تا کی؟؟؟؟؟؟؟

نویسنده: parsa

وبلاگ من
نویسنده: parsa
18سالمه از بچگی بخاطر کینگ هانری طرفدار سرسخت و دوآتیشه آرسنال شدم ووقتی هانری رفت خیلی ناراحت شدم اما اونموقع عاشق تیم آرسنال شده بودم نه بازیکن خاصی وهروز علاقم به ارسنال بیشتر میشه in arsenal we trust
کل بازدید: 97,566 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

تا کی؟؟؟؟؟؟؟

سلام دوستان....عید همگی مبارک
امیدوارم حالتون خوب باشه البته بعید میدونم!!!!!!



من تواین پست قصد بی احترامی یا توهین به کسی رو ندارم فقط میخوام  نظر شما دوستان 
رو بدونم....
ما دیروز 6تا از چلسی خوردیم.دوباره تکرار میکنم 6تا نه یکی نه دوتا 6تا آخه بعضی ها
توپستای قبل اومدن نظر دادان وگفتند که ما افتضاح بودیم وخوب نبودیم و....انگار که
مثلا یک باخت معمولی بوده وهیچ اتفاقی نیفتاده واومدن  گفتند ونگر چه تقصیری
داره  وبازیکنا سوتی میدن وتوپ رو لو میدن چه ربطی به ونگر داره و.....
البته حرفشون تا حدی هم درسته ولی چرا بازیکنای ما تو بازی های بزرگ  تمرکز 
لازم رو ندارند واین صددرصد بر میگرده به سرمربی تیم وکارهای روحی وروانی
واینکه قبل بازی مربی بازیکنا رو برای چه هدفی میفرسته تو زمین؟؟؟؟؟
مصاحبه ونگر بعد باخت رو ببینید...همش حرفای کلیشه ای
حالا بریم سراغ نتایجی که آرسنال این فصل تو بازی های بزرگ گرفته:
ما تواین فصل تو 3تا بازی لیورپول وسیتی وچلسی رو هم 17تا گل خوردیم و50درصد
گلایی که این فصل خوردیم تواین 3تا بازی بوده چون در مجموع تا اینجای فصل 34تا
گل خوردیم و با ضعیف ترین منچستر دودهه اخیر رفت وبرگشت 1 امتیاز گرفتیم
که این یعنی فاجعه!!!!!!!!
آیا هنوزم بازیکنا رو مقصر میدونید؟؟؟؟؟؟
دوستان من خودم تا دوسه سال پیش موافق ونگر بودم وبشدت بهش ایمان داشتم  ولی الان به هیچ وجه.....!!!!
وامیدوارم پایان فصل از آرسنال بره چون دیگه اون حس جاه طلبی وبدست آوردن
جام هارو درش نمی بینم.....
دوستان ما 9ساله هیچ جامی نگرفتیم واین خودش خیلی حرفه ها
{یاد حرف مورینیو افتام}
دفاع از مربی تیممون خیلی خوبه اما تای کی وبرای چی ؟؟؟؟؟؟
درصورتی که آرسنال جامی گرفته بود یا تیم قشنگ بازی میکرد مثل سالهای قبل
حرف شما درست بود ولی خدایی این فصل ما قشنگ بازی میکنیم؟؟؟؟؟
پرگل ترین نتیجه ما این فصل برد 4بر1بوده
وبحث دیگه بازیکن نخریدنه!!!!!!!
ما چندسال پیش بخاطر ورزشگاه پول نداشتیم ولی الان چی؟؟؟؟؟
چرا ونگر وقتی میبینه مهاجم تیم  استاد جیرود به درد هیچی نیمخوره وتیم تو
گلزنی مشکل داره  مهاجمی اول فصل نگرفت یا توژانویه که  باشگاه
50 یورو در اخیتار ونگر گذاشت برای خریدن بازیکن ولی اون رفت کالستروم
مصدوم رو خرید.....
یا گذاشتن آرتتا به عنوان هافبک دفاعی که نه جنگنده است ونه مثل پیرلو بازیساز
وطراح است وهیچ خاصیتی توزمین نداره...چرا حداقل فلامینی که چنگنده هست
رو تونمیزاره؟؟؟؟؟؟
و خیلی چیزهای دیگه.....
من میخوام بدونم شما تا کی میخواین از ونگر دفاع کنید و تاکی به این جمله
ایمان دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
In arsene we trust
ما اگه امسال جام حذفی هم بگیریم زیاد کار شاقی نکردیم بعد 9سال تازه یک
جام گرفتیم که تازه به اندازه لیگ وسی ال معتبر نیست....
کیا موافق منن وکیا هنوز به ونگر اعتقاد دارند
لطفا تو نظر دادن دقت کنید وبه کسی توهین نکنید
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

