انتقاد

نویسنده: مهدی 111

وبلاگ من
نویسنده: مهدی 111
من از بچگی عاشق آرسنال هستم.از سه سال پیش تا دیشب عضو گانرزتراست بودم.به اینجا اومدم ،چون اینجا همه آزادن و میتونن حرف دلشونو بزنن.
کل بازدید: 7,343 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

انتقاد

سلام.من 5 روز به سایت نیومدم.درسته که خیلی سخت بود ولی از این سخت تر
نبود که ببینم چطوری تیمهای رقیبمون مثل چلسی،سیتی،تاتی،چستر،لیورپول .
تیمای دیگه خودشونو تقویت میکنن و ما دلمونو به حرفای صد من یه غاز آقای
ونگر دلخوش بکنیم.این چندروز نیومدم و پست نذاشتم تا بهانه دست طرفدارای
ونگر نداده باشم.




نقل و انتقالات:

ما تو این نقل و انتقالات فوق العاده ضعیف کار کردیم.

در مورد دروازه:چیزی که زیاد بود تو این تابستون دروازه بان خوب
بود.سزار،آدلر،بگوویچ،کاسیاس و...ما کسی رو رو میخواستیم که به تجربه ژسنی و
فابیانسکی اضافه کنه.بعد رفتیم بازیکنی آوردیم که معلوم نیست نیمکت نشین
باشه یا نه

دفاع کناری و وسط:بجای اینکه یه دفاع مرکزی درست و درمون پیدا کنیم،رفتیم
سانیا رو آوردیم تو خط دفاع.درسته سانیا تو قلب دفاع خیلی خوب کار
میکنه.اما این باعث میشه تو بازیهای بزرگ مثل بازی با تاتی جنکینسون کم
تجربه فیکس باشه و سانیا مجبوره بخاطر دفاعهای وسطمون مثل مرته و کوش بشینه
رو نیمکت.حالا یه درصد احتمال بدیم که یه دفاع مرکزی و دفاع راستمون با هم
مصدوم بشن، اونجاست که به عمق فاجعه پی میبریم.حماقتی که ونگر تو 3 فصل
پیش انجام داد ونتیجش این شد که ماهها ورمالن رو تو پست غیر تخصصیش بازی
دادیم.

هافبک دفاعی: تو کل بازیهای پیش فصل و دوستانه مشخص بود که ما از نداشتن یه
هافبک دفاعی تنومند ضربه خوردیم.اینهمه هافبک دفاعی جنگنده مثل
وانیاما،فلینی،کوندوگبیا،پوگبا،کاپو و ....،بعد آقای ونگر رفته خیر سرش
کوالیتی آورده.فلامینی.بازیکنی که اگه یه درصد کیفیت داشت میلان نگهش
میداشت و اینقدر مفت به تیم نمیومد.واقعا ونگر با این ندانم کاریها چیو
میخواد ثابت کنه.

وینگ چپ: ما تو خیلی از بازیهای فصل پیش از کازورلا تو اون پست استفاده
کردیم ونتیجش رو هم دیدیم.پس زمانی که دوتا از وینگای سمت چپمون برای چند
ماه مصدوم هستن،باید به فکر یه وینگ درست و حسابی میبودیم.ولی متاسفانه این
پست هم همچنان به امان خدا سپرده شد.

مهاجم: درسته ژیرو بازیکنیه که این فصل خوب گل میزنه، اما فصل پیشم نشون
دادا که تو بازیهای حساس نمیتونه گره کار رو باز کنه.ما تو این پست به
بازیکنی نیاز داشتیم که حداقل یکی دو بار تو هر بازی بتونه دریبل بزنه مثل
هیگواین،یوتیچ،میچو،رونی،سوارز و ....اما ونگر رفته یحیی سانوگو رو آورده
که یه استپ درست و حسابی هم بلد نیست.

تنها نکته مثبت این نقل و انتقالات اوزیل هست،اما اصلا خرید واجب و مهمی
نیست.من فکر میکنم روسیچکیه خودمون خیلی تاثیرگذار تر باشه.با اومدن اوزیل
باید توماس یا کازورلا رو نیمکت نشین کنیم که این اصلا خوب نیست.

در مورد بازی با تاتی:

اول اینکه جا داره از آقای ونگر تشکر کنیم که هایبوری رو به امارات تبدیل کرده،یعنی لانه شیر رو به لانه موش.

تا حالا تو دوران عمرم بازی به این ضعیفی رو از آرسنال ندیده بودم .و جالبه که تا حالا ونگر رو اینقدر خوشحال ندیده بودم.

پستهای دوستان رو که میخوندم،با خودم فکر کردم که شاید من یه بازی دیگه رو
دیدم.بازی خوب،فوق العاده هماهنگ،بازی منطقی و هوشیارانه،نتیجه عادلانه
و....اما بازی رو که دوباره دیدم متوجه شدم که دوستان هم باید یه بار دیگه
بازیو ببینن.بعد از دقیق 7 که دو ضربه ایستگاهی از کازورلا و یه ضربه سر
افتضاح از ژیرو داشتیم.دقیقا تا آخر بازی توپ و میدان دست تاتی بود.تا
دقیقه 22 که گل رو زدیم هیچ حرفی واسه گفتن نداشتیم و دقیقه 30 هم با ضربه
شاهکار رمسی توپو از دست دادیم.نیمه دوم هم بخصوص تو 20 دقیقه پایانی تو
قوطی بودیم و فقط این وسط چند ضد حمله دست و پا شکسته زدیم که خطرناکترینش
اون دریبل ژیرو و پاس به عقبش به ولکات بود که مونرئال دروازه خالی رو
نتونست باز کنه.

نمیدونم تو چی هماهنگ بودیم،پاسای اشتباه زیاد.یا ضد حمله های نصف و نیمه
ای که تا وسط میدون ادامه داشت.تاکتیکومن شده پارک کردن اتوبوس و زدن ضد
حمله به واسطه سرعت ولکات.اگه مادر بزرگ من هم ولکات رو داشت، میتونست
همچین نتیجه ای رو بگیره.دیشب بعد از برد اینقد عصبانی بودم که هر کی منو
میدید فکر میکرد بازیو باختیم.

ونگر امسال با همه سر لج افتاده،حتی با خودش.چون سعی داره با همین بازیکنا
جام کسب کنه،به هر قیمتی و واسه همین به این شیوه کسالت بار رو آورده.شیوه
ای که تو خیلی از بازیها جواب نمیده.مثل بازی با استون ویلا.و مسلما هر تیم
دیگه ای جای تاتی نا هماهنگ بود باید 5 گل بهمون میزد و باید منتظر بازی
مرگبار برگشت تو خونه تاتی باشیم.

امسال تابستون حساس و سرنوشت سازی واسه آرسنال بود.میتونستیم با خرید سه
چهارتا بازیکن با کیفیت، به دوران اوجمون برگردیم و میتونستیم به پایان
دوران آرسنال برسیم،که متاسفانه دومی رو انتخاب کردیم.

از یه طرف خوشحالم که ونگر خرید نکرد و به زودی به دوران دیکتاتوریش تو
آرسنال خاتمه خواهد داد.دوران تاریخ انقضای ونگر فرا رسیده و مطمئنا تا
پایان فصل با فشار هوادار ها از تیم خواهد رفت و از طرفی ناراحتم که ممکنه
خیلی از بازیکنای اصلیمون مثل کوش،ویلشر،روسیچکی،پودولسکی،ولکات را از دست
بدیم،امسال با وجود تیمهای پر انگیزه ای مثل تاتی و لیورپول جایی در بین
بیگ فور نخواهیم داشت.

سال دیگه میتونیم شاهد این باشیم که مثل لیورپول و تاتنهام به تیمهایی
بپیوندیم که بودن تو بیگ فور آرزومون باشه یا باشگاه تغییر رویه بده و یکی
مثل عثمانوف بیاد که بتونه با هزینه کردن یه مربی جسور و جاه طلب با
خریدهای گرون قیمت بیاره.

میبخشید که زیاد شد.لطفا نظر یادتون نشه.ممنون
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

مهدی در 13/6/1392 | 16:03 گفت:


اه از رو برو دیگه خیره... شیطونه میگه برم یه بلاگ الکی بزارم این بلاگه مزخرف به تاریخ بپیونده... خیلی رو داری که هنوز پاکش نکردی بخدا
==================================================================

خیلی رو داره که 81 دیسلایک خورده هنوزم از رو نرفته

majid در 13/6/1392 | 15:51 گفت:


اه از رو برو دیگه خیره... شیطونه میگه برم یه بلاگ الکی بزارم این بلاگه مزخرف به تاریخ بپیونده... خیلی رو داری که هنوز پاکش نکردی بخدا

مهدی 111 در 13/6/1392 | 13:21 گفت:

Keivan:
با تمام حرفات مخالفم اصلا قبول ندارم ما تیم خیلی خوبی داریم درسته چندتا ضعف داریم ولی بعد از 8 یک بازیکن با کلاس جهانی گرفتیم
------------------------------------------------
Keivan:
کاملا با تحلیلت موافقم فقط در یک مورد اختلاف نظر دارم باهات
***********************************
کاش آدما اینقدر مغرضانه در باره پستها نظر نمیدادن.پس دلیل اینهمه دیسلایک تو کامنتمو فهمیدم.ممنون

مهدی 111 در 13/6/1392 | 12:13 گفت:

اگه میدونستم که دوستان بقیه انتقادامو ول میکنن و میچسبن به اوزیل،اون تیکه از کامنتمو که مربوط به خرید اوزیله پاک میکردم.واقعا دوستان حق دارن که اینجا دیگه کامنت نمیذارن.متاسفم واسه این طرز فکر .مطمئن باشید این آخرین بلاگ من خواهد بود.با آرسنال و رویای قهرمانی خوش باشید.

مهدی 111 در 13/6/1392 | 12:09 گفت:

javab baghye harfamu nadadiaaa,, vali j in harfet, vase bazikoni k migan 1 mah masdume masalan k 2 haftash league tatile nmiran bazikon bgiran
bbin chambo, poldi . verma o ina key myan, bad bgo berim bazikon bgirimm
masalan ma mese tati 7 ta bazikon gereftim, koja mizashtimeshun ?? ro sako ?!
b nazar man faghat mohajem khob nagereftim, ba defa mishe kjenar umad ( m,ikham kheili khubee ) vali mohajem alan tak bazion e .
---------------------------------------------------------
معلوم میشه فصلهای پیش اوضاع مصدومین آرسنالو دنبال نمیکردی.از کجا معلوم که چمبو،پولدی،ورما کی بر میگردن؟؟؟مگه سابقه مصدومیت بازیکنای آرسنالو نمیدونی؟؟؟آرسنال میشه گفت تو گروه مرگ افتاده.فکر بعد یه بازی سخت با دورتمند بخوریم به تیمی چلسی یا سیتی،آیا اونوقت این تعداد کم بازیکن کار دستمون نمیده؟؟یکم واقع بین باشید.

مهدی 111 در 13/6/1392 | 12:09 گفت:

javab baghye harfamu nadadiaaa,, vali j in harfet, vase bazikoni k migan 1 mah masdume masalan k 2 haftash league tatile nmiran bazikon bgiran
bbin chambo, poldi . verma o ina key myan, bad bgo berim bazikon bgirimm
masalan ma mese tati 7 ta bazikon gereftim, koja mizashtimeshun ?? ro sako ?!
b nazar man faghat mohajem khob nagereftim, ba defa mishe kjenar umad ( m,ikham kheili khubee ) vali mohajem alan tak bazion e .
---------------------------------------------------------
معلوم میشه فصلهای پیش اوضاع مصدومین آرسنالو دنبال نمیکردی.از کجا معلوم که چمبو،پولدی،ورما کی بر میگردن؟؟؟مگه سابقه مصدومیت بازیکنای آرسنالو نمیدونی؟؟؟آرسنال میشه گفت تو گروه مرگ افتاده.فکر بعد یه بازی سخت با دورتمند بخوریم به تیمی چلسی یا سیتی،آیا اونوقت این تعداد کم بازیکن کار دستمون نمیده؟؟یکم واقع بین باشید.

