لیورپول دید !


وضعیت خط آتش:


لوکاس ...

لوکاس
پولدی هم مانند مرته تازه داشت خودش رو با لیگ برتر وقف میداد . (بهتر بگم داره وقف میده ) او آمادگی این رو نداشت که بدون تعطیلات کریسمس بازی های فصل رو به پایان برسونه . همین باعث افت او شده بود . قبل از کریسمس هم خستگی لیگ جزیره قدرت طوفانی اوایل فصلش را رفته رفته از او گرفت .

سردرگمی تئو ولکات
...
ولکات
او درست درگیر بحث بر سر خروج یا تمدید بود . همین باعث شده بود که حاشیه هایی بوجود بیاید . اما نکته اصلی افت کوتاه مدت او پست او بود . او به مهاجم هدف علاقه زیادی داشت و دارد . اما نمیدانست که فیزیک او خوراک ینگ راست است نه مهاجم نوک!

ژیرود و مشکل گل زنی...
الیویر
بدترین اقدام ممکن در طول این سالها خروج خائن انپرسی بی شرف بود !!! ما جیرو آقای گل لیگ فرانسه را به جای او انتخاب کردیم . او مهاجم خوبی است . اما... بازیکنی نیست که تحول ایجاد کند و در شرایط سخت و خطرناک با گلزنی گره کور تبم و بازی را باز کند . کاری که رابین برای منچستر انجام داد. در ضمن او موقعیت های خوب را به راحتی از دست میدهد!

ژروینیو و چمبرلین و سایرین...
چمبو
ژروینیو بازیکن بسیار خوب و توانا ایست . تکنیک و حفظ توپ خوب از ویژگی اصلی اوست. ولی این بازیکن تیم ورک ضعیفی دارد . نکته دیگر این است که این بشر نمیتواند از مغز خود استفاده کند...
اما چمبو دلیل اصلی عدم نمایش او در این فصل ارسن ونگر بوده است . اگر او را فصل بعد در بین 11 بازیکن اصلی قرار ندهد بزرگترین اشتباه زندگیش را کرده است . او بسیار در پست وینگ چپ مستعد است و مانند تئو اینبار در سمت چپ میتواند همه را آزار دهد. اما میتوان هنوز او را کم تجربه نامید! سایر مهاجمین هم تو باغ نبودند !!!

نتیجه گیری:
همانطور که میبینید شایعات نقل و انتقالات بیشتر پیرامون این پست میباشد . نزدیکی هیگواین هم این را ثابت میکند . بایذ این پست با ستاره مطمئن تقویت شود...

خب دوستان این بخش به پایان رسید . در پست بعدی به بررسی پستها و بازیکنان بعد از تحول میپردازیم. بی صبرانه منتظر نظرات گرانبهای شما هستم ...
دوست تان دارم خیلی زیاد !!!
کلن همه چی بشتون م یاد !!!
:)
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

majid در 14/4/1392 | 23:59 گفت:

مازیار:
با این خرج کردنا و انتظار قهرمانی،مثل وقتیه به یکی کلی کاه بدی بهش بگی یه برج مثل برج میلاد بساز.... بگردم ادمه منطقیو

ولی من ایمان دارم امسال اگه کسی ازمون جدا نشه قهرمان میشیم..... باهات موافقم البته به همراه 2,3 تا خرید

خیلی کیف میده با این بازیکنا قهرمانی........ اره خدایی

Mobinho در 14/4/1392 | 23:53 گفت:

میخاستم فیلم نگاه کنم ولی حالا که عجله داری چشم تا فردا میذارم.

آقا مازیار اعتدال گرا باش داداش من،با تند رویی به هیچ جا نمیرسی

مازیار در 14/4/1392 | 23:44 گفت:

با این خرج کردنا و انتظار قهرمانی،مثل وقتیه به یکی کلی کاه بدی بهش بگی یه برج مثل برج میلاد بساز.

