سياستهاي متناقض!!

نویسنده: ehs

وبلاگ من
نویسنده: ehs
ارسنال همه زندگي من نيست ولي بخش مهمي از اون رو تشكيل ميده!
کل بازدید: 24,909 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

سياستهاي متناقض!!

دوباره تابستون شده و دوباره ما پاي اين
سايت بلكه خبري از خريد ستاره اي، نيمه ستارهايي و يا هر بازيكني كه بشه فصل بعد
روش حساب كرد بلكه اين كابوس 7 سال بدون جام رو از ما بگيره ولي اين جور كه بوش
مياد امسال هم قراره فصل نقل و انتقالات آرومي داشته باشيم!و احتمالا با خروج
رابين در انتهاي تابستون ما تو دو هفته بايد تيم ببنديم!!اما جداي از تمام شايعه
ها جدا چرا ما هيچ خريد بزرگي در ا


ابتدا يه سابقه از ونگر و ميزان درامد
حاصل از فقط خريد و فروش بازيكنه رو تو اين چند سال رو با هم بررسي مي كنيم(
نامشخص:يعني
نتونستم درامدهاي اون سال رو به طور كامل پيدا كنم   
ازاد:يعني تمام بازيكنهاي خروجي
باشگاه به صورت ازاد بودن)



فصل                                                   خريد                  فروش                 بازدهي



1996-97                                          
4                      5.5                   +0.5



1997-98                                          
11.5                 6.5                   - 5



1998-99                                          
13                     3                      - 10



1999-2000                                       16.5                 8                      - 8.5



2000-01                                           34.5                 39                     + 4.5



2001-02                                           نامشخص



2002-03                                           6.6                   5.4                    - 1.2



2003-04                                          
15                     ازاد                    - 15



2004-05                                           نامشخص



2005-06                                           29                    29                      0



2006-07                                           6.5                  10.5                   + 4  



2007-08                                           14                    30                     + 16



2008-09                                           32                    16                     - 16



2009-10                                            9                     41                      + 32



2010-11                                            12                    7                       - 5



2011-2012                                      
51.5                74                       +22.5



 



جدول بالا همه چيز رو بيان ميكنه اگه
بدونين سال 2006-07 همون سالي بود كه ديويد دين باشگاه رو ترك كرد!!!به وضوح مشخصه
كه سياست باشگاه از سال 2005-06 عوض شده و هر چه به سمت بالانس مثبت مالي مي رويم
به همون شكل از قهرماني دور شديم!!!ونگر قبل از اين سال همون ونگره كه حالا از
درامد زايي 20ميليوني براي باشگاه خبر ميده!!همانطور كه گفتم در اين جا قصد دارم
ايراداتي كه به ونگر وارده رو مطرح كنم كه شايد ما رو به اين سياست باشگاه رسوند!



 جك ويلشر















1_جنون جوانگرايي:تو اين سالها
ما بارها شاهد رشد و پرورش استعدادهاي جوان تو باشگاه بوديم بازيكنهاي جوان كمتر
شناخه شده كه در باشگاه به غولهاي چند ميليوني تبديل شدند اين روند چند حسن داره
اول اينكه ما با اين كار به جوانها فرصت شكوفايي ميديم و كاري مي كنيم كه بتونن
خودشون رو نشون بدن و تو تيم به ستاره تبديل بشن(تقريبا هر جوان جوياي نامي ارزو
داره زير نظر ونگر كار كنه بلكه به يه ستاره تبديل بشه كه اين مسئله باعث راحتر
جذب شدن جوانهاي تازه كار توسط باشگاه ميشه مثل چمبرلين)، دوم اينكه اين روند
بازده مالي بالايي داره و بازيكنها با چندين برابر قيمت خريدشون رو ميتونيم
بفروشيم اما پرورش استعداد به هيچ عنوان كار ساده اي نيست ومتاسفانه تاوان تجربه ي
بازيكنهاي جوان به قيمت از دست دادن چندين بازي يا جام براي باشگاه تمام خواهد
شد!اين روند به هر حال به نفع باشگاه خواهد بود اگر حد ميانه را در نظر بگيرد يعني
علاوه بر بازيكنهاي جوان با تجربه ها هم به كمك انها بيان!!اما اين سالها شاهد خرج
با تجربه ها و ورود بازيكنهاي بسيار جوان بوديم و اين قضيه رو به ادم تلقين ميكنه
كه رييس قصد داره به هر قيمتي تيم زير 23 سال رو قهرمان ليگ برتر كنه كه اين واقعا
جنونه!!!اما در سال اخير شاهد اومدن بازيكنهايي نظير ارتتا و پارك و حتي سانتوس به
تيم بوديم كه اين مسئله نشان دهنده
اين
مطلبه كه
سن مهم نيست بلكه قيمت حرف اصلي رو ميزنه!!و ونگر دنبال بازيكن با قيمت
پايينه!!


