loading
در حال بررسی درخواست شما
گاهی در عقب زمین خاموش می شویم
گاهی در عقب زمین خاموش می شویم

گاهی در عقب زمین خاموش می شویم



مشکل اصلی آرسنال در فصل گذشته نبود تمرکز کافی و رقابت مناسب در خط دفاعی بود و بازیکنان نمی توانستند با ارائه یک بازی خوب دفاعی در طول نود دقیقه از گل های خورده شده جلوگیری کنند و در اواخر فصل نیز با مصدومیت بازیکنان دفای مشکل دو چندان شد .
به هر صورت با وجود اشاره های فراوان و تلاش های صورت گرفته بازیکنان دفاعی امسال نیز همچنان شکننده به کار خود ادامه می دهند و با وجود مصدومیت توماس ورمائلن برای مدت طولانی این نگرانی به حداکثر رسیده و همچنان سه بازیکن مرکزی دفاع با اشتباهات و عملکرد های ضعیفشان در نتیجه گیری آرسنال مشکل ساز می شوند .
آرسن ونگر نیز قبول دارد آرسنال در مواقعی از بازی در عقب زمین خاموش می شود و این عامل نگرانن کننده باید هر چه سریع تر برطرف شود تا آرسنال بتواند در ادامه فصل همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند .
اوج این صحبت ها زمانی بود که آرسنال ناباورانه سومین شکست خانگی خود را برابر رقیب دیرینه تاتنهام تجربه کرد و نتوانست به صدر جدول برسد .

“ گاهی در آن منطقه خالی می شویم . در آن ناحیه نیستیم . با پنج دقیقه به بازی مانده شما مطمئن می شوید پیروزید . متاسفانه در عقب زمین قسمت اصلی گرفته شد.
ما دو بر صفر جلو بودیم و همه چیز در دستان ما بود . بسیار سخت است که این واقعیت را تطبیق دهیم و بسیار سخت است که آن را توضیح دهیم حتی اگر به اندازه حضور من مربی گری کرده باشید . اما کاملا تمرکز  از دست رفت و مخصوصا روی گل دوم و سوم کار سخت شد .
می خواستیم که سختی و استقامت دفاعمان حفظ شود ( در نیمه دوم ) اما بی درنگ وقتی ما بیرون آمدیم واگذار کرده بودیم . این اولین بار نیست که این اتفاق می افتد و این یکی از ضعف های ماست . خیلی وقت ها ما اشتباهات کوچکی کردیم و سفت و سخت نبودیم وقتی نتیجه را پیش بودیم . ما با سلطه کامل بیرون نیامدیم . “

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۹/۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