loading
در حال بررسی درخواست شما
سکوت رمزدیل شکست
سکوت رمزدیل شکست

سکوت رمزدیل شکست

آرون رمزدیل، درباره از دست دادن جایگاه خود در ترکیب اصلی به نفع دیوید رایا در هفته‌های اخیر شوخی کرد. این بازیکن ملی‌پوش انگلیس در دو سال گذشته دروازه‌بان اصلی توپچی‌ها بود و پس از پیوستن از تیم شفیلد یونایتد در تابستان 2021، جایگاه برند لنو را در استادیوم امارات تصاحب کرده بود.

اما رمزدیل در ماه گذشته از ترکیب اصلی میکل آرتتا در پیروزی 1-0 مقابل اورتون کنار گذاشته شد و از آن زمان خرید تابستانی، دیوید رایا، جایگاه او را در ترکیب اصلی مربی اسپانیایی به عهده گرفته است. حالا رمزدیل 25 ساله، سکوت خود را در این باره شکسته و در یک ویدیو با هم‌تیمی‌های خود در تیم ملی انگلیس با شوخی گفته است که اخیراً زیاد برنده نشده است.

رمزدیل با ادی انکتیا، مهاجم آرسنال، بازی هویج در جعبه را انجام داد. انکتیا درباره این بازی شوخی‌آمیز به شبکه 4 گفت: "فکر می‌کنم اشتیاق او برای پیروزی موجب سقوطش خواهد شد." 

رمزدیل در پاسخ گفت: "بله من واقعاً می‌خواهم برنده شوم. اخیراً زیاد برنده نشده‌ام."

وقتی رمزدیل و انکتیا با هم می‌خندند، به نظر می‌رسد رمزدیل به طور ضمنی به از دست دادن جایگاه خود به نفع دیوید رایا اشاره می‌کند

هنوز مشخص نیست آیا رایا که به صورت قرضی از برنتفورد آمده است، جایگاه خود را در ترکیب اصلی در بازی بعدی آرسنال مقابل چلسی حفظ خواهد کرد یا خیر.

در آخرین بازی، دروازه‌بان اسپانیایی موفق شد در پیروزی 1-0 مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، منچسترسیتی، دروازه‌اش را بسته نگه دارد، اگرچه برخی از حرکات او در برابر تیم پپ گواردیولا مورد انتقاد قرار گرفت.

گری نویل در پادکست خود گفت: "نیمه اول نگران دروازه‌بان بودم. او در آن لحظات اضطراب بحران را مهار کرد. اگر گلی در نیمه اول به خاطر همان لحظات می‌خورد، باید بگویم که واقعاً می‌توانست مشکل بزرگی باشد. اما او از آن بازی سربلند بیرون آمد."


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۲۴ ۱۹:۱۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مقاله
منبع : فوتبال لندن
بازدید: ۳۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