loading
در حال بررسی درخواست شما
هر آنچه که باید در مورد خرید جدید آرسنال مت ترنر بدانید
هر آنچه که باید در مورد خرید جدید آرسنال مت ترنر بدانید

هر آنچه که باید در مورد خرید جدید آرسنال مت ترنر بدانید

لیگ برتر قرار است با پیوستن مت ترنر به آرسنال در تابستان آینده، جدیدترین آمریکایی خود را بشناسد.
 
آرسنال بر سر قراردادی با نیوانگلند به توافق رسیده است که باعث می‌شود این گلر راه تیم هاوارد و برد گازمن را دنبال کند و راهی لیگ برتر شود.
 
به طور معمول بزرگترین صادرات ایالات متحده آمریکا به انگلیس فیلم ها و برنامه های تلویزیونی آن است، اما تعداد فزاینده ای از بازیکنان در حال حرکت به سمت لیگ برتر هستند و "فوتبال" همچنان در ایالات متحده رشد می کند.
 
بنابراین ما هر آنچه را که باید در مورد خرید جدید آرسنال از آمریکا را بدانید در یک مقاله گردآوری کرده‌ایم.
 
او چه کسی است؟
 
ترنر که در نیوجرسی متولد و پرورش یافته است، 27 سال سن دارد و از سال 2018 شماره یک نیوانگلند بوده است.
 
در ایالات متحده، فوتبال در سیستم دانشگاهی مشابه سایر ورزش‌ها مانند بسکتبال و فوتبال آمریکایی اجرا می‌شود.
 
این بدان معناست که ترنر سال‌های کالج خود را در دانشگاه فیرفیلد سپری کرد.
 
برای بسیاری از بازیکنان ایالات متحده که پایان دوران حرفه ای آنهاست یا حداقل به امید آنها برای بزرگ شدن پایان می دهد، اما ترنر این روند را کاملاً رد کرده است.
 
او در سال 2016 با نیوانگلند قرارداد امضا کرد و پس از دو سال حضور قرضی در تیم ریچموند کیکرز، خیلی زود خودش را به عنوان شماره یک نیوانگلند ثابت کرد.
 
ترنر از آن زمان تا به حال پیشرفت کرده و سال گذشته جایزه بهترین دروازه بان MLS را به همراه جایزه بهترین بازیکن مسابقه در بازی ستاره های MLS دریافت کرد.
 
بازی های درخشان او در سال گذشته او را بر آن داشت تا با زک استفن از منچسترسیتی برای کسب مقام شماره یک آمریکا مبارزه کند. ترنر به عنوان دروازه بان اصلی به کشورش کمک کرد تا جام طلای کونکاکاف 2021 را برنده شود.
 
با توجه به اینکه آرسنال در تابستان آرون رمزدیل را به خدمت گرفت، منصفانه است که نیاز آنها به یک دروازه بان دیگر را زیر سوال ببریم، اما جذب ترنر به عنوان یک حرکت معقول و از نظر مالی خوب از سوی باشگاه تلقی می شود.
 
این امکان را برای برند لنو فراهم می کند تا از باشگاه جدا شود، بازیکن آلمانی که در این فصل توسط رمزدیل نیمکت نشین شده است.
 
ترنر جایگزینی ارزان برای دستمزدهای کمتر ارائه می‌کند و پول را برای خرج کردن در جاهای دیگر ذخیره می‌کند. گفته می شود که او تنها 5.8 میلیون پوند برای آرسنال هزینه خواهد داشت.
 
تعداد کمی از بازیکنان از لیگ MLS به یک باشگاه لیگ برتری می‌رسند، اما ترنر موفق به این کار شده است.
 
او چگونه بازی می‌کند؟
 
آمار ترنر را به عنوان بهترین گلر در MLS نشان می‌دهد. 3.43 سیو در هر 90 دقیقه با درصد موفقیت 74.2%
 
برای مقایسه، رمزدیل آمار 3.58 سیو در هر 90  دقیقه و درصد موفقیت 76.7% داشته است که هر دو فقط کمی بالاتر از این گلر آمریکایی است.
 
فصل گذشته او با 4 پنالتی روبرو شد و دو پنالتی را مهار کرد.
 
شاید مهمترین چیز برای یک گلر مدرن، بازی با پا است که ترنر در این زمینه مطمئن است.
 
او در فصل گذشته ضریب تکمیل پاس 72.3% داشت که در واقع بهتر از 68.7% رمزدیل تاکنون در لیگ برتر این فصل بوده است.
 