محسن عاشوری در 4/1/1393 | 02:25 گفت:

وظیفه ونگر رهبری تیمه

ونگر باید تو خونه حریفای سختمون 20 دقیقه اول رو مدارا میکرد و کم کم و باحوصله بازی رو دست میگرفت
اما برعکس ، اومده کاملا هجومی و بی مهابا حمله میکنه ...

نتیجش هم میشه این

محسن عاشوری در 4/1/1393 | 02:17 گفت:

ونگر جون من تا بیشتر از این گندش در نیومده برو !!! برو !!! برو ...!!!

هرکی بیاد بهتر از این ... هستش !!

کدوم مربی سطح بالا رو دیدین که تو یه فصل سه تا شکست سنگین تحقیر آمیز داده باشه ..
کدوم تیم قوی اینجور شکستا رو خورده .. (رئال مچستر میلان سیتی بارسا یووه اینتر چلسی لیورپول بایرن دورتموند)

javad در 3/1/1393 | 19:37 گفت:

,وقتی میبینم با یه باخت یا اصلا 3 تا باخت افتضاح یه عده میان یگن ونگر اله و بله خونم به جوش میاد
بس کنید این بچه بازی رو پشت تیمتون وایسین اگه برد خوشحال شید نبرد حمایت کنید یعنی چی که هی ونکر بره ونگر بره راه انداختین؟؟؟
خوب الان فکر کنین ونگر رفت کی میخواد بیاد؟؟؟؟؟
الان رئال و پی اس جی و حتی بارسا خداخداشونه یکی مثل ونگر رو داشته باشن اونوقت ما میایم میگیم باید بره و ...
وقتی ما به ونگر وفادار نباشیم نباید توقع داشته باشیم امثال ون پرسی و نصری و فابرگاس به ما و تیممون وفادار باشن

خواهشن حرفای بچه گانه نزنید
امسالم جام میگیریم که دهن خیلیا بسته شه

علی در 3/1/1393 | 18:45 گفت:

نقل قول : نقل قول : نقل قول : اونایی که میگن ونگر باید بره قول میدم همونایی میشن که مربی بعدی رو تا نیم فصل بیشتر تحمل نمیکنن.....
خیلی دوس دارین بلای منچستر سرمون بیاد ؟؟؟ تازه منچستر انقدم بازیکن داشت و الان وسط جدوله......
شما که 9 سال تحمل کردی 1 سال یا 2 سالم روش... تازه کم کم ثمره های این 9 سال رو میخوایم ببینیم....
in arsen we trust


پاسخ شما : مثلا کی دوس داشت الکس بره؟؟؟
اولا استاد اون خودش رف و ی مثل زدی ک کلا پارادوکسه
دوما یادت باشه تو اینقد ی سال دو سال کن ک تا چش واکردی بهت میگن بابابزرگ شنیدم تیمت از کاردیفم 6تا خورد ده سال!!!!!
آره ثمره هامونم دیدیم
مگه تو ندیدی؟؟ از اشلی کول بگم برات از خود هانری بگم از فابرگاس بگم نصری بگم کلیچی آدبایور بگم و ....از کدومش بگم؟؟
میخوای از جنکینسون بگم یا سیلوستر ک آورد دفاع!!!
تو ک ب این قانع هسی هیچوقت موفق نمیشی هیچوقت
لیاقت تیم دوس داشتنی من اروپا بود ن سهمیه اروپا
ونگر باااااااااااااااااااااااااااااااااااید تو خریداش دقت کنه و ی گوش مالی باید بهش بدن
وای من دارم میترکم از این نتایج تو ب فکر پرفسوری!
عجب!!