..............................................................................
ولی من ایمان دارم امسال اگه کسی ازمون جدا نشه قهرمان میشیم.
..............................................................................
خیلی کیف میده با این بازیکنا قهرمانی

مازیار در 14/4/1392 | 23:36 گفت:

لطفا هرچه سریع تر این منچستری از سایت بلاک شه:

مبین

به دلیل این گفته:

در حالی که فرگوسن که مربی بزرگتری از ونگر بود

majid در 14/4/1392 | 23:28 گفت:

پس فردا نیستم متاسفانه ترم تابستونی برداشتم میرم شهرستان چند روزه

Mobinho در 14/4/1392 | 23:20 گفت:

جواب هاتو طبقه بندی میکنم و توی یک پست میذارم فردا یا پس فردا

majid در 14/4/1392 | 22:26 گفت:

در ضمن اون تیمی که میگی اون سال اخره فصل اون نتایجو گرفت ناموسآ میانگینه سنیش از سنه من کمتر بود!!!! تیمه بی تجربرو ونگر چیکار کنه؟؟؟ نخریدنه بازیکنم کلآ به ونگر مربوط ندون از چشه مدیرا ببین...

majid در 14/4/1392 | 22:21 گفت:

یا نا = یا نه

majid در 14/4/1392 | 22:20 گفت:

ونگر اصلا جاه طلبی نداره،ونگر اصلا نمیتوونه تیمشو تهییج کنه،آرسنال الان همه ی نقاطش ضعیفه،اصلا لیدر نداره پسر قبول کن که دوران ونگر به پایان رسیده

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ایول چه عجب یکی پیدا شد اهله بحث منطقی باشه... برادر عزیزم با 2 مثال جوابتو میدم... یک اینکه اگه من اشتباه میکنم درمورده ونگر و شما درست میگیو دورانه ونگر تموم شده, چرا اینو مسئولینه تیم نمیفهمن؟؟ اصن مسئولین هیچی, چرا مسئولینه تیمای دیگه نمیفهمن؟؟ یعنی مسئولینه رئال اث میلان پی اس جی و ... اینو نمیدونن که هر سال, تکرار میکنم هر سال میفتن دنبالش؟؟؟ با اینکه میدونن قرارداد داره؟؟؟ دومم اینکه شما جاه طلبی و تهییجو تو چی میبینی؟؟؟ تو قهرمانی؟؟؟ با این بازیکنا؟؟؟ نعوذ بالله مگه خداست با این بازیکنا قهرمانی بیاره؟ هفته های اخر لیگ اگه تهییج نبود پس اون 3 امتیازا از کجا میومد؟؟؟ اگه بازیه برگشت بایرن تهییج نبود... خداییش تو خوابم فک میکردی تو بازیه برگشت همچین نتیجه ای بگیره ارسنال؟؟؟ به نظره من که اون نتیجه رو ونگر گرفت نه ارسنال.. قیافه ی هاینکسو دیدی؟؟؟ بعد یه نگاه به بارسای از نظره من بدونه مربی بنداز... نیمکتش از تیمه ما قویتره بدونه اغراق اما نتیجش با بایرن... باور کنید من تعصب بیجا ندارم رو ونگر اما از اون روزی میترسم که از ارسنال بره و ما یه فصل بخوایم با همین بازیکنا و بدونه ونگر طی کنیم... فاجعست...

------------------------------------------------------------------------------------

این جوابی بود که تو دیوار به سوالت دادم که نمیدونم خوندی یا نا

majid در 14/4/1392 | 22:17 گفت:

ونگر یک انسان فوق العاده است،بسیار جنتلمن و احساساتی ولی دورانش توی آرسنال به روز شمار افتاده.... این یعنی چی؟ یعنی ونگر بده؟؟؟ اینکه الان دورانه فرگوسن در منچستر تموم شده پس چی میشه معنیش؟؟؟ یعنی پس فرگوسن خیلی دیگه خرابه وضعش اره؟ ممکنه منظورش این بوده باشه که دیگه قراردادشو تمدید نخواهد کرد.. صدر همیشه از تحسین کننده های ونگر بوده و هست خواهد بود...