2_بله قربان گويي:همه ميدونيم كه
دو سهام دارعمده ارسنال كرونكه و بعد هم عثمانف روسه ولي اين دو دربرخي موارد از
جمله پول تزريقي به باشگاه اختلاف نظر دارن عثمانف خواهان خريد ستاره است و حتي سر
جريان ارشاوين به ارسنال كمك كرد و تا حدودي هوادارها هم با اون موافقن !!اما همان
طور كه از وضع باشگاه معلومه گازيديس و كرونكه به ليگ اروپا هم راضيه و به چيزي
غير پول اونهم براي خودش اهميت نمي ده!!از طرفي ونگر مخالف سخت عثمانفه و گفته اگه
عثمانف سر كار بياد او از ارسنال خواهد رفت و گفته به هيچ كس اجازه
  دخالت در كارهاش رو نميده و اين قضيه شك رو در
ادم به وجود مياره
 كه ونگري كه تو اين
سالها ثابت كرده ميتونه خرج كنه چرا با اومدن گازيديس با سياستهاش مخالفت نكرده و
به اين وضع ارسنال تن داده!؟گفتن اينكه ونگر بله قربان گو است كار راحتيه
اما بياين به دلايل اين كار فكر كنيم !!من چند دليل رو براي اين كار منطقي مي دونم  1_ترس از اخراج:فرض كنيد امروز ونگر
بياد بگه كه من هيگوئن رو مي خوام پولشم مثلا 30 ميليون پونده ولي باشگاه حاضر به
پرداختش نيست!!!درسته هيچ كس بالاتر از باشگاه نيست ولي شخصيت ونگر به مراتب از
امثال گازيديس نزد هوادارا بيشتره ومطمئن باشيد همه طرفه ونگر رو ميگيرن باشگاه و
گازيديس نمي تونه مقابل ونگر و هوادارا بايسته پس اين گزينه كاملا بي معنيه 2
_نداشتن
اينده شغلي
: همه از پيشنهادهاي رئال و تيم ملي فرانسه به ونگر خبر دارن و
مطمئنا اونه پول بيشتر از ارسنال به ونگر مي دن!! و اگه از ارسنال بره مطمئنا خيلي
جاها از جمله باشگاهاي خود فرانسه پي اون رو ميگيرن پس اين هم كاملا غير منطقيه
در نهايت به نظرم ونگر هر چي باشه بله قربانگو
نيست!!!



