loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال پیشنهاد یونایتد را رد کرد.
آرسنال پیشنهاد یونایتد را رد کرد.

آرسنال پیشنهاد یونایتد را رد کرد.


منچستر یونایتد که پیشتر از علاقه ی خود برای جذب نصری خبر داده بود ، هفته ی پیش پیشنهادی 20 میلیون پوندی برای ستاره ی فرانسوی آرسنال ارائه کرد که با جواب منفی روبرو شد.

در حالی که دو تیم تصمیم گرفته بودند که خبری در باره ی پیشنهاد یونایتد برای نصری درز نکند ، اما عصر چهارشنبه خبرگزاری ها تایید کردند که یونایتد آماده است تا نصری را نیز به جمع خرید های 50 میلیونی تابستانش اضافه کند. اما مقامات آرسنال تنها در صورتی حاضرند با هافبک خوش تکنیک تیمشان خداحافظی کنند که قیمت پیشنهادی یونایتد 25 میلیون پوند باشد.


نصری که به دلیل حضور در بازی های ملی هنوز در تعطیلات به سر می برد ، امروز ، 5 شنبه ، به تمرینات تیم ملحق خواهد شد و آخرین جلسات مذاکره با آرسن ونگر را برگزار خواهد کرد. گفتنی است که آرسنال حاضر است حقوق هفتگی نصری را تا حد قابل توجهی افزایش دهد ، اما باید دید که با وجود در کمین نشستن یونایتد ، آیا نصری این پیشنهاد را قبول خواهد کرد یا نه.


قابل ذکر است که در صورت ماندن نصری در باشگاه و تمدید نکردن قراردادش ، ستاره ی 24 ساله ی آرسنال که با 15 میلیون پوند از مارسی به جمع توپچی ها ملحق شده بود ، سال آینده می تواند به عنوان بازیکن آزاد تیم را ترک کند.



در سوی دیگر نیز خبرها حاکی از این است که سسک فابرگاس به دلیل ادامه ی مشکلات همسترینگش تیم را در تور آسیا همراهی نخواهد کرد ، اما از قرار معلوم ، نصری در این تور حضور خواهد داشت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۴/۱۶
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : guardian.co.uk
بازدید: ۱,۱۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