loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر به دنبال دفاع چپ ، گزینه اول " گرت بیل جدید "
ونگر به دنبال دفاع چپ ، گزینه اول " گرت بیل جدید "

ونگر به دنبال دفاع چپ ، گزینه اول " گرت بیل جدید "


آرسن ونگر ، سرمربی آرسنال به دنبال جذب بازیکن 20 ساله مراکشی ، اشرف لازار ، که هم اکنون در سری بی و تیم وارسه بازی می کند می باشد. بازیکنی که مدافع اسبق کیو پی آر و مدیر ورزشی کنونی تیم وارسه یعنی مائورو میلانزه او را " گرت بیل " جدید می خواند. میلانزه هنگامی که بیل در ساوت همپتون بازی می کرد او را به ای سی میلان پیشنهاد داده بود و اکنون معتقد است ستاره مراکشی چیزی از گرت بیل کمتر ندارد.

مدیر برنامه های این بازیکن ، علی برات به تالک اسپورت گفت : " بسیاری از باشگاه های بزرگ از سراسر اروپا نسبت به جذب او ابراز تمایل کرده اند ، او بسیار شبیه گرت بیل است ، چه از لحاظ فرم بازی چه از لحاظ نوع دویدن. من فکر می کنم او به زودی تبدیل به بازیکن بزرگی در لیگ برتر خواهد شد.

نه آندره سانتوس و نه کیران گیبس ، هییچ کدام نتوانسته اند انتظارات ونگر را به صورت کامل در این پست برآورده سازند و همین مساله موجب شده او به دنبال یک بازیکن متخصص در این پست باشد. اگر چه پست اصلی این بازیکن هافبک می باشد اما لازار از وقتی وظایف دفاعی تر را پذیرفته ، خود را به عنوان یکی از مستعدترین بازیکن های جوان ایتالیا معرفی نموده است. این بازیکن 20 ساله هنوز می تواند برای تیم ملی مراکش بازی کند از طرفی او از کودکی در ایتالیا زندگی کرده و واجد شرایط اخذ پاسپورت ایتالیایی نیز هست.

لازار هم اکنون از سوی میلان ، اورتون و مایورکا پیشنهاداتی دریافت نموده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۳
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : www.dailymail.co.uk
بازدید: ۱,۱۷۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