پاسخ شما : استاد علی من کجای نطرم نوشتم فرگوسن رو اخراج کردن کی میگی خودش رفت؟ بله همه میدونن که خودش رفت....
منظورم اینه که جانشین ونگر هم سال اولش بلای مویس سرش میاد و همه شما نیم فصل خواهان اخراجش میشد. همونجور که منچستریا فرگوسن رو تحمل نکردن.... منظورم این بود


پاسخ شما : استاد حامد خوبه آدم لاقل حرف خودشو صاحب باشه دا
مطمئن باش نمیگیم مطمئن باااااااااااااااااااااااااش
چون قرار نیس
6تا بخوریم
5تا هم نمیخوریم
حتما 8 تا رم نمیخوریم
چون اینارو مویس هم نکرده ثانیا خوب چشاتو وا کن مویس تو اروپا از ما خیلی جلوتره و یادمم نمیاد 8تا بخوره
.
.
در کل من عاشق ونگرم اما با این خریداش کم کم داره سواد خودشو له میکنه
یک دهه ----- درکش سخته

علی در 3/1/1393 | 18:45 گفت:

نقل قول : نقل قول : نقل قول : اونایی که میگن ونگر باید بره قول میدم همونایی میشن که مربی بعدی رو تا نیم فصل بیشتر تحمل نمیکنن.....
خیلی دوس دارین بلای منچستر سرمون بیاد ؟؟؟ تازه منچستر انقدم بازیکن داشت و الان وسط جدوله......
شما که 9 سال تحمل کردی 1 سال یا 2 سالم روش... تازه کم کم ثمره های این 9 سال رو میخوایم ببینیم....
in arsen we trust


پاسخ شما : مثلا کی دوس داشت الکس بره؟؟؟
اولا استاد اون خودش رف و ی مثل زدی ک کلا پارادوکسه
دوما یادت باشه تو اینقد ی سال دو سال کن ک تا چش واکردی بهت میگن بابابزرگ شنیدم تیمت از کاردیفم 6تا خورد ده سال!!!!!
آره ثمره هامونم دیدیم
مگه تو ندیدی؟؟ از اشلی کول بگم برات از خود هانری بگم از فابرگاس بگم نصری بگم کلیچی آدبایور بگم و ....از کدومش بگم؟؟
میخوای از جنکینسون بگم یا سیلوستر ک آورد دفاع!!!
تو ک ب این قانع هسی هیچوقت موفق نمیشی هیچوقت
لیاقت تیم دوس داشتنی من اروپا بود ن سهمیه اروپا
ونگر باااااااااااااااااااااااااااااااااااید تو خریداش دقت کنه و ی گوش مالی باید بهش بدن
وای من دارم میترکم از این نتایج تو ب فکر پرفسوری!
عجب!!


پاسخ شما : استاد علی من کجای نطرم نوشتم فرگوسن رو اخراج کردن کی میگی خودش رفت؟ بله همه میدونن که خودش رفت....
منظورم اینه که جانشین ونگر هم سال اولش بلای مویس سرش میاد و همه شما نیم فصل خواهان اخراجش میشد. همونجور که منچستریا فرگوسن رو تحمل نکردن.... منظورم این بود


پاسخ شما : استاد حامد خوبه آدم لاقل حرف خودشو صاحب باشه دا
مطمئن باش نمیگیم مطمئن باااااااااااااااااااااااااش
چون قرار نیس
6تا بخوریم
5تا هم نمیخوریم
حتما 8 تا رم نمیخوریم
چون اینارو مویس هم نکرده ثانیا خوب چشاتو وا کن مویس تو اروپا از ما خیلی جلوتره و یادمم نمیاد 8تا بخوره
.
.
در کل من عاشق ونگرم اما با این خریداش کم کم داره سواد خودشو له میکنه
یک دهه ----- درکش سخته

