loading
در حال بررسی درخواست شما
نگرانی اصلی من اضافه کردن کیفیت به تیم است
نگرانی اصلی من اضافه کردن کیفیت به تیم است

نگرانی اصلی من اضافه کردن کیفیت به تیم است


ونگر تلاش می کند تا پیش از بسته شدن پنجره ی نقل و انتقالات تیمش را تقویت کند اما چیزی که روی آن تمرکز می کند "کیفیت" است نه برچسب های قیمتی !!!

مرد فرانسوی تا اینجا پذیرای چهار چهره ی جدید در تیمش بوده ، اما تمایل خود را نسبت به تقویت خط دفاع پنهان نمی کند ...علاوه بر این می دانیم با خروج فابرگاس به بودجه ی تیم برای خرید بازیکن اضافه شده است

ونگر در کنفرانس پیش از بازی با اودینزه به اخبار پیرامون جادسون و توز اهمیتی نداد و به ذکر توضیحاتی در مورد نیاز های تیم برای خرید بسنده کرد ...

" ما واهمه ای از خرج کردن پول هایمان نداریم .. ولی باید متقاعد شویم بازیکنی که قرار است به تیم اضافه شود از آنچه در تیم داریم بهتر است...نگرانی اصلی ما اینست که "کیفیت" را به تیم تزریق کنیم .. ما دارای کیفیت هستیم ، اما می خواهیم به آن اضافه کنیم "

" ما برای خرید تلاش خواهیم کرد اما بازیکنان دیگری را که به تیم آمده اند فراموش نکنیم .. ما جنکینسون را داریم ، جروینیو ، جوئل کمپبل ، میایجی و الکس چمبرلین را خریده ایم ...شما آنها را به خوبی نمی شناسید اما همه ی آنها بازیکنان با کیفیتی هستند "

هواداران در سنت جیمز پارک از ونگر خواستند پول خرج کند و خواسته های آنان را در نظر بگیرد

توضیحات ونگر : " من مدت زیادی در فوتبال بوده ام .. مدت ها ... و فکر نمی کنم صرفا خرج کردن پول قابل دفاع باشد ...پول خرج کردن برای بازیکنان سطح بالا قابل دفاع است ...اما اینکه فقط بخواهید پول را خرج کنید نشان دهنده ی ناراحتی شماست "

" هواداران می توانند به راهی که باشگاه در آن قدم بر می دارد افتخار کنند ...به کیفیت بازیکنانی که داریم ...و وضعیت مالی ای که باشگاه در آن قرار دارد ... آنها برای افتخار به این باشگاه دلایل بیشتری دارند تا محکوم کردن آن ....ما در مدت زمان کوتاهی ورزشگاه جدیدی بنا کردیم و تیم خود را ساختیم ...ما همیشه در وضعیت مالی خوبی بودیم و خود را در جایگاه بالا حفظ کردیم ...برای مثبت بودن دلایل بیشتری هست تا منفی بافی که همه فریفته ی آن اند "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۲۴
به قلم علی عابدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