اما درمورده بقیه حرفات, متاسفانه داری حرفای قبلتو تکرار میکنی عزیزه من و جوابه منم هموناست. واسه تهییجتم تو دیوار ازم پرسیدی و جوابتو دادم اما شمام مثه مهدی نمیخوای دیده بدبینانتو عوض کنی...

بعد از اون فصل بود که ونگر برای هواداران دیکه ونگر قدیم نشد.... برای هواداران نه برای شما... جمع نبند.

تو مقایسه ی ارسنال با تیمهای درجه 1 اروپا همیشه ناخوداگاه یاده یه ضربالمثل میفتم که بابام همیشه میگه: پرنده با پرنده باز با باز.... واسه مقایسه ی ارسنال اونو با تیمایی مقایسه کنید که از نظر ریختو پاش در 1 حد هستن... از این لحاظ ارسنالو حتی با لیورپول هم نمیشه مقایسه کرد اما باز ببینید که لیور انگشت کوچیکه ی ارسنالم نمیشه... ونگر مرده مرد لطفآ بیشتر قدرشو بدونید و منطقی باشید

Mobinho در 14/4/1392 | 21:14 گفت:

ونگر یک انسان فوق العاده است،بسیار جنتلمن و احساساتی ولی دورانش توی آرسنال به روز شمار افتاده.اینو من نمیگم دکتر صدر میگه.
ونگر انعطاف تاکتیکیش پائیینه،تیمش هم دو ساله که همچین قشنگ هم بازی نمیکنه نتیجه هم نمیگیره (چقدر هم شد).
چهار فصل پیش تیم فوق العاده ای داشتیم ولی اصرار زیاد ونگر به نخریدن دروازه بان مطمئن تیمو داغوون کرد.
تیم اون فصل از منچستری که قهرمان شد خیلی بهتر بود ولی ونگر در اواخر فصل قدرت تهییج تیمو نداشت و طی یک هفته از بیرمنگامی که رفت دسته 2 تو فینال اتحادیه باخت،از بارسلون افت کرده باخت و هفته ی بعدش هم از تیم دوم منچستر توی جام حذفی باخت و حذف شد.
بعد از اون فصل بود که فابرگاس،نصری،کلیچی و فن پرسی ساز رفتن کوک کردن.اون فصل فقط به خاطر ضعف ونگر در کنترل و تههیج تیم سه جامو از دست دادیم و بعد از اون فصل بود که ونگر برای هواداران دیکه ونگر قدیم نشد.

majid در 14/4/1392 | 18:43 گفت:

من کوچیکتم حمید جان یه دونه ای

حمید pires در 14/4/1392 | 18:35 گفت:

آقا مجید گل و مهدی 111 عزیز این بحثا به جایی نمیرسه مهمترین چیز توپچی بودنمونه وگرنه گور بابای بقیه تیما و متعلقاتش .

majid در 14/4/1392 | 17:54 گفت:

مهدی 111 برو بچهههههههههههه

majid در 14/4/1392 | 17:51 گفت:

شما خودتم الان همش از ونگر تعریف کردی اما بخاطره نتایجه ضعیفش ازش حمایت نمیکنی... چرا؟؟؟ چون نتایجش از نظره شما رضایت بخش نیست اما منطقآ با این ابزاری که داره نتایجش یچیزی از رضایت بخشم بالاتره

شما چندتا بازیکنه ترازه اول دادی به ونگر ببینی چیکار میکنه؟؟؟ منظورم از شما مدیراست

یا اینکه قبلآ خودشو ثابت نکرده؟؟؟ اخه من موندم الان با کدوم ابزار خودشو ثابت کنه؟؟؟؟ یادمون نره دوستان این تیکیتاکارو (البته ونگر بال در واقع) ونگر چند سال پیش معرفیش کرد الان بارسا با ستاره های بیشمارش داره اجراش میکنه و اسمه تیکی تاکا روش گذاشته تازه این فصلم که خیلی وقتا تو اجراش مشکل داشت...

مهدی 111 در 14/4/1392 | 17:44 گفت:


اولا اگه هر وقت مثل آدم صحبت کردی باهات بحث میکنم......... اصن در حد بحث کردن نیستی
----------------------------------------------------
عمو جان چن سالته؟؟؟هر وقت بازی بازیکنایی مثل وینتربرن ، امانوئل پتی و اورمارس رو دیدی بیا باهات بحث کنم.

