تحلیل دربی امروز:ضیافت استمفردبریج با چاشنی انتقام

نویسنده: پوریا زمانی

وبلاگ من
نویسنده: پوریا زمانی
چیز جالبی در مورد من وجود نداره! من هم مثل خیلی ها آرسنالی هستم بین این همه طرفدار فوتبال. امیدوارم با هم خوشی ها و ناراحتیهای تیممان را تجربه کنیم.
کل بازدید: 23,580 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

تحلیل دربی امروز:ضیافت استمفردبریج با چاشنی انتقام

  درو بر تمام توپچی ها! امیدوارم که حالتون خوب باشه. امروزم باز مزاحمتون میشم با بازی حساس دربی لندن. اول از همه پیشاپیش عید رو به همه تبریک میگم و امیدوارم همیشه شاد باشید، دوم این که امیدوارم این عید با برد تیممون همراه باشه که یه جورایی عید رو تکمیل کنه! خیلی ممنون میشم که وقت بزارید و این پست رو هم بخونید و امیدوارم که استفاده ای براتون داشته باشه و با نظراتتون این پست رو تکمیل کنید...



 

  مورینیو: " ونگر متخصص شکست است." درست بعد از این جمله ی کوتاه بود که بازم هواداران دو تیم جنگ های لفظی رو شروع کردند. بازم سؤالات قدیمی بر سر زبان ها افتاد؛ "چه تیمی، تیم اول لندن است؟"و یا یکم عمیقتر" ونگر یا مورینیو؟". این مسئله بین هواداران دو تیم ختم نشد، بلکه هوادارای تیمای دیگر رو هم مجبور به جواب دادن کرد. اما آیا جواب 6-0 بود!!! من که میگم نه! چرا؟ چون مورینیو خودش را مقابل مربی حریف قرار میدهد اما ونگر تمیش را مقابل تیم حریف. عمق ماجرا چیز دیگری میگوید و هزاران دلایل دیگر... سخت است ولی جواب دادن به این سؤال به چیزی فراتر از نتیجه نیازمند است. پس چاره چیست؟ به آینده نگاه کن و از فوتبال تیم خود لذت ببر...
.
.
.
  چلسی؛ تیمی با دو رویکرد متفاوت:
مورینیو تیمش را در تمام بازیایی که در پریمیر لیگ انجام داده با آرایش 4-2-3-1 روانه میدان کرده است. اما با این حال شیوه بازی آنها متفاوت بوده است. تفاوت شیوه بازی آنها بیشتر به مالکیت توپشان بستگی دارد. بعنوان مثال میتوان گفت که آنها در بازی مقابل اورتون و سیتی که مالکیت کمتری داشتند، به ترتیب با 31 و 42 درصد مالکیت توپ، در مجموع 51 تکل، 25 دریبل، 28 خطا و 18 شوت داشته اند. در حالی که در دو بازی خود مقابل سوانسی و ویلا آمار متفاوتی داشتند، به ترتیب مالکیت توپ 55 و 63 درصد، 23 تکل،25 دریبل، 23 خطا و 47 شوت داشته اند. اما با این حال آنها در دو بازی خود مقابل سیتی و اورتون 7 گل و در مقابل سوانسی و ویلا هم 7 گل زده اند. دلایل زیادی میتوان آورد که دلیل برابری و یا قدرت چلسی در حمله را بیان کند:
.
حضور سسک فابرگاس:
فابرگاس معمولا یا در کنار ماتیچ یا در پست هافبک هجومی به کار گرفته شده است. چیزی که بیشتر خودش را نشان میدهد متوسط 3.3 پاس کلیدی است که در هر بازی داشته است که نسبت به بقیه بازیکنا بیشتر بوده است. به همین دلیل او توانسته 6 پاس گل بدهد. علاوه بر اینها او متوسط 1.3 دریبل داشته است. مطمئنا همکاری های او با هازارد هم نقطه قوت خوبی است؛ چرا که یک دو هایی که او با هازارد درست میکند هم باعث نفوذ بیشتر از جناحین هم باعث برتری نفرات در کناره ها میشد که گل دومشان مقابل سوانسی به همین خاطر بود؛ درست مانند رمزی و اوزیل پارسال!
.
تعادل چلسی در خط هافبک:
اصولا وقتی از تعادل بحث میشود که بازیکنان نقش یکدیگر را تکمیل کنند؛ در چلسی ماتیچ و رامیرس بیشتر نقش تخریب کنندگی و قطع توپ را دارند. ماتیچ با متوسط 3.5 تکل، 1.7 توپ ربایی، 1.2 خطا و 2.8 بار دفع خطر این ادعا را ثابت میکند.در مورد فابرگاس هم که به اندازه ی کافی بحث شد. هازارد هم بازیکنی است که بسیار تیم را کمک میکند. گره های بازی را بسیار به راحتی باز میکند؛ او متوسط 5.2 دریبل در هر بازی داشته است که آمار عالیی است. البته نقش هازارد بیشتر باعث شده است که آزپیلیکوئتا بیشتر نقش دفاعی بگیرد و کمتر نفوذ کند؛ آمار نشان میدهد که آزپیلیکوئتا بیشترین توپ ربایی را داشته است: متوسط 2.5 در هر بازی. هم چنین او با 3 تکل بعد از ماتیچ بیشترین موفقیت را داشته است. او حتی 4.2 بار دفع توپ داشته است. البته این نشان از کمک نکردن او به هازارد نیست! اما آنطرف تر ایوانوویچ خیلی خوب نفوذ میکند و حتی شوت میزند. دلیلش هم بخاطر بازیکنایی است که در سمت راست قرار میگیرند که هافبک هایی هستند که بیشتر متمایل به مرکز زمین بازی میکنند و فضا را برای ایوانوویچ خالی میکنند: متوسط 2 شوت در هر بازی از او. هم چنین بیشترین حملات چلسی در سمت راست انجام میگیرد( اگر درست حساب کرده باشم حدود 38 درصد حملات چلسی در سمت راست بوده است).
.
دقت شوتزنی خوب کوستا:
