سوختن استعدادها

نویسنده: علی متحدی

وبلاگ من
نویسنده: علی متحدی
مهندس كنترل وابزار دقيق مجرد در حال حاضر سرباز از 11 سالگي ارسناليم الان 25 سالمه همين
کل بازدید: 2,794 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

سوختن استعدادها

سوختن استعدادها 




فارق از بد اقبالی های تیممون نکته ناراحت کننده دیگه ای هم هست واین که همه از این دم میزنن که تیمه ما ستاره سازه این حرف چندسالی که دیگه تبدیل به یه حرف کلیشه ای شده خواستم یه نقدی به بحث بازیکنایی که به عنوان ستاره به تیم اومدن یا قرار بوده ستاره بشن داشته باشم.

همه میدونن تیم بازیکنای جوونه زیادی داره و اقای ونگر علاقه خاصی به این جوونا نشون داده اما اگه یه نگاهی به نحوه استفاده از این بازیکنان بندازیم میبینیم که این جوونا به جای تبدیل شدن به ستاره  در حال سوختن و نابود شدن و جدید ترین شون هم چمبرلین که به قول یکی از دوستان با این سن بازی ملی داره ودر دسته دو عالی بوده اما این بازیکن بیشتر رو نیمکت تیم وقت میگذزونه تا در مستطیل سبز ویا  رمسی که بیشتر فکر میکنم تو حمله میتونه موثر باشه تا دفاع ولی اغلب اوقات بیشتر تمایل به عقب رو داره تا دروازه حریفان
 آرشاوین به عنوان یه ستاره در یورو 2008 شناخته شد که فصل اولشو عالی بود اما  افت شدیدی کرد حالا این درسته که ممکنه تا حدی کم کاری از خودش باشه اما نقش کادر مربیگری خیلی بیشتر از اینهاست و حالا وقتی دوربین نیمکت رو نشسون میده میبینیم که ارشاوین خیلی راحت رو صندلی نشسته و داره چرت میزنه.
 چاماخ که مفت اومد  اول هم ده گل زد اما وقتی ونپرسی اومد کاملا جا خالی کرد واین ضعف کادر مربیگری رو نشون میده که توانایی دادن انگبزه به یه بازیکن گلزن رو برای جنگیدن ندارن واین فرق ما با منچستر ولبک کاگاوا ونپرسی رونی و... همه دارن مبارزه میکنن تا تو ترکیب بمونن
و   جنکینسون که هیچ پیشرفتی نداشته شاید در دفاع کمی خوب باشه ولی تو این چند بازی که ازش دیدم به عنوان یه بازیکن کنار اصلا توانایی نفوذ رو نداره وترس از بازیکن مقابلش اونو مجبور به پاس رو به عقب میکنه   سانتوس که فقط واسه این که بگن بازیکن خریدیم اومد ورمایلن که هر فصل داره ضعیف تر میشه یادمه یه کی از گلزن ترین مدافعان بود شوتهای وحشتناکی میکرد ولی حالا دیگه داره از ترکیب میره بیرون
اسکیلاچی که توی سویا عالی بود اما در تیم ما نابود شد همینطور پارک این کاملا نشون دهنده بی برنامگی در سطح مدیریت ومربیگری تیمه وقتی مالک باشگاه به دید در امد زایی به تیم نگاه میکنه انتظاری بیشتر از این نیست.ونکته دیگه که باید بهش دقت کرد از وضع اسفبار بدنسازی ،تغذیه وپزشکی تیمه که ما انقدر مصدوم داریم فقط کافی یه مرور به گذشته بندازید مصدومیت های فراوان مدافعان مهاجمان وهافبک ها
یکم بهم ریخته است ببخشین دیگههههه

تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

مهناز پرتوی در 26/12/1391 | 17:08 گفت:

همیشه گفتم الانم میگم فرگوسن بیش از 3 ساله که در استعداد یابی از ونگر پیشی گرفته چون هم جوونگرایی میکنه وهم ستارهاش حفظ کرده تا جوونا در کنار اونا بتونن رشد وپیشرفت کنن...نه مثل ونگر که باعث میشه همه ستاره ها بزارن برن و بچه ها بمونن.هییییییییییییییییییی

parsa در 26/12/1391 | 15:09 گفت:

با جنکینسون اصلا موافق نیستم
این فصل هر وقت بازی کرده عالی بوده نمونش بازی با بایرن
روی من یکی رو که زمین زد چون مثل تو فکر میکردم بازیکن بی استعدادیه ولی اینطور نیست

ehsan zoola در 26/12/1391 | 14:51 گفت:

پیرشت : پیشرفت

ehsan zoola در 26/12/1391 | 14:50 گفت:

در مورد جنکینسون باهات موافق بودما

ehsan zoola در 26/12/1391 | 14:49 گفت:

عزیزم تو هر بازی فقط میشه 11 نفرو فرستاد تو زمین ... وقتی والکات رو اون سمت داریم چرا باید به چمبو فیکس بازی بده ؟

ونگر رو همه پروفسور کشف استعداد میدونن و بهش اعان میکنن اونوقت تو سایت آرسنال و توسط هوالدار آرسنال باید این حرفا رو بشنویم واقعا خجالت آوره ...

عزیز من ون پرسی رو هر مربی دیگه ای بود بعد 2 فصل مصدومیت مینداختش بیرون و پول مفت بهش نمیدااد اما میدونست چ اعجوبه ای هست و نگهش داشت و ثمرشم تو فصل قبل دید ...

در مورد سانتوس و پارک و اسکیلاچی هم باید بگم اصلا استعدادی نداشتن و جزء خرید های اشتباهی بودن ک ونگر از روی فاشر انجام داد و از این جهت بهش انتقاد وارده ... و این مشکل رو هم میتوان با خرید های اشتباه مربیان دیگه نادیده گرفت ...

زلاتان با چه قیمتی رفت بارسلون؟؟ چه گلی زد به سرش ؟ تورس با چه قیمتی رفتی چلسی؟ چکار تونست بکنه ؟

آیا قیمت مفت خریدای ونگر رو با اون خرید های سر سام اور مقایسه میکنی؟

در مورد رمزی ک من اصلا بهش اعتقادی ندارم . هرچند بازیکن با غیرتیه ولی از زمانی ک پاش شکست دیگه نتونست به روزای اوجش بازگرده و به نوعی فوتبالش همونجا تموم شد !

در مورد آرشا ... من از قضیه افتش خبر ندارم و نمیتونم نظری بدم ولی یادمه ونگر چند تا بازی بهش بازی داد ... در حد لیگ افغانستان بازی میکرد

و در اخر در مورد جنکینسون : در مورد پاس های رو به عقبش باهات مخالفم واقعا سردرد اوره اون پاس هاش ولی ه نکته مثبت داره اونم اینه ک توپو از دست نمیده ..در طول بازی خیلی کم توپ لو میده و در کل خیلی هم کم موقعیت میسازه ولی پیرشت خوبی داشته ...یادت نره با 2-3 میلیون خریداری شد و کلی زیر نظر ونگر پیشرفت کرده ک همین اواخر من سیتی و یونایتد هم دنبالش بودن

علی متحدی در 26/12/1391 | 14:17 گفت:

نه اصلا زود نیست هیچ ربطی نداره ادمای بزرگ اشتباهات بزرگ میکنه
بزرگترین مربی های جهان هم اشتباه میکنن وگرنه که تاحالا ونگر باید حداقل 5 تا جام میبرد

علی متحدی در 26/12/1391 | 14:17 گفت:

نه اصلا زود نیست هیچ ربطی نداره ادمای بزرگ اشتباهات بزرگ میکنه
بزرگترین مربی های جهان هم اشتباه میکنن وگرنه که تاحالا ونگر باید حداقل 5 تا جام میبرد