ثانیا به تو ربطی نداره که من در مورد ونگر چی میگم و چی قراره بگم.پس خودتو کاسه داغتر از آش نکن..... فضولشم
--------------------------------------------------------------------------
من فکر کردم نوچشی

ثالثا اینجا یه عده ضد ونگرن و بخاطر عملکرداش دوست دارن سر به تنش نباشه........ کاری به بقیه ندارم اما تورو جزو ادما هم حساب نمیکنم چه برسه جزو مخافای ونگر
-----------------------------------------------------------------------------
پس تو طرفدار آرسنال نیستی.حتما هر وقت ونگر رفت،تو هم طرفدار تیمی که اون مربیش بشه میشی.
----------------------------------------------------
عمو جان چن سالته؟؟؟هر وقت بازی بازیکنایی مثل وینتربرن ، امانوئل پتی و اورمارس رو دیدی بیا باهات بحث کنم.

majid در 14/4/1392 | 17:43 گفت:

سلام مبین عزیز

آقا مجید الان برند ونگر معروف تر از برند آرسنال شده و بزرگترین دلیل این اتفاق عملکرد سوال برانگیز ونگره...... مخالفم چون ونگر ابزارشو نداشته تو این چند سال اخیر(و چون همه اینو میدونن باعث شده برند ونگر پایین نیاد وگرنه 8 بدون جام چه اعتباری میتونه واسه مربی باقی بزاره؟؟) , اگه هم بازیکنی به تیم اضافه شده همونم ونگر اضافه کرده نه مدیرای تیم... (فن پرسی فابرگاس نصری ویلشر و خیلیای دیگه) اما در مورده فروشه اینا بازم من ونگرو مقصر نمیدونم و پول پرستیه مالکانه تیم میدونم

هیچ کس بزرگتر از باشگاه نیست!..... کاملآ باهات موافقم اما یادمون باشه همین باشگاهم ونگر به اینجا رسوند

هر بازیکنی رو که میخان بگیرن اصلا نمیگه ارسنال باشگاه بزرگیه چه قدمت و چه تاریخی داره فقط میگه ونگر مربی بزرگیه و میخام برم زیر نظرش کار کنم................ اینم عینه واقعیته و اگه یکمی پول به باشگاه تزریق شه باشگاه هم رویه ی خوبه چند ساله گذشتشو ادامه میده. منظورم 6,7 سال پیش به اونوره

ونگر هر سال سر تمدید قراردادش ناز میکنه تا نازشو بکشن........... خودتو بزار جای ونگر, با این شرایط داره این نتایجو میگیره اخرم از طرفه بعضی هوادارا مورده اعتراض واقع میشه معلومه با دله خوش امضا نمیکنه. با خودش میگه این مدیرا هیچی به من نمیدم هرچی بازیکنم که تو تیم هست که خودم به اینجا رسوندم نه مدیرا. بازیکنایی رو هم که به این حد میرسونم یا دنباله قهرمانین که میرن (که ما با این امکانات که نمیتونیم قهرمانی بیاریم) یا هم بخاطره پول میرن که این مدیرای بی عرضه نمیتونن حفظشون کنن.... خب اون با خودش اینارو میگه... به خدا هرکی جز اون بود 1 دقیقه هم صبر نمیکردو میرفت بازم خیلی مرده که میمونه.. اخه مگه عقلش کمه که رئال و پی اس جی رو که باهاشون 3 گانه هم میتونه بیاره ول کنه ارسنالو بچسبه؟؟؟ اینا واسه تعصبشه دوسته عزیز

majid در 14/4/1392 | 17:24 گفت:

اولا اگه هر وقت مثل آدم صحبت کردی باهات بحث میکنم......... اصن در حد بحث کردن نیستی

ثانیا به تو ربطی نداره که من در مورد ونگر چی میگم و چی قراره بگم.پس خودتو کاسه داغتر از آش نکن..... فضولشم

