اگه ونگر بره.....

نویسنده: محمد مهدی

وبلاگ من
نویسنده: محمد مهدی
من یه ارسنالی خفنم که عشقم کری خونیه,ارزوم رفتن به امارات و دیدنه بازیه معشوقم ارسناله, از بارسا و سیتی و یونایتد متنرم
کل بازدید: 211,775 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

اگه ونگر بره.....

در واقع این پستو گذاشتم برای جواب اغا سینا که گفته بود:

یعنی اگه ونگر بره واقعا فکر کردید بعدش آرسنال موقع نقل و انتقالات 50 میلیون پوند خرج می کنه به همه بازیکن ها هفتگی بالای 100 هزار پوند می دن هر سال 10 تا سوپر استار باشگاه می خره.

خواهشا اونایی که میخان بی احترمی کنن بلاگ رو همین الان ترک کنن. مرسی.





بله دوسته عزیز. اگه ونگر بره این باشگاه خرج میکنه.:)
اگه ونگر بره مسئولین نمیتونن به یکی مثه ویلاش بواش همچین تیمی بدنو امید واسه لیگه قهرمانان داشته باشن.
اگه ونگر بره سیاستشو(رعایت فیر پلی مالی) از تیم میبره. و باشگاه خرج میکنه.
اگه ونگر بره هیلوود نتیجه نمیگیره و بعده یک سال (10سال بی جامی) مجبور به استعفا میشه.
اگه ونگر بره شما میگی جام نمیگیریم دیگه؟؟؟ خب بزار نگیریم. مگه حالا همه جاما رو درو میکنیم؟؟؟؟
اگه ونگر بره اعتماد های اشتباه(بازی دادنه رمسی) و خرید های ریسکی(کارلوس ادواردو) از سیاست باشگاه حذف میشه.
اگه ونگر بره تکلیف ما روشن میشه. میفهمیم این تیم تیم به شو نیست. دیگه الکی اوله فصل با کری خودمون مسخره نمیکنیم.
اگه ونگر بره تغیراته خیلی بزرگی تو باشگاه به وجود. خیلی بزرگ. الان ونگر یه ورزشگاه به ما داده و کلی افتخار که بسه.
اگه ونگر بره که ارسنال تمام نمیشه. ببین انجلوتی تو میلان خدایی میکرد ولی دورش تمام شد. اسکولاری, الانه مرینیو,ردنپ...
اگه ونگر بره با این مصاحبه های تکراریش ما رو مسخره خودش نمیکنه دیگه به تیمی اعتبار نمیده(این شوخی بود)
اگه ونگر بره.....
اگه ونگر بره.....
اگه ونگر بره.....

خلاصه اگه ونگر بره باشگاه متحول میشه. اتفاقاتی زیادی میوفته که ممکنه باشگاه رو مثل یوونتوس احیا کنه یا ممکنه مثل لیورپول نابود کنه. ولی یه نگاه به دور و ورت بنداز. ببین ما دیگه هیچی نداریم. هیچ جامی رو نمیبریم. تو هیچ جامی مدعی نیستیم.تیم درجه دو شده. تیم غرورشو از دست داده. بازیکنای درجه یک به ارسنال نمیان. کار بجایی رسیده که اگه شایعه کاسیس اومد وسط هممون از خنده میمیریم. بزار بره.تیم با ونگر هم جام ها رو به چالش نمکشید بزار بدونه اونم نکشه. بابا فرصت کافی بهش داده شده. 8 سااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال. بخدا بسه. مجموعه ارسنال دینشو به ونگر ادا کرد. مرسی که وقت گذاشتین. 
***میدونم خیلیا مخالفن یه تعدادی هم موافق ولی اینم نظره یه توپچی بود***

تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

Saeed Milani در 22/10/1391 | 13:42 گفت:

امیدوارم آخر فصل در کمال احترام و با یک جشن با شکوه به پاس خدماتی که در این 15 سال انجام داده از آرسنال خداحافظی کنه و بره. این آرزوه اما واقعیت اینه تا وقتی سهامدار عمده کرونکه هست و هیئت مدیره امثال هیلوود و ... بهترین گزینه برای کسب منافع مالی بیشتر همین جناب ونگره.

محمد مهدی در 21/10/1391 | 17:05 گفت:

میبینم که دارین بعد از رمسی واسه من نقشه میریزین

هادی در 21/10/1391 | 17:04 گفت:

علی جون اینترنتم گیر کرد زیاد امد امیدوارم رفتم بهبهان انجا هم گیر کنه چند بار بیاد

هادی در 21/10/1391 | 17:02 گفت:

گیر کنه نه گیر منه

هادی در 21/10/1391 | 16:57 گفت:

علی جون انترنتم گیر کرد زیاد امد امیدوارم رفتم بهبهان انجا هم گیر منه چند بار بیاد

Ali در 21/10/1391 | 16:34 گفت:

هادی فلاحتی :
مسعود جان نوکریم این حرفا چیه. انشاالله تیم به اوج برگرده حداقل شما جوان ترها که قهرمانی های تیم ندیدن به ارزوتون برسین و هوادارای تیمم کمتر با هم بحث کنند
محمد مهدی برات دارم وایسا ا ماه دیگه امتحانم بدم میام همون بهبهان واسه دیدن دوستم سعی میکنم ترتیب تو روهم بدم

*********************
مگه چند دفه میخوای ترتیبشو بدی که انقد کامنت زدی

Ali در 21/10/1391 | 16:30 گفت:

هادی فلاحتی :
محمد مهدی جدا معذرت می خوام بابا تقصر من نیست اینترنتم گیر کرده بود منم هی کلیک می کردم یحویی دیدم 10 بار فرستادم
عزیز دویت داشتی پاک کن
*********************
مگه چند دفه میخوای ترتیبشو بدی که انقد کامنت زدی

محمد حسین عبادی در 21/10/1391 | 16:28 گفت:

ناراحت نشینا. ولی خیلی اعصابم خورد شد نمیدونم چرا نمیتونم منظورمو بهتون برسونم.
بابا ما میخوایم ونگر که تیم بهتر بشه قرار نیست یه مربی دیگه صاف بیاد رو همین تیم که
...............
قسمت دوم حرفتو نفهميدم
به قول حميد ونگر فهميده با اين تيم هيچي نميشه داره يه سروساموني به تيم ميده .
حالا تو كه از حميد آنتي ونگر تر نيستي كه اين همه پافشاري ميكنه اين جا اكثرا همه دوستدار ونگر هستن زياد پافشاري نكن داداش گلم

