loading
در حال بررسی درخواست شما
رقیب را بکش !
رقیب را بکش !

رقیب را بکش !

داربی آرسنال وتاتنهام همواره حساس ومهم بوده است خصوصا که دراین سالهای اخیر تاتنهام سعی کرده تا با سرمایه گذاریهای کلان خودش را به جمع تیمهای بالانشین ومدعی قهرمانی لیگ برتر نزدیک کندوهمین امرباعث شده تا دیداره این دوتیم همواره جذاب ودیدنی باشد.
شاگردان هری ردنپ این فصل عملکرد خوبی را ازخود به نمایش گذاشته اند وحضور آنها در رتبه پنجم لیگ برترمبین این مطلب است.اگرچه بنظرمیرسد دراین هفته های پایانی لیگ برتر کمی فرمشان را ازدست داده اند ولی کماکان رقیب قدرتمندی برای توپچیها محسوب میشوند.
ردنپ بعد از باخت به پورتسموث درنیمه نهایی جام حذفی ازچمن بلند ویمبلی گلایه کرد وبطورتلویحی آن را عامل شکست تیمش قلمدادنمود ولی واقعیت این است که چنانچه تیمی بتواند بهه مانند پورتسموث ارتباط میان خط هافبک وخطحمله تاتنهام را قطع کند بدون شک کارآسانی درمقابل این تیم پیش رو خواهد داشت ازدیگر نکات کلیدی این بازی محرومیت پالاسیوس هافبک دفاعی هندوراسی این تیم است که بنوعی شروع کننده حملات این تیم بحساب می آید .
همچنین بنظر میرسد که کاپیتان این تیم لدلی کینگ بعد از هفت هفته دور از مسابقات باردیگر به ترکیب بازخواهد گشت تا تیمش رادرادامه مسابقات همراهی کند.
تاتنهام هم اکنون با 58امتیاز ویک بازی کمترنسبت به منچسترسیتی درمکان پنجم جدول قراردارند وبرای کمترکردن فاصله با این تیم تنها به گرفتن هرسه امتیاز بازی فکر میکنند.
اما سوی دیگرمیدان شاگردان پروفسور قراردارند که بعداز حذف از لیگ قهرمانان اروپا توانستند بخوبی استراحت کنند وهشت روز بدون بازی راسپری کردند فرصتی که برای ارسنال بندرت رخ میدهد همانطور که انتظار میرود توپچیهای لندن برای جبران کردن شکست سنگینشان درمقابل بارسلونا پا به این بازی حساس میگذارند وحضورشان درکورس قهرمانی باعث خواهد شد تا تمام تلاششان رابرای  پیروزی دراین دیدار وکسب جام دراین فصل انجام دهند.
خبرخوب برای هواداران آرسنال بازگشت رابین ون پرسی به ترکیب تیم است بازیکنی که امادگی اش ونگر را متعجب کرده واین مرد فرانسوی احتمال حضور وی را دربازی امشب درترکیب آرسنال محتمل دانسته است.
از سوی دیگر کابوس مصدومیت آرسنال را رها نمیکند واخیرا الکس سانگ به لیست بلند  مصدومین  این تیم اضافه شده است این هافبک دفاعی کامرونی همچنین بازی برگشت با بارسلونا را نیز ازدست داده بود.
دیگر مصدومین آرسنال عبارتند از آندره آرشاوین ویلیام گالاس کایران گیبز کاپیتان سس فابرگاس و یوهان ژورو.
بازی امشب بازی بسیار سخت ودشواری است آرسنال بابرد دربازی امشب قهرمانی را جشن نخواهد گرفت ولی بدون شک قدم بلندی را درراه نیل به این هدف برخواهد داشت باید دید ایا توپچی ها میتوانند باپیروزی دراین دیدارفشار را برچلسی افزایش دهند؟
این بازی از تلوزیون دولتتی ایران بصورت زنده پخش خواهد شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۲۵
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۶۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