ثالثا اینجا یه عده ضد ونگرن و بخاطر عملکرداش دوست دارن سر به تنش نباشه........ کاری به بقیه ندارم اما تورو جزو ادما هم حساب نمیکنم چه برسه جزو مخافای ونگر

Mobinho در 14/4/1392 | 17:10 گفت:

آقا مجید الان برند ونگر معروف تر از برند آرسنال شده و بزرگترین دلیل این اتفاق عملکرد سوال برانگیز ونگره.
هیچ کس بزرگتر از باشگاه نیست!
هر بازیکنی رو که میخان بگیرن اصلا نمیگه ارسنال باشگاه بزرگیه چه قدمت و چه تاریخی داره فقط میگه ونگر مربی بزرگیه و میخام برم زیر نظرش کار کنم.
ونگر هر سال سر تمدید قراردادش ناز میکنه تا نازشو بکشن همین هم باعث میشه بقیه تیم ها بیان دنبالش در حالی که فرگوسن که مربی بزرگتری از ونگر بود هیچ وقت این کارو نکرد.حالا هر وقت خواستی بیا در مورد ونگر بحث کنیم

مهدی 111 در 14/4/1392 | 15:41 گفت:

majid:
مهدی 111:
majid:
عجججججببببببب مشکل تیمو فهمیدیم پس این بوده مشکل!!!!!!
--------------------------------------------------------------------------
دو روزه اومدی تو سایت واسه ما آدم شدی.اون روزم بهم فحش دادی هیچی بهت نگفتم.یه چیزی بهت میگم بری تو خودت دیگه هم در نیای.
-----------------------------------------------------------------------------

نه جون ما نگو تخریبه روحیم نکن گناه دارم در ضمن داداش من 2 ساله جزوی از این سایتم (اخیرآ هم واسه دادنه جوابه امثال تو عضو شدم) هرکیم اهله بحثه منطقی درمورده ونگره ما در خدمتیم... اوناییم که مثه تو منطق ندارنو فقط چششونو میبندنو هرچی به دهنشون دراومدو لایقه خودشون بودو نثاره ونگر میکنن تکلیفشون معلومه...
تاریخ نگارش : 14/4/1392 | 13:54
--------------------------------------------------------------
اولا اگه هر وقت مثل آدم صحبت کردی باهات بحث میکنم.
ثانیا به تو ربطی نداره که من در مورد ونگر چی میگم و چی قراره بگم.پس خودتو کاسه داغتر از آش نکن
ثالثا اینجا یه عده ضد ونگرن و بخاطر عملکرداش دوست دارن سر به تنش نباشه.

majid در 14/4/1392 | 13:54 گفت:

مهدی 111:
majid:
عجججججببببببب مشکل تیمو فهمیدیم پس این بوده مشکل!!!!!!
--------------------------------------------------------------------------
دو روزه اومدی تو سایت واسه ما آدم شدی.اون روزم بهم فحش دادی هیچی بهت نگفتم.یه چیزی بهت میگم بری تو خودت دیگه هم در نیای.
-----------------------------------------------------------------------------

نه جون ما نگو تخریبه روحیم نکن گناه دارم در ضمن داداش من 2 ساله جزوی از این سایتم (اخیرآ هم واسه دادنه جوابه امثال تو عضو شدم) هرکیم اهله بحثه منطقی درمورده ونگره ما در خدمتیم... اوناییم که مثه تو منطق ندارنو فقط چششونو میبندنو هرچی به دهنشون دراومدو لایقه خودشون بودو نثاره ونگر میکنن تکلیفشون معلومه...