مهدی 111 در 13/6/1392 | 11:59 گفت:

Milan:
آقای مهدی خان تیم اگه دفاعش ضعیف بود چطور دومین خط دفاع برتر لیگ شد؟؟؟
-------------------------------------------------
اگه به جدول این فصل نگاه کنی با 4 گل خورده بعد از سوانسی همراه با چند تیم دیگه در رده دوم جای داریم.

مهدی در 13/6/1392 | 10:58 گفت:

81 دیسلایک تبریک میگم رکورد رو شکوندی

VIVA OZill

Ali Ghasemi در 12/6/1392 | 22:03 گفت:

خوب عزیزا خودتون جواب خودتون رو دادید.اگه ما4 تا بازیکن داشته باشیم که چرخشی بازی کنن،بازم این مشکلات وجود داره؟؟؟حالا اگه بجای تاتی یه تیم مثل سیتی یا چلسی یا بارسلون و بایرن بود هم میتونستیم برنده از بازی بیرون بیایم.یکم واقع بین باشیم.
------------------
javab baghye harfamu nadadiaaa,, vali j in harfet, vase bazikoni k migan 1 mah masdume masalan k 2 haftash league tatile nmiran bazikon bgiran
bbin chambo, poldi . verma o ina key myan, bad bgo berim bazikon bgirimm
masalan ma mese tati 7 ta bazikon gereftim, koja mizashtimeshun ?? ro sako ?!
b nazar man faghat mohajem khob nagereftim, ba defa mishe kjenar umad ( m,ikham kheili khubee ) vali mohajem alan tak bazion e .

Rezvan Geran در 12/6/1392 | 21:03 گفت:

Milan:
من تو یه پست دیگه قبلا کاملا توضیح دادم.مشکل ما تو کار دفاعی نبودن یه هافبک دفاعی قدرتی بود...کوشیلنی و مرته ساکر مشکلشون اینه که یه هافبک قدرتی جلوشون نیست که زور حمله حریف رو بگیره...در مورد آکادمیم بگم قرار نیست تمام بازیکنای آکادمی بازیکنای خوبی بشن و همه شونم بخوان بمونن تو باشگاه...آرسن ونگرم بدون اشتباه نیست ولی انتقاد داریم تا انتقاد
-----------------------
الان دیابی بهتر از لنزبری پس دیگه ؟!
------------------------------------------
اگه مصدوم نشه آره،ولی موندن لنزبری یا رفتن دیابی چه تاثیری رو تیم داره وقتی ویلشر و رمسی و سانتی و اوزیل و آرتتا و روسیچکی هستن؟؟؟یعنی میخوای بگی کسی هست که بهتر از آرسن ونگر استعداد جوونا رو بشناسه و بتونه آیندشونو تصور کنه؟؟؟

Rezvan Geran در 12/6/1392 | 20:57 گفت:

اینم یادم رفت بگم فقط احیانا , احیانا با این خط دفاع دوم لیگ این همه باخت و 4امی از کجا اومد!؟
------------------------------------------------------------
باختن با بهترین خط دفاع رو داشتن خیلی فرق داره داداش...درسته داشتن بهترین خط دفاعی ضامن موفقیت نیست ولی یه امتیازه،یه ویژگیه...یعنی اگه منچستر تو کار دفاعی 43 بار اشتباه کرده ما 37 بار اشتباه کردیم...پس بهتر بودیم..باید بگردیم دنبال دلایل دیگه که همونطور که گفتم نبود هافبک دفاعی قدرتی و یه کم مشکل گلزنی باعث شد عقب بمونیم و اون یه مقطعی که بد نتیجه گرفتیمم مزید بر علت بود...الان مشکل گلزنی با بازیسازی بهتر اوزیل ایشالا حل میشه و فقط می مونه هافبک دفاعی که منم این انتقاد و از ونگر دارم که چرا هافبک دفاعی نخرید

Milan در 12/6/1392 | 20:48 گفت:

من تو یه پست دیگه قبلا کاملا توضیح دادم.مشکل ما تو کار دفاعی نبودن یه هافبک دفاعی قدرتی بود...کوشیلنی و مرته ساکر مشکلشون اینه که یه هافبک قدرتی جلوشون نیست که زور حمله حریف رو بگیره...در مورد آکادمیم بگم قرار نیست تمام بازیکنای آکادمی بازیکنای خوبی بشن و همه شونم بخوان بمونن تو باشگاه...آرسن ونگرم بدون اشتباه نیست ولی انتقاد داریم تا انتقاد
-----------------------
الان دیابی بهتر از لنزبری پس دیگه ؟!

مهدی در 12/6/1392 | 20:40 گفت:

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ 70 دیسلایک فکر کنم رورد رو زدی تبریک

Rezvan Geran در 12/6/1392 | 20:40 گفت:

من میلانم rezvan جان
خب ببخشید توی اروپا چی کار کردیم ؟! (نمیگم وضع دفاعی ناجوره خودتم میدونی ته دلت نیاز به تقویت داره اینم میدونم تو اریانس ارنا خوب کار کردیم ولی تو امارات و گروه چیکار کردیم ؟!)
من اعصابم از این خورد میشه که خیلیا تو ونگر و پیامبر میدونن و انگار ونگر اشتباه نمیکنه
یعنی شما با این سیاست موافقی که ونگر انجام میده ؟!
(سانچز وات,جیمز شیا,کریگ ایستموند,لنزبری,بارتلی,.... اینارو بفروشیم بازیکنای اکادمیه خودمونو بریم سانوگو و امثال اینارو بیاریم)
--------------------------------
من تو یه پست دیگه قبلا کاملا توضیح دادم.مشکل ما تو کار دفاعی نبودن یه هافبک دفاعی قدرتی بود...کوشیلنی و مرته ساکر مشکلشون اینه که یه هافبک قدرتی جلوشون نیست که زور حمله حریف رو بگیره...در مورد آکادمیم بگم قرار نیست تمام بازیکنای آکادمی بازیکنای خوبی بشن و همه شونم بخوان بمونن تو باشگاه...آرسن ونگرم بدون اشتباه نیست ولی انتقاد داریم تا انتقاد

Milan در 12/6/1392 | 20:28 گفت:

اینم یادم رفت بگم فقط احیانا , احیانا با این خط دفاع دوم لیگ این همه باخت و 4امی از کجا اومد!؟

Milan در 12/6/1392 | 20:09 گفت:

آقای مهدی خان تیم اگه دفاعش ضعیف بود چطور دومین خط دفاع برتر لیگ شد؟؟؟تو یه مقطع کل تیم با مشکل مواجه شد که یه کم کم آوردیم...وگرنه تنها ضعف تیم ما نبود یه هافبک دفاعی جنگنده مثل الکس سانگ بود..همین...الانم میشه این مشکلو برطرف کرد با همین بازیکنان
----------
من میلانم rezvan جان
خب ببخشید توی اروپا چی کار کردیم ؟! (نمیگم وضع دفاعی ناجوره خودتم میدونی ته دلت نیاز به تقویت داره اینم میدونم تو اریانس ارنا خوب کار کردیم ولی تو امارات و گروه چیکار کردیم ؟!)
من اعصابم از این خورد میشه که خیلیا تو ونگر و پیامبر میدونن و انگار ونگر اشتباه نمیکنه
یعنی شما با این سیاست موافقی که ونگر انجام میده ؟!
(سانچز وات,جیمز شیا,کریگ ایستموند,لنزبری,بارتلی,.... اینارو بفروشیم بازیکنای اکادمیه خودمونو بریم سانوگو و امثال اینارو بیاریم)

مهدی در 12/6/1392 | 20:03 گفت:

masoud :
آقا زشته.روسیچکی بازیکنمونه.خیلی هم خوب بازی میکنه.خیلی از اوزیل پایینتر نیست.شما چرا گیر دادی به روسیچکی بدبخت؟
-======================================================================
بحث اینه اقای مهدی 111 نمیخواد قبول کنه روسیچکی نزدیک بود بخاطرش گل بخوریم از گوشه توپ رو میورد وسط لو میداد اونا ضد حمله میزدن شانس واردیم


اوزیل خیلیییییی بهتره روسیچکی در حد نیمکت خوبه چون واقعا بازی با تاتنهام نامید کننده ترین بود ولی ایشون میگن نه و قبول ندارن

فقط اوزیلللللللللللللللللللللللل

Rezvan Geran در 12/6/1392 | 20:01 گفت:

من بی منطق اطلا شما پس راضی ای که دفاع تقویت نشه خط حملمون با جیرو بنتدر سانوگو هستن !!!
سانچز وات,جیمز شیا,کریگ ایستموند,لنزبری,بارتلی,.... اینارو بفروشیم بازیکنای اکادمیه خودمونو بریم سانوگو و امثال اینارو بیاریم
باشه آقا من بی منطق از نظر شماها ولی قبلش منطق و تعریف کن
خداییش کامنت آدم نزاره راحت تره!!!
--------------------------------------------
آقای مهدی خان تیم اگه دفاعش ضعیف بود چطور دومین خط دفاع برتر لیگ شد؟؟؟تو یه مقطع کل تیم با مشکل مواجه شد که یه کم کم آوردیم...وگرنه تنها ضعف تیم ما نبود یه هافبک دفاعی جنگنده مثل الکس سانگ بود..همین...الانم میشه این مشکلو برطرف کرد با همین بازیکنا

Milan در 12/6/1392 | 19:56 گفت:

اصلا خوشم میاد همه ادعای طرفداری و متطق و از این داستانا دارن ولی تعصب چشاشونو کور کرده
امشب 12 اینا آخرین پستم (تشکر) رو پاک میکنم بعد از اونم دیگه نه پست میزارم نه کامنت دوستان راحت باشن همه چی گل و بلبل باشه

Rezvan Geran در 12/6/1392 | 19:43 گفت:

masoud :
آقا زشته.روسیچکی بازیکنمونه.خیلی هم خوب بازی میکنه.خیلی از اوزیل پایینتر نیست.شما چرا گیر دادی به روسیچکی بدبخت؟
---------------------------------
داداش کسی بد روسیچکی رو نگفته...آقای صاحب پست داره جو میده...کاسه داغ تر از آش شده...روسیچکی خودش داره کارشو میکنه این اومده میگه چرا اوزیل اومد...کسی نگفت روسیچکی بده...به نظرم روسیچکی میتونه جای رمسی تو ترکیب باشه....بیخی بابا از اول نباید تو این پست کامنت میذاشتیم

masoud mahmudpur در 12/6/1392 | 19:31 گفت:

آقا زشته.روسیچکی بازیکنمونه.خیلی هم خوب بازی میکنه.خیلی از اوزیل پایینتر نیست.شما چرا گیر دادی به روسیچکی بدبخت؟

Milan در 12/6/1392 | 19:27 گفت:

واسه کی داری حرف از منطق میزنی داداش امثاله اینو محمد کاوه و میلان خودشونو خدای منطق میدونن... ای بابا... بیخیال
------------------
من بی منطق اطلا شما پس راضی ای که دفاع تقویت نشه خط حملمون با جیرو بنتدر سانوگو هستن !!!
سانچز وات,جیمز شیا,کریگ ایستموند,لنزبری,بارتلی,.... اینارو بفروشیم بازیکنای اکادمیه خودمونو بریم سانوگو و امثال اینارو بیاریم
باشه آقا من بی منطق از نظر شماها ولی قبلش منطق و تعریف کن
خداییش کامنت آدم نزاره راحت تره!!!

shayan در 12/6/1392 | 19:11 گفت:

آقا جون چرا انقدر بحث میکنین جای تعجب و خنده داره که به جای این که خوشحال باشیم داریم با هم بحث می کنیم

Rezvan Geran در 12/6/1392 | 19:00 گفت:

مهدی 111:
Rezvan Geran:
فکر کنم بهترین کامنتی که بتونه صاحب این پست رو راضی کنه اینه...
ترکیب این فصل آرسنال:

گلر---روسیچکی
مدافعان----روسیچکی-روسیچکی-روسیچکی-روسیچکی
هافبک-----روسیچکی-روسیچکی-روسیچکی
مهاجما----روسیچکی-روسیچکی-روسیچکی

البته من 3-3-4 چیدم،ولی بازیکنایی که تو ترکیب بالا می بینید قابلیت بازی تو سیستمای دیگه رو هم دارن..مثلا روسیچکی و روسیچکی رو بیاریم عقبتر بشه 1-5-4....یا روسیچکی با روسیچکی بیان هافبک دفاعی ،روسیچکی و روسیچکی و روسیچکی جلوشون روسیچکی هم تک فوروارد....تنها مشکلمون اینه که بر خلاف روسیچکی،روسیچکی زیاد مصدوم میشه..یه ضعف دیگه ما نیمکت ضعیفمونه...جایی که اوزیلو سانتی و ویلشر و ولکات و ژیرو .... نشستن
تاریخ نگارش : 12/6/1392 | 14:29
----------------------------------------------------------
آقا رضوان اول اینکه خودتو مسخره کن.
بعدشم دلیل خیلی از همین بردای فآخر فصل و این فصل همین روسیچکی هست.اگه فکر کنی در حال حاضر بازیکنی بهتر از روسیچکی تو آرسنال هست سخت در اشتباهی
--------------------------------------------------------
برادر من من هیچ کسی رو مسخره نکردم..نه شما رو که فهمیدم میخوای الکی شلوغش کنی که تعداد بازدیداو کامنتهای پستت بیشتر بشه،نه روسیچکی رو که خودم خیلی دوسش دارم...عزیز من هیچ کی تو تواناییهای روسیچکی شکی نداره ولی چرا فکر میکنی اگه روسیچکی نبود ما حال و روزمون خوش نبود؟؟؟مگه چقد سطحش بالاست؟؟تو دوران اوجشم نمیتونست تنهایی تاثیری رو تیم بذاره،ظاهرا فکر میکنی پدیده ی جدیدی مثل رونالدو و مسی ظهور کرده...تمومش کن تورو خدا...ما همه روسیچکی رو دوس داریم...جون عزیزت ما رو روسیچکی زده نکن!!!

