loading
در حال بررسی درخواست شما
چهار پیروزی کلاسیک خانگی آرسنال مقابل بورنموث
چهار پیروزی کلاسیک خانگی آرسنال مقابل بورنموث

چهار پیروزی کلاسیک خانگی آرسنال مقابل بورنموث

بورنموث این آخر هفته به شمال لندن می آید و در حالی که آنها فقط در هفت دیدار در ورزشگاه امارات با ما روبرو شده‌اند، اما در این مدت شاهد بازی های به یاد ماندنی بوده‌ایم.

برای بیرون کشیدن چهار نبرد کلاسیک مقابل بورنموث به آرشیو مراجعه کردیم، که در آن شاهد گل‌های فوق‌العاده و نمایش‌های عالی از توپچی‌ها هستیم.

۲۸ دسامبر ۲۰۱۵
آرسنال ۲-۰ بورنموث

پس از صعود گیلاس‌ها به لیگ برتر چند ماه قبل، این اولین دیدار لیگ بین دو تیم بود که به مسوت اوزیل فرصت داد تا بخشی از توانایی‌های جادویی خود را به نمایش بگذارد.

هافبک آلمانی در دقیقه ۲۷ یک کرنر را برای گابریل پائولیستا ارسال کرد تا با ضربه سر گلزنی کند و درست بعد از یک ساعت، او یک پاسکاری دو نفره زیبا با اولیویه ژیرو انجام داد و مهاجم فرانسوی با بی‌خیالی توپ را به مسیر اوزیل فرستاد تا او با یک ضربه تمام کننده و آرام ما را به صدر جدول لیگ برتر برساند.

نهم سپتامبر ۲۰۱۷
آرسنال ۳-۰ بورنموث

این بازی برای دنی ولبک که دو گل زد تا به ما کمک کند در ابتدای فصل به پیروزی برسیم، فراموش نشدنی بود. مهاجم در دقیقه ۶ با یک ضربه سر هوشمندانه گلزنی کرد و قبل از دقیقه ۶۰، پاس گلی برای الکساندر لاکازت ارسال کرد تا با یک ضربه دقیق توپ را از کنار اسمیر بگوویچ عبور دهد و برتری را دو برابر کند.

گل سوم در دقیقه ۵۰ به ثمر رسید، زمانی که آرون رمزی پاسی عالی به ولبک داد و او توپ را به گوشه دور دروازه فرستاد تا امتیاز را تثبیت کند و یک نمایش همه جانبه را به پایان برساند.

۲۷ فوریه ۲۰۱۹
آرسنال ۵-۱ بورنموث

این بازی شاهد گلزنی های فراوان ما بود و گیلاس‌ها را به زانو درآوردیم. همه چیز خوب شروع شد، زمانی که اوزیل در دقیقه ۴ ما را پیش انداخت، قبل از اینکه او با هنریک مخیتاریان برای به ثمر رساندن گل دوم همکاری خوبی داشته باشد، با این حال، لیس موسی به سرعت یکی از گل ها را جبران کرد تا به مهمانان امید بدهد.

اما نمایش خوب نیمه دوم، پیروزی قاطعی را برای ما تضمین کرد. لوران کوشیلنی گل سوم ما را به ثمر رساند، پیش از آنکه پیر امریک اوبامیانگ دروازه آرتور بوروک را دور بزند و لاکازت با یک ضربه آزاد تماشایی کار را تمام کند.

۴ مارس ۲۰۲۳
آرسنال ۳-۲ بورنموث

در یکی از باورنکردنی ترین بعدازظهرهای تاریخ ورزشگاه امارات، ما از شکست دو بر صفر کامبک زدیم تا مقابل بورنموث پیروزی را به دست آوریم و همچنان شانس قهرمانی خود را حفظ کنیم. بازی تنها ۹ ثانیه طول کشید که فیلیپ بیلینگ با استفاده از غفلت ما گلزنی کرد و شش دقیقه پس از شروع نیمه دوم مارکوس سنسینی نیز با ضربه سر گلزنی کرد تا ما را در موقعیت سختی قرار دهد.

خوشبختانه، تنها پنج دقیقه طول کشید تا با گل توماس پارتی پاسخ دهیم و به زودی این گل با اولین گل بن وایت برای توپچی‌ها همراه شد. ما همچنان به دنبال گل برتری بودیم، اما با گذشتن از دقیقه ۹۶ به نظر می‌رسید همه چیز تمام شده است، تا اینکه ریس نلسون با یک ضربه تماشایی به گوشه بالا دروازه حریف، جشن‌های دیوانه‌وار را در سراسر ورزشگاه خانگی ما به راه انداخت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۲/۱۴ ۱۸:۰۷
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