3_منطقيه:اصولا به نظر شما هدف يه باشگاه چيه!؟هدف كسايي كه تو باشگاه سرمايه گذاري
ميكنن چيه!!؟

شايد بعضي اعراب حاضر باشن به بهانه
گرفتن جام پولشون رو بريزن دور ولي مطمئن باشيد بيشتر سران باشگاها هر چند هم به
فوتبال و باشگاه علاقه مند باشند به هر حال به دنبال سود دهي هم هستن تو پستهايي
كه بچه ها گذاشتن شاهد بوديم كه باشگاه ارسنال بين باشگاهاي بزرگ  انگليس تنها باشگاهيي بود كه بازدهي مثبتي داشت
واين نكته رو ياداور داشت كه در واقع شايد به نظر نياد اما اين ماييم كه داريم كار
درست رو ميكنيم!!!اما يه جمله بزرگي در اقتصاد وجود داره كه ميگه تا وقتي پولي خرج
نكني پولي هم سراغت نمي آد 
نمونش باشگاهايي مثل رئال  كه با خرجهاي ميليوني باز باشگاه سود دهي
دارد!!و واقعيتش هم اينه كه براي رقابت با تيمهايي مثل منسيتي ما نياز به خريد
ستاره داريم
پس اين رياضت اقتصاديه
حاكم بر باشگاه خيلي هم غير منطقيه!!!



ورزشگاه:خيلي ها اين وضعيت باشگاه رو ساخت ورزشگاه جديد مي دونن و بدهي هايي كه
باشگاه بايد براي پرداخت هزينه هنگفت اون پرداخت كنه!اما به راستي اين مطلب چه قدر
در خريد هاي ما موثره؟ما كه طبق امار رسمي اروپا جزو 5 تيم ثروتمند اروپا هستيم و
هر سال مسئولين از ميليونها يورو سود دهي باشگاه چه در داخل تيم و چه در خارج تيم
سخن ميگن ما حتي با ساخت ورزشگاه جديد يكي از با ثبات ترين تيم هاي اروپا به حساب
ميايم!من نمي تونم باور كنم كه ما گير 40 ميليون يورو براي خريد بازيكنيم!!يا
اونها دروغ مي گن و باشگاه وضعيت مالي خوبي نداره يا
ساخت ورزشگاه تنها 
بهانه ايبراي سرپوش گذاشتن روي افت چند سال اخير ارسناله!!!در ضمن بردن جام كه به مراتب
سود دهي بيشتري براي باشگاه داره يعني با خرج 40 ميليون ميتونيم ميليونها پول از
قبل قهرمانيهامون در بياريم!اما نكته شبهه ناك اينجاست كه چرا ما ورزشگاه
ساختيم!!!جواب:هايبوري غير استاندار بود!مگه سنسيرو استاندارده!!!دها ورزشگاه غير
استاندار تو ليگ اروپا هست چرا به اونه گير نمي دن!!ساخت ورزشگاهي با اين امكانات
قطعا نقطه مثبت در تاريخ باشگاست ولي چرا الان؟چون ونگر پشت تيمه!اين طرح به نفع
هر دو گروه از طرفي ونگر بازي دادن به جوانها (كاري كه خيلي دوست داره)و سهامداران
هم پول به جيب زدن (كاري كه خيلي دوست دارن!!)رو ميتونن از اين طريق روش سر پوش
بگذارن!



نظر شخصي:به نظرتون قيمت يه سرمربيه خيلي خوب چقدره!؟يه خيلي خوبش شايد 10 ميليون
باشه!!!



پس چرا يه باشگاهي مثل ويگان به جاي
خرجهاي بيهوده يه خيلي خوبش رو نمي خرن تا خودشون رو نجات بده و به جاي جنگيدن براي
سقوط نكردن حداقل سهميه ليگ اروپا رو بگيره!!!چوم مربي به تنهايي هيچ كارست!!!يه
مربي نميتونه سياستهاي باشگاه رو عوض كنه!!!همين منسيتي تا قبل از حضور اعراب چي
بود حالا چي شد!اگه باشگاه و مدير عامل هاش بخوان جام بگيرن سرمربي هم با اونه هم
داستان ميشه اما اگه باشگاه فقط قصد داشته باشه تو ليگ بمونه مسلما سر مربي
نميتونه تيم رو قهرمان اروپا كنه!اما در باره باشگاه ارسنال به نظر ما به يه گره
كوري تو روايط داخل باشگاه برخور كرديم و بايد گفت هرگز نمي تونين ونگر رو با
ميليونها يورو پول تو ارسنال تصور كنيم يا بايد پول و قهرماني رو انتخاب كرد يا
ونگر و سبك بازي ارسنال!(هر چيزي قيمتي داره!!)