کوستا در هربازی میانگین 3.5 شوت داشته است که تا بحال 8 گل هم زده است. جالب است که او در بازیایی که چلسی مالکیت کمتری داشته بیشتر در کناره ها بوده است(بخصوص نزدیک به هازارد). این کار چند ویژگی مثبت دارد: 1- به قابرگاس اجازه میدهد هم بیشتر و هم با کیفیت تر پاس عمقی بدهد؛چرا که اگر کوستا در وسط باشد آنگاه فابرگاس مجبور میشود پاسهای عمقی اش را بیشتر متمایل به کناره ها بدهد که مطمئنا دقت آن پایین خواهد آمد.2- بتواند از زیر فشار مدافعان خارج بیاید بخصوص وقتی که کحوستا خطر مصدومیت را در پیش دارد.3- بتواند از فضای ایجاد شده بین مدافعان کناری و وسطی در کنار هازارد استفاده کند و آنها را اذیت کند. و البته شاید دلایل دیگری هم داشته باشد. البته در کنار اینها تیم چلسی تقارن خوبی را در ضرباتش به سمت دروازه حریف دارد؛ بعنوان مثال آنها در بازی با اورتون از 8 ضربه ای که در چهارچوب داشته اند 2 تای آنها به سمت راست، سه تا به سمت راست و سه تا هم به وسط دروازه بان حریف بوده است. در بازیای دیگر هم میتوان این تقارن را مشاهده کرد که باعث میشود شانس گلزنی شان بالا برود( البته ناگفته نماند که این واژه تقارن رو من دارم بکار میگیرم. بسیار عذر میخواهم).
.
.
.
نقطه ضعفی برای آرسنال؛ مصدومیت:
حتما انتقاد جوی بارتون را خوانده اید. اما به وضوح میتوان گفت که مصدومیت ها عامل بازی خوانی بقیه ی مربیان بوده است. چرا؟ چون خیلی راحت میشه فهمید که ترکیب آرسنال نسبت به بازی با گالا خیلی نمیتواند تغییر کند. برای همین دست ونگر اصلا باز نیست. علاوه بر این آنها سه شنبه و ما چهار شنبه بازی کردیم. نمیخوام جو منفی ایجاد کنم اما کفه ی ترازو در این بازی بیشتر به نفع چلسی سنگینی میکند!!!...
.
.
.
آیا چلسی نقطه ضعفی دارد؟!:
مطمئن باشید هیچ تیمی بدون نقطه ضعف نیست. یا حداقل تا به اینحال اینطور بوده است.  من در بازی با سیتی هم به این نکته اشاره کردم که میانگین وزن مهاجمان تیم ما با احتساب ژیرو و سانوگو 75.16 کیلوگرم است. که اگر ژیرو را کم کنیم این رقم به چیزی حدود 72 کیلوگرم خواهد رسید. این در حالی است که میانگین وزن مدافعان چلسی چیزی حدود 83 کیلوگرم است! به راحتی میتوان نتیجه گرفت که چلسی مدافعان کندی دارد. بازیکن سرعتی بنام دنی ولبک میتواند دفاع تیم را آزار دهد...
.
.
.
چند نکته:
1- در لیگ آرسنال از 7 گلی که دریافت کرده است 4 تای آنها ضربه سر بوده است و با توجه به میانگین قد بالای تیم چلسی نسبت به ما(184.2 به 182.5 سانتی متر) میتواند هشداری برای آرسنال باشد.
2-آرسنال در 6 بازی اخیر خود مقابل چلسی پیروز نشده است که امیدواریم اینبار طلسم بشکند.
3- چلسی بیشترین گلهای خود را در بین دقایق 30 تا 60 انجام داده است.
4- شورله یکی از تعویضی های خوب مورینیو بوده است؛ دلیلش هم میتواند باز کردن دفاع حریف باشد. نمونه ی آنرا میتوان در بازی با سیتی مشاهده کرد.
5- امیدوارم که توپچی ها در جریان بازی خود را کمتر درگیر با کوستا کنند چرا که او خیلی خوب نشان داده که در این کار ماهر است: بجز بازی با سیتی او حتی در بازی با اورتون با هاوارد دروازه بان این تیم هم درگیر شد...
6- اگر دفع منطقه ای خوبی داشته باشیم مطمئنا میتونیم خیلی از حملاتشون رو خنثی کنیم. اگر به موقعیت های چلسی نگاه کنید میتوانید به راحتی ببینید که آنها خیلی توپ را نگه میدارند در حالی که هیچ بازیکن حریفی آنها را دفع نکرده است و یا حتی روی پای آنها نرفته است(منظورم خطا کردن نیست).
.
.
.
از همتون ممنونم که وقت گذاشتید و این مطلب رو هم خوندید؛ کم وکسری ها هم رو به بزرگی خودتون ببخشید. از اینکه طولانی هم شد عذر میخوام. صمیمانه متشکرم...

"هنر چیزی است که برای آن زندگی میکنیم. اصلا میشه گفت هنر و زندگی  خوب در یک راستا هستند. مهم اینست که ما در خلاف جهت آن نباشیم. با این حال موسیقی میتواند راهکار خوبی برای تشخیص جهت باشد... و من خیلی خوشحالم که آرسنال موسیقی وار با رهبری ونگر فوتبال بازی میکند؛ موسیقی بنام ونگربال. اما آیا ونگربال و ساز هایش به تنهایی کافی هستند؟! مطمئنا نه!... و من خیلی خوشحالم که یه موتزارت داریم." موتزارت کوچک تولدت مبارک



http://hdwallpaperfootballs.com/wp-content/uploads/2014/02/Tomas-Rosicky-Arsenal-Wallpaper-2014-11-1024x576.jpg



با تشکر
مخلص همه ی توپچی ها






ثبت نظر شما



نظرات پیشین

بهزاد کاویانی در 14/7/1393 | 01:02 گفت:

از نتیجه خیلی ناراحتم.میتونست اتفاقات بازی جور دیگه رقم بخوره.
ولی یه سوال دارم:آیا هنوز هم کل مشکل تیم ژیرو هست؟!!!!!!!!!!!

