همه در پی دلایل ناکامی ؟؟؟؟؟

نویسنده: hosein-gunner

وبلاگ من
نویسنده: hosein-gunner
سعی می کنم برای رسیدن به هدف تلاش کنم مهم نیست که حتما به هدفم برسم مهم اینه که تلاش کنم!! یه زمانی طرفدار اسپانیا و فرانسه و هلند بودم تو تیمهای ملی و با توجه به قدرتشون اون یکی رو بیشتر دوست داشتم البته تا همین پارسال طرفدار فرانسه و هلند بودم اما به خاط خائن از هلندم خوشم نمیاد الان فقط فرانسه در کل به خاطر زیبا بازی کردن طرفدار آرسنال شدم همیشه هم دوست داشتم مثل هانری توپ رو تو هوا بگیرم اما خوب خودم گلر بودم
کل بازدید: 55,176 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

همه در پی دلایل ناکامی ؟؟؟؟؟





سلام به همه من امسال کنکور دارم و زیاد پیگیر خبرهای تیم نیستم فقط بازیهای مهم رو  دیدم 
فصلهای قبل رو کنار بذاریم 
کل سوابق ونگر رو هم کنار بذاریم
این فصل مسلما آرسن ونگر مقصره این ناکامیه  ما تو خط دفاعیمون مرته ساکر مدافع تیم ملی آلمان کوشینلی مدافع تیم ملی فرانسه و ورمایلن یکی از برتیرین مدافعان جهان  رو تو دفاع مرکزی داریم  تو دفاع راست هم سانیا و چپ گیبز که اونا هم بازیکنای خوبین ضمن اینکه جنکینسون و سانتوس هم مدافعان خوبن  پس عملا در دفاع از نظر مهره مشکل نداریم 
اما تو خط هافبک ما ویلشر آرتتا کازورلا رو داریم که اینا بهترینن تو گوش ما والکات چمبرلین جروینیو  آرشاوین  رو داریم تو نوک جیرود و پودولسکی 
اینا گفتم تا بگم از نظر مهره کم نداریم که بهونه بیاریم داوری و مصدومیت هم هیچگونه دلیل منطقی نیست چون همه تیما دارن 
بازیهای ملی هم مال همه هست  مگه بقیه بازیکن ملی ندارن ؟؟؟؟؟؟؟
دو اشتباه بزرگ ونگر تیم این فصل رو نابود کرده 1- تاکید به بازی کردن رمزی 
یه مربی تا چه حد باید فرصت بده ؟؟؟؟  آیا تیم مهم تره یا پیشرفت رمزی ؟؟؟؟؟؟ این یه خیانته که به خاطر بازیکن تیم رو نابود کنی 
همچنین تاکید بر موندن روسیچکی و دیابی با وجود اینکه مصدومن همیشه کاری ندارم که بازیکن خوبن یا نه مهم اینه که همیشه مصدومن و جای دیگران رو میگیرن و وجود همینا دلیلی الکی برای نخریدن هافبک دفاعی بود 
2- تیم آرسنال اصلا این فصل خوب بازی نکرده و ونگر همش می خواد بازیکنان با یه شیوه بازی کنند که هیچ وقت هم جواب نمیده  از نظر تاکتیکی تیم صفره طوری ترکیب و تاکتیک رو چیده که روحیه خط دفاع رو به فنا داده  انقدر توپ داره تو محوطه آرسنال میاد که اشتباه مدافعان رو چشمه در حالیکه کسی توجه نمی کنه اگه یه هافبک دفاعی تخریبگر بود اجازه اینقدر تزدیک شدن به خط دفاعی رو نمی داد  و دلیل نداشتن همچین بازیکنی هم خود ونگره بودن شک  اصلا کاری ندارم پول داریم یا نه مهم اینه که ونگر سانگ که یه هافبک دفاعی تخصصی رو می فروشه  بعد دلیلشو نمیگه بعد بازیکن بدبخت بهش تهمت زده میشه که کمکار بوده و فلان حالا اینش به کنار  اصلا خودش خواست بره با وجود این همه گزینه در هافبک دفاعی ونگر کسی رو نمیگیره و نمیگه به خاطر نداشتن پول میگه چون دیابی همیشه مصدوم و کوکولن بی تجربه رو داریم 
آیا واقعا ونگر این فصل رو به فنا نداده ؟؟؟؟؟ من فقط همین فصل رو میگم چون هیچ بهونه ای نمونده  نه داور نه مصدومیت نه بدشانسی 
تیمی که بد داره بازی می کنه که دیگه چه ربطی به شانس داره ؟؟؟؟ 
کسی نگران نباشه هدف تیم رسیدن به لیگ قهرمانان باسه کسب پول و همچنین پرورش دو بازیکن خوب باسه فروشه ما به این هدف میرسیم اما کاش بزرگتر بود هدفمون 
ونگر خودش گفت من فقط خوشحالم که تونستنم بخشی از پیشرفت ونپرسی باشم 
پس یعنی کل هدف ونگر اینه که بازیکن رو بسازه همین دیگه مهم نیست هوادارا چی می خوان و چی میشه فقط اینکه  بازیکن ساخته بشه 
خوشبختانه امسال هم ترکیب طود بسته شد و بهونه که آخرین دقایق رفتن و ما موندیم تنهای تنها هم نیست 
در آخر میگم تموم این دلایل ناکامی فقط مربوط به این فصله چون فصلای قبل هنوز باسه من سواله 
مقصر فصلهای قبل که بیشتر مدیریته و کاملا مشخصه  باز هم تاکید می کنم حرف من فقط این فصله
امیدوارم الکی وقتتونو نگرفته باشم 

تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

reza در 22/8/1391 | 21:02 گفت:

من منتظر ژسنیییییییی بودم که خوب بشه حالا اومد خیلی به نفعمون شدهههههه

hosein-gunner در 21/8/1391 | 22:53 گفت:

دوستان بازیکنان ما تو تیمهای ملی بزرگی حضور دارن و اگه من دارم میگم مهره خوب به اونم نگاه می کنم سانتوس قبل اومدن به آرسنال تو تیم ملی برزیل بازی می کرد و مارسلو رو هم ذخیره کرده بود
یا جیرود همونیه که گل تساوی فرانسه مقابل اسپانیا رو زد کاوزرلا 40 و خورده ای بازی ملی تو اسپانیا داشت اومد آرسنال پودولسکی 100بازی ملی با آلمان داره کوشینلی الان دفاع اصلی فرانسه شده سانیا هم از بهترین راستهای جزیرست
چمبرلین و والکات با توجه به سن کم و اینکه تو دسته پایینتر بازی می کردن با قیمت بالا به تیم اومدن که مشخص کننده استعدادشون بود
این مثالهای ملیم از تیمای ملی شاخ بود
--------
کنکور تجربی هستم البته دومین سال کنکورمه
---------
من نمیگم ونگر بره چون هنوز فرصت داره اما قول زدن هوداران آزار دهندست اگه باشگاه مقصره پس ونگر باید پشت هوادارا باشه نه باشگاه ولی متاسفانه تو آرسنال این جمله که هوادارا بزرگتر از باشگاهن مورد اعتقاد نیست
مصاحبه ونگر بعد بازی نشون میده تیم جاه طلب نیست اما انصافا چقدر همین مرد مارو با تمام پوزش احمق فرض کرد منظور از ما کل هوادارانه چند دفعه گفت جاه طلب آخه جاه طلبی اینه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به جون خودم ونگر دروغ نگه آخرم بشه پشتش هستم اما تنها چیز آزاردهنده باسه من دروغاشه و سکوتهای الکی

hamid saadi در 21/8/1391 | 20:29 گفت:

به تمام فوتبالي كه تا حال از آرسنال ديدم قسم مي خورم آرسنال اينجوري نميمونه و به زودي زود به قله هاي اروپا و جهان تبديل ميشه و دوران جديدي براي طرفداراي با شور و شعور آرسنال شروع ميشه .
****************
آقا حامد حتما با فرپلی مالی.......
به چیز نشدنی دل نبند.
فرپلی مالی چی میگه.
قانون کلیش اینه که خرجت باید به اندازه دامدت باشه.
درامد چیه؟
درامد از چند طریق بدست میاد.
پاداشهایی که از بازیهای اروپایی بدست میاد.فروش بلیط پیراهن و بقیه چیزها
اسپانسر و تبلیغات.
مثلا میگم سیتی 200 ملیون یورو خرج کرد و برای حضور در لیگ قهرمانان درامدش باید بیشتر از این باشه.
میگیم فروش بلیط و تبلیغات وپاداشها 50 ملیون.
بسیار ساده یک قرارداد 160 ملیون یورویی با شرکت اتحاد به عنوان حمایت کننده مالی میبنده و به سادگی و به صورت علنی قانون فرپلی مالی رو دور میزنه.
آدم باید احمق باشه که به همچین قانونی دل ببنده.
تمام مشکلات تیم از ونگره.
نمیگم با رفتن ونگر حل میشن.چون از آینده خبر ندارم ولی الان تمام مشکلات از ونگره.چون هم مدیران هم مالکان ازش حساب میبرن و از رویارویی باهاش هراس دارن.
ونگر همه کارست.

hamid saadi در 21/8/1391 | 20:25 گفت:

به تمام فوتبالي كه تا حال از آرسنال ديدم قسم مي خورم آرسنال اينجوري نميمونه و به زودي زود به قله هاي اروپا و جهان تبديل ميشه و دوران جديدي براي طرفداراي با شور و شعور آرسنال شروع ميشه .
****************
آقا حامد حتما با فرپلی مالی.......
به چیز نشدنی دل نبند.
فرپلی مالی چی میگه.
قانون کلیش اینه که خرجت باید به اندازه دامدت باشه.
درامد چیه؟
درامد از چند طریق بدست میاد.
پاداشهایی که از بازیهای اروپایی بدست میاد.فروش بلیط پیراهن و بقیه چیزها
اسپانسر و تبلیغات.
مثلا میگم سیتی 200 ملیون یورو خرج کرد و برای حضور در لیگ قهرمانان درامدش باید بیشتر از این باشه.
میگیم فروش بلیط و تبلیغات وپاداشها 50 ملیون.
بسیار ساده یک قرارداد 160 ملیون یورویی با شرکت اتحاد به عنوان حمایت کننده مالی میبنده و به سادگی و به صورت علنی قانون فرپلی مالی رو دور میزنه.
آدم باید احمق باشه که به همچین قانونی دل ببنده.
تمام مشکلات تیم از ونگره.
نمیگم با رفتن ونگر حل میشن.چون از آینده خبر ندارم ولی الان تمام مشکلات از ونگره.چون هم مدیران هم مالکان ازش حساب میبرن و از رویارویی باهاش هراس دارن.
ونگر همه کارست.

حسین در 21/8/1391 | 13:56 گفت:

کاملا با حامد موافقم

حسین در 21/8/1391 | 13:54 گفت:

مطمئن باشید آرسنال اگر هر مربی به جز ونگر داشت الآن داشت برای 10ام تا 12 می جنگید.
ما بازیکنامونو برای خودمون خیلی شاخ کردیم ،الآن تیم ذخیره من سیتی از ارسنال قویتره .
ولی باید بگم In Arsene We Trust

حامد نوری در 21/8/1391 | 13:53 گفت:

والا بهتر از ونگر براي آرسنا نيست ، مثل بقيه تيمها ستاره بخريم ، چون ستاره ها نتيجه بازي رو مشخص مي كنند.