اما چند سئوال اساسي پيش مي اد



1_به نظر شما ونگر كاري كرده كه
سياستهاي باشگاه به اين سمت بياد يا باشگاه ونگر رو مجبور به اطاعت از اين سياستها
كرده؟؟



2_نظرتون رو در باره موارد بالا بگيد و
اگه دليل ديگه اي داريد هم بيان كنيد!!



مرسي از همه كه وقت كردن و مطلب من رو
خوندن

تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

hamed در 31/2/1391 | 13:18 گفت:

like...


ehs در 31/2/1391 | 00:25 گفت:

راستي يادم رفت بگم رئال در سال گذشته درامدي بيش از 480 ميليون و سود خالص251 ميليون يورو داشته!!!!حق با توئه خيلي از اين پولها شامل حق پخش تلويزيوني تبليغات و فروش پيراهن بوده ولي خوب معلومه تا بازيكني مثل رونالدو رو نداشته باشيد هيچ كدوم از اينها رو نخواهيد داشت يعني تا ستاره نياد ما سود نمي كنيم!!!!!
در مورد ورزشگاه يووه هم منظورم اين بود چرا اونه ورزشگاه ساختن و پيشرفت كردن ولي ما به خاطر يه ورزشگاه هي داريم پس رفت مي كنيم!!چرا اونها براي ساخت ورزشگاه اماده بودن ولي ما نه!!!بله همانططور كه گفتم ساخت ورزشگاه نقطه عطف ارسنال خواهد بود اما به چه قيمتي!!!به تبديل شدن ارسنال به يه تيم درجه دوم!!

ehs در 31/2/1391 | 00:02 گفت:

mostafa@اين 50 ميليون همونطور كه گفتم و يادم مياد ميزان سود خالص در 6 ماه نخسته نه تا پايان سال!!!كه خبرش رو تو همين سايت خونده بودم!!
مشكل من با ونگر !!!!اينكه پس چرا طوري رفتار ميكنه كه انگار باشگاه هيچ مشكلي نداره!!انگار خودش نمي خواد يه ستاره بخره نه اينكه باشگاه پولش رو به اون نمي ده مثلا سال گذشته يادم مي اد باشگاه اعلام كرد 50 ميليون در اختيار ونگره تا خريد كنه ولي ونگر نهايتا 12 ميليون خريد كرد!!!مي فهمي انگار ونگر نمي خواد خرج كنه!!اين قضيه سالهاست ادامه داره هوادارا به مسئولين اعتراض مي كنن اونها هم مصاحبه مي كنن ونگر هر كي رو بخواد براش مي خريم و توپ رو ميندازن تو زمين ونگر چون انگار مطمئنا اون خريد نمي كنه!!ونگر هم هرگز نگفته دستم براي خريد بسته است!!!

مصطفی کاظمی در 30/2/1391 | 21:42 گفت:

For Ehsan : در مورد رئال فکر کنم مثل سیتی اونام منفی باشن ولی از فروش لباس و بلیط و تعداد طرفدار زیادش تو دنیا خیلی در میارن و یه جورایی حرف تو درسته.
.
خوب عزیز من،منم همینو میگم دیگه،اگه این 50 میلیون رو واسه بدهی ها ندن که ورشکست میشیم!
.
همونجوری که گفتم به خاطر شرایط سازه و جغرافیایی هایبری امکان افزایش ظرفیت نبود،به نظر تو 38 تا واسه آرسنال کم نبود؟!؟ اونم اون آرسنالی که رو اوج بود.
یه چیزی ام بگم که الدترافورد بعد از بازسازیش فقط 6 هزار تا افزایش داشتن در حالی که ما نزدیک 30 تا اضافه کردیم که با بازسازی محاله این جمعیت رو اضافه کرد.
.
در مورد استادیوم جدید یووه من اطلاعات کاملی ندارم فقط میدونم 41 هزار نفریه و یکی از کمپاشون رو فروختن تا هزینه ی ساخت این رو بدست بیارن از 2008 هم روش کار کردن.
.
اما اعتراض ونگر: ببین اگه اعتراض میکرد مثلا آرسنال میرفت توز رو میگرفت یا ایبرا رو میگرفت شاید آرسنال قهرمان لیگ میشد یا اف ای رو میبرد اما سایه ی این بدهکاری تا چندین سال روی سر آرسنال میموند،منم همینو گفتم که ونگر خودش واعتبارش رو واسه آینده آرسنال گذاشت وسط،کاری که عمرا فرگی و مورینیو و پپ و هزاران نفر دیگه نمیکردن.

soroosh در 30/2/1391 | 21:22 گفت:

یعنی موندم این مسئول های عوضی باشگاه گرون ترین بلیط رو از این تماشاچی های بدبخت می گیرن
تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتففففففففففف تو روی همشون :((((((((((((((

ehs در 30/2/1391 | 21:19 گفت:

مصطفي@نه داداش چرا ناراحت اصلا به نظر پستي كه توش نقد نداشته باشه كاملا بي معنيه!!
1_رئال همينكه هميشه جزو چهار تيم ثروتمند دنياست اونهم با اونهمه خرج و ساختن تيم كهكشانيها و البته نگرفتن جام!!!!به نظرم نشانگرسود دهي باشگاست!!
2_درست يادم نمي اد مصطفي ولي فكر كنم تو همين سال ذخاير مالي در گردش ارسنال بيش از 125 ميليون بود و سود خالص بدست امده حدود 50 ميليون بوده!!!اين هيچ ربطي به ساختمونهاي فروش نرفته در هايبوري نداره!!!
3_در مورد هايبوري دو تا نظر دارم 1_چرا اونجا رو باز سازي يا مثل منچستر افزايش ظرفيت ندادن! و 2_چرا اين اتفاق الان افتاد!!
اما در مورد سرپوش گذاشتن اينكه اين درامدهاي باشگاه و افزايش قيمت سهام تيم تو جيب كي ميره!؟هوادارا از فروش بازيكنها و افزايش قيمت سهام چي بدست اوردن!!تا كي مي خوان ضعفهاي خودشون رو با ساخت ورزشگاه سرپوش بذارن ؟چرا يووه كه ورزشگاه ساخته مياد به ونپرسي پيشنهاد 40 ميليوني ميده!؟
مشكل من اينجاست كه تكليف هوادارا مشخص نيست!چرا ونگر هرگز اعتراض نكرد كه اگه مي كرد مطمئن باش مثل منچستر باهوادارا با سران باشگاه مقابله مي كردن و به هر شكل اعتراض خودشون رو نشون مي دادن و مشكل ونگر دقيقا همينه!! 

امیرعباس در 30/2/1391 | 20:35 گفت:

این مساله برای من هم معماست ولی بیشتر به روسای باشگاه مربوطه تا مربی!

توپچی جنوب در 30/2/1391 | 20:13 گفت:

مرسی ehs: جان پست کامل و پر باری بود از خوندنش لذت بردم:

با حرف های مصطفی موافقم..

جواب سوالت سیاست باشگاه اینه و میخواد از راه مطمئن تری پول در بیاره و ونگر دو راه داره یا باید باشگاه رو ترک کنه ولی وژدانو تعهد کاریش و عشق به آرسنال باعث شده که مثل بقیه مربی ها نباشه و بسوزه و بسازه و مطمئنم ونگر دوباره تیمی شکست ناپذیر درست کنه و دوباره جام ها رو به سمت آرسنال میکشونه..............

