loading
در حال بررسی درخواست شما
سخت است که فهمید چگونه باختیم
سخت است که فهمید چگونه باختیم

سخت است که فهمید چگونه باختیم



درباره عملکرد تیم برابر تاتنهام...
نمی توانیم از تمرکز خود  برای نود دقیقه پشتیبانی کنیم و آن را حفظ کنیم چرا که برخی بازیکنانافت کرده بودند .
من باور دارم به علاوه آن برخی بازیکنان کیفیتی که در یک بازی با این درجه و کیفیت را انتظار می رفت نشان دادند و اگر به موقعیت و ها و تلاش ها نگاه کنیم سخت که بفهمیم چگونه این بازی را باختیم .

افت کردنی که از اشباع شدن بود و برخی لغزش های پایه ای و همینطور بد شانسی هایی روی آن چرا که در صحنه پنالتی فکر می کنم صحنه خطای قبل از ان خطا نبود . و در راس همه آن ها در برای خطای قبل از ان که برای پنالتی که ما مرتکب آن شدیم . اما مجموعا شما در صحبت کمی گنگ می شوید . برای دوباره آنالیز کردن بازی باید دریافت چگونه شکست خوردیم .


اینکه آیا آرسنال پنالتی نیمه دوم را رد می کند ...
نمی دانم . من آن صحنه را به خوبی ندیدم .


درباره کنترل کامل بازی در نیمه اول...
ما در نیمه دوم نیز در حال کنترل بازی بودیم . ضربه آزادی برای آن ها شکل گرفت و گل از روی ان به ثمر رسید . می دانید ؟ ما بعد از گل دوم موقعیت ضد حمله داشتیم و بعد از ان روی گل دوم تنبیه شدیم . اگر به شانس های ایجاد شده که تاتنهام امروز داشت دقت کنید میبینید به راحتی سه گل دریافت کردیم . این یکی از ان بازی هایی بود که ما آن ها را کنترل کردیم اما در بازی شکست خوردیم و فقط می توانیم بر روی خودمان نگاه کنیم .


درباره گفته هری ردنپ درباره اینکه تاتنهام می تواند قهرمان لیگ شود ...
این جا ده تیم هستند که می توانند از دید ریاضی قهرمان لیگ شوند . تاتنهام هم یکی از ان هاست .



درباره اینکه تیم چگونه تمرکز خود را از دست داد...
نه . فکر می کنم ما بر روی بازی تمرکز داشتیم . اگر ما به خوبی بازی را آغاز نمی کردیم این را می گفتم . فکر می کنم بازیکنانی که در این زمان در بازی های وسط هفته و  آخر هفته و دوباره امروز بازی کرده بودند  نتوانستند آهنگ حرکتی خود را حفظ کنند و ما از لحاظ فیزیکی در نیمه دوم مشکل داشتیم و ساق ها سنگین شده بود .

درباره اینکه علاقه مند به دیدن دست دادن نصری و گالاس بودید...
ایده آلانه ترجیه می دهید همه در سراسط دنیا همیشه همدیگر را دوست داشته باشند اما این امر همیشه رخ نمی دهد .


این سخت است که بگوییم  از نظر فیزیکی مشکل داشتیم یا اشباع شده بودیم . فکر می کنم چیزی که برای قبول کردن سخت است این است که وقتی دو بر صفر جلو هستید این است که روی یک ضربه آزاد و روی یک ضد حمله گل بخورید .این بسیار سخت است که درک کنید . وقتی بازی دو بر یک می شوند آن ها امیدوار می شوند و ما نتوانستیم سومین شانس را به ثمر برسانیم . ما موقعیت های خوبی برای گلزنی دداشتیم . ما شاماک و کوشلنی را در یکی دو صحنه داشتیم و مجموعا تاتنهام همیشه در ضد حمله خطرناک بود .



درباره اینکه آرسنال نسبت به تغییر تاتنهام در نیمه دوم کند عمل کرد...
شاید . فکر می کنم آن ها در نیمه دوم بازتر بودند و ما فضای بیشتری برای بازی و ساختن شانس داشتیم اما فکر می کنم برای مثال شاماک در نیمه دوم از رفت و برگشت ها خسته شده بود چرا که پاهایش خسته بودند . او 70 یا 80 دقیقه در بازی چهار شنبه شب بازی کرده بود . البته آن ها بعد از آن به این جا بازگشتند و مرده بودند . ( بسیار خسته بودند  )
البته ما موقعیت داشتیم حتی در نیمه دوم تا آن ها را بکشیم .



اینکه سه شکست خانگی در این مرحله از لیگ بسیار زیاد است...
بله موافقم . سه شکست خانگی بسیار زیاد است . در دو بازی اول ما موفق نبودیم و در عملکردمان خوب نبودیم و فقط می توانستیم بگوییم سطاوارشان نبودیم . امروز ما خوب عمل کردیم و اما چیزی که نگران کننده است این است که موقعیت این را داشتیم که به بالای جدول برویم . این ناراحت کننده است چرا که این بخشی از کار ماست .



درباره اینکه آرسنال شانس پیروزی بعد از خطای هند را داشت ...
بله البته . من به آن یقین داشتم . برای پیروزی موقعیت هایی میسازید و ما امروز در مسیر درستی بودیم اما ناموفق شدیم . ما آن را قبول کردیم و بیشتر از نظر روانی بود تا فوتبالی . اگر تاتنهام بر بازی سلطه داشت و ده موقعیت داشتند و بازی را می بردند می گفتید باشه ما بازی را به تیم بهتر زمین واگذار کردیم . امروز همیشه در موقعیت بودیم و می توانستیم پیروز شدیم و اینطور نشد . و این گاهی اوقات سخت که هضمش کنید .
آن ها بسیار سفت و سخت بودند . همیشه در فوتبال مسائلی هست که وجود دانرد مثل بد شانسی . اینکه می توان تصور کرد ناگهان ضربه آزادی شکل میگیرد و پشت آن پنالتی رخ می دهد وقتی که ضربه آزاد از دست می رود ؟
این سخت است که تصور کنید . نمی توانید آن را پیش بینی کنید اما برای من ترکیبی از مشکلات خسته کننده در نیمه دوم بود و همینطور کمبود احتیاط کاری .  ”

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۲۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