مهرشاد چرا از آرسنال دلسرد شدي ، اگه خواستي تيمتو عوض كني برو شانسلونا رو انتخاب كن تا هي پيروزي و برد ببيني و كيفور شي .

به تمام فوتبالي كه تا حال از آرسنال ديدم قسم مي خورم آرسنال اينجوري نميمونه و به زودي زود به قله هاي اروپا و جهان تبديل ميشه و دوران جديدي براي طرفداراي با شور و شعور آرسنال شروع ميشه .

توپچی جنوب در 21/8/1391 | 12:27 گفت:

با کل پستت مخالفم ولی نظر تو هم محترمه......
چون به سانتوز میگی مهره خوب.
چون ویلشر همش 3 تا بازیه رسیده
چون تا دیابی تو ترکیب بود مثل همیشه خوب بازی میکردیم
چون روسیچکی برگرده تیم قویتر میشه.
از ونگر میشه انتقاد کرد چرا با فروش سانگ یه هافبک دفاعی قوی نگرفت ........
اما نمیشه گفت همه چیز تقصیر ونگره.

mehrshad در 21/8/1391 | 12:23 گفت:

یه چیزی هم بگم ببخشید دیگه آرسنال داره طرفداراش کم میشه من شخصا خودم نسبت بهش سرد شدم .آخه فقط باید باختاشو به جووون بخرم دیگه خسته شدم اینم بگم نگید تو طرفدار نیستیا آخه آرسنال تو این 10سال فقط باناکامی هاش بهم غصه داده اصلا خوشحالم نکرده هنوز باخت8-2به منچستر از یادم نرفته

mehrshad در 21/8/1391 | 12:18 گفت:

فقط گواردیولا میتونه آرسنالو به قهرمانی برسونه خودشم که گفته به آرسنال علاقه دارم.تا الن هم به خاطر آرسنال باهیچ تیمی قرار داد نبسته.چند وقت پیش هم که اومد ورزشگاه آرسنال دیگه چی میگید

mehrshad در 21/8/1391 | 12:15 گفت:

سلام
دیگه یه مربی وقتی به قهرمانی فکر نمیکنه مربی نیست .فرگوسن رو ببینید چه عطشی داره برا قهرمانی.
این ونگر شده یه بار جلو مدیرای باشگاه وایسه نه شده بابا دستش با اینا تو یه کاسس.یه چیزیم بگم وقتی سانگ داشت میرفت چرا ازش حمایت نکرد تا نگهش دارن.باید یاد بگیرید که ونگر از باشگاه بزرگتر نیست پس تا احترامش هست باید سرسنگین بره کنار.الان پپ گواردیولا خودش گفته که عاشق آرسنالم پس چرا باید بزاریم این لقمه حاضر و آماده از دست بره خودشم دلشه بیاد آرسنال
نگید گواردیولا آخه مربی که منم در جواب میگم:گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده. یا از این تعصب های بیخود.تعصب های بیخود انسانها رو عقب میندازه
ونگر باید بره در پستهای مدیریتی باشگاه فعالیت کنه

aghil در 21/8/1391 | 12:01 گفت:

همگی ببخشید که زیاد حرف زدم
ولی یه جمله رو جا انداختم الان اکثریت می گن ونگر باید بره ولی اگه پایان فصل ونگر رفت یا اخراج شد جانشینش کیه ؟



از نظر من میتونیم اونو سمت راست ونگر پیدا کنیم

aghil در 21/8/1391 | 11:25 گفت:

مشکل ونگر نیست مشکل سیستمه نامرئی تصمیم گیری کل برای تیمه

یکم به وقایع تا بستون فکر کنید
اول وقتی فرگوسن فان پرسی رو میخره و ازش تمجید می کنه ونگر مصاحبه می کنه و میگه با توجه به مصدومیتای زیاد فان ریسک روی فان پرسی زیاده