Ali در 21/10/1391 | 16:27 گفت:

maryam:
امیدوارم فک نکتید باهاتون مشکل شخصی دارم جناب محمد مهدی
با تمام احترام!
Dislike!!
*******************************************************
چقد مهمه واقعا

Ali در 21/10/1391 | 16:24 گفت:

توپچی جنوب:
تیم میشه مثل ناتینگ هام فارست
*-*******************************
بهتر از اینه که هستیم .حداقل دیگه مسخرمون نمیکنن همین ناتینگ هام فارست سگش به خیلی از تیمای انگلیسی شرف داره.

hamid saadi در 21/10/1391 | 16:09 گفت:

فکر میکنم نظر محمد مهدی اینه که اگه ونگر بره این تیم افت شدیدی میکنه شاید در حد لیورپول.شاید هم پایین تر بره و فشار شدید هوادارا و کم شدن درامد و بقیه ماجراها که این مالکان رو مجبور به خرید میکنه.
نه اینکه مربی اونا رو مجبور ه خرید کنه.وشرایط.محمد مهدی میگه این تیم رو فقط ونگر میتونه باهاش نتیجه بگیره.

hamid saadi در 21/10/1391 | 16:06 گفت:

من قبلا نظرم روی رفتن ونگر بود.ولی حالا احساس میکنم تغیراتی تو باشگاه در حال رخ دادنه.
ویلشیر و ولکات تمدید کردن.همین تمدید کردن ولکات میتونه نقطه عطفی باشه برای بقیه و شروعی برای اینکه ستاره هامون رو از دست ندیم.
به نظرم باید منتظر موند و امید داشت.من نسبت به گذشته به تیم امیدوارترم.
فکر کنم پایان امسال کسی از تیم نره و ونگر با خروج اسکیلاچی و ژورو نشون داده که میخواد مدافع به تیم اضافه کنه.
همه چیز نشون دهنده تغییر تفکر ونگره.
منکه امیدوارتر شدم.فکر کنم امسال یکی دوتا خرید خوب داشته باشیم که به نظرم برای تیم کافیه چون تیم خوبی داریم.فقط در دفاع باید قوی تر بشیم.

محمد مهدی در 21/10/1391 | 15:35 گفت:

ناراحت نشینا. ولی خیلی اعصابم خورد شد نمیدونم چرا نمیتونم منظورمو بهتون برسونم.
بابا ما میخوایم ونگر که تیم بهتر بشه قرار نیست یه مربی دیگه صاف بیاد رو همین تیم که

محمد حسین عبادی در 21/10/1391 | 14:23 گفت:

مشكل اينه كه اگه ونگر رفت كي بياد؟
به نظرت كرونكه ميره مورينيو يا گوارديولا رومياره؟
كلا مخالف رفتن ونگر هستم چون تنها كسيه كه ميتونه با اين تيم به خوبي كار كنه
مشكل مديريته كه پشت ونگر قايم شدن و اونو تبديل به يه سپر كردن

محمد مهدی در 21/10/1391 | 11:45 گفت:

سینا جان با کمال احترام ولی چیزه جدیدی به نظرت اضافه نشد و فقط تاکید بیشتر. جواب های من همونه توجیح های تو هم همونه.
خدا کنه من اشتباه کنم. خدا کنه ونگر پول نداشته باشه.
من قبلا هم گفتم اگه ونگر از سرمایه حدودا 50 میلیونی استفاده کرد من تمام اتهاماتی که بهش وارد کرده رو پس میگیرم ولی از الان اون روز رو میبینم که هممون از عدم جاه طلبیه ونگر شکایت میکنیم.

سینا در 21/10/1391 | 11:32 گفت:

ونگر الان دوران جدیدی رو تو آرسنال آغاز کرده که هیچ وقت تا حالا تیم همچین دورانی رو تجربه نکرده*********یعنی با تمدید ولکات همچین تغیر خطیره بزرگی کرد باشگاه که تا حالا انجام نداده بود؟؟؟؟


همه فکر می کردن با رفتن فابرگاس و نصری تیم ضعیف تر میشه ولی فصل قبل چی شد بهتر هم شد دیگه از جایگاه چهارم کند اومد سوم******یعنی تو میگی تیم از فصل 2010.2011 ضعیف تر نشده؟؟؟؟ بابا دست بردار. ما اون فصل تا هفته اخر شانس قهرمانی داشتیم. ببین چنتا ستاره از دست دادیم.
=============================================================
تمدید ولکات رو که نمی گم اینو می گم نیم دیگه به بازیکن خاصی وابسته نیستش رو می گم 2010-2011 که تا آخرهای فصل شانس داشتیم به خاطر چی شانسمون رو از دست دادیم ؟ 20 بازی آخر کل رقابت ها فقط 5 برد آوردیم 22 امتیاز از 60 امتیاز ممکن با وجود فابرگاس و نصری
_______________________________________________________________________________________________
الان هر اسمی میاد تو بازار همه طرفدارها انتظار دارن آرسنال اونو بخره نمی دونم چرا اینجوری شدیم مثلا همین هولتبی یه دفه چی شد ازش یه بت ساخته شد*******بابا ما دوفصل بود هولتبی رو زیره نظر داشتیم. ورتونگن الان یکی از بهتریناس که زیر نظر داشتیم ولی از بس دس دس میکنن میپرن. کی میگه به هولتبی نیاز نداشتیم؟؟؟؟؟مگه سال دیگه ارتتا 30 سالش نمیشه؟؟ شما تایید میکنی که تمدید میکنه؟؟؟پس بهش نیاز داریم.
=============================================================
به بازیکنان مثل هولتبی نیاز نداریم تو باشگاه آرسنال مبلغ زیادی رو برای کشف استعداد های جدید خرج می کنه و به پیدا کردم استعدادهای فوق العاده معروفه اساس باشگاه و چیزی که خیلی ها آرسنال به همین علت میشناسن و مشهوره همینه
پس چرا بازیکنی مثل هولتبی بخریم بازیکنان خوبی خودمون تو تیم پایه داریم

