loading
در حال بررسی درخواست شما
بررسی بازیکنان ۲۰۱۱/۱۲: توماس روزیسکی
بررسی بازیکنان ۲۰۱۱/۱۲: توماس روزیسکی

بررسی بازیکنان ۲۰۱۱/۱۲: توماس روزیسکی


تا پیش از کریسمس آرون رمزی به عنوان انتخاب اول آرسن ونگر در پست هافبک تهاجمی به میدان میرفت ولی در سال جدید میلادی توماس با مجموعه ای از نمایش های عالی چشم ها را به خود خیره کرد.

او در دیدارهای برابر منچستر یونایتد و بلکبرن بسیار عالی ظاهر شد ولی شاید بهترین نمایش او در پیراهن آرسنال پیروزی ۵-۲ آرسنال برابر تاتنهام بود.

در آن بازی توماس با پاس باکاری سانیا دروازه تاتنهام را برای سومین بار گشود و زمینه را برای پیروزی پرگل توپچی ها فراهم کرد.

در نیم فصل دوم توماس مرد جدا نشدنی ترکیب ثابت آرسنال بود و پس از گلزنی برابر تاتنهام٬ دروازه میلان در بازی برگشت لیگ قهرمانان را نیز گشود.

گل برابر میلان دومین و آخرین گل توماس برای آرسنال در این فصل بود ولی تاثیری که روزیسکی در نتایج این فصل آرسنال داشت٬ چیزی فراتر از گلزنی بود.

توماس در ماه مارچ قرارداد جدیدی را با آرسنال به ثبت رساند و با نمایش هایی چشم نواز تا پایان فصل در ترکیب توپچی ها به میدان رفت.

حرکات ماهرانه در میانه میدان٬ دید باز و پاس های بی عیب و نقص توماس او را به یکی از بهترین های اروپا در پست خودش در این فصل مبدل کرد. با امضای قرارداد جدید٬ توماس هنوز چیزهای زیادی برای ارائه کردن دارد.

صحبت های توماس:

"تفاوتی بین بازی ای که اکنون میکنم - بگذارید بگویم - و بازی ۵ سال قبلم وجود ندارد.
"میدانید که سن من ۳۱ سال است ولی در فوتبال من ۲۹ ساله هستم - دو سال را به دلیل مصدومیت از دست دادم بنابراین بیایید در مورد سن فوتبالی من صحبت کنیم.
"هنوز باور دارم که چیزهای زیادی در من وجود دارد و باید ببینیم که چگونه پیش خواهد رفت ولی اکنون احساس فوق العده ای دارم و میخواهم به همین راه ادامه دهم."


بهترین لحظه:

شاید نمایش هنرمندانه توماس در برابر تاتنهام همه نگاه ها را به خود خیره کرد ولی یکی دیگر از نمایش های او شایسته اعتبار بیشتری است. جایی که در نیمه دوم دیدار سرنوشت ساز برگشت پلی-آف لیگ قهرمانان به میدان آمد و با کمک به تغییر جریان بازی٬ آرسنال راهی دور گروهی شد. ونگر در اینباره گفت:"احساس کردم که کمی کمبود خلاقیت در خط هافبک داشتیم و نیاز داشتیم تا بیشتر خلاق باشیم. توماس تاثیر بزرگی در نیمه دوم داشت."

خوشحالی توماس و ژروینیو

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۱۰
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