دوم دستیار ونگر استیوبولد انتخاب می شه گه از تیم جوانان اومده و تواننایی اصلیش کار های دفاعی در حالی که تیمای ونگر همیشه هجومی بازی می کنند

سوم مصاحبه های ونگر بعد از بازی در کل یک چیز رو میگه ما باید در بازی بعدی فصل به رقابت ها برگردیم در حالی که پارسال می گفت این تیم (تیم پارسال)با اینکه بد بازی می کرد یا بد نتیجه می گرفت هنوز نقاط ضعفی دارن که می شه بهتر شن یا پیشرفت تیمی داشته باشیم

حالا نتیجه گیری
فروش سانگ بزرگترین ضربه برای ونگر بود مهمترین نقطه زمین بازی بهترین بازی کنی که می تونست داشته رو از دست داد خودشم می دونست که جایگزینی نداره ولی مدیریت انقدر سریع اونو فروخت که ونگر مجبور شد بازم سکوت کنه بعد از سانگ داخل جوانان دنباله بازیکنی با اون تواناییا گشت که کسی جز دیابی نبود ولی خودشم می دونست که همون زخمی که از پرسی می خوره از دیابی هم می خوره یعنی مصدومیت کامل به خاطر همین سعی کرد اوزیل رو بخره
همه می دونیم که گفتن ونگر گفته باید بند دائمی کردن در قرار داه اوزیل باشه تا اون بیاد به تیم ولی من این حرف رو قبول ندارم من میگم ونگر حاضر بود اونو به طور قرضی هم حتی برای یه فصل داشته باشه ولی باز این مدیریته که نمی زاره

حالا چیدمان داخل زمین رو مرور کنیم
تیمای ونگر همیشه 2تا مدافعای کناریش بازیکنای سریعی بودن که در حمله اضافه می شن ولی امسال نمیزارن بازکنی با این توانای داخل کنارا بازی کنه میان ورمالن رو میزارن که بسیار سنگینه
من میگم تصمیم گذاشتن ورمالن داخل دفاع چپ کاره ونگر نیست یادتون میاد وقته ابوئه داخل تیم بود ونگر اونو دفاع راست گذاشت با این که خودشم ناراضی بود اون تصمیم ونگر بود و ما نتیجه می گرفتیم
قسمت دیگه زمین یعنی محل بازی پولدی و کازورلا این 2تا دارن ضد هم بازی می کنن یعنی فقط می تونن توپایی که به سمتشون میان رو یا قطع کنن یا بر می گردونن
حالا فکر کنید پولدی رو ببرن کناز ژیرو در این صورت چون ما بازیکنی پشتشون نداریم که پاسور تیم باشه عملا پولدی یه مترسک می شه چون اون رو زمین بازی می کنه و توپ تو عمق می خواد که باید پاسور این کار رو بکنه به خاطر این کمبود اونو گذاشتن چپ
اما کازورلا یه بازیکن خلاقه که در کنار پاسور تیم بازی می کنه و باید یکی از هدفای استارت پاسور باشه این تعریف کازورلاست ولی چون وسط کسی رو نداریم اونم اونجا رو رها می کنه و وسط نمیاد چون می دونه اگه قرار باشه بره وسط به دیده پاسور باش رفتار میشه و نمی تونه پس میاد بین خط دید ارتتا و پولدی قرار می گیره که همین باعث می شه پولدی استارت سرعتی نده چون دست ارسنال رو شده توپ ارتتا رو کازورلا قطع می کنه بعد هم تنها جایی که میتونه توپ رو برسونه یا عقبه یا جلو مدافعای پولدی