_______________________________________________________________________________________________
کی ما همچین تیمی یه دست داشتیم*******داداش تیمه ما کجاش یه دسته؟؟؟ ما بدترین شروع ارسنال رو تو این فصل به نمایش گزاشتیم. این فصل به معنای واقعی کلمه افتضاح بودیم. بخت کم تر اوردیم درست ولی بیشترین مساوی رو داشتیم.
========================================================
مساله شگفت انگیزی که کمتر کسی بهش توجه میکنه این هست که آرسنال بعد از سالیان سال اتکا به یک بازیکن رو کنار گذاشته، خصوصا در پست های کلیدی. فصول گذشته رو مرور کنید، ببینید سال قبل آرسنال بدون ونپرسی توان رقابت داشت؟ نصری یه نیم فصل افت کرد تیم تو 3 ماه فقط 2 تا پیروزی کسب کرد. فابرگاس مصدوم بود تیم نمی تونست 2 تا موقعیت گل خلق کنه. گالاس یا ورمالن نبودن دفاع میشد اتوبان. اما الان هم وضع اینطوریه؟ برای کی فرق میکنه زوج خط دفاعی ما کیا باشن؟ چه فرقی میکنه چمبرلین گوش بازی کنه یا والکات؟ کازورلا بازی کنه یا ویلشیر؟ و این تفاوت و پتانسیل اصلی تیم فعلی در مقایسه با تیم های قبلی آرسنال هست، حتی اگه نتایج اونطور که میخواید باب میل نباشه. دلیلش هم ساده هست، هیچ تیم جدیدی نمیتونه با وجود یه سری کمبود ها تو یه نیم فصل بی نقص باشه.
آرسنال امسال حدود 70% گل های خودش در لیگ برتر رو روی اشتباه فردی خورده و این واقعا دردناکه. این نشون میده تیم کسی رو نداره که پوششی برای اشتباهات دیگر بازیکنان باشه. آرتتا بهترین پاسور لیگه اما شما دیگه تاثیر آرتتا در فاز هجومی کمتر میبینید. مدافعان آرسنال دیگه حمل توپ نمی کنند چون جرات انجام این ریسک رو ندارند. و از نظر من همه اینا به عدم داشتن یه هافبک دفاعی بر میگرده.

اینو کلا از اون مقاله دوستمون کپی کردم
_______________________________________________________________________________________________
ترس از مشکلات مالی و فشار مالکین باعث میشه ونگر مثل فرگوسن و امثالش آزاد نباشه******* بابا فشاره مالی کجا بود؟؟؟ بخدا باشگاه ما بیشتر از باقیه باشگاه ها زیره فشار نیست. بخدا بیشتر از منچستر بده کار نیست. اینا همش جوه. یه نگاه به بلیط بنداز. یه نگاه به سرمایه سهام دارا بنداز. اینا همش بخاطره سیاست ونگر و مسئولین با همه.

======================================================

نمی دونم چرا فقط درآمدهای باشگاه رو می بینیم خرج های باشگاه رو نمی بینیم همین مثلا قیمت بلیط خوب قیمت بلیط بالا هستش ولی پول زیادی هم صرف نگه داری ورزشگاه میشه الکی امارات که نمیاد از لحاظ رتبه برترین ورزشگاه تو انگلیس بعد ومبلی دوم میشه همونطوری که پول زیادی براش خرج کردیم و ساختیم هزینه نگه داریش

alireza 9 در 21/10/1391 | 11:26 گفت:

بهد نظر من این فقط ونگره که میتونه با همین بازیکنای جوون ارسنالا تا این جا ها بیاره هر کی دیکه بیاد بدتر میشه که بهتر نمیشه

محمد مهدی در 21/10/1391 | 10:42 گفت:

جعفر جان مگه من با ونگر پدر کشته گی دارم اخه؟؟ من میگم ما با ونگر جامی رو نبردیم. حالا باید بدونه ونگر خودمون رو ازمایش کنیم. من ترجیح میدم ریسک . جاه طلبی رو واسه جام انجام بدیم تا اینکه اینجوری باشیمو حتی مدعی محسوب نشیم.

حسین در 21/10/1391 | 10:33 گفت:

کاملا با توپچی جنوب موافقم

jafar در 21/10/1391 | 08:32 گفت:

محمدمهدی تو که میگی اگه ونگر بره بازیکن میگیریم یا مثل الان دیگه جام نمیگیریم تا حالا فکر کردی که امکان داره دیگه همون چهارم هم نشیم و آرزوی ما مثل هوادارای لیورپول و تاتنهام بشه که بریم اروپا من گفتم با بعضی حرفها نظیر بازیکن خریدن اونم درجه یک موافقم ولی مثل اینکه تو فقط دوست داری ونگر بره که بیشتر طرفدارای آرسنال مخالفند

Keivan در 21/10/1391 | 03:29 گفت:

ونگر سرمایه آرسناله,دقیقا مثل فرگوسن ,شما فکر کن فرگوسن از منچستر بره,اونا مهره دارن چلسی هم مهره داره ولی این به خاطر شخص فرگوسنه مه باعث میشه منچستر یه شخصیت دیگه ای پیدا کنه,کاری به منچستر و مربیش ندارم از جفتشونم بدم میاد...
ونگرم دقیقا مثل فرگوسن با مشکلات بیشتر ...اتفاقا الان زمانی هست که ونگر کارش رو شروع داره میکنه و به عبارتی موقع بهره جویی از زحماتشه,لیورپول و ناتینگهام و لیدز رو باید ببینیم و عبرت بگیریم ...
من افتخار میکنم که تو عصری زنگی میکنم که ونگر مربی تیم محبوبمه...<3
IN ARSENE WE TRUST

هادی در 21/10/1391 | 01:04 گفت:

محمد مهدی جدا معذرت می خوام بابا تقصر من نیست اینترنتم گیر کرده بود منم هی کلیک می کردم یحویی دیدم 10 بار فرستادم
عزیز دویت داشتی پاک کن

هادی در 21/10/1391 | 00:59 گفت:

مسعود جان نوکریم این حرفا چیه. انشاالله تیم به اوج برگرده حداقل شما جوان ترها که قهرمانی های تیم ندیدن به ارزوتون برسین و هوادارای تیمم کمتر با هم بحث کنند
محمد مهدی برات دارم وایسا ا ماه دیگه امتحانم بدم میام همون بهبهان واسه دیدن دوستم سعی میکنم ترتیب تو روهم بدم
.............................
خدایش میخوام یه سفرم بیام شمال مسعود ناراحت نباش یه حالی هم به تو میدم

هادی در 21/10/1391 | 00:59 گفت:

مسعود جان نوکریم این حرفا چیه. انشاالله تیم به اوج برگرده حداقل شما جوان ترها که قهرمانی های تیم ندیدن به ارزوتون برسین و هوادارای تیمم کمتر با هم بحث کنند
محمد مهدی برات دارم وایسا ا ماه دیگه امتحانم بدم میام همون بهبهان واسه دیدن دوستم سعی میکنم ترتیب تو روهم بدم

هادی در 21/10/1391 | 00:59 گفت:

مسعود جان نوکریم این حرفا چیه. انشاالله تیم به اوج برگرده حداقل شما جوان ترها که قهرمانی های تیم ندیدن به ارزوتون برسین و هوادارای تیمم کمتر با هم بحث کنند
محمد مهدی برات دارم وایسا ا ماه دیگه امتحانم بدم میام همون بهبهان واسه دیدن دوستم سعی میکنم ترتیب تو روهم بدم

هادی در 21/10/1391 | 00:59 گفت:

مسعود جان نوکریم این حرفا چیه. انشاالله تیم به اوج برگرده حداقل شما جوان ترها که قهرمانی های تیم ندیدن به ارزوتون برسین و هوادارای تیمم کمتر با هم بحث کنند
محمد مهدی برات دارم وایسا ا ماه دیگه امتحانم بدم میام همون بهبهان واسه دیدن دوستم سعی میکنم ترتیب تو روهم بدم
.............................
خدایش میخوام یه سفرم بیام شمال مسعود ناراحت نباش یه حالی هم به تو میدم

هادی در 21/10/1391 | 00:59 گفت:

مسعود جان نوکریم این حرفا چیه. انشاالله تیم به اوج برگرده حداقل شما جوان ترها که قهرمانی های تیم ندیدن به ارزوتون برسین و هوادارای تیمم کمتر با هم بحث کنند
محمد مهدی برات دارم وایسا ا ماه دیگه امتحانم بدم میام همون بهبهان واسه دیدن دوستم سعی میکنم ترتیب تو روهم بدم

هادی در 21/10/1391 | 00:59 گفت:

مسعود جان نوکریم این حرفا چیه. انشاالله تیم به اوج برگرده حداقل شما جوان ترها که قهرمانی های تیم ندیدن به ارزوتون برسین و هوادارای تیمم کمتر با هم بحث کنند
محمد مهدی برات دارم وایسا ا ماه دیگه امتحانم بدم میام همون بهبهان واسه دیدن دوستم سعی میکنم ترتیب تو روهم بدم

هادی در 21/10/1391 | 00:59 گفت:

مسعود جان نوکریم این حرفا چیه. انشاالله تیم به اوج برگرده حداقل شما جوان ترها که قهرمانی های تیم ندیدن به ارزوتون برسین و هوادارای تیمم کمتر با هم بحث کنند
محمد مهدی برات دارم وایسا ا ماه دیگه امتحانم بدم میام همون بهبهان واسه دیدن دوستم سعی میکنم ترتیب تو روهم بدم

هادی در 21/10/1391 | 00:58 گفت:

مسعود جان نوکریم این حرفا چیه. انشاالله تیم به اوج برگرده حداقل شما جوان ترها که قهرمانی های تیم ندیدن به ارزوتون برسین و هوادارای تیمم کمتر با هم بحث کنند
محمد مهدی برات دارم وایسا ا ماه دیگه امتحانم بدم میام همون بهبهان واسه دیدن دوستم سعی میکنم ترتیب تو روهم بدم

هادی در 21/10/1391 | 00:58 گفت:

مسعود جان نوکریم این حرفا چیه. انشاالله تیم به اوج برگرده حداقل شما جوان ترها که قهرمانی های تیم ندیدن به ارزوتون برسین و هوادارای تیمم کمتر با هم بحث کنند
محمد مهدی برات دارم وایسا ا ماه دیگه امتحانم بدم میام همون بهبهان واسه دیدن دوستم سعی میکنم ترتیب تو روهم بدم

masoud mahmudpur در 21/10/1391 | 00:37 گفت:

خب میگم بمونه دیگه

محمد مهدی در 21/10/1391 | 00:37 گفت:

کلا ونگر چیکار کنه؟

masoud mahmudpur در 21/10/1391 | 00:35 گفت:

کدوم وری؟

محمد مهدی در 21/10/1391 | 00:30 گفت:

هادییییییییییییییییی: همون اول که معذرت خواهی کردم. یه نگاه به دیوار بنداز. فقط سکرته.
مریم:نه بابا مشکل شخصی چیه؟ شما هم طرفداره ونگر هستی مثل خیلیا.
مسعود:اخرش اینوری هستی یا اونوری؟

masoud mahmudpur در 21/10/1391 | 00:27 گفت:

اقا هادی به خدا منظوری نداشتم.شوخی کردم.
بابا چرا ملت اعصاب ندارن؟
شما ببخش اقا هادی

هادی در 21/10/1391 | 00:13 گفت:

محمد مهدی چرا نظرم رو پاک می کنی عزیز دل باشه هر جور راحتی من دیگه نمی خندم
شما به بحث کردن ادامه بدید امیدوارم به یه نتیجه ای برسین. ومن دیگه تا 1 ماه دیگه سایت نمی آم امتحان دارم gre دارم. شب خوش.

maryam در 21/10/1391 | 00:13 گفت:

امیدوارم فک نکتید باهاتون مشکل شخصی دارم جناب محمد مهدی
با تمام احترام!
Dislike!!

محمد مهدی در 21/10/1391 | 00:03 گفت:

ونگر یکی از بزرگ ترین و با هوش ترین مربیان دنیاست که هر تیمی آرزوی داشتنش رو داره و آرسنال تو هم این دوره ها تنها یک ستاره وفادار داشته که پول و مقام و سایر چیز هاش رو فدای آرسنال کرده و با وجود پیشنهاد های آنچنانی از تیم های بزرگ و ثروتمند دنیا باز هم در آرسنال موند***********شهرام جان ما که نمیگیم ونگر بهترین مربی نیست. ولی دلایله رفتنه ونگر نوشته شده پس نمیگم. اینو بدون سیاست باشگاه تا وقتی ونگر هست تغییر نمیکنه. حالا یا ونگر جرات و جاه طلبیه خرج کردن رو نداره یا باشگاه داره از ونگر به شدت سو استفاده میکنه یا اینکه سیاست ونگر و باشگاه هر دو این رو میپسنده که فیرپلی مالی برگزار بشه.
در مرحله اول ارزوی همه ارسنالی ها تغیر سیاسته باشگاست ولی در غیر این صورت باید ونگر....
مرسی از نظرت

masoud mahmudpur در 20/10/1391 | 23:59 گفت:

کاملا با اقا شهرام موافقم

masoud mahmudpur در 20/10/1391 | 23:57 گفت:

محمد مهدی فابرگاس تو 16 سالگیش هم 20 میلیون می ارزید.در ضمن همون موقع فرگوسن 18 میلیون پوند به کریک داده بود

توپچی جنوب در 20/10/1391 | 23:55 گفت:

یادم میاد پارسال بعد از باخت 8-2 به منچستر من و علی ارشدی و حمید فرازی و چند تای دیگه سر همین موضوع با چند تا از بچه ها بحث میکردیم رفتن ونگر!!!!!!!
بحث هم در حد پاراگراف بود نه فقط یک یا دو جمله طرف مقابل هم علی نامی بود که دیگه خیلی وقته تو سایت نیست من بهش لقب دوست گالیور رو داده بودم چون همش دم از نا اومیدی میزدو البته سعید میلانی هم تا حدودی موافق رفتن ونگر بود....
اون موقع اکثرا میگفتن اون آرسنال جایی نمیرسه و 7تم یا 6ششم میشیم خوب بعد آخر فصل آرسنال 3وم شد و کی این کار رو کرد خوب رئیس.
خلاصه اگه الان وارد بحث نمیشم فقط واسه خاطر اینکه پارسال ما کامنتامون درحد یه پست بود و آخرش هم ونگر کار خودش رو کرد.