حامد در 13/7/1393 | 20:47 گفت:

نقل قول : آقا یکی جواب منو بده
چطوری میشه تو سایت طرفداری کامنت گذاشت؟
من با اینکه عضوم قسمت ارسال نظرات ندارم
دارم دق میکنم از اینکه نتونستم جواب چلسی فن ها رو بدم


پاسخ شما : آقا رضا چی گفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جوابت رو بما بگو

رضا در 13/7/1393 | 20:26 گفت:

آقا یکی جواب منو بده
چطوری میشه تو سایت طرفداری کامنت گذاشت؟
من با اینکه عضوم قسمت ارسال نظرات ندارم
دارم دق میکنم از اینکه نتونستم جواب چلسی فن ها رو بدم

...* Ayda *... در 13/7/1393 | 20:21 گفت:

چرا ما همیشه باید جلو چلسی ببازیم آخه!!!!!!!!!!!!!

رضا در 13/7/1393 | 20:19 گفت:

آقا یکی جواب منو بده
چطوری میشه تو سایت طرفداری کامنت گذاشت؟
من با اینکه عضوم قسمت ارسال نظرات ندارم
دارم دق میکنم از اینکه نتونستم جواب چلسی فن ها رو بدم

حامد در 13/7/1393 | 19:39 گفت:

یا خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا امپر اعصاب همه رفته بالااااااااااااااااا ولی من نمیدونم چرا مثل همیشه عصبانی نیستم

شاید پی بردم به..حالا اخر میگم فعلا بازی رو بچسبیم

به نظر من اگر عالی نبودیم ولی خوب بودیم در کل اما گل هایی که خوردیم تقصیر کوش بود میتونست پنالتی نده و گل دوم تقصیر دفاع بود از بین دو تا توپ رو برد وچسنی هم تعلل کرد میومد جلو شاید گل نمیشد

چرا به ولبک گیر میدید مگه قرار هربازی گل بزنه مگه توپی بش دادیم که انتظار گل داریم ازش یا فلامینی امروز خوب بود ما نتونستیم از دفاع اونا رد شیم اونم برمیگرده به هافبکا که ضعیف بودن متاسفانه واسه اینکه جکی وسط باشه اوزیل رو گذاشت کنار که انتظار بیشتر از این ازش نمیشه داشت و اینکه زیاد غصه نمیخوریم شاید چون خاطره بد پارسال تکرار نشد اماااااااااااااااا

زورمون نرسید یا بهتر بگم در همین حد هستیم دیگه اگه دوساعت دیگه بازی میکردیم گل نمیزدیم

abolfazl alayi fard در 13/7/1393 | 19:39 گفت:

@ آرین

تا دقیقه60 یا هفتاد از ما بیشتر بودن. توی نیمه اول هم که کلا بیشتر تملک توپ داشتن. مهم گل اول بود که زدن و بعدش با یک دفاع حساب شده توی نیمه دوم کارو توی یک ضد حمله تموم کردن. بازی کاملا حساب شده

به نظرم فقط مورینیو نیست،تیم به معنای واقعی کلمه به یک بن بست تاکتیکی خورده. جلو تیمای بزرگ قشنگ خودشو نشون میده.

با اینکه منتقد ونگر هستم ولی از لحاظ نفر به نفر تیم ما واقعا ضعیف تر از اوناست. باید توی یک سوم دفاعی حداقل3تا بازیکن خوب بخریم تا بتونیم رقابت کنیم. البته این چلسی بود با تیم کاملش من که ناراحت نشدم زیاد. شکست جلوی دورتمند(با اون همه مصدومی که داشت) خیلی برام سنگین تر بود
دومین بازی جلوی یک تیم بزرگ خارج از خونه و باز هم باخت

آرین در 13/7/1393 | 19:38 گفت:

مشکل بازیکنا نیستن....
ونگر نمیدونه چجوری تیم هایی رو که بسته بازی میکنن شکست بده...
1 موقعیت درست و حسابی هم نداشتیم...
این مسئله دیروز و امروز نیست...4 5 ساله که جلو تیم هایی که بسته بازی میکنن مشکل داریم
کلی هم مثال میتونم بزنم..

محمد مهدی در 13/7/1393 | 19:27 گفت:

وقتی نظر بچه ها خوندم که می گفتن ایول ریس خوب مورینیو رو هل داد و خوب حالشو گرفت یاد این افتادم که طرف تو دعوا زورش نمیرسید به جاش فحش می داد. این بازی اسمش فوتباله و زور آزمایی واسه تو زمینه جودو که نیست....
میدونید چرا با داشتن ستاره هایی مثل اوزیل کازورلا جک سانچز و ... به این راحتی می بازیم؟؟ خوب جواب ساد ست به دلیل داشتن استاد فلامینی و یه دراز بی خاصیت مثل مرته ساکر و یه کل خر زبون نفهم مثل کوشیلنی.
کاملا میشه احساس کرد که یه یایا توره و یه کمپانی کم داریم بخدا نمیدونم چطور رئیس اینو متوجه نمیشه

کمیل در 13/7/1393 | 19:26 گفت:

نقل قول : خوب بازم باختیم ... اینبار با نتیجه بهتر .... ولی بازم تحقیر شدیم .... بعد تحقیرمون کردن .
2-0

متاسفانه از دومین جام هم کنار رفتیم .
اما یه سری چیزا رو باید گفت

1- بعضی از کاربرا میگفتن ، ولبک خداست ..... کجان ؟ حالا نوبت اوناست که بیان و شرمنده بشن .
2- بعضی از کاربران این سایت ، وقتی که من فاتحه آرسنال رو (تویه لیگ برتر) بعد از از دست دادن امتیازا جلویه تاتنهام خوندم ، ناراحت شدن و تحمل انتقاد رو نداشتن ، حالا نوبت اوناست که یه جورایی مجبورن فاتحه رو بخونن و مجبور باشن شرمنده شن .
3- آقا کمیل ، چی شد ؟ حالا نوبت خودته که بیای و به خاطر از دست دادن لیگ برتر ، عذر خواهی کنی .

