loading
در حال بررسی درخواست شما
ایدوال قبل از دربی شمال لندن اعتماد به نفس بالایی دارد.
ایدوال قبل از دربی شمال لندن اعتماد به نفس بالایی دارد.

ایدوال قبل از دربی شمال لندن اعتماد به نفس بالایی دارد.

یوناس ایدوال در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت که ما به رقیبان لندنی خود در این دیدار اهمیت می‌دهیم. تاتنهام پس از بهترین فصل WSL خود در سال گذشته، حالا پس از چندین شکست، در جدول رده نهم قرار گرفته است.

او گفت: "تیم تاتنهام را دیده‌ام که کمی بدشانس بوده است. واقعاً سخت کار کرده‌اند. فکر می‌کنم که آن‌ها یک تیم همراه با بازیکنان با کیفیت دارند که برایشان احترام زیادی قائلیم، بنابراین من حریفی را در پیش خواهم داشت که زندگی ما را در روز شنبه بسیار سخت خواهد کرد. ما باید برای برد، بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم."

"ویکی کمتر از یک هفته زمان داشت تا قبل از بازی لسترسیتی، تیم را آماده کند و حالا بیش از یک هفته‌ای زمان داشت که این کار را انجام دهد. من انتظار دارم که اگر تغییراتی وجود داشته باشد که او می‌خواهد پیاده کند، این بازی است که آن‌ها احتمالاً از آن استفاده خواهند کرد. فکر می‌کنم که نحوه بازی آن‌ها فردا، نشان اولیه واقعی از نحوه بازی تاتنهام تحت هدایت ویکی خواهد بود."

"وقتی که در این نوع برنامه بازی فشرده قرار داریم، باید تمرکز اصلی را بر روی تیم آرسنال و عملکرد خودمان قرار دهیم. البته باید حریف را آنالیز کنیم، اما باید این بازی را درک کنیم. باید یک ذهنیت انعطاف‌پذیر داشته باشیم و باید قبول کنیم که واقعاً نمی دانیم که تاتنهام فردا روی زمین چه کار خواهند کرد.  فقط باید اطمینان داشته باشیم که یک راهی برای مقابله با هر کاری که آن‌ها انجام می‌دهند، داریم."

تیم فوتبال زنان ما هنوز در لیگ برتر زنان از تاتنهام شکست نخورده‌اند، اما بازی بیرون از خانه ما در فصل گذشته با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. با این حال، ایدوال به اندازه کافی زمان داشت که بر روی این نتیجه فکر کند، که در اوایل دوره هدایت او در آرسنال برگزار شده بود.

ایدوال می گوید : "شما از هر بازی چیزی یاد می‌گیرید. ما چیزهایی را دیده‌ایم که تاتنهام در آنها خیلی خوب عمل می‌کنند، مانند این که چگونه بازیسازی می کنند. باید واقعاً توانایی کنترل این فضاها را داشته باشیم. باید فروتن باشیم، تا بتوانیم در بازی به حد امکان رو به جلو حرکت کنیم."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۵ ۱۱:۵۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