مهدی 111 در 14/4/1392 | 12:21 گفت:

majid:
عجججججببببببب مشکل تیمو فهمیدیم پس این بوده مشکل!!!!!!
--------------------------------------------------------------------------
دو روزه اومدی تو سایت واسه ما آدم شدی.اون روزم بهم فحش دادی هیچی بهت نگفتم.یه چیزی بهت میگم بری تو خودت دیگه هم در نیای.

majid در 14/4/1392 | 01:14 گفت:

مهدی 111:
دلیل اصلی نا کامیهای این فصل فقط و فقط اصرار و پافشاری های بی جهت و بیخود ونگر برای بازی دادن یه سری از بازیکنا که لیاقت نداشتن تو ترکیب باشن یا بزور باید تو پست غیر تخصصیشون بازی میکردن.
بازی ضعیف سانیا که از زمان مصدومیتش کاملا افت کرد و هرگز به اون سانیای قبل تبدیل نشد.
بازی افتضاح و نفوذهای بیخود ورمالن تو بازیهای حساس
نیمکت نشین کردن کوش بعد از مصدومیتش
اصرار به بازی دادن جروینیو به عنوان مهاجم نوک
نیمکت نشین کردن پولدی و چمبرلین
اصرار به بازی دادن جیرو در تمام بازیها
اصرار به استفاده رمسی تو بیشتر بازیهاکه اشتباهات مرگبار زیادی انجام میداد
بازی ضعیف کازورلا در برابر تیمهای قوی مثل منسیتی ، چستر و بایرن که بعضا تو بازیها محو میشد
بازی کند و رو به عقب آر تتا و خطاهای زیادی که پشت جریمه به حریف میداد
نیمکت نشین کردن روسیچکی بعد از مصدومیتش
اصرار به بازی دادن ویلشر در پشت مهاجم که زیادی پا به توپ میشد
همه اینها دلیلایی هست که نشون میده ونگر تو این فصل فوق العاده ضعیف کار کرده.

----------------------------------------------------------------------------------------

عجججججببببببب مشکل تیمو فهمیدیم پس این بوده مشکل!!!!!!

آریا در 14/4/1392 | 01:01 گفت:

من هنوز نتونستم فکر ونگر رو از بسیار کم بازی دادن چمبو و جنکینسون بفهمم ؟؟؟!!!!

هیگواین هم به آرسنال آمد ... ولی واقعا با این خرید به تنهایی میشه واسه قهرمانی جنگید ؟؟؟؟

حمید pires در 13/4/1392 | 23:37 گفت:

مرسی حامد جون استفاده کردم.

محمد مهدي نوروزي در 13/4/1392 | 21:45 گفت:

باید رو رمسی کار کنه ونگر باید بدنشو قوی تر کنه

مازیار در 13/4/1392 | 20:53 گفت:

از این آدرس

http://www.whoscored.com/Players/26820

مازیار در 13/4/1392 | 20:52 گفت:

این هم آمار رمزی

6.92 Premier League*
UEFA Champions League* 6.46
Total 6.85


DMC (Defensive Midfielder - Centre) 7.13
Sub (Substitute) 6.51
AMR (Attacking Midfielder - Right) 6.84
AML (Attacking Midfielder - Left) 7.74
AMC (Attacking Midfielder - Centre) 6.76

همونطور که میبینی به عنوان هافبک دفاعی و وسط خوب بوده.

مازیار در 13/4/1392 | 20:42 گفت:

آقا مبين،شاید شما بازی زیادی ندیده باشی امسال!!!
تعداد بازی هایی که من امسال ندیدم،به اندازه ی انگشتای یه دست هم نیست.

برای مثال:در بازی با ساندرلند در دقایق آخر همه ی بازیکنان ما خسته بودن و خیلی بد بازی میکردن،رمزی با پاس های خوب و در عمقش ساندرلند رو تو دفاع نگه داشت.سه چهار تا موقعیت رو کازورلا و ژیرو از دست دادن.

مازیار در 13/4/1392 | 20:28 گفت:

یه هافبک باکس تو باکس و یه طراح جواب نمیده.
به نظرت چرا بعد از یه مدت رمزی اومد تو خط هافبک،ویلشر رفت تهاجمی.

در ضمن ویلشر هم خودش یه باکس تو باکسه.

مهدی در 13/4/1392 | 18:05 گفت:

سان چی میگه؟:
شایعه پیوستن لوئیس سوارس به آرسنال

parham ghaderi در 13/4/1392 | 16:58 گفت:

توی سیستم 4-2-3-1 یکی از دو هاقبک دفاعی طراح و اون یکی box to box و درگیر مثل alonso- khedira رئال pirlo-vidal & shwinshtinger-javi martinez و .... ما برای طراح آرتتا و ویلشر رو داریم ولی برای box to boc فقط رمسی که اونم عالی نیست واسه همین ونگر دنبال بازیکنایی مثل فلاینی و بندر هست.