محسن عاشوری در 12/6/1392 | 18:55 گفت:

فرق گذاشتن بین روسیچکی و اوزیل و غیره کار درستی نیست .. سخت در اشتباهین ..

آخه چرا بعضی بچه ها اینقد تو جر و بحثا پیله هستن ..
ملومه چتون شده ..

کات .. کات .. کات .. دیگه بسه .. تمام !!

مهدی در 12/6/1392 | 18:36 گفت:

بابا صحبت من اينه اوزيل از روسيچكي بهتره تو بازي با تاتي هي توپ رو كيورد وسط گوشه خالي ميشد اونا حمله ميكردن شانس اورديم نباهتيم بخاطر روسيچكي مقايسه اوزيل و روسيچكي مسخرست اوزيل خيلي بهتره ماشالله

مهدی 111 در 12/6/1392 | 17:49 گفت:

R Ali Ghasemi:
R 3 n a l:
بعدشم میگی بازیمون جلو تاتی خوب نبود و اونا آماده نبودن :

مگ ما آماده بودیم ؟؟ مگ فقط واسه اونا اول فصل بود ؟؟

شما اینم در نظر داشته باش ما تو 2 هفته 4 تا بازی سنگین تو اول فصل داشتیم ک %100 توان بازیکنا آخر بازی با تاتی تقلیل میرفت و بازیکنا خود ب خود میرن تو فاز دفاع ( سوای اون همه موقعیتی ک از دست دادیم )

2 تا بازی حیاتی با فنرباغچه داشتیم ک اگ اون بازیا گاف میدادیم رسما تیم ب فنا میرف و ن خریدی داشتیم

داداش شما ک مثلا اینقد ریز سنج هستی این چیزارم در نظر بگیر
-----------------------------
داداش اینم اضافه کن با این همه مصدوم همه بازیا مجبور بودیو یه ترکیبو بفرستیم و بازیکنا له بودن ( بازی اخر که جک و سانیا مشکل معده داشتن )
**************************************
خوب عزیزا خودتون جواب خودتون رو دادید.اگه ما4 تا بازیکن داشته باشیم که چرخشی بازی کنن،بازم این مشکلات وجود داره؟؟؟حالا اگه بجای تاتی یه تیم مثل سیتی یا چلسی یا بارسلون و بایرن بود هم میتونستیم برنده از بازی بیرون بیایم.یکم واقع بین باشیم.

پسر20میلیونی در 12/6/1392 | 17:41 گفت:

به غیر از قسمت پایانی کاملا باهات موافقم توبازی بافنر باغچه هم مهاجمای حریف تمام توپ های هوایی رو می زدن،2.3بارتوپ رو به تیره زدن بازی تاتنهام هم قبول دارم خیلی بدبازی کردیم،تو نقل انتقالات هم خدایش خیلی بدکارکردیم حداقل ی هافک دفاعی و ی مدافع قدرتی می خواستیم،اگه ژیرو هم مصدوم بشه که دیگه هیچی.اما درکل خیلی بعیدمیدونم که امسال نتیجه نگیریم.

majid در 12/6/1392 | 17:40 گفت:


واقعا شورشو در آوردید.منطق هم حدی داره.روسیچکی کم به باشگاه خدمت نکرده و کم به باشگاه وفادار نبوده.حالا برید آشغالایی مثل مسی و رونالدو رو با این بشر مقایسه کنید.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

نه مهدی جان اینا چی میفهمن فوتبال چیه اینا همشون 2 روزه فوتبال میبینن برعکسه شما که معلومه یده طولائی داری!!! بازم حق با شماست افرین

majid در 12/6/1392 | 17:38 گفت:


منچستر رونی رو به چلسی نداد ،چون فکر میکرد خیلی قوی میشه.آرسنالو اصلا آدم حساب نکردن

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اره اره بازم حق با شماست درست میگی... این جملت تعصبت به تیمتو نشون میده...

مهدی 111 در 12/6/1392 | 17:37 گفت:

مهدی:
بابا ول کنید باش اقا روسیچکی؟اره از مسی بهتره از کریس رونالدو بهتره از نیمار بهتره اره باشه قوبل هر چی تو میگی روسیچکی از اوزیل بهتره ؟؟اروز بر جوانان عیب نیست
-------------------------------------------------------------------------
واقعا شورشو در آوردید.منطق هم حدی داره.روسیچکی کم به باشگاه خدمت نکرده و کم به باشگاه وفادار نبوده.حالا برید آشغالایی مثل مسی و رونالدو رو با این بشر مقایسه کنید.

majid در 12/6/1392 | 17:36 گفت:


آقا رضوان اول اینکه خودتو مسخره کن.
بعدشم دلیل خیلی از همین بردای فآخر فصل و این فصل همین روسیچکی هست.اگه فکر کنی در حال حاضر بازیکنی بهتر از روسیچکی تو آرسنال هست سخت در اشتباهی.

--------------------------------------------------------------------------------------

درسته مهدی جان درسته حق با توه... (همون قضیه تائید و این حرفا)

مهدی 111 در 12/6/1392 | 17:35 گفت:

nima:
با 42 میلیون پوند چندتا بازیکن با کیفیت میتونستیم بیاریم
-----------------------------------------------------------------------
پس مقصر این همه خرید آشغال و بدردنخور که بخاطر رد کردنشون حاضریم التماس کنیم،کی میتونه باشه؟؟؟
=========================================================
این دو تا کامنت هات جواب هم دیگه هست
***********************************************************
یعنی شما میگی هر کی که کیفیت داره گرون هم باید باشه؟؟؟الان وانیاما،کندوگبیا،کاپو ،فلینی،آلدرویلد،برنارد،ژرنیه و ..و دیگه بازیکن با کیفیت و گرونی بودن؟؟؟
---------------------------------------------------------
نگید که میخواستیم بخریم و نشد
===============================
اگه فکر میکنی میشد پس چرا چلسی رونی رو نخرید؟
********************************
منچستر رونی رو به چلسی نداد ،چون فکر میکرد خیلی قوی میشه.آرسنالو اصلا آدم حساب نکردن

مهدی 111 در 12/6/1392 | 17:25 گفت:

Rezvan Geran:
فکر کنم بهترین کامنتی که بتونه صاحب این پست رو راضی کنه اینه...
ترکیب این فصل آرسنال:

گلر---روسیچکی
مدافعان----روسیچکی-روسیچکی-روسیچکی-روسیچکی
هافبک-----روسیچکی-روسیچکی-روسیچکی
مهاجما----روسیچکی-روسیچکی-روسیچکی

البته من 3-3-4 چیدم،ولی بازیکنایی که تو ترکیب بالا می بینید قابلیت بازی تو سیستمای دیگه رو هم دارن..مثلا روسیچکی و روسیچکی رو بیاریم عقبتر بشه 1-5-4....یا روسیچکی با روسیچکی بیان هافبک دفاعی ،روسیچکی و روسیچکی و روسیچکی جلوشون روسیچکی هم تک فوروارد....تنها مشکلمون اینه که بر خلاف روسیچکی،روسیچکی زیاد مصدوم میشه..یه ضعف دیگه ما نیمکت ضعیفمونه...جایی که اوزیلو سانتی و ویلشر و ولکات و ژیرو .... نشستن
تاریخ نگارش : 12/6/1392 | 14:29
----------------------------------------------------------
آقا رضوان اول اینکه خودتو مسخره کن.
بعدشم دلیل خیلی از همین بردای فآخر فصل و این فصل همین روسیچکی هست.اگه فکر کنی در حال حاضر بازیکنی بهتر از روسیچکی تو آرسنال هست سخت در اشتباهی.

Pezhman در 12/6/1392 | 17:00 گفت:

bazia vaghti hame khoshhalan mian enteghad mikonan k khas bashan.in refighemoon ham az oonas

مهدی در 12/6/1392 | 16:58 گفت:

72 نفر اعلام کردند اوزیل ار روسیچکی بهتره بازم منفی بدید تا ایشون به عمق حقیقت پی ببره

Arian در 12/6/1392 | 16:44 گفت:

من فقط با اون قسمتش که درباره دفاع بود موافقم.

مهدی در 12/6/1392 | 16:22 گفت:

64 منفی میخوام تا شب رکورد رو بشکونی بله دیدی ؟همه میگن اوزیل از روسیچکی بهرتره این منفیا همین ومیگه ب

محمدامین در 12/6/1392 | 16:10 گفت:

من زیاد اینجا نمیام وتو جی تی عضوم اما فقط به خاطر تو اومدم ببینم بعد اینکه ونگر تونقل وانتقالات عالی عمل کرد چیزی برا گفتن داری که با کمال تعجب این متن رو دیدم واقعا که عجیبه من مطمئنم ارسنال امسال 4تا جامم بگیره تو میای انتقاد میکنی چون از ونگر خوشت نمیاد پس هیچ کاری برات نمیشه کرد

M o o r I در 12/6/1392 | 16:07 گفت:

Ali Ghasemi:

داداش اینم اضافه کن با این همه مصدوم همه بازیا مجبور بودیو یه ترکیبو بفرستیم و بازیکنا له بودن ( بازی اخر که جک و سانیا مشکل معده داشتن )

------------------------------------

همینو بگو

Ali Ghasemi در 12/6/1392 | 15:48 گفت:

R 3 n a l:
بعدشم میگی بازیمون جلو تاتی خوب نبود و اونا آماده نبودن :

مگ ما آماده بودیم ؟؟ مگ فقط واسه اونا اول فصل بود ؟؟

شما اینم در نظر داشته باش ما تو 2 هفته 4 تا بازی سنگین تو اول فصل داشتیم ک %100 توان بازیکنا آخر بازی با تاتی تقلیل میرفت و بازیکنا خود ب خود میرن تو فاز دفاع ( سوای اون همه موقعیتی ک از دست دادیم )

2 تا بازی حیاتی با فنرباغچه داشتیم ک اگ اون بازیا گاف میدادیم رسما تیم ب فنا میرف و ن خریدی داشتیم

داداش شما ک مثلا اینقد ریز سنج هستی این چیزارم در نظر بگیر
-----------------------------
داداش اینم اضافه کن با این همه مصدوم همه بازیا مجبور بودیو یه ترکیبو بفرستیم و بازیکنا له بودن ( بازی اخر که جک و سانیا مشکل معده داشتن )

توپچی جنوب در 12/6/1392 | 15:47 گفت:

Man dige chizi nmigam in ro bozorgan football dar mord ozil goftan:

اما اوزیل یک انتقال عالی است.

