loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : چرا اجازه دادم نصری برود!
ونگر : چرا اجازه دادم نصری برود!

ونگر : چرا اجازه دادم نصری برود!



در تمام طول تابستان گمانه زنی هایي مبنی بر جدایی نصری از آرسنال و پيوستنش به منچستر سيتی وجود داشت و در نهايت در آخرين روزهای پنجره نقل و انتقالات اين بازيكن ملی پوش فرانسوی تنها پس از گذشت سه سال آرسنال را ترك كرد.

با جدایی وی از آرسنال ، آرون رمزی و ميكل آرتتا در كنار الكس سونگ خط هافبك قابل اتكایی را تشكيل داده اند. ضمن اينكه بازيكنی نظير جروينيو نيز به تيم اضافه شده است كه توانایی های هجومی زيادی دارد. جك ويلشر هنوز در اين فصل برای تيم به ميدان نرفته است اما پتانسيل بسيار بالای اين بازيكن عاملی برای اجازه دادن ونگر برای خروج نصری بود.

" شما می خواهيد كه بازيكنان جوان خود را حفظ كنيد اما زمانی كه ما بر سر قرارداد جديد به توافق نرسيديم ، من خودم را برای مواجه شدن با اين مساله ( جدایی نصری ) آماده كردم.

" به طور كلی می دانستم كه رمزی فصل گذشته زياد بازی نكرد و اگر اين شانس را داشت كه مصدوم نمی شد ، می توانست به ما كمك كند. در تمرينات پيش فصل احساس كردم كه ويلشر و رمزی به خوبی با يكديگر كار می كنند.

" چيزی كه انتظارش را نداشتيم اين بود كه ويلشر را از دست بدهيم. بايد اعتراف كنيم كه پس از آن ، ما به لحاظ كيفی و كمی در مضيغه قرار گرفتيم بنابراين بازيكنان بيشتری را به خدمت گرفتيم."

اما سرمربی توپچی ها بار ديگر ابراز اميدواری كرد هواداران در بازی سه شنبه شب برخورد محترمانه ای با سمير نصری داشته باشند.

" اميدوارم كه با سمير برخورد خوبی شود. نمی دانم كه او بازی خواهد كرد يا خير اما شخصا می خواهم هر بازيكنی كه در گذشته برای ما بازی كرده است زمانی كه به اينجا می آيد مورد احترام قرار بگيرد.

" سمير در طول مدتی كه با ما بود پيشرفت فوق العاده ای داشت. او به خوبی از يك بازيكن گل نزن به مردی تاثير گذار تبديل شد. البته كه او در اينجا بازيكن مهمی بود و من مطمئن هستم كه برای منچستر سيتی نيز چنين بازيكنی خواهد شد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۹/۸
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۴۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