علیرضا در 3/1/1393 | 17:11 گفت:

با این که الان احساس حقارت میکنم و اعصابم از دست همه شدیدا خورده ولی بازم in arsen+al i trust

میعاد در 3/1/1393 | 16:52 گفت:

نقل قول : نقل قول : یکم دقت کردم.دیدم... وقتی میبازیم خیلیا که پست میدن آدمای جدیدین که من اولین بازه میبینم پست میدن.....کلا انگار بعضیا وقتی تیم میبازه میان بیرون و خودشونو نشون میدن...عجیبه

پاسخ شما : خوشتیپ من 4ساله تو سایت عضوم.....
وبه هیچکس هم تو بلاگم توهین نکردم وفقط نظر دوستامو میخواستم بدونم
پس بهتره ساکت شی حرف الکی نزنی...


پاسخ شما : فکر کنم چشات آب هویج میخوان...
من کی گفتم توهین کردی؟ اصلا مگه منظورم با تو بود ... از تعداد پست هات معلومه که خیلی وقته تو سایت فعالی و اصلا منظورم با تو نبود....من گفتم بعضیا. بعضیا یعنی چندین نفر... از کی تا حالا چند نفر شدی

میعاد در 3/1/1393 | 16:49 گفت:

ببخشید مویس رو تحمل نکردن

میعاد در 3/1/1393 | 16:48 گفت:

نقل قول : نقل قول : اونایی که میگن ونگر باید بره قول میدم همونایی میشن که مربی بعدی رو تا نیم فصل بیشتر تحمل نمیکنن.....
خیلی دوس دارین بلای منچستر سرمون بیاد ؟؟؟ تازه منچستر انقدم بازیکن داشت و الان وسط جدوله......
شما که 9 سال تحمل کردی 1 سال یا 2 سالم روش... تازه کم کم ثمره های این 9 سال رو میخوایم ببینیم....
in arsen we trust


پاسخ شما : مثلا کی دوس داشت الکس بره؟؟؟
اولا استاد اون خودش رف و ی مثل زدی ک کلا پارادوکسه
دوما یادت باشه تو اینقد ی سال دو سال کن ک تا چش واکردی بهت میگن بابابزرگ شنیدم تیمت از کاردیفم 6تا خورد ده سال!!!!!
آره ثمره هامونم دیدیم
مگه تو ندیدی؟؟ از اشلی کول بگم برات از خود هانری بگم از فابرگاس بگم نصری بگم کلیچی آدبایور بگم و ....از کدومش بگم؟؟
میخوای از جنکینسون بگم یا سیلوستر ک آورد دفاع!!!
تو ک ب این قانع هسی هیچوقت موفق نمیشی هیچوقت
لیاقت تیم دوس داشتنی من اروپا بود ن سهمیه اروپا
ونگر باااااااااااااااااااااااااااااااااااید تو خریداش دقت کنه و ی گوش مالی باید بهش بدن
وای من دارم میترکم از این نتایج تو ب فکر پرفسوری!
عجب!!


پاسخ شما : استاد علی من کجای نطرم نوشتم فرگوسن رو اخراج کردن کی میگی خودش رفت؟ بله همه میدونن که خودش رفت....
منظورم اینه که جانشین ونگر هم سال اولش بلای مویس سرش میاد و همه شما نیم فصل خواهان اخراجش میشد. همونجور که منچستریا فرگوسن رو تحمل نکردن.... منظورم این بود

simone در 3/1/1393 | 16:47 گفت:

حقیقت من به ونگر اعتقاد دارم

ته دلم روشنه فصل بعد یه اتفاقاتی میوفته

ولی دیگه واقعا از دست آرتتا خسته شدم خسته

علی در 3/1/1393 | 15:49 گفت:

نقل قول : اونایی که میگن ونگر باید بره قول میدم همونایی میشن که مربی بعدی رو تا نیم فصل بیشتر تحمل نمیکنن.....
خیلی دوس دارین بلای منچستر سرمون بیاد ؟؟؟ تازه منچستر انقدم بازیکن داشت و الان وسط جدوله......
شما که 9 سال تحمل کردی 1 سال یا 2 سالم روش... تازه کم کم ثمره های این 9 سال رو میخوایم ببینیم....
in arsen we trust


پاسخ شما : مثلا کی دوس داشت الکس بره؟؟؟
اولا استاد اون خودش رف و ی مثل زدی ک کلا پارادوکسه
دوما یادت باشه تو اینقد ی سال دو سال کن ک تا چش واکردی بهت میگن بابابزرگ شنیدم تیمت از کاردیفم 6تا خورد ده سال!!!!!
آره ثمره هامونم دیدیم
مگه تو ندیدی؟؟ از اشلی کول بگم برات از خود هانری بگم از فابرگاس بگم نصری بگم کلیچی آدبایور بگم و ....از کدومش بگم؟؟
میخوای از جنکینسون بگم یا سیلوستر ک آورد دفاع!!!
تو ک ب این قانع هسی هیچوقت موفق نمیشی هیچوقت
لیاقت تیم دوس داشتنی من اروپا بود ن سهمیه اروپا
ونگر باااااااااااااااااااااااااااااااااااید تو خریداش دقت کنه و ی گوش مالی باید بهش بدن
وای من دارم میترکم از این نتایج تو ب فکر پرفسوری!
عجب!!

parsa در 3/1/1393 | 15:49 گفت:

نقل قول : رفتن یا نرفتن ونگر چه تأثیری توی بازیکنا داره؟؟؟ میشه این را واسم توضیح بدی؟
این بر میگرده به غیرت هر بازیکن که تا چه حد به تیمش عشق می ورزه و بهش علاقه داره و هواداراش واسش ارزش و اهمیت دارند!!!!!
این که مدافع ها جا میمونند تا راحت موقعیت تک به تک ایجاد بشه مقصر ونگره؟؟؟
این که خیلی راحت و با یه اشتباه بچگانه زمینه ساز یه پنالتی هستند واسه حریف، مقصر مربیه؟؟
این که مهاجم ما توپی را که به راحتی آب خوردن جلوی پاهاش آماده و حاضر میشه تا بزنه تو دروازه را خراب میکنه مقصر ونگره؟؟؟
و خیلی چیزهای دیگه........

من زیاد موافق یا مخالف موندن و رفتن ونگر نیستم! ولی دارم واقع بینانه به مسأله نگاه میکنم نه احساسی!!!!!


پاسخ شما : آیدا جوری حرف میزنی که انگار تیم مربی نداره و بازیکنا همین جوری میرند توزمین
خوب ونگر تیمو ارنج میکنه وترکیب تیمو وتاتکتیک وروش بازی و......مربی به تیم
منتقل میکنه......
مثلا راجب جیرود،وقتی میبینه تو هر بازی اینقدر موقعیت خراب میکنه
وهیچ خاصیتی نداره توزمین چرا تو ژانویه بااینکه بودجه لازم رو داشت
مهاجم نمیخره؟؟؟؟؟؟؟

parsa در 3/1/1393 | 15:30 گفت:

مرسی داش علی

parsa در 3/1/1393 | 15:29 گفت:

نقل قول : یکم دقت کردم.دیدم... وقتی میبازیم خیلیا که پست میدن آدمای جدیدین که من اولین بازه میبینم پست میدن.....کلا انگار بعضیا وقتی تیم میبازه میان بیرون و خودشونو نشون میدن...عجیبه

پاسخ شما : خوشتیپ من 4ساله تو سایت عضوم.....
وبه هیچکس هم تو بلاگم توهین نکردم وفقط نظر دوستامو میخواستم بدونم
پس بهتره ساکت شی حرف الکی نزنی...

