loading
در حال بررسی درخواست شما
گیبز بد شانس برای چند هفته !
گیبز بد شانس برای چند هفته !

گیبز بد شانس برای چند هفته !

 


کایرن گیبز جوان که در بازی نیوکاسل و در اوایل بازی روی تکلی که خود رفت دچار مشکل شد نتوانست در ادامه بازی را پی بگیرد و در نهایت حای خود را به باکاری سانیا داد .
پس از بررسی تیم پزشکی آرسنال مشخص شد وی نمی تواند برای چند هفته تیم را همراهی کند و به دلیل مشکل لیگامنت زانو فعلا از میادین بیرون خواهد بود .
نکته مسرت بخش صحبت های ونگر حضور دوباره رابین ون پرسی و آرون رمزی در تمرینات تیم است .
البته آرون مدتی است به تمرینات تیم ملحق شده اما مراحل تمرینی وی دارای پیشرفت خوبی بوده و ون پرسی که مدت هاست نتوانسته در میادین حضور داشته باشد بار دیگر می تواند تا اخر هفته به تمرینات تیم اصلی ملحق شود .
البته ونگر هشدار داد هر دوی این بازیکنان نیاز به کار بیشتر برای رسیدن به آمادگی دارند و فعلا به زمین بازی نخواهند رفت .
البته مانوئل آلمونیا به دلیل مشکل آرنج و توماس ورمائلن به دلیل مشکل آشیل پا همچنان نتوانستند به مسابقات باز گردند و در سوی دیگر نیز آبو دیابی به دلیل مشکل زانو و جک ویلشر به دلیل محرومیت نمی توانند تیم را در بازی برابر وستهم همراهی کنند .
“ ما گیبز را از دست دادیم . این خبر بدی بود .
مشکل وسط لیگامنت زانوی وی است . نیاز دارد تا فردا در اسکن بررسی شود اما چند هفته ای زمان نیاز دارد ..
هیچ بازیکنی ه نسبت به بازی منچستر سیتی بازگشته باشد نداریم . ون پرسی و ورمائلن نیز به بازی بعدی نمی رسند . رمزی و آلمونیا نیز آماده بازی نیستند . می تواند ترکیب شبیهی نسبت به بازی منچستر متصور شد .
البته ون پرسی و رمزی برای پیوستن به تمرینات کامل تیم بسیار نزدیک هستند . آن ها می توانند تا هفته دیگر کاملا حضور داشته باشند .
مشخصا ما در زمان ریکاوری این دو وقفه ایجاد نمی کنیم و آرون نیز نیاز به زمان بیشتری برای ریکاوری دارد اما ون پرسی خیلی دور نیست .
آلمونیا شاید نیاز به یک یا دو هفته دیگر داشته باشد . تخمین مدت زمان بیرون بودن ورمائلن دشوار است چرا که آشیل وی به کندی رو به بهبود است . “

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