او 24 ساله است و تا 10 سال دیگر می تواند در آرسنال بازی کند. او می تواند کاری را که دنیس برگکمپ انجام داده را انجام دهد، او به همان خوبی است. او بازیکنی است که خوزه مورینیو در مورد او گفت که بهترین شماره 10 در دنیاست و به یاد دارم که رود گولیت در یک شب لیگ قهرمانان گفت از نظر تکنیکی، او کامل ترین بازیکنی است که دیده.

in Arsen we trust


M o o r I در 12/6/1392 | 15:36 گفت:

بعدشم میگی بازیمون جلو تاتی خوب نبود و اونا آماده نبودن :

مگ ما آماده بودیم ؟؟ مگ فقط واسه اونا اول فصل بود ؟؟

شما اینم در نظر داشته باش ما تو 2 هفته 4 تا بازی سنگین تو اول فصل داشتیم ک %100 توان بازیکنا آخر بازی با تاتی تقلیل میرفت و بازیکنا خود ب خود میرن تو فاز دفاع ( سوای اون همه موقعیتی ک از دست دادیم )

2 تا بازی حیاتی با فنرباغچه داشتیم ک اگ اون بازیا گاف میدادیم رسما تیم ب فنا میرف و ن خریدی داشتیم

داداش شما ک مثلا اینقد ریز سنج هستی این چیزارم در نظر بگیر

M o o r I در 12/6/1392 | 15:31 گفت:

داداش ببین این آخریا من خودم از دست ونگر آسی شده بودم . ولی ب قول خودش عمل کرد و بهترین خرید تابستونی رو در بین تیم های اروپایی انجام داد ( من نمیگم . ی سر بزنی ب سایتای دیگه میفهمی ک همه تیما اوزول رو میخوان ک رسما ما قاپیدیمش )

ولی الان ک میبینم ونگر ب قولش عمل کرده خیلی خیلی خوشحالم . دست رئیس درد نکنه واقعا دمش گرم . چون ب قول خودش ی سوپر کیفیت رو ب تیم اضافه کرده . الان ک دارم میبینم هیچ کار ونگر بدون فکر قبلی نیس . ویویانو رو خرید ک ب جرات میشه گف یکی از بهترین دروازبان های ایتالیاس . تازه قراردادشم قرضیه تا اگ عملکردش خوب نبود برگرده ( هوش و ذکاوت ونگر ) دیگه نمیدونم واقعا این انتقادا واسه چیه . اینو بدون اوزیل قطعا جا میفته و جزو بهترین بازیکنای جزیره میشه . این خرید میتونه 1 پله خیلی بزرگ باشه برا باشگاه واسه پایان دادن ب بی جامی ها و خرید نکردن . آقا تیممون بعد 8 سال 1 سوپر کیفیت خریده اونوخ شما میای زیر سوال میبری

درکل بابت این خرید دست ونگرم میبوسم چون امکان اینکه آخریا ضد حال میخوردیم خیلی زیاد بود . چون آخریا مث اینکه من یو هم خیلی براش تلاش کرده

آرسن دمت گرم دلمو شاد کردی ♥♥♥

Ali Ghasemi در 12/6/1392 | 15:24 گفت:

مهدی 111:
اوزیل رو داری روسیچکی مقایسه میکنی؟؟؟؟؟؟واقها منطق جلوت کم میاره ب مولا
--------------------------------------------------------------
الان اوزیل چند فصل تو انگلیس بازی کرده ؟؟؟اول بذار ببینیم میتونه تو لیگ جا بیفته،بعد بیا ازش طرفداری کن.از خوب بودن روسیچکی هم بهتره بدونی که 15 16 بازی آخر فصل قبل و دو فصل قبل همین روسیچکی بود که تیمو بالا کشید و اگر ایشون نبود الان باید تو ردهای وسط جدول صماق میمکیدیم.تاثیرگذاریش تو بازیهای بزرگم همه میدونن.دیگه لازم نیست توضیح بدم.
--------------------------------------
خیلی نکته تو پستت بود بچه ها گفتن ..
فقط اینو واسم بگو :
چند تا بازیکن هایی که تاتنهام و چلسی و لیورپول و منچستر خریدن تو انگلیس بودن ؟! اونایی ک بودن کدوم در حد اوزیل هستن ؟؟ منچستر ک قهرمان بود حسرت اوزیلو میخورن !! بعد شما واسه خریدش جبهه میگیری ...
فکر نکنم کسی اینجا توانایی ها توماس رو ندونه یا از بازیش بدش بیاد ووو ولی میدونی سنش چقده ؟ سابقه مصدومیت هاشو نگاه کردی ؟؟ به نظرت میشه یه فصل بهش اعتماد کرد ؟ ..

واسه دفاع هم همین دفاع فصل پیش بهتر از منچستر و چلسی بود ! خوب نیست ولی قابل قبوله.. مخصوصا از وقتی رمسی تدافعی تر بازی میکنه ! حالا که دیگه فلامینی هم هست..شاید مثل قبل نباشه، ولی بازیکن چند و پسته ای عه، میشه روش حساب کرد.. الان دفاعمون کم تعداد نیست، واسه هر پست یه ذخیره تخصصی داریم یه ذخیره که چند هفته بشه باهاش سر کرد :
راست : سانیا ، جنکینسون
وسط " ورمالن ، کوش ، مرته ..... سانیا هم میشه واسه چند بازی روش حساب کرد
چپ : گیبس ، ناچو ....... ورما هم میتونه
فلامینی هم سال 2005 ، دفاع چب بود رفتیم رئال و یووه رو زدیم ... میشه چند بازی اگه لازم شد دفاع وایسه

Rezvan Geran در 12/6/1392 | 15:20 گفت:

مهدی جان،آقا مجید،روسیچکی بازیکن ماست،خیلی هم خوبه،من اگه اون کامنتو گذاشتم واسه کنایه بود...وگرنه هیچ کی حق نداره نه روسیچکی نه هیچ بازیکن دیگه ی تیم رو به تمسخر بگیره....روسیچکی واقعا خوبه منم دوسش دارم...ولی دلیل نمیشه فقط به خاطر علاقه به یه بازیکن بخوایم ناموس باشگاهو بیاریم جلو چشش...دیگه از دنیس برگکمپ بزرگتر مگه هست؟وقتی سنش رفت بالا نشست رو نیمکت...کم بازی میکرد و مفید...بعدشم با ابهت خداحافظی کرد...فکر نکنم روسیچکی به اندازه این برادر ما اینقد ناراحت باشه

mohamad در 12/6/1392 | 15:17 گفت:

بازم تو نفوس بد زدی

مهدی در 12/6/1392 | 15:13 گفت:

وقتی 58 منفی داری همه میگن اوزیل از روسیچکی بهتره فهمیدیس؟

مهدی در 12/6/1392 | 15:11 گفت:

بابا ول کنید باش اقا روسیچکی؟اره از مسی بهتره از کریس رونالدو بهتره از نیمار بهتره اره باشه قوبل هر چی تو میگی روسیچکی از اوزیل بهتره ؟؟اروز بر جوانان عیب نیست

majid در 12/6/1392 | 15:08 گفت:


توماس معذرت..

-----------------------------------------------------


Rezvan Geran در 12/6/1392 | 14:52 گفت:

majid:
دهنت سرویس رضوان چقد خندیدم
---------------------------------------------
ببین چیکار میکنن با اعصاب آدم که بخوایم با اسم روسیچکی بخندیم...حیف روسیچکی که طرفداراش چنین آدمایی هستن...
توماس معذرت..

nima در 12/6/1392 | 14:51 گفت:

مهدی 111:
با 42 میلیون پوند چندتا بازیکن با کیفیت میتونستیم بیاریم
-----------------------------------------------------------------------
پس مقصر این همه خرید آشغال و بدردنخور که بخاطر رد کردنشون حاضریم التماس کنیم،کی میتونه باشه؟؟؟
=========================================================
این دو تا کامنت هات جواب هم دیگه هست

---------------------------------------------------------
نگید که میخواستیم بخریم و نشد
===============================
اگه فکر میکنی میشد پس چرا چلسی رونی رو نخرید؟

majid در 12/6/1392 | 14:33 گفت:


دهنت سرویس رضوان چقد خندیدم

nima در 12/6/1392 | 14:29 گفت:

siamak:
nima:
سال دیگه میتونیم شاهد این باشیم که مثل لیورپول و تاتنهام به تیمهایی
بپیوندیم که بودن تو بیگ فور .......
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
چی داری میگی؟؟؟؟؟؟؟
خرید های گرون قیمت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.....
=======================================================
من که اینا رو نگفتم من این حرف مهدی111 رو نقد کردم و گفتم عمرا تیمی نمیخوام با پول قهرمان بشه

Rezvan Geran در 12/6/1392 | 14:29 گفت:

فکر کنم بهترین کامنتی که بتونه صاحب این پست رو راضی کنه اینه...
ترکیب این فصل آرسنال:

گلر---روسیچکی
مدافعان----روسیچکی-روسیچکی-روسیچکی-روسیچکی
هافبک-----روسیچکی-روسیچکی-روسیچکی
مهاجما----روسیچکی-روسیچکی-روسیچکی

البته من 3-3-4 چیدم،ولی بازیکنایی که تو ترکیب بالا می بینید قابلیت بازی تو سیستمای دیگه رو هم دارن..مثلا روسیچکی و روسیچکی رو بیاریم عقبتر بشه 1-5-4....یا روسیچکی با روسیچکی بیان هافبک دفاعی ،روسیچکی و روسیچکی و روسیچکی جلوشون روسیچکی هم تک فوروارد....تنها مشکلمون اینه که بر خلاف روسیچکی،روسیچکی زیاد مصدوم میشه..یه ضعف دیگه ما نیمکت ضعیفمونه...جایی که اوزیلو سانتی و ویلشر و ولکات و ژیرو .... نشستن

shayan در 12/6/1392 | 14:29 گفت:

مهدی 111:
حالا؟؟؟ا که 250 نفر بازیکن بهمون لینک شد و سراغ هیچکدوم نرفتیم میخواد بازیکن بخره یا زمانی که 1 پوند 1 پوند رو قراردادا میزاشتیم؟؟؟
به نظرم ونگر دیگه هیچ بهانه ای واسه خرید بازیکن نداره و هوادارا هم میدونن.بجای اینکه اوزیل رو بخریم میتونستیم رونی یا سوارزو بخریم که خیلی کار آییشون از اوزیل بهتره.نگید که میخواستیم بخریم و نشد که کلاغای آسمون هم میدونن این حرف خیلی مسخره است.
.........................................................................................................................................................................
خب نمیشه که هر کاری خواستیم یهو انجام بدیم (مثلا خرید 3الی 4 بازیکن سطح بالا توی یه مدت کوتاه )هر کاری به تدریج انجام میشه حالا ونگر هم تصمیم گرفته تیمو تقویت کنه خب همه بازیکنا هم که میبینن 8سال جام نگرفتیم یه خورده واسه اومدن سست میشن و یهو نمیان که .
این موضوع باید به تدریج حل بشه در ضمن الان وقت اینه که خوشحال باشیم تا منتقد

majid در 12/6/1392 | 14:20 گفت:

بجای اینکه اوزیل رو بخریم میتونستیم رونی یا سوارزو بخریم که خیلی کار آییشون از اوزیل بهتره

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اره داداش درسته من از این به بعد فقط تائیدت میکنم فک کنم کمبود تائید داری... اره داداش ادامه بده همه حرفات درسته...

کلاغای اسمون؟؟؟؟ خدائیش تو متولده 64 ای مهدی جان؟؟؟

مهدی 111 در 12/6/1392 | 14:18 گفت:

توپچی جنوب: استايل!!!!!!!!!!