علی در 3/1/1393 | 15:18 گفت:

مرسی بابت پست خوبت پارساجان
والا پارسا من با خود ونگر مشکل ندارم شدیدا هم دوسش دارم ولی دارم دیوونه میشم از خریداش
من منکر این نیسم ک خودم ب شخصه دوس دارم ونگر تا ابد باشه و تو آرسنال بازنشسته شه
ولی این خریدای آپاراتی تا کی؟؟؟
اتفاقا عنوان رو درس انتخاب کردی
بابا تا کی؟؟؟ ما مسلما ب ی مهاجم تراز اول نیاز داشتیم اما ان ساله همین آشو همین کاسه هس
چن فصل پیش تو دفاع فاجعه بودیم رف سیلوسترو خرید گالاسو دوباره آورد و . . .
بابا مرگ ی بار شیون هم ی بار همین فصل میرف ی مهاجم نامبر وان میاورد تا الان این همه خفتو تحمل نمیکردیم
امیدوارم تو خریداش تجدید نظر کنه چون تحمل این خریدا دیگه سخ نیس غیرقابل تحمله
در کل من امیدوارم حتی با این شرایط و آرزو دارم حداقل حذفی رو باهم جشن بگیریم
خیلی میخوامت
یاعلی

majid در 3/1/1393 | 15:00 گفت:

ونگر تفکراتش یه کم مورد داره من موافق مورینیو ام متخصص باخت این آرسن ونگر بعد این همه سال بودن تو آرسنال تیم به این بزرگی تو 9 سال یه جام نیاورد!!!! آخه امکان نداره با این بازیکنای مزخرف بشه اینایی ام که میگن بازیکناش مصدوم بودن تا یه حدی قبول دارم ولی اگه بازی 8-2 رو یادتون بیارین اونموقع اصن بحث مصدومیت نبود طرف نمیتونه تیمو بعد گل خوردن مدیریت کنه آرسنال از سه تاتیمه بالا سره خودش 20تا گل خورده تازه خدا بازی برگشت با من سیتی رو به خیر بگذرونه!

...* Ayda *... در 3/1/1393 | 14:59 گفت:

رفتن یا نرفتن ونگر چه تأثیری توی بازیکنا داره؟؟؟ میشه این را واسم توضیح بدی؟
این بر میگرده به غیرت هر بازیکن که تا چه حد به تیمش عشق می ورزه و بهش علاقه داره و هواداراش واسش ارزش و اهمیت دارند!!!!!
این که مدافع ها جا میمونند تا راحت موقعیت تک به تک ایجاد بشه مقصر ونگره؟؟؟
این که خیلی راحت و با یه اشتباه بچگانه زمینه ساز یه پنالتی هستند واسه حریف، مقصر مربیه؟؟
این که مهاجم ما توپی را که به راحتی آب خوردن جلوی پاهاش آماده و حاضر میشه تا بزنه تو دروازه را خراب میکنه مقصر ونگره؟؟؟
و خیلی چیزهای دیگه........

من زیاد موافق یا مخالف موندن و رفتن ونگر نیستم! ولی دارم واقع بینانه به مسأله نگاه میکنم نه احساسی!!!!!

...* Ayda *... در 3/1/1393 | 14:58 گفت:

رفتن یا نرفتن ونگر چه تأثیری توی بازیکنا داره؟؟؟ میشه این را واسم توضیح بدی؟
این بر میگرده به غیرت هر بازیکن که تا چه حد به تیمش عشق می ورزه و بهش علاقه داره و هواداراش واسش ارزش و اهمیت دارند!!!!!
این که مدافع ها جا میمونند تا راحت موقعیت تک به تک ایجاد بشه مقصر ونگره؟؟؟
این که خیلی راحت و با یه اشتباه بچگانه زمینه ساز یه پنالتی هستند واسه حریف، مقصر مربیه؟؟
این که مهاجم ما توپی را که به راحتی آب خوردن جلوی پاهاش آماده و حاضر میشه تا بزنه تو دروازه را خراب میکنه مقصر ونگره؟؟؟
و خیلی چیزهای دیگه........