متاسفانه این سایت ، بعضی از کاربراش ظرفیت انتقاد رو ندارن .
متاســـــــــــــــفانه .

ظرفیت ها رو بالا ببرین .
خودتونو فقط کوچیک میکنین ........ انتقاد پذیر نیستین .


پاسخ شما : دوست عزیز من هیچوقت نگفتم ولبک خداست، من گفتم تازه به تیم اضاف شده و تو این چند بازی خیلی خوب بوده، انصافا خیلی خوبه و بهتر از ژیرود و سانوگو، تو این بازی کی خوب بود که ولبک خوب باشه؟ موقعیتی براش درست کردن و نزد؟ در مورد تیم هم اینو بگم که ما واقعا جلو تیم های بزرگ مشکل داریم و تا وقتی نتونیم جلو این تیم ها نتیجه بگیریم نمیتونیم قهرمان بشیم، در مقابل مورینیو که دیگه واقعا یه معما شده که چرا ونگر نمیتونه شکستش بده، واقعا حرفی برا گفتن نداریم در مقابل تیم های مورینیو، بازی رو بد جور میبنده، دست ونگر رو دقیق میخونه، این تیم هافبک دفاعی میخواد، فلامینی در حد آرسنال نیست، اوزیل هم امروز خیلی بد بود ولی نمیدونم چرا ونگر هیچوقت این آدمو تعویض نمیکنه، این فصل با قدرتی که چلسی داره قهرمانی بعیده، سخت امتیاز از دست میده چلسی

Mahdi Gunner در 13/7/1393 | 19:24 گفت:

نقل قول : تیممون امروز باخت من میگم اگه مسی و رونالدو هم بخریم رو به روی تاکتیک مورینیو میبازیم ونگر کاملا دستش واسه همه مدعیان رو شده فقط کافیه یه بازیه بسته رو انجام بدن تیمها دیگه تمومه واقعا فکر میکنم تیم به تفکرات جدیدی احتیاج داره ما داریم به سیستم بازیه خودمون میبازیم یادش بخیر اون زمان بازیکنای قلدری مثل پیرس کمپبل لیونبرگ ویرا هانری رو داشتیم ولی تیم چندین سال اخیرمون خیلی ظریفو شکنندست برای موفقیت تو لیگ انگلیس ونگر باید تو این چندین سال هم سیستم بازیشو عوض میکرد هم بازیکنای قلدری رو میخرید باید قبول کرد امسال مدعی نیستیم مثل هرسال...

پاسخ شما : موافقم ما داریم به سیستم و تاکتیک تیم میبازیم

Mahdi Gunner در 13/7/1393 | 19:22 گفت:

در کل انتظار نداشته باشید امسال دوستان . امسالم مثل پارساله هیچ فرقی نمیکنه البته تا اینجا که ما دیدیم . مگه اینکه تیم یه تکونی بخوره تو نیم فصل و گرنه من که چشم اب نمیخوره امسال مدعی باشیم . سانچز سرعت تیمو میگیره از بس تکروی میکنه .زیادی خود خواهه خریدش نمیگم بد بود ولی خوبم نبود . بازیکن ارسنال نباید خودخواه باشه

mehdi در 13/7/1393 | 19:20 گفت:

تیممون امروز باخت من میگم اگه مسی و رونالدو هم بخریم رو به روی تاکتیک مورینیو میبازیم ونگر کاملا دستش واسه همه مدعیان رو شده فقط کافیه یه بازیه بسته رو انجام بدن تیمها دیگه تمومه واقعا فکر میکنم تیم به تفکرات جدیدی احتیاج داره ما داریم به سیستم بازیه خودمون میبازیم یادش بخیر اون زمان بازیکنای قلدری مثل پیرس کمپبل لیونبرگ ویرا هانری رو داشتیم ولی تیم چندین سال اخیرمون خیلی ظریفو شکنندست برای موفقیت تو لیگ انگلیس ونگر باید تو این چندین سال هم سیستم بازیشو عوض میکرد هم بازیکنای قلدری رو میخرید باید قبول کرد امسال مدعی نیستیم مثل هرسال...

سراج در 13/7/1393 | 19:19 گفت:

اقا قبول دارین رو گله دوم شسنی میتونست جلو تر از اونی که بود بیادو قبل از ضربه کاستا توپو جمع کنه یا خطای دیده منه!!!!!!!

آرین در 13/7/1393 | 19:17 گفت:

نقل قول : نقل قول : مورینیو = اتوبوس+سانتر+دایو

ونگر جان بچت حال این بی شرفو بگیر...


