loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

برایتون ۰-۱ آرسنال










سلام و تبریک بابت دو برد ضروری در روزهای فشرده جزیره
این 6 امتیاز جدا از فرایند طی شده در هر بازی و نحوه بازی تیم برامون بسیار حیاتی بود و به جرئت میتونم بگم مهم ترین فرد در این نتایج لاکازت بود که با برگشت تیم به سیستم 4231 عقب تر میاد و تیمو راه میندازه و یه جورایی به  حل مشکل خلاقیت توی تیم با اضافه کردن سرعت کمک میکنه و وینگرا صاحب موقعیت های خیلی خوبی میشن از اون طرف بازی ساکا هم عالی بوده و توی تیم حداکثر تاثیر رو داشته البته فکر میکنم با بازی سریع و سیستم جدید عملکرد په په هم اونجا متفاوت خواهد بود.
با برگشت پارتی بجای الننی این 4231 قشنگ تر هم میشه. هرچند تیم همچنان نقاط ضعف مشخصی داره ولی قدم رو به جلوی خوبی برداشته شده.
همونطوری که گفتم برعکس اوبا که نقشه موقعیتش توی زمین تو امار بالا مشخصه و ناخودآگاه به سمت چپ خودش میل بیشتری داره و نمیتونه 9 کاذب خوبی هم باشه لاکازت توی رسوندن توپ به کناره ها و پاس های تک ضرب پشت به دروازه تخصص داره و این کیفیته که توی این 2 بازی استفاده شده و نتیجه داده.


نقاط ضعف تیم که کم هم نیست و نباید پشت نتایج پنهان بشه و خیلی جای کار داره

یعنی تیم همچنان بی نظمه و بازی ای مثل نیمه اول امشب رو میبینیم که اصلا هیچ نشانی از طرح و برنامه و خلاقیت نیست و نمیشه فقط نتایج رو در نظر گرفت. این رو که با عدم تمرکز بازیکنا که تازه یکم بهتر شده جمع کنیم متوجه مشکلات ریشه ای میشیم. یعنی تیم باید پلن دفاعی و تهاجمی مشخص و موثر داشته باشه و ثبات حداکثری توی ترکیب و سیستم هم ضروریه . نتایجی مثل این باید مستمر باشه که امیدوارم همینطور بشه.

بحث طولانی میخواد که بمونه برای بعد و امروز خوشحال از روند تیم باشیم و به امید موفقیت بیشتر


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

it's time to change...

تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۹
بازدید پست : ۲,۳۳۷ بار
کل بازدید: ۲۹۲,۹۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