من زیاد موافق یا مخالف موندن و رفتن ونگر نیستم! ولی دارم واقع بینانه به مسأله نگاه میکنم نه احساسی!!!!!

میعاد در 3/1/1393 | 14:49 گفت:

یکم دقت کردم.دیدم... وقتی میبازیم خیلیا که پست میدن آدمای جدیدین که من اولین بازه میبینم پست میدن.....کلا انگار بعضیا وقتی تیم میبازه میان بیرون و خودشونو نشون میدن...عجیبه

sajad coyg در 3/1/1393 | 14:45 گفت:

آرین جان و پارسا جان مطمئن باشین شما ارسنالی شدین چون ارسن ونگر بود

hamid saadi در 3/1/1393 | 14:34 گفت:

من فقط با نقل و انتقالات ونگر مشکل دارم.
یه مثال ساده میزنیم.
همین سوارز با اون پیشنهاد احمقانه. چهل ملیون و یک پوند.

فقط یک سوال ساده میپرسم.
سوارز بهتره یا اون بیل ؟
به نظر من اگه به جای چهل ملیون 60 ملیون برای سوارز پیشنهاد میدادیم الان با اختلاف 10 امتیاز صدر بودیم.

ولی الان چی.
باید دید تو نقل و انتقالات چه میکنه.
هر چند بعیده مهاجم تاپ بخره.
چون ژیروید رو به عنوان مهاجم اول داره و سانوگو رو هم پس یک مهاجم ضعیف میخره برای نیمکت.
این نظر منه.

هر چند از همون اول هم گفتم ژیروید مهاجمی نیست که بدرد ما بخوره.
سبک بازیه ما کسی مثل سوارز رو میتلبه.
کسی که هم گلزن باشه هم سرعتی. و مهمتر از همه کسی که وقتی بازی گره خورد بتونه بازی رو در بیاره که ما نداریم.

اگه سوارز رو داشتیم اوزیل هم غوغا میکرد.
خیلی ها از اوزیل انتقاد میکنن.
اما بیایید منصف باشیم. تو رئال جلوی اوزیل رونالدو و بنزما بودن که فرار میکردن. و اوزیل پاسهای طلایی میداد.
اما اینجا چی.
ژیروید اصلا فرار نمیکنه.
و نکته آخر درباره بازی دیروز.
یک نکته تامل برانگیز داشت.
تکیب ما 4 2 3 1 بود.
اون 2 نفر پشت 3 هافک نفوذی کی بودن.
چمبو و آرتتا.
دقیقا اشکال کار همینجا بود.
به نظر من ترکیب باید اینطور میبود.
ژسنی
سانیا کوش مرتساکر و گیبس
فلامینی و ورمائلن
کازورلا چمبو روسیچکی
پودولسکی

بهترین ترکیب با توجه به داشته هامون همین ترکیبه.
اما متاسفانه.
ترکیبی که ونگر میزاره با یه پرس ساده راحت 6 تا میخوره مثل بازی با چلسی لیورپول و سیتی
که با پرس تو شروع بازی داغونمون کردن.

درباره ونگر حرفی ندارم

آرین در 3/1/1393 | 14:33 گفت:

نقل قول : نقل قول : بلاگ خوبی بود پارسا جان.باهات موافقم.به نظر من بعضی ها بیشتر هوادار ونگر هستن تا ارسنال.من خودم خیلی ونگرو دوست داشتم و دارم ولی به نظرم دیگه وقتشه که بره.دیگه جام نگرفتن و 6 تا و 8 تا خوردن برامون عادی شده.منچستر امسال بدترین تیم دهه ی اخیرشو داشت یه بار 6 یا 8 تایی نشد! اگه میشد عمرا هواداراش به این راحتی این قضیه رو هضم میکردن.امیدوارم یا خود ونگر این رویه رو عوض کنه و تغییر در خودش و تیم ایجاد کنه یا جاشو به یکی دیگه بده.