مهدي مگه بازي كردن به استايله!!!!!!!
الان فليني استايلش ميخوره كازورلا هم ميخوره !!!!!!!!
مهدي جان يه جوري حرف بزن خنده مون نگيره بازي كردن به هوش و كارايي بازيكن بستگي داره استايلش كجا بود بازيكن ها با استايل هاي مخطلف داريم كه دارن بهترين بازي رو ميكنن تو ليگ برتر.
اوزيل هم من نديدم سابقه مصدوميت بلند مدتي داشته باشه تا تو رئال بوده اكثر بازي ها رو بوده تو اين ٣فصل.
خواهشا يه جوري انتقاد كن كه قابل بحث باشه.
------------------------------------------------------
منظورم از استایل قدرت و فیزیک بدنیشه.چون تجربه نشون داده بازیکنهای قد کوتاه درصد آسیب پذیریشون کمتره.
اتفاقا اوزیل بعد از بازیهای یورو 2012 فصل پیش نزدیک 3 ماه دور از میادین بود.

مهدی 111 در 12/6/1392 | 14:13 گفت:

shayan:
حالا که ونگر تصمیم گرفته این مشکلو حل کنه نباید دیگه مثل قبل بهش حمله کنیم بلکه باید بهش فرصت بدیم .
--------------------------------------------
حالا؟؟؟ا که 250 نفر بازیکن بهمون لینک شد و سراغ هیچکدوم نرفتیم میخواد بازیکن بخره یا زمانی که 1 پوند 1 پوند رو قراردادا میزاشتیم؟؟؟
به نظرم ونگر دیگه هیچ بهانه ای واسه خرید بازیکن نداره و هوادارا هم میدونن.بجای اینکه اوزیل رو بخریم میتونستیم رونی یا سوارزو بخریم که خیلی کار آییشون از اوزیل بهتره.نگید که میخواستیم بخریم و نشد که کلاغای آسمون هم میدونن این حرف خیلی مسخره است.

توپچی جنوب در 12/6/1392 | 14:07 گفت:

کازورلا سابق مصدومیت نداشت.استایلش هم جوری هست که کمتر مصدوم میشه.بعدشم همین کازورلا تو بازیهای بزرگ محو میشه.ما بازیهای کوچیک رو که میتونیم با همین ترکیبمون ببریم اما مشکل ما بازیهای بزرگه که سرنوشت قهرمانیو مشخص میکنه
............. ....... ...... ......
استايل!!!!!!!!!!

مهدي مگه بازي كردن به استايله!!!!!!!
الان فليني استايلش ميخوره كازورلا هم ميخوره !!!!!!!!
مهدي جان يه جوري حرف بزن خنده مون نگيره بازي كردن به هوش و كارايي بازيكن بستگي داره استايلش كجا بود بازيكن ها با استايل هاي مخطلف داريم كه دارن بهترين بازي رو ميكنن تو ليگ برتر.
اوزيل هم من نديدم سابقه مصدوميت بلند مدتي داشته باشه تا تو رئال بوده اكثر بازي ها رو بوده تو اين ٣فصل.
خواهشا يه جوري انتقاد كن كه قابل بحث باشه.

مهدی 111 در 12/6/1392 | 14:06 گفت:

خوب مثل اینکه همه دوستان به به و چه چه میخوان.هواداری و تعصب هم حدی داره.شما که میگین من هوادار واقعی نیستم،تا حالا شده بخاطر آرسنال با بهترین دوستاتون بهم بزنین؟؟؟ما باید واقع بین باشیم.بازیکنایی که ما داریم و این ترکیبمون حتی یک ماه هم نمیتونن کنار هم بازی کنن،چون سابقه مصدومیت بازیکنا بالاست و خیلی از اینها واسه مدت زیادی فرت میشن.
پودولسکی که از همه پوست کلفت تر بود مدت 2 ماه نمیتونه بازی کنه.بعد از چمبرلین،سانیا،گیبس،جنکینسون،کوش،ویلشر توقع دارین تمام بازیها بازی کنن؟؟؟آیا من حرف بدی میزنم که همه اینا جانشین میخوان؟؟آیا با این 40 میلیون نمیتونستیم بازیکن مناسب واسه دفاع و هافبک دفاعی جذب کنیم؟؟مهاجم که دیگه پیشکش

shayan در 12/6/1392 | 14:03 گفت:

مهدی 111:
پس مقصر این همه خرید آشغال و بدردنخور که بخاطر رد کردنشون حاضریم التماس کنیم،کی میتونه باشه؟؟؟
خوب تو این 6 ماه میشه بگی چندتا بازی انجام دادیم؟؟؟
اگه ونگر میدونست که الان وضعیتمون این نبود که.
.........................................................................................................................................................................
درسته که 8 سال جام نیاوردیم و خیلی متلک شنیدیم ولی مشکل اصلیمون فروختن بازیکنا و نخریدن بازیکن سطح بالا بود
حالا که ونگر تصمیم گرفته این مشکلو حل کنه نباید دیگه مثل قبل بهش حمله کنیم بلکه باید بهش فرصت بدیم .
از 6 ماه پیش تا حالا هم حدودا 15 تا بازی میشه که فقط یکیشو باختیم
هرچی باشه ونگر خیلی سال ها مربی بوده و تجربه هم داره (حداقل از ماها تجربش بیش تره ) :l

Rezvan Geran در 12/6/1392 | 14:01 گفت:

ای جانم نیال کویین....چیا گفته....دنیس برگکمپ جدید!!!!چقد این تعبیر به اوزیل میاد...چقد دلم واسه دنیس تنگ شده...چقد علاقه م به اوزیل زیاد شد....خدایا چه روز خوبیه امروووووووووووووووووووووووووز

majid در 12/6/1392 | 13:59 گفت:


مهدی 111:
نه با خودت حال میکنم نه با پستات خوش باشی
-----------------------------------------
این مشکل توئه نه من

-------------------------------------------------------------------

مگه گفتم مشکله توه قرتی؟؟؟

مهدی 111 در 12/6/1392 | 13:58 گفت:

نه با خودت حال میکنم نه با پستات خوش باشی
-----------------------------------------
این مشکل توئه نه من

majid در 12/6/1392 | 13:56 گفت:

انتقاد | بازدید :774نفر
حکایت | بازدید :1005نفر
عقاید کهنه مربی | بازدید :541نفر

-----------------------------------------------------------------

تورو خدا اینا رو ببینین... بلاگای شماست مهدی جان. بس کن دیگه اه

مهدی 111 در 12/6/1392 | 13:56 گفت:

مهدي اين چه حرفيه ميزني ، سانت كازورلا هم از ليگ اسپانيا اومد ببين چقدر موثر بوده واسه تيم بهترين بازيكن فصل قبلمون بود
------------------------------------------------
کازورلا سابق مصدومیت نداشت.استایلش هم جوری هست که کمتر مصدوم میشه.بعدشم همین کازورلا تو بازیهای بزرگ محو میشه.ما بازیهای کوچیک رو که میتونیم با همین ترکیبمون ببریم اما مشکل ما بازیهای بزرگه که سرنوشت قهرمانیو مشخص میکنه.

majid در 12/6/1392 | 13:54 گفت:


حاکم 26:
این پست بوی درگیری و دعوا میده...
درسته بعضی حرفاش غلطه . ولی بقیه دوستان باید جنبه پست های انتقادی رو داشته باشن و بحث رو شخصی و توهینی نکن.
مجید جان شما دیگه چرا؟

------------------------------------------------------------------------------------------------------

بخدا دیروز ساعتای 5 عصر تو این مشهد دزد خونه ماشینه خواهرمو از جلوی در خونمون دزدیدن اینقد نسوختم که با پسته این مردک سوختم...

توپچی جنوب در 12/6/1392 | 13:51 گفت:

الان اوزیل چند فصل تو انگلیس بازی کرده ؟؟؟
...................................
مهدي اين چه حرفيه ميزني ، سانت كازورلا هم از ليگ اسپانيا اومد ببين چقدر موثر بوده واسه تيم بهترين بازيكن فصل قبلمون بود
اوزيل كه ديگه جاي خود داره از تيم رئال مادريد قاپيديمشا حواست كه هست.

majid در 12/6/1392 | 13:51 گفت:

اوزیل رو داری روسیچکی مقایسه میکنی؟؟؟؟؟؟واقها منطق جلوت کم میاره ب مولا

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

واسه کی داری حرف از منطق میزنی داداش امثاله اینو محمد کاوه و میلان خودشونو خدای منطق میدونن... ای بابا... بیخیال

Rezvan Geran در 12/6/1392 | 13:48 گفت:

اصلا ارزش خوندنم نداره.....آخر فصل معلوم میشه همه چی...آخه این پست کجاش انتقاده؟؟؟هرکی میاد یه متن مینویسه که بگه منم هستم....اه اه اه اه...حالم به هم خورد...مطمئنم کسایی که چنین پستایی میذارن منتظر باخت تیمن که بگن دیدی حرف من درست بود...جمع کن بابا

majid در 12/6/1392 | 13:47 گفت:

مهدی 111:
majid:

یه حالی به جمع بده و پستتو سریعا پاک کن... چند روز انتقاد نکردی گفتم یکم منطقی شدی اما حالا با این پستت دوباره منطقتو نشون دادی... دارم به طرفدار بودنه بعضیاتون شک میکنم
-------------------------------------------------
روزیم که تو پست من و دوستان آنتی ونگر رو نقد نکنی،خیلی باعث تعجبه.
با این کارهات چیو میخوای ثابت کنی؟؟؟

---------------------------------------------------------------------

این سوالو من ازت باید بپرسم نه تو... تو با این انتقاداته همیشگیت چیو میخوای ثابت کنی؟؟؟ بعضیا هستن مثلا به 2 یا 3 قسمته تیم انتقاد دارن, خب هوادارن طبیعیه... اما بعضیا مثه تو از سر تا پای باشگاهو قبول ندارن!!! خب این چه طرفداری ایه؟؟؟ بیخیال بابا تو جز رسیچکی هیشکیو قبول نداری. واقعا دیگه الان فک نمیکردم انتقاد کنی... نه با خودت حال میکنم نه با پستات خوش باشی

مهدی 111 در 12/6/1392 | 13:43 گفت:

اوزیل رو داری روسیچکی مقایسه میکنی؟؟؟؟؟؟واقها منطق جلوت کم میاره ب مولا
--------------------------------------------------------------
الان اوزیل چند فصل تو انگلیس بازی کرده ؟؟؟اول بذار ببینیم میتونه تو لیگ جا بیفته،بعد بیا ازش طرفداری کن.از خوب بودن روسیچکی هم بهتره بدونی که 15 16 بازی آخر فصل قبل و دو فصل قبل همین روسیچکی بود که تیمو بالا کشید و اگر ایشون نبود الان باید تو ردهای وسط جدول صماق میمکیدیم.تاثیرگذاریش تو بازیهای بزرگم همه میدونن.دیگه لازم نیست توضیح بدم.

توپچی جنوب در 12/6/1392 | 13:42 گفت:

اولا اینکه خرید اوزیل تنها راهکار ونگر برای فرار از انتقادها بوده.بعدش ما با همین 42 میلیون پوند چندتا بازیکن با کیفیت میتونستیم بیاریم.لازم نبود حالا که خط هافبک قوی داریم ولخرجی کنیم و نقاط ضعف تیم رو پوشش بدیم
................. .................... ...................... .......
مهدي جان ميشه اين بازيكن هاي با كيفيت رو نام ببري!!!!!!!
كه حد اقل كيفيتشون اندازه اوزيل باشه!!!!!

محمودرضا معینی در 12/6/1392 | 13:39 گفت:

من یه نکته بگم!!!!اینکه بگیم بازیکنی را آزاد خریدیم دلیل نمیشه برای بد بودن یک بازیکن!!کاکا هم آزاد رفت میلان!یعنی بازیکنه بدیه
ما خوب توی خیلی جاها نیاز مبرم به بازیکن داشتیم!اما قرارا نیست هم کلا سیاست باشگاهمون رو زیر پا بذاریم و بریم خرجهای زیاد بکنیم!!
روسیچکی بازیکن خوبیه اما با توجه به سابقه و سن نسبتا زیادش نسبت به مابقی بازیکنا و پستش توانایی کافی برای همراهی تیم توی همه مسابقات رو نداره!!!
خرید اوزیل بهترین خرید تابستان توی اروپا بود به نظرم!!!