بچه ها به من میگن من از ونگر بت ساختم و دارم میپرستمش ولی نه در اشتباها ونگر یکی از بزرگ ترین و با هوش ترین مربیان دنیاست که هر تیمی آرزوی داشتنش رو داره و آرسنال تو هم این دوره ها تنها یک ستاره وفادار داشته که پول و مقام و سایر چیز هاش رو فدای آرسنال کرده و با وجود پیشنهاد های آنچنانی از تیم های بزرگ و ثروتمند دنیا باز هم در آرسنال موند.
ونگر دیگه مربی باشگاه نیست ونگر بخشی از باشگاست.
وقتی ونگر بره بخشی از باشگاه رفته.

ونگر باشگاه رو درو کرده (داشتن ورزشگاهی مثل سایر تیم های قوی اروپا)
ونگر دونه هاش رو کاشته(تشکیل هسته بریتانیایی و اوردن استعداد های پودولسکی و سانتی و آرتتا)
و کم کم وقت برداشته(فصل بعد که دیگه مشکل مالی نداریم چون قرارداد های جدید با امارات و نایک بسته میشه و قدرت مالی تیم برای خرید ستاره بالا میره)

و همه این کار ها رو که انجام میداده همزمان تیم رو تو لیگ سخت جزیره جزو 4 تیم نگه میداشته و هم هرسال به جمع برترین های اروپا میبرده.

اگه ونگر بره بزرگترین اشتباهه آرسناله و تیم میشه مثل ناتینگ هام فارست و فقط حسرتش واسه ما میمونه که هوادارشیم.
دیگه بیشتر بحث رو ادامه نمیدم چون بی فایده است و به حرف های همه مخالفام هم احترام میزارم چون آنها هم مثل من توپچی هستند.

masoud mahmudpur در 20/10/1391 | 23:55 گفت:

اقا هادی نترکیدی انقد میخندی

محمد مهدی در 20/10/1391 | 23:54 گفت:

مسعود جان اون زمان قیمته بازیکنا اینقد گرون نشده بود. درضمن ما برای فابرگاسی 2/5 میلیون پول دادیم که 16 سالش هم نبود. اصلا ارزون نخریدیم. هانری یه ذخیره بود تو یووه که 20 سالش بود پس اونم ارزون نبود. این ونگر بود که این بازیکنا رو ستاره کرد.

masoud mahmudpur در 20/10/1391 | 23:51 گفت:

خوب هادی جون ونگر از کجا میدونست ونپرسی اینقدر زود مصدوم میشه؟منظورم اینه که مفت خریدش

آرش فتاح زاده در 20/10/1391 | 23:48 گفت:

دوستان شايد خيلي ها منو نشناسن(چون خيلي فعال نيستم)
ميخواستم بگم كه ديگه نميتونم اين سايت بيام و مجبورم اخبار آرسنالو از جاهاي ديگه دنبال كنم.
ولي مطمئن باشيد كه ونگر دوباره تيم رو به اوج بر ميگردونه.
تا ديداري دوباره.

هادی در 20/10/1391 | 23:48 گفت:

masoud :
اتفاقا در این مورد باهات مخالفم.ونگر تو هر کاری خوب نباشه تو خرید کردن بی نظیره.اومدن ونپرسی با 4 میلیون-فابرگاس با 2/5 میلیون-هانری با 4 میلیون-همین پودولسکی با 10 میلیون واقعا خرید های خوبی بودن.خدایی هازارد 40 میلیونی بهتره یا فابرگاس 2 میلیونی؟البته خرید های بد هم داشتیم مثل پارک اما در مقایسه با خرید های خوب خداییش کمتره
..............................................
مسعود جان گلم درسته ما ون پرسی 4 میلیون خریدیم اما سالی 3 میلیون اون سالهای آخر 5 میلیون بهش حقوق می دادنف 8 سال خود وخوابید بجر سال آخر، نزدیک 25 میلیون تو این 8 سال بهش پول دادن موقع استفاده دادنش به منچستر، بازیکن واسه حریفان می سازه

masoud mahmudpur در 20/10/1391 | 23:40 گفت:

اتفاقا در این مورد باهات مخالفم.ونگر تو هر کاری خوب نباشه تو خرید کردن بی نظیره.اومدن ونپرسی با 4 میلیون-فابرگاس با 2/5 میلیون-هانری با 4 میلیون-همین پودولسکی با 10 میلیون واقعا خرید های خوبی بودن.خدایی هازارد 40 میلیونی بهتره یا فابرگاس 2 میلیونی؟البته خرید های بد هم داشتیم مثل پارک اما در مقایسه با خرید های خوب خداییش کمتره

محمد مهدی در 20/10/1391 | 23:36 گفت:

ونگر الان دوران جدیدی رو تو آرسنال آغاز کرده که هیچ وقت تا حالا تیم همچین دورانی رو تجربه نکرده*********یعنی با تمدید ولکات همچین تغیر خطیره بزرگی کرد باشگاه که تا حالا انجام نداده بود؟؟؟؟
_______________________________________________________________________________________________
همه فکر می کردن با رفتن فابرگاس و نصری تیم ضعیف تر میشه ولی فصل قبل چی شد بهتر هم شد دیگه از جایگاه چهارم کند اومد سوم******یعنی تو میگی تیم از فصل 2010.2011 ضعیف تر نشده؟؟؟؟ بابا دست بردار. ما اون فصل تا هفته اخر شانس قهرمانی داشتیم. ببین چنتا ستاره از دست دادیم.
_______________________________________________________________________________________________
الان هر اسمی میاد تو بازار همه طرفدارها انتظار دارن آرسنال اونو بخره نمی دونم چرا اینجوری شدیم مثلا همین هولتبی یه دفه چی شد ازش یه بت ساخته شد*******بابا ما دوفصل بود هولتبی رو زیره نظر داشتیم. ورتونگن الان یکی از بهتریناس که زیر نظر داشتیم ولی از بس دس دس میکنن میپرن. کی میگه به هولتبی نیاز نداشتیم؟؟؟؟؟مگه سال دیگه ارتتا 30 سالش نمیشه؟؟ شما تایید میکنی که تمدید میکنه؟؟؟پس بهش نیاز داریم.
_______________________________________________________________________________________________
نام های بزرگ برای باشگاه های بزرگ هستند و این مساله کار مارو سخت میکنه*******باشگاه ما یک باشگاه بسیار بزرگه ولی خرج نمیکنه. این سیسته ونگره نه بضاعت باشگاه. میدونی ثروت عثمانف از ابرامویچ بیشتره ولی باشگاه اجازه نمیده دخالت کنه و سهام رو بهش واگذار نمیکنه.
_______________________________________________________________________________________________
کی ما همچین تیمی یه دست داشتیم*******داداش تیمه ما کجاش یه دسته؟؟؟ ما بدترین شروع ارسنال رو تو این فصل به نمایش گزاشتیم. این فصل به معنای واقعی کلمه افتضاح بودیم. بخت کم تر اوردیم درست ولی بیشترین مساوی رو داشتیم.
_______________________________________________________________________________________________
ترس از مشکلات مالی و فشار مالکین باعث میشه ونگر مثل فرگوسن و امثالش آزاد نباشه******* بابا فشاره مالی کجا بود؟؟؟ بخدا باشگاه ما بیشتر از باقیه باشگاه ها زیره فشار نیست. بخدا بیشتر از منچستر بده کار نیست. اینا همش جوه. یه نگاه به بلیط بنداز. یه نگاه به سرمایه سهام دارا بنداز. اینا همش بخاطره سیاست ونگر و مسئولین با همه.
_______________________________________________________________________________________________
سینا جان همون قدر که فرگوسن و مورینیو روی جواب گویی خریداشون مسئولن ونگر هم هست. یه چیزه عادیه. همون قد که فرگوسن سرزنش میشه اونا هم میشن. مثه خریده مودریچ که مورینیو رو زیره سوال برد.
_______________________________________________________________________________________________
در کل مرسی از نظراتت.

masoud mahmudpur در 20/10/1391 | 23:35 گفت:

بابا فقط یه فصل صبر کنید.با توجه به اینکه ونگر گفته مشکلات مالی ارسنال به پایان رسیدهقطعا فصل بعدی بهتر میشیم.
یه مضیت دیگه ی ارسنال فصل بعد نسبت به این فصل اینه که دیگه بازیکنی رو ازدست نداده و دو سه تا بازیکن هم به تیم اضافه میشن.بخدا فصل بعد جام میاریم.بخدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

شاهین فدوی در 20/10/1391 | 23:29 گفت:

ونگر بره ارسنال یه تیم میشه مث لیورپول
توچند سال اخیر لیور چند تا خرید گرون قیمت داشت که کارایایی لازم رو نداشتن نمونه کارول
منچسترها . چلسی و تاتنهام هر سال خریدای گرون قیمت دارن همین تاتنهام امسال چند تا خریدنامی داشت مث دروازه بان اول فراسه لوریس .دمپسی و...
ولی ارسنال چی؟؟؟؟؟؟؟
2تا بازیکن اصلی تیم که به عنوان 2بازکن برتر تیم تو همون سال انتخاب شدن از تیم جدا شدن و3تا بازیکن خرید که حداقل 1نیم فصل وقت نیازه تیم باهم هماهنگ بشه
رمزی هنو جووونه قبل مصدومیت خیلی خوب پیشرفت میکرد ولی هنو نتونسته خودشو پیدا کنه
ادواردو اگه یادتون باشه قبل مصدومیت خوب بودولی بعدش دیگه نتونست به اوج برگرده
تیم نیاز به پاک سازی داره بازیکنای بیکیفیت مث شاماخ. اسکلاچی و ژورو از تیم برن ... با2.3تا خرید خوب تیم به شرایط ایده ال برمیگرده
الان من ضعیف تیمو1 درهافبک دفاعی 2 دروینگ=واقعا الان تیم از نداشتن 1وینگ خلاق رنج میبره اون جروینهو مرده متحرکه و پودوسکی اصلا وینگ نیس تیم وینگی میخواد مث نصری .بن عرفا 3دفاع ترسناک و باابهت اگه سیاه پوست باشه خیلییییی بهتر یکی مث کمپل اقـــــــــــــا مهاجم حریف بادیدنش خودشو گم کنه
اگه ونگر بره شما فک میکنی مالکان بی وجدان میرن دنبال1 مربی بزرگ و سرشناس؟؟؟من فک نکنم

سینا در 20/10/1391 | 23:11 گفت:

