loading
در حال بررسی درخواست شما
وقت بازگشت به خانه است
وقت بازگشت به خانه است

وقت بازگشت به خانه است

خب بعد از یک وقفه کوتاه به علت بازی های ملی ما آماده برگشت به فوتبال واقعی هستیم.

1 آپریل نیوکاسل - امارات
7 آپریل اورتون - مهمان
11 آپریل ناپولی - امارات
15 آپریل-واتفورد- مهمان
18 آپریل ناپولی - مهمان
21 آپریل- کریستال پالاس- امارات
24 آپریل- ولوز- مهمان
29 آپریل-لسترسیتی-مهمان

در اینجا نگاهی به برنامه بازی های آرسنال میکنیم. فاصله بین بازی نیوکاسل و اورتون زمان مناسب 6 روز است اما بعد از بازگشت از گودیسون پارک، توپچی ها طی 16 روز باید 6 بازی انجام دهند که 4 بازی خارج از خانه است. این شرایط سخت با توجه به مصدومیت گرانیت ژاکا در بازی های ملی و آسیب دیدگی جزئی آرون رمزی در اردوی ولز می تواند کار را برای امری بیش از پیش در خط هافبک دشوار کند جایی که لوکاس توریرا نیز تا بازی مقابل واتفورد به علت کارت قرمز مستقیم از ترکیب خارج است.

کمی درباره رمزی صحبت کنیم:

فرانکو بارزی اسطوره میلان درباره رمزی می گوید " بازی او را دیدم، واقعا بازیکن عالی است، فکر میکنم یونتووس بازیکن خوبی بدست آورده است مطمعنم میتواند شرایط خود را با فوتبال ایتالیا یکسان کند."

قطعا حرف بارزی درست است با توجه به اینکه آن ها این بازیکن را به صورت رایگان در اختیار گرفتند البته ما قبلا به خاطر مدیریت ضعیف تجربه چنین اتفاقاتی را داشتیم. اگر سال 2012 را بخاطر داشته باشید تنها دلیل منطقی فروش فان پرسی صحبت آرسن ونگر بود که میگفت اگر شما بازیکنی در اختیار داشته باشید که حاضر به تمدید قرارداد خود نباشید مجبور به فروش او خواهید بود.

رائول سانلهی با قاطعیت گفته بود که این شرایط در باشگاه تکرار نخواهد شد ما شرایط باشگاه و قرارداد بازیکنان را به خوبی مدیریت خواهیم کرد بهتر است برای اثبات این حرف کلمات رائول را به او یاد آوری کنیم.

تنها قسمت مثبت این خروج دیوانه وار رمزی کم شدن دستمزد این بازیکن از هزینه های ثابت باشگاه است که اگر شما پیتر چک و دنی ولبک (در صورت عدم تمدید) را نیز در نظر بگیرید مبلغی بیش 300 هزار پوند در هفته به بالانس مالی باشگاه در بحث پرداخت دستمزدها اضافه می شود.

 

در قسمتی دیگر بحث خروج مالی محمد الننی و علاقه باشگاه بشیکتاش به این بازیکن مصری است. به طور واضح اونای امری هیچ علاقه ای به این بازیکن ندارد زیرا این فصل تنها 135 دقیقه به میدان رفته است پس بنابراین فروش الننی که تا 2020 قرارداد دارد مبلغی در حدود 360 هزار پوند صرفه جویی مالی در پرداخت دستمزد خواهد داشت.

 

بازیکن دیگر موستافی یکی از فاجعه ترین دفاع های گران قیمت آرسنال که با مبلغ 35 میلیون پوند به آرسنال پیوست، اگر توپچی ها بتوانند شرایط انتقال این بازیکن را نیز فراهم کنند از دردسر دستمزد 100 هزار پوندی این بازیکن در هفته نیز راحت خواهند شد.

 

بنابراین امری به خوبی میداند برای رقابت بر سر بهترین ها در لیگ برتر نیاز به بازیکنان کلاس جهانی مخصوصا در خط دفاعی خود دارد. اونای شاید حتی اوزیل را نیز بخاطر تفکر پرس از بالا خود قربانی کند و همچنین دستمزد وحشتناک اوزیل نیز برای مدیریت تمام کند.

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱/۱۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع :
بازدید: ۱,۶۴۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