بیصبرانه منتظر اون روز هستم و قیافه بعضی از منتقدین بی منطق........

علیرضا ( هری ) در 30/2/1391 | 19:52 گفت:

مرسی...لذت بردم..

HOSSEIN در 30/2/1391 | 19:28 گفت:

مش حقه.دست درد نکنه دادا

مصطفی کاظمی در 30/2/1391 | 18:24 گفت:

مرسی از تو که این مطلب رو نوشتی اما این چند تا جاش رو مشکل دارم که امیدوارم ناراحت نشیو مثل اون یکی دوستمون فحشمون ندی.
.

"نمونش باشگاهايي مثل رئال كه با خرجهاي ميليوني باز باشگاه سود دهي دارد"
میتونم مدرکش رو ببینم؟؟؟
.
"طبق امار رسمي اروپا جزو 5 تيم ثروتمند اروپا هستيم"
با توجه به دارایی های باشگاه محاسبه میشه نه فقط پول نقد.
.
در مورد هایبری باید بگم که هایبری واسه آرسنال با اون عظمت کوچیک بود وامکان افزایش جایگاه هم نداشت پس باید استادیوم جدید ساخته میشد.
.
"روش سر پوش بگذارن!"
نزدیک 3.5 میلیارد دلار خرج کردن که روی برداشتن 40.50 میلیون سرپوش بزارن؟؟؟
.
اما با قسمت نظر شخصیت موافقم.
.
در مورد سوالت تا یه جایی آره،ببین آرسنال با استادیومی که ساخت وقرارداد کم بازده ای که بست پول کمتری نسبت به بقیه تیم ها هر سال میگیره و با توجه به بدهکاریه زیادی که داشت مجبور بود ستاره هاش رو بفروشه،حالا تیم یه مربی داره که باید از دو حالت زیر یکی رو انتخاب کنه:
اول اینکه مربی به فکر کارنامه خودش باشه و به باشگاه اعتراض کنه که چرا دارن ستاره ها میرن پس منم میرم که در این صورت آرسنال با مغز میخورد زمین و باشگاه ورشکسته میشد و به قول بچه ها شبیه پورتموث.
حالت دومش اینه که شبیه ونگر سعی کنه که با پرورش ستاره و تا حدی درآمد زایی این بدهی ها رو تموم کنه تا یه جایی به هدف اصلیش برسه،عزیزانی که منتقد ونگرید جواب بدید لطفا:
ونگر نمیتونست تیم رو سال 2006 بعد از رفتن هنری یا 2009 که رئال خواستش بره و به قهرمانیو بهبود کارنامش بپردازه؟؟؟
.
تو کل این مشکلات و این حرفا ونگر خودش رو فدای باشگاه کرده،کاری که بزرگترین اسطوره های تیم ها واسه تیم هاشون نمیکنن.

مجتبی هانری در 30/2/1391 | 17:29 گفت:

ممنون از تحلیل کاملت....
بله واقعا تا سرمایه<<پول>>نباشه پول سراغت نمیاد.

reza در 30/2/1391 | 17:13 گفت:

امریکاست

reza در 30/2/1391 | 17:12 گفت:

خب باید بگم کار کار امریکاسن که ما بازیکن نمی خریم :))))
نکته ی بعد ساخت استادیوم فقط برای کسب درامد بیشتره . سادست تماشاچیه بیشتر و بلیط بیشتر وپول بیشتر
و در اخر به نظرم باشگاه و ونگر با هم قسد دارن پول چاپ کنن!!!!!!

milad foadiyan در 30/2/1391 | 16:49 گفت:

1.fogholade ali.damet garm
2bashgah wengero majbur karde chon ye morabbi har cheghadram ke Bozorg bashe nemitunea siyasataye bashgaho moshakhas kone.

ehs در 30/2/1391 | 16:26 گفت:

نمي دونم چرا فونت و جدول اينجوري شد !!ديگه خودتون ببخشيد ديگه!!!