محمودرضا معینی در 12/6/1392 | 13:39 گفت:

من یه نکته بگم!!!!اینکه بگیم بازیکنی را آزاد خریدیم دلیل نمیشه برای بد بودن یک بازیکن!!کاکا هم آزاد رفت میلان!یعنی بازیکنه بدیه
ما خوب توی خیلی جاها نیاز مبرم به بازیکن داشتیم!اما قرارا نیست هم کلا سیاست باشگاهمون رو زیر پا بذاریم و بریم خرجهای زیاد بکنیم!!
روسیچکی بازیکن خوبیه اما با توجه به سابقه و سن نسبتا زیادش نسبت به مابقی بازیکنا و پستش توانایی کافی برای همراهی تیم توی همه مسابقات رو نداره!!!
خرید اوزیل بهترین خرید تابستان توی اروپا بود به نظرم!!!

siamak در 12/6/1392 | 13:37 گفت:

مهدی 111:
مطمئنم ونگر امسال حداقل 1 جام میگیره
------------------------------------
اون جام اتحادیه یا کاپیتال وان نباشه که شرمندت میشم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پارسال کی بود قهرمان اتحادیه و کاپیتان وال رو میزد تو سر ونگر؟؟؟؟؟؟؟؟
عجب

siamak در 12/6/1392 | 13:35 گفت:

مهدی 111:
این پستتو کپی میکنم نگه میدارم وقتش میارم میزارم جلوت
------------------------------------------------------
حتما این کارو بکن.امیدوارم اون روز تاسف نخوری که اینجوری به من توپیدی.
_______________________________________________________________________________________________مطمئن باش شک نکن.
اوزیل رو داری روسیچکی مقایسه میکنی؟؟؟؟؟؟واقها منطق جلوت کم میاره ب مولا
مطمئن باش ونگر امسال جام میاره و قرارداد بلند مدت دیگه مینده تا چش اونایی که لندن و چه ازش انقد نقد میکنن دراد
رئیس بهترینه و تیمش هم الان بهترینه تنها رغیب ما چلسیه امسال بقیه رو میبینی چی میشه

حاکم 26 در 12/6/1392 | 13:34 گفت:

این پست بوی درگیری و دعوا میده...
درسته بعضی حرفاش غلطه . ولی بقیه دوستان باید جنبه پست های انتقادی رو داشته باشن و بحث رو شخصی و توهینی نکن.
مجید جان شما دیگه چرا؟

مهدی 111 در 12/6/1392 | 13:32 گفت:

دوست عزیز درسته از لحاظ تعداد کم هستیم ولی نمیشه که همشو رو سر ونگر خراب کنیم !!!!!!!!
تا زمانی که می گفتیم بازیکن کلاس بالا نداریم می گفتیم ونگر خسیسه ولی حالا که بازیکن خوب گرفته میگیم چرا اینو گرفته !!!!!!!!!
و این که میگیم بازیکن خوب نداریم باید توجه داشته باشیم که حدود 6ماهه که تنها یه باخت داشتیم .
همین طور ونگر خودش بهتر میدونه که تیم چه نیازی داره تا منو شما .
-------------------------------------------------------
پس مقصر این همه خرید آشغال و بدردنخور که بخاطر رد کردنشون حاضریم التماس کنیم،کی میتونه باشه؟؟؟
خوب تو این 6 ماه میشه بگی چندتا بازی انجام دادیم؟؟؟
اگه ونگر میدونست که الان وضعیتمون این نبود که.

مهدی 111 در 12/6/1392 | 13:29 گفت:

مطمئنم ونگر امسال حداقل 1 جام میگیره
------------------------------------
اون جام اتحادیه یا کاپیتال وان نباشه که شرمندت میشم.

مهدی 111 در 12/6/1392 | 13:28 گفت:

majid:

یه حالی به جمع بده و پستتو سریعا پاک کن... چند روز انتقاد نکردی گفتم یکم منطقی شدی اما حالا با این پستت دوباره منطقتو نشون دادی... دارم به طرفدار بودنه بعضیاتون شک میکنم
-------------------------------------------------
روزیم که تو پست من و دوستان آنتی ونگر رو نقد نکنی،خیلی باعث تعجبه.
با این کارهات چیو میخوای ثابت کنی؟؟؟

هادی در 12/6/1392 | 13:28 گفت:

هادی :
مهدی 111:
درباره لایکها هم ممنون. خوشحالم که دوستان پستها رو تا تهش میخونن و بعد نظر میدن
...................................
like
.................................
مخالفم مهدی .اشتباه like دادم

مطمئنم ونگر امسال حداقل 1 جام میگیره

مهدی 111 در 12/6/1392 | 13:25 گفت:

این پستتو کپی میکنم نگه میدارم وقتش میارم میزارم جلوت
------------------------------------------------------
حتما این کارو بکن.امیدوارم اون روز تاسف نخوری که اینجوری به من توپیدی.

shayan در 12/6/1392 | 13:25 گفت:

دوست عزیز درسته از لحاظ تعداد کم هستیم ولی نمیشه که همشو رو سر ونگر خراب کنیم !!!!!!!!
تا زمانی که می گفتیم بازیکن کلاس بالا نداریم می گفتیم ونگر خسیسه ولی حالا که بازیکن خوب گرفته میگیم چرا اینو گرفته !!!!!!!!!
و این که میگیم بازیکن خوب نداریم باید توجه داشته باشیم که حدود 6ماهه که تنها یه باخت داشتیم .
همین طور ونگر خودش بهتر میدونه که تیم چه نیازی داره تا منو شما .

هادی در 12/6/1392 | 13:25 گفت:

مهدی 111:
درباره لایکها هم ممنون. خوشحالم که دوستان پستها رو تا تهش میخونن و بعد نظر میدن
...................................
like

مهدی 111 در 12/6/1392 | 13:20 گفت:

درباره لایکها هم ممنون. خوشحالم که دوستان پستها رو تا تهش میخونن و بعد نظر میدن

majid در 12/6/1392 | 13:19 گفت:

اولا اینکه خرید اوزیل تنها راهکار ونگر برای فرار از انتقادها بوده

-----------------------------------------------------------------------

تورو خدا طرز تفکرشو ببینید

majid در 12/6/1392 | 13:18 گفت:


یه حالی به جمع بده و پستتو سریعا پاک کن... چند روز انتقاد نکردی گفتم یکم منطقی شدی اما حالا با این پستت دوباره منطقتو نشون دادی... دارم به طرفدار بودنه بعضیاتون شک میکنم

مهدی باقری در 12/6/1392 | 13:15 گفت:

داش مهدی روزی که تو منتقد نباشی باعث تعجب منه

مهدی 111 در 12/6/1392 | 13:14 گفت:

حاکم 26:
فکر کنم لایک ها همه چیز رو گفتن...
فقط مونده یک نکته :
ونگر بدبخت و بازیکنا به کدوم سازتون برقصن ؟ اون موقع که قشنگ بازی میکردند ولی نتیجه نمیگرفتند ، همه میگفتید بازی زیبا چه فایده ای داره وقتی 7 ساله جام نیاوردیم... (مربوط به پارسال)
الان میگین چرا بازی قشنگ نمیبینیم . گور بابای نتیجه ! چرا 18 چرخه دفاع کردیم؟
شما ها فقط دنبال بهونه اید . اسم شما ها هوادار نیست...
ما هم همگی سر ونگر در نقل و انتقالات زیاده روی کردیم . ولی اشتباه نکردیم .چون فشار های ما اوزیل رو آورد. ولی سر بازی داریم به هدف میرسیم . تو فکر کردی310 بازی آخر فصل قبل رو چطوری بردیم؟ همینطوری.... دفاع و ضد حمله با چاشنی شانس...
حالا که فوتبال توسط چلسی و مورینیو و باقی تیم های ضد فوتبالی که فقط نتیجه براشون مهمه میان سالار فوتبال میشن ، ما بیایم زیبا بازی کنیم که چی؟
اگه میخواین جام بیاریم ،،،،، خفه لطفاً
اگه این فوتبال رو نمی خواین،،، هرّیییییی
والا
---------------------------------------
اولا اینکه خرید اوزیل تنها راهکار ونگر برای فرار از انتقادها بوده.بعدش ما با همین 42 میلیون پوند چندتا بازیکن با کیفیت میتونستیم بیاریم.لازم نبود حالا که خط هافبک قوی داریم ولخرجی کنیم و نقاط ضعف تیم رو پوشش بدیم.
اینکه میگی چلسی و مورینیو فوتبال اتوبوسی ارائه میدن درست،اما در برابر تیمی مثل بارسا ،نه تیمی مثل تاتنهام که تا پارسال بهش 5 تا میزدیم.بازم میگم بازی برگشت تو خونه تاتی خیلی چیزها رو ثابت میکنه.
بازی منطقی با این بازی که منتظر فرارهای ولکات باشیم خیلی فرق میکنه.دوست دارم یه بازی ولکات بازی نکنه،بعد ببینیم عمه ونگر میخواد با فرارهاش تیمهای حریف رو اذیت کنه؟؟؟
بهتره منطقی باشیم.ترکیب امسال ما نسبت به پارسال یه اوزیل رو بیشتر داره.پس نباید توقع شاهکار از تیم رو داشته باشیم.هر چه بگندد نمکش میزنن وای به حال روزی که بگندد نمک(آرسنال در برابر تیمهای هجومی دفاع میکنه،پس در برابر تیمهای دفاعی میخواد چیکار کنه؟؟؟

یاسر بحرینی در 12/6/1392 | 13:09 گفت:

من تعجب میکنم هر کی واسه خودش کارشناس شده
بابا خودتونو با رییس مقایسه نکنید
سانیا کی بهش فرصت دفاع وسط میده باورکنید از مرته ک بهتره فقط هوایی مشکل داره
مطمنم ونگر میدونه چ میکنه

مهدی 111 در 12/6/1392 | 12:58 گفت:

بقیه حرفاش که گفت اوزیل بدرد نمیخوره صحیح این پست سر تا پا اشتباهه
----------------------------------------------------------
من نگفتم اومدن اوزیل اشتباهه.گفتمم که نکته مثبت نقل و انتقالات اوزیله.اما اینجور که بچه ها بزرگش کردن نیست.این آماری هم که بچه ها ازش میذارن مربوط میشه به لالیگا،لیگ درپیتی که هر ننه قمری میتونه اونجا بدرخشه.امسال بیل بهترین بازیکن اسپانیا میشه،حالا میبینید.منظورم از این پست اشتباهات ونگر تو سیاست نقل و انتقالات و روشیه که در پیش گرفته.

siamak در 12/6/1392 | 12:55 گفت:

کوش و مرته خیلی عالی بودن..و به نظر من تیم توی تور پیش فصل خیلی خوب پیشرفت کرد...حالا به نظر من زمان برداشت محصول و استفاده از همین استعداد ها هست و به نظر شخصی من با این تیم و با تمام شدن مصدومها میتونیم ترافی ها رو ببریم...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ایول این درسته

siamak در 12/6/1392 | 12:53 گفت:

IN ARSENE ME TRUST
IN ARSENE ME TRUST
IN ARSENE ME TRUST
IN ARSENE ME TRUST

رئیس میمونه تا رکورد اون روباه رو بزنه. و بهترینه تو دنیا.
هیچ جا نمیره و امسال جامم رو دستاش خواهید دید به کوری چش هرچی بد خواهش

امیر صفای نیکو در 12/6/1392 | 12:50 گفت:

سلام..پست شما رو به طور کامل خوندم...با اینکه تمام این پست انتقاد بود ولی خوندنش برام جذاب بود...حالا به نظر من زمانی که بحث دفاع میانی و راست و هافبک دفاعی تخصصی میشه یاد 1 ماه پیش قبل از شروع لیگ میافتم.زمانی که آرتتا مضدوم شد ما خیلی دوست داشتیم یکی مثل فلاینی رو داشته باشیم...اما بعد از شروع ضعیف استون ویلا زوج ویلشر و رمسی در هافبک دفاعی و در جلوی آتها روسیچکی و کازولا و ولکات باعث شد ونگر رو تحت تاثیر قرار بده...در دفاع هم همینطور..کوش و مرته خیلی عالی بودن..و به نظر من تیم توی تور پیش فصل خیلی خوب پیشرفت کرد...حالا به نظر من زمان برداشت محصول و استفاده از همین استعداد ها هست و به نظر شخصی من با این تیم و با تمام شدن مصدومها میتونیم ترافی ها رو ببریم...

