loading
در حال بررسی درخواست شما
در انتظار یوهان
در انتظار یوهان

در انتظار یوهان



شاید به ثبات رسیدن زوج یوهان جورو و لوران کوشلنی و عملکرد مثبت این دو مدافع در غیاب ورمائلنی که برای مدت بسیار طولانی از میادین دور بوده در کنار نمایش ضعیف اسکیلاچی هواداران را کمی امیدوار کرده بود اما کمبود نفرات دفاعی و فشار زیادی وارده بر بازیکنی مانند جورو که یک فصل به دلیل مشکل زانو بیرون بود در نهایت باعث شد تا این بازیکن بار دیگر از این ناحیه احساس درد بکند و زمین بازی را برابر نیوکاسل ترک کند .
حال با توجه به عدم خرید آرسن ونگر در ژانویه و با توجه به کمبود شدید نفرات دفاعی و بیرون بودن جورو و ورمائلن این نگرانی شدید برای هواداران آرسنالی به وجود آمده که به علاوه عملکرد ضعیف زوج دفاعی کوشلنی و اسکیلاچی در این فصل آرسنال دوباره باید شاهد دو دفاع مرکزی ثابت و نامستحکم و در پی آن فشار زیادی وارده بر روی این دو مدافع باشد . فشاری که با وجود صحبت های قبلی بر جورو وارد شد و این بازیکن را از میادین دور کرد .
یوهان جورو جوان که این فصل با عملکرد مثبتش هواداران را به داشتن یک مدافع خوب دیگر امیدوار کرده بود روز دو شنبه اسکنی در باشگاه داده است و باید منتظر نتایج این اسکن باشد . وی از این بابت که مصدومیت زانوی وی از ناحیه لیگامنت زانو باشد ترس زیادی دارد . مصدومیتی که می تواند باعث شود یوهان ادامه فصل را از دست بدهد .
هم اکنون با توجه به ریکاوری ورمائلن و دوری قطعی چهار هفته ای وی و عدم خرید مدافع در ژانویه آرسن ونگر نیز به شدت نگران این ریسک بزرگ و مصدومیت جورو است .
به هر ترتیب نتایج اسکن های صورت گرفته طی روز های آتی می تواند مشخص کننده میزان صدمه وارده بر جورو و بر پیکره باشگاه آرسنال در این فصل باشد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۱۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : mirrorfootball
بازدید: ۷۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