پاسخ شما : داداش زیادم اتوبوس نبودن به نظرم. مالکیت توپشون توی خیلی از لحظه های بازی بیشتر از ما بود و تیم ما توی دفاع خوابیده بود و میزد زیرش

به نظرم نتیجه بازی عادلانه بود و چیزی بود که میشد انتظارشو کشید. در واقع نتیجه این بازی نشون دهنده فاصله دو تیم بود. تیم چلسی مدعی قهرمانی لیگ و چمپیونزلیگ و تیم ما مدعی چهارم شدن و صعود از گروه چمپیونزلیگ و حذف در یک هشتم


پاسخ شما : کجا مالکیت توپ اونا بیشتر بود؟!!! مالکیت 53 به 47 برتری با ما بود...اماری هم نگاه نکنیم به جز بعد از گل دوم کل بازی دست ما بود ولی بس که پشت 18 جمع میشدن توپ رد نمیشد به مهاجم ها برسه.
مشکل ما اینه که ونگر هنوز راه شکست دادن مورینیو رو بلد نیست...وقتی این همه مدت یه پیروزی هم جلو مورینیو نیاورده چه دوره ای که فابرگاس کاپیتان بود و چه این دوره,نشون میده مشکل از بازیکنا نیست ...
البته یه سری بازیکنا مثل مرتساکر هر بازی مشکل تیمن که اونا بحثشون جداست

مهرزاد در 13/7/1393 | 19:15 گفت:

ولبک بده؟ یعنی خوب بازی نکرد؟ حتما اشغالی به اسم جیرود و سانوگو خیلی خوبن.
سانچز فکر کرده pes بازی می کنه.انقدر پا به توپ هست تا مجبور بشه پاس بده. خدا ورمالن کجایی که ببینی چه بازیکنی جانشینت شده. بابا مرته اصلا واسه بازی های بازرگ نیست. اتفاقا کوش هم نیست. چند بار باید پنالتی بدی؟ بعد از این همه تجربه. به خصوص تو بازی های حساس. بازیه با بایرن با این که برگشتش فابیا گرفت ولی تو نباید پنالتی می دادی. جسنی هم که واقعا تو گل دوم مقصر بود. دفاع که تعطیل بود ولی باید زودتر میومد جلو. بازی بازی با گالا هم باز اخراج شدی.
----------------
البته تو تیم همه نباید منتخب جهان باشند ولی وقتی کلا دفاع تعطیل هست باید یه فکری کرد. تو ضربات ازاد هم که دیگه هیچی.
به خاطر شاهکار کوش پنالتی دادیم. کوش هم فکر می کنه رونالدو هست. سر بازیه رفت با بایرن هم به خاطر ایشون بود که ثانیه های اخر گل خوردیم. دفاع نیمه دوم رفت دفاع با 3 تا پاس گل زدن.

دم چمبرز گم سطحش از دفاع های ما خیلی بالاتره. یه تیکه ویلشر خواس اون حرکت هازارد رو جبران کنه. بیشتر از باخت واسه ونگر ناراحتم.
ولی در هر صورت ...

زمان تغییر است.

Mahdi Gunner در 13/7/1393 | 19:14 گفت:

نقل قول : کوشیلنی افتضاح بود هم رو گل اول هم رو گل دوم مقصر بود...
من فکر میکردم مرتساکر خیلی کنده ولی انگار کوشیلنی از اون بدتر خیلی بیخیال بازی میکنه رو گل دوم کوشیلنی یه یکی دو متری از کاستا جلوتر بود ولی خیلی راحت گذاشت از رد بشه توپو بکنه تو گل.


پاسخ شما : دفاع کلا تعطیله دوست عزیز هر کی عشقش بکشه قشنگ قدم میزنه میره دم دروازه میکنه توپو تو گل . خیلی شیک و مجلسی . واقعا افتضاحه دفاع تیم . یعنی حمله خوبه . از فلامینی به اینور افتضاح میشه . !!

Mahdi Gunner در 13/7/1393 | 19:12 گفت:

نقل قول : arsenalfc:
جناب شما انتظار داری هر بازی ولبک هتریک کنه؟؟؟؟ وقتی موقعیتی براش نمیسازن چیکار کنه؟ مارادوناست مگه؟
شما احتمالا فیفا یا pes بازی میکنی و فوتبالو همونجوری میبینی...
بعضیا ظرفیت انتقاد ندارن درست ولی بعضی ها هم همیشه انتقاد دارن ....
مشکل اصلا از بازیکنا نبود و 90% اشتباهات از کادر فنیه
در ضمن با توجه به سابقه ی ما 2-0 باختن تحقیر نیست! تازه بازی هم دست ما بود و موقعیت های ما هم بیشتر بود


پاسخ شما : شما تا حدودی درست میگی . تقصیر بازیکنا نبود ولبک بدبخت که تو فیفا بازی نمیکنه !! .

مشکل از سیستم تیمه . 4-2-3-1 فصل قبل خیلی بهتر بود . بازیکنا هم اوزیل و فلامینی افتضاح بودن . راستی یه پنالتی واسمون نگرفتن . شوت جکی تو چارچوب خورد به دست خائن جدید ( فابرگاس عوضی ) صد در صد پنالتی بود چون توپ تو چهار چوب بود

Ramin در 13/7/1393 | 19:12 گفت:

کوشیلنی افتضاح بود هم رو گل اول هم رو گل دوم مقصر بود...
من فکر میکردم مرتساکر خیلی کنده ولی انگار کوشیلنی از اون بدتر خیلی بیخیال بازی میکنه رو گل دوم کوشیلنی یه یکی دو متری از کاستا جلوتر بود ولی خیلی راحت گذاشت از رد بشه توپو بکنه تو گل.

sepehr khalili در 13/7/1393 | 19:11 گفت:

امیدوارم امسال هم جزو 4 تیم باشیم تاببینیم فصل بعد چی میسشه،فقط همین
لیگ برتر جایی نیست ک بخای توش نقطه ضعف داشته باشی،بازیکنایی مثل قلامینی و مرته ساکر درحد لسترن نه آرسنال،بازیکنای دیگه هم خیلیاشون متوشطن وتغییری ایجاد نمیکنن،آرسنال به واسطه سالها فروش بازیکنای شاخص حالا مثل ی جنگل شوخته شده ،طول میکشه تا دوباره جون بگیره،بازیکنای جوون خوب پیشرفت نمیکنن و بازیکنای گرون قیمت بازی معمولی میکنن،امیدوارم دوباره خوب بشه همه چی ولی نمیدونم چجوری