علی متحدی در 26/12/1391 | 14:17 گفت:

نه اصلا زود نیست هیچ ربطی نداره ادمای بزرگ اشتباهات بزرگ میکنه
بزرگترین مربی های جهان هم اشتباه میکنن وگرنه که تاحالا ونگر باید حداقل 5 تا جام میبرد

حسین ملازینل در 26/12/1391 | 13:55 گفت:

مشکل پست دادن یا ندادن شما یا انتقاد کردن از ونگر نیست داداش گلم...
اتفاقا انتقاد کردن خیلی هم خوبه...
ولی به نظر شما واسه ی ما یکمی زود نیست که از چینش یا تعویض های ونگر که بزرگترین کارشناسای دنیا براش احترام خاصی قائلن ایراد بگیریم؟

Ali Ghasemi در 26/12/1391 | 13:54 گفت:

nemishe injuri ghezavat kard
mesl in mimune havadaray manchester began chera rooney ro nimkat bud o welbeck fix bud jolo real pas fergusend are bazikon sozi mikone !!!
har bazi sharayete khudesh ro dare

HOSSEIN در 26/12/1391 | 13:28 گفت:

آقا بیاین بجای این آرسن یا آرسنال وی تراست بگیم We Stand Together.نظرتون چیه؟!!

حسن ویلشر در 26/12/1391 | 13:23 گفت:

در کل چمبرلین یه ستارست که میتونه چپ راست وسط به تیم کمک کنه.رمسی تو ارسنال ادم بشو نیس و باید تیم رو ترک کنه و به یه تیم اسپانیایی بره...حالا خصوصیات جنکینسن.سرعت کم.قدش اصلا به مدافع کناری نمیخوره.تکل زن نیس.شوت زن نیس.سانتر بد میکنه.به اسونی اب خوردن مهاجم اونو دریبل میزنه.تکنیک و دریبل که تعطیل...حالا به چیه جنکینسن امیدوارید.

HOSSEIN در 26/12/1391 | 13:21 گفت:

محمد مهدی:
رمسی کلی بازی تو همین فصل به عنوان وینگ بازی کرد و نقش‌های تهاجمی دیگه رو هم بهش دادن اما اصلا خوب نبود و تو همین پستی که الان بازی می‌کنه بی‌ضررتره برای تیم.
جنکینسون رو پارسال هرکی می‌دید می‌گفت این اصلا استیل فوتبالیستی نداره اما این فصل به تیم ملی هم دعوت شد و مطمئنا خیلی بهتر از اینی که هست هم می‌تونه بشه.
سانتوز و اسکیلاچی و پارک رو تا حدودی قبول دارم که خریدهای خیلی بدی بودن. البته اسکیلاچی سنش بالا بود و طبیعی بود که اون کارایی که تو سویا داشت رو تو تیم ما نداشته باشه.
یه بخشی از مشکل هم گردن خود بازیکناست. ممکنه بازیکن خیلی مستعد باشه و کادر فنی تیم هم خیلی توانمند اما بازیکن به هر دلیلی دوس نداشته باشه مبارزه کنه. نمونه‌ش بازیکنی مثل آدریانو (اونی که تو اینتر بود) که همه‌ی فاکتورهای لازم برای تبدیل شدن به یه فوق ستاره رو داشت اما هیچوقت اون چیزی که باید می‌شد نشد.
بعضی وقتا هم یه بازیکن به هر دلیلی تو تیم خودش نمی‌تونه خوب کار کنه و نیاز پیدا می‌کنه به تغییر تیم. نمونه‌ش دیگو فورلان که تو منچستر خنثی بود اما بلافاصله بعد از خروجش از منچستر ستاره شد.
این انصاف نیست که بیای اسم چندتا خرید ناموفق رو کنار هم بذاری و بگی ونگر داره استعدادارو می‌سوزونه. در مورد هر تیم و هر مربی دیگه‌ای می‌شه این کارو کرد. نتایج رو باید در مجموع و با هم دید.
.......................................................................................................
حرف مغیث رو خیلی قبول دارم و از حظور همچین اشخاصی تو سایت خیلی خوشحالم.
......................................
لایک به هردوتون

