loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل عملا از باشگاه آرسنال کنار گذاشته شد
اوزیل عملا از باشگاه آرسنال کنار گذاشته شد

اوزیل عملا از باشگاه آرسنال کنار گذاشته شد

با توجه به لیست های ارائه شده برای بازی‌های لیگ برتر ، آرسنال مسوت اوزیل را از لیست خود خارج کرده است و لمپارد از پیتر چک به عنوان دروازبان در مواقع ضروری پرده برداری کرده است !!!
 
اوزیل در مورد این شرایط چنین نوشت ...
"نوشتن این پیام برای هوادارن آرسنال که در این سال ها برای آنها بازی کرده ام،سخت است.بسیار متاسفم که اسم من در لیست تیم برای رقابت های این فصل لیگ جزیره قرار ندارد.از زمان تمدید قراردادم در سال ۲۰۱۸،تمام وفاداری و تابعیتم را در گرو باشگاهی که عاشقش هستم،گذاشته ام و اینکه واکنشی در قبال آن صورت نگرفته است، مرا ناراحت می کند. تازه متوجه شده ام که امروزه، وفاداری سخت پیدا می شود.من همیشه تلاش کردم که هفته به هفته مثبت باقی بمانم تا شاید شانس مجددی برای بازگشت به ترکیب پیدا کنم و این دلیل سکوت من در این مدت بوده است. پیش از تعطیلی مسابقات در فصل گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا،من بسیار از رشد تیم زیر نظر سرمربی جدیدمان میکل آرتتا راضی بودم‌.ما در مسیر خوبی بودیم و می توانم بگویم که عملکرد من در سطح بالایی قرار داشت.ما اوضاع دوباره تغییر کرد و به من اجازه داده نشد که دوباره برای آرسنال بازی کنم.اما چه می توانم بگویم؟لندن هنوز برای من مانند خانه است.من هنوز دوستان خوب زیادی در باشگاه دارم و ارتباط قوی ای با هواداران دارم. هر اتفاقی هم که بیفتد، من به جنگیدن برای شانس دوباره ادامه خواهم داد و نمی گذارم هشتمین فصل من در باشگاه این گونه به پایان برسد. من می توانم به شما قول بدهم که این تصمیم سخت ذهنیت مرا تغییر نخواهد داد و به بهترین شکلی که بتوانم به تمرین ادامه خواهم داد و هر جا که بتوانم از صدایم برای مبارزه با نامردمی ها و عدالت استفاده می کنم."
 
صفحه رسمی باشگاه در زیر این نقل‌قول نوشته است: «نظر آرتتا درمورد مسوت اوزیل.»
علیرغم رویکرد همیشگی صفحات رسمی باشگاه در شبکه‌های اجتماعی نسبت به حواشی پیرامون بازیکنان و مسائل فنی، صفحه اینستاگرم باشگاه بریده‌ای از کنفرانس مطبوعاتی آرتتا منتشر کرده است که می‌گوید: «من باید بازیکنان را به بهترین فرم‌شان برسانم. وظیفه من است است و باز هم می‌گویم، [خط خوردن اوزیل] به هیچکدام از رفتارها و مسائلی که در رسانه‌ها می‌خوانم ارتباطی ندارد.»
 
نظر بان رایت در این مورد ...
توییت جدید ایان رایت پیرو خط خوردن نام مسوت اوزیل از لیست ٢۵ نفره لیگ برتر: «فوتبال دست از شگفت‌زده کردن من برنمیداره.
اینکه اتفاقات صورت گرفته بین مسوت و باشگاه قابل حل شدن نیست موقعیت غم‌انگیزیه. برای تمام افرادی که توی این ماجرا نقش دارن غم‌انگیزه و فقط می‌تونم آرزو کنم که مسوت توی چند ماه دشواری که پیش‌رو داره و می‌دونه که هیچ شانسی برای حضور در زمین پیدا نمی‌کنه قوی بمونه. دیگه چیزی برای گفتن نمی‌مونه. »
 
 
و این پایان راه اوزیل در آرسنال است. عملکرد مسوت اوزیل در لباس آرسنال به شرح زیر است....
🏟254 بازی
⚽️44 گل
🅰️77 پاس‌گل
🏆4 جام
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۸/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۷۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