ونگر الان دوران جدیدی رو تو آرسنال آغاز کرده که هیچ وقت تا حالا تیم همچین دورانی رو تجربه نکرده که تیم دیگه به تک بازیکن وابسته نباشه فصل پیش وابسنگی کامل به فن پرسی فصل های قبل نصری و فابرگاس اما الان تیم به طور کامل به کی وابسته هستش؟ همه فکر می کردن با رفتن فابرگاس و نصری تیم ضعیف تر میشه ولی فصل قبل چی شد بهتر هم شد دیگه از جایگاه چهارم کند اومد سوم همه الان می گن این تیم از تیم پارسال ضعیف تره ولی دفاعی نگاه می کنیم می بینیم بهتر عمل کرده حمله نگاه می کنیم بهتر عمل کرده تعداد شکست کمتر شده نسبت به فصل پیش الان هم آرسنال این جایگاه رو داره مهم ترین عاملش لیگی هستش که داره توش بازی می کنه لیگ انگلیس غیرقابل پیش بینی هستش می بینیم تیمی که نسبت به فصل پیش بهتر عمل کرده الان جایگاه پایین تری هستش
الان هر اسمی میاد تو بازار همه طرفدارها انتظار دارن آرسنال اونو بخره نمی دونم چرا اینجوری شدیم مثلا همین هولتبی یه دفه چی شد ازش یه بت ساخته شد محبوب شد بعد رفتش تاتنهام خیلی هر چی دوست داشتن به ونگر گفتن ما واقعا به هولتبی نیاز داشتیم؟چیزی که تو تیم ما زیاده و باشگاه به خاطرش معروفه داشتن بازیکن های جوون و استعدادبابی استثنائی که داریم ما خودمون ایسفیلد رو داریم تو همین پست آرتتا رو داریم آرتتا سنش بالا دیگه افتاد تو پس رفت ایسفیلد ظاهر میشه خرید همچین بازیکن هایی یعنی کنار گذاشتن نفرات بی نهایت با استعدادی
موضوع دردآوری که ونگر با ناراحتی تمام به اون اشاره کرد اینه که هوادارا به دنبال یه نام بزرگ هستند و به نظر نمیرسه کیفیت ملاک اصلی اونا باشه. نام های بزرگ برای باشگاه های بزرگ هستند و این مساله کار مارو سخت میکنه. اگه نام بزرگی باشه تنها باید دو - سه دلیل وجود داشته باشه که بخواد باشگاه بزرگی رو ترک کنه. یا به دنبال حقوق و پول بیشتر باشه که خب آرسنال رو باید در جذب چنین نفراتی فاکتور گرفت، یا باید مثل بالوتلی بخاطر درگیری کنار گذاشته شده باشه، یا باید شدیدا افت کرده و به دنبال یه فرصت جدید باشه. از نظر من هر کدوم این مسال باشه اون نام بزرگ تنها از نظر روحی تیم و هوادارا رو تقویت میکنه (که البته مهمه) نه از نظر کیفیت و چیزی که دقیقا همین الان نیاز داریم.
کی ما همچین تیمی یه دست داشتیم همین تیم اگه چندتا بازیکن جدید بهش اضافه بشه برای تکمیل کردنش به یکی از بی نقص ترین تیمامون نبدیل میشه که معلومه الان با قراردادهای بلند مدتی که می بندیم دنبال این هدفیم
الان همین منچستر یونایتد رو ببینیم همه بازیکن هاش ستارن جواب معلومه نه فقط عامل موفقیتشون هماهنگی بی نظیری که دارن ما میگیم چرا هانری رو از دست دادیم ونگر می تونه مجبورکنه هانری که تو تیم بمونن آیا ونگر دوست نداشت فابرگاس رو نگه داره ونگر چیکار می تونست بکنه برای نگه داستن امثال فابرگاس و هانری و نصری
یه مسئله دیگه ای هم هستش دستمزد بازیکن ها هستش خوب هر باشگاه شرایطی داره که بر مبنای اون خرج و مخارجش رو تنظیم می کنه چرا برای 10 هزار ظوند هفتگی والکات اینقدر چونه می زدیم که تیم مشکل مالی نخوره
ترس از مشکلات مالی و فشار مالکین باعث میشه ونگر مثل فرگوسن و امثالش آزاد نباشه یه دفه 30 میلیون 4- میلیون پوند یورو دلار برای یه بازیکن بده حالا بیاد و ریسک جواب نده خود ما چی می گیم میگیم تقصیر ونگره پول و حروم کرد مالک ها چی میگن فرگوسن کم از این ریسک ها نمی کنه آیا همیشه جواب داده مواقعی که جواب نداده چی شده هیچی چون هم مالک ها و هم طرفدار ها به طور کامل حمایتش می کنن ما چی میایم مسخره می کنیم خیلی از صحبت های ونگر بعد از مصاحبه برای بالا نگه داشتن روحیه تیمه
از طرفی فکر می کنم آرسن ونگر به خوبی میدونه که جنبه روانی این نقل و انتقالات خیلی خیلی مهمه و فکر می کنم به همین دلیل دنبال حداقل یه بازیکن دهن پرکن هست. بازیکنی که اومدنش هوادارا رو تکون بده و یه انگیزه هم در نفرات تیم ایجاد کنه، خریدی که تا یه مدت فشار نخریدن ها و برچسب هایی که به تیم میزنند رو برداره و البته میشه متوجه شد با تاکید چندباره ونگر روی این موضوع که اجازه بدید اول بازیکنایی که داریم رو نگه درایم (والکات)، هدف اصلی خودنمایی باشگاه هست تا حفظ آبرو کنه. اگه این اتفاقات بیوفته به نظر میرسه نیم فصل دوم انقدر جذابیت داشته باشیم که دیگه بهانه ای وجود نداشته باشه. اما خب اگه قراره چهار زانو بشینیم و فقط حسرت حریفان رو بخوریم در اون صورت به نظر نمیرسه در هیچ حالتی جذابیت خاصی برای لذت بردن وجود داشته باشه...


بخش کلی این پست مال تحلیل فوق العاده یکی از دوستامون بود گذاشتم و یه سری حرف های خودم هم اضافه کردم زیاد به نظر می رسه ولی امیدوارم بخونید

farshad در 20/10/1391 | 23:10 گفت:

فعلا که بزرگترین سرمایه باشگاه یعنی آبو دیابی در حال بازگشت است و این یعنی چند بازیکن در یک بدن و پنجره زمستانی همینجا برای ما بسته شد اما روز1 فوریه دوباره مصدومیت و تیمی ناقص رفت تا تابستان

zahed در 20/10/1391 | 23:10 گفت:

پست عال بود v : v:

هادی در 20/10/1391 | 23:09 گفت:

محمد مهدی:
هادی جان ناراحت نشو عزیزم ولی اینقد شوخی نکن بلاگ کاملا روال جدیشو از دست میده.
..............................................
محمد مهدی چرا می زنی تو ذوقمون؟
عزیز دل فکر کردی هیئت مدیره آرسنال قراره براساس نتایج بلاگ بر سر تمدید قرار داد ونگر تصمیم گیری کنهر
ما که دخوشی از نتایج نداریم براز همینجا یکم با هم بخندیم


هادی در 20/10/1391 | 23:03 گفت:

کلا هوادارای آرسنال بازیچه هستند. ونگر با مالکان باشگاه دستشون تو یه کاسه است. فقط دارن نقش بازی می کنند. هر موقه هوادارا فشار می آرن مالکان می گن پول کافی برای خرید داریم این حرف 3 سال دارن می زنن، از طرفی ونگر روز بعدش می گه خرید می کنیم چندتا بازی بردن باز پول میکشن بالا، میگن ما تیم باکیفیتی داریم نیاز به خرید نیست مصدومان برگشتن
شما حساب کنید ما هر بازی 5 میلیون درامد بلیط، 19 بازی خانگی پولش میشه 95 میلیون پوند نزدیک 60 میلیون سالی تبلیغات دارن، حق پخش تلویزیون نزدیک 100 میلیون پوند، فروش بازیکن 45 میلیون پوند، کلا بیش از 300 میلیون پوند میشه که چندر قاض میدن بازیکنا بعنوان حقوق هفتگی. متوسط 50 پوند، 30 تا بازیکن کلا در سال میشه 75 میلیون پوند پول مربی و و..........م شاید 25 تا اینا سالی 200 تا دارن به جیب می زنن گور به گوری ها

محمد مهدی در 20/10/1391 | 22:58 گفت:

هادی جان ناراحت نشو عزیزم ولی اینقد شوخی نکن بلاگ کاملا روال جدیشو از دست میده.