خوب حالا وسط دیروز کوکلین رو داشتیم که قرار بود دیابی باشه عملا نتونست کاری کنه پس سمت راست ارتتا ایستاد تا توپ رو تنها به ارتتا برسونه وقتی جواب نداد رمزی وچمبو رو فرستاد زمین چمبو یه مشکل داره اونم اینه که فقط به راست بازی میره یعنی پشت ولکات بازی می کنه این باعث می شه یه بازیکن از حریف بین ولکات چمبو قرار بگیره که نتیجش اینه که یه دیوار بین مرکز زمین و خط طولی زمین که محل اضافه شدن سانیاست بوجود بیاد و دیگه از بعداز حضور چمبو سانیا به ولکات اضافه نشه
رمزی تنها کسیه که با ورودش رفت وسط و توپا رو دیدیدکه به سرعت بش می رسوندن ولی بی استعداده یاد نمی گیره بازی می کنه تا یه روز زیدان بشه ولی نشده این تقصیر ونگر نیست
اما ارشا و پولدی مثل سیبین که از وسط نصفشون کرده باشن پس به کار نمیاد

در اخر بازم می گم ونگر اینده نگری کرده تا شاید رمزی یه روز رهبر تیم بشه پس بش بازی می ده خشم هوادارا رو تحمل می کنه و با شرایطی که مدیرا براش بوجود اوردن هنوز هم به فکر ایندهی تیمه

شایان در 21/8/1391 | 01:46 گفت:

راستی چه رشته ای کنکور میدی؟من هم کنکوری هسم‏!‏

شایان در 21/8/1391 | 01:40 گفت:

باحرف هات شدیدا موافقم،من هم تابستون تأکید بر این داشتم که بعضی بازیکنان که ترافیک ایجاد کردند برن،آقا بسه دیگه،امسال سال آخره!واقعا شرایط سخت تر از سال قبله،چهارم شدنمون رو هواست!بله موکدا من هم تاکید میکنم ونگر عامل این نتایج ضعیفه!‏

محمد در 21/8/1391 | 01:11 گفت:

با حامد نوری موافقم
حسین هم خیلی بد نگفته ولی به هیچ عنوان مشکل با رفتن ونگر حل میشه

محمد مهدی در 21/8/1391 | 00:49 گفت:

مشکل ونگره و هدفهای مزخرفش. ونگر میخواد سالم کار کنه. با فرپلی مالی و پول بیخود به بازیکنا نده و معقول پول بده.و اگه درنهایت تونستن قهرمان بشن. ولی اگه سهمیه لیگ قهرمانان رو گرفتیم با شرایطی که داشتیم کار بزرگی کردیم.
*********************
احسنت.احسنت.احسنت. این خلاصه پسته من بود

محمد مهدی در 21/8/1391 | 00:47 گفت:

اقایون من که هفته قبل از ونگر انتقاد کردم فهش خوردمو کلی دیس لایک. بخدا دارم اونایی که منطقی هستن رو حالا میبینم. ونگر خوبه ولی بخدا دلیل بدبختی ما هم خودشه

با حرفاتم موافقم. اگه بره بهتره. یا حداقل سرمربی نباشه

ehsan zoola در 21/8/1391 | 00:30 گفت:

حرفاتو قبول دارم حسین جان

کاش یه جنبش بزرگی تو تیم مبنی بر تغییر ونگر ایجاد بشه

حمید pires در 21/8/1391 | 00:11 گفت:

با شرایط فعلیمون فقط دعا میکنم تو لیگ بازیهای بزرگ پیش رومونو ببریم تا مرحمی باشه برامون .
اگه این فصل بی جامیمون تموم بشه واقعا خوشحال و راضیم و مطمئنم میشه.
یک مبحث خیلی خیلی مهم تمدید کردن قرارداد ولکاته که درصورت عملی شدنش خیلی از حرف و حدیثا اطراف باشگاه که حاشیه زیادی به تیم میده برطرف میشه اگه هانری مثل سال قبل بیاد مشکل ولکات براحتی حله.

hamid saadi در 20/8/1391 | 23:46 گفت:

دوستان نظرات زیادی دادن ولی خیلی هاش مسخرست.
ما هافک دفاعی نداریم.
ما هافک طراح نداریم.ما مهاجم خوب نداریم.
آخه خریت تا کی؟
مشکل ونگره و هدفهای مزخرفش. ونگر میخواد سالم کار کنه. با فرپلی مالی و پول بیخود به بازیکنا نده و معقول پول بده.و اگه درنهایت تونستن قهرمان بشن. ولی اگه سهمیه لیگ قهرمانان رو گرفتیم با شرایطی که داشتیم کار بزرگی کردیم.