از همه مهمتر میانگین پاس‌های بلند صحیح ترنر 54.9٪ است، که بسیار بهتر از 43.5% رمزدیل است.
 
از نظر میزان دفع توپ در خارج از محوطه جریمه، ترنر حدود 0.57 اقدام دفاعی را در هر 90 دقیقه انجام می دهد که این آمار برای رمزدیل 0.61 می‌باشد.
 
آنچه او گفته است
 
هر زمانی که من پیراهن تیم ملی را بر تن کنم، چه برای تمرین، چه برای بازی یا روی نیمکت، واقعاً خاص است. این [اولین بازی ملی او] چیزی است که تا آخر عمر به یاد خواهم داشت."
 
وقتی صحبت از ضربات پنالتی به میان می‌آید، کمترین فشار بر روی دروازه‌بان است. از شما انتظار نمی رود که آنها را نجات دهید. در آن لحظه، [در اولین بازی با یک پنالتی مواجه شدم] آرام بودم، این انرژی آرام را احساس کردم و احساس می کردم که می خواهم آن را نجات دهم. من به خودم فرصت دادم که مهار کنم و توانستم.»
 
"[در صورت پیوستن به یک باشگاه لیگ برتر] 100% این هدف من است. این چیزی است که من می خواهم اتفاق بیفتد. بدیهی است که با کووید واقعاً سخت بوده است. تیم ها کاملا آزادانه هزینه نمی کنند. به طور معمول، در ماه های تابستان، بازار دروازه بان ها بسیار متفاوت است."
 
دروازبانان درجه دوم زیادی در پنج لیگ برتر جهان وجود دارند که به دنبال بازی هستند، به دنبال تیم هایی هستند که بتوانند در آن بازی کنند و باشگاه ها به دنبال این هستند که هزینه های خود را با آوردن بازیکن قرضی به جای خرید بازیکن جبران کنند. آنها احتمالاً تمایل به این کار خواهند داشت. چالش برانگیز است.»
 
"من یک باشگاه رویایی ندارم. با این حال، رویای من بازی در لیگ برتر انگلیس است. امیدوارم روزی این اتفاق بیفتد، اما خوشحال می‌شوم که مطمئناً در هر یک از پنج لیگ برتر اروپایی بازی کنم."
 
درست است که علاقه [از سوی اروپا] وجود دارد، همه چیز به بهترین چیز برای من بستگی دارد. جام جهانی 10 ماه دیگر است، من می خواهم یک تصمیم هوشمندانه بگیرم. از اینکه الان کجا هستم و چقدر پیشرفت کرده ام احساس خوبی دارم، اما دوست دارم روزی خودم را به چالش بکشم.»
 
«اگر در پایان سال 2020 به من می گفتید که سال 2021 برای من چگونه خواهد بود، احتمالاً آن را باور نمی کردم. فکر می‌کنم در فرصت‌هایی که داشتم، بهترین عملکردم را ارائه دادم.»
 
آنچه در مورد او گفته‌اند
 
گرگ برهالتر، مربی تیم ملی آمریکا، پس از پیروزی آمریکا مقابل السالوادور گفت: «[ترنر] به دانشگاه فیرفیلد رفت، از دانشگاه خارج شد، اکنون با تیم ملی بازی می کند و به آرسنال می رود.
 
«این فقط یک داستان شگفت انگیز است و همه چیز به او، اخلاق کاری، اعتقادش به خودش و نگرش هرگز تسلیم نمی شود.
 
این یک داستان عالی است و مت یک پسر عالی، یک هم تیمی عالی است و ما خوش شانس هستیم که او را داریم. امشب نمونه ای بود از جایی که او هر کاری را که باید انجام می داد انجام داد. او در همه شرایط آرام بود.»
 
بروس آرنا، مربی نیوانگلند، در سال 2020 : ''او ثابت‌ترین بازیکن ما در این سال بوده است، شکی در این مورد نیست.''
 
ما نیاز داریم که بازیکنان دیگری را وادار کنیم تا بازی های ثابت تری را در داخل و خارج از بازی انجام دهند. ما عملکردهای بسیار خوبی داشته ایم، اما نه به طور ثابتی که مت اجرا کرده است."
 
کوین هیچاک دروازه بان سابق چلسی گفت: "من با بسیاری از بهترین گلرهای لیگ برتر کار کرده‌ام و او در کنار سه گلر برتری است که با آنها کار کرده‌ام."
 
''می دانم که او در این لحظه به خوبی هر دروازه بان برتر لیگ برتر است.''

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : Planet Football
بازدید: ۱,۱۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