Farhad Rahbari در 13/4/1392 | 16:11 گفت:

به قول غرضی دولت آرسنال فقط این 2 مشکلو داره:
کمبود نقدینگی در فصول گذشته
و
نبود یک CDM درجه یک
والسلام

مهدی 111 در 13/4/1392 | 16:03 گفت:

دلیل اصلی نا کامیهای این فصل فقط و فقط اصرار و پافشاری های بی جهت و بیخود ونگر برای بازی دادن یه سری از بازیکنا که لیاقت نداشتن تو ترکیب باشن یا بزور باید تو پست غیر تخصصیشون بازی میکردن.
بازی ضعیف سانیا که از زمان مصدومیتش کاملا افت کرد و هرگز به اون سانیای قبل تبدیل نشد.
بازی افتضاح و نفوذهای بیخود ورمالن تو بازیهای حساس
نیمکت نشین کردن کوش بعد از مصدومیتش
اصرار به بازی دادن جروینیو به عنوان مهاجم نوک
نیمکت نشین کردن پولدی و چمبرلین
اصرار به بازی دادن جیرو در تمام بازیها
اصرار به استفاده رمسی تو بیشتر بازیهاکه اشتباهات مرگبار زیادی انجام میداد
بازی ضعیف کازورلا در برابر تیمهای قوی مثل منسیتی ، چستر و بایرن که بعضا تو بازیها محو میشد
بازی کند و رو به عقب آر تتا و خطاهای زیادی که پشت جریمه به حریف میداد
نیمکت نشین کردن روسیچکی بعد از مصدومیتش
اصرار به بازی دادن ویلشر در پشت مهاجم که زیادی پا به توپ میشد
همه اینها دلیلایی هست که نشون میده ونگر تو این فصل فوق العاده ضعیف کار کرده.

Mobinho در 13/4/1392 | 14:30 گفت:

این واقعیتو باید بپذیریم که کیفیت این آرسنال واقعا پایینه.بازیکنا بیش از اندازه شکننده اند.از نظر قدرت بدنی و توان فیزیکی در رده تیم های متوسط انگلیسیم.بازیکنای جوون هم تا فوق ستاره ای نباشه که از اون یاد بگیرن پیشرفتشون خیلی کنده.این ارسنال فوق ستاره که هیچ،ستاره هم نداره.پست دروازه بانی الآن 5 ساله که ضعیففه بعد از ینس لمن همواره دروازه ی متزلزلی داشتیم.هافبک دفاعی که دیگه نور علا نوره.سانگ توپ گیرو فروختن و به جاش هیچ کسو نگرفتن حالا هم که قراره بری پیرمردو بگیره که اونم توپ گیر نیست.

حاکم 26 در 13/4/1392 | 14:30 گفت:

مبین جان حق با شماست

حاکم 26 در 13/4/1392 | 14:29 گفت:

مبین جان حق با شماست

حاکم 26 در 13/4/1392 | 14:27 گفت:

مبین جان حق با شماست

Mobinho در 13/4/1392 | 14:19 گفت:

در جواب اقا مازیار:
ارسنال 4.2.3.1 بازی میکنه و یکی از اون دو نفر همواره رمزیه.در دو فصل گذشته اصلا بازی خوبی از رمزی به یاد ندارم.
تعداد پاس های اشتباه و لو دادن های توپش واقعا زیاده در حالی که توپگیری زیادی هم ازش نمیبینیم.
حالا فرض بگیریم من اشتباه کنم آیا سایت هایی که به بازیکن ها امتیاز میدن هم اشتباه میکنن.میانگین امتیاز های فصل رمزی رو ببین تا همه چی بیاد دستت. خب من کجا حرف خودمو نقض کردم؟

حاکم 26 در 13/4/1392 | 14:14 گفت:

محمد مهدي نوروزي:

از جیمی ردنپ پرسیدن بهترین ترکیب ممکن برای ارسنال چیه گفته

شسنی کارل کوشل مرته ناچو ارون جک سانتی تئو چمبو پولدی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یه ترکیب ایده عال و فوق العاده . فقط هیگواین و فلاینی هم به این اضافه شن ما قهرمانیم...