این یعنی مسخره کردن من و توی هوادار.یعنی به شعور منوتو خندیدن.میگه هدفهای بزرگ داریم.ولی نمیگه چین.نمیگه در چه شرایطی این هدفها رو میخواد.
میگه که برای بازیکنی مثل فن پرسی صدهزار تا زیاده.در حالی که تیمهای دیگه حاضرن براش 200 هزارتا بدن.
و نتیجه گیریه ونگر از این جریان اینه که باید فن پرسی رو بفروشیم.

masoud mahmudpur در 20/8/1391 | 23:18 گفت:

منچستر 3-2 برد باید یاد بگیریم

حامد نوری در 20/8/1391 | 23:11 گفت:

در کسب جان = در کسب جام

حامد نوری در 20/8/1391 | 23:10 گفت:

تو پست یکی از بچه هام گفتم مشکل آرسنال نداشتن باور تیمیه یعنی درست برعکس من یونایتد ، باور تیمی ( شخصیت تیمی ) ناشی از 7 سال ناکامی در کسب جان به فرهنگ آرسنال و آرسنالی اضافه شده شاید شبیه لیورپول باشیم که تو لیگ برتر قهرمان نشدن چون باور ندارن که قهرمان می شن ولی منچستر هر سال تو کورس قهرمانی قرار داره و هر سال به جام های فرگی پیر اضافه میشه

شاید باور یک تیم با تغییرات اساسی تغییر کنه و به مسیر قهرمانی برگرده !!!!

Keivan در 20/8/1391 | 23:09 گفت:

این بازی خیلی حرف داشت توش...مساوی بود ولی یکی از بدترین باختهای تیم باید به حساب آورد...تو هر بازی به اون کسی که بیشتر فکر میکردیم بتونه خوب و با کیفیت بازی کنه همون به تنهایی باعث میشه تیم امتیازهای به این حساسی رو تو زمین خودش از دست بده...دیگه به توماس و میکل اعتماد نکنیم تو تیم به کی میخوایم اعتماد بکنیم؟...رمسی یا کوشیلنی!!!...به نظر من ورزشگاه ما خیلی نحسه...تیم های حریف تو زمین ما بهتر نتیجه میگیرن تا خونه خودشون...باید به حال آرسنال امروز گریست...

aghil در 20/8/1391 | 22:36 گفت:

مشکل ما هافبک تدافعی نیس با ام ویلا هم نتیجه نمی گیریم
ارتتا وقتی به تیم اضافه شد نمی تونست سسک باشه چون تواناییش رو نداشت ولی توانایی بازیسازی به طور مستقل رو هم نداشتت حتی در حد توانی که ازش انتظار میرفت این حرف هم با علم به بازییای پارسال می گم که وظیفش رو سانگ انجام می داد دارم می گم

hosein-gunner در 20/8/1391 | 22:30 گفت:

در ضمن آقا حسام با از لحنتم خوشم نیومد می شه کمی مودب بود

hosein-gunner در 20/8/1391 | 22:29 گفت:

آقای حسام من نمیگم ورمایلن این فصل خوب بوده یا نه من میگم به عنوان ستاره تو ترکیب ونگر قرار گرفته در ضمن جمله آخر آقا عقیل رو بخون دلیل اشتباهات ورمایلن رو نوشته تازه فقط اون سوتی نداد اما خوب ورمایلن بیشتر بوده چون کمی افت کرده

hosein-gunner در 20/8/1391 | 22:27 گفت:

مشکل اینجاست که آرتتا هم باید جور طراح رو بکشه هم هافبک دفاعی
درحالیکه آقای رمزی بدون کشیدن هیچ جوری فیکس میشه چون نمی دونم شاید داماد ونگره ما که از پارتی بازیهای اونا خبر نداریم

hesam در 20/8/1391 | 22:25 گفت:

همین ورمالن خانی که میگی یکی از بهترین.....داره هر بازی میرینه...شالکه...من یو...امروز...چش وا کن تا بینی!!

hosein-gunner در 20/8/1391 | 22:25 گفت:

جناب aghil سال قبل سانگ اینکارو می کرد که فروخته شد
قبول دارم با طراح اگه طراح خریده بودیم هم مشکلمون حل بود اما اگه همون هافبک دفاعی رو خریده بودیم آرتتا می تونست بازی ساز بشه یا اینکه شاید اون هافبک دفاعی هم مثل سانگ اون همه پاس گل می داد

آرمان الهیاری در 20/8/1391 | 22:24 گفت:

کاملا موافقم
همه ی حرفات درسته
نبود هافبک دفاعی خوب کار دستمون میده
حالا نگاه کنید
خاک بر سرا ام ویلا رو نخریدن؛دعا کنید ژانویه بخریم ام ویلا رو

hosein-gunner در 20/8/1391 | 22:23 گفت:

جناب آقای T.Vermaelen: لطفا دیگه اینجا تا قبل نهایی شدن نتیجه حرف نزن باشه؟؟ فقط ضد حال زدی نتیجه دو بر دو شد شاید اگه این نتیجه رو نگفتی بودی منچستر می باخت

aghil در 20/8/1391 | 22:18 گفت:

مشکل اینه که ما یه پاسور مرکز زمین نداریم که مرکز زمین رو بچرخونه ما یه رهبر می خوایم که ابتدای فصل دیابی بود ولی بعد مصدومیت کسی رو نداشتیم
ارتتا هافبک تدافعی که اصلا نمیرسه بین حمله و دفاع ارتباط بر قرار کنه
کازورلا یه بازیکن خلاقه که تواناییش تنها به بازی خودش مربوط میشه اون نمیتونه برای بازیکنان دیگه ارایش تهاجمی بوجود بیاره و مثل سسک یا سانگ در ارسنال توپ رو پخش کنه
ویلشر هم بعد از مدت زیادی مصدومیت تمام تلاشش اینه که تا میتونه تسلیم نشه که اینم واقعا خیلی با ارشه

اگه بازیا رو دیده باشد ما این فصل توپ رو بین مدافعا به چرخش در میاریم تا یه روزنه تا خط حمله پیدا کنیم و توپ رو اونجا بفرستیم یه باید یکی از گوشاوم با دوندگی توپ رو ارسال کنن

تازه پرس تیمی هم خیلی بده ما دفاع رو وقتی شروع می کنیم که حریف رو خط اخر دفاعمون دارن موقعیت سازی می کنن بخاطر همین معمولا از بس فشار میارن دفاعامون اشتباه می کنن

hosein-gunner در 20/8/1391 | 22:17 گفت:

عزیز من اولا بازیشون هنوز تموم نشده
دوما من کل این فصل رو میگم برداشتی نتیجه یه بازی رو گذاشتی که چی بسه دیگه همش که نمیشه افراطی طرفداری نکرد نه باید الکی انتقاد کرد نه باید الکی طرفداری کدوم یک از دو دلیل بالای من غلط بود بگو ؟؟؟؟با دلیل که غلط نیست
منچستر هرکاری می کنه به خودش مربوطه من فقط این فصل رو میگم در ضمن یونایتد یه گل زد پس بهتر بود می ذاشتی نتیجه تموم بشه

T.Vermaelen در 20/8/1391 | 22:10 گفت:

منچستر 0..... استون و 2
حالا منچستر هم تیم خوبی نیست؟