سراج در 13/7/1393 | 19:10 گفت:

نقل قول : خوب بازم باختیم ... اینبار با نتیجه بهتر .... ولی بازم تحقیر شدیم .... بعد تحقیرمون کردن .
2-0

متاسفانه از دومین جام هم کنار رفتیم .
اما یه سری چیزا رو باید گفت

1- بعضی از کاربرا میگفتن ، ولبک خداست ..... کجان ؟ حالا نوبت اوناست که بیان و شرمنده بشن .
2- بعضی از کاربران این سایت ، وقتی که من فاتحه آرسنال رو (تویه لیگ برتر) بعد از از دست دادن امتیازا جلویه تاتنهام خوندم ، ناراحت شدن و تحمل انتقاد رو نداشتن ، حالا نوبت اوناست که یه جورایی مجبورن فاتحه رو بخونن و مجبور باشن شرمنده شن .
3- آقا کمیل ، چی شد ؟ حالا نوبت خودته که بیای و به خاطر از دست دادن لیگ برتر ، عذر خواهی کنی .

متاسفانه این سایت ، بعضی از کاربراش ظرفیت انتقاد رو ندارن .
متاســـــــــــــــفانه .

ظرفیت ها رو بالا ببرین .
خودتونو فقط کوچیک میکنین ........ انتقاد پذیر نیستین .


پاسخ شما : داداش من از اونایی نیستم که میگفته ولبک خداست ...ولی قبول دارم که ولبک در حد هانری نیست(اون طور که مقایسه میشد) ولی جا برای پیشرفت داره اونم خیلی........تو این بازیم اصلا توپه درست و حسابی بهش نرسید که بخواد کاری بکنه............................اخرشم به نظره من اسم نیاری بهتره چون ما هممون فقط یه کاربره ساده هستیم ایشونم نظره شو داده بالاخره

Mahdi Gunner در 13/7/1393 | 19:09 گفت:

فابرگاس عوضی @@ . یادم رفت فابرگاسو بگم . خیلی ادم .... هست . موقع گل کاستا قیافشو دیدید . ... این از عن پرسی بدتره . حالا بعضیا بازم بیان ازش طرفداری کنن

آرین در 13/7/1393 | 19:08 گفت:

arsenalfc:
جناب شما انتظار داری هر بازی ولبک هتریک کنه؟؟؟؟ وقتی موقعیتی براش نمیسازن چیکار کنه؟ مارادوناست مگه؟
شما احتمالا فیفا یا pes بازی میکنی و فوتبالو همونجوری میبینی...
بعضیا ظرفیت انتقاد ندارن درست ولی بعضی ها هم همیشه انتقاد دارن ....
مشکل اصلا از بازیکنا نبود و 90% اشتباهات از کادر فنیه
در ضمن با توجه به سابقه ی ما 2-0 باختن تحقیر نیست! تازه بازی هم دست ما بود و موقعیت های ما هم بیشتر بود

abolfazl alayi fard در 13/7/1393 | 19:04 گفت:

نقل قول : مورینیو = اتوبوس+سانتر+دایو

ونگر جان بچت حال این بی شرفو بگیر...


پاسخ شما : داداش زیادم اتوبوس نبودن به نظرم. مالکیت توپشون توی خیلی از لحظه های بازی بیشتر از ما بود و تیم ما توی دفاع خوابیده بود و میزد زیرش

به نظرم نتیجه بازی عادلانه بود و چیزی بود که میشد انتظارشو کشید. در واقع نتیجه این بازی نشون دهنده فاصله دو تیم بود. تیم چلسی مدعی قهرمانی لیگ و چمپیونزلیگ و تیم ما مدعی چهارم شدن و صعود از گروه چمپیونزلیگ و حذف در یک هشتم

Mahdi Gunner در 13/7/1393 | 19:00 گفت:

ترکیبمون بده . کاش ونگر همون 4-2-3-1 میزاشت بهتره . الان خیلیا میگن تازه اول فصله و فلان و فلان نمیدونم برا چی انتقاد میکنید و ... . همین بازیای اول فصلو میبازیم که همیشه خدا چهارمیم . ما ارسنالیم . نوریچ که نیستیم به این نتیجه ها قانع باشیم و هیچی نگیم . امسال هم اف ای کاپ رو احتمال زیاد میبریم . سهمیه میاریم و داستان همیشگی...

arsenalfc در 13/7/1393 | 18:56 گفت:

خوب بازم باختیم ... اینبار با نتیجه بهتر .... ولی بازم تحقیر شدیم .... بعد تحقیرمون کردن .
2-0

متاسفانه از دومین جام هم کنار رفتیم .
اما یه سری چیزا رو باید گفت

1- بعضی از کاربرا میگفتن ، ولبک خداست ..... کجان ؟ حالا نوبت اوناست که بیان و شرمنده بشن .
2- بعضی از کاربران این سایت ، وقتی که من فاتحه آرسنال رو (تویه لیگ برتر) بعد از از دست دادن امتیازا جلویه تاتنهام خوندم ، ناراحت شدن و تحمل انتقاد رو نداشتن ، حالا نوبت اوناست که یه جورایی مجبورن فاتحه رو بخونن و مجبور باشن شرمنده شن .
3- آقا کمیل ، چی شد ؟ حالا نوبت خودته که بیای و به خاطر از دست دادن لیگ برتر ، عذر خواهی کنی .

متاسفانه این سایت ، بعضی از کاربراش ظرفیت انتقاد رو ندارن .
متاســـــــــــــــفانه .

ظرفیت ها رو بالا ببرین .
خودتونو فقط کوچیک میکنین ........ انتقاد پذیر نیستین .