توپچی جنوب در 12/6/1392 | 12:49 گفت:

اكثر انتقادات مغرضانه است و غير قابل قبول.
در مورد دروازبان يه دروازبان ٢٧ساله گرفتيم كه ذخيره جي جي بوفن تو تيم ملي ايتاليا و از اركان اصلي ٤شدن فيورنتينا فصل قبل
ضمن اينكه اين دروازبان رقيبي براي ژسني هست تا با انگيزه تر بشه و بهتر چون همه ميدونن كه ژسني استعداد لازم روبراي تبديل شدن به بهترين دروازبان جهان رو داره.
ضمن اينكه اويويانو رو قرضي گرفتيم كه اگه جواب نداد تابستون بعد آدلر رو بگيريم.
در مورد دفاع هم فقط به يه دفاع راست نياز داشتيم كه نگرفتيم.
دفاع هامون همه خوبن قرار نيست تيم تو هر پست ٤تا بازيكن داشته باشه.
در مورد هافبك دفاعي هرچند خودم با اومدن فلاميني مخالف بودم ولي بچه ها ميگفتن تو بازي با تاتنهام خوب دوندگي ميكرده و فضا هاي بين دفاع و هافبك هوجومي رو پر ميكرده
در كل تا برگشتن آرتتا خوبه و اين حرفت هم كه چون ميلان انداختش بيرون و بازيكن بي كيفيتيه قبول ندارم حتما بايد ٢٥ميليون پوند پول پاي بازيكن بديم تا بگيم خوبه صبر كن بازياش رو ببين بعد اينجوري انتقاد كن ازش
كلا در مورد هافبك با وجود اين همه هافبك خوب هيچ نوع انتقادي قابل پذيرش نيست.
درمورد وينگ چپ هم هم پولدي رو داريم هم چمبو هم سانتي كازورلا ميتونه اونجا بازي كنه پس اصلا هيچنيازي نيست كه اونجا ترافيك ايجاد كنيم فقط به خاطر اينكه مصدوم داديم بايد فكر بازگشت بازيكنان مصدوم هم بود
در مورد لازم نبودن خريد اوزيل هم كه حرفت كاملا اشتباه است چون اوزيل يه سوپر بازيكن هست كه ميتونه توي چندين پست مختلف به خوبي كار كنه و بهترين خريد بعد از دنيس بركگمپ براي آرسنال در پست هافبك هست.
تنها نقد قابل قبول ميتونه نخريدن يك مهاجم باشه در كنار ژيرود
هرچند پيشرفت جيرود رو خواهي ديد.و حتي در صورت لوزوم تئو ولكات و پولدي هم ميتونن نوك بازي كنن.
ولي باز هم اين به ونگر ربطي نداره اون فقط بازيكن سوپر كيفيت ميخواد و در پست مهاجم فقط روني و سوارز بودن كه تيمبا تيم هاشون قرارداد داشتن و تيماشون حاظر به فروش به نبودن.
حتي خواستيم دمبا با رو هم واسه يه فصل قرضي بگيريم كه چلسي مخالفت كرد رئيس واسه خريدن مهاجم تاپ برنامه داره و هر مهاجمي رو نميخواد بياره
ميخواد يه سوپر كيفيت جذب كنه مثل مسعود اوزيل.
در كل تيم هماهنگ و خوبي داريم با اومدن اوزيل سطح تيم بالاتر ميره و حالا ما در كنار چلسي از مدعيان اصلي قهرماني هستيم.

محسن عاشوری در 12/6/1392 | 12:46 گفت:

احسنت بر حامد کشاورز محمدیان .. احسنت ..

این قسمت رو خیلی عالی یادآوری کردی :
اون موقع که قشنگ بازی میکردند ولی نتیجه نمیگرفتند ، همه میگفتید بازی زیبا چه فایده ای داره وقتی 7 ساله جام نیاوردیم... (مربوط به پارسال)
الان میگین چرا بازی قشنگ نمیبینیم . گور بابای نتیجه ! چرا 18 چرخه دفاع کردیم؟
-------------------------------------
درود برتو حامد

siamak در 12/6/1392 | 12:46 گفت:

حاکم 26:
فکر کنم لایک ها همه چیز رو گفتن...
فقط مونده یک نکته :
ونگر بدبخت و بازیکنا به کدوم سازتون برقصن ؟ اون موقع که قشنگ بازی میکردند ولی نتیجه نمیگرفتند ، همه میگفتید بازی زیبا چه فایده ای داره وقتی 7 ساله جام نیاوردیم... (مربوط به پارسال)
الان میگین چرا بازی قشنگ نمیبینیم . گور بابای نتیجه ! چرا 18 چرخه دفاع کردیم؟
شما ها فقط دنبال بهونه اید . اسم شما ها هوادار نیست...
ما هم همگی سر ونگر در نقل و انتقالات زیاده روی کردیم . ولی اشتباه نکردیم .چون فشار های ما اوزیل رو آورد. ولی سر بازی داریم به هدف میرسیم . تو فکر کردی310 بازی آخر فصل قبل رو چطوری بردیم؟ همینطوری.... دفاع و ضد حمله با چاشنی شانس...
حالا که فوتبال توسط چلسی و مورینیو و باقی تیم های ضد فوتبالی که فقط نتیجه براشون مهمه میان سالار فوتبال میشن ، ما بیایم زیبا بازی کنیم که چی؟
اگه میخواین جام بیاریم ،،،،، خفه لطفاً
اگه این فوتبال رو نمی خواین،،، هرّیییییی
والا
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــموافقم 10000 درصد

Keivan در 12/6/1392 | 12:44 گفت:

حاکم 26: حرف دل منو زدی

حاکم 26 در 12/6/1392 | 12:42 گفت:

310 بازی آخر = 13 بازی آخر

Keivan در 12/6/1392 | 12:39 گفت:

با اومدن اوزیل
باید توماس یا کازورلا رو نیمکت نشین کنیم که این اصلا خوب نیست.
-----------------------------------------------------------------------------------
این حرفت خیلی خنده داره یعنی تمام تیمهای مدغی دنیا اشتباه میکردن که بازیکنای بزرگی روی نیمکتشون داشتن سانگ و فابرگاس تو بارسلونا مودریچ تو رئال گوتزه تو بایرن نصری تو سیتی اون وقت وقت میگی اوزیل خرید زیاد مهم نبود چون توماس رو نیمکت نشن میکنه

حاکم 26 در 12/6/1392 | 12:38 گفت:

فکر کنم لایک ها همه چیز رو گفتن...
فقط مونده یک نکته :
ونگر بدبخت و بازیکنا به کدوم سازتون برقصن ؟ اون موقع که قشنگ بازی میکردند ولی نتیجه نمیگرفتند ، همه میگفتید بازی زیبا چه فایده ای داره وقتی 7 ساله جام نیاوردیم... (مربوط به پارسال)
الان میگین چرا بازی قشنگ نمیبینیم . گور بابای نتیجه ! چرا 18 چرخه دفاع کردیم؟
شما ها فقط دنبال بهونه اید . اسم شما ها هوادار نیست...
ما هم همگی سر ونگر در نقل و انتقالات زیاده روی کردیم . ولی اشتباه نکردیم .چون فشار های ما اوزیل رو آورد. ولی سر بازی داریم به هدف میرسیم . تو فکر کردی310 بازی آخر فصل قبل رو چطوری بردیم؟ همینطوری.... دفاع و ضد حمله با چاشنی شانس...
حالا که فوتبال توسط چلسی و مورینیو و باقی تیم های ضد فوتبالی که فقط نتیجه براشون مهمه میان سالار فوتبال میشن ، ما بیایم زیبا بازی کنیم که چی؟
اگه میخواین جام بیاریم ،،،،، خفه لطفاً
اگه این فوتبال رو نمی خواین،،، هرّیییییی
والا

siamak در 12/6/1392 | 12:38 گفت:

امسال تابستون حساس و سرنوشت سازی واسه آرسنال بود.میتونستیم با خرید سه
چهارتا بازیکن با کیفیت، به دوران اوجمون برگردیم و میتونستیم به پایان
دوران آرسنال برسیم،که متاسفانه دومی رو انتخاب کردیم.

از یه طرف خوشحالم که ونگر خرید نکرد و به زودی به دوران دیکتاتوریش تو
آرسنال خاتمه خواهد داد.دوران تاریخ انقضای ونگر فرا رسیده و مطمئنا تا
پایان فصل با فشار هوادار ها از تیم خواهد رفت و از طرفی ناراحتم که ممکنه
خیلی از بازیکنای اصلیمون مثل کوش،ویلشر،روسیچکی،پودولسکی،ولکات را از دست
بدیم،امسال با وجود تیمهای پر انگیزه ای مثل تاتی و لیورپول جایی در بین
بیگ فور نخواهیم داشت.

سال دیگه میتونیم شاهد این باشیم که مثل لیورپول و تاتنهام به تیمهایی
بپیوندیم که بودن تو بیگ فور آرزومون باشه یا باشگاه تغییر رویه بده و یکی
مثل عثمانوف بیاد که بتونه با هزینه کردن یه مربی جسور و جاه طلب با
خریدهای گرون قیمت بیاره.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
این پستتو کپی میکنم نگه میدارم وقتش میارم میزارم جلوت
ما مدعی قهرمانی هستیم تو میگی بیگ فور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو ارسنالی هستی؟؟؟؟؟؟مگه خرید نمیخوای مگه پول نمیخوای بیا اینم اوزیل دیگه چی؟کم بود پولش؟؟؟؟؟؟؟؟اگه قرار بود با پول قهرمان شیم مطمئن باش این تیم انقد محبوب نمیشد و این بازیکنای جون اینطور رشد نمیکردن
تا امسال زجر کشیدیم ولی الان وقتشه جواب بدن همین جونا
بهترین هافبک دنیا رو خریدم بازم میگی.........
از ونگر بهتر کیو میتونی بیاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بگو اسمشو
پستت کمالا اشتباه و الکیه
پاکش کن سگین تری
انتقاد انتفاد دیگه چه گلی بگیره سر ونگر انتقاد نشنوه فقط منتظر بازی های بزرگم

milad در 12/6/1392 | 12:35 گفت:

هیچ تیمی توی تمام نقاط زمین قوی نیست با نظرت در مورد بازی با تاتی کاملا مخالفم درسته تاتی توپ دستش بود موقئیت آن چنانی بدست نیاورد فقط یه بار توپ شانسی افتاد جلو پاشون اتفاق رمسی خوب بازی می کرد فقط 4 5 مرتپه توپای خیلی خطر ناک تکل زد . بازی از بازی ارسنال تاتنهام مهم تر می خوای که میگی ژیرود نمی تونه نتیجه بازی رو توی بازی مهم عوض کنه . تیم هایی مثل ارسنال که از پایه ساخته شدن با اینکه از بارسلون متنفرم ولی تیم پایه قوی داره سالها میتونن توی کورس قهرمانی بمونن الان شما بارسلون دهه نود و اوایل 2000 رو بارسون الان مقایسه کنید ارسنال تیمی از پایه ساخته شده.

masoud mahmudpur در 12/6/1392 | 12:34 گفت:

با محسن موافقم.روسیچکی فوق العادس.حتی به نظر من از کازورلا مفید تره.یکی از عواملیه که باعث میشه بازی آرسنال قشنگ از آب دربیاد

siamak در 12/6/1392 | 12:33 گفت:

نیما ببخشی اسمتو اشتبا کپی شد

محسن عاشوری در 12/6/1392 | 12:32 گفت:

چرا ونگر دفاع وسط نخرید ..؟!