پاسخ شما : آرین جان میشه بگی از کی طرفدار ارسنالی؟


پاسخ شما : از 2002 میشه حدودا 12 سال سجاد جان.

parsa در 3/1/1393 | 14:31 گفت:

نقل قول : نقل قول : نقل قول : من وایستادم پاش حتی اگه با ونگر بریم دسته پایینتر،اینو یادت باشه

پاسخ شما : داش سجاد شما پس طرفدار ونگری نه ارسنال


پاسخ شما : پارسا جان میشه بگی از کی طرفدار ارسنالی؟


پاسخ شما : همانطور تو قسمت درباره من هم گفتم.....
من پدرم یک آرسنالی سرسخته وقتی 7یا 8سالم بوچون پدر بازی های آرسنالو میدید همیشه ومنم اونموقع میدیدم
بخاطر بازی های بسیار زیبای آرسنال اونموقع وکینگ هانری خیلی از آرسنال خوشم اومد واز همون بچگی طرفدارش شدم
والان دیوانه وار عاشق ارسنالم نه شخص خاصی....

میعاد در 3/1/1393 | 14:26 گفت:

اونایی که میگن ونگر باید بره قول میدم همونایی میشن که مربی بعدی رو تا نیم فصل بیشتر تحمل نمیکنن.....
خیلی دوس دارین بلای منچستر سرمون بیاد ؟؟؟ تازه منچستر انقدم بازیکن داشت و الان وسط جدوله......
شما که 9 سال تحمل کردی 1 سال یا 2 سالم روش... تازه کم کم ثمره های این 9 سال رو میخوایم ببینیم....
in arsen we trust

sajad coyg در 3/1/1393 | 14:25 گفت:

نقل قول : بلاگ خوبی بود پارسا جان.باهات موافقم.به نظر من بعضی ها بیشتر هوادار ونگر هستن تا ارسنال.من خودم خیلی ونگرو دوست داشتم و دارم ولی به نظرم دیگه وقتشه که بره.دیگه جام نگرفتن و 6 تا و 8 تا خوردن برامون عادی شده.منچستر امسال بدترین تیم دهه ی اخیرشو داشت یه بار 6 یا 8 تایی نشد! اگه میشد عمرا هواداراش به این راحتی این قضیه رو هضم میکردن.امیدوارم یا خود ونگر این رویه رو عوض کنه و تغییر در خودش و تیم ایجاد کنه یا جاشو به یکی دیگه بده.

پاسخ شما : آرین جان میشه بگی از کی طرفدار ارسنالی؟

sajad coyg در 3/1/1393 | 14:23 گفت:

نقل قول : نقل قول : من وایستادم پاش حتی اگه با ونگر بریم دسته پایینتر،اینو یادت باشه

پاسخ شما : داش سجاد شما پس طرفدار ونگری نه ارسنال


پاسخ شما : پارسا جان میشه بگی از کی طرفدار ارسنالی؟

آرین در 3/1/1393 | 14:22 گفت:

بلاگ خوبی بود پارسا جان.باهات موافقم.به نظر من بعضی ها بیشتر هوادار ونگر هستن تا ارسنال.من خودم خیلی ونگرو دوست داشتم و دارم ولی به نظرم دیگه وقتشه که بره.دیگه جام نگرفتن و 6 تا و 8 تا خوردن برامون عادی شده.منچستر امسال بدترین تیم دهه ی اخیرشو داشت یه بار 6 یا 8 تایی نشد! اگه میشد عمرا هواداراش به این راحتی این قضیه رو هضم میکردن.امیدوارم یا خود ونگر این رویه رو عوض کنه و تغییر در خودش و تیم ایجاد کنه یا جاشو به یکی دیگه بده.

parsa در 3/1/1393 | 14:11 گفت:

نقل قول : من وایستادم پاش حتی اگه با ونگر بریم دسته پایینتر،اینو یادت باشه

پاسخ شما : داش سجاد شما پس طرفدار ونگری نه ارسنال

sajad coyg در 3/1/1393 | 14:05 گفت:

من وایستادم پاش حتی اگه با ونگر بریم دسته پایینتر،اینو یادت باشه