محمد مهدی در 13/7/1393 | 18:55 گفت:

بازم به چلسی باختیم بازم بد باختیم
نمیدونم چرا ریس گذاشت به این راحتی فابرگاس بره آرسنال
مورینیو مثل آب خوردن مارو میبره

arsenalfc در 13/7/1393 | 18:54 گفت:

خوب بازم باختیم ... اینبار با نتیجه بهتر .... ولی بازم تحقیر شدیم .... بعد تحقیرمون کردن .
2-0

متاسفانه از دومین جام هم کنار رفتیم .
اما یه سری چیزا رو باید گفت

1- بعضی از کاربرا میگفتن ، ولبک خداست ..... کجان ؟ حالا نوبت اوناست که بیان و شرمنده بشن .
2- بعضی از کاربران این سایت ، وقتی که من فاتحه آرسنال رو (تویه لیگ برتر) بعد از از دست دادن امتیازا جلویه تاتنهام خوندم ، ناراحت شدن و تحمل انتقاد رو نداشتن ، حالا نوبت اوناست که یه جورایی مجبورن فاتحه رو بخونن و مجبور باشن شرمنده شن .
3- آقا کمیل ، چی شد ؟ حالا نوبت خودته که بیای و به خاطر از دست دادن لیگ برتر ، عذر خواهی کنی .

متاسفانه این سایت ، بعضی از کاربراش ظرفیت انتقاد رو ندارن .
متاســـــــــــــــفانه .

ظرفیت ها رو بالا ببرین .
خودتونو فقط کوچیک میکنین ........ انتقاد پذیر نیستین .

mohsen abbasi در 13/7/1393 | 18:54 گفت:

ما بازیکن زیاد داریم ولی بازیکن بدرد خور نداریم ما بازیکن سر زن نداریم به خاطر همین از کناره ها نفوذ نمی کنیم هافبک دفاعی نداریم دفاع

چپمون بدرد نمی خوره دفاع وسط خوب یکی مثه کمپانی نداریم شروع مجدد ژسنی یعنی حمله مجدد چون هافبکامون نمی تونن سر بزنن

پرتاب اوتامون ضعیفه هیچ برنامه ای نداریمو به سرعت لو میدیم

تمام بازیمون شده یک دو پشت محوطه که جواب نمیده

رضا در 13/7/1393 | 18:52 گفت:

دوستان من چرا با اینکه با حساب کاربری میرم طرفداری ولی صفحه ارسال نظر ندارم؟
لطفا جواب بدین

Mahdi Gunner در 13/7/1393 | 18:52 گفت:

واقعا بد بودیم خیلی بد . بازم همون داستان همیشگی داره اتفاق میوفته واسمون . عنچستر ازمون بالاتره . روسیچکی باید زودتر میومد تو زمین . اوزیل باید تعویض میشد همون اول نیمه دوم . استاد فلامینی هم که باز شاهکار خودش رو نشون داد . قشنگ گذاشت کاستا فرار کنه. بعد از مدت ها اومدم تو سایت تو شرایط خیلی بد . بخوایم همینطور ادامه بدیم باز هم چهارم میشیم . تاکنیک تیم باید عوض بشه .

مهرزاد در 13/7/1393 | 18:52 گفت:

کوش و ژسنی استاد پنالتی دادن تو بازی های مهم.
کوش فقط دفاع خوبی هست نه بیشتر.
------------------------------------------------------------------
به این خوبی داریم بازی می کنیم اگه نبریم حیفه.

arsenal در 13/7/1393 | 18:48 گفت:

بازی خوبی نبود و به نظر من شدیدا به یه هافبک دفاعی قلدر نیاز داریم. از چلسی خوشم نمیاد چون شبای بدی میشه...
موج انتقادات در راه است

مهرزاد در 13/7/1393 | 18:46 گفت:

کوش و ژسنی استاد پنالتی دادن تو بازی های مهم.
کوش فقط دفاع خوبی هست نه بیشتر.
------------------------------------------------------------------
به این خوبی داریم بازی می کنیم اگه نبریم حیفه.

Mohsen در 13/7/1393 | 18:45 گفت:

تو این چند سال که مورینیو اومده چلسی ، تبدیل شده به کابوس آرسنال
ترس و میشه تو چهره ونگر و بازیکنا دید... همیشه هم بخاطر این ترس از پیش بازنده ایم
ونگر باید نترس باشه و بازیکنا رو آماده کنه که توانایی این کار رو نداره و نداشته... قدیما این کار رو امثال ویرا و آدامز انجام میدادن، ولی الان تیم خیلی بی شخصیت و بی وجوده

Mohsen در 13/7/1393 | 18:43 گفت:

تو این چند سال که مورینیو اومده چلسی ، تبدیل شده به کابوس آرسنال
ترس و میشه تو چهره ونگر و بازیکنا دید... همیشه هم بخاطر این ترس از پیش بازنده ایم
ونگر باید نترس باشه و بازیکنا رو آماده کنه که توانایی این کار رو نداره و نداشته... قدیما این کار رو امثال ویرا و آدامز انجام میدادن، ولی الان تیم خیلی بی شخصیت و بی وجوده

midya در 13/7/1393 | 17:53 گفت:

فکر میکنم تو نیمه بعدی حملمون اینتوری بشه:
........................ولبک.............................
سانچز...............اوزیل..................سانتی

midya در 13/7/1393 | 17:52 گفت:

فکر میکنم تو نیمه بعدی حملمون اینتوری بشه:
........................ولبک.............................
سانچز...............اوزیل..................سانتی

آرین در 13/7/1393 | 17:50 گفت:

مورینیو = اتوبوس+سانتر+دایو

ونگر جان بچت حال این بی شرفو بگیر...

midya در 13/7/1393 | 17:48 گفت:

خیلی کیف کردم با حرکت رئیس ارزش 100 گل داشت!

