loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل و آرتتا ! هم‌بازی دیروز، مربی و شاگرد امروز
اوزیل و آرتتا ! هم‌بازی دیروز، مربی و شاگرد امروز

اوزیل و آرتتا ! هم‌بازی دیروز، مربی و شاگرد امروز

این روزها بحث در خصوص کیفیت بازی اوزیل زیر نظر آرتتا و امری داغ است. از نگاه هواداران، مسوت در این دو بازی که آرتتا وظیفه سرمربیگری آنرا بر عهده داشته است متحول شده و روحیه بهتری از خود نشان میدهد.
در حالی که مسئولان باشگاه وظیفه جوانسازی آرسنال را بر دوش آرتتا قرار داده‌اند او یک پیام واضح و روشن برای اوزیل ارسال کرده و به او اعلام کرده است اگر میخواهد در ترکیب اصلی قرار بگیرد باید فرم خوبش را حفظ کند.
 
 همچنین آرتتا در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید "آیا در حال ساختن یک آرسنال جدید حول محور اوزیل هستید؟" پاسخ داد:
خیر! به هیچ وجه! من تنها زمانی او را در ترکیب قرار خواهم داد که اطمینان پیدا کنم نگرش درستی در تمرینات و بازی داشته است و به انتظاراتی که از او داریم آگاه است.
او در حال حاضر با اراده خوبی به کارش ادامه میدهد و در فرم بهتری نسبت به بقیه قرار دارد پس در ترکیب قرار میگیرد اگر این شرایط تغییر کند مطمئناً او هم در ترکیب جایی نخواهد داشت.
 
اوزیل هر دو بازی تحت هدایت آرتتا را از ابتدا آغاز کرده است و این در حالی است که به دلیل رفتار نامناسب پس از تعویض در برابر سیتی توسط فردی لیونبرگ تنبیه شده بود و از ترکیب کنار گذاشته شده بود اما آرتتا این رفتار او را قضاوت نکرد و از او خواست در تمرینات با جدیت به کار خود ادامه دهد. آرتتا در این خصوص گفت:
 
 من امیدوارم مسوت بتواند این فرمی که در تمرینات از خود نشان میدهد را برای هر سه یا چهار روز دوباره تکرار کند. او باید سعی کند این کار را انجام دهد چرا که از نظر فیزیکی در حال دستیابی به سطح خوبی است و مطمئنم با اراده‌ای که دارد بهتر هم خواهد شد. من او را به خوبی می‌شناسم شما هم از کیفیت او با خبرید بنابراین از این فرم خوبی که نشان میدهد متعجب نمی‌شوم. او استعدادهای درونی زیادی دارد و ما هم تلاش میکنیم از این استعدادها استفاده کنیم. مطمئنا او بدون کمک ما و بدون وجود یک ساختار صحیح نمی‌تواند این استعدادها را بروز دهد پس ما اینجاییم تا به او کمک کنیم در مسیر درستی که انتظار می رود قرار بگیرد.
 
مصاحبه پیش از بازی با یونایتد بوده است...
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Metro
بازدید: ۲,۰۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