احتمالا میخواد تا بهبودی فرمالن و رهاییش از مصدومیت ، سانیا رو بعنوان ذخیره برا کوش و مرته استفاده کنه ..
..
..
بچه ها فرمالن تا چندوقت دیگه میرسه ؟ کسی میدونه ..

ahmadreza در 12/6/1392 | 12:32 گفت:

نه تبم خوبه اوزلیم بزرگترین نعمت
تنها 1 مهاجم میخواستیم که اگه میگرفتیم دیگه حریف نداشتیم
دفاع الان کوشیلنی و پر عالین ورمائلن اماده میشه چپ گیبس هست و فلامینیم تو این پست خوبه راستکپم باکاری
امید وارم ژانویه 1مهاجم بگیریم البته اگه تا اونموقع دیر نشده باشه

masoud mahmudpur در 12/6/1392 | 12:32 گفت:

بابا ورمالن هم چند روز دیگه برمیگرده.شاید آدم شد برگشت به روزای خوبش

siamak در 12/6/1392 | 12:31 گفت:

nima:
سال دیگه میتونیم شاهد این باشیم که مثل لیورپول و تاتنهام به تیمهایی
بپیوندیم که بودن تو بیگ فور آرزومون باشه یا باشگاه تغییر رویه بده و یکی
مثل عثمانوف بیاد که بتونه با هزینه کردن یه مربی جسور و جاه طلب با
خریدهای گرون قیمت بیاره.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
چی داری میگی؟؟؟؟؟؟؟
خرید های گرون قیمت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مربی جاه طلب کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از ازویل بهتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از ونگر بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرته

مجید در 12/6/1392 | 12:30 گفت:

درگیرتم

محسن عاشوری در 12/6/1392 | 12:27 گفت:

اینقد روسیچکی رو بد جلوه ندیدن بخدا ..

همین روسیچکی و کوش بودن که ما تو 10 بازی آخر لیگ شکست نیاوردیم ..
تو بازی با تاتنهام پاس رو به جلوی روسیچکی به وولکات بود که ژیرود رو صاحب گل کرد ..

شک نکنین روسیچکی الان جز 5 بازیکن برتر آرسناله ..

masoud mahmudpur در 12/6/1392 | 12:25 گفت:

امسال قهرمانیم
اصلا فکر کنم توپ رو دروازمون نیاد

Milan در 12/6/1392 | 12:24 گفت:

بقیه حرفاش که گفت اوزیل بدرد نمیخوره صحیح این پست سر تا پا اشتباهه
----------------
تنها صحبت تو این پست در مورد اوزیل :
تنها نکته مثبت این نقل و انتقالات اوزیل هست،اما اصلا خرید واجب و مهمی
نیست.من فکر میکنم روسیچکیه خودمون خیلی تاثیرگذار تر باشه.با اومدن اوزیل
باید توماس یا کازورلا رو نیمکت نشین کنیم که این اصلا خوب نیست.
شما با بقیه پست که در مورد نقاط ضعف تیمه ناراحتتون کرده ؟!

مهدی در 12/6/1392 | 12:18 گفت:

دوست عزیز منم به ایشون گفتم روسیچکی 3تا بازی میکنه 10 تا مصدومه ولی بقیه حرفاش صحیح دیگه
منظورم اشتباهات ونگره که منطقی باشین
==============================================================

بقیه حرفاش که گفت اوزیل بدرد نمیخوره صحیح این پست سر تا پا اشتباهه

Milan در 12/6/1392 | 12:16 گفت:


به نظرم کمه باید بشه 500 تا چون ایشون میگن روسیچکی چون بازیکن محبوبمه فیکس باشه ولی اوزیل نیاد

به نظرم. روسیچکی فقط بدرد نیمکت میخوره بازی با تاتنهام همش تو پ رو میورد وسط و لو میداد و از اون گوشه ضد حمله

میکردن با اومدن اوزیل بجاش صدردصد موافقم
------------
دوست عزیز منم به ایشون گفتم روسیچکی 3تا بازی میکنه 10 تا مصدومه ولی بقیه حرفاش صحیح دیگه
منظورم اشتباهات ونگره که منطقی باشین
خدایی ما بازی با تاتنهام اصلا خوب بازی نکردیم

nima در 12/6/1392 | 12:12 گفت:

سال دیگه میتونیم شاهد این باشیم که مثل لیورپول و تاتنهام به تیمهایی
بپیوندیم که بودن تو بیگ فور آرزومون باشه یا باشگاه تغییر رویه بده و یکی
مثل عثمانوف بیاد که بتونه با هزینه کردن یه مربی جسور و جاه طلب با
خریدهای گرون قیمت بیاره.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
من عمرا حاظر نیستم تیمم با پول قهرمان بشه

Keivan در 12/6/1392 | 12:08 گفت:

با تمام حرفات مخالفم اصلا قبول ندارم ما تیم خیلی خوبی داریم درسته چندتا ضعف داریم ولی بعد از 8 یک بازیکن با کلاس جهانی گرفتیم

مهدی در 12/6/1392 | 12:06 گفت:

تورو خدا انقدر دیس لایک نکنین منطقی باشین
=========================

به نظرم کمه باید بشه 500 تا چون ایشون میگن روسیچکی چون بازیکن محبوبمه فیکس باشه ولی اوزیل نیاد

به نظرم. روسیچکی فقط بدرد نیمکت میخوره بازی با تاتنهام همش تو پ رو میورد وسط و لو میداد و از اون گوشه ضد حمله

میکردن با اومدن اوزیل بجاش صدردصد موافقم

آرین در 12/6/1392 | 12:03 گفت:

باهات تا حدود زیادی موافقم.مخصوصا بازی تاتنهام که من هماهنگی ندیدم و فقط دفاعمون اون بازی خوب بود.در مورد نقل وانتقالات با خرید اوزیل به نظر من الان بهترین خط هافبک لیگ رو داریم ولی تو دفاع و حمله ضعیفیم.مخصوصا نوک حمله که اگه ژیرو مصدوم شه معلوم نی چی به سرمون میاد.

Enrique در 12/6/1392 | 12:00 گفت:

من با خرید اوزیل از این جهت موافقم که اوزیل یه بازیکن در کلاس جهانیه و خییییییییییییییلی از غولهای فوتبال آرزوی

داشتنشو دارن و بدون تعارف همگی میدونیم به تیممون کلی کلاس داده !!! خوبی این انتقال اینه که وقتی بازیکنی در این

سطح میاد یه آرسنال ، دیگه راه انتقال ستاره های دیگه هم به آرسنال هموارتر میشه و دیگه به آرسنال به چشم یه تیم

درجه 2 نگاه نمی کنند و وقتی می بینند بازیکنی در حد و اندازه اوزیل اومده آرسنال اونام دیگه خودشون با سر میان آرسنال !!!

من حتی بهتون قول میدم که از این به بعد پخش مستقیم بازیامون بیشتر بشه. ولی ولی ولی .....

کاش چندتا مدافع وسط قدرتی و مستحکمم می خریدیم !!! مدافع هامون (مخصوصا مدافع وسطامون) همه پنیر سوییسی

تشریف دارن بخدا !!! ما تو تیممون عناصر تهاجمی خوب زیاد داریم ولی بیشترین ضعفمون تو قاز دفاعی و کارای دفاعیه.

محمد ساخویی که ما 2 سال دنبالش بودیم و نتونستیم جذبش کنیم به راحتی آب خوردن رفت لیورپول !!! پوگبا رو نگرفتیم !

کوندوگبیام از دستمون رفت، فلینی رم خودمون که جذبش نکردیم هیچ ، ار همه بدتر رفت تو تیم رقیبمون یعنی عن چستر !

..... حتی اشلی ویلیامزی رم که خودمون از اول دنبالش بودیم نتونستیم بگیریم !!!

حالا شما چطور ؟؟؟ شما نگران این وضعیت دفاعی تیم هستین یا نه ؟؟؟

Milan در 12/6/1392 | 11:52 گفت:

تورو خدا انقدر دیس لایک نکنین منطقی باشین

Aylad در 12/6/1392 | 11:52 گفت:

آقا من واقعا واستون متاسفم.منم مثل شما دوست داشتم همینا رو که فرمودین آرسنال میخرید و مخالف این حرکت های ونگرم.ولی اگه فکر میکنی که کازورلا نیمکت نشین بشه خیلی بده نه عزیزم پارسال مودریچ رو نیمکت رئال بود یا فابرگاس رو نیمکت بارسا و.... پس اگه آقایون قهرمانی میخواین باید تو هر پست چنتا بازیکن با کیفیت خوب و بدون حاشیه داشته باشیم
ولی آرسنال 100٪ یه مهاجم میخواست با یه مدافع
همچنین کی گفته ژیرو از هیگواین کمتره.مثل اینکه یادت رفته تو اون بازی رئال لیون همین آقا گلر هم دریبل داد اما فاجعه کشت با استرس توپ رو زد بیرون و رئال حذف شد

Milan در 12/6/1392 | 11:50 گفت:

من خودم همه حرفتو قبول دارم همه هم میدونن چه قد به ونگر سخت میگیرم ولی به دلیل حضور اوزیل ازش تشکر کردم
بعدم روسیچکی 3تا بازی هست 10تا مصدومه و نیس

Henry در 12/6/1392 | 11:47 گفت:

are defa lazem bood..makhsoosan defa rast...vali bache ensafan ghabool konid ozil allllllllllliye kheyli mitone komake team bashe

مهدی در 12/6/1392 | 11:47 گفت:

با اومدن اوزیل خیالم از صعود تو گروهمون راحته تو لیگ هم مدعی هستیم حالا ببینید

رسول در 12/6/1392 | 11:45 گفت:

در مورد خط دفاع کاملا باهات موافقم ....اوضاعمون تو دفاع خوب نیست.... دفعاع هامون کند هستن ..تکنیک هم ندارند.......
فلامینی زمانی که تو آرسنال بود خیلی خوب بازی میکرد جنگنده و محکم ....میتونن با آرتتا زوج خوبی بشن....
اما ونگر با خریدن اوزیل خط خمله تیم رو کاملا تقویت کرده:
ویلشر.. لوکاس... سانتی.. روسیچکی.. ولکات ... ژیرو... چمبرلین ... اوزیل
همه جوون(بغیر از روسیچکی) و با انگیزه
.
.
.
اما به قول دکتر صدر لازمه قهرمانی و بزرگی تیمها خط دفاع مطمئن هست ..

Henry در 12/6/1392 | 11:44 گفت:

ozil vinge chap ham mitoone bazi kone..be nazare man santi biyad vasat behtar javab mide

siamak در 12/6/1392 | 11:43 گفت:

کدوم ...... پست منو پاک کرده؟؟؟؟دومین پست منه الکی داره پاک میشه و پشت سر هم.دلیلت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تا فقط بلاگ کسای دیگه بالا باشه هااااا
هه

محسن عاشوری در 12/6/1392 | 11:36 گفت:

تا حدودی احساس تو رو دارم ..
اما ..
من از اومدن اوزیل خیلی خوشحالم ..
ولی واسم سواله چرا ما واسه پست هایی که بازیکن نیاز داشتیم خرید نکردیم ؟
ما به دفاع وسط و یه هافبک دفاعی نره خر نیاز مبرم داشتیم .. ولی هیچ خریدی تو این پست ها نکردیم .. !!!!

مهدی در 12/6/1392 | 11:32 گفت:

این کلیپ رو ببین تا بفهمی اوزیل کیه

http://uploadboy.com/qmis1btp31jh.html

مهدی در 12/6/1392 | 11:31 گفت:

بعدشم کازرولا تو وینگر بیشتر جواب میده شک نکن اوزیل و کازورلا فیکسن

حسین در 12/6/1392 | 11:31 گفت:

حالا دیگه وقت این حرفا نیست.باید نشست ودید چی میشه.

مهدی در 12/6/1392 | 11:30 گفت:

تنها نکته مثبت این نقل و انتقالات اوزیل هست،اما اصلا خرید واجب و مهمی
نیست.من فکر میکنم روسیچکیه خودمون خیلی تاثیرگذار تر باشه.با اومدن اوزیل
باید توماس یا کازورلا رو نیمکت نشین کنیم که این اصلا خوب نیست.

==============================================
100% مخالفم

اوزیل میتونه بازیساز و وینگر و وسط و همه جا وایسه ماشالله چند پستس

ولی روسیچکی بازی با تاتنهام همش توپ رو میورد وسطو اصلا از کنار حمله نمیکرد با این واضاع برای بازی با ساندرلند فکر

کنم اوزیل بشه بازی ساز کازورلا وینگر

خریذد بهترین بازیساز و هافبک جهان مهم نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟خنده دار بود حرفت اوزیل ماشالله بهترین بازیساز دنیاست پارسال از

اینیستا بیشتر پاس گل داد