حامد در 13/7/1393 | 17:46 گفت:

تو روووووووووووح مورینیو خودش اندیشه هاش

تو این بازی فنی بودن به کارت نمیاد یعنی اخر بی شرفیه مورینیو

جنگ روانی راه انداخت بازی دست ارسنال بود از این رو به اون رو شد

اسکار وحشی شده بود چرا؟؟؟مورینیو کشیدش کنار بعد از اون فقط میزد قطعا با ضد حمله به سختی به گل میرسیم چون خطا میکنن

ما خوب بودیم اوزیل میندازه کنار که جک شماره 10 بشه نمیتونه جکی اونجا اوزیل چپ بندازه بهتره تا راست

راست تا بیاد پا عوض کنه جلوشو میگیرن

arsenal در 13/7/1393 | 17:46 گفت:

عجب حرکتی زد رئیس
دمش گرم حسابی حااااااااااااااااااااااااال کردم ... مرتیکه مورینیو خیلی زر میزنه دیگه
مورینیو ازت متنفرم

کمیل در 13/7/1393 | 17:46 گفت:

نیمه اول بد نبودیم، چلسی فقط از رو خلاقیت هازارد که قبل از بازی از تنها بازیکنی که میترسیدم هازارد بود تونست پنالتی بگیره و گل بزنه، نباید میزاشتیم اینقدر راحت دریبل کنه و بیاد تو محوطه، ویلشر یه توپ خوبو از دست داد، حیف شد اگه درست استپ میکرد گل حتمی بود، اوزیل هم چند جا درون محوطو و پشت محوطه بد کار کرد، خیلی توپو نگه میداره و دور خودش میچرخه، ولبک خوب و دونده بازی کرد، نیمه دوم میتونیم مساویش کنیم، امیدوارم فقط اسیر ضد حمله ها چلسی نشیم تو نیمه دوم

midya در 13/7/1393 | 17:45 گفت:

خیلی خوب بودیم این نیمه میتونستیم یکی دو گل بزنیم همه چی خوب بود فقط نتیجه خوب نبود!

حسین ملازینل در 13/7/1393 | 17:45 گفت:

ازنظر من که نیمه اول هیچی از میزبان کم نداشتیم ...

گلی هم که زدن روی یک حرکت انفرادی بود ...

کاستا رو که کامل بسته بودیم ...

از فابرگاس هم چیز خاصی ندیدم ...

در مجموع به نظر من خوب بودیم ...

امیدوارم نتیجه عوض بشه ...

A.Djahed در 13/7/1393 | 17:45 گفت:

کوشیلنی بیشتر از کل بازیکنای تاریخ آرسنال پنالتی داده تازه فهمیدم ونگر هر کاری کنه بازیکنا نمی زارن تیم نتیجه بگیره .
ورمالن کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهرزاد در 13/7/1393 | 17:44 گفت:

کوش و ژسنی استاد پنالتی دادن تو بازی های مهم.
کوش فقط دفاع خوبی هست نه بیشتر.
------------------------------------------------------------------
به این خوبی داریم بازی می کنیم اگه نبریم حیفه.

Hossein در 13/7/1393 | 17:41 گفت:

خداییش خوب بازی کردیم تا اینجا. اوزیل چنتا حرکت باحال زد. سانچز دمش گرم یه حالی به کورتوا داد. ونگر هم که یه حال اساسی به مورینیو داد کلی کیف کردم.

همه چی خوب بود به جز نتیجه امیدوارم نیمه دوم بتونیم جبران کنیم

mohsen abbasi در 13/7/1393 | 16:48 گفت:

امیدوارم سر عقل بیاد 4141 نچینه؟

شروع شد

سراج در 13/7/1393 | 16:43 گفت:

نقل قول : بازی رو چرا نمیذاره؟؟؟؟؟

پاسخ شما : من الان زدم تو اینترنت هم ببینم هنوز شروع نشده

majid در 13/7/1393 | 16:42 گفت:


15 دقیقه تاخیر داره بازی

حامد در 13/7/1393 | 16:40 گفت:

بازی رو چرا نمیذاره؟؟؟؟؟

Ramin در 13/7/1393 | 16:24 گفت:

امیدوارم کازورلا روز خوبش باشه...

علی افرایی در 13/7/1393 | 16:22 گفت:

راستی خدا حریف خیلی چقر(چغر) و بد بدنه کاش چندتا اخراجی هم بدن
انشالا

علی افرایی در 13/7/1393 | 16:20 گفت:

آقا من میترسم خیلی زیادو از استرس دندونام داره خورد میشه.
امیدوارم چمبرز زیاد جلو نره و سر جاش بمونه
خدایا فلامینی رو شفا بده
خدایا کوش و شزنی پنالتی اخراج ندن
خدایا مرته کک نخوره
خدایا ویلشر رو جو نگیره
خدایا آرسنال چلسی رو بترکونه
انشالا

Ramin در 13/7/1393 | 16:20 گفت:

ترکیب آرسنال 4-2-3-1
شزنی
گیبسک-کوش-مرته-چمبرز
فلامینی-ویلشر
سانچز-اوزیل-کازورلا
ولبک

علیرضا در 13/7/1393 | 15:57 گفت:

چمبو چرا نیست؟

فرهاد در 13/7/1393 | 15:42 گفت:

Chelsea team to play Arsenal: Courtois, Ivanovic, Cahill, JT ©, Azpilicueta; Matic, Fabregas; Schurrle, Oscar, Hazard; Diego Costa. #CFC
Chelsea substitutes this afternoon: Cech, Zouma, Filipe Luis, Mikel, Willian, Salah, Remy. #CFC
#Arsenal team to play Chelsea: Szczesny, Chambers, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Wilshere, Flamini, Cazorla, Ozil, Alexis, Welbeck#CFCvAFC
#Arsenal subs: Martinez, Monreal, Coquelin, Rosicky, Oxlade-Chamberlain, Campbell, Podolski #CFCvAFC