حاکم 26 در 13/4/1392 | 14:09 گفت:

@ مازیار:
دادا خوبی ؟ من الان تحلیل قبل از تحول رو گفتم . در ضمن این ضعف بازیکنان زمانی که آرسنال اوضاش به شدت بد بود . من که نگفتم همشون کلن بدن . تحلیل نقاط قوت برای پست بعد می باشد . اتفاقن الان سردرگمی چون پست کامل نشده است...
در ضمن گل دوم بایرن و اون پاس فاحش مرته که منجر به کرنری شد که گل شد رو یادت رفته؟
این رو هم بگم که من میخوام نتیجه بگیرم که تاکنیک بد ونگر به بازیکنان فشار زیادی آورده بود و از توانایی های اصلیشون دور کرده بود که میخوام در قالب چند پست به این نتیجه برسم...

محمد مهدي نوروزي در 13/4/1392 | 14:05 گفت:

بسیار عالی

از جیمی ردنپ پرسیدن بهترین ترکیب ممکن برای ارسنال چیه گفته

شسنی کارل کوشل مرته ناچو ارون جک سانتی تئو چمبو پولدی

ازش پرسیدن ژیرو کو گفته ارسنال تیمی نیست که از سانتر استفاده کنه تیمیه که از مر کز حمله می کنه مال ماه پیش

مازیار در 13/4/1392 | 13:55 گفت:

1-در اوایل فصل رمزی رو نیمکت بود.
2-در بازه ی زمانی از مصدومیت دیابی تا بازگشت ویلشر هافبک طراح و مرکزی بود و آرتتا دفاعی.
3-در اواخر فصل آرتتا مرکزی شد و رمزی تخریبی و تدافعی.


آقای مبين ايماني فرد شما که میگی (از ابتدای فصل رمزی پستش هافبک دفاعی بود که فوق العاده هم ضعیف کار کرد) در حالیکه در بازی بایرن فیکس بود و دفاعی هم بود.
به نوعی خودت ، خودت رو نقض کردی!!!

محمد حسین عبادی در 13/4/1392 | 13:50 گفت:

مرسي....تحليلي عالي بود و البته مفيد

مازیار در 13/4/1392 | 13:49 گفت:

اگه به نظر شماست که همه رو باید بندازیم بیرون.تیم منتخب اروپا رو بیاریم.
در ضمن:
1- مرته ساکر در بازی بایرن اشتباهی نداشت.تنها بازی بدش در بازی مقابل سوانسی (جام حذفی)رفت بود.
2-اگه بازی ها رو دیده باشی،چند بازی رو فقط به خاطر شزنی و از خودگذشتگیش بردیم.
3-درسته رمزی فصل رو خوب شروع نکرد.اما به طور کلی برآیند بازی رمزی رو میشه خوب دونست،نه شما که نوشتی بسیار ضعیف.


یک نکته:هیچ بازیکنی از اول خیلی عالی با افتضاح نیست و این عملکرد بازیکناس که مهمه.

Mobinho در 13/4/1392 | 13:40 گفت:

از ابتدای فصل رمزی پستش هافبک دفاعی بود که فوق العاده هم ضعیف کار کرد.

دلایل پیروزی آرسنال بر بایرن مونیخ اینا بودن:

1.خروج شسنی،سانیا و ورمایلن از ترکیب اصلی
2.بازگشت گیبس از مصدومیت
3.دادن مالکیت توپ به بایرن و گرفتن زمین(فوتبال ایتالیایی)

توی اون بازی جنکینسون بهترین بازیکن زمین شد و در کمال ناباوری در بازی های بعدی ونگر اصلا بازیش نداد و بازم سانیا رو با ضعیف ترین عملکرد بازی داد.