محمد مهدی در 20/10/1391 | 22:55 گفت:

jafar: جعفر جان جواب همه اگر هات همین دوتاس.
1.اگه ونگر بره ما میخوایم بازیکن بگیریم اگه هم نگیریم بازم بحالمون فرقی نداره چون اینجوریم جام نمیگیریم.
2.هیچکس نمیگه ونگر بده. هیچکس بهترین بودنشو زیرسوال نمیبره. ولی فک میکنی اگه رفت رئال اونا با سیستش کنار میان؟؟؟؟خوب نه. مجبور میشه کوتا بیاد چون اونا افتخار میخوان.

farshad در 20/10/1391 | 22:38 گفت:

من که خیلی وقته دارم این حرف ها رو میزنم.هیچ طرفدار با تعصبی دوست نداره که مربی تیمش تحقیر بشه که به طبع اون خود تیم هم به این وضع دچار بشه به هر حال رفتن ونگر میتونه یه شوک رو به تیم بده و یه تجربه متفاوت برای باشگاه وهوادار ها باشه که جنبه های مثبتش خیلی بیش تر از جنبه های منفیشه اما بزرگترین ابهام چیه؟؟؟؟ کی میدونه؟؟؟؟؟

آی باریکلا درست حدس زدین !! هیئت مدیره و سود بیش تر مانعی برای جدایی و اعتبار دادن به بازیکنان تیم خودمون وتیم حریف

jafar در 20/10/1391 | 22:26 گفت:

دوست ندارم یکطرفه نظر بدم برای همین میگم با بعضی حرفات مثل خریدن ستاره موافقم

عرفان در 20/10/1391 | 22:24 گفت:

منم میگم ونگر بهتره که بره.ردنپ بجاش بیاد.هم طرفدار آرسناله هم مربیه بزرگیه.اما اگه دست از مسخره بازی هاش و مصاحبه های مزخرفش برداره ترجیح میدم تیم تقویت شدمون زیر دست ونگر باشه.ونگر باید بفهمه که هوادارا بازیچه اش نیستن که بخواد هرسری تو مصاحبه هاش ...شر بگه!شخصیت و کیفیتشو خودم به شخصه *****م!!!!!!!!!!!!!!!!خوب مرتیکه برو ام ویلا،ام بیوا،ایسکو و آدرین رو بخر دیگه!چند روز دیگه با سیتی بازی داری،باید تو جام حذفی هم بازی کنی،با بایرن هم بازی داری بعد میخوای اینارو بفرستی تو زمین؟همینایی که به بردفورد باختن؟بعدش میاد بعد از بازی با سوانسی میگه ما شخصیت و کیفیتمونو نشون دادیم!اگه شخصیتت در حد مساوی با سوانسی،من خودم شخصیت و کیفیتتو ******م!!!!!!!

jafar در 20/10/1391 | 22:23 گفت:

با بعضی از حرفات موافقم ولی این اگه ها رو هم بخون تا بدونی چه مربی رو آرزوی رفتنشو میکنی

اگه ونگر بره نماده باشگاه هم میره

اگه ونگر بره کدوم مربی میتونه با این بازیکنا نتیجه بگیره

اگه ونگر بره و یه مربی دیگه بیاد حداکثر دو تا ستاره درجه یک میتونه بگیره که اونم هر مربی نمیتونه با دو ستاره نتیجه بگیره

اگه ونگر بره باید قید همین چهارمی رو هم زد

اگه ونگر خوب نبود رئال مثل کنه دنبالش نبود

اگه ونگر مربی جالبی نبود الان مارودونا و مورینیو و گواردیلا و تیتو ویلاوونا الکی از این مربی تعریف نمیکردند

اگه و اگه زیاد هست ولی ......

nima در 20/10/1391 | 22:14 گفت:

من موافقم باهات،به نظر من اگه نتونست نتیجه بگیره این فصل دیگه باید بره هر چند که واقعا سخته...

Ali heidari در 20/10/1391 | 22:02 گفت:

خداییش ونگر خوبه ولی زمانی که ستاره داشته باشه مثل سالهایی که قهرمانی داشتیم همه بازیکنان خواهان داشتن و ستاره بودن ولی الان چی

محمد مهدی در 20/10/1391 | 21:58 گفت:

parsa .R: من میگم اگه نره وضعمون همینه. اگه بره یه امیدی هست. بخدا دوسش دارم. نماده باشگاست ولی... باید بره.

هادی فلاحتی : هادی قرارداده ونگر این فصل تمام میشه ولی هنوز تمدید نکرده. پس مسئولین الان نقشی ندارن. دسته خودشه.

اميرحسين اباذري در 20/10/1391 | 21:57 گفت:

parsa .R در 20/10/1391 | 21:55 گفت:

مهدی یعنی الان ونگر بره خوب میشه یا بد؟

هادی در 20/10/1391 | 21:53 گفت:

ولی دوستان ونگر اگر هم بخواد بره مالاکان باشگاه بهش اجازه نمی دن بره چون منبع درامد خوبی واسه باشگاه هست.
چون می دونن اگه بره هر مربی دیگی بخواد بیاد با این بازیکنای قول قهرمانی نمی ده حتی قول 4 شدن. ولی ونگر باید به باشگاه فشار بیاره واسه خرید بزرگ، دست از لج بازی و اعقاید مزخرفش تو حقوق بازیکنای خوب وبد برداره.

هادی در 20/10/1391 | 21:49 گفت:

من واقعا ونگرو دوست دارم اما باید دست از خریدهای ریسکی و مظخرفش برداره یعنی الان وقتش نیست. تیم به 3 تا خرید مطمئن در دفاع، عافک دفاعی و حمله نیاز داره میگن 70 تا بودجه داره براحتی 3 تا بزیکن توپ میشه بعد واسه سلا های اینده سالی 2 تا بازیکن ریسکی ناشناس بگیره اشکالی نداره و البته بازیکنای خودمونو حفظ کنه.
الان داستان ونگر مثل قطاری می مونه که داره سمت دره میره ونگر راننده ما هوادارا مسافراشیم.

ali-r در 20/10/1391 | 21:48 گفت:

سلام

اگه ونگر بره هیچ کدوم از این اتفاقا نمیفته و تیم همونطور که خودت گفتی میشه مثل لیورپول ومطمئنا خیلی بدتر از اون

هادی در 20/10/1391 | 21:39 گفت:


محمد مهدی دمت گرم مرسی ترکوندی
حالاکی بریم رمزی رو گروگان بگیریم؟