محمد مهدی در 26/12/1391 | 13:03 گفت:

رمسی کلی بازی تو همین فصل به عنوان وینگ بازی کرد و نقش‌های تهاجمی دیگه رو هم بهش دادن اما اصلا خوب نبود و تو همین پستی که الان بازی می‌کنه بی‌ضررتره برای تیم.
جنکینسون رو پارسال هرکی می‌دید می‌گفت این اصلا استیل فوتبالیستی نداره اما این فصل به تیم ملی هم دعوت شد و مطمئنا خیلی بهتر از اینی که هست هم می‌تونه بشه.
سانتوز و اسکیلاچی و پارک رو تا حدودی قبول دارم که خریدهای خیلی بدی بودن. البته اسکیلاچی سنش بالا بود و طبیعی بود که اون کارایی که تو سویا داشت رو تو تیم ما نداشته باشه.
یه بخشی از مشکل هم گردن خود بازیکناست. ممکنه بازیکن خیلی مستعد باشه و کادر فنی تیم هم خیلی توانمند اما بازیکن به هر دلیلی دوس نداشته باشه مبارزه کنه. نمونه‌ش بازیکنی مثل آدریانو (اونی که تو اینتر بود) که همه‌ی فاکتورهای لازم برای تبدیل شدن به یه فوق ستاره رو داشت اما هیچوقت اون چیزی که باید می‌شد نشد.
بعضی وقتا هم یه بازیکن به هر دلیلی تو تیم خودش نمی‌تونه خوب کار کنه و نیاز پیدا می‌کنه به تغییر تیم. نمونه‌ش دیگو فورلان که تو منچستر خنثی بود اما بلافاصله بعد از خروجش از منچستر ستاره شد.
این انصاف نیست که بیای اسم چندتا خرید ناموفق رو کنار هم بذاری و بگی ونگر داره استعدادارو می‌سوزونه. در مورد هر تیم و هر مربی دیگه‌ای می‌شه این کارو کرد. نتایج رو باید در مجموع و با هم دید.
.......................................................................................................
حرف مغیث رو خیلی قبول دارم و از حظور همچین اشخاصی تو سایت خیلی خوشحالم.

علی متحدی در 26/12/1391 | 13:01 گفت:

شاید اشتباه من این بود که عنوان درستی انتخاب نکردم منظورم این بود که اکثر بازیکنایی که یا تو تیم قبلیشون تاثیر گذار بودن یا اونا رو به عنوان استعداد میشناختند ولی به ارسنال که اومدن دیگه اون کارایی رو ندارن
خوب شما که میگی ونگر 40 ساله مربیه اینو نمیفهمه که این بازیکنا تو انگلیس نمیتونن جا بیافتن یا اینکه طبل تو خالین پس چرا اونا رو میخره من خودم عاشق ونگرم بهش توهین نکردم خیلی پستا رو که میخوندم حرفا خوبی زده نمیشد حالا این حق من نیست که از کسی طرفدارشم انتقاد کنم این بازیکنا که خریدای ناموفق بودن درصد زیادی از خریدای این چند یاله ارسنالو تشکیل میدن خریدای جدیدم باید دید فثل بعد انقدر خوب هستن من ایرادی نمیگیریم هر کسی میتونه نظرشو بگه بدون توهین به کسی اگه ناراحتید دیگه پست ندم

علی متحدی در 26/12/1391 | 13:01 گفت:

شاید اشتباه من این بود که عنوان درستی انتخاب نکردم منظورم این بود که اکثر بازیکنایی که یا تو تیم قبلیشون تاثیر گذار بودن یا اونا رو به عنوان استعداد میشناختند ولی به ارسنال که اومدن دیگه اون کارایی رو ندارن
خوب شما که میگی ونگر 40 ساله مربیه اینو نمیفهمه که این بازیکنا تو انگلیس نمیتونن جا بیافتن یا اینکه طبل تو خالین پس چرا اونا رو میخره من خودم عاشق ونگرم بهش توهین نکردم خیلی پستا رو که میخوندم حرفا خوبی زده نمیشد حالا این حق من نیست که از کسی طرفدارشم انتقاد کنم این بازیکنا که خریدای ناموفق بودن درصد زیادی از خریدای این چند یاله ارسنالو تشکیل میدن خریدای جدیدم باید دید فثل بعد انقدر خوب هستن من ایرادی نمیگیریم هر کسی میتونه نظرشو بگه بدون توهین به کسی اگه ناراحتید دیگه پست ندم

حسن ویلشر در 26/12/1391 | 12:43 گفت:

الکس اکسلاد چمبرلین بهترین بازیکن و اقای گل لیگ1...در سن 17 سالگی.در سن18سالگی فیکس تیم ملی...بهترین بازیاش با بایرن.منچستر.چلسی.تاتنهام.لیورپول...پس معلومه بازیکن روزای سخته.بازیکنی در سن18سالگی 100مترو زیر 11ثانیه میره.قدرت دریبلینگ بسیار بالایی داره.میزان دوندگیش هم خیلی بالاست.شوتای خوبی هم میزنه.واز همه مهمتره قابلیت هافبک راست و چپ و وسط رو میتونه بازی کنه...پس چرا باید امثال رمزی اینقد بازی کنن یا کاسورلا تو پست غیر تخصصیش بازی کنه...اگه یادتون باشه اختلاف رابین و ونگر زمانی شروع شد که تو بازی با منچستر ونگر چمبرلین رو تعویض کرد و رابین خیلی انتقاد کرد

jafar در 26/12/1391 | 11:45 گفت:

راستی فکر کنم مشکل اصلی تو با ونگره حرف زدن خیلی راحته ولی عمل کرده به حرف مرد میخواد که ما جزو اونها نیستیم و فقط تو حرف زدن خوبیم

jafar در 26/12/1391 | 11:43 گفت:

اومد یه چیزی بگه
1-چمبرلین افت کرده و این ربطی به استعداد سوزی نداره 2-رمسی در حال بهتر شدنه نمیگم خوب شده ولی نسبت به قبل بهتر شده 3-آرشاوین افت کرده و این چه ربطی به مربی داره 4-چاماخ از همون اول مالی نبود نمیدونم چطور به این استعداد میگی 5-جنکینسون خیلی بهتر شده نمیدونم چرا میگی پیشرفت نداشته ولی بنظر من خیلی خوب شده و اینو تو بازی با بایرن نشون داد6-سانتوس و اسکیلاچی در حد لیگ انگلیس نبودند و اصلا هم استعداد ندارن

دو تا پستتو میتونستی در یک پست بنویسی

حسین ملازینل در 26/12/1391 | 11:39 گفت:

علی جان خیلی باید ازت عذرخواهی کنم،ولی مشکل اینجاست که هرکدوم از ما هوادارا با اعتماد به نفس کامل خودمونو عالم در هر زمینه ای میدونیم...
خیلی راحت میایم ایرادهای فنی از مربی ای میگیریم که دو برابر کل دوران زندگیه ما سلبقه ی مربی گری داره...
خیلی راحت میایم از بدنسازی نادرست تیم صحبت میکنیم بدون اینکه بدونیم بدنسازی در فوتبال چجوریه اصلا...
از تعویض های ونگر ایراد میگیریم،بابا این بنده خدا 30 ساله کارش همینه و ما فقط از دور تماشاگر هستیم...
میایم از سوزوندن استعدادها حرف میزنیم در حالی که میدونیم داخل زمین فقط 11 تا بازیکن میشه قرار داد وما حداقل 15-16 تا بازیکن جوون تو تیممون داریم که از یک طرف انتظار داریم همشون بازی کنن و از طرفدیگه وقتی بهشون فرصت داده میشه که بازی کنن میایم میگیم که این جور بازیکنا به درد آرسنال نمیخورن...
من و شما از 10000 کیلومتری داریم تیمو میبینیم و اعضای فنیه تیم از یک وجبی...
من و شما تازه 10-15 ساله فوتبالی شدیم ولی ونگر 40 ساله که داره کسب تجربه میکنه تو این زمینه...
منظورم فقط شما نبودی علی جان سو تفاهم نشه کلی دارم عرض میکنم...
ببخشید که نظرم طولانی شد...

مغیث در 26/12/1391 | 11:36 گفت:

رمسی کلی بازی تو همین فصل به عنوان وینگ بازی کرد و نقش‌های تهاجمی دیگه رو هم بهش دادن اما اصلا خوب نبود و تو همین پستی که الان بازی می‌کنه بی‌ضررتره برای تیم.
جنکینسون رو پارسال هرکی می‌دید می‌گفت این اصلا استیل فوتبالیستی نداره اما این فصل به تیم ملی هم دعوت شد و مطمئنا خیلی بهتر از اینی که هست هم می‌تونه بشه.
سانتوز و اسکیلاچی و پارک رو تا حدودی قبول دارم که خریدهای خیلی بدی بودن. البته اسکیلاچی سنش بالا بود و طبیعی بود که اون کارایی که تو سویا داشت رو تو تیم ما نداشته باشه.
یه بخشی از مشکل هم گردن خود بازیکناست. ممکنه بازیکن خیلی مستعد باشه و کادر فنی تیم هم خیلی توانمند اما بازیکن به هر دلیلی دوس نداشته باشه مبارزه کنه. نمونه‌ش بازیکنی مثل آدریانو (اونی که تو اینتر بود) که همه‌ی فاکتورهای لازم برای تبدیل شدن به یه فوق ستاره رو داشت اما هیچوقت اون چیزی که باید می‌شد نشد.
بعضی وقتا هم یه بازیکن به هر دلیلی تو تیم خودش نمی‌تونه خوب کار کنه و نیاز پیدا می‌کنه به تغییر تیم. نمونه‌ش دیگو فورلان که تو منچستر خنثی بود اما بلافاصله بعد از خروجش از منچستر ستاره شد.
این انصاف نیست که بیای اسم چندتا خرید ناموفق رو کنار هم بذاری و بگی ونگر داره استعدادارو می‌سوزونه. در مورد هر تیم و هر مربی دیگه‌ای می‌شه این کارو کرد. نتایج رو باید در مجموع و با هم دید.

مهدی باقری در 26/12/1391 | 11:20 گفت:

به غیر از اکسلید کدوم اینا استعداد بود

محمد در 26/12/1391 | 11:19 گفت:

با چند تا بازی رو نیمکت نشستن چمبرلین که نمیشه گفت استعداد هدر رفته اتفاقا براش خوبه چرا که که اگه از همین حالا همیشه تو ترکیب باشه توقعش میره بالا نباید فراموش کنیم کسی که اونو به آرسنال آورد خود ونگر
در مورد شاماخ هم بگم که وقتی شما یه مهاجم عالی داری دلیلی نداره به یه مهاجم خوب بازی بدی اون زمان ان پرسی تو اوج بود پس مسلما چاره ای دیگه ای برای مربی نمیموند
از این اتفاقا تو تمام تیما میوفته نمونش پاتو که تو سن 24 سالگی مجبور به برگشتن به برزیل شد